loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 281 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان

آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 23 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

عدالت قضائی ایجاب میكند كه مجرم و بزهكار در محلی كه مرتكب جرم شده مورد محاكمه و مجازات قرارگیرد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان

 

استرداد مجرمین و نحوة اجرای آن

توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی - هوایی، وجود انواع مختلف ارتباطات بسیاری از موانع گذشته را كه در ارتباطات و مسافرتها بین كشورها وجود داشته ازمیان برداشته است تجارت - مطالعات و تحقیقات علمی - فعالیتهای اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی - توریسم و سایر مسایل و مشتركات بین المللی جوامع بشری را بیش از پیش به یكدیگر نزدیك ساخته و این نزدیكی با محاسن بسیار زیادی كه دربردارد مشكلاتی را نیز بهوجود آورده است . این سرعت در حمل ونقل و امكانات فراوان مسافرتی و گشودهشدن مرزهای كشورها مورد استفاده عده قلیلی از افراد تبهكار در جوامع بشری قرار گرفته كه مرتكب جرایم مهم از قبیل: قتل - سرقت مسلحانه - آدم ربائی و … شده و قبل از اینكه درمحل ارتكاب جرم دستگیر شوند با وسایل و امكانات فراهم امروزی از محل وقوع جرم گریخته و ظرف چند ساعت هزاران كیلومتر از محل حادثه دور میشوند تا كسی نتواند به آنها دسترسی پیداكند و از آنجا كه زیان دیدگان از جرم ازپای ننشسته وتا دستگیری مرتكب عمل مجرمانه آلام آنان تسكین نمییابد لذا عدالت و تعاون قضائی ایجاب میكند كه متهمین و مجرمین فراری در سایر كشورها احساس آسایش و امنیت ننمایند و از آنجائی كه یكی از اهداف مجازات، بازدارندگی و احساس عدم امكان فرار از مجازات میباشد، چنانچه همكاری بین المللی وجود نداشته باشد و بزهكاران بتوانند پس از ارتكاب جرم آزادانه در كشور دیگری زندگی نموده و مصون از تعقیب باشند عدالت دستخوش هرج و مرج خواهدشد لذا با احساس چنین ضرورت و نیازی است كه مسألة استرداد مجرمین مطرح میشود. هریك از كشورها مقرراتی را در رابطه با استرداد مجرمین و صلاحیت رسیدگی به جرایم مجرمینی كه در سرزمین آنها یافت میشوند تصویب و اصل استرداد مجرمین را با رعایت اصول و ضوابط و اصل حاكمیت ملی خود میپذیرند، بنابراین استرداد مجرمین نتیجه تعاون قضائی و همكاریهای بین المللی در مبارزه با بزهكاری است. درزمانی این همكاری و مبارزه سودمند خواهدبود كه كشورها واقعاً همكاری و معاضدت در امر استرداد مجرمین از خود نشان داده و مسترد نمودن مجرمین مورد درخواست را بدون عذر و دلایل غیرموجه و مطرح كردن مسایل سیاسی مابین عمل نمایند. امروزه استرداد مجرمین یكی از مباحث مهم حقوق بین الملل عمومی به شمار میرود، دراین مقاله سعی در روشن نمودن موضوع استرداد و نحوة اجرای آن و مشكلاتی كه در راه استرداد بخصوص دررابطه با كشورمان وجوددارد شده است.

1ـ زمینة ایجاد استرداد

عدالت قضائی ایجاب میكند كه مجرم و بزهكار در محلی كه مرتكب جرم شده مورد محاكمه و مجازات قرارگیرد.

سزاربكاریا در رسالة جرایم و مجازاتها عقیده دارد: «… جرم باید در جائی كیفر داده شود كه در آنجا روی داده است علت آن است كه فقط در آنجا و نه درجای دیگر افراد ناگزیرند كه با كیفر آثار شومی را ترمیم كنند كه جرم به وجود آورده …».

غرض از استرداد از نظر حقوقی فراهم آوردن وسایل تحویل مجرم فراری به دولتی است كه بهتر از هردولت دیگر صلاحیت رسیدگی به جرم او را دارد. استرداد ضامن اجرای ضروری قواعد صلاحیت بین المللی است. تحول استرداد كه هنوز هم به مرحله تكامل نرسیده است و سایه هائی از آن دیده میشود فعلاً مرحلة نخستین خود را هم نگذرانیده است. استرداد یك ضرورت حقوقی برای اجرای عدالت است همچنان كه مجازات مجرم بخشی از اجرای عدالت است، مستردنمودن مجرم، فراهم آوردن این بخش از اجرای مجازات به حساب میآید. درگذشته این امر شیوهای بود خاص متهمان سیاسی و وسیله ای بود برای ارضای منافع دولتها و فرونشاندن آتش خشم و انتقام سلاطین.

استرداد كه در آغاز عملی ناشی از اراده دولت بود به تدریج كه جامعه بین المللی به یكدیگر نزدیك میشود بر جنبة قضائی و حقوقی ماهیت آن افزوده میشود ولی در وضعیت شكلی آن آثار سیاسی هم مشاهده میشود. به هرحال اینك استرداد جنبه مختلط دارد و دارای جنبة قضایی - اداری و سیاسی است. ولی در اكثر موارد استرداد بخصوص دررابطه با دولت جمهوری اسلامی ایران بیشتر روابط سیاسی ملحوظ نظر است تا اصول قضایی.

اغلب اوقات درعمل دولتها در ابتدا مصالح سیاسی و ملی را درنظرگرفته سپس اقدام به استرداد مینمایند.

قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در رابطة با استرداد مجرمین

اولین قراردادی كه دولت ایران در زمینة استرداد منعقد نموده قرارداد منعقده با دولت افغانستان در سال 1307 بود كه به علت انقضای مدت از اعتبار افتاده است. سایر عهدنامه های دوجانبه استرداد بین كشور ما و سایر كشورها عبارتست از :

 

عهدنامه با عراق (موافقتنامه موقت درباره استرداد مجرمین مصوب 1301 (6 دسامبر 1922).

عهدنامة استرداد مقصرین و تعاون قضائی در امور جزائی بین ایران و تركیه مصوب 15/3/1316.

قرارداد استرداد مجرمین با فرانسه مورخ 1325 (ژوئن 1962). = قانون قرارداد استرداد مجرمین بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت فرانسه =

قرارداد استرداد با پاكستان مصوب 1338 (14 مارس 1937). = قانون راجع به عهدنامه استرداد مجرمین بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت پاكستان =

مذاكراتی مقدماتی با كشورهای ایتالیا - كویت - آلمان - رومانی و چند كشور دیگر وجودداشته كه منجر به عقد قراردادی نگردیده است در سال 1352 موافقتنامه همكاری بین ایران و شوروی برای جلوگیری از هواپیماربائی امضا شد. = قانون موافقتنامه همكاری برای جلوگیری از ربودن ناوهای هوایی كشوری بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی = از قراردادهای فوق به متن قرارداد 1316 با كشور تركیه اشاره و بررسی مختصری در مورد آن به عمل میآید :

درسال 1316 ده فقره قرارداد و عهدنامه و موافقتنامه بین ایران و كشور تركیه منعقد گردید. (5 فقره قرارداد دو عهدنامه و 3 فقره موافقتنامه ).

دراین عهدنامه ترتیب درخواست استرداد، موارد پذیرش استرداد، موارد درخواست و عدم پذیرش جرایم قابل درخواست - تشریفات مربوطه - مخارج استرداد (هزینه) چگونگی تعاون قضائی و محدوده موارد تعاون قضائی و مدت عهدنامه و نحوه فسخ آن پیش بینی گردیده است.

یادآوری میشود این قرارداد از سوی دولت ایران و تركیه فسخ نشده و اعتبار حقوقی آن كماكان باقیست ولی درعمل به طوری كه اشاره خواهدشد حداقل از سوی دولت تركیه به معاذیر مختلف اجرا نشده است و فعلاً مجرمی مسترد نمیگردد.

3 - قانون راجع به استرداد مجرمین مصوب چهارم اردیبهشت 1339

درسال 1339 كشورما هم قانون استرداد وضع نمود. با بررسی تطبیقی كه در قوانین چند كشور به عمل آمد تقریباً در متن اكثر قوانین از یك الگوی مشابه تبعیت گردیده و اكثر موارد مشابه میباشد. علت این امر بین المللی بودن موضوع قانون یعنی استرداد است دلیل بعدی توجه به معاهدات و اصول حاكم بر استرداد در سطح بین المللی میباشد و استنباط میشود كه تدوینكنندگان قوانین استرداد در كشورها در تنظیم موارد و متون به اصول مذكور توجه داشته اند. این قانون در 26 ماده و یك تبصره به تصویب رسیده و درفصل اول شرایط استرداد و در فصل دوم ترتیب استرداد تعیین گردیده و در ماده 1 قانون مذكور پیش بینی شده است «درمواردی كه بین دولت ایران و دول خارجه قرارداد استرداد منعقد شده استرداد طبق شرایط مذكور در قرارداد به عمل خواهدآمد و چنانچه قراردادی منعقد شده و یا اگر منعقد گردیده حاوی تمام نكات لازم نباشد استرداد طبق مقررات این قانون به شرط معامله متقابل به عمل خواهدآمد».

این ماده هم وضع معاهدات دوجانبه را مشخص نموده و هماینكه چنانچه نقصی در قرارداد وجودداشته باشد و یا موردی درآن پیش بینی نشده باشد برابر مفاد این قانون عمل میشود. باتوجه به این ماده و سایر مواد قانون، این نتیجه به دست میآید كه منشأ و منبع حقوق استرداد در كشور ما قراردادهای دوجانبه است. ضمناً متذكر میگردد چنانچه با كشوری قرارداد دوجانبه استرداد منعقد نشده باشد برابر ماده 1 مذكور میتوان به شرط اقدام و عمل متقابل كشور طرف درخواست كننده، برابر متن این قانون نسبت به درخواستهای واصله از كشورها درمورد مسترد نمودن مجرمین فراری آنها اقدام كرد از نكات بارز این قانون همین نكته است كه خلاء قراردادها را پرنموده و با توجه به همین امر است كه با توجه به سوابق مشخص شده در چند مورد به موجب همین قانون و با تعهد به عمل متقابل تاكنون چند عمل استرداد انجام گردیده است.

4 - معاهدات مرزی

علاوه بر قانون استرداد مجرمین و سایر معاهدات و مقرراتی كه وجوددارد درسال 1313 قانونی به تصویب رسیده كه مشتمل بر 3 ماده است به موجب این قانون مأمورین مرزی مملكت مجاز میباشند كه به صرف فرار مرتكب جنحه یا جنایت به خاك ایران با تقاضای مأمورین سرحدی كشور مجاور او را به كشور متبوعش مسترد دارند ماده 1 مقرر میدارد:

«مأمورین سرحدی درحدود نظامنامه مصوب هیأت دولت مجاز هستند در مواردی كه شخص یا اشخاص در منطقه سرحدی مملكت مجاور ایران مرتكب جنحه و جنایتی شده به خاك ایران فرار نمایند برطبق تقاضای مأمور سرحدی مملكت مجاور به شرط معامله متقابله و درصورت وجود دلائل و قواعدی كه اتهام آنها را به ارتكاب جنحه و یا جنایت تأیید كند آنها را توقیف احتیاطی نمایند تا تقاضای استرداد آنها مطابق مقررات معمول به عمل آید …»

ماده دوم این قانون درمورد اختیارات مأمورین سرحدی درحدود نظامنامه در رسیدگی به دعاوی اختلافات بین اتباع ایران و اتباع كشور همسایه است و ماده سوم درمورد تعیین منطقه سرحدی است كه در هرحال نباید از عمق 75 كیلومتر تجاوزنماید.

5 - شرایط استرداد

فصل اول قانون راجع به استرداد مجرمین مصوب 1339 به شرایط استرداد پرداخته است.

دراین فصل شرایط استرداد در قوانین كشور ایران در یازده ماده مورد بحث قرارگرفته است .

5 - 1 - دولی كه حق تقاضای استرداد دارند.

5 - 2 - جرم ارتكابی در قلمرو دولت تقاضا كننده به وسیله اتباع آن دولت یا اتباع دولت دیگر واقع شدهباشد.

 

5 - 3 - جرم ارتكابی درخارج از قلمرو دولت تقاضاكننده به وسیله شخصی غیراز اتباع آن دولت واقع شده باشد، مشروط براینكه جرم ارتكابی مضر به مصالح عمومی كشور تقاضاكننده باشد

5 - 4 - جرم ارتكابی در قلمرو دولت تقاضاكننده واقع نشده ولی بر اتباع آن دولت واقع شدهباشد.

1ـ مواردی كه چند دولت حق تقاضای استرداد دارند

درعمل ممكن است چند دولت استرداد مجرمی را تقاضا كنند مانند گروه ابونضال كه آمریكا - انگلیس و … تقاضای استرداد نموده اند. دراین حالت یا درخواست ها در رابطه با جرم واحدی است كه چند كشور در رابطه با آن مطرح میكنند یا برای جرایم متعدد است. در حالت اول دولتی كه جرم درآن واقع شده و دولتی كه از جرم مذكور زیان دیده اند و در ردیف اول قرارمیگیرند. درصورتی كه جرایم متعدد باشد دولت مورد تقاضا معمولاً به دولتی كه از عمل شخص مورد تقاضا زیان بیشتری دیده است تحویل میدهد كه رسمی بین المللی شده است. دراین مورد ماده 9 ق 1339 مقررمیدارد:

«هرگاه چند دولت تقاضای رد جرمی را به علت ارتكاب عمل واحدی بنمایند مجرم مورد تقاضا به دولتی تسلیم میشود كه جرم درقلمرو آن دولت یا علیه مصالح عمومی آن كشور ارتكاب یافته است».

و ماده 10 درمورد جرایم متعدد و درخواست استرداد از سوی چندكشور حق تقدم را درنظرگرفته و حق تقدم هم باتوجه به اهمیت جرم محل وقوع و تاریخ درخواست تعیین میشود.

موارد مربوط به جرایم ارتكابی

اصولاًموضوع استرداد مربوط به شخصی است كه متهم به ارتكاب جرم است یا دررابطه با ارتكاب جرمی محكومیت یافته است. درقوانین استرداد نوع جرم ارتكابی كه درصورت وقوع آن استرداد قابل طرح است ازنظر شدت و ضعف و ازنظر كیفی مشخص شده است. مادة 4 ق استرداد 1339 مقرر میدارد: درخواست رد یا قبول استرداد با رعایت مقررات مذكور در مادتین 2و 3 فقط درمورد جرایم زیر ممكن است:

2ـ درمورد هر عملی كه طبق مقررات دولت تقاضاكننده مستلزم مجازات جنائی باشد.

3ـ درمورد هر عملی كه طبق قوانین دولت تقاضاكننده مستلزم مجازات جنحه باشد مشروط براینكه حداكثر مجازات مقرر در قانون كمتر از یك سال حبس نباشد. درمورد كسانی كه محكومیت یافتهاند استرداد در صورتی ممكن است كه مدت محكومیت بیش از دو ماه حبس باشد. 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان , آئین استرداد مجرمین , دولت جمهوری اسلامی ایران , سایر كشورهای جهان , آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 11,800 results (0.50 seconds)

Did you mean: آیین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان
Search Results
آئين استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي جهان
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=114
Translate this page
ولي در اكثر موارد استرداد بخصوص دررابطه با دولت جمهوري اسلامي ايران بيشتر روابط ... ساير عهدنامه هاي دوجانبه استرداد بين كشور ما و ساير كشورها عبارتست از :
آئين استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي جهان(5)
rasekhoon.net/.../آئين%20استرداد%20مجرمين%20بي...
Translate this page
آئين استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي جهان(5) ... دراجراي استرداد مجرمين موانعي وجوددارد و در موارد بسياري مجرميني كه مرتكب جرايم سنگيني ...
استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها | مشاوره ...
lawgostar.com › مقالات حقوقی › مقالات حقوق جزا
Translate this page
Nov 15, 2011 - مقاله : آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان نویسنده : حبیب ا… شیرخانلو وکیل پایه یک دادگستری. استرداد ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان
marketfile.ir/product-30793-Faith-extradition-between...
Translate this page
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان. استرداد مجرمین و نحوة اجرای آن. توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی - هوایی، وجود انواع ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ...
www.mehrdadtalebi.ir/آئین-استرداد-مجرمین-بین-دول...
Translate this page
May 12, 2016 - استرداد مجرمین و نحوه اجرای آن توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی - هوایی، وجود انواع مختلف ارتباطات بسیاری از موانع گذشته را که در ...
آئین-استرداد-مجرمین-بین-دولت-جمهوری-اسلامی-ایران-و-سایر-كشورهای-جهان
maghale2020.filenab.com/tag-آئین-استرداد-مجرمین-ب...
Translate this page
... دارای عبارت 'آئین-استرداد-مجرمین-بین-دولت-جمهوری-اسلامی-ایران-و-سایر-كشورهای-جهان' هستند. آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان.
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ...
campiran.ir/project-11054-آئین-استرداد-مجرمین-بین-... - Translate this page
Apr 3, 2016 - سه دقیقه بیشتر وقت شما رو نمیگیره. تعداد سوالات مسابقه 12 سوال می باشد، که شرکت کنندگان عزیز در مسابقه کمپ ایران باید حداقل به 6 سوال جواب ...
متن کامل پایان نامه رشته حقوق با موضوع آئین استرداد مجرمین – ویکی پست
wikipost.ir/?p=12454
Translate this page
Jul 22, 2016 - آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان. استرداد مجرمین و نحوه اجرای آن. توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی ...
قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ...
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان ... مطابق قانون هر دو کشور جرم بوده و حداکثر مجازات کمتر از‌یک سال حبس نباشد. ... 4 - صورت جلسه و مشروح تحقیقات کیفری و سایر دلایل جمع‌آوری شده. .... نمایندگان · کمیسیون ها · دستور جلسه · آئین نامه داخلی · تقویم تاریخ رخدادها · ارتباطات مردمی.
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران سایر کشورهای جهان ...
weblog24.xyz/.../آئین-استرداد-مجرمین-بین-دولت-جمهو...
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت ' آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان ...
oloum-ensani.mihanblog.com/post/123 - Translate this page
Jul 31, 2013 - استرداد مجرمین و نحوه اجرای آن. توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی - هوایی، وجود انواع مختلف ارتباطات بسیاری از موانع گذشته را كه در ...
دادگستر - تحولات تقنینی استرداد مجرمین
hamidkhanzadeh.blogfa.com/post-50.aspx
Translate this page
بین عدم استرداد مجرمین با عدم روابط حسنه با سایر دولتها رابطه معنا داری وجود دارد ... حکومت وقت بوده،مسترد می گردید.1(آخوندی،محمود،آیین دادرسی کیفری جلددوم،ص343. ..... استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورها به نحو مطلوب صورت ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران سایر کشورهای جهان - 1
weblog24.link/.../آئین-استرداد-مجرمین-بین-دولت-جمه...
Translate this page
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان. آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان از بین کلیه وبلاگها و ...
استرداد مجرمين Extradition of offenders
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
سرانجام در سال 1339 قانون استرداد مجرمین ایران در 26 ماده و تبصره مربوط، به ... که بین دولت ایران و دول خارجه قرارداد استرداد منعقد شده استرداد طبق شرایط مذکور در قرارداد ... از شرایط زیر می‌توانند تقاضای استرداد مجرم را از دولت جمهوری اسلامی ایران بکنند: ... قاعده با اشکالاتی همراه است؛ در این کشورها اصل بر مجازات کلیه‌ی مجرمین در محلی ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ...
yarafile-bsky.blogfal.ir/page-462242.html - Translate this page
مقاله با عنوان آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در فرمت ورد در 29 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: استرداد مجرمین و نحوة اجرای آن
آئین بایگانی - فایل رسانی
www.fileresani.ir/tag/آئین/
Translate this page
محصول “دانلود فایل تحقیق آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان 29صفحه“ را از طریق سامانه فایل رسانی دانلود نمائید: دانلود فایل ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان
kalayeshoma.etl24.com/product-359091-pdf.aspx
Translate this page
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان استرداد مجرمین و نحوة اجرای آن توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی هوایی، وجود انواع ...
دانلود پایان نامه در مورد آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران ...
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حقوق ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ... میکند که مجرم و بزهکار ...
چکیده - بررسی معاهده استرداد مجرمین
aqilfatimi.blogfa.com/post/24
Translate this page
استرداد مجرمین یک امر عدلی قضائی و سیاسی بوده که در تحقق آن دولت ها باید تعهدات بین خویش ... کارشناسان حقوقی و افسران پولیس از 41 کشور جهان تأسیس و ایجاد اداره ..... موافقتنامه استرداد مجرمان بين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري اسلامي افغانستان .... آخوندي، محمد؛ آئين دادرسي كيفري، تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان چاپ و ...
وکالت آنلاین - 110 قرارداد استرداد مجرمین با کشورهای دنیا
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo...AID=9094
Translate this page
به گونه ای که در قانون اسلامی، آرمان جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی ... حق و عدل برای همه مردم جهان» دانسته و بند 16 اصل سوم دولت را دارای «تعهد برادرانه نسبت به همه ... به طور کلی چهار قرارداد معاضدت قضایی و استرداد مجرمین بین ایران و سایر کشورها ... فقدان ساختار و آئین دادرسی و رویه های اداری یکسان در امر همکاری های قضایی بین ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان
ceroo.avablog.ir/.../+آئین+استرداد+مجرمین+بین+دول...
Translate this page
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان -
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان ...
filefori.ir/آئین-استرداد-مجرمین-بین-دولت-جمهوری-اس/
Translate this page
مقاله با عنوان آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان در فرمت ورد در ۲۹ صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: استرداد مجرمين و نحوة اجراي آن ...
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان
weblog24.click/weblog/sculaw/664135
Translate this page
آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان. توسعه روزافزون وسایل حمل و نقل اعم از زمینی – هوایی، وجود انواع مختلف ارتباطات بسیاری از ...
حقوق بین الملل - استرداد مجرمین
hogog2016.blogfa.com/post/1
Translate this page
(9) در اکثر کشورهای جهان برای استرداد مجرمین قانون وضع نموده اند در ایران نیز قانون .... استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها به نحو مطلوب صورت گیرد ... آخوندی، محمودی (1386) آیین دادرسی کیفری، سازمان و صلاحیت مراجع کیفری، ...
روزنامه ايران91/6/26: 110 قرارداد استرداد مجرمين با كشورهاي دنيا
www.magiran.com/npview.asp?ID=2583293
Translate this page
Sep 16, 2012 - به گونه اي که در قانون اسلامي، آرمان جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين ... براي همه مردم جهان» دانسته و بند 16 اصل سوم دولت را داراي «تعهد برادرانه ... تا سال 1376 به طور كلي چهار قرارداد معاضدت قضايي و استرداد مجرمين بين ايران و ساير کشورها به شرح زير ... و آئين دادرسي و رويه هاي اداري يکسان در امر همکاري هاي قضايي بين ...
معاهدات استرداد مجرمين و كاپيتولاسيون؟ | پرسمان دانشجويي - اندیشه ی ...
www.siasi.porsemani.ir/.../معاهدات-استرداد-مجرمين-و-كا...
Translate this page
اين مساله در قوانين ما نيز منعكس شده و مبناي عقد معاهدات بين ايران و ساير كشورها در زمينه استرداد مجرمين نيز بر مبناي همين قوانين مي باشد. براي روشن تر شدن مطلب ...
وزارت دادگستري - وزارت دادگستری
www.justice.ir/Portal/View/Print.aspx?...
Translate this page
5 قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون بین المللی حقوق کودک .... به استناد تبصره 1 ماده 9 آیین نامه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک (ابلاغی ..... د: اتخاذ تمام اقدامات لازم جهت تضمین این که قبول کودک در سایر کشورها برای افراد ..... 4 - با جرایم مذکور به¬منظور استرداد مجرمین میان کشورهای عضو به گونه ای ...
[PDF]95 ﻦ در ﻗﻠﻤﺮو ﺑﺮرﺳﯽ وﺿﻌﯿﺖ ﺣﻘﻮﻗﯽ اﺳﺘﺮداد ﻣﺠﺮﻣﯿ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺣ - علوم و فنون مرزی
bst.jrl.police.ir/.../be1319971453915393becd3e62e52...
Translate this page
ﮐﯿﻔﺮي ﺑﯿﻦ. اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻗﺮارداد اﺳﺘﺮداد ﻣﺠﺮﻣﯿﻦ ﺑﯿﻦ دوﻟﺖ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان و. ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮرﻫﺎ ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ. ... اﺟﺮاي ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﮐﯿﻔﺮي ﮐﺸﻮرﻫﺎ در ﺧﺎرج از ﻗﻠﻤﺮو ﺣﺎﮐﻤﯿﻦ آﻧﻬﺎ در ﺗﻌﺎرض ﺑﺎ ﻗﻠﻤﺮو. ﺣﺎﮐﻤﯿﻦ ﺳﺎﯾﺮ ...
بررسی استرداد مجرمین در حقوق ایران | international law orumieh - خانه
codeblue.ir/.../بررسی-استرداد-مجرمین-در-حقوق-ایران/
Translate this page
Jul 3, 2016 - (۹) در اکثر کشورهای جهان برای استرداد مجرمین قانون وضع نموده اند در ایران نیز .... رسد برای اینکه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها به نحو ... آخوندی، محمودی (۱۳۸۶) آیین دادرسی کیفری، سازمان و صلاحیت مراجع ...
نیروی انتظامی - قانون
www.ghanoonbaz.com/anavin/.../niroye_entezami.ht...
Translate this page
ماده ۲ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمانی است مسلح در تابعیت فرماندهی کل قوا .... تبصره ۱: مشاغل فرماندهی و سایر مشاغل که به دانش انتظامی نیاز داشته و یا در .... از دیپلم این پرسنل بر اساس آیین نامه ای که توسط وزارت کشور با هماهنگی ستاد ...... استرداد مجرمین در مواردی که معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و کشور ...
نسیم آنلاین | قانون‌های موافقتنامه استرداد مجرمان بین ایران، ترکمنستان ...
nasimonline.ir/.../قانون-های-موافقتنامه-استرداد-مجرمان-...
Translate this page
Apr 23, 2016 - قانون موافقتنامه استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس در جلسه علنی روز .... فرد موضوع استرداد و امکان استرداد مجدد به دولت دیگر، در خصوص موضوع اتخاذ تصمیم خواهد نمود. .... پ هرگونه اطلاعات دیگر درباره آیین اجرای محکومیت .... با تبعیت از اینکه همکاری حقوقی کشورها موجبات نیل به اهداف عدالت را فراهم ...
حقوق اسلام(فقه)
www.hoghooghdanan.com/index.php?...id...
Translate this page
120+ items - ... تحقيقات حقوقي آنلاين نخستين و جامع ترين سايت حقوقي كشور.
عنوان
بازدید
ممنوعيت شكنجه در شريعت اسلام (فقه)
4510.
بازخواني زندان و بازداشت از منظر حقوق اسلامي
4690.
پورتال حقوقی محمدرضا متین فر - لیست کامل مقالات حقوقی
matinfar.blogfa.com/post-489.aspx
Translate this page
آئين استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي جهان وكالت دادگستري در فرانسه ، حرفه اي تحت حمايت و نظارت كانون وكلا نهادهاي جديد حقوقي در دنياي ...
حقوق بشر در ارتباط با «استرداد مجرمان» و «پناهندگان سیاسی»
www.hawzah.net/.../حقوق-بشر-در-ارتباط-با-استرداد...
Translate this page
متهم یا مجرمی که تقاضای استرداد او می شود، ممکن است تابع دولت متقاضی یا تابع ... علاوه بر آن، مجموعه معاهدات دو جانبه بین ایران و سایر کشورها صورت پذیرفته است که .... و آیین نامه های اجرایی، فقط کسانی می توانند از ایران درخواست پناهندگی کنند که ... جمهوری اسلامی ایران، برای پناهندگان سیاسی، حقوقی را قایل شده است که در ذیل به ...
ایراس - نظام حقوقی جمهوری ارمنستان
www.iras.ir/fa/doc/note/.../نظام-حقوقی-جمهوری-ارمنست...
Translate this page
Feb 25, 2015 - دومین کشور مورد بررسی در دایره المعارف سایت ایراس جمهوری ارمنستان است. ... تضاد با قانون اساسی باشند و یا دیگر آیین نامه ها و مصوبات، در تعارض ... همچنین به شیوه مرسوم در دیگر کشورها، مجلس ملی ارمنستان وظیفه بررسی و تصویب لایحه بودجه دولت .... قانون موافقتنامه استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ...
تحقق اعمال مجازات مجرمین فراری از طریق قانون استرداد مجرمین
www.humanrights-iran.ir/news-33340.aspx
Translate this page
Aug 17, 2013 - وی افزود: از جمله دیگر محاسن اعمال استرداد مجرمین ایرانی را می‌توان به ... به‌ نظر می‌رسد گفت: هرچند کشور ما نیز با بعضی کشورها چنین تفاهم‌نامه‌ای را امضاء ... شود که در جمهوری اسلامی ایران دادرسی‌ها عادلانه و حقوق مجرمین و متهمین بر طبق ... نوآوری‌های قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری ... عباس جعفری دولت آبادی.
استرداد مجرمين و مبنای آن: : جامعه : : حقوق و قوانین : : حقوق کیفری
tebyan-zn.ir/News-Article/society/Law/.../167510.html
Translate this page
Feb 27, 2014 - و در صورت نبود قرارداد بين دولت ايران و كشور متقابل و يا لحاظ نشدن جهات لازم در ... به جرائم پيش‌بيني شده در عهدنامه و با رعايت ساير شرايط، قبول استرداد اجباري است. ... استرداد موجب مي‌شود كه اجراي مجازات تبهكار حتمي شود، بدون قاعده و آئين ... زير مي‌توانند از دولت جمهوري اسلامي ايران تقاضاي استرداد مجرم را بنمايند:.
موانع و مشکلات استرداد مجرمان فراری علی‌‌رغم عضویت جمهوری اسلامی ایران ...
www.alqaza.com/.../2104-1390-02-18-05-08-57
Translate this page
جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم عضویت در اینترپل به سه دلیل توفیقی در استرداد مجرمان ... با این حال، اسرارى از قربانى، بزهکار، چگونگى وقوع جرم و سایر موارد مرتبط با آنها، ... و زمینى کشورها، براى جلوگیرى از فرار مجرمان به کشورهاى بیگانه، تحت نظارت ... یک خود تصریح دارد، در مواردى که بین دولت ایران و دول خارجه قرارداد استرداد منعقد ...
آخرین مقالات حقوقي - ورودی های87:88حقوق دانشگاه ازاد تفت یزد - blogfa ...
hughoogh88.blogfa.com/cat-12.aspx
Translate this page
هدی حریری (مدرس دانشگاه آزاد اسلامی (واحد اسلام آباد غرب) ). « با ملاحظه ق. آ. د. ..... آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان · آئین استرداد ...
حقوق بین الملل عمومی - انجمن علمی رشته حقوق
h-saeinpnu.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
برای دانلود مقاله حقوقی"بررسی تطبیقی معاهدات در اسلام و حقوق بین الملل معاصر" بر روی کلید .... استرداد مجرمين بين دولت جمهوری اسلامی ايران و ساير كشورهای جهان.
دستورالعمل راجع به استرداد مجرمین و معاضدت قضایی بین المللی | قَضاوت ...
www.ghazavatonline.com/.../دستورالعمل-راجع-به-است...
Translate this page
ماده۱ـ دادسراها و دادگاه ها در مواردی که استرداد متهم یا محکوم از کشور خارجی ضروریست، درخواست خود را ... ماده۸ با توجه به عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان پلیس جنایی بین المللی ... ‌نحوه ابلاغ دادنامه و رونوشت آن برابر مقررات مربوط به ابلاغ دادخواست و سایر اوراق رسمی خواهد بود. .... مسئولیت حقوقی پزشک در نظام حقوقی ایران و جهان.
مجرمین سابقه دار | مرکز عکس هنرمندان و ورزشکاران ایران
www.topaks.ir/key/مجرمین-سابقه-دار/
Translate this page
iranianuk com. آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان حبیب ا شیرخانلو. مجرمین. در رخدادی منحصر به فرد صفحه ای که با نام شرارت در ...
پنجره اي كوچك براي شناخت مردي بزرگ - عناوین مقالات حقوقی
www.babolelm.blogfa.com/cat-17.aspx
Translate this page
آیا غیر از دیه سایر ضررهای ناشی از جرم باید پرداخت شود؟ ... آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان · برائت پزشک · ربا در حقوق جزای ...
کتاب ، جزوه – گوگل شاپ
google-shop.ir/category/کتاب-،-جزوه/
Translate this page
دانلود پایان نامه در مورد بررسی خشونت علیه زنان از دیدگاه فقه اسلامی .... دانلود پایان نامه در مورد آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان.
[PDF]اﺑﻌﺎد ﺣﻘوﻗﯽ ﻣﺑﺎرزه ﺑﺎ ﻓﺳﺎد ﺑﺳﺗﮫ وﯾژه ﻣﺷﺎوران اﺧﻼﻗﯽ اﺑﻌ - ایران اخلاق
iranakhlagh.nipc.ir/uploads/binder4.1.pdf
ﻣﺠﺮﻣﯿﻦ و اﻧﺘﻘﺎل ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﻦ ﭘﯿﺶ. ﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﻋﻤﻮﻣﺎً در ﻗـﺎﻧﻮن اﺳـﺘﺮداد و ﻣﻮاﻓﻘﺘﻨﺎﻣـﻪ. ﻫـﺎی دوﺟﺎﻧﺒـﻪ ﺟﻤﻬـﻮری. اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﮐﺸﻮرﻫﺎ ﻣﻘﺮر ﺷﺪه اﺳﺖ . ﺑﻪ وﯾﮋه ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮش ﻣﻘﺮرات ﮐﻨﻮاﻧﺴﯿﻮن ﺑ. ﻪ ﻣﻌﻨﺎی ﭘﺬﯾﺮش ...
آخرین خبرها از پی گیری استرداد مجرمین میان ایران و ... - اخبار ایران و جهان
www.momtaznews.com/آخرین-خبرها-از-پی-گیری-اس...
Translate this page
1 day ago - لازم به ذکر است : ۶۴ ایرانی در مالزی انتظار حکم اعدام را می کشند و ۳۶۲ محکوم به حبس نیز در زندانهای این کشور نگه داری می گردد . ... نویس موافقتنامه استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی گفت: این که وی از این موضوعات . ... بین دولت تقاضا کننده و دولت متقاضی عنه، قرارداد ویژه استرداد مجرمین وجود ...
مقاله موانع و مشکلات استرداد مجرمان فراری علیرغم عضویت جمهوری اسلامی ...
bankmaghaleh.ir/مقاله-موانع-و-مشکلات-استرداد-مجرمان...
Translate this page
فرار از محل جرم نخستین اندیشه‌ای است که مجرم در سر می‌پروراند و با این که ... جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم عضویت در اینترپل به سه دلیل توفیقی در استرداد مجرمان ... در این ارتباط مهم‌ترین عامل، انعقاد قراردادهای استرداد بین ایران و سایر اعضا اینترپل است. ... و زمینی کشورها، برای جلوگیری از فرار مجرمان به کشورهای بیگانه، تحت نظارت ...
مفهوم مهدور الدم و مصادیق آن در قانون مجازات اسلامی
www.asleensaf.com/.../201-مفهوم-مهدور-الدم-و-مصادیق-...
Translate this page
متن کامل لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری ..... آئين استرداد مجرمين بين دولت جمهوري اسلامي ايران و ساير كشورهاي جهان - (تاریخ ایجاد: 2014-10-21 20:06:25) ...
ایران با چند کشور موافقتنامه استرداد مجرمین امضاء کرده است؟ - کافه حقوق
www.cafehoghough.com/.../ایران-با-چند-کشور-موافق...
Translate this page
Jun 23, 2014 - ایران با این کشور در حال انعقاد قراردادی برای استرداد زندانیان است. ... برای انتقال ۳۵ نفر دیگر نیز از دولت آذربایجان اخذ شده است که انتظار می‌رود ... موافقت‌نامه مبادله محکومان بین دو کشور به جمهوری آذربایجان تحویل شدند. ... سایر کشورهای همسایه ... سال ۹۲ موافقتنامه انتقال محکومین میان جمهوری اسلامی ایران و ژاپن پس از ...
موانع و مشکلات استرداد مجرمان فراری علیرغم عضویت جمهوری اسلامی ایران ...
maghalefile.rozblog.com/.../-موانع-و-مشکلات-استرداد-...
Translate this page
Jun 16, 2016 - جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم عضویت در اینترپل به سه دلیل توفیقی در .... آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان .
Searches related to آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سایر كشورهای جهان

ایران با چه کشورهایی قرارداد استرداد مجرمین دارد

استرداد مجرمین ایران و ترکیه

استرداد مجرمین در حقوق بین الملل

شرایط استرداد مجرمین

قرارداد استرداد مجرمین بین ایران و امارات

مقاله در مورد استرداد مجرمین

استرداد مجرمین در حقوق جزای بین الملل ایران

قانون استرداد مجرمین pdf
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,522
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,885
  • بازدید ماه : 3,885
  • بازدید سال : 138,048
  • بازدید کلی : 2,646,595