loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 163 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟

 

بعد از بازی استقلال مقابل نفت تهران شایعاتی در فضای مجازی در خصوص درگیری امین حاج محمدى با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس منتشر شد.

 

 

با این حال امین حاج محمدی در گفتگو با "ورزش سه" این موضوع را تکذیب کرد.

 

بعد از بازی درگیر شدی؟ 
درگیر؟! با چه کسی؟! 

 

در فضای مجازی خبری مبنی بر درگیری شما و موسی سلامت جانباز پرسپولیسی منتشر شد.


من در استادیوم اصلا جانبازی ندیدم نمی‌دانم این خبر‌ها از کجا آمده و اصلا دلیلی برای درگیری در بازی امشب وجود نداشت. چرا باید با یک جانباز درگیر شوم. 


چون او پرسپولیسی است و بعد از پایان بازی عکس علی دایی را در دست داشت. گفتند که تو با او درگیر شدی. 
نه پرسپولیسی بودن کسی جرم است نه طرفدار علی دایی بودن. پرسپولیس و علی دایی در این کشور میلیون‌ها طرفدار دارند. من چرا باید با آنها درگیر شوم. علی دایی افتخار فوتبال ماست و من شخصا به او علاقه زیادی دارم . پرسپولیس رقیب ماست ولی این رقابت باعث نمی‌شود که درگیری با هواداران این تیم داشته باشیم. خود موسى سلامت میتواند درباره این شایعه اظهارنظر کند.


چرا عکسهای اینستاگرامت را بعد از بازی پاک کردی؟
بعد از بازی وقتی به خانه آمدم چند تن از دوستانم تماس گرفتند و به من گفتند صفحه ات مورد هجوم برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته است و من از این قضیه متعجب شدم. نمی دانم چرا آنها به من توهین و بی احترامی کردند. 


صحبت پایانی...
سوال من از آن دست هواداران پرسپولیس که به من توهین کردند این است که چرا بدون داشتن اطلاع از یک موضوع به من بی‌احترامی کردند. من آقاى موسی سلامت را نمی‌شناسم ولی همین که او یک جانباز است و برای این کشور جان‌فشانی کرده برای من ارزشمند و قابل تقدیر است و هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم که چه به موسی سلامت یا هر جانباز دیگری بی‌احترامی کنم. تربیت خانوادگی به من این اجازه را نمی‌دهد به هیچ انسانی توهین کنم. البته حساب تعداد هوادار اندک پرسپولیسی که به من بی‌احترامی کردند از تمام پرسپولیسی‌های متحرم جداست.

 


Google
About 1,240,000 results (0.64 seconds)
Search Results
چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../چرا-باید-به-هوادار-پرسپولیس-...
Translate this page
1 hour ago - بعد از بازی استقلال مقابل نفت تهران شایعاتی در فضای مجازی در خصوص درگیری امین حاج محمدى با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس منتشر شد.
چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/.../چرا-باید-به-هوادار-پرسپولیس-حمله-...
Translate this page
15 mins ago - بعد از بازی استقلال مقابل نفت تهران شایعاتی در فضای مجازی در خصوص درگیری امین حاج محمدى با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس منتشر شد.
Images for ‫چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟‬‎Report images
Image result for ‫چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟‬‎
Image result for ‫چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟‬‎
Image result for ‫چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟‬‎
Image result for ‫چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟‬‎
More images for چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7730252
Translate this page
بعد از بازی استقلال مقابل نفت تهران شایعاتی در فضای مجازی در خصوص درگیری امین حاج محمدى با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس منتشر شد.
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
sport.shafaqna.com/FA/0227932
Translate this page
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ بعد از بازی استقلال مقابل نفت تهران شایعه در فضای مجازی در خصوص درگیری امین حاج ...
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم ...
www.navichaat.ir/حاج-محمدی-این-صحبت-ها-شایعه-است-...
Translate this page
2 mins ago - حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ بازدید: خبر ورزشی. ﺳﻪشنبه ۵ مرداد۰۹:۲۰ ...
چرا بايد به هوادار پرسپوليس حمله کنم؟ - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1252171
Translate this page
ورزش 3/ بعد از بازي استقلال مقابل نفت تهران شايعه در فضاي مجازي در خصوص درگيري امين حاج محمدى با موسي سلامت جانباز هوادار پرسپوليس منتشر شد. با اين حال ...
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم ...
www.chaatiran.ir/حاج-محمدی-این-صحبت-ها-شایعه-است-...
Translate this page
4 mins ago - حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ - چت روم فارسی - چت ایران ...
این صحبت ها شایعه است - حاج محمدی: چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
www.qumpress.ir/.../صحبت-شایعه-محمدی-باید-هوادار-پ...
Translate this page
1 hour ago - این صحبت ها شایعه است - حاج محمدی: چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ - کد خبر: 1343975/9 زمان: 08:28 1395/05/05 ?
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم ...
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ ... مجازی در خصوص درگیری امین حاج محمدى با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس منتشر شد ...
حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است - چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
www.javaneirani.com/.../602833-محمدی-صحبت-شایعه...
Translate this page
1 hour ago - حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است - چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟ - کد خبر: 1343975/9 زمان: 08:28 1395/05/05 پست ...
استقلال منصوریان باید بدود؛ پاشنه آشیل آبی پوشان | شاگردان
www.ghatreh.com/.../استقلال-منصوریان-باید-بدود-...
Translate this page
1 hour ago - شاگردان منصوریان در دیدار برابر نفت بازی بسیار ضعیفی را به ... حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
حمله شدید هدایتی به مدیران پرسپولیس؛ اگر به تیم کمک نمی کردم این ...
www.tarafdari.com/.../حمله-شدید-هدایتی-به-مدیران-پر...
Translate this page
Jun 19, 2016 - حمله شدید هدایتی به مدیران پرسپولیس؛ اگر به تیم کمک نمی کردم این بازیکنان هم ... این انتقادات مورد خطاب هواداران قرار داشت حسین هدایتی بود که در طول این مدت کمک .... چرا وزارت باید به استقلال کمک مالی کنه اما به پرسپولیس نکنه؟
برانکو: چرا کسی نمی پرسد چرا به هواداران ما حمله می کنند؟ | سایت رسمی ...
piroozionline.ir/.../برانکو:-چرا-کسی-نمی-پرسد-چرا-...
Translate this page
سرمربی پرسپولیسی ها می گوید چرا کسی سوالی نمی پرسد مدام به هواداران ما در ... این یک پیروزی بسیار بزرگ بود، من به بازیکنان افتخار می کنم، آنها ویژگی های ... این جام به او هم تعلق دارد، البته ما اول باید قهرمان شویم بعد به این چیزها بپردازیم چرا که ...
الف - حمله تند بختیاری‌زاده به عادل فردوسی‌پور - نسخه قابل چاپ
alef.ir/prtbfwbfwrhbawp.uiur.html
Translate this page
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فردوسی‌پور باید مرا به برنامه ۹۰ دعوت کند تا ... و بابل ورزشگاه ۵۰ هزار نفری دارد که از استقلال و پرسپولیس پذیرایی کند؟ ... بود چرا که با این وجود من ۲۰ ثانیه از آن زمان را صرف عذرخواهی از هواداران تیم کردم.
جانباز پرسپولیسی اتفاقات دیشب را تایید کرد | دمادم
damadam.ir › اخبار › فردا › ورزشی
Translate this page
26 mins ago - سلامت در نخستین واکنش به اتفاقات دیشب نوشت:دوستان یه خواهشا ... ۶ حاج محمدی: این صحبت ها شایعه است/ چرا باید به هوادار پرسپولیس حمله کنم؟
طارمی به علی آقا پروین هم پشت کرد/چرا ناز اینها را می کشید؟ - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../527988-طارمی-به-علی-آقا-پروی...
Translate this page
Jun 30, 2016 - طارمی به علی آقا پروین هم پشت کرد/چرا ناز اینها را می کشید؟ پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد رامین رضاییان و مهدی طارمی باید به شکل بهتری از این باشگاه جدا می شدند. ... من به هواداران پرسپولیس توصیه می کنم که حرفه ای باشند و به جای ... به نظر من سال گذشته بیشتر از طارمی علیپور در حملات پرسپولیس ...
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
Translate this page
حمله یک جوان 20 ساله با سلاح سرد به یک مرکز نگهداری معلولین درکاناگاوا ژاپن دستکم 19 کشته و ... هرگاه کار غیرقانونی کردم باید به نهادهای رسمی جوابگو باشم. ... از رهبری حرکت کرده و بلندتر از رهبری فریاد بزند، چرا که رهبری تمام فرمایش های خود را مستقیم . ..... هوادار متمول پرسپولیس از سرخپوشان خواست تا از تیمشان حمایت کنند.
حمله میناوند به هواداران استقلال؛ برای تیم دوم پایتخت احترام قائلم ...
www.tabnak.ir/.../حمله-میناوند-به-هواداران-استقلال-برا...
Translate this page
7 days ago - به نظر من خود باشگاه استقلال باید با این افراد برخورد کند چرا که این ... از استادیوم‌های دنیا بازی کردم اما هیچ کجا فرهنگ هواداران پرسپولیس را ندیدم.
غوغای هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و حمله شدید به ... - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../غوغای-هواداران-پرسپولیس-در-اینس...
Translate this page
غوغای هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و حمله شدید به سیاست های دولت / جمله هدایتی که ... «از دوستان و هواداران پرسپولیس خواهش می کنم ادب و اخلاق را رعایت کنید و محترمانه ... «چرا باید با احساسات چند میلیون هوادار بازی کنید شماها شماهایی که دم از بی ...
غوغای هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و حمله شدید به سیاست های ... - وانا
https://vananews.ir/.../غوغای-هواداران-پرسپولیس-در-ای... - Translate this page
Jul 16, 2016 - غوغای هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و حمله شدید به سیاست های دولت / جمله ... است اما این مساله به این معنا نیست که دو باشگاه را به هر فردی واگذار کنیم. ... «چرا باید با احساسات چند میلیون هوادار بازی کنید شماها شماهایی که دم از بی ...
هرلحظه، تکذیب حمله یک استقلالی به هوادار پرسپولیس
harlahze.com/.../تکذیب-حمله-یک-استقلالی-به-هوادار-...
Translate this page
1 hour ago - پرسپولیس و علی دایی در این کشور میلیون ها طرفدار دارند. من چرا باید با آنها درگیر شوم. علی دایی افتخار فوتبال ماست و من شخصا به او علاقه زیادی ...
یحیی گل‌محمدی به اتهامات و شعارهای هواداران پرسپولیس پاسخ داد ...
www.mehrnews.com/.../یحیی-گل...
Translate this pageMehr News Agency
May 14, 2016 - بهتر است منصفانه قضاوت کنیم. گل‌محمدی در مورد اینکه چرا رجب‌زاده را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نداد، ... وی در مورد حمله هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام او و مطرح کردن حرف ... آقا یحیی عزیز باید با تمام توان بازی می کردید.
آخرین نیوز
www.akharinnews.com/
Translate this page
چرا روحانی در شب کودتای ترکیه تا صبح نخوابید؟ ... رییس‌مجلس: با متخلفان برخورد کنیم اما شجاعت را از مدیران نگیریم .... حمله خانم طراح لباس به مردم و کمیته المپیک/ ردپای کفاشیان در لباس زشت کاروان ... ویدئو: حواشی مراسم برترین های فوتبال ایران · احتمال دیپورت رضاییان به پرسپولیس؛ گولچ قربانی رامین می شود یا کنعانی؟
در روزهای اخیر مداحی رضا حقیقی در شب های محرم توجهات زیادی را به خود ... - 1
weblog24.link/blog/sartcom
وبلاگ ' عذرخواهی برانکو از هواداران پرسپولیس ' به صورت خودکار از وبلاگهای ... افزود: قبل از هر چیز باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که حضور چشمگیری ..... منبع : نسیم سحر-مهاجرانی: نه حمله به کروش درست بود، نه حمله به خاکپور، اگر ..... چرا پرسپولیس به جای آنها، سراغ گزینه‌های ناشناخته خارجی یا نه‌چندان موفق ایرانی می‌رود؟
حمله تازه کی‌روش به برانکو و قلعه نویی/خبری خوش برای هواداران ... - یزدفردا
www.yazdfarda.com/news/1395/04/123829.html
Translate this page
Jun 23, 2016 - باید به آقای برانکو عرض کنم که خود بنده تحت فشار مختلف کار کرده ام. ... ادامه درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از نبود یک مهاجم در تیمش گفت: چرا ...
هواداران طارمی را تهدید کردند!/ کی روش عامل جدایی بازیکن بوشهری از ...
pgnews.ir/module/news/105397/
Translate this page
Jun 29, 2016 - در ادامه به حواشی اخیر خصوصا نارضایتی هواداران پرسپولیس درباره این انتقال نگاهی انداخته ایم: ... چرا آن زمان کسی ناراحت نشد اما حالا به خاطر این دو بازیکن که خیلی هم ... برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها باید چند نکته را مرور کنیم: ... است که خط حمله فوق العاده است و با بازیکنانى که داریم جاى خالى مهدى را پر میکنیم.
کاپ | به هواداران پرسپولیس سلام می کنم
cup.ir/sport/.../به-هواداران-پرسپولیس...می-کنم/13867...
Translate this page
Jul 17, 2016 - به گزارش کاپ، هواداران پرسپولیس هنگام صحبت های طارمی به شدت او را مورد تشویق قرار ... بر نخورد بلکه ازش اسطوره ساختید و عین خیالتونم نبود منم اونجا فهمیدم چرا به تیم شما ..... پرسپولیس حمله مهدی باید گل بزنه پرسپولیس حمله، .
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - حمله وحشتناک به هواداران پرسپولیس ...
90tv.ir/.../حمله-وحشتناک-به-هواداران-پرسپولیس-بعد-ا...
Translate this page
حمله وحشتناک به هواداران پرسپولیس بعد از بازی. ... امکانات تیم ناراحت و عصبانی هستیم ولی این عصبانیت باید به تیم کمک کنه نه این که ... چرا کسی اقدامی نمیکند؟
جام نیوز :: JamNews - حمله هواداران پرسپولیس به دروازه بان حریف باعث ...
www.jamnews.ir/detail/News/688992
Translate this page
6 days ago - جعفر کاشانی حمله هواداران پرسپولیس به دروازه بان حریف باعث تاسف است ... ندارم و نمی دانم که اصلا چرا چنین اتفاقاتی آن هم در ورزشگاه خانگی پرسپولیس رخ داده است.» ... مان بودیم و باید به رسم دوستی شرایط خوبی برای آنها فراهم می کردیم. ... شهباززاده اصرار دارد که از استقلال جدا شود / مقدمات جدایی او را فراهم می کنیم.
ناگفته های "رامین رضاییان" پس از رفتن به ترکیه | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/53710
Translate this page
Jun 29, 2016 - مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 4 هفته قبل از پایان مسابقات ... شروع می‌کنم که همه هواداران پرسپولیس می‌گفتند چرا رامین سر تمرین نمی‌رود. ... مربی که خوب است، حتی اگر چوب بالای سرت باشد، باید حرفه‌ای عمل کنی و هر چیزی که مربی می‌گوید، باشگاه وظیفه دارد .... آمریکا قصد حمله به ایران را داشته است؟
صراط نیوز | Seratnews.ir | ورزش
www.seratnews.ir/fa/sport
Translate this page
باید امیدوار بود؛ حتی در زمانی که ناامید شده‌ای ... تشکر ویژه ای کنم چون جواد نکونام بدون آنها، هیچ بود؛ به ویژه استقلالی های عزیز که خود من در کودکی ... چرا قرعه کشی سه شنبه شروع و چهارشنبه تمام می شود؟ ... سرمربی تیم ملی شب گذشته در یک پست فیس بوکی مجددا به سرمربی پرسپولیس حمله کرد. ... درخواست باشگاه استقلال از هواداران.
حمله تند حسن روشن به مدافع استقلال - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../حمله-تند-حسن-روشن-به-مدا...
Translate this page
به نظرم ما باید منطقی باشیم و قبول کنیم که پرسپولیس حقش بود که برنده بازی ... شما ببینید چرا باید خسرو حیدری در حالی که به تیم حریف فشار وارد می‌کرد از ... دل آن‌ها شکست و به قول آقای پورحیدری منِ حسن روشن هم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.
حمله بی ادبانه کی روش به سرمربی پرسپولیس/ چه کسی باید افسار کی ...
www.arteshesorkh.com/.../حمله-بی-ادبانه-کی-روش-به-...
Translate this page
Jun 21, 2016 - حمله بی ادبانه کی روش به سرمربی پرسپولیس/ چه کسی باید افسار کی روش را ... تمایل دارم تا از تمامی مردم ایران درخواست کنم که نسبت به این کمپین ... و تمامی هواداران (شامل هواداران پرسپولیس) به خاطر حرفهای نامناسب و گمراه کننده اش عذرخواهی کند. .... اگر تصمیم اقای برانکو غیر قانونی بود چرا فدراسیون وسازمان لیگ ...
حملات هواداران پرسپولیس به رضاییان و طارمی - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=حملات+هواداران+پرسپولیس+به...
Translate this page
ورزش > لیگ برتر - جدایی همزمان طارمی و رضاییان برای هواداران پرسپولیس گران تمام شده ... مدت تر نبسته اند یا اینكه چرا پول رضاییان سر وقت پرداخت نشده تا این بازیكن. .... از پرسپولیس اظهار داشت: باید قبول کنیم که شرایط فوتبال ایران نسبت به ...
خبرگزاری تسنیم - واکنش برانکو به صحبت‌های جدید کی‌روش: در محیطی ...
www.tasnimnews.com/.../برانکو-هواداران-پرسپولیس...
Translate this page
Jun 21, 2016 - سرمربی پرسپولیس از هواداران این تیم تمجید کرد و در واکنش به اظهارات جدید ... یک بار دیگر باید از عشق آنها که نشان می‌دهند بهترین هوادار هستند، تشکر کنم. ... همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا در خط حمله ...
سرلیدر پرسپولیس: تبانی و عربستان در اتفاقات اهواز نقش داشت / هوادار ...
perspolisnews.com › ... › اخبار پرسپولیس › مصاحبه ها - Translate this page
Apr 24, 2016 - پرسپولیس نیوز : سرلیدر پرسپولیس به پانا گفت که در اتفاقات ... سرلیدر پرسپولیس: تبانی و عربستان در اتفاقات اهواز نقش داشت / هوادار تیمش برده چرا به زمین حمله ... باید استعفا بدهد و برود،به این دلیل که اصلا ارزش نداشت جان چند نفر در ... کتک خوردن بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم دیدم در رختکن هستم.
اخبار فوتبال » حمله هواداران پرسپولیس به کارشناسی که گفت ترکی دو ...
esteghlali.com/dignews/display_article/id_172777/
Translate this page
Apr 17, 2016 - حمله هواداران پرسپولیس به کارشناسی که گفت ترکی دو پنالتی استقلال را نگرفته ... سوت بزنه و کارشناس داوری باید همه تصمیمات داور به نفع لنگ رو تأیید کنه والا رسانه ... حالا آقایون به کنار نمیدونم خانمها چرا بهم فحش ناموسی دادن .
مظلومی: مگر من اسمی آوردم که پرسپولیسی ها به خودشان گرفته اند؟
www.entekhab.ir/.../مظلومی-مگر-من-اسمی-آور...
Translate this pageEntekhab
Feb 18, 2016 - بازیکنان با تلاشی که می‌کنند باید 3 امتیاز را کسب کنند. ... با آنها صحبت کردم تا به آنچه خواسته هواداران است یعنی کسب 3 امتیاز برسیم. ... بودم سال اول دنبال سهمیه هستیم، چرا این همه به استقلال حمله می‌شود، حداقل شرایط این است که ...
همه چیز از دربی استقلال و پرسپولیس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..
omranss.blogfa.com/cat-11.aspx
Translate this page
نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که خوشحالی من چندین برابر شد وقتی که دیدم روحیه فداکاری، گذشت و رفاقت .... شروع نیمه دوم با حملات استقلال شروع شد. ..... ما چرا باید جلوی تماشاگرای اونا که نصف ستاره های تیمه مارو هم ندارن خوار خفیف بشیم.
عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم | فرتاک ورزشی
www.fartakvarzeshi.ir/.../2918-عشقم-به-پرسپولیس-...
Translate this page
6 days ago - من اصلا قبول ندارم چرا که در سال دوم بسیار فصل خوبی را سپری کردم. .... یک جورایی باید بگویم به نظرم حسین آقا نسخه من در عالم مربیگری هستند که خیلی ... پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد که ۲ میلیون نفر از آنها همیشه ناراضی و شاکی هستند! .... در بازی امروز · معمای خط حمله پروفسور / پرسپولیس چگونه ظاهر می شود؟
پایتخت - واکنش گل محمدی به حرکت بسیار زشت هواداران پرسپولیس
www.paytakhtpress.ir/.../واکنش-گل-محمدی-حرکت-بس...
Translate this page
به عقیده شخص من پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت هرچند که باید به استقلال‌خوزستان هم تبریک بگویم و فکر می کنم این تیم کار بزرگی انجام داد. به هر حال تیم ... *متاسفانه بعد از باخت ذوب مقابل استقلال خوزستان هواداران عصبانی پرسپولیس در شبکههای اجتماعی به یحیی گل محمدی حمله کردند. .... من نمی‌دانم که چرا این قانون عوض شد!
کامیابی‌نیا: بنگر یکی از با تعصب‌ترین‌هاست و هواداران پرسپولیس به ...
fc-perspolis.com/.../کامیابی-نیا-بنگر...
Translate this pagePersepolis F.C.
Aug 3, 2015 - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران باید صبور باشند چرا که ... پیاده کنم و امیدوارم که هواداران هم از من راضی باشند تا بتوانم بازی به بازی بهتر شوم. ... هافبک پرسپولیس درباره حمله کاربران اینترنتی به صفحه شخصی ...
کی روش: علی کریمی جرات رودررویی با مسئولان فدراسیون را نداشت ...
khabaredagh.ir/.../کی-روش-علی-کریمی-جرات-رودررو...
Translate this page
Jun 22, 2016 - پس از اینکه سرمربی پرسپولیس ادعا کرد کی روش قهرمان لیگ را تعیین می ... باید به شما بگویم کارلوس کی روش در خط مقدم بزرگترین هواداران علی کریمی بود. ... ایشان بنده را به چالش کشیده که چرا اسامی گرگ ها و مارها را اعلام نمی کنم؟ ... بنا بر تصمیم گیری کارشناس ها و دوستانی که این حمله را به ما انجام می دهند، تیم ...
باید از دایی حمایت کرد؛ از تیم ملی و پرسپولیس پیشنهادی ندارم قطبی ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Sep 9, 2014 - بدون شک آن روزها را نه من فراموش خواهم کرد و نه هواداران پرسپولیس. ... من مخالف این هستم که در این شرایط حمله علیه علی دایی آغاز شود چرا که هنوز 7 هفته از .... اما در همان مسابقه‌ها باید طراحی‌ هجومی نیز داشته باشی و به دروازه حریفان حمله کنی.
بابک پرسپولیسی
www.bertini.blogfa.com/
Translate this page
میخوام شما رو دعوت کنم به یه انجمن خوب پرسپولیسی. لطفا اگه .... اما خط حمله سه تا مهاجم خوب داریم که همه تیمها ازشون هراس دارن.زاید انصاری فر و قاضی. ... این همه فحش خوردن و تحقیر شدن توسط هواداران شایسته شخصیت هیچ انسانی نیست. نمی‌دانم چرا ..... به نظر شما باید اونایی که رفتن استیل رو هو کنیم؟ چرا؟ مگه چه گناهی کردن.اونا که همش دارن ...
پایگاه خبری تحلیلی هشدارنیوز
www.hoshdarnews.ir/
Translate this page
ماجرای حمله به برادر یکی از سران فتنه/اجرای حکم محکومان کرسنت/بازداشت ۴ ... قرار به تغییر وزرا باشد بسیاری از کابینه باید عوض شوند/ اصلاح‌طلبان کسی را جز روحانی ندارند ... غفوری: تساوی برای ما خوب نبود/ قرار نبودم مقابل نفت بازی کنم ... حضور هوادار پرسپولیس با تصویر دایی و اعتراض منصوریان به مدافع استقلال + عکس.
حمله رضا خانزاده مدافع پرسپولیس به هوادار ایرانی + فیلم - نمناک
namnak.com/14054-حمله-رضا-خانزاده-به-هوادار.html
Translate this page
Rating: 3.9 - ‎42 reviews
رضا خانزاده و محمدرضا خانزاده و خانزاده پرسپولیس و درگیری خانزاده در قطر و بازی ... اگر منِ هوادار نتوانم به عملکرد بازیکن تیمم اعتراض کنم پس چه باید بکنم. ... باقری با متانت بالایشان از من توضیح خواست که چرا به بازیکنان فحش داده ام که من شرح ...
ناطقان
nateghan.ir/
Translate this page
چرا قلیان بدتر از سیگار است؟ ... شیویاری با انتقاد از کم توجهی به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی در کشور ابراز داشت: ... ها است، افزود: قصد ندارم از این ظرفیت برای رسیدن به منصب و پست بهره برداری کنم. ... است، این مسائل همیشه بوده و دستگاه‌های نظارتی باید به وظایفشان به درستی عمل کنند. .... هواداران پرسپولیس به ورزشگاه نروند!
حرف های طارمی بعد از پیوستن به تیم ترکیه ای - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
dana.ir/News/801178.html
Translate this page
Jun 29, 2016 - خودم هم تصور نمی کردم شرایط باشگاه اینگونه باشد که در سفرم به ترکیه دیدم. ... اما گفته می شود یکی از هواداران پرسپولیس و یا حتی نزدیکان او به تو پیشنهاد ... در ساعات پایانی شب گذشته حمله تروریستی به فرودگاه آتاتورک شهر استانبول ... وی ادامه داد:ما تا چند روز دیگر به تهران باز خواهیم گشت چرا که باید کارهای ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 213
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 3,104
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,467
  • بازدید ماه : 5,467
  • بازدید سال : 139,630
  • بازدید کلی : 2,648,177