loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 217 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد

 

فولادی ها که با تغییر روی نیمکت خود به دنبال شرایط مناسب در فصل شانزدهم بودند در هفته اول برابر ماشین سازی در خانه غافلگیر شدند و شکست خوردند، آنها اکنون در آزادی روبروی پرسپولیسی قرار می گیرند که می خواهد صدرنشینی اش را آغاز کند.

 

 


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتایج رقم خورده در روز اول از هفته دوم مسابقات اکنون می توانند با پیروزی احتمالی برابر فولاد به صدر جدول دست یابند تا روحیه مضاعفی برای ادامه مسابقات داشته باشند. رقیب آنها البته فولادی است که نمی خواهد حتی در آزادی دومین شکست پیاپی فصل خود را تجربه کند و اینگونه لیگ شانزدهم را استارت بزند.


1-  برانکو ایوانکوویچ طی دو بازی اخیرش برابر فولاد دو پیروزی به نام پرسپولیس ثبت کرده و در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر این تیم در اهواز با حساب 2 بر صفر و در تهران یک بر صفر به برتری دست یافته است.


2-  نعیم سعداوی که بزرگترین منتقد دراگان اسکوچیچ، سرمربی فصل گذشته فولاد محسوب می شد، در اولین گام شکست خورده و اکنون به مصاف دوست صمیمی و هم وطن دراگان خواهد رفت که این مساله کار او را در آزادی سخت‌تر خواهد کرد.


3-  ساسان انصاری تنها بازیکنی است که در حال حاضر بین دو تیم مشترک است و فولاد در این فصل بازیکنی از پرسپولیس را در ترکیب خود ندارد.


4-  از مربیان مشترک دو تیم می توان به نعیم سعداوی، محمد مایلی کهن، وینگو بگوویچ نام برد و سرمربی فعلی فولاد سابقه بازی در این تیم را نیز در کارنامه دارد.


5-  پرسپولیس و فولاد از دیرباز رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همین مساله باعث شده تا بازیکنان مشترک زیادی بین دو وجود داشته باشد که می توان به میثاق معمارزاده، سوشا مکانی، یحیی گل محمدی، نعیم سعداوی، حسین کعبی، محمدرضا خانزاده، حسین عبدی، سید محمد علوی، عادل کلاه کج، میثم سلیمانی، مهدی دغاغله، پژمان جمشیدی، میلاد نوری، محسن مسلمان، امیر حسین فشنگچی، بهنام سراج، محمد قاضی، غلامرضا رضایی و رضا نوروزی اشاره کرد.


6-  تیم داوری این بازی را سید مهدی سیدعلی به عنوان داور وسط و آرمان اسعدی و مهدی عالیقدر به عنوان کمک قضاوت خواهند کرد و حسن اکرمی نیز داور چهارم این بازی است. سیدعلی در فصل چهاردهم نیز قضاوت این دو تیم را برعهده داشت و پرسپولیسی ها در آزادی با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافتند و در آن بازی او 6 کارت زرد و یک کارت قرمز به بازیکنان دو تیم داد و مساریچ را از زمین اخراج کرد.


7-  پرسپولیس در فصل گذشته نیز در هفته دوم برابر تیمی خوزستانی قرار گرفت و بازی را در استادیوم غدیر با نتیجه دو بر یک به استقلال خوزستان واگذار کرد.


8-  سرخپوشان در ادوار مختلف لیگ و در هفته های دوم شرایط خوبی ندارند؛ آنها 6 برد، 5باخت و 4 تساوی در 15 دوره گذشته از خود به جا گذاشته اند. در بازی هایی که دو تیم در تهران برگزار کرده اند 4 بازی به تساوی رسیده است، ٧ برد برای پرسپولیس و 3 برد برای قرمزهای اهوازی در این بازی ها ثبت شده است.


9-  دو تیم فولاد و پرسپولیس در فصل چهاردهم نیز در هفته دوم به مصاف هم رفتند که این بازی را شاگردان دراگان اسکوچیچ با دو گلی که اسماعیل شریفات و سروش رفیعی به ثمر رساند به سود خود خاتمه دادند.


10-  بهترین برد پرسپولیس در استادیوم آزادی برابر فولاد به برتری 3 بر یک مربوط می شود که این مساله دو بار اتفاق افتاده است. رسپولیس در لیگ سیزدهم و دهم این دو نتیجه را به دست آورده است. در لیگ سیزدهم سید مهدی سید صالحی، سید جلال حسینی و فرزاد حاتمی (گل به خودی) و در لیگ دهم هادی نوروزی، حسین بادامکی و سپهر حیدری برای سرخ پوشان پایتخت گل زنی کردند. بهترین برد فولاد خوزستان در استادیوم آزادی نیز به برتری دو بر صفر آنها با گلزنی ایمان مبعلی و میثم سلیمانی مربوط می شود. پر گل ترین دیدار دو تیم نیز به تساوی 3 بر 3 در فصل دوم لیگ برتر و در استادیوم تختی مربوط می شود که انصاریان، گل محمدی ورافت برای پرسپولیس، بهنام سراج (2 گل) و حسین کعبی برای فولاد گلزنی کردند.


11-  هر دو تیم با یک مصدوم پا به این دیدار خواهند گذاشت و محمدامین آرام طبع در جمع پرسپولیس و اسماعیل شریفات در جمع فولادی ها قادر به همراهی تیم های خود در این بازی نخواهند بود.


12-  فولاد در نقل و انتقالات ساسان انصاری، امید خالدی، بهمن کامل، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خانزاده، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، علیرضا سلیمی و کوئه ماها را از ترکیب خود خارج کرد و احسان مرادی، بهرام رشید فرخی، حمید بوحمدان، عبدالله کرمی و میلاد پاک پرور را جذب کردند.


13-  مهدی طارمی که اکنون احتمال نیمکت نشینی اش در بازی فردا بیشتر است در فصل گذشته سهم عمده ای در دو پیروزی تیمش داشت. او با به ثمر رساندن هر 3 گل بازی فصل گذشته برابر فولاد مرد اول این دو دیدار لقب گرفته بود و باید دید برانکو چه تصمیمی درباره او خواهد گرفت.


14-  وحید امیری در دو فصل اخیر زننده سه گل به فولاد خوزستان بود. او در تساوی فصل گذشته یک گل و در فصل چهاردهم نیز دو گل به این تیم زده است تا اردونشینان پرسپولیس نشان دهند راه دروازه فولاد را به خوبی بلد هستند.


15-  پرسپولیس نیز در نقل و انتقالات دست به خانه تکانی بزرگی زد و آلکسی پلی یانسکی، آنتونی گولچ، ابوالفضل درویش‌وند، احسان علوان‌زاده، حامد آقایی، حسین ماهینی، ساسان انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، محمد آرام طبع، وحید امیری، ولادیمیر پریمیوف و علیرضا بیرانوند را جذب کرد و مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی،علیرضا نورمحمدی، مرتضی قدیمی‌پور، بابک حاتمی، جری بنگستون، رامین رضائیان، رضا خالقی‌فر، سوشا مکانی، علی فاطمی، علی محسن‌زاده، محسن بنگر و میشل اومانیا را در لیست خروجی قرار داد.


16-  دو تیم تاکنون 28 بازی برابر هم قرار گرفته اند که سهم پیروزی پرسپولیس 11 بازی و فولادی ها 9 بازی بوده و 8 بازی دو تیم نیز به تساوی رسیده است.


1+16- ترکیب احتمالی فولاد  مهرداد طهماسبی، اهل شاخه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، مهرداد جماعتی، ایمانی، چاگو، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور، حمید بوحمدان  و بهرام رشید فرخی تشکیل خواهند داد.


2+16- ترکیب احتمالی پرسپولیس را در این بازی علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و وحید امیری تشکیل خواهند داد.

 

Google

About 2,490,000 results (0.66 seconds) 

Search Results

2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../2-16-نکته-از-دیدار-پرسپولی...

Translate this page

49 mins ago - به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتایج رقم خورده در روز اول از هفته دوم مسابقات اکنون می توانند با پیروزی احتمالی برابر فولاد ...

2 16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد - تبریز فوتبال نیوز

www.tfnews.ir/post.php?...فولاد.../-2+16-نکته-از-دیدا...

Translate this page

4 mins ago - نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2 16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد.

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار ...

sport.shafaqna.com/FA/0234295

Translate this page

45 mins ago - نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد.

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار ...

sp.shafaqna.com/FA/IR/1107754

Translate this page

37 mins ago - نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد. فولادی ها که با تغییر روی نیمکت خود به دنبال شرایط مناسب در ...

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار ... - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/sport/1470032460525280

Translate this page

فولادی ها که با تغییر روی نیمکت خود به دنبال شرایط مناسب در فصل شانزدهم ... نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد.

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از ... - ورزش 120

varzesh120.com/.../نعیم-به-برانکو-رسید؛-فولاد-در-...

Translate this page

34 mins ago - نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ ۲+۱۶ نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد. فولادی ها که با تغییر روی نیمکت خود به دنبال شرایط مناسب در ...

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام- 2+16 نکته از دیدار ...

www.wikipg.com/.../نعیم-به-برانکو-رسید؛-فولاد-در...

Translate this page

31 mins ago - فولادی ها که با تغییر روی نیمکت خود به دنبال شرایط مناسب در فصل شانزدهم ... رسید؛ فولاد در فکر انتقام- 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد.

آخرین اخبار پرسپولیس - 1

www.wikipg.com/news_tag/پرسپولیس

Translate this page

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام- 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد ... مهاجم پرسپولیس گفت: بازی های پارسال پرسپولیس را دیده بودم و در ذهن خودم ...

وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران

fc-perspolis.com/

Translate this pagePersepolis F.C.

وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، آخرین اخبار مربوط به باشگاه را می توانید در این وبسایت مطالعه نمایید. ... مدافع چپ سرخپوشان در آخرين تمرين پيش از بازي با فولاد تمرينات اختصاصي خود را آغاز كرد. ... 25 نفره است که حتی ساسان انصاری، مهدی طارمی، صادق محرمی و 2 بازیکن اوکراینی روی نیمکت ما بودند. ... 1:16 _ 1395/5/10 ...

هرلحظه، پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از دربی ...

harlahze.com/.../پیش-بازی-دیدار-تیم-های-سیاه-جامگان...

Translate this page

2 days ago - با بررسی 2 + 16 نکته از بازی این دو تیم با یکدیگر همراه "ورزش سه" باشید: 1. نام تیم سیاه .... فولاد و پرسپولیس، تیم‌های رفت‌وبرگشتی در لیگ!

16+2 نکته درباره کم تماشاگرترین بازی هفته - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../162-نکته-درباره-کم-تماشاگرت...

Translate this page

2 days ago - با "ورزش‌سه" و 16 به علاوه دو نکته از این بازی همراه ما باشید. ... یک نتیجه 4 بر 1 بها برد صبا و یک نتیجه 3 بر 2 به سود پیکان، پرگل‌ترین دیدارهای این دو تیم به حساب می‌آید. ... پیگیری تمرین پرسپولیس برای بازی فولاد.

نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 ... - مجله خبری راه درست

khabarmag.com/نعیم-به-برانکو-رسید؛-فولاد-در-ف...

Translate this page

فولادی ها که با تغییر روی نی. ... نعیم به برانکو رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ ۲+۱۶ نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد. ۱۱/۰۵/۱۳۹۵, توسط گروه خبری, در اخبار, اخبار ...

16 نکته از نبرد جذاب قرمز و سبز/ سعداوی - خطیبی در پاگشای ماشین | دمادم

damadam.ir › اخبار › ورزش ۳ › ورزشی

Translate this page

6 days ago - 2- نعیم سعداوی سرمربی فولاد سابقه بازی در پرسپولیس و رسول خطیبی سابقه بازی در استقلال تهران را داشته است و به نوعی نبرد بین سرخابی های ...

16 نکته از نبرد جذاب قرمز و سبز/ سعداوی - خطیبی در پاگشای ماشین

www.nashrnews.org/.../16+نکته+از+نبرد+جذاب+قرمز...

Translate this page

1- این دیدار حساس در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد، در آخرین دیداری که در رقابت ... 2- نعیم سعداوی سرمربی فولاد سابقه بازی در پرسپولیس و رسول خطیبی سابقه ...

پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از ... - خبر روز

khabarrooz.xyz/news/149861

Translate this page

2 days ago - عرضه شده در 2 سایز کوچک و بزرگ. ... پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از دربی بزرگ ... پرسپولیس برای فولاد پنهان شد.

مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/

Translate this page

چهار نکته در مورد GPS که باید از آن مطلع باشید - سیستم مکان یابی جغرافیایی جهانی ... نکات خواندنی از تاریخچه تقابل پرسپولیس و فولاد - تیم های پرسپولیس و فولاد ... اخیر مشاور امنیت ملی افغانستان به روسیه و دیدار با مقامات این کشور افزایش می یابد. .... رونمایی از پروژه‌های مشترک ایران با 2 کشور ایتالیا و ژاپن+جدول/همکاری…

ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

www.arteshesorkh.com/

Translate this page

بزرگترین و با امکانات ترین سایت هواداران پرسپولیس که گالری عکس و ویدیوها و کاغذ دیواری و انجمن ... برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار ... اهواز به مصاف هم رفتند که شاگردان اکبر پورموسوی موفق شدند با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست دهند. .... 16, سپاهان, 1, -1, 0 ...

گل ها و خلاصه بازی پرسپوليس 1-2 فولاد خوزستان | طرفداری

www.tarafdari.com/.../گل-ها-و-خلاصه-بازی-پرسپولي...

Translate this page

گل ها و خلاصه بازی پرسپوليس 1-2 فولاد خوزستان ... 12/11/2014 - 16:25 ... زلم عد فولاد کلفه نار شبت بل حطب .... فانتزی لیگ برترپنج نکته بحث برانگیز برای چلسی کنته بعد از بازی با رئال مادریدبایرن مونیخ0.4اینتر پایان بازیدوستان علاقه ...

نکته آماری: استقلال و پرسپولیس در هفته دوم چه می‌کنند؟ - Isport.ir

www.isport.ir/.../نکته-آماری-استقلال-و-پرسپولیس-د...

Translate this page

دو تیم استقلال و پرسپولیس از نظر آماری در هفته‌های دوم از ادوار لیگ برتر، عملکرد ضعیفی داشتند. ... پرسپولیس 2 – پگاه رشت صفر ... فولاد خوزستان 2 – پرسپولیس صفر ... تصویر بامزه از دیدار تراکتورسازی و استقلال‌خوزستان: گول خوردی! 16:40.

تمرینات پرسپولیس تا دیدار برابر فولاد خوزستان پشت درهای بسته ...

www.farsipu.com/.../بازی-پرسپولیس-تمرینات-فوت...

Translate this page

2 days ago - تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را تا بازی برابر فولاد خوزستان پشت ... پیش بازی ذوب آهن و سایپا/ 16+2 نکته از مچ اندازی فرکی و گل‌محمدی ...

پیش بازی ذوب آهن و سایپا

www.dsport.ir/fa/posts/44549

Translate this page

2 days ago - با بررسی 2 + 16 نکته از بازی این دو تیم با یکدیگر همراه "ورزش سه" باشید: ... یحیی دو جام قهرمانی حذفی برای ذوب کسب کرده و فرکی به همراه فولاد و سپاهان ... پیروزی و سهم سایپا 12 پیروزی بوده است ضمن اینکه هشت دیدار 2 تیم نیز ...

تمرین پرسپولیس تا دیدار با فولاد پشت درهای بسته - ورزش 24

varzesh-24.ir/.../51623/تمرین+پرسپولیس+تا+دیدار...

Translate this page

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را تا بازی برابر فولاد خوزستان پشت درهای ... پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از دربی بزرگ مشهد ...

Foolad FC Offical WebSite - باشگاه فولاد خوزستان

www.fooladfc.ir/Fa/home

Translate this page

1395/05/11 5:16. ENFA. ورود ورود. ثبت نامثبت نام. جهت عضویت در سایت فولاد .... قضاوت سید علی در دیدار پرسپولیس و فولاد .... لیگ برتر / هفته 1. 2. ماشین‌ سازی. 1. فولاد خوزستان. سه شنبه 05 مرداد 1395 ... امیدها جوانان نوجوانان نونهالان لیگ 2 ..... amordad : آماده سازی فولاد امسال زودتر از سایر تیمها آغاز شد که نکته مثبتی است و ...

امیری:بازی در پرسپولیس استثنایی است - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/7853245

Translate this page

47 mins ago - مهاجم پرسپولیس گفت: بازی های پارسال پرسپولیس را دیده بودم و در ذهن خودم ... رسید؛ فولاد در فکر انتقام/ 2+16 نکته از دیدار پرسپولیس و فولاد ...

16+2 نکته درباره کم تماشاگرترین بازی هفته - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=16%2B2+نکته...کم...

Translate this page

16+2 نکته درباره کم تماشاگرترین بازی هفته. ... بازی‌های پرسپولیس در لیگ پانزدهم نزدیک به یک میلیون تماشاگر داشت/ .... احتمال غیبت تیموریان مقابل فولاد.

دربی صفر - صفر باز ها 16 2 نکته درباره کم تماشاگرترین بازی هفته ...

newsfile.ir/.../دربی++صفر+-+صفر+باز+ها++16+2+ن...

Translate this page

دربی صفر - صفر باز ها 16 2 نکته درباره کم تماشاگرترین بازی هفته ... دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر فوتبال برگزار می شود و پرسپولیس میزبان فولاد خوزستان ...

10 نکته از بازی تراکتور - پرسپولیس | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/145714

Translate this page

تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس بازی بزرگ هفته هفتم را با یکدیگر انجام می دهند و البته ... 94/7/2 - 16:33 - 2015-9-24 15:33:53 ... توانسته اند دست پیدا کنند، پرسپولیسی ها در هفته پنجم و در برابر فولاد توانستند این برد را به ... دیگر داوران بازی های پرسپولیس و اشکان خورشیدی(2 بار)، محمدرضا اکبریان، حمید حاج ملک و موعود ...

Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

sporttv.ir/

Translate this page

(ویدیو); ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ ۲۰:۴۰گزارش تمرین عصر امروز پرسپولیس - فولاد آنالیز شد و آرام‌طبع استارت زد ... ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ ۱۷:۳۳اعلام محل برگزاری دیدار ماشین‌سازی و گسترش فولاد; ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ ۱۷:۲۵پاسخ سپاهان به .... ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۲۰:۲۴تیم ملی شطرنج ایران قهرمان المپیاد جهانی زیر 16 سال شد; ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۲۰:۱۶ ایران در ... 1, استقلال خوزستان, 2, 4.

تقابل پرسپوليس و فولاد خوزستان از نگاه آمار - نود

www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=58512

Translate this page

Jan 29, 2013 - دو رکورد 5 تايي هم در تاريخچه ديدارهاي پرسپوليس - فولاد براي هر يک از دو تيم ... به دنبال حفظ و افزايش رکورد شکست ناپذيري خود از 15 به 16 هفته هستند. ... بازي برگشت: فولاد صفر - پرسپوليس 2 .... 90/ چهار نکته از چهار بازي

آیا بلیط طبقه دوم بازی پرسپولیس و نفت رایگان است

khabarduni.ir/search/?q=آیا...پرسپولیس+و...

Translate this page

16-2-2016 ورزش باشگاه خبرنگاران 13 ... بازی پرسپولیس- فولاد رایگان شد ... طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازي تیم های فولاد خوزستان و پرسپوليس رايگان اعلام شد. ... با توجه به ظرفیت ایجاد شده و همچنین باتوجه به این نکته که فروش بليط رايگان ...

پایگاه خبری بهار نیوز 9 دی 1394 ساعت 9:22 http://baharnews.ir/news ...

baharnews.ir/getjmieh.uqeatzsffu.html

Translate this page

Dec 30, 2015 - متن : هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پنج شنبه 10 دی ماه با دیدار فولاد و پدیده در اهواز، ... پرسپولیس - استقلال خوزستان اما جذاب ترین دیدار هفته ساعت 16:30 در ... خسوس دروازه بان تیم خوزستانی نکته جذاب و تماشایی بازی پنج شنبه است. ... 24 7- 18 12 ملوان 16 4 5 7 9 13 4- 17 13 راه آهن 16 2 6 8 14 22 8- 12 14 فولاد ...

جام نیوز :: JamNews - در کنار "پرسپولیس" هستم/ قصد خرید نفت و فولاد ...

www.jamnews.ir/detail/News/669305

Translate this page

May 15, 2016 - درباره قضاوت دیدار "پرسپولیس" و راه آهن هیچ مصاحبه ای نداشتم! ... در کنار "پرسپولیس" هستم/ قصد خرید نفت و فولاد را ندارم ... تيم دارى هـم ندارم و به شايعات خريد تيم نفت و يا فولاد خوزستان توجه نكنيد با قدرت به عنوان يك هـوادار در كنار تيم محبوبم پرسپوليس هـستم». .... ۶ نکته آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز گل نود 90

bultannews.ir/sport.aspx

Translate this page

16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی شبیه دعواهای خانوادگی; کاپیتان ... علی دایی و برانکو؛ خاطراتی که از دیدار دوباره آنها زنده شد · بازیکنان استقلال مصاحبه ... شایعه بازگشت رضاویان به پرسپولیس و واکنش برانکو.

آمار بازی های پرسپولیس و فولاد خوزستان - گویدا

www.goyda.ir/.../10373-آمار-بازی-های-پرسپولیس-و-...

Translate this page

Aug 24, 2015 - دو تیم فولاد و پرسپولیس در حالی فردا برابر هم قرار می گیرند که ... پرسپولیس و فولاد در حالی برای بیست و هفتمین بار با م بازی می کنند که همه چیز 2 ... 16. پرسپولیس 1 فولاد صفر 17. پرسپولیس 1 فولاد یک 18. ... نکته قابل توجه به تقابل دو تیم به رکورد شکست ناپذیری شان برابر یکدیگر مربوط می شود.

16 2 نکته از مچ اندازی فرکی و گل محمدی - یک دوست

1doust.ir/search/?q=16+2+نکته+از+مچ+اندازی...

Translate this page

6 days ago - 16 2 نکته از مچ اندازی فرکی و گل محمدی ... 1 هفته قبل اخبار نیک صالحی 2 ... وی درباره دیدار هفته‌ نخست برابر پرسپولیس، خاطر نشان کرد: بازی مقابل ..... ورزش سه: پرسپولیس در حالی 19 بازیکن تیمش برای دیدار با فولاد خوزستان ...

گسترش فولاد 1-پرسپوليس 0؛ شكست تلخ در تبريز + نتايج ساير ديدارها

footballonline.ir/News.aspx?ID=49175

Translate this page

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 2 دیدار همزمان آغاز شد که در حساس‌ترین ... کد خبر: 49175 زمان انتشار: 01 بهمن 1392 16:24:00. اخبار فوتبال ايران. گسترش فولاد 1-پرسپوليس 0؛ شكست تلخ در تبريز + نتايج ساير ديدارها .... علیدایی - علیمنصور در نبرد سرخ-آبی · 16 نکته از نبرد سبزپوشان و سیاه جامگان ...

پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از دربی بزرگ ...

dailykhabariran.ir/news/126876

Translate this page

2 days ago - پیش بازی دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده/ 2 + 16 نکته از دربی بزرگ مشهد ... تمرینات پرسپولیس تا دیدار برابر فولاد خوزستان پشت درهای بسته ...

فولاد خوزستان 2-0 پرسپولیس - خلاصه بازی (لیگ برتر ایران فصل 93 ...

www.varzesh11.com/.../فولاد...2...پرسپولیس.../519

Translate this page

Aug 7, 2014 - فولاد خوزستان 2-0 پرسپولیس - خلاصه بازی + گل ها (هفته اول لیگ برتر ایران فصل 1393/94) ، فولاد خوزستان و پرسپولیس. ... نکته: پیام شما تا چند دقیقه پس از ارسال و تائید پشتیبانی سایت انتشار داده میشود. * .... طراحی و بهینه سازی توسط شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی وب پارسه * Copyright © 2013-16 ...

قهرمان در دومین نبرد فوق سنگین/ اس.خوزستان – استقلال؛ نبرد شیر و ...

khabarparsi.com/khabar/?id=46832

Translate this page

2 days ago - 16 +2 نکته جذاب و خواندنی این بازی را از دست ندهید. ... 5- هواداران خوزستانی اعم از استقلال خوزستان، فولاد و صنعت نفت با هم اتحادی را تشکیل داده اند تا در بازی های هر کدام یاور دیگری باشند. ... 9- محسن کریمی هافبک شمال استقلال تهران به دلیل مصدومیت این دیدار را ... منصوریان به دنبال دومین پیروزی برابر تیم قهرمان.

نتیجه بازی پرسپولیس و لخویا 2 اردیبهشت 94 + فیلم - نمناک

namnak.com/14011-بازی-پرسپولیس-و-لخویا.html

Translate this page

Rating: 3.6 - ‎398 reviews

نتیجه بازی برگشت پرسپولیس و لخویا امروز چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 در ... دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و لخویا از ساعت 18:30 به وقت محلی و از ... نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 19 اردیبهشت 95 + فیلم · پرسپولیس و نفت ... نتیجه بازی پرسپولیس و بنیادکار امروز 16 اردیبهشت 94 + فیلم · پرسپولیس و ...

10 نکته از بازی ملوان انزلی - فولاد خوزستان

khuzestansport.ir/.../10-نکته-از-بازی-ملوان-انزلی-فو...

Translate this page

Oct 31, 2015 - فولاد در مسابقات قبلی این دو تیم 19 گل به ملوان زده و 16 گل دریافت ... تیم فولاد در سه سال گذشته 6 بار با ملوان دیدار کرده که صاحب 4 پیروزی و 2 ...

10بازي دو برد - روزنامه گل

goaldaily.ir/Template1/News.aspx?NID=22645

Translate this page

Aug 9, 2010 - 16- پرسپوليس يك - ابومسلم 3 (16/2/89) (هفته 33 ليگ برتر) ... 4- پرسپوليس از روز 14/12/88 كه در ليگ فولاد را برد، در 9 ديدار از ... نکته بازي.

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان + دانلود خلاصه بازی + تصاویر ...

rashednews.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس...

Translate this page

Aug 25, 2015 - 21:45. 1395/05/06. نتیجه نهایی. روزنبرگ. 2. -. 1. آپوئل نیکوزیا. 16 .... فولاد 0 - پرسپولیس 2؛ برانکو طلسم ها را شکست ... نکته ها: *برانکو ایوانکوویچ که در دیدارهای گذشته تیمش را با حداقل دو تغییر به میدان می فرستاد، در این ...

دولت بهار خوشحالی پرسپولیس در پرگل‌ترین هفته لیگ! -

www.dolatebahar.com/print-240274.html

Translate this page

Apr 4, 2016 - کد خبر: 240274, صفحه نخست » تازه ها, دوشنبه، 16 فروردین 1395 ... پرسپولیس 10 نفره شکست 2 بر یک را با پیروزی عوض کرد، ... عجیب ترین نکته در مورد ذوب آهن این است که این تیم تا بدین جای کار 18 گل دریافت کرده است که 8 گل آن در بازی با تراکتورسازی و گسترش فولاد دو تیم تبریزی در 2 بازی بوده است.

نارنجک پرانی در دیدار پرسپولیس و فولاد +تصاویر - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../نارنجک-پرانی-در-دیدار-پرسپول...

Translate this page

Feb 13, 2016 - پرتاب نارنجک بدترین نکته دیدار پرسپولیس و فولاد بود. ... 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد ...

حرفهای سرمربی فولاد پس از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/506573/.../premiere-leagu...

Translate this page

Feb 4, 2016 - سرمربی کروات فولاد معتقد است پرسپولیس می توانست برنده بازی ... در ديدار پرسپوليس و سپاهان، عملكرد اين دو تيم را چگونه ارزيابي كرديد؟ ... 12 2 پاسخ به این نظر شما قبلا به این نظر رای داده اید ... دیگه نکته بارز هم همین طارمی بود که دروازه خالی و در دقیقه 90 کج دید ... بی نام پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 12:07:16. 8 2 ...

10 نکته از پرسپوليس فولاد خوزستان

omidesf.ir/fa/News/730.aspx

Translate this page

Dec 11, 2014 - 2. پرسپولیسی ها، در جمع خود چند بازیکن گذشته فولاد را داشته اند، برعکس ... بعد از آنکه دیدار رفت 2 تیم را در لیگ سیزدهم پرسپولیس با حساب 3 یک فتح ... برتری 10 نفره پرسپولیس/طارمی ناجی شد (دوشنبه 16 فروردین 1395).

7 نکته بازی پرسپولیس - فولاد/ از طلسم شکنی تا رکورد شکنی!/عکس

www.parsnews.com/.../301757-نکته-بازی-پرسپولی...

Translate this page

Aug 26, 2015 - 7 نکته بازی پرسپولیس - فولاد/ از طلسم شکنی تا رکورد شکنی!/عکس · خانه > ورزشی ... 15-8-25-214751پرسپولیس - فولاد. برای دریافت آخرین ...

تقابل یحیی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ - ایسنا

www.isna.ir/.../تقابل-یحیی-با-پرسپولیس-در-هفته-...

Translate this page

Aug 19, 2015 - در مهم‌ترین دیدارهای این هفته پرسپولیس قعر جدولی با ذوب آهن اصفهان ... تیم گسترش فولاد تبریز که در سه هفته گذشته تنها 2 امتیاز کسب ... از سه بازی قبلی‌اش در قعر جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار گرفته است. ... نکته جالب توجه در این بازی تقابل خط حمله خوب تراکتورسازی با خط دفاع نسبتا ضعیف پدیده است.

جدول لیگ برتر ایران - پرسپولیسی و... - blogfa.com

www.myloveperspolis.blogfa.com/1392/06?p=2

Translate this page

دیدار پرسپولیس گسترش فولاد با تک گل خلعتبری به پایان رسید. .... در هفته هفتم لیگ تخت جمشید برگزار می‌شد، پرسپولیس با 4 برد و 2 تساوی و کسب 10 .... 16 شهریور. نکته دیگر اینکه پرسپولیس 3 بازی بعدی خود در لیگ تخت جمشید مقابل ...

1

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

Next

Unknown - Use precise location

 - Learn more   

Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 13,213
  • بازدید سال : 106,043
  • بازدید کلی : 2,614,590