loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 203 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس

بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 42 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 51

مطالعه تطبیقی دو سیستم حقوقی ایران و انگلیس در مورد مبانی، شرایط و موانع شناسایی و اجرای احكام خارجی در قلمرو این دو كشور مبین این واقعیت انكارناپذیر است كه در میان مباحث مختلفه حقوق بین‌الملل خصوصی شناسایی و اجرای احكام خارجی از جایگاه و اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس

 

مقدمه

مطالعه تطبیقی دو سیستم حقوقی ایران و انگلیس در مورد مبانی، شرایط و موانع شناسایی و اجرای احكام خارجی در قلمرو این دو كشور مبین این واقعیت انكارناپذیر است كه در میان مباحث مختلفه حقوق بین‌الملل خصوصی شناسایی و اجرای احكام خارجی از جایگاه و اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

حقوق و آزادیهای فردی

مطالعه تطبیقی دو سیستم حقوقی ایران و انگلیس در مورد مبانی، شرایط و موانع شناسایی و اجرای احكام خارجی در قلمرو این دو كشور مبین این واقعیت انكارناپذیر است كه در میان مباحث مختلفه حقوق بین‌الملل خصوصی شناسایی و اجرای احكام خارجی از جایگاه و اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. در این عصر كه عصر ارتباط و گفت‌وگوی تمدن‌ها و انفجار اطلاعات نام گرفته است مهاجرت و تجارت مفهوم تازه‌ای پیدا كرده و وسایل ارتباط جمعی به طور وسیعی ارتباط كشورها را آسان‌تر و امكان‌پذیرتر نموده حقوق بین‌الملل خصوصی نیز دچار تحول و توسعه روزافزون گردیده و با تصویب كنوانسیون‌های مختلف روز به روز كشورها اختیار عمل كمتر و محدودتری خواهند داشت و در واقع جهان به سوی نظام وحدت حقوقی پیش می‌رود.


تمام این موارد همكاری هرچه نزدیك‌تر كشورها در زمینه‌های مختلف حقوقی و قضائی را از جمله در زمینه اجرای احكام طلب می‌نماید. گرچه قانون اجرای احكام مدنی مصوب سال ۱۳۵۶ شناسایی و اجرای احكام خارجی را پیش‌بینی كرده و شرایط مندرج در آن از نظر اصول قضائی تا حدودی مناسب به نظر می‌رسد لیكن باید دانست صرف وجود یك قانون مدون جهت اجرای احكام خارجی كفایت نمی‌نماید بلكه رویه قضائی و دكترین حقوقی كه ثمره اجرای قانون در طول زمان است نقش بسیار ارزنده‌ای در اجرای آن دارد و می‌تواند ضعف‌ها و كمبودهای قانونی را تكمیل و جبران نماید. آنچه بیش از همه جلب توجه می‌نماید میزان مشاركتی است كه رویه قضائی كشورها در تكمیل و توسعه حقوق مربوط به اجرای احكام خارجی دارد.
چنانچه كشورها بخواهند در زمینه تجارت بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی و حتی عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO) موفق باشند می‌بایست سیستم قضائی فعلی خود را به سطح و حد استانداردهای جهانی نزدیك‌تر كنند. به هر حال امروزه شناسایی بعضی از احكام صادره از دادگاه‌های خارجی مانند احكام مربوط به وضعیت و اهلیت اشخاص به صورت یكی از واقعیات اجتناب‌ناپذیر زندگی بین‌المللی درآمده است و به همین جهت اكثریت كشورها با درك این ضرورت كوشیده‌اند تا از طریق تصویب قوانین و مقررات یا با ایجاد و تثبیت رویه قضائی امكان شناسایی و اجرای احكام خارجی را در قلمروی خود فراهم نمایند.

البته این بدان معنا نیست كه كشورها خود را ملزم به شناسایی و اجرای بی‌قید و شرط احكام خارجی بدانند بلكه هدف این است كه با رعایت شرایطی امكان اجرای احكام مدنی خارجی فراهم و بدین‌وسیله به مسئله شناسایی و اعتبار حقوق مكتسبه افراد توجه شده و راه برای توسعه بیشتر حقوق بین‌الملل خصوصی باز و هموار گردد.
در این مطالعه تطبیقی ملاحظه می‌گردد كه متقاضی شناسایی و اجرای احكام خارجی در ایران می‌تواند در صورت وجود شرایط لازم و فقدان موانع احصا شده در ماده ۱۶۹ قانون اجرای احكام مدنی با تقدیم درخواست كتبی به مرجع قضائی بدون آنكه ملزم به طرح دعوی از طریق تقدیم دادخواست باشد به هدف خود نایل شود. در حقوق انگلیس مطابق قواعد كامن لا خواهان شناسایی و می‌تواند بر اساس سبب اصلی دعوی موضوع حكم خارجی در انگلیس دعوی جدیدی اقامه نموده و یا اینكه بر اساس حكم خارجی به عنوان یك سبب مستقل اقامه دعوی نماید لیكن بر این قاعده توسط قوانین موضوعه كه در مورد احكام صادره در محدوده‌های جغرافیایی خاص اعمال می‌گردد استثنائاتی آورده شده است و البته احكام صادره از بعضی كشورها هنوز مطابق قواعد كامن لا در انگلیس شناسایی و اجرا می‌شوند.

سیاست حقوقی ایران در خصوص موضوع مورد مطالعه بر پایه رفتار متقابل استوار گردیده و احكام صادره از كشورهایی كه در مورد احكام صادره از محاكم ایران معامله متقابل نمایند در ایران قابل اجرا است. در انگلستان دكترین «تعهد» به عنوان مبنای سیاست حقوقی امروز انگلیس در این زمینه مطرح و اعمال می‌گردد كه با وصف مذكور به طور وسیعی موجب شناسایی و اجرای احكام خارجی در قلمروی این كشور گردیده است.

در مورد شرایط مشترك و مشابه دو سیستم حقوقی مورد مطالعه جهت شناسایی و اجرای احكام خارجی می‌توان به مشتركات و مشابهات ذیل اشاره نمود:

۱- صلاحیت دادگاه صادركننده حكم با توجه به قواعد حقوق بین‌الملل خصوصی كشور محل شناسایی و اجرا، البته واضح است كه به دلیل مغایرت و اختلاف در مبانی صلاحیت، ممكن است دادگاه خارجی در انگلیس صلاحیت‌دار شناخته شده و همان دادگاه در همان پرونده در حقوق ایران فاقد صلاحیت تشخیص داده شود.

۲- قطعی و نهایی بودن حكم، در این مورد هم هر دو سیستم حقوقی ایران و انگلیس تلقی دادگاه صادركننده حكم را از مفهوم قطعیت ملاك و معیار عمل قرار داده‌اند.

۳- مدنی بودن موضوع مورد حكم.

۴- عدم امكان شناسایی و اجرای احكام مالیاتی و جزایی، در این مورد نیز سیستم حقوقی هر دو كشور اجرای احكام جبران ضرر و زیان مدعی خصوصی صادره در ضمن احكام جزایی را در قلمرو خود ممكن و مجاز دانسته‌اند.

همچنین از موارد اختلاف دو سیستم در مورد شرایط شناسایی می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:

۱- وجود رفتار متقابل: دادگاه‌های ایران بدون اینكه این شرط را احراز نمایند مجاز به صدور دستور اجرای حكم خارجی نمی‌باشند. مضافا اینكه مبنای نظری مورد قبول سیستم حقوقی ایران در این زمینه نیز رفتار متقابل است حال آنكه همان گونه كه شرح داده شده امروزه رفتار متقابل به عنوان شرط لازم در انگلیس مطرح نمی‌باشد.

۲- صدور دستور اجرا از طرف دادگاه خارجی: این شرط در قانون ایران پیش‌بینی شده لیكن در انگلستان مطابق قواعد كامن لا مورد نیاز نمی‌باشد.

۳- صلاحیت قانون حاكم بر ماهیت دعوی: در سیستم حقوقی ایران بررسی صلاحیت قانون حاكم بر ماهیت دعوا توسط دادگاه ایرانی به عنوان دادگاه محل شناسایی و اجرا جهت صدور دستور اجرا لازم و ضروری است در صورتی كه در سیستم حقوقی انگلیس بررسی صلاحیت قانون حاكم بر دعوا پس از احراز صلاحیت دادگاه خارجی ضرورتی ندارد.

در مورد موانع پیش‌بینی شده در زمینه شناسایی و اجرای احكام خارجی مشابهات و مشتركات زیادی در سیستم حقوقی هر دو كشور وجود دارد كه از جمله آنها می‌توان به وجود نظم عمومی و صدور حكم معارض اشاره كرد. فقط بهتر است كه توضیح داده شود كه مفهوم نظم عمومی در حقوق ایران مواردی مانند تقلب و نقض مفهوم عدالت طبیعی كه در حقوق انگلیس به عنوان موانع مستقل شناخته شده‌اند را نیز در بر می‌گیرد به عبارت ساده‌تر نظم عمومی در حقوق انگلیس اخص از نظم عمومی در ایران است. هرچند در حال حاضر انعقاد قراردادهای دو یا چندجانبه اجرای متقابل احكام بین كشورها بسیاری از محدودیت‌های موجود بر سر راه اجرای احكام خارجی را منتفی و مرتفع ساخته است لیكن چنین به نظر می‌رسد كه تا ایجاد قواعد مشترك و متحدالشكل جهانی در این زمینه باید فاصله زیادی را بپیماییم.

امید این است كه این فاصله با درك بهتر ضروریات زندگی بین‌المللی و احساس نیاز جامعه جهانی به لزوم و ضرورت شناسایی و اعتبار حقوق مكتسبه افراد كمتر شود. تذكر این مطلب ضروری است كه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اجرای احكام خارجی در ایران محدود نبوده است و مفتوح بودن مرز بسیاری از كشورهای خارجی به روی اتباع ایرانی و تردد و رفت و آمدهای اتباع كشورهای خارجی به ایران اجرای موارد زیادی از احكام خارجی در ایران را مطرح می‌ساخت لیكن این امر پس از انقلاب اسلامی با محدودیت مواجه شده است با توجه به وضعیت خاص كشورمان و درگیر شدن آن با جنگ تحمیلی برای مدت زمان نسبتا طولانی و وجود مشكلات ناشی از جنگ و محاصره اقتصادی و نقشه‌های استكباری دول بزرگ خارجی و غیره همگی علل و عوامل این محدودیت تلقی می‌شوند، نتیجتا به همین نسبت نیز سطح اجرای احكام خارجی در ایران به موارد شاذ و نادری تنزل یافته است ولی با وصف این تنها مقررات مربوط به اجرای احكام خارجی در ایران نیز منحصر به مقررات مربوط به فصل نهم قانون اجرای احكام مدنی است كه مقررات مزبور نیز از مصوبات مربوط به دوران گذشته بوده و تكافوی نیازهای حقوقی جامعه متحول امروزی را با اوصافی كه مذكور افتاد نمی‌نماید از طرف دیگر با توجه به حجم زیاد قوانین و مقررات كشورهای خارجی در این زمینه كه هر روز هم در حال اصلاح و تغییر است مقررات فعلی ما، در این مورد هیچ‌گونه همخوانی و تناسبی با تحولات بین‌المللی و نیازهای جامعه ندارد لذا پیشنهاد می‌شود كه جهت رفع این كمبود و نقیصه قانونی و برای رسیدن به حد استانداردهای بین‌المللی و پوشش دادن نیازهای جامعه كنونی با تحولات بین‌المللی مقررات و قوانین جاری فعلی كشور ما حداقل با تغییر و تبدیل نظریه متقابل به نظریه تعهد یا تكلیف حقوقی و یا حقوق مكتسبه اصلاح شود و همچنین نظر به اینكه در زمینه اجرای احكام خارجی در ایران تحقیقات ناچیزی به عمل آمده و منابع خارجی كه به روز باشد نیز در كتابخانه‌ها و مراكز علمی كمتر در دسترس همگان است پیشنهاد می‌شود در این مورد كارهای تحقیقی بیشتری در داخل انجام شود و منابع خارجی هم كه جهت مطالعه تطبیقی لازم است به ویژه منابع خارجی كه به روز بوده و آخرین تحولات و تغییرات و تحقیقات و دكترین حقوقی را ارائه می‌نماید تهیه و در دسترس قرار گیرد و بدین ترتیب كمبودها و خلاهای قانونی تا اندازه‌ای مرتفع شود. 

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس , بررسی تطبیقی , حقوق ایران و انگلیس , بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 1,050,000 results (0.41 seconds)
Search Results
بررسي تطبيقي در حقوق ايران، انگليس و آمريکا
www.dmsonnat.ir/.../بررسي-تطبيقي-در-حقوق-ايران...
Translate this page
May 19, 2014 - چکيده: مقاله حاضر به بررسي اشتباه در قانون در حوزه حقوق خصوصي آن هم در مبحث انعقاد قراردادها در سيستم حقوقي ايران و آخرين تحولات صورت گرفته ...
اکراه بررسی تطبیقی در حقوق ایران انگلیس و امریکا - پایگاه مجلات ...
www.noormags.ir/.../اکراه-بررسی-تطبیقی-در-حقوق-ایران-انگلیس-و-ا...
سیروس مشکی ; مجله: حقوق مردم ; بهار و تابستان 1353 - شماره 35 و 36 ;
بررسی تطبیقی نفقه در حقوق ایران، انگلیس و آمریکا
familylawandjurisprudence.isuw.ac.ir/article_11576.ht...
Translate this page
by گواهی - ‎2014
یکی از حقوق زوجه بر عهده زوج تأمین نفقه ‌اوست که در اسلام بر عهده‌ مرد گذاشته شده است. در این مقاله بررسی نفقه زن در حقوق ایران و میزان مطابقت آن با فقه امامی و نیز ...
بررسی تطبیقی احکام فقهی- حقوقی طلاق در ایران- انگلیس و آمریکا ...
opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/1632687
Translate this page
شماره بازیابی, : ۵۱-۴۴۰۱۹. شماره کتابشناسی ملی, : ۱۶۳۲۶۸۷. پدیدآور, : هژبری، نسرین. عنوان و نام پديدآور, : بررسی تطبیقی احکام فقهی- حقوقی طلاق در ایران- ...
[PDF]مطالعه تطبیقی اصل نسبی بودن قراردادها در حقوق ایران و انگلیس
www.notary.ir/sites/.../files/.../12.Motalee-Tatbighi.pdf
Translate this page
اساتید در حقوق ایران با استقرا در قوانین، سه اس تثنا بر این اصل مندرج در ماده 231 ... و تحلیل آن اصل بر مبانی حقوق انگلیس پرداخته و با س یری تطبیقی –.
وکالت ثانوی مطالعه تطبیقی در فقه، حقوق ایران و انگلیس
journals.pnu.ac.ir/article_191_0.html
Translate this page
وکالت ثانوی. مطالعه تطبیقی در فقه، حقوق ایران و انگلیس. چکیده. اعطای وکالت از سوی وکیل به شخص ثالث بر دو قسم اصلی است:1- توکیل به غیر، بدین نحو که هنگام ...
بررسی تطبیقی شروط ضمن العقد در حقوق ایران و حقوق خارجی(فرانسه ...
haghgostar.ir/.../حقوق.../بررسی-تطبیقی-شروط-ضم...
Translate this page
Dec 12, 2014 - چکیده شروط ضمن العقد به دو دسته کلیه شروط صحیح و باطل تقسیم می شوند. شروط باطل نیز به دو نوع مبطل و غیر مبطل منقسم می گردند. شروط ضمن ...
بررسي تطبيقي نفقه زن در حقوق ايران، انگليس و امريكا – پیک اطلاع ...
magazine.shme.ir/.../بررسي-تطبيقي-نفقه-زن-در-ح...
Translate this page
زهرا گواهي ، نسرين هژبري. چکيده. يكي از حقوق زوجه بر عهده زوج تامين نفقه اوست كه در اسلام بر عهده مرد گذاشته شده است. در اين مقاله بررسي نفقه زن در حقوق ايران و ميزان ...
بررسی تطبیقی تابعیت زن در نظام های حقوقی ایران, انگلیس و فرانسه
www.hawzah.net/.../بررسی-تطبیقی-تابعیت-زن-در...
Translate this page
تابعیت زن » موضوعی است که در طول دوره های مختلف قانون گذاری، دست خوش تحولات بسیار شده است؛ به طوری که از اعمال سیستم وحدت تابعیت که در آن تابعیت زن همان ...
مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران ...
jir.irc.ac.ir/article_9154.html
Translate this page
نفع به عنوان عنصر ضروری قرارداد در ماده‌ 4 قانون بیمه‌ ایران و در حوزه‌ بیمه‌ خسارت مورد ... مطالعه تطبیقی ماهیت نفع بیمه‌پذیر در بیمه‌های خسارت در حقوق ایران، انگلیس و ...
[PDF]بررسی تطبيقی انواع مجازات ها در نظام حقوقی ایران و انگلستان
ilam.jrl.police.ir/.../776efa4e5444f3cfede7f310f90e16...
Translate this page
نظام حقوقی ايران، درصدد معرّفی مجازات های جديدی است که آشنايی با آنها می تواندکمک. ش ايانی به ... در منابع اصلیِ مربوط به حقوق انگليس مجازات ها را در چهار دس ته.
مطالعه تطبیقی خودکشی مساعدت‌شده پزشکی در حقوق ایران انگلستان و ...
www.ijmedicallaw.ir/article-1-204-fa.html
Translate this page
by میرمحمد صادقی - ‎2014
مطالعه تطبیقی خودکشی مساعدت‌شده پزشکی در حقوق ایران، انگلستان و آمریکا · Print ... نهایت، وضعیت حقوقی ایران نیز در این زمینه مورد نقد و واکاوی قرار گرفته است.
بررسی تطبیقی حقوق تبلیغات بازرگانی در رادیو و تلویزیون ایران و ...
vista.ir/.../بررسی-تطبیقی-حقوق-تبلیغات-بازرگان...
Translate this page
در این تحقیق قوانین و مقررات موجود در زمینه تبلیغات بازرگانی را در کشور ایران ( پس از انقلاب ) با رویکرد حقوقی بررسی نموده ام وآنگاه با قوانین کشور انگلیس در ...
مطالعات حقوق تطبیقی - دانشگاه تهران
https://jcl.ut.ac.ir/
Translate this page
مجله مطالعات حقوق تطبیقی مجله موسسه حقوق تطبیقی دوفصلنامه حقوق تطبیقی. ... در حقوق کیفری ایران و انگلستان · بررسی تطبیقی ضمانت‌های اجرایی نقض قابل ...
دعوای مشتق و آیین آن: بررسی تطبیقی در حقوق ایران و انگلیس
jplr.atu.ac.ir/article_182.html
Translate this page
by پاسبان - ‎2013 - ‎Related articles
چکیدهدعوای مشتق دعوایی است که توسط سهامداران شرکت علیه مدیران در جهتاستیفای حقوق شرکت اقامه میگردد.امکا ن اقام ه دعوا ی مشت ق ب ه دلی ل تخل فمدیران در انجام ...
SID.ir | وکالت ثانوي مطالعه تطبيقي در فقه، حقوق ايران و انگليس
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=217311
Translate this page
by ايزانلو محسن
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی وکالت ثانوي مطالعه تطبيقي در فقه، حقوق ايران و انگليس.
مطالعه تطبیقی مسؤولیت کاهش‌یافتهدر حقوق کیفری ایران و انگلستان ...
clr.modares.ac.ir/article_10275.html
Translate this page
by حبیب‌زاده1* - ‎2013
بر همین اساس در این نوشتار با روش توصیفی- تحلیلی، مفهوم، مبناها و جلوههای مسؤولیت کاهشیافته، مورد بررسی و با رویکردی تطبیقی، نظام عدالت کیفری ایران از ...
فروش دانلودی پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در ...
8kxehs.radikaldl.ir/
Translate this page
فروش دانلودی پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس.
[DOC]بررسي تطبيقي آثار عقيم شدن قرارداد در حقوق ايران و انگليس - فقه
www.hooghoogh.com/.../952f41db428f4443b6b453b...
Translate this page
بررسي تطبيقي آثار عقيم شدن قرارداد در حقوق .../1. بررسي تطبيقي آثار عقيم ... عقيم شدن، اجراي قرارداد، نفع قراردادي، حقوق انگليس و حقوق ايران. مقدمه و طرح بحث.
تدليس - مطالعه تطبيقي در حقوق فرانسه, انگليس اسلام و ايران
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=871
Translate this page
بررسي تطبيقي نظامهاي حقوقي فرانسه و انگليس و اسلام و ايران, مانند .... در حقوق ايران قانون مدني در فصل بيع بموجب ماده 396 تدليس را در زمره خيارات مي آورد و سه ماده از ...
بررسی تطبیقی مناظره‌های انتخاباتی در تلویزیون ایران و انگلستان ...
www.hamshahrionline.ir/details/259693/.../literature
Translate this page
May 24, 2014 - بررسی تطبیقی مناظره‌های انتخاباتی در تلویزیون ایران و انگلستان منتشر شد ... یک سال، پس از نخستین تجربه جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مناظره های .... حقوق همشهری‌ آنلاین متعلق به موسسه همشهری است - All Rights Reserved.
مطالعه تطبیقی آزادی مشروط در حقوق ایران و انگلیس - پژوهشگاه علوم و ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/11965
Translate this page
از آنجایی که تحقیق حاضر نوعی کار تطبیقی است ، طبیعتا انجام آن نیز با مشکلات فراوانی همراه بوده است . به طوریکه راجع به تاسیس آزادی مشروط در حقوق انگلستان ...
بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/17257
Translate this page
3 days ago - بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس. مقدمه. مطالعه تطبیقی دو سیستم حقوقی ایران و انگلیس در مورد مبانی، شرایط و موانع شناسایی و اجرای احكام ...
مقاله بررسی تطبیقی ماهیت حقوقی ضمانت نامه های بانکی بین المللی در ...
www.civilica.com/Paper-ICESCON01-ICESCON01_0...
Translate this page
مقاله بررسی تطبیقی ماهیت حقوقی ضمانت نامه های بانکی بین المللی در نظام حقوقی ... حمیدرضا پرهام مهر - عضو هیات علمی دانشگاه ملی زابل ،گروه حقوق،ایران ... رد نموده و درحقوق انگلیس تعهد بانک، یک تعهد قراردادی ناشی از ایجاب و قبول دانسته شده که حال ...
مبانی مسؤولیت حقوقی پیش قرارداد در فقه امامیه، حقوق ایران با مطالعه ...
elmi99.blogsky.com/1395/05/21/post-5783/
Translate this page
2 days ago - Ähnliche Seitenمطالعه تطبیقی تعیین قراردادهای مسئولیت مدنی در حقوق ایران و انگلیس. وحدتی ... نقش سکوت در بیان اراده در حقوق ایران و مطالعه ...
تدلیس-مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، انگلیس، اسلام و ایران
www.vekalatonline.ir/.../تدلیس-مطالعه-تطبیقی-در-ح...
Translate this page
Jul 26, 2012 - بررسی تطبیقی نظامهای حقوقی فرانسه و انگلیس و اسلام و ایران. مانند ... در حقوق انگلیس چون عقد, برخلاف فرانسه با ایران, جنبه رضایی ندارد , همچنین ...
BlogyLaw - حقوق تطبیقی
www.blogylaw.com › BlogyLaw › حقوق تطبیقی
Translate this page
(0 پاسخ); بررسی تطبیقی حقوق جزا فرانسه با امریکا (1 پاسخ); بررسی ... بررسی عنصرروانی قتل در حقوق ایران و مطالعه تطبیقی با حقوق مصر (0 پاسخ); ابراء در حقوق ... تطبیقی قابليت استناد قراردادها در حقوق ايران با نگاهی بر حقوق انگلیس (0 ...
دانلود فایل ( تحقیق بررسي تطبيقي نظام هاي حقوقي فرانسه، انگليس ...
nikanpro.webilion.ir/.../دانلود-فایل-تحقیق-بررسي-...
Translate this page
3 days ago - به صفحه دانلود فایل(تحقیق بررسي تطبيقي نظام هاي حقوقي فرانسه، انگليس، ايران و اسلام)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ...
بررسی تطبیقی قتل عمد با فعل نوعاً کشنده در حقوق ایران و انگلیس
3law.ir/?download=بررسی-تطبیقی-قتل-عمد-با...
Translate this page
بررسی تطبیقی قتل عمد با فعل نوعاً کشنده در حقوق ایران و انگلیس. فهرست مطالب پیشگفتار مقدمه تاریخچه فصل نخست: مفهوم قصد، انواع قصد و درجات قصد
بررسی تطبیقی بزه سقط جنین در حقوق ایران و انگلستان
www.childkafel.com/index.aspx?tabid=2...
Translate this page
بررسی تطبیقی بزه سقط جنین در حقوق ایران و انگلستان. نام دانشگاه: دانشگاه شهید بهشتیواحد: دانشکده حقوق. گرایش: حقوق جزا و جرم شناسیاستاد راهنما: دکترمحمد ...
پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران، انگلیس و ...
bazarfile.ir/.../پایان-نامه-بررسی-تطبیقی-حضانت-در-...
Translate this page
در اين پایان‌نامه این مسئله مطرح است كه حضانت در حقوق ايران، انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک چه جايگاهي دارد و چه مسائلي تحت عنوان حضانت بررسي می‌شود.
بررسی تطبیقی قتل عمد در حقوق ایران و انگلیس » پایان نامه دات کام ...
payaname.com/.../1850-بررسی-تطبیقی-قتل-عمد-د...
Translate this page
بررسی تطبیقی قتل عمد در حقوق ایران و انگلیس پایان نامه قتل عمد قتل عمد در حقوق انگلیس انگلستان بریتانیا فرانسه اروپا قتل کار تحقیقی مقاله روش تحقیق ...
مطالعه تطبيقي وقف در حقوق ايران و تراست در حقوق انگليس - راسخون
rasekhoon.net/.../مطالعه%20تطبيقي%20وقف%20در...
Translate this page
Feb 1, 2009 - مطالعه تطبيقي وقف در حقوق ايران و تراست در حقوق انگليس. نويسنده:داوود اسلامي. چکيده. با نگاهي گذرا به نهادها و تا سيسات حقوقي در نظام هاي حقوقي ...
لیست عناوین پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی - دانشگاه ...
www.ujsas.ac.ir/find.php?item=1.219.307.fa
Translate this page
3, مطالعه تطبیقی رکن مادی قتل عمد در حقوق ایران و انگلیس, مجتبی زارع, دکتر حسین ... 8, اعاده حیثیت در فقه امامیه و بررسی تحولات آن در حقوق کیفری ایران, مسعود ...
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
29, مسئولیت مدنی از بین بردن فرصت در حقوق ایران و انگلیس, سعید موحدی مقدم ... 35, بررسی تطبیقی راهکارهای حقوقی توسعه دیپلماسی شهری در کلان شهرهای آسیایی ...
بررسی تطبیقی نفقه در ایران، انگلستان، فرانسه و سوئد - نشرحقوقی ...
adlpub.com/بررسی-تطبیقی-نفقه-در-ایران،-انگلس...
Translate this page
Nov 19, 2015 - نفقه زوجه، نفقه، ایران، انگلستان، سوید، فرانسه، ضمانت اجرای نپرداختن نفقه، مقاله حقوقی، دانلود رایگان.
[PDF]۹۲ / ۰۴ / ۱۷ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﺗﺼﻮﻳﺐ ﺷﺪﻩ ﮔﺮﻭﻩ ﺣﻘﻮﻕ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳ
...
Translate this pageIslamic Azad University, Science and Research Branc...
ﻧﻘﺶ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ ﺩﺭ ﺩﺍﺩﺭﺳﻲ ﻣﺪﻧﻲ ﺑﺎ ﺑﺮﺳﻲ ﺗﻄﺒﻴﻘﻲ ﺩﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻧﮕﻠﻴﺲ. ۲. ﻣﻠﻴﺤﻪ ﺷﺒﺎﻧﻲ. ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺛﺎﻟﺚ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺑﺎ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺗﻄﺒﻴﻘﻲ ﺩﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺍﻧﮕﻠﻴﺲ. ۳. ﻟﻴﻼ ﺭﺟﺐ ﻟﻮ. ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻋﻠﻢ ﺍﺟﻤﺎﻟﻲ ﺩﺭ ﻧﻈﺎﻡ. ﺣﻘﻮﻗﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﻓﻘﻪ ﺍﻣﺎﻣﻴﻪ.
بررسی تطبیقی جرم پول شویی در حقوق ایران و انگلستان - مشاور خانواده و ...
moslemlawyer.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
بررسی تطبیقی جرم پول شویی در حقوق ایران و انگلستان. مقدمه: این جرم پا به پای بشریت وجود داشته اما به خاطر سادگی جوامع و بدوی بودن اجتماعات، زیاد جلب توجه نمی ...
magiran.com:بررسي تطبيقي تعذر اجراي قرارداد (در فقه و حقوق ايران و ...
www.magiran.com/view.asp?type=pdf&id...l=fa - Translate this page
بررسي تطبيقي تعذر اجراي قرارداد (در فقه و حقوق ايران و حقوق انگليس) ... عقد بتعذر الوفاء بمضمونه» تطبيق مي كند، كه به موجب آن، اثر تعذر بر قرارداد، بطلان است و ...
بررسی تطبیقی نظام حقوقی آلمان وانگلستان حقوق - آزاداندیش
azadandish.rozblog.com/post/27
Translate this page
بررسی تطبیقی نظام حقوقی آلمان وانگلستان حقوق ,آزاداندیش. ... هلوکاست در ایران (بازدید:143). مطالب تصادفی ..... انگلیس فاقد قانون اساسی مدون است و قانون اساسی این کشور در واقع چند فرمان از پادشاهان پیشین این کشور است. ریشه ی پارلمان کنونی ...
[XLS]حقوق خصوصی
sbu.ac.ir/.../Private%20Law...
Translate this pageShahid Beheshti University
59, 1394, منصور امینی, بررسی تطبیقی ضمان درک مبیع در نظام حقوقی سوریه و ایران, البازی، محمود, 2728. 60, 1371, محمود کاشانی, رژیم مالی ازدواج در حقوق انگلیس ...
پایان نامه بررسی تطبیقی قتل عمد با فعل نوعاً کشنده در حقوق ایران و ...
asmankavir.aslblog.ir/post/2143
Translate this page
برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه بررسی تطبیقی قتل عمد با فعل نوعاً کشنده در حقوق ایران و انگلیس || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید
بررسی فقهی حقوقی رضایت آگاهانه‌ی بیمار و وظیفه‌ی اطلاع‌رسانی پزشک ...
ijme.tums.ac.ir/article-1-140-fa.html
Translate this page
by پارساپور - ‎2011
این مقاله به مطالعه‌ی تطبیقی رضایت آگاهانه پرداخته است و نویسندگان وظیفه‌ی ... بیمار و مشروعیت درمان تأثیر بسزایی دارد، در سه نظام حقوقی ایران، انگلیس و فرانسه ...
بررسی تطبیقی نفقه در حقوق ایران، انگلیس و آمریکا - پیپرجو
paperjoo.com/بررسی-تطبیقی-نفقه-در-حقوق-ایران...
Translate this page
Jun 6, 2016 - یکی از حقوق زوجه بر عهده زوج تأمین نفقه ‌اوست که در اسلام بر عهده‌ مرد گذاشته شده است. در این مقاله بررسی نفقه زن در حقوق ایران و میزان مطابقت آن با ...
دانلود (پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران ...
downloadcnt.cloudsite.ir/.../دانلود-پایان-نامه-بررسی-...
Translate this page
ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس)) وارد صفحه فروش ...
دانلود تحقیق بررسي تطبيقي تجديدنظر احكام كيفري در حقوق ايران و ...
royal-file.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
2 days ago - دانلود تحقیق بررسي تطبيقي تجديدنظر احكام كيفري در حقوق ايران و ... تا سيستم تجديد نظر حقوق انگليس مورد مطالعه و بررسي قرار گيرد تا بدين ...
[DOC]دانلود پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتراي حقوق خصوصي - دانشگاه قم
www.qom.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...
University of Qom
مطالعه تطبیقی تعیین قراردادهای مسئولیت مدنی در حقوق ایران و انگلیس. وحدتیشبیری. عبدیپور. حسین مصیبی. مهر 86. 9. ارشد. بررسی ماهیت حقوقی سفارش ساخت ...
مقايسه تطبيقي محدوديتهاي حاكم بر آزادي مطبوعات در نظام حقوقي ايران و ...
www.bajournals.ir/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
چكيده: آزادي مطبوعات در نظام حقوقي ايران , اولين بار در قانون اساسي مشروطيت به رسميت شناخته شد و بعد از آن، مانند نظام حقوقي انگلستان، از طريق وضع قانون ...
بررسي تطبيقي تعذر اجراي قرارداد در فقه و حقوق ايران و حقوق انگليس
f-h-shirvan90.blogfa.com/post/73
Translate this page
براي آموزة عقيم شدن قرارداد در حقوق انگليس مباني مختلفي ذکر شده است که دو مبنا از همه مهمتر بوده و بيشتر مورد توجه قرار گرفته اند: 1- نظرية اساسي تعهد. بنابراين، ...
رژيم مالي خانواده در قوانين ايران و انگليس/ لميا رستمي تبريزي
iranpress.ir/iranwomen/template1/News.aspx?NID...
Translate this page
... نفقه، مهريه و ارث در دو كشور ايران و انگلستان مورد بررسي تطبيقي قرار گرفته و ... در اين مقاله حقوق مالي زن در خانواده با تاسي بر قوانين داخلي جمهوري اسلامي ايران و ...
Searches related to بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس <

اصل نسبی بودن قراردادها

اصل نسبی بودن قراردادها چیست

استثنائات اصل نسبی بودن قراردادها

اصل لزوم قراردادها
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 808
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 808
  • بازدید ماه : 13,738
  • بازدید سال : 106,568
  • بازدید کلی : 2,615,115