loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 187 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد جنگ کره

\"تحقیق دسته: تاریخ
بازدید: 15 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 43 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 72

در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستیكی می رفت و از این روی درسهای لجستیكی فرا گرفته شده از جنگ جهانی دوم در حل این مشكلات به كار گرفته شدند

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

\"خرید\"

تحقیق در مورد جنگ کره


در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستیكی می رفت و از این روی درسهای لجستیكی فرا گرتفه شده از جنگ جهانی دوم در حل این مشكلات به كار گرفته شدند. در ابتدای جنگ چند مشكل لجستیكی از چشم طرح ریزان دور مانده بود:
1- شبه جزیره كره پنج هزار مایل دریایی از آمریكا فاصله داشت.
2- در كره بنادر و سیستم ترابری زمینی مناسبی وجود نداشت.
3- نیروهای كمونیست اكثر مناطق صنعتی جنوب را تحت كنترل داشتند.
4- نیروهای كره شمالی با وجود مهارت به جای مانده از نیروهای ژاپنی به مهارت زیادی دسترسی داشتند. از سوی دیگر آنها با تجهیزات آمریكایی به جای مانده از جنگ جهانی دوم نیز دسترسی داشتند و ارتش سرخ پوستان نیز جنگ افزارهای روسی را در اختیار آنها قرار می داد.
• تجهیزات ضروری نیروهای آمریكایی در جزایر اقیانوسیه به جای مانده بود.
• تنها در صورت ایجاد یك سیستم ترابری مناسب به شبه جزیره كره امكان استفاده از پایگاه های صنعتی ژاپن فیلیپین و سایر كشور های اقیانوسیه مسیر بود.
اكثر جاده های موجود در كره اصولا جاده نبودند وصرفاً معابری بودند كه خودروها از آنها تردد می كردند اكثر این معابر برای مدت طولانی غیر قابل استفاده بودند و بار ترافیكی آنها نیز بالا بود. این امر باعث شد تا ارتش آمریكا به ترابری انسانی اتكا كند و با استفاده از باربر های كره ای آمادها و تجهیزات ضروری را حمل كند. از آنجایی كه این سیستم به نیروی ماهیچه ای افراد متكی بود لازم بود تا افراد در طول مسیر چندین بار استراحت كنند ویا افراد خسته با نیروهای تازه تنفس تعویض شوند.
افراد برای اجتناب از گیر افتادن در گل و لای بیشتر ترجیح می دادند تا بدون پوتین راه بورند. پا برهنه حركت كردن افراد در میان گل و لای نیز مكشلات پزشكی زیادی را برای آنها به وجود می آورد.
باران به طور مداوم در ماه های بهار و تابستان (باران های موسمی) می بارید و حاكی از شدت یافتن محیط پر گل و لای منطقه بود. در طول زمستان نیز سرمای شدید باعث یخ زدن گل و لای می شد و تمام این شرایط تداركات رسانی به یگان های رزمی بسیار دشواری می كرد.
پشه، مگس و حشرات موزی در طول بهار و تابستان به وفور یافت می شد و اكثرا نیروها توسط این حشرات گزیده می شدند. این امر نگرانی های بهداشتی را افزایش داده بود. زیرا این حشرات اكثراً ناقل بیماری های ویروسی بودند. تروریست های كره شمالی باعث اختلال سیستم توزیع لجستیك شده بودند. این افراد از مردم كره جنوبی قابل تمیز دادن نبودند. و این خود باعث افزایش تلفات در مقابله باآنها می شد. این نیروها عمدتاً در پی پاتك زدن به كاروان ها، انهدام پل ها و زیرساختارها، پرتاب نارنجك از بلندی ها به نیروهای آمریكایی و صد معبر كردن در مسیر عبور خودروهای نظامی و غیره بودند. تمام این اقدامات موجب لجام گسیختگی و وقفه در سیستم توزیع شده بود. در اوایل جنگ نیروهای سازمان ملل و ارتش كره جنوبی مهمات كمی در اختیار داشتند و آنها برنامه ای برای نداشتند. اما نیروهای كره شمالی با برنامه وارد جنگ شده بودند و به خوبی به تانك ها و توپخانه شوروی دسترسی داشتند.
در طول جنگ كره، هشت ارتش مختلف با یك نوع سلاخ آمریكایی می جنگیدند. تجهیزات به جای مانده از جنگ جهانی دوم در جزایر اقیانوسیه خیلی زود سازماندهی شدند و در اختیار نیروهای چند ملیتی در كره جنوبی قرار گرفتند.
ژاپن در نزدیك كره قرار داشت و به سرعت در حال پیشرفت صنعتی بود. تجهیزات اوراقی بلااستفاده به جا مانده از جنگ جهانی دوم خیلی سریع در ژاپن تعمیر شدند. آمریكا از زمان پایان جنگ جهانی دوم پایگاه های نیروهای هوایی، زمینی و دریایی و تفنگداران دریایی یرا در اطراف ژاپن دایر كرده بود. كارگران ژاپنی ماهر، كاری و قابل دسترسی بودند. تسهیلات نصعتی غیر نظامی با استفاده از ماشین آلات و رویه های مدرن در حال بزسازی بودند. بخش تجاری ژاپن كشتی های آمریكایی كه پس از جنگ جهانی دوم به آنها فورخته شده بود را به آمریكا پس داد و این شناورها ناوگان اولیه نیروی دریایی آمریكا برای حمله به كره را شكل دادند. نیروهای زخمی شده نیز از طریق هوا یا دریا به بیمارستان های ژاپن منتقل می شدند.
تامین
دولت امریكا نگرانی عمیقی در خصوص امكان ایجاد نسنجیده توان نظامی برای حمایت از دولت كره جنوبی بود. خط مشی نظامی آمریكا حكم می كرد تا قبل از فراخوان نیروهای نظامی، تجهیزات مورد نیاز آنها را فراهم شده باشد. نظر فرمانده كل نیروی زمینی ارتش بر این بود كه ابتدا باید به سرعت اقلام آموزشی را تامین كرد و اقلام بالقوه رزمی مورد نیاز را با كمی تاخیر از بخش صنعتی تامین كرد. از این رو در وحله اول اقلام ضروری تامین گردیدند.
تجهیزات، ادوات و تداركات باید به سرعت تامین می شدند و برای آغاز حمله هر چه سریعتر به كره و ژاپن منتقل می شدند. برای مواجهه با آب و هوا بسیار سرد شبه جزیره كره در فصل زمستان لازم بود تا اقدامات سریع و عاجلی انجام شوند. زیرا آمریكا تا به حال این حجم وسیع و گسترده از نیروهای خود را در یك منطقه سردسیر به كار نگرتفه بود. مهمات باید به مقدار بسیار زیادی تامین می گردید و از سوی دیگر لازم بود تا پایانه هایی برای هواپمیاهای نیروی زمینی، هوایی و دریایی ایجاد شوند.
آژانس های تامین با تنگنای زمانی مواجه بودن و باید خیلی سریع تمام اقلام مورد نیاز نیروها را تامین و به منطقه ارسال می كردند. كارشان لجستیك ارتش منابع آمادی جدیدی را یافتند و تولید كنندگان صنعتی مجبور شدند تا محصولات مورد نیاز آنها را در اولویت تولیدات خود قرار دهند.
مشكلات ساختمانی در كره به واسطه شرایط جوی متغیر و شروع سریع جنگ افزایش یافت. همانگونه كه قبلا اشاره شد گل و لای و هوای بسیار سرد مشكل اصلی همه نیروها بود. به علاوه كمبود مصالح ساختمانی نیز فعالیت های ساختمانی را مختل می كرد و مهندسین نظامی قادر نبودن آنگونه كه باید و شاید كار كنند.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

\"خرید\"

برچسب ها : تحقیق در مورد جنگ کره , جنگ کره , لجستیکی , نظامی آمریکا , کره شمالی , تحقیق در مورد جنگ کره , دانلود تحقیق در مورد جنگ کره , پروژه , تحقیق , مقاله , پژوهش , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود پایان نامه


Google
About 1,230,000 results (0.47 seconds)
Search Results
تحقیق در مورد جنگ کره - فایل ناب
projeha.filenab.com/product-52905-286.aspx
Translate this page
جنگ کره لجستیکی نظامی آمریکا کره شمالی تحقیق در مورد جنگ کره دانلود تحقیق در مورد جنگ کره پروژه تحقیق مقاله پژوهش پایان نامه دانلود پروژه دانلود تحقیق دانلود ...
تحقیق در مورد جنگ کره - دانلود پروژه و پایان نامه - رز بلاگ - متفاوت ...
projenab.rozblog.com/.../-تحقیق-در-مورد-جنگ-کره-....
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ کره دسته: تاریخ بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 72 در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستیكی می…, ...
تحقیق در مورد جنگ کره - دانلود پروژه و پایان نامه - رز بلاگ - متفاوت ...
projenab.rozblog.com/.../-تحقیق-در-مورد-جنگ-کره-....
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ کره دسته: تاریخ بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 72 در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستیكی می…, ...
تحقیق در مورد جنگ کره | کمپ ایران
campiran.ir/محصول-9301-تحقیق-در-مورد-جنگ-کره/
Translate this page
Jul 2, 2016 - مدل لباس · صفحه اصلی اخبار تحقیق در مورد جنگ کره ... در مورد جنگ کره. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* ... دانلود تحقیق اوقات فراغت و تربیت.
دانلود تحقیق لجستیک جنگ کره
paperdoc.ir/محصول/.../دانلود-تحقیق-لجستیک-جنگ-...
Translate this page
دانلود تحقیق لجستیک جنگ کره در جنگ کره احتمال بروز مشکلات لجستیکی می رفت ... در مورد لجستیک جنگ کره، پروژه دانشجویی درباره لجستیک جنگ کره، تحقیق ...
تحقیق در مورد جنگ کره - فایل مفید
filemofid.ir/تحقیق-در-مورد-جنگ-کره/
Translate this page
Jul 18, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه81 فهرست مطالب تامين لجستيك جنگ كره در جنگ كره ...
تحقیق در مورد جنگ کره | جئو فایل
geofile.xyz/?p=2451
Translate this page
Jul 10, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه81. فهرست مطالب. تامين. لجستيك جنگ كره. در جنگ ...
تحقیق در مورد جنگ کره - فروشگاه ساز فایل
test.com/product-61375-تحقيق-در-مورد-جنگ-کره.aspx
Translate this page
تعداد صفحات فایل: 72. قیمت: 7,000 تومان. پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. پرداخت و دانلود. گزارش. اشتراک گذاری: تحقیق در مورد جنگ کره.
تحقیق در مورد جنگ کره - رزفایل
rozfile.blogsky.com/1395/.../تحقیق-در-مورد-جنگ-کر...
Translate this page
اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد جنگ کره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در ... در جنگ کره احتمال بروز مشکلات لجستیکی می رفت و از این روی درسهای ...
دانلود تحقیق بررسی جنگ کره -کامل و جامع - صفحه اصلی
alvandplus.8n8.ir/post/72
Translate this page
دانلود تحقیق بررسی جنگ کره -کامل و جامع - ... درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی ... برترین پکیج پاورپوینت بررسی آماری در مورد سطح نمرات میانگین دانش آموران در ...
برچسب تحقیق در مورد جنگ کره - رزفایل
rozfile.blogsky.com/tag/تحقیق-در-مورد-جنگ-کره
Translate this page
اختصاصی از رزفایل تحقیق در مورد جنگ کره دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در ... در جنگ کره احتمال بروز مشکلات لجستیکی می رفت و از این روی درسهای ...
دانلود مقاله لجستيك جنگ كره
mag-iran.com/دانلود-مقاله-لجستيك-جنگ-كره.htm
Translate this page
لجستيك جنگ كرهدر جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستيكي مي رفت و از اين روي درسهاي ... مقاله ، به هم ریختگی وجود ندارد; دانلود انلاین مقاله پس از پرداخت وجه مورد نظر.
تحقیق در مورد جنگ کره بایگانی - فایل فوریفایل فوری
filefori.ir/tag/تحقیق-در-مورد-جنگ-کره/
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ کره لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۸۱ فهرست مطالب تامين لجستيك جنگ كره در ...
دانلود تحقیق در مورد جنگ جهانی دوم و ایران | دانلود تحقیق و مقاله
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-جنگ-جهانی-...
Translate this page
13 hours ago - مقاله ای کامل در مورد جنگ جهانی دوم – علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی ... دانلود تحقیق جنگ جهانی دوم تحقیق ایران در جنگ جهانی دوم تحقیقی در مورد ...
تحقیق در مورد جنگ کره - فایلوو
fileoo.ir/1395/04/27/post.../تحقیق-در-مورد-جنگ-کره
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ کره - در جنگ کره احتمال بروز مشکلات لجستیکی می رفت و از این روی .... برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید.
سه پادشاهی کره - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../سه_پادشاه...
Translate this pagePersian Wikipedia
سه پادشاهی کره از گوگوریو، باکجه و شیلا تشکیل می‌شد که در شبه جزیره کره و قسمت‌هایی از منچوری تشکیل شد. ... مقاله اصلی: گوگوریو ... هنگامیکه او به سرزمینی که در جنوب رودخانه قرار داشت وارد شد، مورد استقبال گو موسئو دانگون .... گوگوریو معمولاً با هر دو امپراتوری روابط بدی داشت و در بیشتر اوقات در حال جنگ بود اما گوگوریو ...
کره شمالی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../کره_شمال...
Translate this pagePersian Wikipedia
با شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم قسمت شمالی به تصرف شوروی و قسمت جنوبی به ... سیاستمدارانی که در کره شمالی مورد غضب رهبر این کشور قرار می‌گیرند خیلی زود ...
الف - ۷ اتفاقی که پس از حمله کره شمالی رخ خواهد داد
alef.ir/vdccp1qsp2bq418.ala2.html?183355
Translate this page
همچنین چین در سال 1950 در جنگ کره به کمک کره شمالی آمد و حمایت های نظامی زیادی را ..... برید در مورد لاف‌های آمریکا تحقیق کنید (البته بیشتر در داف‌های آمریکا تحقیق ...
تحقیق در مورد جنگ کره - فایلدونی تکرام
takrom.ir/?p=271798
Translate this page
2 days ago - در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستيكي مي رفت و از اين روي درسهاي لجستيكي فرا گرتفه شده از جنگ جهاني دوم در حل اين مشكلات به كار گرفته شدند ...
همه چیز درباره ی کره شمالی - بامیلو
blog.bamilo.com/1393/10/08/کره-شمالی/
Translate this page
Dec 31, 2014 - کره شمالی بسیار مورد توجه و بحث قرار می گیرد، اطلاعات ضد و نقیض و بعضا ... متحد و غیره اطلاعاتی اندک از این کشور مرموز را در این مقاله جمع آوری نموده ایم. ... سال ۱۹۵۰ به جنگ کره انجامید که در سال ۱۹۵۲ با پیمان آتش ‌بس خاتمه یافت.
جنگ کره - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › سیاسی › جهان
Translate this page
Oct 18, 2009 - درست از فردای پایان جنگ دوم جهانی، دنیای غرب با قدرت مهاجمی روبرو شد که نه تنها ضعیف تر از ارتش رایش نبود ... شخص مورد نظر شوروی، کیم ایل سونگ که در زمان اشغال کره توسط ارتش ژاپن به اتحاد جماهیر شوروی گریخته .... دانلود مقاله
تحقیق در مورد جنگ کره - قیمت 7,000 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/.../14403437-تحقیق-در-مورد-جنگ-کره
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ کره محدوده قیمت از 7000 تومان از فروشگاه جم فایل فروشگاه ساز فایل و مرکز خرید و فروش فایل های قابل دانلود.
همه چيز درباره جنگ سرد (1) :: جنگ نرم و عملیات روانی ::
www.psyop.ir/?p=5671
Translate this page
Jun 11, 2011 - جنگ سرد اصطلاحی است که به دوره‌ای از تنش‌ها، کشمکش‌ها و رقابت‌ها در روابط ایالات ... ( در مورد جنگ کره مقاله مفصلی در سایت راسخون ارائه شده است.) ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
کره شمالی با انتقاد از تصمیم اخیر آمریکا و کره جنوبی در خصوص استقرار ساما... مردم جهان صبحشان را با چه آغاز میکنند؟ نگاهی به انواع سرو صبحانه در نقاط مختلف جهان.
همه چیز درباره کره
allaboutkorea.ir/
Translate this page
دانلود کتاب الکترونیکی (با موضوع کره و زبان کره ای) (1) .... بنای یادبود جنگ کره در منطقه یونگ سان گوی سئول قرار دارد. اشیاء مربوط به جنگ کره در این ... همچنین او به زبان های کره ای و ژاپنی شعر می نوشت و دو کتاب کوتاه درمورد مقاله ها و شعرها نوشت.
دانلود مقاله لجستيك جنگ كره - 0t0| مرجع کامل تحقیقات کامپیوتری و مقالات
0t0.ir/دانلود-مقاله-لجستيك-جنگ-كره/
Translate this page
در جنگ كره احتمال بروز مشكلات لجستيكي مي رفت و از اين روي درسهاي ... خط مشي نظامي آمريكا حكم مي كرد تا قبل از فراخوان نيروهاي نظامي، تجهيزات مورد نياز آنها را فراهم ...
مرکز دانلود فایل(مقاله,پروژه،تحقیق و...) - دانلود رایگان
filedc.blogfa.com/tag/دانلود-رایگان
Translate this page
Mar 30, 2013 - برچسب‌ها: تحقیق, مقاله, دانلود, دانلود رایگان, علوم اجتماعی تاریخ: 14:21 ..... 1 هزار و 375 كيلومتر و ميانگين ژرفاي آن 30 متر است و 062%آب هاي سطح كره زمين را در .... دولت عثمانی به دلیل شکست در جنگ اول جهانی از هم پاشید و مورد تهاجم ...
لجستیک جنگ کره,جنگ,کره,دانلودلجستیک جنگ کره,تحقیق لجستیک ...
yahoo-market.ir/.../لجستیک-جنگ-کرهجنگکرهدانلود...
Translate this page
دانلود رایگان تحقیق درباره لجستيك جنگ كره ، مقاله ، تحقیق این محصول\" تحقیق درباره لجستيك ... تحقیق در مورد امام خمينى سياستمدارى بزرگ و بزرگ سياستمدار.
تحقیق جنگ لجستیک کره - تحقیقات دانشجویی
prg.avablog.ir/post/.../تحقیق+جنگ+لجستیک+کره+
Translate this page
Jul 3, 2016 - دانلود مقاله جنگ لجستیک کره ... باید به سرعت اقلام آموزشی را تامین كرد و اقلام بالقوه رزمی مورد نیاز را با كمی تاخیر از بخش صنعتی تامین كرد.
600 تحقیق آماده و رایگان هدیه به شما - گل یاس آل طه
mgfzyamchi.blogfa.com/cat-16.aspx
Translate this page
و دانلود نرم افزار - گل یاس آل طه. ... تغییرات اکوسیستم کره زمین 421 - 7 ..... نتیجه یک تحقیق در مورد تصمیم گیری 536 – 31. سلول های .... جنگ عملیات روانی 391 - 41.
زندگی عجیب مردم کره شمالی - پاسخ
rozanehonline.com/.../زندگی-عجیب-مردم-کره-شمالی.h...
Translate this page
این همه دروغ ذر مدرذ کره شمالی و این همه آدم ساده لوح که با یک مقاله در مورد 23 میلیون ...... از بابت جنگ جهانی سوم که احتمال قوی تقریبا نه سال دیگه اتفاق میفته خیالمون از ...
روزنامه ايران94/5/31: بازگشت شبح جنگ به آسمان شبه جزيره كره
www.magiran.com/npview.asp?ID=3213226 - Translate this page
Aug 22, 2015 - اعتبار اوليه دانلود مقالات برای مشترکان طلايي جديد از ابتدای سال 92 به 100 مقاله کاهش خواهد يافت. ... كيم جونگ اون فرمان آماده باش جنگي داد، سئول نشست اضطراري برگزار كرد پس از آنکه تنش هاي مرزي بين دو کره به بالاترين حد در سال هاي اخير ... در مورد محتوای اخبار و مطالب منتشر شده در مجلات و روزنامه ها اطلاعی نداريم!
تحقیق در مورد جنگ تحمیلی
www.bargozideha.com/.../تحقیق-در-مورد-جنگ-تحمی...
Translate this page
دانلود اهنگ بابک جهانبخش خونه به خونه ... از سوی دیگر کشورهای سوریه، کره شمالی و لیبی نیز از ایران حمایت تسلیحاتی و تکنولوژیکی کردند. ... مقاله ای کامل در مورد جنگ تحمیلی روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه ایران و تعرض ...
تحقیق درباره ی جنگ نرم + دانلود فایل - کافه لینک
www.cofelink.com › کافه تحقیق
Translate this page
Sep 30, 2015 - خانه / کافه تحقیق / تحقیق درباره ی جنگ نرم + دانلود فایل ... به منظور کسب آمادگی برای اجرای جنگ‌روانی در کره پروژه‌ای با عنوان “نبرد حقیقت” را با ...
پایه ی نــهـــم (پاسخ فعالیت ها) - اجتماعی-دوره اول متوسطه ...وبلاگ مطالعات
mba49.persianblog.ir/page/6
Translate this page
ب) به نظر شما چرا در کاوشهای فضایی به تحقیق درباره سیاره مریخ (بهرام) بسیار توجه میشود؟ ... 4ــ الف) با مراجعه به کتابهای علوم و نجوم یا پایگاههای اینترنتی، چند مورد از ... امتداد نصفالنهار مبدأ را در آن سوی کره پیدا کنید و درجه آن را بخوانید . ..... الف)مشغولیت نادر به جنگ های داخلی و خارجی و در نتیجه تحمیل مالیات سنگین بر مردم از ...
دانلود رایگان پروژه پایان نامه رساله موزه جنگ معماری War museum
www.vrayshop.ir › دانلود رساله و پایان نامه معماری
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎Review by جعفر صیدی - ‎Azar 18, 1393 AP
رساله موزه جنگ صلح تهران مباني نظري معماري موزه عناصر سازنده فضای معماری تحلیل سایت و مکان یابی ساختمان هنر ... در مطالعات به عمل آمده در مورد سبک های مختلف معماری و مقایسه آنان و همینطور مطالعه روحیات مختلف افراد و میزان .... موزه جنگ کره جنوبی.
آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟ - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../آیا-ایران-واقعاً-توان-ایستادگی-مقابل-حملات-ن...
Sep 29, 2014 - جنگ با جمهوری اسلامی ایران در طول مرزهای دو کشور نخواهد بود بلکه آمریکا باید ... اگر هدف از این مقاله ایجاد مقایسه بین توانمندی‌های نظامی ایران و آمریکا باشد، .... جدی را در مورد استفاده از بمب اتمی برای خاموش کردن خطوط دفاعی ایران می‌کنند. .... احتمالی روسیه و چین و کره شمالی و ایران در امان باشد، اما گزارش اخیری که در مجله ...
آشنایی با کره جنوبی - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/44197
Translate this page
Feb 14, 2008 - همشهری آنلاین: جمهوری کره جنوبی که به اختصار کره خوانده می‌شود یکی از ... بوده و بدلیل بیان مواضع و اظهاراتشان مورد پیگرد قانونی قرار نخواهند گرفت. ... اطلاعاتی و تاسیس موسسات تحقیقات و توسعه (R&D ) تقویت نمود . .... همچنین دو کشور کره شمالی و کره جنوبی در سال 1950 تا 1953 با یکدیگر درگیر جنگ شده اند.
دانلود مقاله جنگ لجستیک کره -کامل و جامع - قاب کویر - سیستم وبلاگدهی
ghabekvir.madblog.ir/post/1082
Translate this page
دانلود مقاله جنگ لجستیک کره -کامل و جامع - ... درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله جنگ لجستیک ... بررسی انواع خطاها و كدینگ‌های مورد استفاده جهت از بین بردن آنها ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - بعد از کلی تحقیق میفهمن موقع کوک کردن ساز ها رو میگه. .... تلفات از جنگ بر میگشته اند پلاکاردی حمل میکردند که روی آن نوشته بود: .... در مورد سیاستمداران این طور نیست ، آنها حتی اگر با شکست مواجه شوند از ..... روبان سفید: نماد صلح و آرامش در کره زمین، قطع خشونت علیه زنان، قربانیان تروریسم، سرطان استخوان
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
چهار نکته در مورد GPS که باید از آن مطلع باشید - سیستم مکان یابی جغرافیایی جهانی یا همان GPS با شیوع استفاده از گوشی های هوشمند به سرعت در سراسر جهان و از سوی ...
تحقیق آدولف هیتلر - دانلود و دریافت فایل
file.text2015.ir/articles/28398
Translate this page
Jun 5, 2016 - توضیح مختصر: دانلود تحقیق در مورد آدولف هیتلر، در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش. ... در سال 1914 یعنى درست در سالى که جنگ اول جهانى رخ داد به آلمان هجرت کرد و ... براستی چرا کشورها یی همچون ایلات متحده و ژاپن و کره و …
تحقیق درباره کره مارگارین بایگانی - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ...
www.9rton.ir/tag/تحقیق-درباره-کره-مارگارین/
Translate this page
Jan 13, 2016 - دسترسی به انواع نمونه سؤال,تحقیق, پژوهش,کتاب,نرم افزار,مقاله,پایان نامه, پروژه ... تا قبل از جنگ جهانی دوم كره مورد استفاده عموم قرار می‌گرفت. ... دانلود پایان نامه بررسي اثرات تنش خشكي در مراحل انتهايي رشد بر صفات زراعي و ...
ده واقعیت جذاب درباره کره زمین که احتمالا از آنها خبر ندارید! | فارنت
farnet.ir/.../ten-things-you-dont-know-about-the-earth/
Translate this page
دانلود مستقیم از گوگل‌پلی ... اگر کره زمین در حد یک توپ بیلیارد کوچک می‌بود، از توپ بیلیارد هموارتر بود. برای اثبات این .... به همین علت فیلم جنگ ستارگان علمی-تخیلی نیست، بلکه فانتزی است. شخصیت ... بواقع لذّت بردم از مطالعه این مقاله.
صد خبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
ارتش کره شمالی، چندمین قدرت نظامی دنیاست؟ ... موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
مقاله ای در مورد انواع مین های جنگی - هموار فایل
file.hamvar.ir/.../مقاله-ای-در-مورد-انواع-مین-های-جنگی/
Translate this page
Sep 25, 2014 - مرکز دانلود و خرید و فروش فایل ... مقاله ای در مورد انواع مین های جنگی ... هند، ایران، میانمار، کره شمالی، کره جنوبی، پاکستان، روسیه، سنگاپور، آمریکا ...
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
Translate this page
دانلود قمه زنی در شبکه امام حسین .... دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال در جبهه‌های جنگ ایران و عراق حضور داشتند. .... اصلا به خود زحمت تحقیق درباره کشوری که می‌خواهد شایعه‌اش را بسازد نداده است یا اصلا به خود زحمت تحقیق درباره خبر را ..... حتما می دونید که اخیرا 80 نفر رو در کره شمالی اعدام کردن و یکی از دللیل اعدام هم نگهداری انجیل بوده؟
دانلود مقاله فتح و آزادسازی خرمشهر
www.downloadarticle.ir › مقالات سیاسی
Translate this page
دانلود مقاله فتح و آزادسازی خرمشهر از سری مقالات سیاسی با 107 صفحه و فرمت اجرایی PDF ... اضافه کنید چون ایران بدخواه زیاد دارد از اقصی نقاط کره خاکی به عراقیان کمک مالی و نظامی می ... فتح خرمشهر در جنگ تحمیلی ایران و عراق به نفع نیروهای ایرانی تغییر کرد در صورتی که ... برچسب ها : دانلود تحقیق در مورد آزادسازی و فتح خرمشهر.
قدرتمندترین ارتش‌های جهان در سال 2014 - سایت علمی و آموزشی ایران تحقیق
www.irantahgig.ir/?p=2825
Translate this page
Sep 2, 2014 - دانلود پاورپوینت ... در این مقاله به ارائه لیستی از قدرتمندترین کشورهای دنیا خواهیم پرداخت. ... ۲۲۷۱ هواپیمای جنگی و ۶۰۱۲ هلیکوپتر، ۱۰ ناو هواپیمابر، ۱۵ ناو جنگی و ... ۹- کره جنوبی ..... سلام دوستان من این رده بندی رو قبول ندارم و الکیه من سایت های مختلفی رو در مورد رده بند ی کشور ها خوندم ایران جزء ده قدرت مند جهان است.
تحقیق در مورد جنگ نرم - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
jange-narm98.r98.ir/tag/تحقیق+در+مورد+جنگ+نرم
Translate this page
تحقیق در مورد جنگ نرم, ... جنگ جهانی دوم \"ترومن\"، رئیس جمهور وقت آمریکا به منظور کسب آمادگی برای اجرای جنگ‌روانی در کره پروژه‌ای با عنوان \"نبرد .... بخش دانلود فیلم.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 12,983
  • بازدید سال : 105,813
  • بازدید کلی : 2,614,360