loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 158 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

وزیر کشور: دیگر استخدام دولتی نداریم   

وزیر کشور با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، گفت: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود.
خبرگزاری ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم افتتاح فاز اول شرکت صنایع غذایی گهر لرستان، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای ما محسوب می‌شود و هیچ راه گریزی برای آن نداریم.

وی با بیان این‌که «این اقتصاد برای ما اعتقادی، علمی، اقتصادی، حیاتی، امنیتی و باارزش است» ادامه داد: ما مورد هجمه اقتصادی از طرف دشمنان کشور هستیم و در این بین نیازمند تقویت اقتصاد که باید انجام گیرد.

وی با بیان این‌که «در حوزه اقتصادی ما باید رضایت مردم را بدست آوریم و این همان بخش سیاسی اقتصاد مقاومتی است»، اظهار کرد: در بحث اعتقادی این اقتصاد چون رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و رییس‌جمهور محترم نیز آن را یک تکلیف و وظیفه و مسوولیت برای ما در نظر گرفته باید حتما به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. محور اقتصاد مقاومتی باید مردم باشند. اگر به تمام معنا آن‌ها را دخالت ندهیم قطعا به جایی نمی‌رسیم.

وزیر کشور تاکید کرد: دستگاه‌ها باید بسترساز اقتصاد مقاومتی باشند و مردم نیز با خلاقیت و جدیت و تلاش به تولید سرمایه‌گذاری ورود پیدا کنند. اقتصاد مقاومتی باید به یک جریان و گفتمان غالب در کشور تبدیل شود و دغدغه مردم نیز باشد.

وی با بیان این‌که «اقتصاد مقاومتی به هیچ‌وجه انجام چند پروژه و افتتاح آن‌ها نیست»  افزود: باید تمامی بعدهای این اقتصاد در جامعه فعال شوند. بعدهایی نظیر آموزشی، فرهنگی و اقتصادی. اولویت هر چند فعال کردن پروژه‌های نیمه‌فعال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است ولی باید تمامی جوانب این اقتصاد در نظر گرفته شود.

وی گفت: لرستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده که باید از این فرصت نهایت بهره را برای توسعه ببرد. گزارش اقدامات و فعالیت‌های استان‌های پایلوت را هر ماه ارائه می‌دهم.

رحمانی فضلی با اشاره به راه‌اندازی فاز اول شرکت گهر  اظهار کرد: امیدواریم فازهای بعدی این شرکت نیز توسط بانک ملی افتتاح شود و به بهره‌برداری برسند؛ زیرا شرایط و امکانات آن در منطقه و دورود وجود دارد و انتظار داریم همه مردم دورود پس از اتمام کامل پروژه، پای کار بیایند و سهامدار شرکت شوند.

وی با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، گفت: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به باز شدن فضای سیاسی، اقتصادی و ... پس از برجام برای کشور باید بتوانیم در حوزه اقتصادی جهش خوبی داشته باشیم.

Google
About 76,400 results (1.26 seconds)
"خواهد" (and any subsequent words) was ignored because we limit queries to 32 words.
Search Results
ظرفیت استخدام دولتی محدود شد - ایسنا
www.isna.ir/news/.../ظرفیت-استخدام-دولتی-محدود-شد
Translate this page
28 mins ago - وزیر کشور گفت: دستگاه‌ها باید بسترساز اقتصاد مقاومتی باشند. ... وی با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، گفت: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار ...
وزیر کشور: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ ظرفیت نداریم / عصر ایران
khabarfarsi.com/ext/22678811
Translate this page
45 secs ago - وزیر کشور گفت: دستگاه‌ها باید بسترساز اقتصاد مقاومتی باشند. ... وی با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، ... دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود.
جزئیات جلسه صنعتگران با جهانگیری - پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
www.qomefarda.ir/news/65655
Translate this page
ما صادرات را موتور توسعه صنعت می‌دانیم و در این حوزه تقاضا هم داریم. در نظر داریم سرمایه بانک توسعه صادرات که 7، 8 درصد تسهیلات صادرات را تأمین می‌کند افزایش دهیم ...
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه ...
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
Jan 6, 2015 - در واقع قشر شریف معلمان که از پرجمعیت ترین کارمندان دولتی و ... که چطور می شود این طرح با وجود پرسنل زیاد پرستاران عزیز بار مالی آن تأمین شد؟ .... آموز تعیین میشه یعنی اگر دانش آموز در مدرسه حضور داشته باشه معلم هم ... نميدانم اين معلمان كشور ما كه حقوق خود را با فرهنگيان كشور هاي ديگر مقايسه ميكنند،چرا فقط يك ...
طرح مشکلات از شما؛پیگیری آن با ما - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/285574/society/problems
Apr 8, 2013 - رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردم است و تلاش دارد از طریق قدرت رسانه .... بسیار ضعیف عمل می کنه در برخی مناطق (مثل فلکه دوم صادقیه) وقتی هم تماس ... قانون وجود دارد که اگر کسی معافیت نوع خاص داشت و استخدامی نیروهای ..... یادمه سال 82 یه آزمایش میخواستم بدم 30 در صد با بیمار بود 70 درصد با بیمه تامین اجتماعی.
پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید
www.mizanonline.ir/fa/ads/redirect/a/554
شما می‌توانید پرسش‌هایتان را همه روزه برای ما بفرستید تا کارشناسان ..... ادا می نماید؛ بنابراین اگر کسی چیزی به دیگری بدهد بدون اینکه مدیون باشد، می تواند با .... ملک متعلق به پدر و عمویتان بوده باشد امکان ابطال سند وجود خواهد داشت و پسر عموها به ...... یک اصول کلی از تقدیم دادخواست را بیان کنید تا ما که پول وکیل دادن نداریم بتونیم ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آیا میدانید که هشت پا با وجود داشتن بدنی بزرگ میتواند از سوراخی به قطر ..... درصد از زندگی چیزهایی است که برای انسان اتفاق می افتد و 90 درصد آن است ... "ما هرگز نمی خواهیم داشته ها و مزیت های خود را از دست بدهیم. ..... این گفت و گو ادامه داشت تا اینکه نوبت به زنی رسید که تا آن هنگام ...... اعزام به فرانسه با بورس دولتی
شرط استخدام در ادارات و سازمان های دولتی - شفاف
www.shafaf.ir/.../شرط-استخدام-در-ادارات-و-سازمان-های-د...
Translate this page
وی با بیان این‌که از جمعیت حدود 76 میلیون نفری کشور 63 میلیون نفر در سن کار ... و بودجه در این دستگاه‌ها تزریق می شود صرف حقوق و دستمزد همین کارکنان خواهد شد. ... از کشورهای دنیا مشکل اشتغال نیروی انسانی از طریق استخدام در دستگاه‌های دولتی حل .... قانون و مجری قانون است اگر شرایط لازم برای به کارگیری نیرو وجود داشته باشد اما ...
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
نظر و پیامهای خود را از طریق بخش نظرات، ذیل همین صفحه(اینجا)، برای ما ارسال کنید. ..... چون ایشون سرتاسر کشور سخنرانی دارن و هزینه ضبط صوتی و تصویری این .... اگر کسی واقعا عشق به خدا داشته باشد، با ازدواج عشقش بیشتر میشود. ...... از طلاب و دانشجویان اداره میشود و زیرنظر یا وابسته به هیچ نهاد دولتی یا خصوصی دیگری نیست.
سوژه هاي خبري مردمي زير ذره بين 2030 را اينجا بنويسيد
www.yjc.ir/.../سوژه-هاي-خبري-مردمي-زير-ذره-بين-2030-را-اينجا-بنويس...
شما نيز مي توانيد موضوعات و سوژه هاي خبري خود را با ما در غالب نظرات در اين صفحه ..... ایا این موسسات مگر مجوز ندارند اگر دارند چرا بانک مرکزی این کار را انجام میدهد چرا ..... که در چند روز قبل با اعضای شورای اسلامی داشته در این‌باره اظهار نظر کرد و گفت: در ..... حذف شده و 15 درصد هم حقوق افزایش پیدا کرده که عملا چون 20 درصد حق مناطق کمتر ...
هفته چهارم تیر ۱۳۹۵ - اسیر6155
asir6155ardakan.blogfa.com/1395/04/4
Translate this page
Jul 18, 2016 - مشکل در تامین منابع مالی آن است . ... و سوم اینکه با احتساب سوابق در رتبه و مرتبه چگونه است. چون دانشگاه ها خیلی متفاوت برخورد میکنند. ... گروه‌های تخصصی نخبگان و سرآمدان کشور گفت: اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به عنوان ... وقتي مقام معظم رهبري دغدغه استيفاي حقوق ايثارگران را داشته و دارند، اين نشان‌دهنده آن ...
[PDF]ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺧﺎﺭﺟﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻳﺎ 5+1؟
www.asre-iranian.ir/files/fa/news/1395/1/30/24665_900.pdf
Apr 19, 2016 - ﺍﮔﺮ. ﻣﺎ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﺩﺭ ﻃﻮﻻﻧﻲ ﻣﺪﺕ ﺩﻭﺍﻡ ﺩﺍﺷﺘﻪ. ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻴﻤﻪ ﺁﻥ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ... ﭘﻮﻝ ﺷﻮﻳﻲ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻣﺎﻟﻲ ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﻢ ﻋﻤﻞ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ. ... ﻛــﺮﺩﻩ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺁﺯﺍﺩﻱ ﺑﻴﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﺣﻖ ﺭﺍ ﻧﻤﻲ ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﺟﻮﻱ ... ﺁﻣــﺎﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎ، 90 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺯ ﻗﺮﺑﺎﻧﻴﺎﻥ ﻏﻴﺮﻧﻈﺎﻣﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ..... ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺴــﻴﺎﺭﻱ ﺍﺯ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻢ ... ﻭ ﺗﺤﺮﻳﻢ ﻫﺎﻱ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﻱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺷﺨﺼﻲ ﻛﻪ ﻣﻄﻠﻊ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﺭﺋﻴﺲ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﺮﻛﺰﻱ ﺍﺳﺖ.
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 551 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ایران ...
taadolnewspaper.ir/archive/5/1395/3/4
هنوز كشورها ديگر با تجارت براي امن ظرفيت چابهار، هجانبه س توافقنامه دو ميان اقتصادي هاي همكاري ... افت حجم داشت وجود نيز دوران آن در وجود ايران اقتصاد جديد فصل در ركود ..... آقاي فاروق ظريف هم در گروه ما بود كه در بررسي ترازنامه بانك‌ها بسيار به ما كمك مي‌كرد .... بسته به اينكه اقتصاد چه‌قدر پول داشته باشد مي‌توان پروژه‌‌هاي بزرگي اجرا كرد.
الف - نوبخت: افرادی که به صورت قانونی مراحل را طی کرده باشند استخدام ...
alef.ir/vdcc0eqii2bq148.ala2.html
Translate this page
Aug 6, 2014 - نوبخت تصریح کرد: منابع دولت، محدود است و با استخدام همه مشکل کشور حل ... وی ادامه داد: هم اکنون میزان نیروی انسانی در بخش دولتی بسیار بیشتر از نیاز ما است. ... وی با بیان اینکه در سال جاری درصد ورود صندوق نسبت به سال گذشته ۳ ... گفت: تلاش ما این است با بهبود فضای کسب و کار از ظرفیت بخش غیر دولتی به ...
[PDF]دو ماهنامه زمین سازه ۱.۶۹ MB - اندیشکده تدبیر آب ایران
www.iwpri.ir/images/docs/files/.../nf00000175-1.pdf
Translate this page
که بتوانند استحصال آب زیرزمینی را با دید دراز مدت ... منابـع مالی تمام می شـود و هم منابـع آبی محدود. می شـود. بنابراین علی رغم این کـه به لحاظ نظری. بسـیاری از ...
نشريه ثمر - صندوق بازنشستگی کشوری
cspf.ir/GetImagePublication.aspx?...jnhc...
Translate this page
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: طراحی و استقرار نظام تامین ... به نظام بیمه ای کشور گفت: باید به جایی برسیم که بیمه پوشش صد درصدی داشته باشد و ... تعاون ظرفیت های بسیار بالایی برای تحقق بخشیدن به کار جمعی دارد و وظیفه ما ... وي با بیان این‌که پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان کشوری مبتنی بر ...
دی ۱۳۹۱ - حامیان دکتر علی مجیدی - blogfa.com
soozane.blogfa.com/1391/10
Translate this page
باز هم نام او با اصلاحات گره خورده است اما برای او سرنوشت کشور بسیار با ... وی با بیان اینکه اگر رویکرد دولت و مجلس به قاعده و کارشناسانه باشد و اصول علمی بر .... کرد و گفت: ما انتظار نداریم آقای رییس‌جمهور در همه بخش‌ها تخصص داشته باشند، اما ... هدفمندی نمی‌باشد، اما آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که شاخص بهای تولید 10.7 درصد بوده که ...
1517 - پایگاه اطلاع رسانی رجا
www.rajanews.com/node?page=1516
Translate this page
رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی با بیان اینکه حالا که تورم به ۱۵ درصد ... اقتصادی اعلام کرده است گفت: مشکل توسعه اقتصادی کشور ما پول و منابع مالی ... پس دولت باید به این فکر باشد که اگر این شرکتها نابود شوند باز هم 40 سال طول می ... از ظرفیتهای موجود شرکتهای حوزه تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری بسیار ...
اخبار ایران و جهان | انجمن حسابداران خبره ایران
iica.ir/news/iran-accounting-news?start=210
Translate this page
براين اساس مشکلي تحت عنوان کمبود منابع وجود نداشته و به منظور تحقق اهداف موردنظر و ... یکی دو سالی هم می‌شود که این اتحادیه برای جذب بخشی از ترافیک ایجاد شده در زمان تسلیم ... اما اگر فردی هزار و 600 دلار درآمد داشته باشد، هزار دلار دریافت می‌کرد. .... مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان این که ساختار نظام بانکی کشور قوی است و در ...
تولید ملی افتخار ملی
iranindustry.blogfa.com/
Translate this page
Oct 29, 2015 - به‌عنوان نمونه صنعت نساجی آنها نیز در رقابت با کشورهای آسیایی با چالش مواجه شده است. .... حال اگر ما همین منابع محدود مالی که داریم را بخواهیم به عنوان تسهیلات ... خالقی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی – چون بخشی از ... خالقی با بیان اینکه رکود موجود در بخش تولید ناشی از پایین بودن قدرت خرید ...
پاسخ های وزیر نفت به 15 سوال بینندگان - صفحه اصلی
salamat.saramad.ir/.../پاسخ-های-وزیر-نفت-به-15-سوال...
Translate this page
Aug 12, 2014 - وزیر نفت با روایت جدیدی از پرونده بابک زنجانی بدهکار بزرگ نفتی، ... اگر بخواهیم از رکود خارج شویم باید نفت در بخش مهمی از اقتصاد نقش پیشران را داشته باشد. ... اگر صادرات نفت افزایش پیدا کند از دو طریق بر خروج از رکود تاثیر می ... زنگنه گفت: هر کسی که یک متر مکعب گاز صرفه جویی کند در مدت 30 ماه آن ...
بریده جراید و بازتاب‌های رسانه‌ای شنبه - بولتن خبری
sahebkhabar.ir/bulletin/5320fb1f-4413-48e0-a25c-a3a140a6d552
May 28, 2016 - پس همیشه در اقتصاد ما منبعی وجود داشته که در نهایت ما آمدیم و تا اندازه‌ای روی ... نظام ملی نوآوری هم از مفاهیم بسیار جدید در صحبت‌های ما است و هر چند هنوز در پله‌های اول آن قرار داریم. ... دولت بیش از 90 درصد هزینه اغلب دانشگاه‌های دولتی را پوشش می‌دهد، در حالی که این ... چه راهکارهای دیگری برای تامین منابع مالی در نظر گرفتید؟
نیوزهاب - بول
www.newswire.ir/bulletin/49fbcc6b95/type/html
او ادامه داد: رشد نقدينگي كه نجومي هم انجام مي‌شود بر ركود اثري ندارد. ... اديب گفت: از سوي ديگر بانك‌ها 70 درصد سپرده‌ها را به دوهزار شركت بزرگ تسهيلات پرداخت ... ما در انگليس و برخي كشورها شعبه داشتيم و مي‌ديدم بانك‌هاي مركزي چه اقدام نظارتي انجام مي‌دهند. ... سيدمحمدعلي موسوي اظهار داشت: اگر قرار باشد با فساد مبارزه شود حتما مي‌توانيم.
ورود به بهره وری در سرزمین اسلامی ایران ( وبسا ) : منابع طبیعی ، سرمایه ...
samelbah.mihanblog.com/post/author/398820/page/4
Translate this page
Sep 3, 2015 - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: موضوع چاه‌های آب فاقد مجوز قانونی در جلسه ... وزیر نفت با بیان اینکه ایرانیان روزی ۲۰ میلیون مترمکعب CNG مصرف .... و تا کی بیش از 90 درصد از منابع درآمدی کشور باید به جیب حقوق بگیران ... به جیب حقوق‌بگیران ریخته می‌شود، لذا وقتی سراغ دستگاه‌های دولتی می‌روی و از آنها ...
آرشیو اخبار بانکی
banki.ir/akhbar?start=3012
بانکی دات آی آر: مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش ... مدیرعامل ایران خودرو در رابطه با انباشت تولید در انبارهای این شرکت هم افزود: در سال 92 ... وی درپایان بیان داشت: تاکنون 5 هزار و 200 فقره تسهیلات ازدواج دانشجوئی با صرف .... توجه داشته باشید اگر کامپیوتر شما از هارد های معمولی استفاده میکند حتما ...
اردیبهشت ۱۳۹۵ - معلمان شرکتی مظلوم ترین معلمان تاریخ
moalemsherkati.blogfa.com/1395/02
Translate this page
طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش ... با اینکه ذهن بنده به عنوان نماینده معلمان حق التدریس در این لحظات باید معطوف به مجلس و راهکارهای ... فانی: 81 درصد معلمان تهران خانم‌ها هستند/ نیاز به معلم مرد در مدارس متوسطه پایتخت ..... اظهار داشت: نقل و انتقالات فرهنگیان در تهران امسال بسیار محدود انجام خواهد شد.
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
به باور شما چه چیزی احساس تعهد را در کارکنان به وجود می‌آورد؟ .... اگر او وقت آن را داشته باشد که با من حرف بزند چه محشری می شود. ..... به شهر دوم رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ، چون زیبا نبود . .... عامل ستاد دیه کشور با بیان اینکه سه برابر ظرفیت زندانهای کشور زندانی داریم، گفت: با هزار تومان می توانیم در ...
مشاهده آرشیو خبرها - iran cpa
www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
+ باتوجه به ظرفیت محدود کارگاه ها اولویت با کسانیست که زودتر ثبت نام کرده و فیش .... و يا از طريق سايت دانشكده علوم رفتاري و سلامت روان-انستيتو روانپزشكي ..... اگر دوباره برای گرفتن پول بیاید باز هم ما به او پول خواهیم داد اما نوع دوم این که از ...... توکلی، میزان مرگ و میر در اختلال بی‌اشتهایی روانی را حدود ۱۰ درصد ذکر می‌کند که ...
نگاهی جامع به علل و تبعات بیکاری در شهرستان های کرمانشاه/ از مهاجرت 20 ...
mersadnews.ir/.../نگاهی-جامع-به-علل-و-تبعات-بیکار...
Translate this page
Jul 4, 2016 - به بهانه معرفی بیکارترین استان کشور؛ ... درآمد های فصلی منبع درآمد بسیاری از مردم شهرستان جوانرود است ... این مدرس دانشگاه گفت: یکی از پایه های مهم اشتغال وجود کارخانجات و ... نیست و با کمک تسهیلات اشتغالزایی که هم اکنون فراهم است، از طریق ... این فعال اجتماعی و حقوقی در ادامه با بیان اینکه بیکاری جوانان و ...
بهمن ۱۳۹۴ - آزادگان ولایتمدار(12 تکریت و18 بعقوبه)
www.azadegan19.blogfa.com/1394/11
Translate this page
وی زخم های فرو رفته در بدن همسرش را به مردم نشان می داد و می گفت: مگر ما چه .... امسال در سراسر کشور، نسبت به سال گذشته، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. .... شود که اگر آنها تصویب شود، دیگر مشکلات پایه‌ای برای قشر ایثارگر نخواهیم داشت. ... و اسلامشهر با بیان اینکه مجلس نسبت به حقوق ایثارگران بسیار جدی است، گفت: ...
[PDF]صاحب امتیاز: سندیكای شرکت های ساختمانی ایران - انجمن شرکت های ...
www.acco.ir/.../2896344.pdf?...شماره%20اردیبهشت%...
Translate this page
در بخش خصوصی تبعیض در امر اشتغال و استخدام وجود ندارد. 18. بیان .... در منابع درآمدی از نظر پنهان مانده است و بخشی دیگر نیز از طریق .... )اعم از جاری و عمرانی( با بودجه بانكها و شركتهای دولتی و مؤسسات ... كشور بانك محور است و 85 تا 90درصد تأمین مالی بر دوش بانكهاست. ..... مــا نیــاز بــه بازنگــری در آقــای مهنــدس ســعادتمند هــم گفــت:.
نگاهی جامع به علل و تبعات بیکاری در شهرستان های کرمانشاه - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/...کرمانشاه.../529258-نگاهی-جامع-به...
Translate this page
Jul 4, 2016 - درآمد های فصلی منبع درآمد بسیاری از مردم شهرستان جوانرود است ... این مدرس دانشگاه گفت: یکی از پایه های مهم اشتغال وجود کارخانجات و صنایع مختلف است ... و اسعتداد کم نیست و با کمک تسهیلات اشتغالزایی که هم اکنون فراهم است، از طریق ایجاد ... این فعال اجتماعی و حقوقی در ادامه با بیان اینکه بیکاری جوانان و وضعیت ...
مجلس نشینان خوزستان مظلوم
majles-khozestan.blogfa.com/author-majles-khozestan...
Translate this page
نماینده مردم اندیمشک در خانه ملت با بیان اینکه مشکل اشتغال مهم ترین مشکلی است که مردم ... در حال حاضر ما در کشور یا اتاق فکر نداریم و یا اگر هم داریم بسیار ضعیفند. ... نماينده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ظرفيت مردم خوزستان به جايي رسيده كه ديگر .... وی افزود : زمانی 32 درصد از آب جاری کشور در خوزستان وجود داشت.
اخبار جالب - AZAD *...*MOHSEN
www.laboratory1388.blogfa.com/cat-4.aspx?p=5
Translate this page
گروه آزمون و سنجش: مهلت ثبت نام مقطع كارداني پودماني بهمن ماه 90 و آزمون كارشناسي ... وی با بیان این‌که همه هزینه‌های دانشگاه آزاد از طریق شهریه دانشجویان تامین می‌شود، ... در پی یافتن منابع مالی باشد و گویا جز شهریه منبع دیگری برای دانشگاه متصور نیست. ..... فروزنده گفت: اعتقاد نداريم که براي حل مشکل اشتغال از طريق استخدام دولتي ...
با حضور - جنبش مصاف
www.masaf.ir/ImagesSitemap
گوهر وجود یارانی هم چون حبیب,هم چون عبدالله بن حسن(ع). ...... موعود (عج) با بیان این‌که «همه ادیان الهی چشم انتظار ظهور مسیح هستند» گفت: آمدن مسیح یعنی ... بورس ترکیه بعد از فسادهای مالی اخیر این کشور با سقوط ۲۱ درصدی همراه شد، تا لیر ترکیه .... خارج می‌شود. shia muslim http://www.masaf.ir/images/نخست وزیر سوریه- سال 2014، سال ...
خبر ایرانی - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
newsirani-home.wikirss.ir/
به گزارش شبکه سومریه، وزارت کشور عراق روز چهارشنبه اخبار منتشره پیرامون کشف ... دیابت، افزایش چربی خون و بسیاری بیماری های دیگر اثرات سودمند داشته باشد . ... از بین نوشیدنی ها، دوغ های خانگی توصیه می شود اما دوغ های غیرخانگی چون نمک ...... من با جسارت 90رقم درصد را عنوان می کنم به این دلیل که در رسانه های ما تصویری که از ...
[PDF]بخش خصوصی توانمند نداریم در حوزهمسکن - روزنامه پیام زمان
zamandaily.ir/attachments/article/587/3214.pdf
Translate this page
Apr 10, 2016 - گفت: آمریکایی ها امروز اقداماتی خالف برجام انجام می دهند. ... در كشور. امکان ادامه همکاری. وجود ندارد. رئیس جمهور : طرح های عمرانی نیمه تمام به ... داد: متاسفانه امروز بسیاری از مدیران ما با امکانات، .... باشد مگر الیحه یک یا چنددوازدهم ... وزیر دفاع با بیان اینکه آمریکایی ها اکنون دیگر ... مهندسی و مدیریتی، مالی و بانکی بهمن ماه.
[PDF]ماهنامه اقتصاد دانش بنیان - شماره 1 - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
isti.ir/uploads/DANESH_BONYAN_01_FINAL_small_42664.pdf
»با توجه به واقعیاتی که ما مشاهده می کنیم و جلوی چشم ماست، ... توانست به تدریج اقتصاد کشور را به شکوفایی واقعی برسانند.« .... هـــم مـــا از اقتصـــاد دانش بنیـــان بهـــره نبرده ایـــم ... امـــا بـــه دلیـــل دولتـــی بـــودن اقتصـــاد. مـــا ... وی در بخـش دیگـری از سـخنان خـود بـا بیـان این کـه ... پشـتوانه علمـی داشـته باشـد، گفـت: هـر زمـان، در هـر.
آبان ۱۳۹۱ - کنگان نیوز _ عبدالصمد بحرینی - blogfa.com
kangann.blogfa.com/1391/08
Translate this page
کنگان نیوز : معاون اول رييس جمهور گفت: مصوبه 50 درصدي حق بوشهر است، اما دولت به ... وي با بيان اينكه اولويت اول فرصت هاي شغلي موجود بايد با بومي ها باشد، گفت: به زودي ... وی در مورد راه‌آهن بوشهر هم گفت: با وزیر راه صحبت شده و قرار است در صورت تامین .... اظهار داشته که ما عموم دریای کشورمان را به دو استان بسیار ضعیف سپرده ایم!
کنگان نیوز _ عبدالصمد بحرینی
kangann.blogfa.com/1391/07
Translate this page
همچنين در حادثه ديگري كه ساعت 21:15 دقيقه شنبه شب باز هم در محله شغاب بوشهر رخ داد، ... در محل اين ترانس فشار قوي گودالي وجود داشت كه حكايت از نيمه كاره بودن عمليات ... مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که این مدیریت آماده هر ... اول سال 90 به میزان 43.6 درصد کاهش داشته که بسیار نگران کننده به نظر می رسد.
یامچی آذربایجان - یامچی آذربایجان
www.yamchi1388.com/index.php/component/.../archive.html?year...4
شبستری با بیان اینکه نمایندگان باید قدرسرمایه نظام و مردم را بدانند، گفت: .... سخنگوی وزارت کشور بیان کرد: ما از سیستم‌های مختلف، کار ارزیابی فرمانداران، بخشداران ... وزیر آموزش‌وپرورش : آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود. توضیحات: دسته: اخبار یامچی و مرند: منتشر شده در پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1395 14:03: بازدید: 90.
[PDF]نقش ارتباطات در اطالع رسانی بانك ها و موسسات ... - موسسه اعتباری توسعه
www.cid.ir/.../Magazines/showattachment.aspx?id...
Translate this page
گسترش همكاری موسسه اعتباری توسعه با سازمان حج و زيارت. تلفنی پر از ... اولیــه و عمده نظام بانکي تجهیــز منابع از طریق ... گفت و گو. 3. محمدرضا كرمی. معاون روابط عمومی. اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات ... ســرمایه در کشــور ما با وجود رشد چشمگیر در .... يكی از آسيب های برخی از فعاليت های مؤسسات مالی اعتباری و بانك ها كم توجهی به.
جلسه ۳۶۴ - روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران
www.rrk.ir/Laws/ShowLaw.aspx?Code=5801
Translate this page
5 تذکرات‌ نمایندگان‌ مردم‌ در مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ به‌ مسؤولان‌ اجرایی‌ کشور. ..... کشور ما با دارا بودن‌(1) درصد جمعیت‌ و وسعت‌ جهان‌، حدود (4) تا (5) درصد منابع‌ و ذخایر ... سال‌ قبل‌ با کمی‌ افزایش‌ تنظیم‌ می‌کنند و به‌ مجلس‌ می‌فرستند و تغییرات‌ مجلس‌ هم‌ بسیار ... درتضاد است‌ شکی‌ نباید داشت‌ اما اینکه‌ سرپوشی‌ باشد بر ضعفها وکاستی‌ها و همه‌ ...
مسیر پیشرفت ایران پر پیچ و خم و اندیشه محور است
khabareghtesadi.com/.../مسیر-توسعه-و-نقش-تدبیر-...
Translate this page
البته بر سر این که ساختار حکومت چگونه باید باشد اختلاف نظر وجود دارد؛ ولی کسی تردید ندارد که ... اگر بخواهیم حکومتی داشته باشیم که از دید نظری بتواند توسعه را سامان دهد؛ باید شش مؤلفه ... تجارب کشورهای دیگر هم این امر را کاملاً نشان می‌دهد. .... نگیرد، نخواهیم توانست درصد استفاده از ظرفیت تاریخی را که در جامعه امروز ما حدود 8 درصد ...
صندوقچه
emadezzati.persianblog.ir/
Translate this page
از طرف دیگر وجود مسئولان شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی و شرکت ... اهداف و تسهیلات و سرمایه گذاری جدید نیازهای حمل و نقل هوایی کشور را از طریق تامین .... در یک بخش وجود داشته باشد جای تردید نیست که بخش دیگر هم با خلل مواجه شده و کل ..... 12 ماه سال تولید داشته باشیم و به جای اینکه 90 درصد از منابع با ارزش آبی کشورمان را ...
جهان نيوز - آخرين عناوين اقتصاد :: نسخه کاملآرشیو سایتهای ایران
jahannews-eghtesad.arniz.ir/
Translate this page
وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه مهلت ثبت سفارش سه ماه و پس از آن تا یک ماه قابل ... داخل صادر می شود و ما نیازی به واردات این محصول نداریم، اما به دلیل نیاز، بخشی از ... وزیر جهادکشاورزی درباره منابع مالی صندوق بیمه کشاورزی گفت: دولت در تامین .... منبع : جهان نيوز - آخرين عناوين اقتصاد :: نسخه کاملاولین بانک با باجه‌هایی برای خودرو!
مجتبی عطاءالهی - اجتماعی
mojtabaataollahi.blogfa.com/cat-9.aspx?p=10
Translate this page
وزير كشور از بازنگري در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با همكاري گروه‌هاي تخصصي .... سفاري با تاكيد بر اين كه به هر حال اعتبارات ما همچون ساير كشورها معين و محدود است، ... نيست، ثابت كرديم كه سرانه سال آينده مي‌تواند حداقل 18 درصد رشد داشته باشد. ... 100 اين بانك نيز در سال 89 و اولويت 100 تا 200 در سال 90 اعزام مي‌شوند، ولي چون ...
از کیسینجر تا ظریف؛ افشاگری "ویلیام انگدال" آمریکایی از ...
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1...
Translate this page
این حوزه بخش های آموزش، سلامت، دارو و بسیاری دیگر از جنبه های زندگی را تحت پوشش ... ویلیام انگدال با ارائه آمارها و اسناد دقیق اثبات می کند که مهندسی ژنتیک و ثبت اختراع از ... کاشتن داشته باشد امکان تولید به صورت ارگانیک دارد و در حال حاضر بسیاری از ... بنا به گفته 16 سال پیش محمدجواد ظریف وزیر خارجه، محصولات تراریخته ...
دو شرط لازم برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی دولت قبل | دیارمیرزا
diyarmirza.ir/.../دو-شرط-لازم-برای-تعیین-تکلیف-آز...
Translate this page
Jun 28, 2014 - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور همچنین با یادآوری تقسیم بندی ... جای این که استانداران در تهران و جاهای دیگر جلسه داشته باشند، استانداران هر منطقه ... بین دو استان بر سر مباحثی همچون سد، رودخانه و موضوعاتی را نخواهیم داشت. ... اگر قرار است تعهدی ایجاد شود باید حتما تامین اعتبار شده باشد؛ ما با استان ها ...
[PDF]با نقطه مطلوب فاصله داریم - سازمان بنادر و دریانوردی
bandarvadarya.pmo.ir/.../7681f95a00c29a61cda4f2e3ebe7326ed60eee51a...
می کنـــد، هم چنان کـــه در چنـــد ســـال اخیـــر وقتـــی کشـــور بـــا مشـــکالت مالـــی ... در ایـــران ظرفیت هـــای فراوانـــی در شـــامل و جنـــوب کشـــور وجـــود دارد و تـــا بـــه امـــروز آن طـــور ... کشـور مـا بـه سـبب بهره منـدی از سـواحل طوالنـی در شـامل و جنـوب، بـا حـدود 15 کشـور مـرز .... وزیـــر راه و شهرســـازی بـــا بیـــان این کـــه صنعـــت حمل ونقـــل.
Searches related to وزیر کشور با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، گفت: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود. خبرگزاری ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم افتتاح فاز اول شرکت صنایع غذایی گهر لرستان، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای ما محسوب می‌شود و هیچ راه گریزی برای آن نداریم.

ذره بین 20:30

حقوق معلمان چقدر است

متن نامه

شکایت از ادارات دولتی

اعتراضات معلمان

شکایت از شهرداری

نامه ای به معلم

شماره موبایل حسن روحانی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,254
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,617
  • بازدید ماه : 3,617
  • بازدید سال : 137,780
  • بازدید کلی : 2,646,327