loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 369 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

قولنامه و مبایعه نامه

قولنامه و مبایعه نامه دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 30 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 51

نوشته ای است غالباً عادی حاكی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد معینی كه ضمانت اجرای تخلف از آن پرداخت مبلغی معین است این توافق ها مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

قولنامه و مبایعه نامه

 

قولنامه
    نوشته ای است غالباً عادی حاكی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد معینی كه ضمانت اجرای تخلف از آن پرداخت مبلغی معین است. این توافق ها مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است. قولنامه یك عمل حقوقی حاصل اراده دو طرف است كه خواسته اند با این عمل، حقوق و تكالیفی در روابط حقوقی خود ایجاد كنند مضاف بر این كه ماده ۱۰ قانون مدنی كه مبتنی بر اصل آزادی قرارداد هاست عمل آنها را به رسمیت می شناسد و در روابط حقوقی آنها مؤثر است. برای پی بردن به ماهیت واقعی قولنامه باید به عقیده طرفین توجه شود. ممكن است قولنامه فقط به امضای یكی از طرفین رسیده باشد و در واقع تعهدی یكطرفه باشد. در این قبیل اسناد كه فقط قول انجام معامله و وعده آن است مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی نبوده و لازم الوفا نیست.
    آنچه صرفاً قولنامه است و ترتیب مقرر در آن ضمن عقد لازم انجام نگرفته و تعهد نشده، اعتبار قانونی و شرعی ندارد و دادگاه ها نمی توانند طرفین را الزام به وفا نمایند. اما اگر در قولنامه مسأله خرید و فروش یا معامله مال غیر منقولی كه قانوناً باید با سند رسمی واقع شود، درج شده باشد چنانچه قولنامه حكایت از وقوع بیعی میان طرفین نماید و دارای امضای طرفین باشد و جز این امر مطلب دیگری در آن گنجانده نشده باشد، چنین سند یا قولنامه ای از مصادیق بارز ماده ۴۸ قانون ثبت است و دادگاه ها و مراجع رسمی نمی توانند به آن اعتبار یا ترتیب اثر دهند. مگر در موارد استثنا.
    اما چنانچه قولنامه مشعر بر قراردادی میان دو طرف باشد كه یك طرف به موجب آن قرارداد متعهد می شود مال غیر منقول خود را به فلان مبلغ كه قسمتی از آن را حین تنظیم قرارداد دریافت می دارد، انتقال دهد و طرف دیگر هم آن را بپذیرد و هر دو آن را امضا نمایند چنین قولنامه ای در حقیقت یك قرارداد است و تعهد ابتدایی نیست و ازشمول ماده ۴۸ ق.ث خارج و مشمول ماده ۱۰ ق.م است و ذینفع می تواند از طریق مراجع قضایی الزام طرف را به انجام معامله وفق مقررات بخواهد و دادگاه در صورت احراز اصالت سند می تواند حكم بر الزام خوانده به انجام تعهد و اجرا قرارداد صادر نماید و ممكن است متن قولنامه به نحوی تنظیم گردد كه دلالت نماید بر این كه قصد طرفین آن است در صورت تخلف علاوه بر الزام به انجام معامله وجه التزام را هم بپردازند. در این صورت دادگاه می تواند در صورت تقاضای خواهان، حكم به الزام به انجام معامله رسمی و پرداخت وجه الالتزام صادر نماید.

آثار تنظیم قولنامه در دفاتر اسناد رسمی

احد حسینعلی‌زاده [1][1]

در آغاز، باید عرض كنم كه بحث لزوم ثبت قولنامه باید مسبوق به تصویب قانون باشد. در غیر این صورت هر كسی می‌تواند ابطال چنین آئین‌نامه‌ای را از دیوان عدالت اداری بخواهد، زیرا آنچه كه در قوانین ما اصل است، اختیاری بودن ثبت اسناد است و موارد اجباری به موجب نصوص صریح 46 و 47 و 48 قانون ثبت مشروحاً بیان شده است و آئین‌نامه هم نمی‌تواند خالق الزام در به ثبت رسانیدن قولنامه در دفاتر اسناد رسمی باشد، مگر اینكه گفته شود كه الزامی در كار نخواهد بود و طرفین اگر از بنگاه معاملاتی بخواهند، در آن صورت قولنامه آنها در دفترخانه به ثبت خواهد رسید، و تنها در این صورت این عمل حقوقی در راستای ماده 10 قانون مدنی قابل توجیه خواهد بود، و اگر الزامی هم در كار نباشد حق وتكلیفی به وجود نخواهد آمد پس باید چاره‌ای اندیشید تا خدای ناكرده دستورالعمل و آئین‌نامه‌ای كه به تصویب ریاست معظم قوه‌قضائیه خواهد رسید مصون از تعرض باشد. با عنایت به اهم مشكلاتی كه فقط به بعضی از آنها در فراخوان كانون سردفتران مركز اشاره شده مطلب معنونه مهمتر و بالاتر از آن است كه بتوان چنین مشكل بزرگ اجتماعی را تنها در قالب یك دستورالعمل ساده و آن هم در یك فرصت بسیار كوتاه و با تعیین ضرب‌الاجل نسخه نوشت، چنین حركت بزرگی باید پشتوانه قانونی داشته باشد مهمترین رئوس مطالبی كه باید مطمح نظر باشد عبارتند از:

1 ـ اگر الزام بنگاه‌ها و مردم موضوع اصلی دستورالعمل پیشنهادی باشد لاجرم مخالف مواد 46 و 47 قانون ثبت خواهد بود.

2 ـ در شرایط فعلی تمامی بنگاه‌های معاملاتی اعم از مسكن و اتومبیل مجوز فعالیت خود را از اتحادیه‌های صنفی كه آنها نیز زیرنظر وزارت بازرگانی هستند كسب می‌نمایند. اگر قوه‌قضائیه بدون جلب نظر اتحادیه‌های صنفی و خصوصاً وزارت بازرگانی دستورالعمل الزام‌آوری را تصویب نماید قطعاً اصل تفكیك قوا خدشه‌دار خواهد شد مگر اینكه سازمان ثبت اسناد واملاك كشور را به اجرای بند 5 قسمت الف تبصره 32 قانون بودجه سال 80 كه سازمان موظف است اشتغال به شغل مشاوران املاك و خودرو را بررسی نماید، مكلف نمائیم تنها در آن صورت سازمان می‌تواند درحدود قوانین، دستورالعمل‌های مربوطه را صادر و اجرای آنها را از بنگاه‌ها بخواهد.

3 ـ در سال 1382 وزارت مسكن و شهرسازی دستورالعمل و ضوابط پیش‌فروش واحدهای آپارتمان را مورد تصویب قرارداد، لهذا جلب نظر وزارت مزبور درتدوین چنین دستورالعملی خالی از فایده نخواهد بود.

4 ـ استعمال لزوم ثبت مبایعه‌نامه در دفاتر اسناد رسمی عبارت صحیحی به نظر نمی‌رسد، حاصل مشاجرات علمای فن در این زمینه توجهاً به مواد 46 ـ 47 ـ 48 قانون ثبت (قولنامه) یا تعهد به بیع است نه مبایعه‌نامه، و سندی هم كه توسط دفاتر اسناد رسمی به صورت رسمی تنظیم خواهد شد قولنامه یا تعهدنامه خواهد بود.

5 ـ نظر فراخوان كانون فقط منصرفه معاملات واقع در بنگاه‌های مسكن است بنا به اهم مشكلاتی كه پس از تنظیم قولنامه مطرح شده همان مشكلات در بنگاه‌های اتومبیل نیز جاری و ساری است.

6 ـ طرح مذكور باید شامل معاملات انتقال املاك و مصالحه سرقفلی و خودرو باشد و مثلاً اجاره باید استثناء بر آن باشد، زیرا اجاره عادی مقبول قانون موجر و مستأجر مصوب 1376 می‌باشد.

7 ـ در كنار مزایایی كه برای تنظیم و ثبت قولنامه‌ها در دفاتر اسناد رسمی وجود دارد پیش‌بینی می‌شود كه پاره‌ای از مردم عادی، قولنامه تنظیمی در دفاتر اسناد را به خاطر رسمیت آن، بیع قطعی تلقی نموده و به جهت كم‌هزینه وغیرتشریفاتی بودن آن،‌خود را بی‌نیاز از تنظیم سند بیع قطعی و مصالحه سرقفلی بدانند مخصوصاً اینكه دایره اجرای ثبت ضمانت بسیار محكمی است كه بالاخره بدون اینكه روزی به وجود فروشنده نیازی باشد خریدار یا وراث او می‌توانند مورد قولنامه را به صورت تملیكی، آن هم از طریق اجرای ثبت به نام خود انتقال دهند، مضافاً اینكه ارزش و بار اثباتی چنین قولنامه‌ای مستحكم‌تر از وكالت‌نامه‌های متضمن نقل و انتقال می‌باشد زیرا جنون و موت و سفه احد متعاملین هم نمی‌تواند چنین تأسیسی را از هم بگسلد.

از بعد مادی قضیه هم می‌شود به برهه‌ای از زمان اشاره نمود كه هزینه‌های قطعی خودرو با وكالت آن اختلاف بسیاری پیدا كرده بود تا جایی كه اكثریت قریب به اتفاق نقل و انتقالات خودروها به خاطر غیر تشریفاتی و كم‌هزینه بودن آن از طریق وكالت مورد معامله قرار می‌گرفت. سازمان ثبت اسناد واملاك برای متوقف نمودن این رویه از اهرم هماهنگ‌سازی هزینه‌های قطعی و وكالت سود جست، نتیجه حاصله برعكس وضعیت اول بود یعنی آمار نقل وانتقالات قطعی بر آمار نقل و انتقالات وكالت فزونی گرفت، و در حال حاضر استفاده از وكالت در نقل و انتقال خودروها فقط در موارد استثنایی مثلاً عدم دسترسی به وكیل استفاده می‌گردد. به نظر می‌رسد وضعیت تزلزل‌آمیز قولنامه‌های تنظیمی در بنگاه‌ها موجب می‌شود كه بالاخره طرفین معامله خصوصاً خریدار جهت تنظیم سند قطعی و یا وكالت اجباراً در دفترخانه حاضر شوند، اما اگر قولنامه به صورت رسمی در دفاتر اسناد، ثبت گردد این امید از بین خواهد رفت. در شرایطی كه نویسندگان محترم فراخوان كانون فرقی بین مبایعه‌نامه و قولنامه قائل نیستند از مردم عادی چه انتظاری می‌توان داشت؟ ماده 12 آئین‌نامه ماده 20 قانون دفاتر اسناد رسمی، دفترخانه‌ها را از تصدیق امضای ذیل معاملات مربوط به اموال غیرمنقول را منع نموده است، علت حكم واضح است زیرا در عرف مردم با مبلغ 10500 ریال می‌شود یك معامله مثلاً شصت میلیون تومانی را رسمیت بخشید حال تصور فرمائید اگر چنین عملی به صورت رسمی و آن هم در اوراق مخصوص و بهادار و با مهر پرسی و با هزینه 31750 ریال صورت گیرد در نظر عرف مردم یعنی معافیت از بوروكراسی‌های اداری و مالیات نقل و انتقال و عوارضات و خلافی‌های شهرداری وحق بیمه سازمان تأمین اجتماعی و حق‌الثبت و حق‌التحریر.

 


[1][1] . سردفتر دفتر اسناد رسمی شماره 108 تبریز.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : قولنامه و مبایعه نامه , قولنامه , مبایعه نامه , قولنامه و مبایعه نامه , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 67,000 results (0.38 seconds)
Search Results
ثبتی و حقوقی - فرق قولنامه با مبایعه نامه چیست
mpirouti.blogfa.com/post/26
Translate this page
فرق قولنامه با مبایعه نامه چیستقولنامه با فروش نامه یا بیع نامه فرق دارد ، قولنامه نوشته ای است که غالباً عادی و حاکی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد صحبتی که ...
فرق قولنامه با مبایعه نامه چیست
babafars.ir › ... › دانستنیهای حقوقی و مدنی
Translate this page
فرق قولنامه با مبایعه نامه چیست قولنامه با فروش نامه یا بیع نامه فرق دارد ، قولنامه نوشته ای است که غالباً عادی و حاکی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد صحبتی که ...
سوال حقوقی : تفاوت مبایعه نامه و قولنامه - یک قاضی
www.1ghazi.ir › سوال حقوقی
Translate this page
Jul 28, 2014 - به این قرارداد تنظیم شده قولنامه می گویند. تفاوت قولنامه و مبایعه نامه. برخی قولنامه را مرکب از قول و نامه می دانند یعنی قول مکتوب و بر این مبنا ...
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه - علی عبدی وکیل پایه یک دادگستری
abdilawyer.com/.../تفاوت-مبایعه-نامه-و-قولنامه3185.h...
Translate this page
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه: هر گاه طرفین معامله در زمان تنظیم قرار داد قصد خرید و فروش مالی را دارند، مورد معامله معلوم و معین گردیده و ثمن تعیین شده و در خصوص نحوه ...
نکاتی مهم در تنظیم مبایعه نامه یا قولنامه - وبلاگ حقوقی اکبر راوند
akbarravand.blogfa.com/.../نکاتی-مهم-در-تنظیم-مبای...
Translate this page
وبلاگ حقوقی اکبر راوند - نکاتی مهم در تنظیم مبایعه نامه یا قولنامه ( به زبان ساده ) - بررسی موضوعات حقوقی - مشاوره رایگان حقوقی - آخرین اخبار حقوقی - وبلاگ حقوقی ...
آشنایی حقوقی با مرز باریک میان قولنامه و بیع‌نامه - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › باشگاه شبانه
Translate this page
Sep 23, 2013 - امروزه با تاسیس اتحادیه صنف مشاورین املاک و تهیه قراردادهای تیپ، معاملاتی را که مردم در خصوص املاک انجام می‌دهند عنوان مبایعه‌نامه دارد و کاربرد قولنامه ...
بسته حقوقی برای تنظیم کم دردسر قولنامه - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/.../بسته-حقوقی-برای-تنظیم-کم-دردسر-...
Translate this page
Oct 1, 2013 - مبایعه نامه یا بیع نامه، قرارداد خرید و فروش با یک‌سری شرایط است. در عمل، قولنامه و مبایعه نامه تفاوتی ندارند. آنچه که در عرف قولنامه نامیده می‌شود میان ...
هر آنچه که بايد در مورد مبايعه نامه بدانيد؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اقتصادی › راه و شهرسازی
Translate this page
براساس اين گزارش مبایعه نامه – قولنامه از مهمترین شرایط برای هرگونه نقل و انتقال املاک و مستغلات می باشد که در صورتی که نکات کلیدی مربوط به مبایعه نامه ...
Images for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎Report images
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
Image result for ‫قولنامه و مبایعه نامه <‬‎
More images for قولنامه و مبایعه نامه <
قولنامه و مبایعه نامه - BlogyLaw
www.blogylaw.com › ... › حقوق خصوصی › حقوق مدنی
Translate this page
May 24, 2011 - 1 post - ‎1 author
نوشته ای است غالباً عادی حاکی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد معینی که ضمانت اجرای تخلف از آن پرداخت مبلغی معین است. این توافق ها مشمول ...
تفاوت قولنامه با بيع نامه
payamesemnan.com/Template1/News.aspx?NID...
Translate this page
May 31, 2012 - حالا که کار از کار گذشته و قولنامه هم تنظيم و امضا شده، دوستان مي گويند: "اشتباه کردي،بايد مبايعه نامه تنظيم مي کردي، با قولنامه طرف مي تواند زير ...
مشاوره تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=78685...
Translate this page
با سلام سوال: فرق بین قولنامه و مبایعه نامه چیست؟ ... قولنامه به معنی این است كه طرفین تعهد می كنند در تاریخی معین (نه در زمان انعقاد قولنامه)مال خود را به دیگری انتقال ...
قولنامه و آثار حقوقی آن و تفاوت آن با مبایعه نامه - جدیدترین اخبار و ...
alifathilawyer.persianblog.ir/post/150/
Translate this page
Feb 20, 2012 - ((به نظر مدیر وبلاگ - عملا در حال حاضر بیع نامه با قولنانه تفاوتی نداشته و قولنامه که تعهد به انجام مفامله است همان در حکم مبایعه نامه بوده و اگر وجه ...
تفاوت قولنامه با مبایعه نامه چیست؟ - سامانه 87132 - مشاوره حقوقی رایگان ...
www.87132.ir › قراردادها › قراردادهای خرید و فروش
Translate this page
Jul 21, 2015 - سلام میخاستم بدانم برای فروش یک خانه با قولنامه بهتر است یا مبایعه نامه کلا فرق این قولنامه با مبایعه نامه چیست و کدام محکم تر و مطعمن تر هست ...
آیا قولنامه و بیع نامه تفاوت دارند؟ | بیع عبارت است از تملیک
www.ghatreh.com/.../آیا-قولنامه-بیع-نامه-تفاوت-دارن...
Translate this page
Nov 6, 2013 - بیع عبارت است از تملیک عین به عوض معلوم. در مبحث خرید و فروش نیز موضوع معامله می تواند مال منقول یا غیر منقول باØ.
فقه و حقوق - حقوقی: تفاوت مبایعه نامه با قول نامه
feghh-hoghugh.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
از جمله مواردی که موجب تمییز این دو عنوان میشود این است که 1_مبایعه نامه به تنهایی یک عمل حقوقی به شمار میرود در صورتی که قولنامه عمل حقوقی نیست 2_در قولنامه ...
حقوقی - قولنامه وماهیت حقوقی آن
shahriyarr68.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
متأسفانه مفاهیم قولنامه و بیع نامه یا مبایعه نامه در جامعه و در صنف مشاوره معاملات املاک یا اتومبیل مطرح است ، با مفاهیم حقوقی که در محاکم و جامعه حقوقی مطرح است متفاوت ...
قوانين مبايعه نامه و قولنامه ملک و مسکن در ايران چيست؟
www.melkban24.ir/.../قوانين%20مبايعه%20نامه%20و...
Translate this page
موضوع مقاله : قوانين مبايعه نامه و قولنامه ملک و مسکن در ايران چيست؟ : شرح : از مهمترين شرايط براي هرگونه نقل و انتقال املاک و مستغلات مي باشد که در صورتي که نکات ...
آیا مبایعه نامه بنگاهی معتبر است؟ - پارسینه
www.parsine.com/.../آیا-مبایعه‎نامه-بنگاهی-معتبر-اس...
Translate this page
آیا مبایعه نامه بنگاهی معتبر است؟ ... جایگزین مناسب قولنامه ... در ادامه به بیان راهکار مناسب برای جایگزین کردن قولنامه با یک سند کارآمدتر می‌پردازد و می‌گوید: با توجه ...
قانون نوشتن مبایعه نامه - املاک تهران
www.amlakpa.ir › قوانین حقوقی
Translate this page
مبایعه نامه – قولنامه از مهمترین شرایط برای هرگونه نقل و انتقال املاک و مستغلات می باشد که در صورتی که نکات کلیدی مربوط به مبایعه نامه – قولنامه مورد.
آیا مبایعه نامه بنگاهی معتبر است؟ - ایسنا
www.isna.ir/news/.../آیا-مبایعه-نامه-بنگاهی-معتبر-اس...
Translate this page
Apr 21, 2013 - آیا مبایعه نامه بنگاهی معتبر است؟ ... جایگزین مناسب قولنامه ... در ادامه به بیان راهکار مناسب برای جایگزین کردن قولنامه با یک سند کارآمدتر می‌پردازد ...
آموزش مبایعه نامه نویسی:طرفین قرارداد - آموزش مشاور املاک
melkamooz.com/.../آموزش-مبایعه-نامه-نویسیطرفین-...
Translate this page
Nov 1, 2015 - (از سری آموزشهای قرارداد نویسی بخش مبایعه نامه درس دوم) ... برای نوشتن مبایعه نامه اصل مدارک شناسایی طرف قرارداد (کارت ملی و شناسنامه)که .... احرازهویت طرفین قولنامه, احرازهویت طرفین مبایعه نامه, اشخاص حقوقی در قرارداد, اشخاص ...
مبایعه نامه چیست؟ - آموزش مشاور املاک
melkamooz.com/239/مبایعه-نامه-چیست؟.html
Translate this page
Oct 27, 2015 - در فرهنگ لغت اصطلاحات حقوقی واژه مرکبی به نام (مبایعه نامه) وجود نداردولی ... با تعریف قولنامه و مبایعه نامه فهمیدیم که قولنامه به پیش قرارداد ،قبل از ...
مبایعه نامه چقدر ارزش حقوقی دارد - آفتاب
www.aftabir.com › ... › مسکن و شهر سازی
Translate this page
Dec 1, 2012 - مبایعه نامه چقدر ارزش حقوقی دارد ... شده بود، این بود که مشاوران‌املاک از تنظیم هر نوع قرارداد شامل قولنامه یا مبایعه‌نامه که به اعتقاد آنها سندمعمولی محسوب ...
مشاور املاک110 ماماهان - قولنامه و مبایعه نامه
www.amlaak110mamahan.blogfa.com/post-6.aspx
Translate this page
ولی قولنامه عادی این امتیاز را ندارد .متاسفانه مفاهیم قولنامه و بیع نامه یا مبایعه نامه که درجامعه و صنف مشاوره معاملات املاک مطرح است با مفاهیم حقوقی متداول در محاکم و جامعه ...
پرسش و پاسخ حقوقی قراردادهای مبایعه نامه ، قولنامه - اتحادیه مشاورین ...
www.etehadiehamlak.ir/question.aspx?id=1
Translate this page
پرسش : تفاوت قولنامه و بیع نامه- دوماه پیش طی یک قولنامه,ملکی را از شخصی خریدم وقرار شد به محضر برویم تا سند رسمی به نام من تنظیم شود.حالا که کار از کار گذشته ...
قولنامه و ماهیت حقوقی آن در مقایسه با بیع نامه - وکیل البرز
vakilalborz.persianblog.ir/post/114/
Translate this page
Oct 10, 2015 - متأسفانه مفاهیم قولنامه و بیع نامه یا مبایعه نامه در جامعه و در صنف مشاوره معاملات املاک یا اتومبیل مطرح است ، با مفاهیم حقوقی که در محاکم و جامعه حقوقی ...
مبایعه نامه (قولنامه) خودرو 1 - بانک نمونه قراردادها و اسناد حقوقی ایران
www.legaldocs.ir/نمونه.../مبایعه-نامه-قولنامه-خودرو-1
Translate this page
Mar 6, 2015 - مبایعه نامه (قولنامه) خودرو 1. تنظیم شده توسط مجمع امور صنفي توزيعي خدماتي اتحاديه صنف مشاورين خودرو. نمونه قرارداد مبایعه نامه (قولنامه) خودرو.
دفتریارکاتب - سند تعهد به بیع جایگزین قولنامه ها و مبایعه نامه است
daftaryarekateb.blogfa.com/post/10
Translate this page
محمدرضا دشتی اردکانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، این اظهارات را در راستای اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان عنوان کرد که از تیر ...
سند تعهد به بیع جایگزین قولنامه ها و مبایعه نامه است
www.ion.ir/News/6949.html
Translate this page
Jul 28, 2015 - محمدرضا دشتی اردکانی روز سه شنبه این اظهارات را در راستای اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان عنوان کرد که از تیر ماه امسال اجرایی شده است.
توصیه های مهم قبل از تنظیم مبایعه نامه و قولنامه | رسا گستر
rasagostar.ir/توصیه-های-مهم-قبل-از-تنظیم-مبایعه-نامه...
Translate this page
حقوقدانان و کارشناسان همواره به خریداران و فروشندگان قبل از تنظیم مبایعه نامه و قولنامه توصیه های مهمی ارائه می دهند که تا حد امکان از وقوع آسیب ها، مشکلات و ضررهای ...
وکالت آن لاین - نتایج جستجو بر روی مقالات با برچسب مبایعه نامه
www.vekalatonline.ir/articles-tags/7499/مبایعه-نامه/
Translate this page
منوچهر ناصري فر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضائیه. نکاتی مهم در تنظیم مبایعه نامه یا قولنامه. اگر به دنبال خانه هستید، به احتمال زیاد به مشاوران املاک ...
نمونه مبایعه نامه - قولنامه فروش - گهر نادی» دورود
www.gaharnadi-co.ir/.../module.content_Page.28-05.h...
Translate this page
نمونه ای از یک مبایعه نامه - قولنامه فروش .... و این عامل مربوط به زمان انعقاد مبایعه نامه باشد عقد باطل است و فروشنده موظف است ثمن دریافتی را به خریدار عودت نماید .
مبایعه نامه (قولنامه) خودرو 2 | آموزش مجازی | مدرک معتبر
iranelearn.com/مبایعه-نامه-قولنامه-خودرو-2.html
Translate this page
Rating: 4 - ‎Review by 31 کاربر تایید شده است
مبایعه نامه (قولنامه) خودرو 2، مدرک معتبر مبایعه نامه (قولنامه) خودرو 2,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی و مدرک معتبر و آموزشی و بنیاد آموزش مجازی و مدرک تحصیلی و ...
قولنامه(مبایعه نامه) و نحوه تنظیم آن
www.bargozideha.com/.../g19g61rz-قولنامه-مبایعه-نا...
Translate this page
آیا دو واژه قولنامه و مبایعه نامه یکسان هستند؟ برخی قولنامه را مرکب از قول و نامه می دانند یعنی قول مکتوب و بر این مبنا معتقدند به موجب قولنامه نمی توان الزام متعهد را به ...
مبایعه نامه و قولنامه | تازه های مالیاتی | Taxpress
www.tax-press.com/?p=133
Translate this page
Apr 28, 2016 - ۱ . مبایعه نامه : مبایعه نامه قراردادی است که طی آن بیع انجام شده است. بیع به قراردادی اطلاق می شود که طبق آن مالی به دیگری فروخته می شود. در نتیجه ...
سامانه ثبت معاملات و املاک کشور
www.iranamlaak.ir/
Translate this page
به اطلاع مشاوران محترم املاک در شهرستان اردبیل می رساند که از تاریخ 94/12/15 قراردادهای مبایعه نامه و اجاره نامه در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور به صورت ...
نمونه اماده قولنامه مبایعه نامه خودرو +چگونگی نوشتن قولنامه
car110.ir/.../نمونه-اماده-قولنامه-مبایعه-نامه-خودرو-چگون...
Translate this page
نمونه اماده قولنامه مبایعه نامه خودرو +چگونگی نوشتن قولنامه سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز . . .لازم بود یه نمونه قولنامه یا مبایعه نامه برای…
قولنامه خودرو - قولنامه ماشين -قولنامه اتومبيل - مبايعه نامه خودرو
www.tehranvila.com/FactorTemplate/Template36.html
Translate this page
دانلود نمونه قولنامه خودرو - قولنامه ماشين - دانلود فرمت ورد قابل ويرايش و پي دي اف مبايعه نامه خودرو و ماشين.
تفاوت قولنامه و بيع نامه - انجمن علمی حقوق
nedaye-edalat.blogfa.com/post-18.aspx
Translate this page
حالا که کار از کار گذشته و قولنامه هم تنظیم و امضا شده،دوستان میگویند: "اشتباه کردی،باید مبایعه نامه تنظیم میکردی، با قولنامه طرف میتواند زیر قولش بزند" آیا این ...
نحوه رسیدگی به دعاوی قولنامه و مبایعه نامه در محاکم قضایی - انتشارات ...
www.khorsandypub.com/.../نحوه-رسیدگی-به-دعاوی-ق...
Translate this page
اولین نفری باشید که در مورد نحوه رسیدگی به دعاوی قولنامه و مبایعه نامه در محاکم قضایی نظر می دهد. ارسال نظر درباره نحوه رسیدگی به دعاوی قولنامه و مبایعه نامه در محاکم ...
[DOC]قرارداد فروش ساختمان ( مبایعه نامه )
ftp://ftp.istt.ir/.../forosh%20esakhteman%20mobayee.d...
Translate this page
قرارداد فروش ساختمان ( مبایعه نامه ) .... 3-8- در صورتی که برای انتقال قطعی ملک مورد مبایعه نامه ارائه هرگونه سندی لازم باشد فروشنده موظف به ارائه آن به دفترخانه می ...
تحقیق در مورد قولنامه و مبایعه نامه - دانلود مطالب علمی
www.docs.blogsky.com/1395/05/08/post-12052/
Translate this page
Jul 29, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:51 فهرست مطالب قولنامه آثار تنظیم قولنامه در دفاتر ...
قولنامه ، اجاره نامه ، مبایعه نامه - دیوار
divar.ir › ... › املاک › خدمات املاک › امور مالی و حقوقی
Translate this page
دسته امور مالی و حقوقی - تنظیم مبایعه نامه و اجاره نامه املاک و قولنامه خودرو فقط با 25 هزار تومان در دفتر خدمات معاملاتی آپادانا کد رهگیری ثبت معاملات در سامانه در محل.
قولنامه مبایعه نامه نحوه تنظیم آن | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع ...
weblog24.xyz/.../قولنامه-مبایعه-نامه-و-نحوه-تنظیم-آن....
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت ' قولنامه مبایعه نامه و نحوه تنظیم آن ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با کلیک بر ...
قولنامه و مبایعه نامه - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/12152
Translate this page
Aug 7, 2016 - قولنامه و مبایعه نامه. نوشته ای است غالباً عادی حاكی از توافق بر واقع ساختن عقدی در مورد معینی كه ضمانت اجرای تخلف از آن پرداخت مبلغی معین است ...
تفاوت مبایعه نامه و قولنامه – بسته اموزشی تدریس وکالت- قضاوت ...
www.iranishop.com/.../تفاوت-مبایعه-نامه-و-قولنامه/
Translate this page
Jul 14, 2016 - تفاوت مبایعه نامه و قولنامه. مـبــایـعــه نـامـــه. «مبایعه نامه» قراردادے است که طے آن بیع انجام شده است.بیع به قراردادے اطلاق مے شود که طبق آن مالے ...
وبلاگ شخصی حسین پوستین دوز - مبایعه نامه – قولنامه
h-poustindouz.blogfa.com/post-16.aspx
Translate this page
قولنامه از مهمترین شرایط برای هرگونه نقل و انتقال املاک و مستغلات می باشد که در صورتی که نکات کلیدی مربوط به مبایعه نامه – قولنامه مورد توجه قرار نگیرد مشکلاتی ...
اطلاعات کتاب : نحوه رسیدگی به دعاوی قولنامه و مبایعه‌نامه در محاکم قضایی ...
vista.ir/.../نحوه-رسیدگی-به-دعاوی-قولنامه-و-مبایعه‌نامه...
Translate this page
پدیدآورندگان : نویسنده: منصور اباذری‌فومشی موضوع : قولنامه‌ها - قوانین و مقررات - ایران , قراردادها - ایران - طرز تنظیم , خرید و فروش - قوانین و مقررات - ایران , ایران ...
آموزش نگارش حقوقی مبایعه‌نامه: قولنامه در معاملات املاک تعریف و ماهیت و ...
vista.ir/article/431581
Translate this page
آموزش نگارش حقوقی مبایعه‌نامه: قولنامه در معاملات املاک تعریف و ماهیت و نحوه مبایعه‌نامه قولنامه نویسنده : یوسفی - مرتضی ویراستار : اخلاقی‌کاشانی - رقیه محل نشر : ...
Searches related to قولنامه و مبایعه نامه <

تعریف مبایعه نامه

مبايعه نامه

مبایعه نامه خام

مبایعه نامه املاک

مبایعه نامه چیست

مبایعه نامه خرید آپارتمان

فرم مبایعه نامه

بیع نامه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,802
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,165
  • بازدید ماه : 5,165
  • بازدید سال : 139,328
  • بازدید کلی : 2,647,875