loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 186 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل

صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل دسته: اقتصاد
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 235 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 65

مدیریت موجودی، مسئولیت عملیات های مهم است چون بیشتر بر شرایط لازم سرمایه هزینه ها و سرویس مشتری تأثیر می گذارد این فصل، مروری بر مدیریت موجودی و متدهای خاص مدیریت موجودی های مستقل تقاضا را ارائه می‌كند

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل

 

 

با سیستم های كامپیوتری شده، سطح یكنواخت كنترل ـ گاهی اوقات ـ برای تمام آیتم‌های به كاربرده می شود. با این وجود ـ مدیریت كردن موجودی ها هنوز به تنظیم دارایی ها نیاز دارد و مفهوم ABC اغلب در انجام این كار مفید است.

9/15 نكات كلیدی و مهم :

مدیریت موجودی، مسئولیت عملیات های مهم است چون بیشتر بر شرایط لازم سرمایه هزینه ها و سرویس مشتری تأثیر می گذارد. این فصل، مروری بر مدیریت موجودی و متدهای خاص مدیریت موجودی های مستقل تقاضا را ارائه می‌كند.

نكات مهم این فصل شامل موارد زیر می باشند:

   ·  موجودی همان ذخیره (انبار) مواد بكار رفته است كه تولید را آسان می سازد یا تقاضا ی های مشتری را برآورده می‌كند. موجودی ها شامل مواد خام ـ كار در جریان گردش و كالاهای تولید شده می باشند.

   ·  قانون تصمیم گیری مشخص می‌كند كه چقدرـ و چه زمان باید دستور بدهیم. در ارزیابی قوانین تصمیم گیری، 4 نوع هزینه های موجودی وجود دارند كه باید بررسی شوند: هزینه اجناس ـ هزینه سفارش (یا راه اندازی) ـ هزینة حمل (یا مخارج نگهداری) ـ و هزینه كمبود كالا (یا كسری كالا). هزینه های مربوطه شامل هزینه هایی می باشند كه با تصمیم گیری ایجاد شده، تغییر می‌كنند.

   ·

(درصد)

 فرضیه های با صرفه ترین مقدار سفارش شامل مقدار تقاضای ثابت ـ زمان ناب ثابت ـ زمان تنظیم ثابت‌ ـ نداشتن هزینه های كمبود كالا ـ سفارش بسیار ـ نداشتن تخفیف ـ  و تك محصولی می باشند. در این فرضیه ها، فرمول EOQ ، مجموع مخارج نگهداری و هزینه های سفارش را به حداقل می رساند.

   ·  هر مسئله موجودی كالا می تواند با استفاده از مفهوم هزینة كل، برای (بهینه‌ترین) مقدار سفارش حل شود تا مجموع هزینه های مناسب را برای فرضیه هایی به حداقل برساند كه در وضعیت خاص به كاربرده می شوند.

   · یك سیستم نظارت مداوم، روشی را فراهم می‌كند تا تقاضای تصادفی را اداره كند. وقتی كه وضعیت سهام در نقطة سفارش R  افت پیدا می‌كند مقدار ثابت Q سفارش داده می شود. زمان سفارش ها،‌ بسته به تقاضای واقعی تغییر می‌كند. مقدار Q برابر با  تنظیم می شود. و مقدار R بر اساس سطح سرویس مطلوب می باشد.

   · یك سیستم نظارت دوره ای، روش دیگری را ارائه می‌كند تا تقاضای تصادفی را اداره كند. وضعیت سهام در فواصل ثابت P نظارت می شود و مقداری كه سفارش داده می شود برابر با موجودی نهایی T  منهای وضعیت سهام می باشد. مقدار سفارش داده شده در هر دورة نظارت شده، بسته به تقاضای واقعی تغییر می‌كند. مقدار P با استفاده از تنظیم می شود و مقدار T  بر اساس سطح سرویس مطلوب می باشد.

   ·  انتخاب بین سیستم های Q,P باید بر اساس زمان دوبارة پر سازی ـ نوع حفظ ركورد و هزینة جنس باشد. یك سیستم دوره ای باید زمانی بكار برده شود كه سفارش های موجودی باید به طور منظم زمان بندی شوند.

   · سطوح بالای سرویس دهی نیاز به سطوح بالای سرمایه گذاری، با مقدار مشخص سفارش (Q) و انحراف معیار  دارد. بنابراین مدیریت باید سطح سرویس و رابطة سرمایه گذاری را قبل از تنظیم سطوح مطلوب سرویس مطالعه كند. مقایسه های نسبت های گردش موجودی ـ از طریق خودشان ـ مبنای كافی را برای تصمیم گیری ها در سطح موجودی فراهم نمی كنند. همچنین مدیریت باید دائماً در جستجوی كاهش  باشد.

   ·  مفهوم موجودی ABC ، بر اساس مفهوم نسبتاً قابل توجه و بسیاری مفاهیم بی اهمیت می باشد. این مفهوم باید به كار برده شود تا به دقت آیتم های A قابل توجه را كنترل كند و تلاش و هزینه كمی را صرف آیتم های C.B  كند.

      ·  تمرین های اینترنتی دانشجویان

1ـ همخوانی برای مدیریت عملیات به آدرس : WWW.apics .org دستیابی به این سایت، جهت درك اطلاعات جذاب پیرامون كنترل موجودی می‌باشد.

2ـ شركت به ثبت رسیدة مدیرت موجودی مؤثر:

www. effective inventory . com / articles . html

می توانید یكی از مقالات یا چندین مقاله را در این سایت بخوانید و خلاصه كوتاهی از آنرا بنویسید.

3ـ شركت به ثبت رسیدة Ciss، به آدرس :

www. Cissltd . com

نمونه آن لاین برنامة Inventory را اجرا كنید، سپس انواع گزارش های موجودی برای كاربر را تایید كنید.

4ـ برنامه Retail ، به آدرس :

www. Retail pro . com

این سیستم نرم افزاری را برای كنترل موجودی های خرده فروشی بررسی كنید. گزارش كوتاهی دربارة ویژگی های اصلی ـ كه پیدا می كنید ـ بنویسید.

      ·   حل مسائل

مسئله: 1= در یك فروشگاه عمده فروشی سخت افزاری، تقاضای مستقل برای bolt این كه معمولاً به كار برده میشود 500 واحد در هر ماه است. هزینة سفارش 30 دلار برای هر سفارش می باشد. هزینه محل 25 درصد در سال ـ و هر هزینه واحد 50 دلار است.

(a بر اساس فرمول  ، چه سایزی باید این محصول داشته باشد؟

(b این محصول چند بار باید خریداری شود؟

(c تیم كیفیت روشی را برای كاهش هزینه های سفارش ـ تا 5 دلار ـ كشف كرده است. این سایز (یا تعداد) چطور تغییر می‌كند و تكرار خرید برای این محصول چیست؟

اولاً تقاضا را به واحدهای زمانی یكسان ـ مثل هزینه حمل تبدیل می‌كنیم. در این حالت، هزینه محل برحسب سال است و تقاضا بر حسب ماه پس تقاضا سالیانه 6000=12*500 واحد است.

 

 

 

واحد 697/1  06/1697 =

(b تكرار سالیانه خرید برابر با D/Q یا 54/3=1697/6000 بار در سال است. برای تبدیل آن به ماه، تقسیم بر 11 ماه در سال، با تكرار سالیانه خرید می‌كنیم:
ماه 39/3 هر  

هفته 69/14 هر  

روز 11/103 هر  

 

 

 

واحد 693  8/692 =

تكرار خرید برابر با D/Q با 66/8=693/6000 بار در سال است.

مسئله 2 سیستم Q ، عدد بخش 2001- XB، تقاضای مستقل سالیانه را به صورت بخش های مجزا از 4000 واحد ـ هزینه تنظیم 100 دلار ـ هزینه محل 30 درصد در سال ـ و هزینه جنس 67/266 دلار دارد. پس سهولت تولید كه 5 روز در هفته و 50 هفته در سال را نشان می‌دهد موجب مقدار كل 250 روز بهره وری در سال میشود. زمان ناب این تولید 9 روز است انحراف معیار تقاضا 2 واحد در روز است. شركت می خواهد 95 درصد سطح سرویس را بر این بخش مجزا داشته باشد. پس :

Q (a) را با استفاده از فرمول  محاسبه كنید.

R (b) را مقایسه كنید.

(C) اگر شركت یك سیستم Q از كنترل موجودی را استفاده می كرد ( با مرور متوالی) پس نتایج با محاسبات خودتان شرح دهد.

راه حل : (a)

Q =

 

 

 

(b) راه حل این بخش از مسئله، به طور صحیح، نیاز به 2 مرحله دارد: اول، باید تقاضای روزانه برآورد شود. و این از طریق مقدار سالیانة تقاضای بر تعداد روزهای كاری در سال انجام می شود. واحد 16= 250/4000 (در هر روز) میانگین تقاضا بر زمان ناب، 16 واحد در هر روز بر 9 روز یا 144=16*9 واحد است. دوم: انحراف معیار تقاضا در طی زمان ناب باید برآورد شود. و این از طریق مشخص كردن انحراف تقاضای روزانه (2 واحد) ـ و ضرب ریشة توان دوم تعداد روزهای زمان ناب (ریشة توان دوم 9) تعیین میشود.

(انحراف معیار تقاضا در طی زمان ناب) R=m+z

 

9/9+144=

واحد 154 9/153=

(c 100 واحد را سفارش می دهیم وقتی كه موجودی (كنونی بعلاوه سفارش) برای 154 واحد كاهش می یابد. به طور میانگین، 9/9 واحد موجودی ایمنی در حال حاضر وجود دارد وقتی كه به سفارش می رسد در 5 درصد این موارد، كمبود كالا وجود دارد قبل از اینكه به سفارش برسد.

مسئله 3: سیستم P، محصولی را بررسی كنید كه در مسئله حل شدة 2 شرح داده شده وقتی كه به سؤالات زیر پاسخ می دهید:

 (a)سفارشات چند بار باید برای این محصول داده شوند اگر در فواصل منظم ـ با استفاده از سیستم نظارت دوره ای ـ قرار داده می شوند؟

(b) سطح موجودی نهایی را محاسبه كنید.

 (c)قانون تصمیم گیری خاص را برای این محصول ـ با استفاده از اطلاعاتی كه تاكنون ارزیابی كرده اید ـ بیان كنید.

(d) فرض كنید در زمان نظارت دوره ای هستید. چك كردن سطح موجودی برای این محصول نشان می دهید كه 60 واحد كنونی وجود دارد و 110 واحد سفارشی می باشد حال چه باید كرد؟

راه حل :         (Q,D را از مسئله قبل بكار می بریم)  (a)

 

سال 25/0=

(هفته كاری در هر سال 50* سال 025/0) هفته كاری 25/1=

(روز كاری در هر سال 250 * سال 25/0) روز 25/6=

(چرخشی) روز 6=

   (b)

(انحراف معیار تقاضا طی P+L) = m+z

(انحراف معیار تقاضا طی P+L) +z (میانگین تقاضا برای P+L)=

 

8/12+ 240 =

253 8/252 =

 (e)هنگام (كنونی و سفارشی) را برای هر 6 روز نظارت می‌كنیم و سطح نهایی 253 واحد به بالا را سفارش می دهیم.

(f) سطح نهایی را بالا سفارش می دهیم. سطح نهایی 253 واحد است. مقدار موجودی كنونی و سفارشی، 110+60 واحد یا 170 واحد كلی می باشد. تفاوت بین سطح نهایی و موجودی كنونی و سفارشی ـ در مقداری است كه باید در زمان تحویل طی 9 روز سفارش داده شود. 83= (110+60) ـ 253 بنابراین 83 واحد را برای تحویل ـ در طی 9 روز سفارش می دهیم.

      ·   سوالات این مبحث :

1) انواع مختلف موجودی ها را (مواد  خام ـ كار در جریان گردش ـ و كالاهای تولید شده) كه در سازمانهای زیر می باشند مشخص كنید: ایستگاه گاز‌ـ ایستگاه همبرگر ـ فروشگاه لباس فروشی و فروشگاه خودرو. این موجودی ها چه عملكردهایی (یا اهدافی) انجام می دهند؟

(تولید)

2) انواع اجناس زیر را كه در یك فروشگاه خرده فروشی می باشند بررسی كنید: حباب های لامپ ـ دیسكت های فشرده ـ و داروهای منجمد. هزینه احتمالی ساخت هر كدام از این اجناس را ـ كه شامل هزینه جنس ـ جنس محل ـ هزینه سفارش ـ و هزینه كمبود كالا می باشند‌ ـ بحث كنید.

3) چرا تعیین هزینه كمبود كالا سخت است؟ روشی را پیشنهاد كنید كه ممكن است برای ارزیابی آن به كار برده شود؟

4) چرا هزینه جنس می تواند از یك فرمول  ساده كاهش یابد؟ آیا هزینه های جنس ـ وقتی كه تخفیف های شمارشی (یا تخفیف در خرید كل) داده می شوند ـ مهم می باشند؟ چرا؟

5) تفاوت بین اصل كلی شرایط لازم و اصل كلی دوباره پر سازی مدیریت موجودی چیست؟ چرا این تفاوت مهم است؟

6) مدیریت موجودی كالاهای تولید شده در یك شركت تولیدی را با مدیریت یك شركت خرده فروشی یا عمده فروشی مقایسه كنید و بسنجید؟

7) برای سطح مشخص سرویس چرا سیستم؟ به سرمایه گذاری موجودی بیشتر از سیستم Q نیاز دارد؟ چه فاكتورهایی بر بزرگی تفاوت تأثیر می گذارند؟

8) فرض كنید كه شما یك فروشگاه سخت افزاری Speedy را مدیریت می كنید. نمونه‌هایی از اجناس را نام ببرید كه ممكن است از طریق سیستم P اداره ( یا مدیریت) شوند و بقیه اجناس ممكن است سیستم Q به كار برند؟ این اجناس چطور متفاوت از هم می باشند؟

9) یك مدیر چطور باید در سطح سرویس مناسب، برای اجناس تولید شده تصمیم بگیرد؟ آیا برخی از اجناس 100 درصد سطح سرویس را دارند؟

10) یك مدیر شكایتی را می شنود مبنی بر اینكه: من برخی اجناس دارم كه 2 هفته فاصله بازرسی دارند و چهار هفته برای عرضه مجدد آنها طول كشیده است. هر 2 هفته من سفارش را بر اساس مقدار سهام موجود می دادم. حال به نظر می رسد موجودی بسیار بیشتری دارم. در این شكایت چه چیزی اشتباه است؟

11) دانشجویی دربارة هزینه های سربار می گوید: فرضیه های مدل  بسیار محدود می باشند طوری كه استفادة عملی مدل بسیار سخت می شود. آیا لازم است مدل متفاوتی را برای هر تغییر در فرضیه ها داشته باشیم؟ چرا و چگونه؟

12) نقش مناسب معیار گردش كار ـ در مدیرت موجودی ـ چیست؟ تحت چه شرایطی گردش كار بالا، برای شركت، مشخص میشود؟

13) فرض كنید كه شما یك زنجیره از فروشگاه خرده فروشی اسباب و اثاثیة منزل را مدیریت می كنید. موجودی در هر فروشگاه، كامپیوتری شده است ولی تعداد زیادی از اجناس مختلف وجود دارند. بعنوان مدیر ارشد چطور عملكرد كلی مدیریت موجودی را برای هر  فروشگاه ارزیابی می كنید؟ چطور این اطلاعات را در رابطه با مدیران فروشگاه های خصوصی به كار می برید؟

      ·  مسائل:

1ـ فرشگاه Speedy Grocery دارای قهوه ای با علامت بخاری خاص است كه ویژگی های زیر را دارد :

فروش = 10 مورد در هر هفته

هزینه سفارش = 10 دلار در هر سفارش

هزینه حمل = 30 درصد در سال

هزینه جنس = 80 درصد در هر مورد

(a چه تعداد از موارد باید در یك زمان سفارش داده شوند؟

(b چند بار، قهوه سفارش داده شود؟

(c هزینه سالیانة سفارش و حمل قهوه چیست؟

(d چه فاكتورهایی موجب می شوند كه شركت مقدار كمتر یا بیشتر از  را سفارش دهد؟

2) فروشگاه ماشین آلات Grineu خط (تولیدی) از جدول های فلزی را برای مشتریانش ایجاد كرده است. برخی از این جدول ها، در موجودی كالای تولید شده می باشند یك جدول خاص، ویژگی های زیر را داراست:

فروش = 200 در هر سال

هزینه تنظیم = 200/1 دلار در هر تنظیم (این شامل تنظیم ماشین هایی برای تمام بخش های مختلف در جدول می باشد)

هزینة حمل = 20 درصد در هر سال

هزینة جنس = 25 دلار

(a چه تعداد از این جدول باید در گروه تولید ایجاد شوند؟

(b تولید چند بار زمان بندی میشود؟

(c چه فاكتورهایی موجب میشوند كه شركت، سایز گروه متفاوت را نسبت به آنچه كه شما محاسبه كرده اید، برآورد كند؟

3) فروشنده محلی Toyota باید تصمیم بگیرد كه چه تعداد جذب كننده های موجودی لوازم یدكی از یك نوع خاص را برای اتومبیل های تعمیر Toyota سفارش دهد؟ این جذب كنندة موجودی، تقاضای 4 واحد در هر ماه ـ و هر كدام به قیمت 25 دلار را دارد. هزینة حمل 20 درصد در هر سال و هزینة سفارش 15 درصدر هر سفارش می باشد.

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                           صفحه

9/15 – نكات كلیدی و مهم................................................................................ 2

تمرین های اینترنتی دانشجویان........................................................................ 4

حل مسائل......................................................................................................... 5

سؤالات این مبحث............................................................................................. 10

مسائل............................................................................................................... 12

اطلاعات برگه گستره Excel.............................................................................. 16

مدلهای پیشرفته................................................................................................ 22

تحویل گروه یكنواخت....................................................................................... 25

مسئله های ضمیمه........................................................................................... 26

فصل 16- درخواست مواد............................................................................... 29

1/16- تعاریف سیستم های MRP.................................................................... 34

2/16- سیستم MRP در برابر سیستم امتیاز بندی سفارش............................. 38

3/16- یك نمونه مثال MRP............................................................................. 45

 

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل , صورت موجودی , عرضه و تقاضای مستقل , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , جزوه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود جزوه


Google
About 214,000 results (0.59 seconds)
Search Results
بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
aftabcit.madblog.ir/post/103
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل || روی دکمه ادامه مطلب ...
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - چرخ نیلوفری
nilowheel.webilion.ir › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Jun 21, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و ...
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - آفتاب دانش
aftabcit.pishroblog.ir/Post/49
Translate this page
5 days ago - محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه صورت موجودی عرضه و ...
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - نگین فراسو
neginsfwr.fabino.ir/post/265
Translate this page
امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و رضایت از دانلود: ...
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - پرواز قاصدک - روز فا
parvazghasedku.ruzfa.ir/post/3153
Translate this page
Jul 1, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و ...
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فراسوی باران - روز فا
farasuyebaran.ruzfa.ir/post/1177
Translate this page
Jun 24, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - پروانه رنگین
parvaner.aslblog.ir/post/1664
Translate this page
هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل || روی دکمه ادامه مطلب ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - هوای تابستانی
havaitabestani.blogroom.ir/post/1375
Translate this page
Jun 27, 2016 - به صفحه دانلود فایل(پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فراسو
farasoo.cloudsite.ir/پروژه-بررسی-صورت-موجودی-عر...
Translate this page
بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل « اپل دانلود
applelearning.cloudsite.ir/پروژه-بررسی-صورت-موجود...
Translate this page
Jun 25, 2016 - ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم به صفحه دانلود فایل(پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - تندیس گلبرگ
golbargtandis.8n8.ir/post/337
Translate this page
کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل | مقالات دانشگاهی
farsidlfile.ir/پروژه-بررسی-صورت-موجودی-عرضه-و-ت...
Translate this page
Jun 19, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - موج دانش
signaldanesh.twoblog.ir/post/937
Translate this page
May 23, 2016 - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه ...
دانلود تحقیق صورت موجودي عرضه و تقاضاي مستقل | سید محمود خراشادی زاده
khorashadi.ir/محصول-456-دانلود-تحقیق-صورت-موجود...
Translate this page
4 days ago - دانلود تحقیق صورت موجودي عرضه و تقاضاي مستقل ... عرضه كنندگان خارجي اغلب تخفيف قيمت ها را براي خريدار بزرگ پيشنهاد مي‌كنند. اين تخفيف ها ...
دانلود صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
proje202020.rozblog.com/.../دانلود-صورت-موجودی-عر...
Translate this page
دانلود صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل دسته: اقتصاد بازدید: 4 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 235 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 65 مدیریت موجودی، مسئولیت…
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - تاپ دانلود
toopdlco.hamrahblog.com/post/2049
Translate this page
Jun 9, 2016 - با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل وارد این صفحه شده اید محصول ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - چرخ نیلوفری
nilofarichrkh.nedablog.ir/post/3079
Translate this page
Jun 12, 2016 - ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)) وارد صفحه فروش فایل ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - کیا راسان
kiarouder.ruzblog.com/post4794.php
Translate this page
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد نام محصول دانلودی: پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - صفحه. اصلی
attlasdoc.test.com/product-8-effective-inventory.aspx
Translate this page
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word.
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فروشگاه ساز فایل
sellu.ir/product-62064-صورت-موجودي-عرضه-و-تقاضا...
Translate this page
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. با سیستم های كامپیوتری شده، سطح یكنواخت كنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به كاربرده می شود. با این وجود مدیریت كردن ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - دانلود مقاله و کارآموزی
internship20.ir/?p=1020
Translate this page
Jun 1, 2016 - دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید.
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - علمی فایل
elmifile.blogsky.com/.../پروژه-کارشناسی-در-مورد-صو...
Translate this page
با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود. با این وجود مدیریت کردن موجودی ها هنوز به تنظیم دارایی ها نیاز ...
مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - بانک مقالات فارسی
papersky.ir/.../مقاله-صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-م...
Translate this page
دانلود مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود. با این وجود.
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل | دانلود پروجکت
thesisdl.ir/.../پروژه-بررسی-صورت-موجودی-عرضه-و-ت...
Translate this page
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. می 28th, 2016 بدون دیدگاه. امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید با سلام،محصول ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فایل فوری
filefori.ir/پروژه-کارشناسی-در-مورد-صورت-موجودی-عر...
Translate this page
دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش موضوع پژوهش: صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با سیستم های کامپیوتری شده، سطح ...
پروژه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل(رشته حسابداری-اقتصاد ...
4file.host › فایل ها › علوم انسانی › اقتصاد
Translate this page
Jun 30, 2016 - ... مستقل(رشته حسابداری-اقتصاد). پروژه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل(رشته حسابداری-اقتصاد). 4 روز پیش اقتصاد, علوم انسانی, فایل ها ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - باران وب - boldfa.
baranmweb.boldfa.com/post/1191
Translate this page
Jun 6, 2016 - محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه بررسی صورت موجودی ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل- 61 صفحه ...
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 12, 2016 - موضوع پژوهش: صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده ...
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - شاپ ایرانی | مرکز خرید و فروش ...
shopirani.ir/.../صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-مستق...
Translate this page
مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل مديريت موجودي، مسئوليت عمليات هاي مهم است چون بيشتر بر شرايط لازم سرمايه هزينه ها و سرويس مشتري تأثير مي گذارد.
پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و تقاضای ...
filetala.ir/?p=110102
Translate this page
Jun 11, 2016 - پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد – صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با فرمت ورد. پایان نامه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و ...
مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فروشگاه پروژه های دانشجویی
greenh.ir/مقاله-صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-مستقل
Translate this page
مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل برای رشته های حسابداری.
مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
bankmaghaleh.ir/مقاله-صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضا...
Translate this page
در این مقاله صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل را بیان می کند. مدیریت موجودی، مسئولیت عملیات های مهم است چون بیشتر بر شرایط لازم سرمایه هزینه ها و سرویس ...
پی ورد پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
payword.sellfile.ir/prod-236524-پروژه+کارشناسی+در...
Translate this page
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود. با این وجود مدیریت ...
پروژه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
stufile.ir/...صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-مستقل/33... - Translate this page
پروژه کارشناسی رشته اقتصاد - صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. فرمت Word قابل ویرایش. دسته بندی: برنامه نویسی » گوناگون. تعداد مشاهده: 189 مشاهده.
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
sidonline.ir/product-12713-hesabdari.aspx - Translate this page
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. دسته بندی, حسابداری. بازدید ها, 4.
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
flowerstan.lineblog.ir/post/993
Translate this page
May 10, 2016 - برای مشاهده توضیحات کامل { پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل } روی دکمه "توضیحات بیشتر" کلیک کنید. پروژه کارشناسی در ...
بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل : آی دانلود
idownload.najiblog.com/post/1603
Translate this page
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل || روی دکمه ادامه مطلب ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فایلدونی ...
takrom.ir/?p=17219
Translate this page
May 24, 2016 - دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تفرش. موضوع پژوهش: صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. با سیستم های ...
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فروشگاه اینترنتی ...
fzeinabdinarzadea.adnashop.ir/page-33445.html
Translate this page
امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و رضایت از
پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فراسوی کوهسار - یار بلاگ
farasoyekuhsar.yarblog.ir/post/265
Translate this page
Jun 28, 2016 - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: پایان نامه صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل درجه کیفی و ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل-فایل
7file.takdokhtar.ir/page-5650.html
Translate this page
با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود. با این وجود مدیریت کردن موجودی ها هنوز به تنظیم دارایی ها نیاز ...
بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با فرمت ورد word بایگانی ...
filelist.top/.../بررسی-صورت-موجودی-عرضه-و-تقاضای-...
Translate this page
بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل با فرمت ورد word آشنایی کلی : با سیستم های كامپیوتری شده، سطح یكنواخت كنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل | کمپ ایران
campiran.ir/محصول-9480-پروژه-کارشناسی-در-مورد-...
Translate this page
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود. با این وجود مدیریت ...
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - تحقیقات و پروژه ...
marvdashtbadminton.parsiblog.com/Posts/1248/
Translate this page
Jun 21, 2016 - پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. شما برای دانلود پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل به این ضفحه هدایت شده اید .
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - بهترین خرید اینترنتی از ...
fketab60a.alalestore.ir/page-31974.html
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه بررسی ...
صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فروشگاه sonofsun
fsonofsuna.saharstore.ir/page-32590.html
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه بررسی ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل آینده لیمو ...
persianfiles.ir/.../پروژه-کارشناسی-در-مورد-صورت-موج...
Translate this page
برچسب مطالب: پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل آینده لیمو. 485991. محصولات دانلودی. توسط administrator ژوئن 3, 2016 ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل
myfilse.soltanblog.ir/page-51707.html
Translate this page
عرضه ,تقاضای ,صورت ,موجودی ,مورد ,کارشناسی ,موجودی عرضه ,صورت موجودی ,مورد صورت ,پروژه کارشناسی ,تقاضای مستقل. پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه ...
پروژه کارشناسی در مورد صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل | موبوفایل
mobofile.xyz/?p=14059
Translate this page
Jun 30, 2016 - صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل. با سیستم های کامپیوتری شده، سطح یکنواخت کنترل گاهی اوقات برای تمام آیتم‌های به کاربرده می شود.
پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل - فراکتال وب
fractalk.ramzblog.ir/post/837
Translate this page
Jun 14, 2016 - به صفحه دانلود فایل(پروژه بررسی صورت موجودی عرضه و تقاضای مستقل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,110
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,473
  • بازدید ماه : 3,473
  • بازدید سال : 137,636
  • بازدید کلی : 2,646,183