loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 373 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور

پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور دسته: حسابداری
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 61 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور

 

مقدمه

 

شرکت رادیاتور ایران

صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی

سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1387

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام

با احترام

به پیوست صورتهای مالی تلفیقی به همراه صورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران سهامی عام  ( شرکت اصلی ) مربوط به سال منتهی به 29 اسفند ماه 1387 تقدیم می گردد . اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است :

الف یادداشتهای توضیحی

تاریخچه

موضوع شرکت

سرمایه شرکت

محل قانونی شرکت

ب صورتهای مالی اساسی تلفیقی

ترازنامه تلفیقی

صورت سود و زیان تلفیقی

گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی

صورت جریان وجوه نقد تلفیقی

پ صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

ترازنامه 

صورت سود و زیان

گردش حساب سود( زیان ) انباشته

صورت جریان وجوه نقد

د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل انها

صورتهای مالی تلفیقی گروه  وصورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران 0 سهام عام ) براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و درتاریخ 28/02/82 به تایید هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) رسیده است .

اعضاء هیات مدیره                                                                سمت

----------------                                                              -------------

  آقای عباس ملکی تهرانی                                                مدیرعامل و عضو هیات مدیره

    آقای محمد یونسی                                                            رئیس هیئت مدیره

آقای محمد رضا محمودی                                                     نائب رئیس هیئت مدیره

 آقای ساسان منوچهری                                                          عضوهیات مدیره

 آقای محمد سعید فلاحی                                                         عضو هیات مدیره

 

وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند ( شکل 2 – 7 ) . یک سازنده می تواند تصمیم بگیرد که طول کانال توزیع را برای محصولش ، با قطع عمده فروشان و خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده ، کوتاه کند. وسعت کانال می تواند با فروش کالاها فقط از طریق یک شرکت فروشگاههای خرده فروش ، کاهش یافته اند . از سوی دیگر ، آن ممکن است با فروش ، از طریق تنوع وسیعتری از فروشگاه ها افزایش یافته باشد . تمبرها ، زمانی فقط از طریق اداره های پست یا ماشین های تمبر ، فروخته می شدند ، تا اینکه تصمیم گرفته شد که آنها را از طریق دامنه ای از نمایندگی های فروش ، شامل ادارات پست ، روزنامه فروشی ها و شیرینی فروش ها ، بفروشند .

فایده ی یک کانال توزیع مستقیم ، برای یک خریدار ، یعنی وقتی که آن به طور

                                                 شکل 2 7    وسعت و طول کانال

 

                                                            طول کانال :

 

                  خریدار              خرده فروش                   عمده فروش                      سازنده

 

                                                            واسطه ها

                                                         وسعت کانال :

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

                      خریدار                          خرده فروش                         سازنده

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

مستقیم با خریدارش انجام می شود ، این است که شرکت می تواند کنترل فعالیتهای کانال را در اختیار داشته باشد . آن می تواند ارتباطی مستقیم با خریداران داشته باشد که می تواند درکی بهتر از احتیاجات آنها و آگاهی سریعی از هرگونه مشکلی که ایجاد می شوند را ایجاد کند و سریعا" به تغییرات موجود در بازار و احتیاجات ویژه ی بخش های بازار ، پاسخ دهد . از سوی  دیگر ، با استفاده از واسطه های متخصص ، مثل خرده فروش ها ، در فروش کالاها ، شرکت   می تواند از تخصص آنها در بخش به خصوصی از زنجیره های توزیع ، استفاده کند .

 

« شرکت مهندسی » از « شرکت ارتباطات » دعوت می کند تا در مورد مشکلاتش در سیستم ها و ارتباطات بحث  کند . مشاوری که از طرف « شرکت ارتباطات » است ، سفارشات و پیشنهادات شرکت را به مدیرعامل ، ارائه می دهد . مدیرعامل تأکید می کند که « از آن جا که شما می دانید ، ما در حل مشکلات تجاری ، از طریق تکنولوژی اطلاعات ، تخصص داریم ، اخیرا" به سطح گسترده تر « بررسی های سلامت شرکت » وسعت یافته ایم و با وجودی که ما با نگاهی به سیستم های تکنولوژی اطلاعات شما شروع کردیم ، به زودی خودمان را خواهیم دید که در حال نگاه کردن به تصویری وسیعتر به عنوان نتیجه ای از مذاکره انجام شد با افراد مأمور در اینجا ، هستیم .» « این ویژگی بررسی سلامت است که ما را به سوی شما جذب می کند .» « سیستم تکنولوژی اطلاعات شما ، تا وقتی که پیش می رود و درتمام کارکردهای اصلی شما به کار گرفته می شود ، برای هدفتان درست است ، اما سیستم جدیدتری وجود دارند که سریعتر می باشند و می توانند برنامه ترکیب شده ای را برایتان فراهم کنند . آن همچنین ، به حمایت از به کار گیری اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند تا توسط بازاریابی که در آن وقت ، در حال استفاده از سیستم خودش است ، انجام شود . هر چند ، ما آن را به عنوان مشکل اصلی شما نمی بینیم .»

این بیشتر با ساختار انجام می شود . آن به عهده ی هر بخش تولیدی گذاشته می شود تا خریدارانشان را جستجو کنند . این بدان معنی است که آن کار یا با تعدادی از خریداران ، بسیار ناهمگون است ، و با بعضی از آنها ، نه . شما هیچ سیستمی از مدیران کنترل کننده سود ندارید ، که افرادی با مسئولیت جستجوی یک سود یا خریدار به خصوصی  هستند . و نه هیچ سیستمی متمرکز شده ای روی فروش ها دارید ، که افرادی هستند ، که روی یافتن تجارت های جدید تمرکز دارند . فرض شده است که بخش ها نزدیک به خریدارانشان نگه داشته شده اند و به دنبال کارهای جدیدی هستند ، اما تخصص اصلی شان ، در تولید است . شما هم یک کانال کاملا" طویل توزیعی دارید و هم وسعتی از آن  را ، تأمین کنندگان شما هستیم تأمین کنندگان خودشان را دارند . پس شما محصولاتتان را به دامنه ای از خریداران مختلف ، توزیع می کنید . شما شرکت های کوچک بسیاری دارید که تشکیل دهندگان را فراهم می کنند و در عوض ، خریداران نسبتا" کمی را دارید ، بنابراین ممکن است بخواهید که جنبه تأمین کانال توزیعتان را محدود کنید یک سیستم تکنولوژی اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا موجودی ، قیمت ها و ظرفیت پذیرش خود را کنترل نمائید و به مدیران جدید کنترل کننده سود شما کمک خواهد کرد تا آنچه مشتریان می خواهند ودر چه زمانی آن را می خواهند را فراهم کنند .»

انتخاب یک کانال توزیعی ، گسترده یا محدود ، طویل یا کوتاه ، مستقیم یا غیرمستقیم ، به عوامل کفایت و کارایی بستگی خواهد داشت . تصمیمات بستگی خواهد به ماهیت فروش و ماهیت محصول / خدمات آماده برای فروش . نوعا" ، خدمات دهی به افراد ، از طریق یک کانال توزیع مستقیم ، کوتاه ومحدود ، مفید خواهد بود ، بنابراین خدمات دهی روی دریافت شخصی آن ، تمرکز دارد . تعطیلات سفارشی معمولا" مانند این خواهند بود ، وقتی که سازندگان سفرهای تعطیلاتی شخصی ، یک برنامه سفری را بانمایندگانی ازشرکت تعطیلاتی متخصص ، ترتیب می دهند . از جهت دیگر ، تورهای مسافرتی ، از طریق کانال توزیع طویلتر و گسترده تر فروخته شده باشند . محصولات تولید شده اغلب کانالهای غیرمستقیم و طویلی دارند ، با وجودی که ممکن است تا حدی محدود باشند . سازندگان اتومبیل ها ممکن است محصولاتشان را از طریق عمده فروشانی که سپس آنها را به خرده فروشان متخصص برای فروش به خریدار نهایی ، می فروشند ، بفروشند . در بعضی موارد ، این کانال محدود است ، وقتی خریداران فقط قادر هستند که ساخته های ویژه اتومبیل ها را از طریق یک توزیع کننده ک توسط سازنده یا عمده فروش ، به ثبت رسیده است ، خریداری کنند .

با توسعه خرید اینترنتی ، و خرید تلفنی و پست سفارشی ، کانالهای توزیع تمایل به وسیعتر شدن ، کوتاه تر شدن و مستقیم تر شدن دارند . این ، یعنی اینکه ایده «  مکان » در اصطلاحات شیوه ی خرید و فروش ، به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است . در حالی که این پیشرفت ها به طور خیلی زیادی تسهیلات خریداران را افزایش      می دهند ، ارزشی را روی اطمینان خریدار ، قرار می دهند . کالاهای خریداری شده توسط خریدار ، از طریق تلفن ، فاکس یا اینترنت ، گویای این مطلب است که خریدار تا وقتی آنها را می خرد آنها را نمی بیند و یا با آنها « برخوردی » ندارد . خریداران باید مطمئن باشند که توضیحاتی که آنها در مورد کالاها دیده اند ، دقیق بوده و آنها می توانند به راحتی آنها را برگردانند ، اگر احتیاجات خریدار را برآورده نکند .

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه مالی شرکت ایران رادیاتور , پروژه مالی , شرکت ایران رادیاتور , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 1,100,000 results (0.50 seconds)
Search Results
Iran Radiator
www.iranradiator.ir/
Translate this page
استانداردها. تیزر تلویریونی. Your browser does not support the video tag. تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.
‎محصولات · ‎تماس با ما · ‎خدمات پس از فروش
شرکت ایران رادیاتور
www.iranradiator.ir/category/products-list/package/
Translate this page
پكيج. دیواری · زمینی · برای مشاهده کاتالوگ کامل، کلیک نمایید. تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.
محصولات « Iran Radiator
www.iranradiator.ir/products-list/
Translate this page
... اصلی · درباره ما · محصولات · خدمات پس از فروش · سوالات متداول · دعوت به همکاری · تماس با ما. محصولات. تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.
تماس با ما « Iran Radiator
www.iranradiator.ir/contact-us/
Translate this page
تهران خیابان طالقانی بین بهار و ملک الشعرا -جنب نمایشگاه گروه صنعتی ایران رادیاتور-پ2 ... تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.
نمایندگی مجاز ایران رادیاتور
iranradiat.blogfa.com/
Translate this page
نمایندگی مجاز ایران رادیاتور - فروش،نصب و خدمات پس از فروش پکیج کولرگازی ... با توجه به نیاز همکاران گرامی به کد های خطای پکیج،کد های خطای این شرکت به شرح ...
پکیج ایران رادیاتور
iran-radiator.mihanblog.com/
Translate this page
پکیج ایران رادیاتور - به ما دلگرم باشید - پکیج ایران رادیاتور. ... پس از فروش شرکت ایران رادیاتور در شهر تهران(نمایندگی فروش ایران رادیاتور شرق و مرکز تهران) ...
ایران رادیاتور | لیست قیمت محصولات ایران رادیاتور |
iranradiat.com/price/Products/lang/Fa
Translate this page
فروش این نمایندگی (با توجه به اطلاعیه شرکت ایران رادیاتور) در استان تهران مجاز است. ارسال پکیج دیواری در شهر تهران رایگان. نصب پکیج رایگان. ایاب و ذهاب نصاب ...
شرکت ایران رادیاتور - scipost - خودرو ، تکنولوژی ، خبر علمی
www.scipost.ir/wiki/شرکت+ایران+رادیاتور
Translate this page
Nov 12, 2011 - نام شرکت: ایران رادیاتور. نوع شرکت: شرکت‌ تولیدی‌ (سهامی‌ خاص‌). مدیر عامل: آقای‌ جعفر شکیب‌. دفتر مرکزی: خیابان‌ طالقانی‌، چهارراه‌ بهار، شماره 134.
ايران رادياتور | لیست قیمت - بهساز انرژی
www.behsazenergy.net/لیست-قیمت/ايران-رادياتور/
Translate this page
لیست قیمت حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور · لیست قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور · لیست قیمت ... شرکت صنعتی شوفاژکار · شرکت مهرافروز ...
لیست قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور | ايران رادياتور | لیست ...
www.behsazenergy.net/.../ايران-رادياتور/لیست-قیمت...
Translate this page
Mar 20, 2016 - مشاهده جزييات. شما اینجا هستید: لیست قیمتسیستم های گرمایشیايران رادياتورپكيج شوفاژ ديواري ... قیمت فروش پکیج های دیواری ایران رادیاتور (قیمت کارخانه) طبق لیست زیر می باشد. جهت اطلاع از ... شرکت صنعتی شوفاژکار
پکیج دیواری ایران رادیاتور دو مبدله 24 فن دار
www.damanama.com/products/...ایران-رادیاتور.../vie...
Translate this page
پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای قطعات اروپایی می باشد که در ایران مونتاژ می گردد. سری m پکیج دیواری ایران رادیاتور سری دو مبدله این شرکت می باشد که علاوه بر ...
نمایندگی محصولات ایران رادیاتور - گروه صنعتی جلوخانی
https://jelokhani.com/iranradiator/
Translate this page
Feb 7, 2016 - نمایندگی ایران رادیاتور قیمت محصولات و فروش iranradiator.
سامانه ثبت آنلاین درخواست سرویس ایران رادیاتور
www.iranradiator.co/
Translate this page
نام و نام خانوادگی: *. کد ملی: * (لطفاً کد ملی را بدون خط فاصله وارد نمائید.) تلفن: *. تلفن همراه: پست الکترونیک: آدرس: *. توضیحات: جنسیت: مرد زن ...
پکیج دیواری Iran Radiator M24FF - فروشگاه اینترنتی رایان تجارت
rayantejarat.com/?Page=product&id=58
Translate this page
ایران رادیاتور - M24FF - پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل E24FF. ... امتیاز دهید --, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. 1610000 تومان | 18ماه گارانتی شرکت ایران رادیاتور ...
لیست قیمت رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور | ايران رادياتور | لیست ...
www.behsazenergy.net/.../ايران-رادياتور/لیست-قیمت...
Translate this page
Mar 20, 2016 - قیمت فروش رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور (قیمت کارخانه) طبق لیست زیر می باشد. جهت اطلاع از تخفیف های ارائه شده و همچنین خرید محصولات ...
پکیج ایران رادیاتور ديواری گازی - دماتجهیز
damatajhiz.com › پکیج دیواری و زمینی
Translate this page
پکیج ایران رادیاتور ديواری گازی،قیمت ها، تصاویر و اطلاعات فنی انواع پکيج شوفاژ ... برخورداری از گارانتی شرکت ایران رادیاتور و پشتیبانی فنی دماتجهیز تا 48 ...
خدمات ایران رادیاتور تهران
www.gasi.ir/
Translate this page
شرکت ایران رادیاتور همانند اکثر رقبای خود جهت ارائه خدمات پس از فروش به مشترکین خود اقدام به گرفتن نمایندگانی در سراسر کشور نموده و همینطور شرایطی را از جمله ...
گروه صنعتی ایران رادیاتور
ramznegar.com/expo/booth/0099.php
Translate this page
در سال 1358 شركت ايران رادياتور بعلت عدم تخصص صنعت ريخته گري داخلي در توليدرادياتورهاي آلومينيومي و ورود آن از اروپا با يك ماشين و تعدادي كارگر ساختماني در ...
مشاهده اطلاعات شركت | IranRd - رادیاتور ایران
www.iranrd.net/Fa/?Page=Member&CompID=2345
Translate this page
دفتر مركزي: نشاني: کیلومتر 15 جاده قدیم کرج بلوار ایران خودرو خیابان زامیاد. كد پستي: 1386183731, صندوق پستي: 13445-159. تلفن: (098) - (021) - 44922710- ...
Welcome to IrRadiator Website.
www.irradiator.com/
xantia Radiator · Inter Cooler · Nissan Radiator ... Daneshghah Tehran. All rights reserved Radiator Iran is |Developed by IT companies with Respina Radyn.
استخدام در شرکت ایران رادیاتور 93 | استخدام
www.estekhtam.com/استخدام-در-شرکت-ایران-رادیاتو...
Translate this page
Review by Admin
Feb 23, 2015 - استخدام در شرکت ایران رادیاتور 93Reviewed by Admin on Feb 23Rating: آگهی حذف شده است. لطفا در صورتی که به صورت onlineفرم را پر نمی ...
مشعل گازی، رادیاتور، پکیج، مشعل گازسوز،
www.garmiran.com/
Translate this page
مشعل گازی و رادیاتور گرم ایران - شرکت تولیدی صنعتی گرم ایران.
نامه ارسالی شرکت ایران رادیاتور به دفتر بورس نیوز
www.boursenews.ir/.../نامه-ارسالی-شرکت-ایران-رادیات...
Translate this page
Jun 23, 2014 - پیرو درج خبری در سایت خبری بورس نیوز طی روز گذشته با عنوان "برنامه افزایش صد در صدی صادرات در سال 93" در گفتگو با مدیر مالی شرکت ایران ...
رادیاتور ایران، شركت - اتومبیل : رادیاتور - تولید و/یا فروش
vista.ir/biz/95534
Translate this page
رادیاتور ایران، شركت. زمینه فعالیت : اتومبیل : رادیاتور - تولید و/یا فروش نشانی : تهران - تهران - كیلومتر 18 جاده مخصوص كرج - گروه صنعتی رنا - جنب زامیاد
شرکت گرم ایران، شرکت تولیدی و صنعتی گرم ایران، تولید کننده ...
‫Video for شرکت ایران رادیاتور‬‎
▶ 2:01
https://www.youtube.com/watch?v=7e7lk0gooyE
Oct 28, 2013 - Uploaded by آراوان استودیو
کلیپ معرفی سی دی کاتالوگ و مالتی مدیا شرکت گرم ایران تولید کننده انواع مشعل و رادیاتور - ساخت توسط آراوان استودیو - http://www.AraOne.com ...
راهنمای خرید پکيج دیواری ایران رادیاتور - وب سایت
www.tasisatafrooz.ir/.../16-راهنمای_خرید_پکيج_دیوار...
Translate this page
10- پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور دارای نصب رایگان توسط شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور می باشند. هزينه لوازم، شیرآلات و اتصالات ...
رادیاتور ایران - نانوتجارت
www.nanotejarat.com/company/.../رادیاتور-ایران/1
Translate this page
رادیاتور ایران. شركت رادياتور ايران در سال 1341 با ظرفيت توليد سالانه 15 تا 30 هزار قطعه رادياتور خودرو به عنوان اولين واحد صنعتي توليد كننده رادياتور در كشور ...
صفحه شخصی توليدي ايران رادياتور
www.irancode.ir/Home/PersonalPage?MemberCode...
Translate this page
شركت توليدي ايران رادياتور از سال 1363 فعاليت خود را در زمينه توليد رادياتور آلومينيومي شوفاژ آغاز نموده است. اين شركت اولين و تنها دارنده استاندارد جهت صادرات ...
استخدام شرکت تولیدی ایران رادیاتور | ایران استخدام
iranestekhdam.ir/استخدام-شرکت-تولیدی-ایران-رادیات...
Translate this page
Jun 30, 2014 - آگهی استخدام شرکت ایران رادیاتور شرکت تولیدی ایران رادیاتور در گیلان برای تکمیل کادر قالبسازی خود افراد زیر رابه همکاری دعوت می نماید: 1- ...
شرکت ایران رادیاتور - سازه فیر
www.sazehfair.com/index.php/.../11-iranradiator
Translate this page
نام: شرکت ایران رادیاتور. آدرس ثابت: رشت - شهر صنعتي - خيابان كارگر. تلفن ثابت: 9-33882055(013). زمینه فعالیت: تولیدکننده انواع رادیاتور- پکیج- مشعل و .
استخدام شرکت تولیدی ایران رادیاتور در سال 95
www.niroensani.ir/شرکت/استخدام-شرکت-تولیدی-ای...
Translate this page
محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط شرکت تولیدی ایران رادیاتور از طریق جراید رسمی و کثیرالانتشار در سال 95 ، از طریق سامانه نیروی ...
آگهی تلویزیونی شرکت ایران رادیاتور - پشتم گرمه 2 - آپارات
www.aparat.com/.../آگهی_تلویزیونی_شرکت_ایران_...
Translate this page
Feb 24, 2016 - گروه شرکت های شبکه آفتاب کارفرما: شرکت ایران رادیاتور |تهیه کننده و مجری: گروه شرکت های شبکه آفتاب |مدیر خلاقیت: سیامک انصاری |کارگردان: ...
نصاب شرکت ایران رادیاتور :: نمایندگی پکیج ایران رادیاتور
https://pakage.blog.ir/.../نصاب%20شرکت%20ایران%2...
Translate this page
۱۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «نصاب شرکت ایران رادیاتور» ثبت شده است - نمایندگی پکیج ایران رادیاتور تهران 09307003121.
تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران - خدمات شرکت ایران رادیاتور
iranradiatori.blogfa.com/post/145
Translate this page
خدمات شرکت ایران رادیاتور. مرکز خدمات شرکت ایران رادیاتور. سرویس دهی منظم در کلیه نقاط تهران در اسرع وقت. دارای 22 سرویسکار مجرب و متعهد در مناطق 22 گانه تهران.
شرکت ایران رادیاتور
iranradiator.bpolb.com/
Translate this page
شرکت ایران رادیاتور یکی از مطلوب ترین سیستم های گرمایشی برای واحدهای مسکونی و اداری، سیستم گرمایش شوفا‍‍ژ است.
مشعل های ایران رادیاتور - وب سایت تخصصی تاسیسات
tasisat.ir/82-مشعل-ایران-رادیاتور
Translate this page
مشعل های گازی ایران رادیاتور دارای 12 ماه گارانتی می باشد.این خدمات تنها توسط شبکه خدمات شرکت ایران رادیاتور انجام می گیرد. ( نصب توسط افراد متفرقه شرایط ...
شرکت ایران رادیاتور - istgah.com
www.istgah.com/search/?stext=شركت+ايران+رادياتور - Translate this page
ایران رادیاتور ، آریستون ، ایساتیس ، شکوه ، ال جی ، گلدیران ، هایسنس ، مکث الیت ... 1) تولیدات شرکت شکوه الکترونیک شامل: * محصولات شرکت ایران رادیاتور.
عکس ایران رادیاتور - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-ایران-رادیاتور/
Translate this page
Nov 5, 2015 - استانداردها. تیزر تلویریونی. Your browser does not support the video tag. تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت ایران رادیاتور می‌باشد.
افسران جوان جنگ نرم - معرفی کالاهای ایرانی 41 شرکت ایران رادیاتور
www.afsaran.ir/link/1069028
Translate this page
Sep 3, 2015 - گروه صنعتی ایران رادیاتور که اکنون بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) ...
آگهی شبکه رادیاتور دولول پیکانی شرکت ایران رادیاتور روی دیوار
divar.ir › ... › قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
Translate this page
شبکه رادیاتور پیکانی شرکت ایران رادیاتور نو نو مناسب برای پیکان سواری و پیکان وانت.
نمایندگی ایران رادیاتور رشت
rasht-c.niazerooz.com/local.../نمایندگی-ایران-رادیاتو...
Translate this page
پکیج ایران رادیاتور.نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایران رادیاتور رشت-فروش با قیمت درب کارخانه -رشتیان نرسیده به میدان جهاد-09111382302 - شرکت ...
شرکت ایران رادیاتور - scipost - خودرو ، تکنولوژی ، خبر علمی
scipost.wikipg.com/.../شرکت%20ایران%20رادیاتور
Translate this page
شرکت ایران رادیاتور. نام شرکت: ایران رادیاتور. نوع شرکت: شرکت‌ تولیدی‌ (سهامی‌ خاص‌). مدیر عامل: آقای‌ جعفر شکیب‌. دفتر مرکزی: خیابان‌ طالقانی‌، چهارراه‌ بهار، شماره ...
مشعل گازسوز بدون صدا
garmaza.ir/
Translate this page
تعمیر پکیج ایران رادیاتور-> - <تعمیرکار پکیج دیواری-> ... تعمیرات تخصصی انواع پکیج دیواری توسط کادری حرفه ای با تعرفه زیر نظر شرکت. تعمیر پکیج ...
«رادیاتور ایران» واحد نمونه سال 1386 - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../4544...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
در همین راستا مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران با بیان تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و ضمن خوشامدگویی به حضور معاون وزیر کار و امور اجتماعی و سایر ...
بررسی شرکت رادیاتور ایران (ختور) | کانسلیم/روشی برای کسب سود های ...
canslim.ir › اخبار
Translate this page
Jan 27, 2015 - شرکت ایران رادیاتور در سال 1341 جهت تولید 15 تا 30 هزار عدد رادیاتور به عنوان اولین واحد صنعتی تولید کننده رادیاتور در کشور تأسیس شده است.
شرکت ایران رادیاتور - آفتاب
www.aftabir.com › لینک‌ها › شرکتها › صنعتی
Translate this page
راه اندازی چند خط جدید تولید محصولات آلومینیومی در شرکت رادیاتور ایران در ابتدای سال 83 که ظرفیت این مجموعه در سال بالغ بر 1.700.000 قطعه انواع رادیاتور های ...
پشتگرمی ایران رادیاتور به نوه عمویادگار - بازاریابی
www.ibazaryabi.com/ایران-رادیاتور-به-نوه-عمویادگار/
Translate this page
عمو یادگار ظاهرا دیگه رفته تو غار و نوه اش را فرستاده تا برای شرکت ایران رادیاتور تبلیغ کند، اینکه عمویادگار چه کسی است چندان معلوم نیست و به جز یک شعر از ...
[PDF]بررسی ریسک ها و پتانسیل های شرکت رادیاتور ایران شرکت در یک نگاه ...
www.danabroker.com/.../بررسی%20ریسک%20ها%20...
Translate this page
اولیه , رادیاتور خودرو و کلیه عملیات بازرگانی مورد نیاز شرکت رادیاتور ایران و سایر شرکتهای طرف معامله با آن می باشد. •. شرکت تینا سامانه ) سهامی خاص(: در سال.
شرکت ایران رادیاتور - برجاس
www.burjas.com/مشتریان/...و.../شرکت-ایران-رادیاتو...
Translate this page
شركت رادياتور ايران در سال 1341 با ظرفيت توليد سالانه 15 تا 30 هزار قطعه رادياتور خودرو به عنوان اولين واحد صنعتي توليد كننده رادياتور در كشور تاسيس شد و در ...
رادیاتور قرنیزی آترین، اولین رادیاتور قرنیزی هوشمند ایران
www.atrin.co/
Translate this page
رادیاتور قرنیزی آترین دارای گواهی ثبت اختراع رادیاتور قرنیزی در ایران با اتصالات تمام رزوه ای استیل، رادیاتور قرنیزی آترین با ارائه بهترین ... شرکت آترین.
Searches related to شرکت ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور پکیج

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی ایران رادیاتور در اصفهان

نمایندگی ایران رادیاتور در مشهد

ایران رادیاتور خودرو

مشعل ایران رادیاتور
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Map of ‫ایران رادیاتور‬‎
ایران رادیاتور  
مجموعه مجتمع مسکونی
Address: Tehran, Pardis, معلّم
Phone: 0912 130 4269
Hours: Open today · 9AM–6PM
   
   
   
   
   
   
   
Suggest an edit · Own this business?
Reviews
Be the first to review
Send to your phone
Feedback
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,346
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,709
  • بازدید ماه : 3,709
  • بازدید سال : 137,872
  • بازدید کلی : 2,646,419