loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 192 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

مالی مبلمان

مالی مبلمان دسته: حسابداری
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 181 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 43

یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی بوده است و به طبع آن تغییر در طراحی در كلیه اسباب و لوازم مورد استفاده در زندگی از طراحی در لباس تا معماری و دكوراسیون داخلی منازل و ظهور صنعت در قرن نوزدهم، تغییراتی بنیادین در تفكر و تولید ایجاد كرد

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

 مالی مبلمان

 

تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی

یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی بوده است و به طبع آن تغییر در طراحی در كلیه اسباب و لوازم مورد استفاده در زندگی از طراحی در لباس تا معماری و دكوراسیون داخلی منازل و... ظهور صنعت در قرن نوزدهم، تغییراتی بنیادین در تفكر و تولید ایجاد كرد و انتقال و تغییر صور و اشكال از معماری سنگین و مكعبی شكل به صور منحنی شكل، یكی از عوامل زمینه ساز در طراحی مبلمان بوده است. به عبارتی معماری و دكوراسیون را اساساً نمی توان از هم تفكیك كرد.

مبلمان از تغییر شكل و تحول چهارپایه ها، نیمكت ها... و میزهای ساده حاصل شد و این تغییرات تدریجاً و در طول زمان حاصل شد و این تغییرات تدریجاً و در طول زمان حاصل شد زمان ساخت نخستین مبل های اولیه را، به علت عدم دستیابی به نام سازندگانشان دقیقاً نمی توان مشخص كرد. بعد از قرن 15 بود كه اولین مبل هایی كه شناسایی شده اند نام سازندگان و صنعتگران خود را به همراه داشته اند. در قرن 18 میلادی مبلمان حجیم و پر زینت، انعكاسی از معماری و اماكن مذهبی آن دوران بود، قطعات قطور و خشك و خشن به مدد كنده كاری های حجیم همراه با نصب قطعات فلزی گران قیمت و سنگ ها و چوب های كمیاب تزیین می شدند و این مخصوص دورانی است كه هنوز مهارت های فنی و تكنولوژی ماشینی نتوانسته بود توان سازندگان را افزایش دهد. در عصر رنسانس، مهارت های فنی فوق العاده موجب پیدایش كنده كاری های بسیار عالی و بدیع نخست در ایتالیا و بعدها در آلمان، اسپانیا، فرانسه و بالاخره انگلستان گردید و دقیقاً مبل های دوره رنسانس از خطوط معماری ساختمان ها پیروی می كردند. سبك های آن دوره به نام سلاطین نام گذاری شده بودند كه از آن میان مبل های تئودور، الیزابت، ژاكوبی، ویلیام، ماری، ملكه آن و لوئی فرانسه را می توان نام برد. و در برخی دیگر از نام سازندگان خود مایه گرفته بودند كه از آن میان مبل های چیپندل Chippendale، (هپل وایت) Hepple white، آدام (ADAM) و شراتون (Sheraton) معروف ترین آنان هستند.

از قرن 18 میلادی به بعد مبل های سنتی گسترش پیدا كرد و ارزش خود را در دهه های بعدی نیز حفظ نمود و حتی امروزه بعد از چندین قرن هنوز از این سبك ها استفاده می شود.

به منظور هماهنگ شدن با معماری تحول یافته مبلمان نیز بتدریج نه تنها از طریق فرم و سبك بلكه از نوع مواد و چوب نیز تغییر یافت. چوب های مختلفی مثل بلوط، سرو، آبنوس، گردو، شاه بلوط بتدریج جایگزین چوب گردو و ماهاگونی شدند.

در اواخر قرن 17 از چوب گردو و به میزان قابل ملاحظه ای در ساخت مبلمان استفاده می شد. تزئینات مبلمان در گذشته غالباً در تداخل با مفهوم كاربردی و استفاده و اتلاف وقت قرار می گرفت. این امر هنرمندان سازنده را به سمتی سوق داد كه بتوانند به صرف انرژی و وقت قرار می گرفت. این امر هنرمندان سازنده را به سمتی سوق داد كه بتوانند با صرف انرژی و وقت كمتر، محصولاتی مقاوم و زیبا و حتی المقدور به صورت ماشینی خلق كنند و در واقع از مصالح به كار رفته حداكثر استفاده را به عمل آوردند.

عمل اتصال و مونتاژ قطعات چوبی از مهارت های مربوط به كنده كاری نشات می گرفت. از خراطی چوب جهت سبك كردن مبلمان های سنگین و تغییر شكل از قطعات مكعبی مستطیل به استوانه ای استفاده شد. پس از اختراع ماشین های تراش و با افزایش راندمان كاری فرآیند هایی مانند خم كردن چوب، ورقه ورقه كردن و مونتاژ مكانیكی قطعات به سازندگان این مدد را رساند كه بتوانند زیباترین و مقاوم ترین مبل ها را در كوتاه ترین زمان ممكن با تناسبات بدیع و بر مبنای ابعادی استاندارد بیافرینند و همچنین تحول در علم شیمی و فرآورده های شیمیایی صنعتی، در قیاس با گذشته انواع مواد جلا دهنده مصنوعی و مقاومی را در اختیار سازندگان قرار دارد تا بتوانند به مبل ها، نمای دلپذیرتری بدهند. از آنجا كه صندلی ها در تاریخچه مبلمان جای ویژه یی دارند و به عبارتی صندلی های قدیمی از اجداد مبلمان های امروزی محسوب می شوند در ذیل به معرفی چند سبك صندلی می پردازیم.


مبلمان به سبك ژاكوبی 

سبك ژاكوبی Jacobean Style:

ژاكوبی یك سبك مبلمان انگلیسی است كه در فاصله سال های 1603 تا 1688 شكل گرفته است صندلی بلوطی با پشتی بلند و با پایه های كنده كاری شده ظریف و تشكچه با پوشش مخمل اسپانیایی معرف كلیه تناسب ها و خطوط این نوع مبلمان است. از تشكچه نرم مبلمان ژاكوبی اولیه، مبلمان با پوشش پارچه سبك استوارت Stewart Style پدید آمد در این سبك شكوه سبك و ظرافت فوق العاده كار نتیجه پیشرفت های درودگری بود به نام گرین لینگ گینبز. Grinling Gibbons

سبك ملكه آن:

 در عصر ملكه آن مبلمان خانگی از مشخصات و خصوصیات كنده كاری كه معرف سبك های گذشته بود فاصله گرفت. این سبك اولین نوع مبلمان در انگلستان بود كه در آن تركیب توامان زیبایی و راحتی مطرح بود. دسته های صندلی و پشتی های آن مناسب با بدن انحنای داده شده بود، روكش های پارچه ای جای كنده كاری را گرفت و پایه های پنجه شیری خطوط منحنی و نیز گوشه های گرد شده در این سبك پدیدار و چوب بیست پایه های صندلی ناپدید شدند. پشتی های مجلل و مرتفع سبك های قبلی به ارتفاع كوتاه تری نزاع پیدا كردند. در این دوره بود كه برای اولین بار در انگلستان از چوب ماهاگونی استفاده شد. صندلی های سبك ملكه آن، پشتی های تو رفته یا صاف داشته و صندلی روكش پارچه ای داشته و غالباً قابل برداشتن از روی صندلی بوده است.

سبك چینپدل Chippendale Style:

توماس چینپدل در فاصله 1775 - 1750 سرآمد كابینت سازهای لندن بود با ورود ماهاگونی به صحنه حرفه درودگری، چینپدل مبادرت به تهیه طرح هایی نمود كه اختصاصاً با این چوب جدید انطباق داشتند در كار خود منحصراً به كنده كاری های ظریف تكیه كرده و از منبت كاری پرهیز می نمود. پایه های كروی و پنجه های موجود در جرح های اولیه وی در طرح های بعدی كنار گذاشته شده و در عوض از پایه های راست در كارهای بعدی استفاده گردید.


سبك توماس چیپندل

سبك رابرت آدام Robert Adam style:

رابرت آدام، معمار تعداد زیادی از قصرها و خانه های باشكوه لندن بود. در سبك وی نفوذ گنجینه های كلاسیك را كه در پمپی Pompe و هركولونوم Herculaneum حفاری گردیدند منعكس است. صندلی های رابرت آدام تنوع فوق العاده ای را داشته است ولی شاید بتوان صندلی با پشتی بیضوی را نمونه بارز این سبك دانست. ارتفاع این صندلی ها برای حفظ كنتراست بین پانل های عمودی و پنجره های بلند معماری وی كوتاه گرفته می شد.


سبك رابرت آدام

سبك جرج هپل وایت George Hepplewhite style:
هپل وایت، یك كابینت ساز بادید عملی قوی بود كه كارهای خود را ابتدا به سبك آدام ساخت. بعدها صندلی با پشت بیضوی و سپری سبك آدام را اصلاح و تكمیل نمود. این صندلی جدید با طرح شاخه گندمی و دكوراسیون باز، نمونه ای از طرح شیك و سبك طرح های زیبا و فوق العاده متقارن وی بود هپل وایت معتقد بود كه زیبایی خط در انحنای آن است و به همین دلیل از طرح های با خط مستقیم پرهیزمی نمود. او به چوب ماهاگونی و خصوصیت مقاوم آن كه به كمك آن می توانست كارهای سبك وزنی بسازد عشق می ورزید. در كارهای خود برای پیدایش سایه روشن مشخص تر در قسمت های كنده كاری شده از جلای روشن استفاده می كرد. كتاب راهنمای كابینت ساز و دوزندگان مبل The cabinet makers & upholsterer به وسیله همسرش (آلیس) طبع گردید.

 

سبك توماس شراتون (1806- 1751) Thomas Sheraton:
شراتون یكی از مهم ترین طراحان مبلمان در نیمه دوم قرن 18 محسوب می گردد و با اینكه خود مبل ساز بود احتمالاً هرگز یكی از طرح های خود را نساخت. بیشتر صندلی های وی ظاهری با ظرافت زنانه داشتند ولی به علت دانش مبل سازی وی همه آن ها از استحكام قابل ملاحظه ای برخوردار بودند. شراتون فسمتی از اطلاعات خود را از سبك فرانسوی لوئی شانزدهم به عاریت گرفت ولی نفوذ آن بر روی طرح، فوق العاده بود. كتاب ترسیمی كابینت سازها و مبل سازها The cabinet makers & upholsterers drawing book در سال 1793 چاپ شد. در این زمان ماهاگونی به نفع چوب اقاقیا و چوب مخطط و چوب لاله درختی امریكایی، كنار گذاشته شد. منبت كاری با چوب های روشن تر نیز در كارهای وی وجود داشت.

 

مبل فرانسوی- دوره لویی پانزدهم (1774- 1715):

شاخص مبل دوره لوئی چهاردهم، كنده كاری ها و خطوط متقارن پیچیده ای بود آندره شارل بول Andre charles Boulle كه یك هنرمند جهانی در حرفه درودگری محسوب می گردید. سبكی با دكوراسیون گران قیمت ابداع كرد. مبلمان این دوره، حجیم و سنگین بودند. در دوره لوئی پانزدهم زندگی درباری در نهایت شكوه و جلال بود. مبلمان در اواخر این دوره، دكوراسیون بیش از حدی را داشته ولی نسبت به مبلمان اوائل دوره كوچك تر و راحت تر بوده است.


مبل طراحی شده توسط آندره شارل بول

در طرح لوئی شانزدهم از هنر هنرمندان گذشته استفاده شد و به كار زیبایی و سادگی بیشتری داده شد. در این دوره خطوط راست جای سبك های كنده كاری شده شلوغ را گرفتند طراح مشهور، دو امپراطور آخر این دوره، جی ریزنر J.H.Riesener بود. طرح های رمی كه در معماری فرانسه به كار می رفتند بر روی طراحی مبلمان این دوره نیز تأثیر گذارده است.

سبك دانكن فایف Duncan phyfe style سالهای 1768- 1874:

دانكن فایف در اسكاتلند به دنیا آمد ولی اولین طراح مشهور مبلمان در امریكا گردید. در كارهای اولیه وی نفوذ سبك های آدام و سبك شراتون منعكس است. در طرح های فایف،تعادل، استقامت ساختمانی و جنبه های اقتصادی پیش بینی شده است. مشخصات بارز طرح های وی عبارتند از استفاده از شكل چنگ به عنوان پشتی، كنده كاری های تو رفته و برآمده ی استوانه ای و روی پایه ها و دسته ها، پایه های پنجره ای برنجی و كنده كاری های برگی و تكه ی بارز دیگر در سبك وی را می توان انحنای رو به خارج پایه های صندلی ها و میزها دانست.

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : مالی مبلمان , پروژه مالی مبلمان , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 626,000 results (0.49 seconds)
Search Results
Images for ‫مالی مبلمان‬‎Report images
Image result for ‫مالی مبلمان‬‎
Image result for ‫مالی مبلمان‬‎
Image result for ‫مالی مبلمان‬‎
Image result for ‫مالی مبلمان‬‎
Image result for ‫مالی مبلمان‬‎
More images for مالی مبلمان
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) | مهندسی کامپیوتر
cmpeng.ir/?p=5693
Translate this page
Jun 6, 2016 - یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی بوده است و به طبع آن تغییر در طراحی در كلیه اسباب و لوازم مورد استفاده ...
دانلود پروژه مالی مبلمان | مهندسی کامپیوتر
cmpeng.ir/?p=68676
Translate this page
Jun 8, 2016 - تاريخچه ساخت مبل و آشنايي با سبك هاي اصيل ساخت صندلي. يكي از شاخصه هاي رشد تمدن، تغيير و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگي بوده است و ...
دانلود پروژه مالی مبلمان | منبع دانلود کتاب الکترونیکی
vatanpdf.com/دانلود-پروژه-مالی-مبلمان/
Translate this page
Jun 9, 2016 - دانلود پروژه مالی مبلمان. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبک های اصیل ساخت صندلی. یکی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان ...
پروژه مالی مبلمان—دانلود مقالات از سایت استاتیک
static.dl28.ir/پروژه-مالی-مبلمان-2108
Translate this page
May 20, 2016 - لینک خرید فایل. دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47 پروژه مالی مبلمان تاریخچه ساخت مبل و آشنایی ...
دانلود پروژه مالی مبلمان - مهتاب فایل
mahtabfile.ir/?p=76553
Translate this page
May 30, 2016 - صفحه اصلی دانلود پروژه مالی مبلمان ... در قرن 18 ميلادي مبلمان حجيم و پر زينت، انعكاسي از معماري و اماكن مذهبي آن دوران بود، قطعات قطور و خشك و خشن ...
فوت و فن فروش مبلمان نتایج مثبت اشتراک اطلاعات مالی و روند کلی ...
www.qomfurniture.ir/.../73-فوت-و-فن-فروش-مبلمان-...
Translate this page
فوت و فن فروش مبلمان نتایج مثبت اشتراک اطلاعات مالی و روند کلی تجارت با کارکنان. برای موفقیت بیشتر یک مجموعه لازم است گاهی به کارکنانتان کمک کنید تا ...
مالی مبلمان | دانلود با لینک مستقیم
fun.iranoo.ir/2016/07/05/مالی-مبلمان/
Translate this page
7 days ago - مالی مبلمان. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی. یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی ...
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) - 300020
300020.ir/دانلود-پروژه-مالی-مبلمانرشته-حسابدار-19...
Translate this page
May 23, 2016 - یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی بوده است و به طبع آن تغییر در طراحی در كلیه اسباب و لوازم مورد استفاده ...
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) | هجرتی
hejrati.xyz/?p=107812
Translate this page
Jun 23, 2016 - ... مستقیم · مقاله ای جامع درباره عملکرد پست بانک (در 39 اسلاید پاورپوینت). GMT+2 08:44. صفحه اصلی دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) ...
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) | سید محمود خراشادی زاده
khorashadi.ir/محصول-1958-دانلود-پروژه-مالی-مبلمانر...
Translate this page
2 days ago - برو به ... home, رزومه, مقالات, اخبار مرتبط, آدرس های مرتبط, گالری. دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری). برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید.
پروژه مالی مبلمان - دانلود نمونه سوالات و جزوات درسی - شیک ترین ها
soal93.shiktarinha.xyz/list/پروژه+مالی+مبلمان.html
Translate this page
دانلود طرح توجيهی اقتصادی و مالی احداث واحد توليدی صنایع فلزی .... اقلام اهدایی شامل یخچال، اجاق گاز، بخاری، فرش، مبلمان، ویترین سرویس تفلون و سرویس ...
استخدام مدیر مالی | گروه مبلمان یاتاش عنوان شغل توانایی
www.ghatreh.com/news/.../استخدام-مدیر-مالی
Translate this page
14 hours ago - گروه مبلمان یاتاش عنوان شغل توانایی و تخصص مدیر مالی آقا- مدیر مالی شرکت بازرگانی مسلط به همکاران سیستم و حداقÙ.
دانلود فایل دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) - فایل یاب
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 12, 2016 - دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری). فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۴۷ چکیده: تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
دانلود پایان نامه حسابداری با موضوع پروژه مالی مبلمان
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
payanname4u.test.com/prod-220246-دانلود+پروژه+مالی+مبلمانرشته+ح... پروژه مالی حسابداری مبلمان با فرمت ورد و قابل ویرایش اماده دانلود میباشد. ... با سلام.
دانلود پروژه مالی مبلمان - فایل سل فروش فایل دانشجویی
fileselll.blogsky.com/1395/.../دانلود-پروژه-مالی-مبلما...
Translate this page
فایل سل فروش فایل دانشجویی - فروشگاه تخصصی پروژه و پایان نامه , مقاله , تحقیق , سوالات , طرح توجیهی و کار آموزی.
طراحی فاکتور، رسید مالی و پاکت نامه مبلمان تهران مدیا - پروژه های طراحی
portfolio.gilchap.com/?attachment_id=222
Translate this page
طراحی و اجرای فاکتور، رسید مالی و پاکت نامه مبلمان تهران مدیا.
نرم افزار حسابداری هوشمند نوین - مبلمان
daycomputer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1...
Translate this page
نرم افزار حسابداری هوشمند نوين بعنوان یک نرم افزار یکپارچه مالی حسابداری شامل: صدور انواع فاکتور (خرید، فروش، مرجوعی کالا و ...)، انبارداری، حسابداری و كليه ...
پروژه مالی مبلمان - فروشگاه بزرگ 00007 - فروشگاه اینترنتی آلاله استور
00007.alalestore.ir/page-36603.html
Translate this page
پروژه مالی مبلمان تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش انسان نسبت به زندگی…,پروژه مالی ...
استخدام مدیر مالی و حسابدار در گروه مبلمان یاتاش
www.chaabok.com/.../استخدام-مدیر-مالی-و-حسابدار-در...
Translate this page
May 25, 2016 - عنوان شغل. توانایی و تخصص. مدیر مالی. آقا – مدیر مالی شرکت بازرگانی، مسلط به همکاران سیستم و حداقل ۵ سال سابقه مدیریت. حسابدار.
اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ...
https://www.webgardha.com/.../اگر-توان-مالی-خرید-م...
Translate this page
Dec 24, 2015 - اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ... شاید قصد تغییر مبلمان منزل را داشتید اما با دیدن قیمت‌های نجومی به فکر تغییر ظاهر آنها افتاده‌ باشید.
پروژه مالی مبلمان | Filepark
filepark.ir/11408-پروژه-مالی-مبلمان
Translate this page
پروژه مالی مبلمان. دسته: حسابداری بازدید: 66 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
استخدام مدیر مالی جهت یک مجموعه تولید کننده مبلمان | استخدام
www.estekhtam.com/استخدام-مدیر-مالی-جهت-یک-مجموع...
Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by استخدام - estekhtam.com
Jun 7, 2016 - به یک نفر مدیر مالی خانم با حداقل ۳ سال سابقه کار مدیریت مالی، آشنایی با حسابداری صنعتی سیستم های مالی صنعتی، ترجیحاً آشنا به نرم افزار ...
نیلپر-مبلمان اداری و منزل - فرصت های شغلی
www.nilper.ir/index.php/fa/.../فرصت-های-شغلی.html
Translate this page
کارشناسی ارشد مدیریت مالی/حداقل 5 سال سابقه مفید در زمینه حسابداری مدیریت/ تسلط کامل به سیاست های پولی و مالی/ بودجه و قیمت تمام شده/ تجزیه و تحلیل مالی/ ...
اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ... - سه نشانه
www.3neshaneh.com/.../اگر+توان+مالی+خرید+مبلمان...
Translate this page
شايد قصد تغيير مبلمان منزل را داشتيد اما با ديدن قيمت‌هاي نجومي به فكر تغيير ظاهر آنها افتاده‌ باشید؛ نه خودشان. اولين گزينه برای تغییر ظاهر مبلمان تعویض روكش ...
پروژه مالی مبلمان | خبرخوان - یارا فایل - صفحه اصلی
yarafile.bndparks.ir/page-573970.html
Translate this page
اختصاصی از یارا فایل پروژه مالی مبلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت. ریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی. یكی از شاخصه های رشد تمدن، ...
پروژه مالی مبلمان - 8ll8| مرجع کامل تحقیقات،مقالات،پروژه دانشجویی،نرم ...
8ll8.ir/پروژه-مالی-مبلمان/
Translate this page
پروژه مالی مبلمان ... ناوبری مطالب. پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان شركت نوین گستر سایپا · کارآموزی حسابداری در شركت نفت. Search for: ...
آغاز نمایشگاه لوازم خانگی و مبلمان برای زوج‌های جوان - اخبار پولی مالی
www.polimali.com/view-36692-آغاز%20نمایشگاه%20...
Translate this page
May 25, 2015 - نوری در خصوص برپایی نمایشگاه لوازم خانگی و مبلمان برای زوج‌های جوان اظهار داشت: همزمان با هفته جوان این نمایشگاه در مصلی تهران از 4 تا 7 خرداد برپا ...
پروژه مالی مبلمان - صفحه اصلی - ساینا وب
sidonline-ava.sainaweb.com/post464685.html
Translate this page
... سنگین و مكعبی شكل به صور منحنی شكل، یكی ا. دانلود پروژه مالی مبلمان. پروژه مالی مبلمان پروژه مالی تأمین منابع مالی دانلود پروژه مالی مبلمان دانلود پروژه مالی رشته ...
مبلمان گوفرچوب > پروژه ها > موسسه مالی و اعتباری عسکریه
www.gopherwood.ir/tabid/144/Default.aspx
Translate this page
موسسه مالی و اعتباری عسکریه. تجهیز کلیه کانترهای موسسه. موسسه مالی و اعتباری عسکریه. تجهیز کلیه کانترهای موسسه. صفحه نخست عکس و فیلم درباره ما تماس با ...
گردش مالی 200 هزار میلیارد ریالی صنعت مبل را باید به بازار جهانی ...
iraneconomist.com/.../گردش-مالی-200-هزار-میلیارد-ر...
Translate this page
Oct 6, 2015 - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: امروز گردش مالی 200 هزار میلیارد ریالی صنعت مبلمان و دکوراسیون را باید گسترش داد تا ...
پروژه مالی مبلمان - یارا فایل - خبرخوان
yarafile.d89.ir/page-573958.html
Translate this page
اختصاصی از یارا فایل پروژه مالی مبلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت. ریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی. یكی از شاخصه های رشد تمدن، ...
مجله اینترنتی آوای زندگی - اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ...
avayezendegi.com/.../اگر-توان-مالی-خرید-مبلمان-جدید...
Translate this page
Jun 15, 2016 - شاید روزهای پایانی سال گذشته قصد تغییر مبلمان منزل را داشتید اما با دیدن قیمت های نجومی به فكر تغییر ظاهر آنها افتاده باشید؛ نه خودشان.
پروژه مالی مبلمان - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ، پروژه و مقاله
www.9rton.ir/پروژه-مالی-مبلمان/
Translate this page
پروژه مالی مبلمان. دسته: حسابداری بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
وضعیت گردش مالی مبلمان شهری
pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?...news2...
Translate this page
Nov 7, 2015 - به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، دكتر جمشيد امامي، استاد دانشگاه تهران و فعال در مبلمان در برنامه "اقتصاد حوالي فرهنگ" وضعيت گردش مالي مبلمان ...
پروژه مالی مبلمان - 7y7
7y7.ir/642+پروژه-مالی-مبلمان
Translate this page
پروژه مالی مبلمان. دسته: حسابداری بازدید: 15 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
صنعت مبلمان 10 هزار شغل ایجاد کرده است - اتاق بازرگانی، صنایع
iccima.ir/.../75355-صنعت-مبلمان-10-هزار-شغل-ایجاد-...
Translate this page
Oct 6, 2015 - رییس اتاق بازرگانی ایران در ادامه یادآور شد: گردش مالی کنونی صنعت مبلمان بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان است که انتظار می رود با سرمایه گذاری های ...
پروژه مالی مبلمان - مای فایل - شیک ترین ها
myfilse.shictarinha.ir/page-335986.html
Translate this page
پروژه مالی مبلمان دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 179 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش ...
پروژه مالی مبلمان - مقالات!
free.s08.ir/loads/11635
Translate this page
Apr 10, 2016 - دسته: حسابداری. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 206 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 47. پروژه مالی مبلمان. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های ...
پروژه مالی مبلمان | داورنیوز
myfilse.web.laserland.ir/page-335986.html
Translate this page
پروژه مالی مبلمان دسته: حسابداری بازدید: 1 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 179 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 یكی از شاخصه های رشد تمدن، تغییر و تحول در نگرش ...
استخدام مدیر مالی در شرکت مبلمان تهران | ایران استخدام
iranestekhdam.ir › ... › استخدام مدیر › استخدام مدیر مالی
Translate this page
Apr 19, 2016 - به یک مدیر مالی تسلط به کلیه امور مالی جهت کار در شرکت مبلمان در تهران نیازمندیم. تماس:77444950.
اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ... – تاپک
topak.ir/.../اگر-توان-مالی-خرید-مبلمان-جدید-ندارید-...-...
Translate this page
مجله منزل – لیدا هادی: شاید روزهای پایانی سال گذشته قصد تغییر مبلمان منزل را داشتید اما با دیدن قیمت های نجومی به فکر تغییر ظاهر آنها افتاده باشید؛ نه خودشان.
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) – طب بیرجند
birjandteb.ir/?p=97256
Translate this page
Jun 20, 2016 - دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری). ارسال توسط: mohsenjoseph تاریخ ارسال: ژوئن 20, 2016 در: دسته‌بندی نشده | دیدگاه : 0 ...
پروژه مالی مبلمان - 0ll0
www.0ll0.ir › فایلینا - Translate this page
Jan 21, 2016 - دسته: حسابداری بازدید: 37 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
پروژه مالی مبلمان - یارا فایل - خبرخوان
yarafile.twittere.ir/page-579856.html
Translate this page
اختصاصی از یارا فایل پروژه مالی مبلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت. ... بعد از قرن 15 بود كه اولین مبل هایی كه شناسایی شده اند نام سازندگان و صنعتگران خود را ...
۲۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی در صنعت مبلمان - گسترش صمت
www.smtnews.ir/.../13966-۲۰-هزار-میلیارد-تومان-گرد...
Translate this page
Oct 7, 2015 - گروه تجارت: هشتمین کنفرانس مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته یا همان «دکو۲۰۱۵» دیروز با مشارکت سفیران برخی از کشورها در ایران و ...
دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) | پرفایل
porfile.ir/?p=3978
Translate this page
Jun 22, 2016 - ... گوشیهای سامسونگ قسمت 2 · نقشه موتور استرلینگ STE-1014 – مدل بتا. GMT+2 01:11. صفحه اصلی دانلود پروژه مالی مبلمان(رشته حسابداری) ...
پروژه مالی مبلمان - rss
yarafile.yekobas.ir/page-516872.html
Translate this page
اختصاصی از یارا فایل پروژه مالی مبلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت. ریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ساخت صندلی. یكی از شاخصه های رشد تمدن، ...
پروژه مالی مبلمان - f18
f18.ir/1990+پروژه-مالی-مبلمان
Translate this page
پروژه مالی مبلمان. دسته: حسابداری بازدید: 58 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 206 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. تاریخچه ساخت مبل و آشنایی با سبك های اصیل ...
اگر توان مالی خرید مبلمان جدید ندارید ... - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › دکوراسیون › طراحی منزل
Translate this page
Jul 14, 2015 - مجله منزل - لیدا هادی: شايد روزهای پایانی سال گذشته قصد تغيير مبلمان منزل را داشتيد اما با ديدن قيمت‌هاي نجومي به فكر تغيير ظاهر آنها افتاده‌ باشید؛ ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 723
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,947
  • بازدید ماه : 12,687
  • بازدید سال : 105,517
  • بازدید کلی : 2,614,064