loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 377 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل

تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 370 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 266

حقوق بین الملل نظامی حقوقی است، حاوی مجموعه قواعد حقوقی و هنجارهایی که روابط بین­المللی را تنظیم می­نماید روزگاری حقوق بین الملل صرفاً بر روابط مابین دولت ها حاکم بود، و تصوری بر خلاف این، غیر واقعبینانه به نظر می رسید لکن تغییر و توسعه در جامعه بین المللی، ضرورت­ها و نیازهای زیست بین­­المللی را دگرگون ساخت

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل

 

حقوق بین الملل نظامی حقوقی است، حاوی مجموعه قواعد حقوقی و هنجارهایی که روابط بین­المللی را تنظیم می­نماید. روزگاری حقوق بین الملل صرفاً بر روابط مابین دولت ها حاکم بود، و تصوری بر خلاف این، غیر واقعبینانه به نظر می رسید. لکن تغییر و توسعه در جامعه بین المللی، ضرورت­ها و نیازهای  زیست بین­­المللی را دگرگون ساخت.

 به دنبال توسعه تدریجی مفاهیم بشری از قرن هجدهم میلادی در افکار فلاسفه و اندیشمندان، به موازات پیشرفت­های علمی و ظهور فن آوری­های نوین، و در پی آن وقوع جنگ های جهانی که منجر به نقض­های فاحش و گسترده حقوق انسان ها گردید، نقصان وجود قواعد و هنجارهایی بین­المللی برای حمایت و تضمین حقوق بشری به طور محسوسی نمود یافت و اراده جهانی بر ضرورتِ تدوین قواعدی که از جایگاه انسانی تمامی افرادِ بشر محافظت نماید، قرار گرفت. این اراده جمعی که عمدتاً ناشی از افکار و عقاید مبتنی بر حقوق طبیعی بوده است، برای نیل به جایگاه کنونی خویش سیری تکاملی را پیمود، که حکایتی بس طولانی دارد. در این راستا اندیشمندان و جنبش­های مدافع حقوق انسان ها، جهت هماهنگ نمودن قواعد بین المللی با نیازهای جاری جامعه بین­المللی مجاهدت های فراوانی نمودند. این تلاش ها منجر به شکل گیری، تدوین و توسعه قواعد حقوق بشری در عرصه حقوق بین­الملل شد، و در نهایت طی قرن ها مبارزه، «حقوق بشر» در سراسر جهان، برای نیل به شناسایی و حمایت  از جایگاه انسان پدیدار گشت.

براین اساس، همانطور که ضرورت های بین المللی تغییر نمود، حقوق بین الملل نیز طی سال­های متمادی دستخوش تغییر و تحولاتی شد، که اگرچه به کندی صورت گرفت، لکن باعث شد که، محدودیت­های سنتی بر فرد و جایگاه وی در حقوق بین­الملل رو به افول رود، به طوری که امروزه شاهد این هستیم که قواعد حقوق بشری رشد و توسعه یافته، و در سطح بین المللی با وفاق عام مواجه است.

در واقع تحولات حقوق بشری در عرصه حقوق بین الملل، نمایانگر نیازها و ضروریات در حال تغییر جامعه بین­المللی است، که منجر به تغییر در ماهیت و آرمان حقوق بین الملل شده است. به طوری که در حال حاضر حقوق بشر، هسته مرکزی حقوق بین الملل به شمار می­رود و تمامی دولت ها در عرصه داخلی و بین المللی ملزم به رعایت آن می­باشند. قواعد حقوق بشری که ابتدائاً با اعلام اراده دولت ها در جهت پاسخ به ضروریات جامعه جهانی پدیدار گشت، امروزه به حدی از بلوغ و تکامل رسیده است که « وجود آن نه در سطح ملی و نه در سطح بین­المللی به اراده دولت وابسته نیست.»[1] چرا که حقوقِ بشریِ افراد، اغلب حقوقی ذاتی هستند که توسط دولت ها مورد پذیرش و شناسایی قرار می­گیرند.

در این میان، یکی از مبرم ترین نیازهای جامعه بین­المللی در حوزه حقوق بشر، نیاز به شناسایی حقوقی فرد انسانی، به مثابه موضوع حقوق بین­المللی و حقوق ملی است. بر این اساس در نیمه قرن بیستم حفاظت از فرد در جامعه بین­المللی به امری ضروری مبدل شد، و انکار سنتیِ شخصیت حقوقی فردی، جای خود را به شناسایی شخصیت حقوقی فرد به عنوان حقی انسانی در حقوق بین­­الملل بشر داد؛ و اولین بار در اعلامیه جهانی حقوق بشر، و به دنبال آن، در معاهدات بین­المللی متعددی این امر، به عنوان یک حق بنیادین بشری برای تمامی افراد خانواده بشری مورد شناسایی قرار گرفت و حیطه شمول آن نسبت به تمامی عرصه های حقوقی بسط و گسترش یافت. به طوری که تک تک افراد انسانی در عرصه حقوق داخلی و بین المللی به عنوان یک شخص مورد شناسایی قرار گرفتند.

این در حالی است که پیش از این انسان ها بنا به طبقه و گروهی که در آن قرار می­گرفتند، حائز شخصیت حقوقی و یا فاقد آن بودند. شخصیت حقوقی برای تمامی افراد بشر به رسمیت شناخته نشده بود. در قرون گذشته انسان هایی چون بردگان، اگرچه هر یک عضوی از اعضای خانواده بشری بودند، در بسیاری از جوامع به عنوان یک شخص در مقابل قانون به رسمیت شناخته نمی­شدند و این امر تمامی حقوق بشری ایشان را نفی می نمود. به عنوان نمونه، ایشان رسماً فاقد شخصیت حقوقی شمرده می­شدند و این امر تبعات سنگینی را برای آنها در پی داشت. نظر به اینکه بردگان در مقابل قانون حیثیتی شیئ گونه داشتند، و صرفاً دارای تعهدات بودند بدون اینکه حقوقی برای آنها به رسمیت شناخته شود. بر این اساس پس از اینکه ، «شخصیت حقوقی» به عنوان قابلیتی که بنا بر آن انسان بتواند در جامعه دارای تکلیف و حق گردد و آن را با واسطه یا بدون واسطه اجرا نماید[2]، برای تمامی افراد بشری به رسمیت شناخته شد، افراد انسانی علاوه بر تعهدات، دارای حقوق گشتند و به عنوان یک «شخص» صاحب حقوق و تعهدات شناسایی شدند. حق فرد به شناسایی در برابر قانون، شخصیت حقوقی فرد را در عرصه، حقوق داخلی و حقوق بین الملل تصدیق و تأیید می نماید و نشان دهنده وقوع انقلابی حقوقی در زمینه  اعتلای حقوق افراد و عملی کردن آن است. به طوری که امروزه لازمه تمتع و بهره مندی انسان ها از کلیه حقوق و آزادی های اساسی بشری این است که شخصیت حقوقی هر یک از آنها به عنوان یک شخص در مقابل قانون شناسایی شود.

 «حق بر شناسایی شخصیت حقوقی»[3]،  که در متون حقوقی تحت عناوین «حق بر شخصیت حقوقی»[4] یا «حق افراد بر شناسایی در مقابل قانون»[5] نیز موسوم است، از جمله حداقل های حقوق بنیادین بشری است، که  همانطور که ملاحظه می شود در سیستم های حقوقی متعددی[6] ماهیت و شرایط این حق تبیین نشده است و با گذشت سال­های متمادی از تدوین اعلامیه جهانی حقوق بشر، که اولین تظاهر حقوقی این حق در ماده 6[7] این اعلامیه، صورت گرفته بود، شاهد این هستیم که در خصوص «حق هر انسان به شناسایی شخصیت حقوقی­اش»، کتاب یا مقاله­ای تدوین نگشته­ است. اگرچه در خصوص شخصیت حقوقی افراد در حقوق بین الملل بشر، مباحث حقوقی مختصری وجود دارد، بررسی و مطالعه در خصوص حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی وی مغفول مانده و محدوده شمول آن تعیین نگشته است. از این رو در نوشتار حاضر بر آن شدیم تا این خلاء را پر کنیم و با شرح و بیان تفصیلی از حق بر شناسایی شخصیت حقوقی به عنوان مبنا و ریشه تمامی حقوق بشری، بنیان های نظری حق مذکور ، و حدود و ثغور آن را تبیین نماییم و در پی آن آثاری که از شناسایی شخصیت حقوقی افراد در حقوق بین­الملل ناشی می شوند را بیان و رویه موجود را تحلیل نماییم.

علاوه بر این، شناسائی حیثیت و شخصیت حقوقی انسان ها در اندیشه اسلامی ریشه ای عمیق دارد؛ در حالی که در بسیاری از متون حقوق بین­المللی عقیده ای خلاف این امر مشاهده می­گردد. لذا مباحث و احکام عرضی ای که در طول زمان جزو ذاتیات احکام اسلامی فرض شده اند، و عمق نداشتن برخی مطالب و مباحث ارائه شده در حوزه حقوق اسلامی و رجوع به منابع دست چندم و احیانا استناد به برخی احادیث تحریف شده ای که با آیات قرآن مغایرت دارد، و عواملی از این قبیل، باعث ایجاد شبهاتی شده است که بیانگر عدم پذیرش شخصیت حقوقی تمامی انسان ها در دین مبین اسلام می­باشد، تاجایی که این شبهات حتی در میان بسیاری از متدینین نیز رخنه نموده است. از جمله اینکه برخی از انسان ها به لحاظ عواملی چون بردگی فاقد شخصیت حقوقی می­باشند. از این رو بر آن شدیم تا حد امکان، با نگاهی اسلامی که بر گرفته از قرآن کریم و منابع معتبر روایی شیعی می­باشد، به تحلیل مباحث پرداخته و در خصوص برخی از مهم ترین شبهات پاسخی در حد بضاعت نگارنده، ارائه نماییم.

از این رو در ادامه، رساله حاضر را با محور اصلی تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل پی می گیریم، آثار این حق را مورد بررسی قرار داده، و جهت تبیین برخی مسائل چالشی این حق با اندیشه اسلامی، ورودی هر چند کوتاه به این مباحث خواهیم داشت.

فهرست

 مقدمه : 8

بخش اول

مبانی نظری و جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی

در آمد. 19

فصل اول-  سیر شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل.. 20

فصل دوم- تحلیل حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 40

فصل سوم-جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در اسناد بینالمللی جهانی و منطقه ای.. 67

فصل چهارم- جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در میان برخی هنجارهای حقوق بین الملل.. 84

فصل پنجم- حقوق بشری ملازم و پیوسته با حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 99

جمعبندی : 129

بخش دوم

آثار و پیامد های شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی

در آمد. 132

فصل اول -  شناسایی و تضمین حقوق فردی نزد مراجع قضایی  و شبه قضایی بین المللی.. 134

فصل دوم – توسعه مسئولیت کیفری بینالمللی و تأکید بر وظایف بین المللی افراد. 155

فصل سوم –ممنوعیت برخی اعمال و جرایم علیه انسان. 176

جمعبندی.. 210

نتیجه گیری.. 212

فهرست منابع. 222

 فهرست تفصیلی

مقدمه : 8

الف- بیان مساله : 8

ب- سوالات تحقیق: 11

ج- فرضیه ها: 12

د- پیشینه تحقیق: 13

س- روش ‏تحقیق.. 14

و- مشكلات و تنگناهای تحقیق.. 15

ه - سازماندهی تحقیق: 16

بخش اول

مبانی نظری و جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی

در آمد. 19

فصل اول-  سیر شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل.. 20

مبحث اول- دوره انحصار شخصیت حقوقی به دولت ها 21

مبحث دوم -  دوره موضوعیت انحصاری دولت ها همراه با تحول تدریجی مفهوم شخصیت حقوقی.. 26

مبحث سوم : دوره شکل گیری و توسعه مفهوم شخصیت حقوقی افراد. 34

فصل دوم- تحلیل حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 40

مبحث اول- بنیان فلسفی و نظری حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 40

گفتار اول- امانوئل کانت... 41

گفتار دوم –لاترپاخت... 46

گفتار سوم- ترینداد. 49

مبحث دوم-  شرح مفهوم و قلمرو اصطلاح حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 50

گفتار اول - شرح معانی واژه های حق هر فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 51

بند اول- معنا و مفهوم حق.. 51

الف- معنای لغوی حق.. 52

ب-مفهوم حق.. 52

ج- تفاوت حق بودن با حق داشتن.. 54

بند دوم- «هر کس» 55

بند سوم- «شناسایی» 56

بند چهارم- « هر جا» 58

بند پنجم- «شخص» 58

بند ششم-« قانون» 59

گفتار دوم- مفهوم و قلمرو حق هر فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 60

گفتار سوم- حق برخورداری از حقوق.. 66

فصل سوم-جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در اسناد بین المللی جهانی و منطقه ای.. 67

مبحث اول- جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در اسناد بین المللی جهانی.. 68

گفتار اول-  اعلامیه جهانی حقوق بشر. 68

بند اول- مباحث مقدماتی تدوین ماده 6  اعلامیه جهانی حقوق بشر. 69

بند دوم- شرح ماده 6 اعلامیه جهانی حقوق بشر. 73

گفتار دوم- میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی.. 74

بند اول- مباحث مقدماتی تدوین ماده16 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی.. 74

بند دوم – شرح ماده 16 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی.. 77

مبحث دوم-جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در اسناد بین المللی منطقه ای.. 78

گفتار اول- کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر. 78

گفتار دوم- منشور آفریقایی حقوق بشر و مردم. 80

بند اول- شرح ماده پنج منشور آفریقایی حقوق بشر و مردم. 81

بند دوم- ماده سوم  پروتکل منشور آفریقایی حقوق بشر و مردم. 83

فصل چهارم- جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در میان برخی هنجارهای حقوق بین الملل.. 84

مبحث اول – جایگاه حق بر شخصیت حقوقی در میان قواعد عرفی بین المللی.. 84

گفتار اول- معنا و مفهوم قاعده عرفی بین المللی.. 84

گفتار دوم- قدرت الزام آور قاعده عرفی بین المللی.. 85

گفتار سوم- حق بر شخصیت حقوقی به مثابه قاعده عرفی بین المللی.. 86

مبحث دوم –  جایگاه حق بر شخصیت حقوقی در میان تعهدات عام الشمول. 87

گفتار اول-  معنا و مفهوم تعهدات عام الشمول. 87

گفتار دوم- حقوق بشر و تعهدات عام الشمول. 88

گفتار سوم- حق بر شخصیت حقوقی به مثابه تعهدی عام الشمول. 89

مبحث سوم- جایگاه حق بر شخصیت حقوقی در میان حقوق غیر قابل تعلیق.. 90

گفتار اول- مفهوم و معنای حقوق قابل تعلیق و حقوق غیر قابل تعلیق.. 90

بند اول- حقوق قابل تعلیق.. 90

بند دوم- حقوق غیر قابل تعلیق.. 91

گفتار دوم - حقوق غیر قابل تعلیق در اسناد بین المللی.. 92

گفتار سوم- حق بر شخصیت حقوقی به مثابه حقی غیر قابل تعلیق.. 94

مبحث چهارم -  جایگاه حق بر شخصیت حقوقی در میان حق های مطلق.. 95

گفتار اول- شرح معنا و مصادیق حق های مطلق.. 95

گفتار دوم- تمایز ما بین حق های مطلق و حقوق غیر قابل تعلیق.. 96

گفتار سوم- حق بر شخصیت حقوقی به مثابه حق مطلق.. 98

فصل پنجم- حقوق بشری ملازم و پیوسته با حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 99

مبحث اول- حق کرامت انسانی.. 99

گفتار اول- شرح مفهوم حق کرامت انسانی.. 100

گفتار دوم- جایگاه حق بر کرامت انسانی در اسناد و رویه های قضایی بین المللی.. 103

گفتار سوم- پیوند مابین حق کرامت انسانی با حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی.. 106

مبحث دوم- حق برابری در مقابل قانون. 107

گفتار اول – شرح مفهوم حق بر برابری در مقابل قانون. 108

بند اول- معنا و مفهوم حق بر برابری حقوقی.. 109

بند دوم- معیار و ضابطه پذیرش رفتار متمایز. 110

گفتار دوم- جایگاه حق بر برابری در مقابل قانون در اسناد بینالمللی.. 115

بند اول- اسناد عام بین المللی.. 116

بند دوم- اسناد خاص بین المللی.. 117

گفتار سوم- پیوند مابین حق بر شخصیت حقوقی و حق بر برابری حقوقی.. 118

مبحث سوم – حق بر دادخواهی.. 119

گفتار اول- مفهوم حق بر دادخواهی.. 119

گفتار دوم- جایگاه حق بر دادخواهی افراد در اسناد و رویه های قضایی بین المللی.. 125

گفتار سوم- پیوند مابین حق بر دادخواهی با حق فرد به شناسایی  شخصیت حقوقی.. 127

جمعبندی : 129

بخش دوم

آثار و پیامد های شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی

در آمد. 132

فصل اول -  شناسایی و تضمین حقوق فردی نزد مراجع قضایی  و شبه قضایی بین المللی.. 134

مبحث اول- مراجع قضایی بین المللی.. 134

گفتار اول-دیوان اروپایی حقوق بشر. 135

گفتار دوم- کمیسیون و دیوان حقوق بشر کشورهای آمریکایی.. 139

گفتار سوم- کمیسیون و دیوان آفریقایی حقوق بشر و مردم. 142

مبحث دوم - مراجع شبه قضایی بین المللی.. 145

گفتار اول- کمیته حقوق بشر. 146

گفتار دوم- کمیته رفع تبعیض علیه زنان. 148

گفتار سوم- کمیته ضد شکنجه. 150

گفتار چهارم- کمیته رفع تبعیض نژادی.. 153

فصل دوم – توسعه مسئولیت کیفری بینالمللی و تأکید بر وظایف بینالمللی افراد. 155

مبحث اول- مبانی مسئولیت بین المللی افراد در حقوق بین الملل.. 156

مبحث دوم- شناسایی مسئولیت بین المللی افراد در دادگاههای بین المللی پس از جنگ جهانی دوم. 159

گفتار اول- دادگاه نظامی بین المللی نورمبرگ... 160

گفتار دوم-  دادگاه نظامی بین المللی شرق دور. 163

مبحث سوم - توسعه مسئولیت کیفری با تشکیل دادگاه های ویژه 164

گفتار اول- دادگاه کیفری بین المللی یوگسلاوی سابق.. 165

گفتار دوم-  دادگاه کیفری بینالمللی رواندا 168

گفتار سوم – دیوان ویژه سیرالئون. 169

مبحث چهارم- دیوان بین المللی کیفری.. 172

فصل سوم –ممنوعیت برخی اعمال و جرایم علیه انسان. 176

مبحث اول- بردگی.. 176

گفتار اول- بردگی سنتی.. 177

گفتار دوم- بردگی مدرن. 188

گفتار سوم- جایگاه منع بردگی در میان اسناد و قواعد حقوق بین الملل.. 194

بند اول- جایگاه منع بردگی در میان اسناد بین المللی.. 194

بند دوم- جایگاه منع بردگی در میان قواعد حقوق بین الملل.. 197

مبحث دوم-  ناپدید سازی اجباری اشخاص.... 198

گفتار اول- مفهوم و ماهیت ناپدید سازی اجباری اشخاص.... 199

گفتار دوم - ناپدید سازی اجباری اشخاص در اسناد بین المللی.. 202

گفتار سوم- ناپدیدسازی اجباری اشخاص، تخطی از حق افراد به شناسایی شخصیت حقوقی در رویه بینالمللی.. 205

جمعبندی.. 210

نتیجه گیری.. 212

فهرست منابع. 222

قیمت فایل فقط 16,900 تومان

خرید

برچسب ها : تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل , حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی , حوزه حقوق بین الملل , حقوق بشر , حقوق فردی , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , شخصیت حقوقی , حق , حقوق , حق برخورداری


Google
About 527,000 results (0.60 seconds)
Search Results
مبانی نظری و جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی
arshadha.ir/پایان-نامه-ارشد-رشته-حقوق-مبانی-نظری-و/
Translate this page
Mar 26, 2016 - فصل اول- سیر شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل 20 ..... تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین ...
تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین ...
4kiashop.blogsky.com/1395/04/29/post-34606/
Translate this page
Jul 19, 2016 - عنوان تحقیق: تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل فرمت فایل: word تعداد صفحات: 266 شرح مختصر: حقوق ...
تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین ...
filegah.ir/تحلیل-و-بررسی-حق-فرد-به-شناسایی-شخ...
Translate this page
Aug 2, 2016 - عنوان تحقیق: تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل فرمت فایل: word تعداد صفحات: ۲۶۶ شرح مختصر: حقوق ...
شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی
www.hawzah.net/fa/article/view/79679
Translate this page
شخصیت حقوقی عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تکالیف برای موضوعات غیر انسانی. ... 2- شخصیت حقوقی سازمانهای بین الدولی در اسناد بین المللی. ... او ماهیت وجودی اشخاص حقوقی را وابسته به شناسایی آنها از طرف دولت نمی داند و نظریه ..... از تجزیه و تحلیل پاره ای از مواد منشور این نتیجه را به دست داد: اگر چه سازمان حق توسل به ...
[XLS]حقوق بین الملل
sbu.ac.ir/.../International%2...
Translate this pageShahid Beheshti University
38, 1379, محمد جعفر قنبری جهرمی, بررسی تحلیلی معاهدات دو جانبه جلب وحمایت از سرمایه ... 45, 1371, علی هنجنی, بررسی ارزش اصل عدم توسل به زور در حقوق بین الملل ... جبران نقض تعهدات بین المللی حقوق بشر با نگاه ویژه به نظام حقوقی افغانستان PHD ... 84, 1390, ابراهیم بیک زاده, وضعیت حقوقی امدادگران در حوزه ی مخاصمات مسلحانه ...
حقوق بشر و حاکميت دولت ها - پایگاه تخصصی سیاست بین الملل ( INPO )‌
political.ir/post-219.aspx
Translate this page
ورود حقوق بشر از حوزه صلاحيت دولت ها به حوزه روابط بين الملل حاصل حرکت هايي است که ... (10) در ادامه رابطه حقوق بشر و حاکميت در اسناد مهم بين المللي بررسي مي شود. ... حقوقي، عطف به ماسبق نشدن قانون در امور کيفري، داشتن شخصيت حقوقي، و حق آزادي ... بين المللي حقوق مدني و سياسي، امکان دادن به افراد خصوصي براي طرح شکايت از ...
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - حق دادخواهی و جبران خسارت ...
yaserziaee.blogfa.com/post-309.aspx
Translate this page
به نام خدا. حق دادخواهی و جبران خسارت قربانیان نقض‌های شدید حقوق بین‌الملل بشردوستانه .... بشر و نقض‌های شدید حقوق بین‌الملل بشردوستانه» در شناسایی حق جبران خسارت .... و تغییرات فرا قانون اساسی تأثیری بر هویت و شخصیت حقوقی دولت‌ها نداشته و ... حوزه حقوق بین‌الملل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و رابطه فرد و دولت در این حوزه ...
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - معرفی کتاب ها، مجلات و سایتهای ...
yaserziaee.blogfa.com/cat-6.aspx
Translate this page
نظر مشورتي ديوان بين‌المللي دادگستري در خصوص كوزوو: اعلاميه استقلال تا حق خودمختاري ... بررسي حقوقي دكترين «مسؤوليت حمايت» در حقوق بين‌الملل ... یادداشت روز، تحلیل اخبار روز و دیدگاه به اطلاع‌رسانی در حوزه حقوق بین‌الملل اقدام می‌کند. ..... اين بحث بويژه در حقوق بين الملل كيفري بدليل عدم شناسايي مصونيت دولتها از اهميت ...
شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل شخصیت - کودکانه
child.fm-music.ir/شناسایی-حق-فرد-به-شخصیت-حقو...
Translate this page
Aug 1, 2016 - در حقوق بینالملل رو به ... شناسایی شخصیت حقوقی ... تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق ... تحلیل و بررسی حق فرد ...
[PDF]ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺗﻴﮏ ﺩﺭ ﻗﺎﻣﺖ ﻳﮏ ﺣﻖ ﺑﺸﺮﯼ: ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺭﻭﻳﻪ ﻗﻀﺎﻳﯽ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﻭ ﻧﻘﺪ ﻃﺮﺡ ﮐﻤﻴﺴﻴﻮﻥ ...
interpol.jrl.police.ir/.../739475a4e4c24f1c7ee11c7b62...
Translate this page
ﺑﺎ ﻋﻨﺎﻳﺖ ﺑﻪ ﺍﺭﺗﻘﺎﺀ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﻓﺮﺩ ﺩﺭ ﻧﻈﺎﻡ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ، ﺍﺻﻞ ﺻﻼﺣﺪﻳﺪﯼ ﻭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎ: ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺗﻴﮏ ﺩﭼﺎﺭ ﺗﺤﻮﻟﯽ ... ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﻣﻌﺎﻫﺪﺍﺕ ﭼﻨﺪﺟﺎﻧﺒﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﯽ ﺣﻖ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﺩﻭﻟﺖ ﻫﺎ. ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ، ﺍﺷــﺎﺭﻩ ... ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﮔﻔﺖ، ﺑﺎ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﯽ ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺗﻴﮏ .... ﺿﺎﺑﻄﻪ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻮﺍﻋﺪ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺘﺒﻮﻉ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ،. ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺣﻖ ...
[DOC]بند دوم: اهداف نظامهای حرفه ای - حق گستر
haghgostar.ir/.../حقوق.../95_8bd6a18e178304b8bc1a9...
Translate this page
بررسي و تحليل مباني حقوقي نظامهاي حرفه‌اي در ايران اقدام پژوهشي نويني در ميدان ... حقوقی می باشند که منشا خود را از قوانین می گیرند اما این اشخاص در حوزه حقوق عمومی ... در برخی متون بین المللی از اینگونه از نهاد ها به سازمان های مردم نهاد نیز تعبیر می شود ... را به عنوان نهادهای غیر دولتی سنتی و قدیمی شناسایی نموده اند و پس از آن، صندوق ...
موضوعات پيشنهادي براي پايان نامه مقطع کارشناسي - دانشکده اصول الدين
osool.ac.ir/pajoohesh/mozooat.asp
Translate this page
اجتهاد و شخصيت حقوقي (فقه و نهاد حقوقي استنباط) 25. .... اعمال حق حبس در قراردادهاي بيع بين المللي کالا 250. ... الکترونيکي شدن خدمات هويتي و حريم شخصي افراد ... انواع تضمينات در تجارت بين الملل و تحليل حقوقي آنها (يا با تکيه بر يکي از آنها) ... بررسي احکام مختص به سادات بني هاشم در فقه (با عنايت به حد يأس در زنهاي سيده)
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
خبرگزاری فرانسه نوشت: ریش و سبیل شخصیت‌های کارتونی "والت دیزنی" با هدف .... چنین فردی سوژه دست اول رسانه‌های بین‌المللی می‌شود، پای حیثیت ملی هم به میان می‌آید. ... عموحاجی هم می‌تواند به سایت دولت سر بزند و پیشنهاد دهد "حق حمام نرفتن" به حقوق ... چرا می‌خواهید با حمام کردن عموحاجی، جذابیت‌های او را از بین ببرید؟ ..... این بررسی
نقد و بررسی کتاب «تاریخچه و اسناد حقوق بشر در ایران»
vista.ir/.../نقد-و-بررسی-کتاب-%25C2%25ABتاریخچ...
Translate this page
لازمه حقوقی این الزام، حذف كلیه قوانین معارض با اسناد حقوق بشری است. ... د) وفای به عهد یك اصل بنیادین و كاردینال در حوزه حقوق داخلی و بین المللی است و ... با توجه به ماده ۲ اعلامیه اسلامی حقوق بشر كشتن هیچ فردی جایز نیست و در این ..... شد، به نقد و بررسی مطالبی می پردازیم كه در این زمینه در حوزه شخصیت حقوقی زن مطرح شده است.
پرتال جامع علوم انسانی - احوال شخصیه
www.ensani.ir/fa/4131/default.aspx
Translate this page
... سقط جنین به عنوان ناقض حق فرد بر شناسایی شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل با ... حوزه (های) تخصصی: احوال شخصیه • حقوق زنان • حقوق مدنی و سیاسی • گرایش های جدید ... تأخر حادث در باب ارث غرق شدگان و زیر آوار رفتگان (نقد و بررسی رأی دادگاه).
دیداد | نقش فرد در حقوق بین الملل
didad.ir/حقوق-بین-الملل.../نقش-فرد-در-حقوق-بین-ا...
Translate this page
به عبارت دیگر، آیا نباید تعهدات حقوقی (مدنی ) بین ‌المللی برای فرد وجود داشته باشد؟ ... نتواند تابع حقوق بین الملل قرار گیرد، و در زمینه‌های خاص، فرد مانند یک شخص حقوقی ... حداقل در حال حاضر، این حق بین المللی برگرفته از حقوق بین الملل عمومی، هنوز ... المللی، مشمول حوزه کار کمیسیون حقوق بین الملل (ILC) قرار گیرند، به بررسی ...
حقوق قانون -وکیل و مشاوره حقوقی - ثبت - روش شناسی حقوق بین الملل
www.uninlaw.ir/post/533
Translate this page
این استدلال، شخص را به جستجوی روشهای شكل گیری هنجارهای حقوقی و عقلانی كردن این ... در اینجا نتایج این تحلیل مورد ملاحظه و بررسی قرار نمی گیرد زیرا ما تنها به روش ... تحلیل این پدیده به حوزه جامعه شناسی حقوق بین الملل متعلق است كه شیوه های ..... د) به طور خلاصه، شناسایی قواعد حقوق بین الملل به تعیین تابعان آنها و وقایع یا ...
وکالت آنلاین - جزوه بررسی مکاتب فلسفی حقوق بین الملل
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo...AID...
Translate this page
در یک تقسیم بندی کلی مکاتب حقوقی به دو دسته ی مکاتب توصیفی- تحلیلی و .... کار قوه مقننه، شناسایی و اعلام قاعده حقوقی است و به تعبیر دیگر در عرصه حقوق بین الملل، .... ما در حوزه حقوق بین الملل – حق مالکیت و حق حیات را داریم معاهده ای به نام تریپس ... نگاه به افراد، جوامع و دوره های تاریخی مختلف نشان می دهد که قاعده های اخلاقی ...
دانشکده حقوق
law.iauctb.ac.ir/fa/thesis
Translate this page
490+ items - دانشکده حقوق - لوگو. پست الکترونیک ... انجمن های علمی · افراد.
ردیف
عنوان
تاریخ دفاع
1
بررسی ابعاد کیفری پیوند اعضاء در ایران و انگلستان
1391-08-24.
3
مطالعه تطبیقی حق بهره برداری اشخاص از منابع آب شیرین
1394-11-25.
[PDF]جايگاه ثبت احوال در حقوق خصوصي حقـوق ثبـت احـوال کـه یکـي از حوزه هـاي
https://www.sabteahval.ir/Upload/Modules/.../12346.p...
Translate this page
موضوعـات مختلـف حقوقـی در دسـته های کلـی تـر آغـاز گردیـده و در طـول زمـان دسـته ... بیـن المللـی« و هم چنیـن تقسـیم آن بـه »حقـوق عمومـی« و »حقـوق خصوصـی« مي باشـد. ... حقـوق ثبـت احـوال بـه عنـوان یکـی از شـاخه های حقـوق کـه از ابتـدای حیـات فـرد تـا ... اجرایـی قواعـد آن را در حـوزه ی حقـوق خصوصـی تحلیل و بررسـی کرده و به این پرسـش.
حقوق بین الملل عمومی دانشگاه قم - مفهوم حقوقی اقامتگاه در نظام حقوقی ...
eez1982.blogfa.com/post/22
Translate this page
و بر خلاف «تابعيت» كه يك رابط معنوى بين دولت و فرد است و تعلق شخص به كشور .... در دادگاهی اقامه شوند که متوفی یا متوقف و یا ورشکسته در حوزه آن اقامت داشته‌اند. ... موارد شخص اقامتگاه انتخاباتی دارد و فقط در آن محل می‌تواند از حق رای دادن بهره‌مند شود. ... نخست برای بررسی تطبیقی مفهوم حقوقی اقامتگاه در حقوق ایران وایالات متحده ...
عناوین پیشنهادی پایان نامه - حقوق خصوصی -حقوق تجارت و حقوق بین الملل
hasanilaw.blogfa.com/category/4
Translate this page
لیستی از عناوین تحقیق پیشنهادی در حوزه تجارت بین الملل و فناوری اطلاعات .... بسیار سپاسگذاریم از علاقه و توجه تان جهت ارائه مقاله به همایش بین المللی مسائل و .... 172ـ تحلیل و بررسی فقهی حقوقی قواعد حاکم بر ارش و شیوه محاسبه آن ... 192ـ حقوق فردی در اعلامیه حقوق بشر و فقه امامیه ... 200ـ خرید و فروش اعضای شخص محکوم به اعدام
بانك موضوعات پايان نامه رشته فقه و حقوق- همه گرايشها | بانك موضوعات ...
www.iranresearches.ir/.../73-فقه-و-حقوق-همه-گرايشها....
Translate this page
بررسی نیازهای ثبت احوال در حوزه پدافند غیر عامل امکان سنجی جایگزینی کارت هوشمند ملی به عنوان تنها سند شناسایی ایرانیان ارزیابی ... مطالعه تطبیقی زمان پيدايش شخصيت حقوقي در حقوق ایران و فرانسه ... بررسی و تحلیل نظریه دفاع مشروع پيش دستانه در حقوق بين الملل ... بررسی ضمانت اجراي حق بر محيط زيست در حقوق بین الملل
دانلود تحقیق در مورد بررسي در خصوص مفهوم نظم عمومي در حقوق بين الملل ...
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-بررسي-در-...
Translate this page
14 hours ago - دانلود پایان نامه بررسی در خصوص مفهوم نظم عمومی در حقوق بین الملل ... از نیمه دوم قرن نوزدهم به بعد مساله نظم عمومی مرتباً در کمیته‌ها و مجامع و .... ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﺟﺮای اﺣﮑﺎم ﻣﺪﻧﯽ … ... مبحث دوم- ماهیت نظام حقوقی تعارض قوانین،بین حوزه خصوصی و حوزه عمومی… ... گفتار اول -مفهوم قانون کشور حمایت کننده در دعاوی نقض حق مالکیت ...
موضوعات پيشنهادي جهت طرح در انجمن هاي علمي و معرفتي بسيج حقوق دانان ...
basijlaw.ir/.../موضوعات-پيشنهادي-جهت-طرح-در-انجمن-ها...
Translate this page
نمایندگان و مجلس و امكان سنجي اعمال صلاحيت‌هاي نمايندگي به صورت فردي. ۷۱. توجیه فقهی قانون .... حق بر آموزش از منظر حقوق اساسی ایران و تكليف دولت در اين حوزه. ۲۲۷. ... حق بر سلامت: تحلیل تطبیقی اسناد بین المللی حقوق بشر و نظام حقوقی ایران. ۲۳۶. بررسی ..... بررسی شخصيت حقوقي نهاد‌ها يا دستگاه‌هاي عمومي و آثار آن. ۵۱۹. بررسی ...
حقوق بين الملل 91 - مسولیت بین المللی کشورها
binolmelal91.blogfa.com/post/157
Translate this page
حقوق بين الملل 91 - مسولیت بین المللی کشورها - مقالات در حوزه بين الملل. ... اما باورود سازمانهاي بين المللي با شخصيت حقوقي به عرصه بين الملل وآثار عملكرد اين سازمانها ،در قبال كشورها وديگر ... به نظر ديوان بين المللي دادگستري ،سازمان ملل متحد حق دارد. ... 16-بررسي عملي نظريه خطا{مسئوليت ذهني}با نظريه خطر{مسئوليت عيني}.
بررسی تطبیقی آزادی در اعلامیه جهانی حقوق بشر با حقوق بشر اسلامی و ...
www.fa.odvv.org/blog-56-بررسی-تطبیقی-آزادی-در-...
Translate this page
بررسی مفهوم آزادی بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعلامیه جهانی حقوق بشر ... این اعلامیه به انواع آزادی های فردی، نژادی، مذهبی، برابری و کرامت انسان ها می پردازد. ... این حقوق که حقوق بشر نامیده شدهاند خارج از حوزه اقتدار قانونگذار بشری می باشند ... وضع سیاسی، حقوقی یا بین المللی کشور یا سرزمینی که شخص به آن تعلق دارد.
اصل عطف به ما سبق نشدن قوانین - دیوان عدالت اداری
www.divan-edalat.ir/show.php?page=article&id=23
Translate this page
اصل عطف به ماسبق نشدن قانون – تحليل ماده 4 قانون مدني وماده 11 قانون مجازات اسلامي ... وقواعد حقوق بين الملل ناظر بر اين اصل به عنوان يك عامل مؤثر در ايجاد حق برخورداري از ... 3- با امعان نظر به مفاد ماده 4 قانون مدني وآنچه كه منطق وقواعد حقوقي حكم مي نمايد آثار ... ي عطف بما سبق نشدن در ساير حوزه هاي حقوق (حقوق كيفري وحقوق مدني ) در حقوق ...
فلسفه نظام حقوق زن - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Nov 9, 2015 - تحلیل و بررسی مبنای اختصاصی نظام حقوق زن و پاسخ به چرایی ... روش‌شناسی متناسب با ساختار نظام حقوقی از یک سو و روش تحلیل حق متناسب با زبان تکلیفی فقه؛ 5. ... زنان دانست؛ چراکه مطالعات زنان حوزه وسیعی را شامل می‌شود (رک به: ص 26). ... و معضلات نظام حقوقی در تحلیل روابط فردی و اجتماعی و خانوادگی است.
بررسی و نقد ترور هدفمند، مبارزه با تروریسم و حقوق مخاصمات مسلحانه ...
journals.atu.ac.ir/article_2337_532.html
Translate this page
این اثر در نظر دارد تا مفهوم «ترور هدفمند از منظر حقوق بین الملل» را به صورت زیر ... این موضوع علاوه بر حوزه سیاست، در حقوق بینالملل بشردوستانه یا همان حقوق ... در مقاله حاضر سعی شده با توجه به ادبیات حقوقی موجود در این زمینه و با استفاده از روش ... موضوع ترور هدفمند در قالب شرایط جنگ و منازعات مسلحانه، تحلیل و بررسی شود. هرچند.
بررسی جایگاه نقش حقوق بشر دوستانه در اسلام اسناد بین المللی | بلاگ ...
telegramchanels1395.blogread.xyz/.../بررسی+جایگاه...
Translate this page
تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل. تحلیل و بررسي حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بين الملل دسته: فقه و ...
وبلاگ حقوقی فاطمه دولت - حقوق بین الملل
amrpnah.blogfa.com/category/4
Translate this page
افـــراد). * طبقه بندی حقوق بین الملل : با توجه به ( محدوده جغرافیایی،صلاحیتی و ضمانت ... که از نظر تاریخی مقدم بر دو مکتب دیگر است مورد بررسی ونظر قرار گیرد. ... چرا که معتقدند مجموعه قواعد حقوقی بین الملل تابع اراده کشورها دستخوش تغییر بوده .... سازمانهـاهای بین المللی: طبق معاهده 1986وین سازمانهای بین المللی دارای شخصیت ...
پژوهه » موضوعات پایان نامه رشته حقوق-گرایش حقوق بین الملل
pajooheh.ir/207-2/
Translate this page
بررسی مشروعیت پخش امواج ماهواره ای و اقدامات متقابل در حقوق بین الملل ... تاثیرات موافقتنامه جنبه های تجاری حقوق بین الملل (TRIPs) بر حقوق بشر در حوزه حق های رفاهی ... بررسی تحلیلی معاهدات دو جانبه جلب وحمایت از سرمایه گذاریهای خارجی ... جبران نقض تعهدات بین المللی حقوق بشر با نگاه ویژه به نظام حقوقی افغانستان PHD.
دولت ها و نحوه ی شکل گیری آنها از دید حقوق بين الملل با رویکردی بر ...
www.protocol.blogfa.com/post-17.aspx
Translate this page
دولت یک شخصیت حقوق عمومی با داشتن حق ممتاز حاکمیت است و با توجه به این که از ... در حقوق بین الملل شناسایی دولت صرفا جنبه ی خارجی داشته و بیشتر به دولت های ... از لحاظ روند شکل گیری و پیشینه ی تاریخی مـورد بررسی قــرار می دهد و می نویسد: "دولت ها در سراسر دوره ی دوم عنصر منحصر به فرد جامعه ی بین الملل به شمار می آمدند و ...
مقالات حقوق بین الملل - حقوق بین الملل در دنیای امروز - blogfa.com
hughoogh.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
حقوق بين الملل در جهان كنوني روز به روز در حال رشد و توسعه در حوزه هاي مختلف اين ... از روابط بين المللي هستند و به صورت اشخاص حقوقي اصيل در حقوق بين الملل در آمده ... حقوق در جامعه بين الملل، افراد بشر كليه حقوق خود را باز يابند و به عنوان شخص .... در جنایات علیه صلح ، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت را مورد شناسایی قرار داد .
حقوق و وکالت (3) - sayamodir.ir
sayamodir.ir/pid_39528-utab
Translate this page
دانلود پایان نامه ارشد : ماهیت حقوقی قرارداد بیمه اجباری شخص ثالث با تحلیل آراء ... پایان نامه ارشد رشته حقوق : مبانی نظری و جایگاه حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی ... پایان نامه ارشد رشته حقوق : بررسی نظام حقوقی بین المللی حاکم بر حمایت از مهاجران .... عمومی: رژیم حقوقی حاکم بر مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سینما
حقوق بين الملل اقتصادي وكشورهاي درحال توسعه - Ghavanin.com : Iran ...
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=1023
Translate this page
اين سؤال در هنگامي كه بحث منابع حقوق بين الملل اقتصادي مطرح ميشود، به ... براي اينكه انصاف در حق نويسندگان انگليسي رعايت شده باشد، لازم به ذكر است كه نوعي بررسي ... تلقي و برداشت خاص خود از مسايل اقتصادي ومقررات حقوقي مربوطه به آن پرداخته .... در ايالاتمتحده و در اروپاي غربي و رشد اقتصادي ساير دولتها در حوزه اقيانوسآرام
[DOC]دریافت فایل درآمدی بر حقوق شهروندی
azargh.farhang.gov.ir/ershad.../229641_orig.docx
Translate this page
حقوق شهروندي درواقع مجموعه حقوقي كه افراد به اعتبار موقعيت شهروندي خود دارا ... 1-4-2-حقوق سياسي‌ : حقوقي است كه به موجب آن، شخص‌ دارنده حق مي‌تواند در حاكميت ملي خود ... ویژگی های یک شهروند مطلوب را در 3 حوزه دانش،نگرش و مهارت می توان بررسی نمود : .... در کشورهاي ناقض حقوق بشر شروع شد و کم کم به تدوين برخي اسناد بين المللي ...
سايت اطلاع رساني شوراي نگهبان/آشنايي با شوراي نگهبان - شورای نگهبان
www.shora-gc.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
عمده اين وظايف به طور مشترك بر عهده فقها و حقوقدانان است و تعدادي ديگر، وظايف .... آنچه شايسته بررسي است، اين است كه اين شورا چگونه بر قانون گذاري نظارت مي كند؟ ... دايمي، مصوبات آزمايشي، مصوبات مربوط به بودجه، عهدنامه ها و موافقت نامه هاي بين المللي و. ..... خلاصه در اين مرحله، نياز به تفسير را ممكن است هر شخص حقيقي يا حقوقي ...
آدرس جدید http://www.internationallaw.ir - نوشتارهای فارسی حقوق بین الملل
www.internationallaw.blogfa.com/cat-9.aspx
Translate this page
نقد کتاب: دیوان کیفری بین المللی و جهانی سازی حقوق کیفری ... ها در این زمینه به دست آمد و تنظیم مقررات مربوط به حمایت از کارگران در حوزه حقوق بین الملل قرار گرفت. ... مصونیت سازمانهای بین المللی و حق کارگزاران آنها بر دادرسی منصفانه؛ .... حکم دیوان از جهات مختلف حقوقی می تواند مورد بررسی قرار گیرد که البته مهمترین وجه آن را ...
پايان نامه هاي دفاع شده - پرديس البرز دانشگاه تهران
alborz.ut.ac.ir/ThesisDefendedList.php
دکتر سيدرضا سيدجوادين, مديريت منابع انساني, شناسايي عوامل كليدي موفقيت در ... ۹۵/۴/۲۶, دکتر سيد باقر ميرعباسي, حقوق بين الملل, بررسي ابعاد حقوقي شعبه ..... رويكرد اكولوژيكي،مطالعه موردي :مجموعه فرهنگي-نمايشگاهي حوزه جنوب تهران-منطقه ۱۹. ..... تحليل و ارتقاي كيفيت فضاهاي شهري و دسترسي به آن براي افراد داراي ناتواني ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
پارسینه صحبت‌های پولادگر را بررسی می‌کند؛. «مزدوری» که قدرش را ندانستیم. مهماندوست به دلیل حقوق پایینی که بابت مربیگری در تیم ملی ایران می‌گرفت نتوانست ...
[PDF]حق هاي اقتصادی اجتماعی و نسبت آن با حقوق شهروندی در پرتو نظریۀ عدالت
www.jlj.ir/article_11432_850bc9173ae3cfca40bc89d...
Translate this page
توافق منصفانه همان اصول عدالت اس ت که باید روابط اجتماعی و سیاسی افراد را. در جامعه تنظیم کند. ... اســت؛ يعنی، اين حوزه به حق ها و تکلیف هاي سیاســي در مورد نظام سیاسي. مربوط است. ... )حق هــای مندرج در میثــاق بین المللي حقوق اقتصادی و اجتماعی و اســناد ... ســپس حق هاي اقتصادی اجتماعی در پرتو اين نظريه )بند ب( تحلیل شده.
گزارش /نشست تخصصی بحران اوکراین در پرتو حقوق بین الملل
rhoghough.ir/.../گزارش-نشست-تخصصی-بحران-اوکر...
Translate this page
Jun 16, 2014 - آمریکا و اروپا به دلیل نفوذ سنتی روسیه در اوکراین، و نیز به دلیل وجود ..... در حقوق بین الملل صرف استناد به این اصل، حق جدایی در حوزه غیر ..... این است که در سازمانی که از وحدت شخصیت حقوقی برخوردار است، رکنی به .... سوال ۸) آیا بحران اوکراین را می توان از منظر تئوری مسئولیت حمایت مورد بررسی و تحلیل قرار داد؟
مقالات حقوق تطبیقی - وبگاه حقوقی نرخ عدالت
www.nedalat.ir/cat-3.aspx
Translate this page
حق مطالبه مهریه همواره برای ذی نفع آن وجود خواهد داشت، ولو آنکه زوجه در قید حیات نباشد. ... منقول و غير منقول و تعريف و آثار حقوقي مترتب به هريک ، در تحليل خطاي مدني تعدي به اموال ... اشخاص حقوقي، دسته اي از افرادند که قانون براي آن ها شخصيت مستقل از افراد .... در این مقاله به اختصار به بررسی این مسئله از منظر آموزههای حقوق بین الملل ...
تا دریا... - حقوق بین الملل ارتباطات
www.ertebatatsaidi.blogfa.com/post-199.aspx
Translate this page
حق برقراری ارتباط ، پایه ی حقوق ارتباطات می باشد و انسانها باید بتوانند آزادانه از ... به همین دلیل نمی توان انتظار داشت با قواعد سنتی حقوق بین الملل که ناشی از ... اصطلاحاً به این نوع از ارتباطات ، ارتباطات مستقیم یا رودررو ( دوطرفه) و یا میان فردی .... زیرا در این قانون ، عنصر ناظر بر ارتباطات به عنوان یک شخصیت حقوقی مستقل و ...
پرسش و پاسخ | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
www.mcls.gov.ir/fa/kar/.../karegaran/.../questions
Translate this page
حوزه کار; ghanoon .... 5- نوع و نحوه تحویل وسایل حفاظت فردی به کارگران چگونه می باشد ؟ ... وسایل حفاظت فردی متناسب با نوع کار ،کارفرما مکلف به شناسایی و ارزیابی ... هـ - رسیدگی به حوادث ناشی از کار در کارگاه های مشمول و تجزیه و تحلیل عمومی و .... حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست او در مقابل دریافت حق السعی کار می کند.
[PDF]Untitled - سازمان تامین اجتماعی
www.tamin.ir/file/file/21828
Translate this page
حوزه فرهنگی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل تهیه‌و‌تنظیم‌: با همکاری معاونت ... در صورتی که کارفرما به میزان حق بیمه تعیین شده از طرف تأمین. اجتماعي معترض ...
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - افراد يا مكان ها، كوته نوشت ها و سرواژه ها و توضيحات .... است؛ هر معرفت دستگاهواري كه به تبيين، تحليل و تعليل احكام يك موضوع كه داراي ... »معرفتي«اند، مانند موضوعِ »فلسفه علم فيزيك«، »فلسفه علم حقوق« و »فلسفه وحي« يا از ..... تفاوت هائي كه بين اين دو جمع بندي وجود دارد، هر دو در حوزه مورد بررســي خود جامع و.
شخصیت حقوقی بین المللی نسخه متنی - کتابخانه دیجیتالی تبیان
library.tebyan.net/fa/Viewer/Text/83904/1
Translate this page
البته منابع به زبان فارسي درخصوص ماهيت حقوقي سازمانهاي بين المللي بسياركم ... بين المللي بوده وثانيا پيرامون بررسي شخصيت حقوقي سازمانهاي بين المللي ازموضوع خارج نباشد. ... نمايش فراداده ، افزودن یک نقد و بررسی افزودن به کتابخانه شخصی ... حقوقي بين المللي سازمانهاي مذكوراست كه اجازه ميدهداين سازمانها داراي حق وتكليف ...
Searches related to تحلیل و بررسی حق فرد به شناسایی شخصیت حقوقی در حوزه حقوق بین الملل <

حقوق سازمانهای بین المللی دکتر موسی زاده

جزوه حقوق سازمانهای بین المللی

تاریخچه سازمان های بین المللی

انواع سازمانهای بین المللی

مجله حقوقی بین المللی

سازمان های بین المللی pdf

پرتال جامع علوم انسانی

نورمگز
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 928
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,152
  • بازدید ماه : 12,892
  • بازدید سال : 105,722
  • بازدید کلی : 2,614,269