loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 113 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی

پژوهش  تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 56 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 103

بى‏شك وضع محیط اجتماعى زندگى انسان اثر فوق‏العاده‏اى در روحیات و اعمال او دارد چرا كه انسان بسیارى از صفات خود را از محیط كسب مى‏كند محیطهاى پاك غالبا افراد پاك پرورش مى‏دهد و محیطهاى آلوده غالبا افراد آلوده

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی

 

آمادگیهاى لازم براى پرورش فضائل اخلاقى

1- پاك بودن محیط

2- نقش معاشران و دوستان

نقش معاشران در روایات اسلامى

تاثیر معاشرت در تحلیلهاى منطقى

3- تاثیر تربیت‏خانوادگى و وراثت در اخلاق

رابطه اخلاق و تربیت‏خانوادگى در احادیث اسلامى

4- تاثیر علم و آگاهى در تربیت

نتیجه

رابطه <علم‏» و <اخلاق‏» در احادیث اسلامى

5- تاثیر فرهنگ جامعه در پرورش فضائل و رذائل

رابطه آداب و سنن با اخلاق در روایات اسلامى

چگونگى تاثیر <عمل‏» در <اخلاق‏» در روایات اسلامى

7- رابطه <اخلاق‏» و <تغذیه‏»

رابطه تغذیه و اخلاق در روایات اسلامى

صفات اخلاقى و اعمال اخلاقى

اضافه بر آنچه تاكنون براى پیشرفت‏برنامه تهذیب اخلاق گفته‏ایم، امور دیگرى وجود دارد كه تاثیر بسزائى در مبارزه با رذائل اخلاقى و تقویت اصول فضائل در وجود آدمى دارد كه از جمله امور زیر را مى‏توان برشمرد:
1- پاك بودن محیط

بى‏شك وضع محیط اجتماعى زندگى انسان اثر فوق‏العاده‏اى در روحیات و اعمال او دارد چرا كه انسان بسیارى از صفات خود را از محیط كسب مى‏كند. محیطهاى پاك غالبا افراد پاك پرورش مى‏دهد و محیطهاى آلوده غالبا افراد آلوده.

درست است كه انسان مى‏تواند در محیط ناپاك، پاك زندگى كند و بعكس در محیطهاى پاك سیر ناپاكى را طى كند و به تعبیر دیگر، شرایط محیط علت تامه در خوبى و بدى افراد نیست ولى تاثیر آن را به عنوان یك عامل مهم زمینه ساز نمى‏توان انكار كرد.

ممكن است كسانى قائل به جبر محیط باشند - همان‏گونه كه هستند - ولى ما هر چند جبر را در تمام اشكالش نفى مى‏كنیم اما تاثیر قوى عوامل زمینه ساز را هرگز انكار نخواهیم كرد.

با این اشاره كوتاه به قرآن باز مى‏گردیم و آیاتى را كه درباره تاثیر محیط در شخصیت انسان به دلالت مطابقى یا به اصطلاح التزامى سخن مى‏گوید، مورد بحث قرار مى‏دهیم:

1- والبلد الطیب یخرج نباته باذن ربه والذى خبث لایخرج الانكدا كذلك نصرف الآیات لقوم یشكرون (سوره اعراب، آیه‏58)

2- وجاوزنا ببنى اسرائیل البحر فاتوا على قوم یعكفون على اصنام لهم قالوا یا موسى اجعل لنا الها كما لهم آلهة قال انكم قوم تجهلون (سوره اعراف، آیه‏138)

3- وقال نوح رب لاتذر على الارض من الكافرین دیارا - انك ان تذرهم یضلوا عبادك ولایلدوا الافاجرا كفارا (سوره نوح، آیات‏26 و27)

تفسیر و جمع‏بندى

در نخستین آیه تاثیر محیط در اعمال و افعال انسان به صورت لطیفى بیان شده است.

توضیح این كه: مفسران بزرگ در تفسیر این آیه بیانات گوناگونى دارند.

بعضى گفته‏اند منظور این است كه آب زلال و حى همچون قطرات باران بر سرزمین دلها فرو مى‏ریزد; دلهاى پاك آن را مى‏پذیرد و گلهاى زیباى معرفت و میوه‏هاى لذتبخش تقوا و طاعت از آن مى‏روید در حالى كه دلهاى ناپاك و آلوده واكنش مناسبى نشان نمى‏دهند; پس اگر مى‏بینیم عكس‏العمل همه در برابر دعوت پیامبر و تعلیمات اسلام یكسان نیست، این به خاطر نقص در فاعلیت فاعل، نمى‏باشد بلكه اشكال در قابلیت قابل است. (1)

دیگر این كه، هدف از بیان این مثال این است كه همیشه نیكیها و خوبیها را از محل مناسبش طلب كنید چرا كه تلاش و كوشش در محلهاى نامناسب چیزى جز هدر دادن نیروها محسوب نمى‏شود. (2)

احتمال سومى كه در تفسیر این آیه وجود دارد و مى‏تواند براى بحث ما مورد استفاده قرار گیرد این است كه: در این مثال انسانها به گیاهان تشبیه شده‏اند و محیط زندگى آنها به زمینهاى شور و شیرین; در یك محیط آلوده، پرورش انسانهاى پاك مشكل است هر چند تعلیمات قوى و مؤثر باشد، همان‏گونه كه قطرات حیاتبخش باران هرگز در شوره زار سنبل نمى‏رویاند. به همین دلیل، براى تهذیب نفوس و تحكیم اخلاق صالح باید به اصلاح محیط اهمیت فراوان داد.
تاثیر معاشرت در تحلیلهاى منطقى

مى‏گویند: بهترین دلیل بر امكان چیزى وقوع آن است; در موضوع مورد بحث، مشاهده نمونه‏هاى عینى كه معاشرت با بدان سرچشمه انواع انحرافات اخلاقى مى‏شود، و معاشرت با نیكان در پاكسازى روح و جان انسان اثر مى‏گذارد، بهترین دلیل براى بحث مورد نظر است.

این تشبیه قدیمى، كه اخلاق زشت و بد همانند بیماریهاى واگیردار است، كه بسرعت‏به نزدیكان و همنشینان سرایت مى‏كند، تشبیه صحیح گویایى است، مخصوصا در مواردى كه بر اثر كمى سن و سال یا كمى معلومات و یا سستى ایمان و اعتقاد مذهبى، زمینه‏هاى روحى براى پذیرش اخلاق دیگران آماده است، معاشرت این گونه افراد با افراد آلوده سم مهلك و كشنده‏اى است.

بسیار دیده شده است كه سرنوشت افراد خوب و بد، بر اثر معاشرتها بكلى دگرگون شده، و مسیر زندگانى آنها تغییر یافته است; و این امر دلائل مختلفى از نظر روانى دارد:

1- از جمله مسائلى كه روانكاوان در مطالعات خود به آن رسیده‏اند وجود روح محاكات در انسانها است; یعنى، افراد، آگاهانه یا ناآگاه، آنچه را در دوستان و نزدیكان خود مى‏بینند، حكایت مى‏كنند; افراد شاد بطور ناآگاه شادى در اطرافیان خود مى‏پاشند و <افسرده دل افسرده كند انجمنى را

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی , دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی , رورش فضایل اخلاقی , تهذیب نفس و تزکیه نفس , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش


Google
About 46,300 results (0.53 seconds)
Search Results
پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - برترین فایل ها - فایل ناب
projeha.filenab.com/product-57104-tahghigh.aspx
Translate this page
دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی رورش فضایل اخلاقی تهذیب نفس و تزکیه نفس پروژه پایان نامه تحقیق مقاله پژوهش دانلود پروژه دانلود پایان نامه ...
پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی 1 - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-پژوهش-تهذیب-اخلاق-و-پ...
Translate this page
16 hours ago - پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 56 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 103 ...
پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/4629
Translate this page
Jul 31, 2016 - پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی. بى شك وضع محیط اجتماعى زندگى انسان اثر فوق العاده اى در روحیات و اعمال او دارد چرا كه انسان بسیارى از ...
پژوهش - مشاهده برچسب دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی
research.mesell.ir/.../دانلود%20تحقیق%20تهذیب%20ا...
Translate this page
فروشگاه دانلود ، دانلود کتاب ، فایل جزوه پژوهش , دانلود تحقیق، پایان‌نامه، پاورپوینت ، نمونه ... خرید و دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی فریدون چراغک ...
مرجع فارسی تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - داده ها و اطلاعات
etl24-blog.marjafarsi.ir/page-22834.html
Translate this page
... اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی. دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی. تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی رورش فضایل اخلاقی تهذیب نفس ...
دانلود تحقیق در مورد پرورش فضائل اخلاقى | دانلود تحقیق و مقاله
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-پرورش-ف...
Translate this page
7 days ago - دانلود پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی maghaletop.rozblog.com/…/دانلود-پژوهش-تهذیب-اخلاق-و-پرورش-… Translate this page
دانلود-تحقیق-تهذیب-اخلاق-و-پرورش-فضایل-اخلاقی - مولانا آنلاین تمام عیار
mastanehupline.ir/tag-دانلود-تحقیق-تهذیب-اخلاق-و-پ...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-تحقیق-تهذیب-اخلاق-و-پرورش-فضایل-اخلاقی' هستند. پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی · پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش ...
برترین پکیج تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - دانلود فایل
naghshinetrng.madblog.ir/post/1020
Translate this page
Aug 8, 2016 - برترین پکیج تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - دانلود فایل - ... خرید فایل( پژوهش معماری مدرن) · کاملترین فایل مقاله در مورد قاچاق انسان
pasties مذهبى - رزفا
irannjavan.rozfa.xyz/tags/pasties++مذهبى.html
Translate this page
این یک فایل فشرده است که حدود 40 تحقیق دانشجویی در حوزه دروس عمومی اخلاق معارف و انقلاب اسلامی،تاریخ اسلام و ... پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی.
فصل اول تعريف و جايگاه فلسفه اخلاق - آیت الله مصباح
mesbahyazdi.ir › ... › کتاب ها › فلسفه اخلاق
Translate this page
گاهي نيز واژة اخلاق صرفاً در مورد اخلاق نيك و فضايل اخلاقي به‌کار مي‌رود؛ مثلا .... مقصود از اخلاق توصيفي،(3) مطالعه و پژوهش در باب توصيف و تبيين اخلاقِ افراد ..... اصلي برانگيختن پيامبران و فرستادن پيام‌هاي آسماني، پرورش اخلاق و تزكيه و تهذيب ...
خرید و دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - هارمونی فصول
harmonifs.aslblog.ir/vote437-1.php
Translate this page
Aug 9, 2016 - نام محصول دانلودی: تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی ... برترین فایل پژوهش بررسی روایی و اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم بر روی دانش ...
تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - مروا طرح
morvatarh.blogroom.ir/post/509
Translate this page
Jul 17, 2016 - تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - - مروا طرح. ... پژوهشی پیرامون امامزاده های زید و یحیی-علیهمااسلام-واقع در شهر تهران · پروژه کارآفرینی ...
پژوهش تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی
hplas.ir/.../پژوهش-تهذیب-اخلاق-و-پرورش-فضایل-اخلا...
Translate this page
Jun 26, 2016 - بازدید کننده محترم با عرض پوزش ، با توجه به تامین مخارج سایت با کلیک بر روی سایت پاپ آپ ها در 24 ساعت فقط یک بار برای شما باز خواهند شد !
۱۰ صفت ممدوح و مذموم از نگاه نهج البلاغه
mohadese-borojerd.kowsarblog.ir/?p...1...
Translate this page
Apr 28, 2016 - در گفتار اول به «فضایل اخلاقی» پرداخته و در گفتار دوم «رذایل اخلاقی» را تببین کرده است؛ هدف از این پژوهش بررسی نقش و ... عالمان دینی، پویندگان راه فضلیت و مربیان اخلاق بر این نکته تأکید دارند که فعالیت در زمینه تهذیب اخلاق و ..... ارزش های اخلاق را در خود پرورش دهد و از رذایل و صفات ناپسند اخلاقی بپرهیزد تا ...
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه - طراحي الگوي دسته‌بندي روش‌هاي تربيت اخلاقي
tahzib-howzeh.com/page/hawzahqom_13177
Translate this page
در اين مقاله، سعي شده است الگويي براي روش‌هاي تربيت اخلاقي ارائه شود. ... روش‌هاي پرورش فضايل مانند: تأمل دربارة عمل، تمرين، كم نشمردن گناهان كوچك، تلاش و ..... مصباح يزدي، محمدتقي، اخلاق در قرآن، قم، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، 1376.
- امام در آیینه اخلاق - پرتال امام خمینی
www.imam-khomeini.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=14710
Translate this page
Feb 25, 2013 - رشته تحصیلی: ت‍اریخ‌ و ف‍ل‍س‍ف‍ه‌ آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ... بدون تردید اصلاح و تهذیب نفس در سعادت فردی و اجتماعی، دنیوی و اخروی ... است که در راستای تحقق فضائل اخلاقی و اجتناب از رذایل اخلاقی است تا بدین وسیله انسان به کمال و سعادت الهی نائل آید. *** ... چکیده: در این پژوهش آراء اخلاقی امام خمینی با فیض کاشانی در بحث ...
نگاهی اجمالی به تربیت اخلاقی در تسهیل سبک زندگی اسلامی | پژوهش های ...
pmbo.ir/نگاهی-اجمالی-به-تربیت-اخلاقی-در-تسهیل-س...
Translate this page
تربیت به معنای فراهم‌آوردن زمينه براي پرورش استعدادهاي دروني هر موجود و به‌ظهور و ... از يكسو بايد تربيت به شناخت فضايل و رذايل اخلاقي منتهي شود و از سوي ديگر اثر .... تزکیه و تهذیب نفس در اندیشه تربیت اخلاقی امام خمینی، نشریه اخلاق، شماره 17.
خرید و دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی
5qgiq9.radikaldl.ir/
Translate this page
خرید و دانلود تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی. ... خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و سن ( فصل دوم پایان نامه ). 15 . فروش فایل پروپوزال ...
اداره تربيت اخلاقي معاونت تهذيب حوزه هاي علميه - فضایل و رذایل اخلاقی
akhlagh.tahzib-howzeh.ir › ... › بانك اطلاعات › مقالات
Translate this page
مقالات اخلاقي گروه مطالعات اخلاق و. ... روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبركه***. صفحه اصلي > دفتر امور تربیت اخلاقی > بانك اطلاعات > مقالات > فضایل و رذایل اخلاقی ...
رسيدگي اخلاقي به طلاب حوزه‌هاي علميه - راه و رسم طلبگی
www.talabegi.com › صفحه اصلی › آیین طلبگی
Translate this page
رسيدگي اخلاقي به طلاب حوزه‌هاي علميه. ... با توجه به رسالت بزرگ حوزه در پرورش دانشمندان مهذب دين و پاسداران رباني مرزهاي ... اهمیت پژوهش، طراحی و برنامه ریزی جامع برای امور سرنوشت ساز و اساسی چنان بدیهی است که نیاز به پرگویی و اثبات ندارد. ... کرده و اداره تهذیب و تربیت مدارس علمیه را تشکیل و متکفل اجرا و اقدام ساخته است.
نکاتی در تربیت اخلاقی
nvf-kordestan.ir/publish/.../نکاتی-در--تربیت-اخلاقی
Translate this page
سوم: مكمل بودن عقل و وحي و اصل پرورش تعقل اخلاقي در كنار پرورش تعبد. چهارم: درهم تنيدگي اصل و فضيلت اخلاقي با آموزش اصول اخلاقي، همراه پرورش فضايل اخلاقي.
نشریه فصلنامه اخلاق | شماره 11 | چيستي اخلاق و فضايل اخلاقي
www.daftarmags.ir/Journal/Text/.../index.aspx?...11...
Translate this page
در اين مقاله، واژه‌هاي اخلاق و فضايل اخلاقي از نظر لغت و اصطلاح بررسي و به .... به پرورش ملكات يا ويژگي‌هاي خاصي پرداخته است كه در ميان آنها «منش» و «فضايلي» مانند ... و تهذيب آن با فضايل و اجتناب از رذايل است، ولي طبق اين تعريف از اخلاق، موضوع ..... اخلاق در قرآن، تحقيق و نگارش: محمّدحسين اسکندري، قم: مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام ...
تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی - صفحه اصلی
cdownload.cero.ir/product-325431-تحقيق-تهذيب-اخ...
Translate this page
تحقیق تهذیب اخلاق و پرورش فضایل اخلاقی رورش فضایل اخلاقی تهذیب نفس. ... پژوهش های دانشگاهی · کسب درآمد اینترنتی · فایل · فایل صوتی · اقدام پژوهی.
پرتال جامع علوم انسانی - اخلاق فضیلت و اخلاق دینی
www.ensani.ir/fa/content/69564/default.aspx
Translate this page
چکیده: اخلاق فضیلت، نظریه ای هنجاری است که به دلیل فضیلت محوری از دو نظریه ... عمل به الزامات اخلاقی می داند ، بر پرورش نفس و کمال نفسانی انسان تأکید می شود . .... فضایل اخلاقی در اخلاق ارسطویی ، حالات یا رفتارهای متعادل یا حد میانه دو حد افراط و ..... د رکتاب های اخلاق ناصری ، تهذیب الاخلاق و کتب تفسیری و فلسفی صدرا و دیگر ...
[PDF]اﻫﺪاف، اﺻﻮل و روﺷﻬﺎي ﺗﺮﺑﯿﺖ اﺧﻼﻗﯽ از دﯾﺪﮔﺎه ﺧﻮاﺟﻪ ﻧﺼﯿﺮا
journals.ihu.ac.ir/index.php/iej/article/download/.../44
Translate this page
by کیانی - ‎2012
ﭘﮋوﻫﺶ در ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺗﻌﻠﯿﻢ و ﺗﺮﺑﯿﺖ اﺳﻼﻣﯽ، ﺳﺎل ﻧﻮزدﻫﻢ، دوره. ﺟﺪﯾﺪ، ﺷﻤﺎره .... روﺷﻬﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﺮورش ﻓﻀﺎﯾﻞ و ﻧﯿﮑ. ﯿ. ﻬﺎ و زدودن ... ﺗﻬﺬﯾﺐ اﺧﻼق ﯾﺎ ﺗﺮﺑﯿﺖ اﺧﻼﻗﯽ از دﯾﺪﮔﺎه ﺧﻮاﺟﻪ ﻃﻮﺳﯽ، ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ و از ﺳﻦ.
جنسیت واخلاق«قسمت اول» - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/.../جنسیت-واخلاققسمت-اول
Translate this page
ایرادات وارد به این طرح در ادامه این پژوهش مطرح خواهند شد. ... (3) با توجه به این معنی علم اخلاق چنین تعریف شده است: «علم اخلاق یا تهذیب اخلاق یا تهذیب ... «فضایل پنجگانه: حکمت و شجاعت و عفت و عدالت و خداپرستی، اصول اولی اخلاق سقراطی بوده است. ... که علمای دینی و مذهبی بحث از اخلاق و مصادیق اخلاقی را جهت پرورش و تعالی روح انسان، ...
23112311 - اخلاق کاربردی
23112311.mihanblog.com/post/16
Translate this page
Dec 22, 2011 - مباحثی مانند اخلاق دانشجوئی ,اخلاق پژوهش ,اخلاق نقد,اخلاق گفتگو,اخلاق ... راه های اتصاف به فضایل و بهره مندی از خوبیها و دفع و رفع رذایل و زشتیها را ... یکی از مهم ترین رسالتهای پیامبران نیز پرورش اخلاقی مردمان و تزکیه و تهذیب ...
[PPT]مقاله: اخلاق اداری
www.pogc.ir/Portals/0/maghalat/891021.3.PPT
Translate this page
در اين مرحله ، صفات و ملكات خوب را فضايل و مكارم اخلاق و صفات وملكات بد را رذايل اخلاق مي‌نامند. اخلاق اكتسابي و ... «تهذيب اخلاق»، «تهذيب نفس» و «تزكيه نفس» بيان ديگرى است از علم اخلاق. ... فضايل و رذايل اخلاقي .... 9- به هر كس كه مي خواهد موفق شود بگوييد: اخلاق نيك را درخود پرورش ده. .... گروه پژوهش اخلاق حرفه اي دانشگاه تهران.
مبانی و شيوه‌های تربيت اخلاقی در قرآن كريم از ديدگاه ... - معرفت اخلاقي
marefateakhlagi.nashriyat.ir/node/23
Translate this page
Dec 26, 2010 - موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني ره ... اين همان روش عبوديت است كه انسان را به تهذيب نفس مي‌رساند. ... هدف تربيت اخلاقي، پرورش استعدادهاي دروني انسان براي ايجاد و رشد صفات و رفتارهاي پسنديدة اخلاقي است. .... بنابراين، نگرش توحيدي يعني ايجاد انگيزه براي انجام فضايل و پيشگيري از رذايل؛ نه دفع و درمان آنها؛ ...
بررسی کسب فضائل اخلاقی و نقش آن بر بهداشت روانی
www.modiryar.com › ... › مدیریت اخلاق
Translate this page
Jul 17, 2009 - تأکید مکرر قرآن بر دو رسالت بزرگ پیامبران تهذیب و تعلیم الگوی ... دهند که اگر از تهذیب و پرورش غفلت ورزند، هرگز پیامبرانه نخواهند زیست. ... 3-تاثیركسب فضايل اخلاقي وسلامت روانی آن بردانشجویان باعث ایجادشخصیت ممتازدرآنان می گردد . ...... دراین پژوهش برای اندازه گیری میزان رابطه وتاثیراخلاق برزندگي ...
حجرات، سوره اخلاق و ادب :: سازمان تبلیغات اسلامی
www.ido.ir/pages/?id=103793
Translate this page
Jul 15, 2014 - در این مقاله، نکات اخلاقی سوره حجرات تشریح و فرمان های سلبی و ... یکی از اهداف اصلی بعثت پیامبراسلام (ص) تزکیه نفوس و تربیت انسانها و پرورش اخلاق حسنه بوده است. ... برخی دیگر علم اخلاق را علم سلوک یا تهذیب اخلاق یا حکمت عملی نامیده ... اخلاق در اسلام، نه تنها کسب و تحصیل فضایل اخلاقی، بلکه طلب رضای ...
نثر ادبی - اهداف تربیت اخلاقی
vajihe-hekmatandish.blogfa.com/post-29.aspx
Translate this page
1- پرورش فضایل اخلاقی و بازداشتن انسان از رذایل اخلاقی و به تعبیری کسب فضایل و ... هدایت انسان ها و تهذیب نفوس و تربیت انسان ها یکی از مهمترین اهداف و خواسته های .... حقیقت این است که پیشینة پژوهش های نظری در حوزة اخلاق اسلامی در مقایسه با ...
سایت رضوان علم-ضرورت تهذیب نفس برای حضور موثر در جامعه
razavi.aqr.ir/.../showpage.aspx?...id...
Translate this page
تهذیب نفس به معنای زدودن رذائل و آراسته شدن به فضایل اخلاقی و پاکیزه و خالص ... از انسان مهذّب به مطهّر الاخلاق (دارای اخلاق مطهّر) نیز یاد شده است. ... را برای پرورش فضایل و خوبی ها و دوری از رذائل و بدی ها در وجود خویش فراهم آورد. .... شرح جلد هشتم اسفار اربعه، مصباح یزدی، محمد تقی؛ ج1 ، قم: انتشارات موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی 1375
سلام بربیناباج*همشهری سلام - فضايل اخلاقي ؟
salar1856.blogfa.com/category/16
Translate this page
مسئله اخلاق،‌تهذیب نفس و آراسته شدن به فضائل اخلاقی در همه ادیان توحیدی و خصوصاً اسلام از ... در بدو تولد حیوان بالفعل و انسان بالقوه است و تنها با پرورش دادن ارزشهای والای انسانی است كه می توان او را .... مهدي رحيمي- مركز مطالعات و پژوهش هاي حوزه علميه ...
رذایل فضایل اخلاقی اخلاق آشنایی رذایل اخلاقی برخی موانع برای طبیب ...
weblog24.xyz/.../رذایل-فضایل-اخلاقی-اخلاق-آشنایی-...
Translate this page
رذایل فضایل اخلاقی اخلاق آشنایی رذایل اخلاقی برخی موانع برای طبیب. ... تفكر تأمل است.2علم اخلاق علمی است كه در آن، از تهذیب نفس چگونگی رابطه افراد خانواده ... مناسب براي تربیت اخلاقي افزون بر رشد آگاهی بصیرت اخلاقي، پرورش گرایش ها عادت .... شكی نیست كه تحقیق پژوهش علمی در اسلام اهمیت بسیار فراوانی دارد پرواضح است ...
:: مقالات دینی و اخلاقی :: عبودیت و بندگی
www.erfan.ir/farsi/3909.html
Translate this page
... پی بردن به تأثیر عبادت و نیایش در تهذیب نفوس و پرورش فضائل اخلاقی، قبل ... مبسوط و گسترده را می طلبد و بزرگان در تفسیر و اخلاق و فقه و حدیث درباره ی آن ...
آنا | ازکارگاه پرورش قارچ در سما تا آموزش اخلاق در دانشگاه
www.ana.ir › ... › فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد
Translate this page
Mar 8, 2016 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر همایش ملی اخلاق نبوی الگوی بشری را برگزار کرد. ... داشت با مطالبی از قبیل نهادینه ساختن اخلاق و فضایل اخلاقی در جامعه دانشگاهی، ... به سمت تهذیب نفس و اصول و ارزش‌های اخلاقی از جمله عفو، صفح، غفران، احسان، ... مدیر پژوهش سما واحد رشت اظهارکرد: «در این دوره آموزشی کارکنان علاوه بر ...
شیفتگان مکتب سعادت - سوالات(اخلاق اسلامی) آیین زندگی
shams89.blogfa.com/post/83
Translate this page
د) بررسی ریشه های بنیادین فضایل و رزایل اخلاقی در راه تشخیص تکالیف اخلاقی . 6. ... الف) پرورش اخلاق مردمان ب) تزکیه و تهذیب جان ها ج) پرورش اخلاق و تزکیه نفس خود د) الف و ب .... کدام یک از موارد ذیل از جمله آسیب های اخلاق پژوهشی به شمار نمی آید؟
[PDF]ﭘﺮورش آﻣﻮزش و اﺧﻼق ﻓﻀﻴﻠﺖ ﻣﺤﻮر در ﻧﻘﺶ ﻲ اي ﭘﺰﺷﻜ ﺗﻌﻬﺪ ﺣﺮﻓ
journals.sbmu.ac.ir/me/article/viewFile/3396/3039
Translate this page
by S Tabatabai - ‎2016 - ‎Related articles
داﻧﺸﺠﻮي دﻛﺘﺮاي ﺗﺨﺼﺼﻲ آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﭘﮋوﻫﺸﮕﺮ ﻣﺮﻛﺰ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت اﺧﻼق و ﺣﻘﻮق ﭘﺰﺷﻜﻲ داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ... رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﻓﻀﻴﻠﺖ ﻣﺤﻮر را ﻳﺎدآور ﺷﻮد . واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪي. ﻓﻀﺎﻳﻞ اﺧﻼﻗﻲ. ؛. ﺣﺮﻓﻪ. اي ﮔﺮاﻳﻲ. ؛. ﻣﻨﺶ ﺣﺮﻓﻪ. اي ﭘﺰﺷﻚ ..... ﺗﻬﺬﻳﺐ. ﻧﻔﺲ. از. ﻋﻼﻳﻖ. و. ﻣﻨﺎﻓﻊ. ﺷﺨﺼﻲ،. ﭘﻨﺠﻢ. : ﺟﺮات. و. دﻟﻴﺮي،. ﺷﺸﻢ. : ﻋﺪاﻟﺖ . اﻳﻦ. ﺷﺶ. ﻓﻀﻴﻠﺖ،.
[DOC]اینجا - نظر شما
arakmu.nahad.ir/.../اخلاق_حرفه_ای_1_دانشگاهعلوم_پز...
Translate this page
در اخلاق هنجاری دو کار صورت میگیرد یکی بیان معیار کلی ارزش اخلاقی که نظریههای ... برخی معتقدند هر سه نوع پژوهش فوق، در حوزۀ فلسفۀ اخلاق است یعنی فلسفۀ اخلاق ... نوع از اخلاق با روش عقلی به تحلیل و تبیین موضوعات و فضایل و رذایل میپردازند. .... شهید مطهری در بیان تفاوت تربیت و اخلاق چنن میگوید: تربیت مفهوم پرورش و ...
آثار فضيلت جوئي و عبادت در قرآن - اندیشه قم؛ تنها مرکز حوزوی ...
www.andisheqom.com/public/.../index/viewData?...
Translate this page
مسئله اخلاق، تهذيب نفس و آراسته شدن به فضائل اخلاقي در همه اديان توحيدي و خصوصاً اسلام از ... باشد؛ زيرا انسان در بدو تولد حيوان بالفعل و انسان بالقوه است و تنها با پرورش دادن ارزش هاي والاي .... مهدي رحيمي- مركز مطالعات و پژوهش هاي فرهنگی حوزه علميه.
سند دانشگاه اسلامی - دانشنامه‌ی اسلامی
wiki.ahlolbait.com/سند_دانشگاه_اسلامی
Translate this page
Nov 3, 2013 - گسترش و تقويت ايمان و اعتقاد اسلامي، تهذيب و تزكيه نفس و اعتلاي عقلاني و علمي دانشجويان. ... نظارت و ارزيابي هدفمند و مستمر علمي و اخلاقي دانشجويان و توصيه و ... هدايت نظام برنامه‌ريزي درسي به سمت تقويت فضايل اخلاقي و اجتماعي، پرورش ... ايجاد هماهنگي و تناسب بين نظام آموزشي و پژوهشي آموزش و پرورش و ...
مفهوم شناسي اخلاق و تربيت - راسخون
rasekhoon.net › ... › مفهوم شناسي اخلاق و تربيت
Translate this page
تعريف عناوين و شناخت برخي اصطلاحات کليدي در هر پژوهش، فهمي دقيق و ... و دقيق تربيتي و پرورشي که مربي اخلاق بتواند با نهادينه کردن فضايل اخلاقي در درون ... نکات برگرفته از تعريف اخلاق: اولاً، تأکيد بر ثبات و پايداري ملکات اخلاقي و ... شهيد مطهري تربيت را پرورش استعدادهاي دروني بالقوه و به فعليت رساندن آن دانسته است.
راه‌کارهای خوش اخلاقی در زندگی چیست؟ و اخلاق نیکو چه آثار دنیوی و اخروی ...
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa30375
Translate this page
Dec 8, 2013 - اتصاف به فضایل اخلاقی و تحصیل مجموعه کمالات و خصلت‌های پسندیده‌ای که انسان در ... تمرین یکى از عوامل رشد و پرورش صفات اخلاقى است. ... ک: فیض کاشانى، محمد بن شاه مرتضى ، المحجة البیضاء فى تهذیب الإحیاء، ج 5، ص 95، مؤسسه نشر اسلامی، قم، چاپ چهارم، 1376ش. ..... فعال در تحقیق، پژوهش و پاسخگویی اسلامی.
مؤسسه آينده روشن - آموزه‌های تربیتی اهل‌بیت (ع)در زمینه اخلاق مهدوی - نسخه ...
www.intizar.ir/prticyav2t1au.bct.html
Translate this page
از یافته‌های این پژوهش، تبیین ویژگی‌های اخلاقی شخص امام در سه حیطۀ جامعیت مکارم .... ارزشی و نیل به فضایل عالی اخلاقی و نیز دوری از رذیلت‌ها و نابود کردن آن‌هاست. ... از محورهای مهم در برنامه‌های تربیتی انبیا و اهل‌بیت پرورش اخلاق و ارزش‌های فطری است. .... تقوای الهی را پیشه خود می‌کنند، به تهذیب و تزکیه نفس می‌پردازند، رذایل اخلاقی را ...
موضوعات تحقیق و پژوهش در رشته اخلاق و تربیت حوزه علمیه - ماهِ پژوهش
mah-pajohesh.persianblog.ir/post/46
Translate this page
Feb 5, 2013 - تا تاریخ 20/10/90. 1. آثار تربیتی توسل به اهل بیت(ع) در رشد اخلاقی و معنوی 2. ... رابطه توحید فطری با اخلاق و تهذیب نفس 28. راهبرد عملی .... فضائل و رذائل اخلاقی در قرآن. 57. ... آثار تربیتی حیا و روش های پرورش آن. 62. پاکدامنی ...
معنای لغوی و اصطلاحی اخلاق - سایت آنزیم
anzim.ir › مقالات و تحقیقات علمی › تحقیقات متفرقه
Translate this page
Jul 23, 2015 - اینجاست که «ابن مسکویه» در کتاب «تهذیب الاخلاق و نظیر الاعراق» می گوید: ... الف)صفت نفسانی پایدار: گاهی مراد از واژه اخلاق یا اخلاقی همان معنای لغوی است ..... ترین دلیل بر امکان تربیت و پرورش فضایل اخلاقی در تمام افراد بشر است. ...... لیکن این دو پرسش در معنای فلسفه اخلاقی خود به پژوهشی مودی می شوند درباره ...
Rasa News :: خبرگزاری رسا - اخلاق قطعه گمشده پازل آموزشی است
www.rasanews.ir/detail/news/441572/2049
Translate this page
Aug 2, 2016 - آموزش · پژوهش · تهذیب · تبلیغ · هنر و ادبیات · ورزش و سلامت · دفاع مقدس ... پژوهشگر برنامه ‌آموزشی با اشاره به فقدان رویکرد مبتنی بر تربیت اخلاقی در .... چون محتوای ارائه شده در کتاب های رسمی آموزش و پرورش متاسفانه چندان بچه ها را ... و البته یک مربی زبردست که خود متخلق به فضایل عقلی و اخلاقی است، پاسخ های ...
سیاستهای راهبردی اسلامی شدن مراکز آموزشی - مرکز پژوهش های مجلس
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
2ـ گسترش و تقویت ایمان و اعتقاد اسلامی، تهذیب و تزکیه نفس و اعتلای عقلانی ... 5ـ هدایت نظام برنامه ریزی درسی به سمت تقویت فضایل اخلاقی و اجتماعی، پرورش قدرت ... 6ـ توجه و تأکید بر هماهنگی و تناسب متون اخلاق و معارف اسلامی با نیازهای جدید و
[PDF]ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﻌﻨﻮي و ﺗﺮﺑﻴﺖ دﻳﻨﻲ ﺣﺪود و ﺛﻐﻮر ﺗﺮﺑﻴﺖ اﺧﻼﻗﻲ،
journals.miau.ac.ir/article_1041_2b919dbd9395b5cb...
Translate this page
by سلحشوری - ‎2011 - ‎Related articles
ﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﻴﺎن ﺣﺪود و ﺛﻐﻮر ﺑﻴﻦ ﺳﻪ ﻣﻔﻬﻮم ﺗﺮﺑﻴﺖ اﺧﻼﻗﻲ، ﻣﻌﻨﻮي و دﻳﻨﻲ اﺳﺖ . روش ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ ..... اﺧﻼق و ﭘﺮورش اﺧﻼﻗﻲ و ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ ﻓﺎﺻﻠﻪ. ي. ﺧﻮاﺟﻪ ﺑﺎ ارﺳﻄﻮ ﺑﻴﺶ. ﺗﺮ ﻣﻲ. ﺷﻮد . ﭘﮋوﻫﺸﻲ. ﺑﺎ. ﻋﻨﻮان. آ«. ﺳﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻲ ﺗﺮﺑﻴﺖ .... ﺗﻮان اﻳﻦ ﻓﻀﺎﻳﻞ را در ﻧﻔﺲ اﻳﺠﺎد ﻛﺮد. -177 pp, ..... ﻫﺎي روح از. راه. ﻛﻨﺘﺮل و ﺗﻬﺬﻳﺐ ﻧﻔﺲ و ﻛﻢ.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,872
  • بازدید ماه : 2,872
  • بازدید سال : 137,035
  • بازدید کلی : 2,645,582