loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 344 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی

روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 23 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

در تجارت بین الملی دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام می پذیرد عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب بروز مشكلات در معاملات بین المللی است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی

 

 مقدمه

در تجارت بین الملی دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام می پذیرد. عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب بروز مشكلات در معاملات بین المللی است. این مشكلات در جنبه های مختلف اجرای قرار داد می تواند ظاهر شود، طرفین قرارداد از عرف و عادت كشورهای یكدیگر اطلاعی ندارندو پس از انعقاد قرارداد، در اجرای آن مواجه با سئوالاتی هستندكه هر یك جواب متفاوتی برای آن دارند: چگونه كالا را باید تهیه كرد؟ تهیه پروانه ها، مجوزها وانجام تشریفات گمركی كه از ضروریات عبور كالا از مرز است ، به عهده كیست ؟خطراتی كه در جریان حمل متوجه كالاست بر كدامیك از متعاملین تحمیل است ، هزینه ها به عهده كیست ؟ قرارداد حمل كالا وبیمه را بایع یامشتری و به هزینه كدامیك منعقد خواهد شد؟ محل دقیق تحویل كالاكجاست ؟ انتقال ضمان چگونه است ؟ بایع در چه شرایطی قیمت كالاهای فروخته شده را دریافت خواهد كرد؟ بسته بندی به چه صورت انجام خواهدشد و مخارج آن به عهده كیست ؟ بازرسی كالا و انطباق و عدم انطباق آن با كالاهای موعود به چه نحوی و به هزینه چه شخصی صورت می پذیرد؟ و چه عواقبی را بدنبال دارد؟

با گذشت زمان عرف و عادت كشورهای مختلف شكل انسجام یافته ای به خودمی گیرد بطوریكه در بعضی از كشورها برای تمام سئوالات مطرح شده جواب استانداردی قابل ارائه می شود. بعدها به صورت اصطلاحات خاص مورد استفاده قرار می گیرد. ولی این اصطلاحات در كشورهای ختلف پراكنده است و به علت عمین پراكندگی طرفین قرارداد نمی دانند و نمی توانند دقیقا\" از حدود وظائف ومسئولیت های خود درمعاملات تجاری بین المللی آگاه شوند. در بعضی از موارداصطلاحات مشابه در دو كشورمحل اقامت متعاملین وجود ندارد و حتی در مواردیكه چنین اصطلاحاتی در دو كشور وجود دارد هر یك به گونه ای متفاوت با آن برخورد داشته است. بطوریكه حدود وظائف ومسئولیت های بایع ومشتری در یك روش حمل از كشوری به كشور دیگر متفاوت است : به عنوان مثال مدتهاعملكرد كشور آلمان در مورد روش حمل فوب (.B.O.F) محدودتر از سایر كشورهای غربی بود: در آلمان فقط هزینه حمل در روش بیع فوب بر عهده بایع بود و حال آنكه دردیگر كشورهای اروپائی تحمل خطرات نیز بر بایع تحمیل میشده است .

از اوائل قرن بیستم با افزایش سریع معاملات بین المللی ضرورت یافتن جواب های یكسان برای سئوالات مشابه و ایجاد وحدت رویه در حمل و نقل بین المللی كه سرعت بیشتری از پیش را می طلبید، احساس میشد. به این منظور سازمانهای مختلفی در سطح جهان كه موفقترین آنها اتفاق تجارت بین المللی بود، اقدام به تهیه مجموعه ای از مقررات بین المللی كردند تا رایج ترین اصطلاحات تجاری را درتجارت خارجی تفسیر كنند.

اتاق تجارت بین المللی ابتداء اقدام به جمع آوری در اصطلاحات موجود ومطالعه تطبیقی در عرف و عادت كشورهای مختلف كرد و با یافتن وجوه مشترك آنها را به یكدیگر نزدیك وسرانجام به صورت مجموعه مقرارت انسجام یافته ای حاكم بر حمل ونقل بین المللی به تجار عرضه كرد. این حقیقت غیر قابل انكار كه تجارت بین المللی قرار نگرفته است و هرچند سال یك بار آن اتاق اقدام به تجدیدنظر در مجموعه مقررات عرضه شده می نماید. بطوریكه از سال 1936 كه سال اولین انتشار مقررات بین المللی برای تفسیر اصطلاحات بازرگانی است تا كنون چندین مرتبه مورد تجدیدنظر قرار گرفته است كه ا[رین مرتبه آن در سال 1990 بوده است .

مقررات بین المللی برای تفسیر اصطلاحات تجاری بین المللی موفقیت فوق العاده ای داشته است بطوریكه كمتر قراردادی درتجارت بین المللی منعقد می شود كه در خصوص حمل ونقل از یكی از این اصطلاحات استفاده نكند، تا آنجا كه تفسیر آن ما را بی نیاز از مطالعه بیشتر درموضوع مقاله می نماید.

مبحث اول - اصطلاحات حمل و نقل بین المللی

در مطالعه قراردادهای تجاری بین المللی به علائم اختصاری (تحویل روی عرشه ) (هزینه وكرایه حمل ) (هزینه وكرایه حمل و بیمه ) برخورد میكنیم 0 این علائم اختصاری كه تعداد آنها در آخرین تجدیدنظر اتاق تجارت بین المللی به سیزده علامت می رسد (اصطلاحات تجاری ) ، نامیده میشود و قواعدی كه برای تفسیر آن از طرف اتاق تجارت بین الملل عرضه شده است (اینكوترمز) نیز نام گرفته است .

ما نخست تدوین و تحول ، سپس ماهیت حقوقی و در وهله سوم منفعت علمی آن را مورد مطالعه قرار می دهیم .


الف - تدوین وتحول

كارهای مقدماتی تدوین اینكوترمز در سال 1920 در اولین كنگره اتاق تجارت بین المللی تهیه شد. در این كنگره كمیته ای تخصصی تشكیل شد كه بزودی متخصصین كشورهای مختلف را گردهم آورد. تحت این شرایط كارهای بسیار ارزشمندی با استفاده از روش حقوق تطبیقی صورت پذیرفت. مع هذا اولین انتشار اصطلاحات تجاری تاسال 1929 به تعویق افتاد، این انتشار فقط حاوی شش اصطلاح همراه با تفسیر آن بود. كاری ناقص ولی آغازبسیار مفید و ارزشمندی بود.

بعدها با مطالعه بیشتر، در سال 1936 اولین انتشار رسمی اینكوترمز در(نه ) اصطلاح انجام شد. این اصطلاحات كه معرف رایج ترین روشهای حمل كالا در زمان خود بود. عبارت بودنداز: egairrac ro thgierF،FIC،F dna C ،BOF،SAF،roF،wxE (krowxE) (3)yauQ xE pihs xE ،ot diaP اینكوترمز برای هریك از این اصطلاحات در دو قسمت متقابل تحت عنوان الف و ب تعهدات بایع وسپس تعهدات مشتری را جداگانه برشمرده است. بایع و مشتری با استفاده از آن حدود وظائف و مسئولیتهای خود رامشخص می كنند و با رجوع به آن از حدودوظائف و مسئولیتهای خود را مشخص می كنند و بارجوع به آن از حدود وظائف ومسئولیتهای خود آگاه می شوند. به این ترتیب ، به جای اینكه در قرارداد بیع وظائف و تعهدات متقابل طرفین در خصوص حمل كالا تشریح شود با استناد، به عنوان مثال ، به روش حمل RFG بایع می داند كه وظیفه اوست ، كه به هزینه خود، قرارداد حمل كالا به بندمقصد تعیین شده با شرایط متداول در سمر معمول و بانوعی كشتی دریائی كه معمولا\" برای حمل كالای موضوع قرارداد به كار می رود، منعقد نماید بنابراین دو خصیصه عمده برای اصطلاحات تجاری می شود بر شمرد.

1- در وهله اوی این روش شناخته شده و عمومی است و بااستناد به آن از چانه زدن طرفین قرارداد در آینده جلوگیری به عمل می آید و در تسریع مبادلات تجاری بین المللی كه نیاز ضروری به آن است ، تاثیر فوق العاده ای دارد. انعقاد قرارداد با تلفن تلكس و فاكس یا هر نوع وسیله دیگر اگر قرار بر انشاء جزئیات تعهدات طرفین باشد، كاری بس مشكل و متضمن اتلاف وقت بسیار است .

2- نقش دومی كه (اصطلاحات تجاری ) ایفاء می كند شناخت و هماهنگ كردن روشهای حمل بین الملی است كه خود یكی از اهداف بالای دست اندركاران حقوق تجارت بین المللی از آغاز قرن بیستم است. در مقدمه رسمی اینكوترمز سال 1953 این هدف به صراحت بیان شده است. به موجب این مقدمه هدف اینكوترمز تدوین مجموعه مقررات بین المللی برای تفسیر رایج ترین اصطلاحاتی كه در تجارت خارجی بكار گرفته می شود است ، این قواعد برای دست اندركاران تجاری تهیه شده است كه مطمئن بودن قواعد بین المللی متحدالشكل را بر تردید ناشی از اختلافات تفاسیر اصطلاحات تجاری در كشورهای مختلف ترجیح می دهند) .

گفتیم كه اولین انتشار رسمی اینكوترمز در سال 1936 بوده است ولی در سالهای 1967،1976،1980و1990 نیز اصلاحاتی در اینكوترمز به عمل آمده است كه فقط مطالعه اینكوترمز سال 1990 را كه اكنون قدرت اجرائی دارد مفید میدانیم . 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی , روشهای حمل كالا , تجارت بین المللی , روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 763,000 results (0.48 seconds)
Search Results
اینکوترمز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../اینکوترم...
Translate this pagePersian Wikipedia
اینکو تِرمز (به انگلیسی: Incoterms ) یک کلمه مرکب است که از ترکیب سه کلمه انگلیسی «International Commercial Terms» به معنی اصطلاحات بین‌المللی ...
روش های بین المللی حمل محموله (FOB, CIF, CFR,...) | Petal Polymer
petalpolymer.com/fa/node/37
Translate this page
روش های بین امللی حمل محموله های صادراتی و وارداتی روش های متداول حمل محموله های صادراتی و وارداتی به شرح زیر می باشد. گروه E - تحویل کالا در نقطه عزیمت در مبدأ:.
[DOC]روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي
www.pogc.ir/Portals/0/maghalat/891117.3.doc
Translate this page
روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي. در تجارت بين الملي دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام مي پذيرد. عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب بروز مشكلات در معاملات ...
روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../روشهای-حمل-کالا-در-تجارت-بین-الملل...
Translate this page
در تجارت بین الملی دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام می پذیرد. عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب بروز مشكلات در معاملات بین المللی است. این مشكلات در جنبه های ...
مقاله روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي - سایت حقوقی دادیاری - قانون
dadyar-online.ir › مقالات › حقوق تجارت
Translate this page
Mar 26, 2015 - <span style=”font-family: Tahoma; font-size: small;”>دکتر حسین خزاعی. مقدمه : در تجارت بین الملی دادوستد کالا طبق عرف و عادلت انجام می پذیرد.
روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی - مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی
https://jflps.ut.ac.ir/article_15385_1503.html
Translate this page
by خزاعی - ‎1993
بطوریکه حدودوظائف ومسئولیتهای بایع ومشتری در یک روش حمل از کشوری به کشور ... این تحقیقات غیر قابل انکار که تجارت بین المللی ومبادلات کالا درحال توسعه و ...
روش های بین المللی حمل محموله (FOB, CIF, CFR,...) - ترخیص کالا کاکائی
kakaeico.com/.../82-روش-های-بین-المللی-حمل-محموله-f...
Translate this page
گروه تجارت: پدیده ال‌نینو بر بسیاری از محصولات کشاورزی ازجمله برنج تاثیر ... روش های بین امللی حمل محموله های صادراتی و وارداتی روش های متداول حمل محموله های ...
روشهای حمل ونقل کالا درتجارت بین الملل (اینکو ترمز) - مقالات و قوانین ...
mahmoodmalekpour.blogfa.com/post/18
Translate this page
Oct 2, 2012 - بعداً در سالهای ۱۹۵۳،۱۹۶۷، ۱۹۷۶، ۱۹۸۰، ۱۹۹۰ و اکنون در سال ۲۰۰۰ به منظور انطباق با روشهای معمول تجارت بین المللی جاری اصلاحات و اضافاتی در آن ...
تعریف حمل و نقل بین المللی کالا
www.ariaparvad.com/transitionDefinition.php
Translate this page
تا چندین سال پیش، روش حمل و نقل بین‌المللی کالا در ارتباط با مقررات گمرکی در ..... تجارت ساحلی، کابوتاژ، تجارت از یک بندر به بندر دیگر یک کشور در امتداد ساحل.
روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/4197
Translate this page
Jul 30, 2016 - روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی. مقدمه. در تجارت بین الملی دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام می پذیرد. عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب ...
[DOC]فورواردر و قراردادهای تجارت بین المللی
www.tccim.ir/images/.../fileHelpDesk_24854_24869.d...
Translate this page
قرارداد فروش ، قرارداد حمل و قرارداد بیمه از جمله مهم ترین قراردادها در تجارت بین المللی می باشند ... انجام بدون مشکل هر معامله تجاری بین المللی مستلزم انعقاد چند قرارداد مستقل و در عین حال ... قراردادی است که چگونگی حمل کالا را مشخص می کند و در مواردی که مسئولیت حمل به عهده .... مطمئن ترین روش کدام است تا معامله به نحو بهتر انجام گیرد ؟
اینکوترمزیا شرایط تجارت بین الملل - مدیریار....سایت جامع مدیریت
www.modiryar.com › ... › مديريت بازرگاني
Translate this page
Nov 7, 2012 - اینکوترمز (INCOTERMS) یا شرایط تجارت بین الملل:مقدمه: زنجیره کارهای ... توافق بين خريدار و فروشنده، خريد و فروش کالا و نحوه حمل آن به روشهاي ...
روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-روشهای-حمل-كالا-در-تجار...
Translate this page
روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 در تجارت بین الملی…, ...
دریافت فایل تحقیق روش هاي حمل كالا در تجارت بين المللي - پرداخت و ...
9jmwgx.radikaldl.ir/
Translate this page
دریافت فایل تحقیق روش هاي حمل كالا در تجارت بين المللي - پرداخت و دانلود آنی.
مرکز آموزش بازرگانی کاشان - تجارت بین الملل
btckashan.ir/course.php?courseId=7
Translate this page
هدف: آشنايي اولیه با مفاهيم و اصطلاحات بازرگاني بين المللي و نحوه تنظیم مكاتبات ... تعریف حمل و نقل; آشنایی با انواع روشهای حمل (دریایی، جاده ای، ریلی و هوایی) ...
تحقیق در مورد روش های حمل کالا در تجارت بین الملل - دانلود مطالب علمی
docs.blogsky.com/1395/05/03/post-8150/
Translate this page
Jul 24, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه * فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه :18 فهرست مطالب : روش های حمل کالا در تجارت بین ...
مشاوره در امور بازرگانی بین الملل | گروه بازرگانی فرتاک تجارت
www.fartaktrade.com/مشاوره-در-امور-بازرگانی-بین-ا...
Translate this page
مشاوره در امور بازرگانی بین الملل | فرتاک تجارت. ... و صادرات کالا و روش های حمل و نقل بین المللی و همچنین کلیه امور گمرکی (تعرفه ها، قوانین، مقررات، بخشنامه ها و .
قراردادهای حمل و نقل در حقوق موضوعه
www.goodarzilawyer.ir/print.php?ToDo...AID...
Translate this page
در این قرارداد چگونگی حمل کالا مشخص می‌شود و در مواردی که مسئولیت حمل بر عهده ... به گفته ساعدی‌بناب چند روش اساسی برای حمل و نقل بین‌المللی کالاها وجود دارد. ... ماده 386 قانون تجارت آمده است که: «اگر مال‌التجاره تلف یا گم شود، متصدی حمل و نقل مسئول ...
ویژگی های اصلی دو قراردادCIF و FOB برای تجارت جهانی کالا
tejaratlaw.blogfa.com/post/2
Translate this page
کارشناسی ارشد تجارت بین اللمل دامغان - ویژگی های اصلی دو قراردادCIF و FOB برای تجارت جهانی کالا - وبلاگ کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل - کارشناسی ارشد تجارت ... قرار داده است؛ کالاها هنوز از محل فروشنده به محل خریدار به روش سنتی و به وسیله ی ... هر دو برای حمل و نقل دریایی جهانی کالا بیش از یک قرن است که تنظیم شده اند .
دکتر ماشاءاله بناء نیاسری - حقوق حمل و نقل بین المللی کالا
niasari.blogfa.com/cat-16.aspx
Translate this page
دکتر ماشاءاله بناء نیاسری - حقوق حمل و نقل بین المللی کالا - استادیار حقوق تجارت بین المللی دانشگاه شهید بهشتی.
روشهای حمل كالا در تجارت بين المللی - فروشگاه آنلاین the-notes
the-notes.saharstore.ir/page-30663.html
Translate this page
پرتال جامع علوم انسانی - روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی. چکیده: در تجارت بین المللی دادوستد کالاطبق عرف وعادت انجام می پذیرد.عرف وعادت ملل مختلف وموجب ...
[PPT]نقش حمل ونقل در بازرگانی خارجی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
www.iausdj.ac.ir/ostad/.../فصل%20هشتم%202-1.ppt
Translate this page
سهم حمل ونقل دریایی در تجارت بین المللی کالا ها تقریباً 90 درصد میباشد و بقیه ... افزایش بهره وری تا رسیدن به سطح عالی از طریق پیش رفت وبهبود روش های حمل ونقل ...
آکادمی زودل
www.zoodel.com/fa/academy
Translate this page
در این راستا آکادمی زودل به منظور حمایت، آموزش و راهنمایی شرکت هایی که به تازگی وارد عرصه صادرات شده اند، اقدام به برگزاری دوره ... ب) حمل و نقل در تجارت بین الملل.
علي عابدي وكيل پايه يك دادگستري - حقوق تجارت بين الملل
abedialiattorney.blogfa.com/cat-15.aspx
Translate this page
علي عابدي وكيل پايه يك دادگستري - حقوق تجارت بين الملل - مشاوره و قبول وكالت دركليه دعاوي ... روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي. روشهاي حمل كالا در تجارت بين ...
حمل کالا | حمل بار،حمل و نقل داخلی,بین المللی-باربری شهری درتهران و ...
www.hamlkala.com/
Translate this page
اطلاعات شرکت های حمل و نقل داخلی - شرکت های حمل و نقل بین المللی - باربری شهری ... حمل و نقل هوایی مطمئن ترین روش حمل و نقل است و برای پیشرفت کشور ایران پرداختن ... تجارت حمل و نقل هوایی شامل اجاره هواپیما ، خدمات زمینی فرودگاه و رسیدن بسته ...
حمل و نقل بین المللی | شرکت حمل و نقل بین المللی بهروش سریع
www.behraveshsarie.com/aboutus
Translate this page
شرکت حمل و نقل بین المللی بهروش سریع دارای مجوز رسمی از وزارت راه و ترابری و گمرک ایران در زمینه ... بهروش سریع،دریچه ای نو به دنیای تجارت ... و همچنین حمل چند وجهی با پیشرفته ترین روش های حمل و نقل بین المللی در اختیار مشتریان گرامی بگذارد.
اولین همایش نقش حمل و نقل چندوجهی در تجارت ملی و بین المللی
multimodaltransport.cnf.ir/fa/page.php?rid=38
Translate this page
برگزار شده در : 12 تیرماه 1391- مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما- محورهای همایش :- • مزایا و روش های بهینه سازی حمل و نقل بین وجهی • چالش ها و موانع فراروی حمل و نقل ...
دی 1390 - شرکت حمل ونقل بین المللی ایده آل راه
idealrah.blogfa.com/1390/10
Translate this page
حمل و نقل بین المللی ایده آل راه ارائه دهنده خدمات یخچالی به صورت کامیون و دریایی میباشد ..... ۲ -حمل و نقل هوایی به /از عراق صادرات/واردات/ انتقال/ تجارت بین الملل (cross ...
روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی
fsaghdooshcoa.alalestore.ir/page-33199.html
Translate this page
روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي. دكتر حسين خزاعي مقدمه : در تجارت بين الملي دادوستد كالا طبق عرف و عادلت انجام مي پذيرد. عرف و عادت ملل مختلف متفاوت وموجب .
اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - سهم حمل ونقل دریایی در تجارت بین المللی
athir.blogfa.com/post-5197.aspx
Translate this page
مقدمه: سهم حمل و نقل دريايی در جابجايی كالا ها در تجارت بين المللي حدودا 90 درصد كل اين ... بنابر اين حمل ونقل را مي توان بعنوان ابزار اصلي توسعه تجارت بين المللي و ..... وجود مزيت نسبي در حمل ونقل دريايي نسبت به ساير روشهاي حمل ونقل به خصوص در ...
دوره آموزشی نیم روزه رایگان جهت صادرات-زودل آکادمی - ایونت باکس
https://www.eventbox.ir/zoodel-academy
Translate this page
Apr 14, 2016 - تمرکز این دوره های آموزشی بر ماهیت و روش های تأمین مالی، روند پرداخت، حمل و نقل و ارائه اطلاعات لازم برای انجام یک تجارت بین المللی موفق است.
آشنایی با اصطلاحات تجارت بین الملل – تجاری بازرگانی و گمرکی
mohammadjannaty.blogfa.com/9105.aspx
Translate this page
آشنایی با اصطلاحات تجارت بین المللی - تجاری بازرگانی و گمرکی ... عبارتست از روش گمرکی که به موجب ان کالاها تحت نظارت گمرک از یک وسیله حمل و نقل ورودی به ...
برخی اصطلاحات حمل بین المللی دریایی - حمل و نقل بین المللی
www.novintarabar.com/برخی-اصطلاحات-حمل-بین-الم...
Translate this page
Jun 30, 2016 - روش سنتی حمل ونقل بین المللی این است كه هركالائی را به طریق هوائی - زمینی و ... مقصود از ترمینال حمل ونقل در قواعد حمل ونقل اتاق تجارت بین المللی ...
خدمات فریت بار - فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)
ikia.airp...
Translate this pageTehran Imam Khomeini International Airport
1- مراجعه به دایره فریت در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) چند روز قبل از ... 3- گرفتن پته سبز گمرکی و مراجعه به دفاتر شرکتهای حمل و نقل بار هوایی در بیرون از فریت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار. ... خدمات بار هوایی کالا تجارت اسکان 55678180.
حقوق تجارت بین الملل - مقالات
hassanrabbanilaw.blogfa.com/category/1
Translate this page
انواع روش های حمل. 1) حمل دریایی: مهم ترین روش مبادلات بین المللی است و به لحاظ حجم بسیار بالای جابجایی کالا و نیز صرفه اقتصادی یکی از مناسب ترین روش های حمل ...
ثبت نام هفدهمين آزمون تخصصي تأسيس شركتهاي حمل و نقل بين المللي ...
tehran.rmto.ir/Lists/News/Display.aspx?ID=6942...
Translate this page
اخبار: ثبت نام هفدهمين آزمون تخصصي تأسيس شركتهاي حمل و نقل بين المللي كالا آغاز .... نشر وكيل-88 4- دوره آموزش حمل و نقل جاده اي بين المللي كالا- جلدهاي اول و دوم(مطابق ... اي بين المللي كالا، جلد اول(مطابق برنامه درسي آكادمي ايرو)، نشر اتاق بازرگاني ...
روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی - DOCZ.ir
docz.ir/روشهای-حمل-کالا-در-تجارت-بین-المللی/
Translate this page
مقاله با عنوان روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی در فرمت ورد در ۲۸ صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي اصطلاحات حمل و نقل بين ...
روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی | مهندسی کامپیوتر
cmpeng.ir/?p=28661
Translate this page
Jun 7, 2016 - مقاله با عنوان روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی در فرمت ورد در 28 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي اصطلاحات ...
حمل و نقل چندوجهی «مرکب» کالا - حقوق تجارت و حقوق بین الملل
hasanilaw.blogfa.com/post/194
Translate this page
هرچند روش ياد شده اختراع جديدي نبود و در حمل كالاها چه داخلي و چه بين المللي بخاطر ... اگرچه حمل و نقل چند وجهي در راستاي يكپارچه ساختن روش هاي حمل ونقل دريايي، زميني ...
مقالات تجارت بین الملل
nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/tajarat-benalmelal/
Translate this page
(2) بنابراین بعد از مطالعه " روشهای حمل کالا در تجارت بین المللی " (3) که در نهایت به تسلیم مبیع یعنی انتقال یکی از دو بعد ضمان معاوضی منجر میگردد ، لازم است ...
شرکت ترخیص کالا,ترخیص کار,شرکت های ترخیص
tajerantarkhis.com/
Translate this page
انواع روش های حمل و نقل بین المللی... انواع روش های حمل و نقل بین المللی کالا : عمده روش های حمل کالا به صورت حمل دریایی و حمل زمینی و حمل ریلی و حمل هوایی مح... بیشتر.
حقوق تجارت بین الملل - مطالب حمل و نقل هوایی و زمینی
torabi-itl.mihanblog.com/post/category/20
Translate this page
Mar 17, 2015 - شرکت حمل و نقل بین‌المللی عبارتست از یک شخصیت حقوقی که به منظور انجام عملیات حمل و نقل بین‌المللی شامل فعالیت‌های فورواردی و کریری و یا ...
magiran.com: فصلنامه پژوهشهاي حقوق تجارت بين الملل، شماره 1
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=7130...1
Translate this page
Feb 10, 2015 - نحوه توافق در مورد قانون حاكم در اختلافات بين المللي ناشي از سرمايه گذاري ... بررسي مباني مسئوليت متصدي حمل و نقل جاده اي كالا در كنوانسيون قرارداد حمل و نقل بين المللي كالا از طريق .... روش هاي پرداخت ثمن در حقوق تجارت بين الملل
آموزش تصویری / اینکوترمز (International Commercial Terms) چیست ؟
asrebank.ir/.../آموزش-تصویری-اینکوترمز-(Internatio...
Translate this page
Dec 30, 2015 - اینکوترمز مجموعه ای از قواعد بین المللی است که تفسیری آسان ازقوانین ... در سال ۲۰۰۰ و 2010 به منظور انطباق با روشهای معمول تجارت بین المللی جاری اصلاحات و ... FCA مخفف اصطلاح Free Carrier ،تحویل کالا در محل مقرر به حمل کننده.
[DOC]دریایی مقدمه: سهم حمل و نقل دريايی در جابجايی كالا ها در تجارت بين المللي ...
lengehport.pmo.ir/.../644fb87a3b80f30acaef3020258...
Translate this page
سهم حمل و نقل دريايی در جابجايی كالا ها در تجارت بين المللي حدودا 90 درصد كل اين ... با توجه به احراز چنين درصدي از جابجايی كالا در تجارت جهاني اهميت تجارت و حمل و ..... وجود مزيت نسبي در حمل ونقل دريايي نسبت به ساير روشهاي حمل ونقل به خصوص در ...
در بازار ... - تجارت بین الملل - روش های پرداخت
atbin79.blogfa.com/post/15
Translate this page
تجارت بین الملل - روش های پرداخت - کسب و کار، سرمایه گذاری و بازار. ... برعکس روش اول، ابتدا فروشنده کالا را حمل نموده، اسناد حمل را مستقیماْ برای خریدار ارسال نموده و ...
دوره روش های پرداخت در تجارت بین الملل - موسسه فصل - آموزش و مشاوره ...
www.seasontd.ir/index.php/.../intl-business-transaction
Translate this page
انقلاب صنعتی اروپا و آمریکا در تجارت بین المللی نیز انقلابی به وجود آورد که به علت ضرورت مداخله اشخاص و موسسات در حمل کالا از یک طرف و پرداخت وجه کالا از طرف ...
مدیر ارشد خدمات مشورتی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی
www.icc-iran.com/.../مدیر-ارشد-خدمات-مشورتی-کمیته...
Translate this page
۳۴سال تجربه در بانكداري بين المللي ، بازرسي كالا و آموزش مباني تجارت و ... مقاله هاي تخصصي در زمينه مسائل تجارت،حمل و نقل و بانكداري بين المللي و مقررات ICC.
[PDF]ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺎﻱ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻣﺮﻛﺰ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ ﻭ ﺗﺠﺎ
sbu.ac.ir/.../بازرگانی.pdf
Translate this pageShahid Beheshti University
ﺭﻭﺵ ﻫﺎﻱ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻲ. -. ﺭﻭﺵ ﻫﺎﻱ ﺗﺄﻣﻴﻦ ﻣﺎﻟﻲ. -. ﺑﻴ. ﻤﻪ ﻭ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻲ. -. ﺑﺎﺯﺭﺳﻲ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺣﻤﻞ ﻭ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩﻫﺎ. -. ﺍﻣﻮﺭﮔﻤﺮﻛﻲ ﻭ ﺗﺮﺧﻴﺺ ﻛﺎﻻ. ﺩﻭﺭﻩ. ﺗﺨﺼﺼﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻞ.
بیمه کشتی، هواپیما و حمل کالا - Display Page - بیمه ایران
iraninsurance.ir/-/بیمه-کشتی،-هواپیما-و-حمل-کالا
Translate this page
رشته بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالا به عنوان یکی از بخش های فنی شرکت در بر ... بر اساس طربقه حمل: طبق این روش بیمه حمل و نقل کالا به طرق زمینی، هوایی، .... آخرین آمار موجود حدود 90 درصد کالاها در تجارت بین‌المللی از طریق دریا حمل می‌گردد که این ...
Searches related to روشهای حمل كالا در تجارت بین المللی <

روش های بین المللی حمل محموله

cfr چیست

روش های بین المللی حمل محموله pdf

cpt چیست

معنی cif

قرارداد fob

قیمت cif چیست

قرارداد cif
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,151
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,514
  • بازدید ماه : 4,514
  • بازدید سال : 138,677
  • بازدید کلی : 2,647,224