loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 245 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

تراکتور روی شیروانی داغ

 

تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

 


 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.


در ادامه به 16+ 2 نکته از این مسابقه اشاره شده است:


1-آخرین بازی که صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی خود در لیگ برتر به میدان رفت به لیگ دوازدهم و مصاف با ذوب آهن اصفهان برمی گردد. در آن مسابقه صنعت نفت چند هفته قبل سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده و به تساوی یک بر یک رسید. حالا بعد از نزدیک به 3.5 سال قرار است نفتی ها پذیرای یک تیم لیگ برتری باشند.


2- در تاریخچه دیدارهای دو تیم یک اتفاق تلخ دیده می‌شود. درست یک هفته بعد از زلزله آذربایجان و در حالی که ایران در اندوه حادثه‌دیدگان قرار داشت، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر دوازدهم به مصاف نفت آبادان رفت. تراکتورسازان در آن مسابقه برای همدردی با حادثه‌دیدگان در حرکتی نمادین لباس‌های مشکی رنگ برتن کردند و جالب‌تر اینکه حدود 40 هزار هوادار مشتاق با لباس‌های مشکی و سردادن شعارهای مختلف جو خاصی را به ورزشگاه بخشیدند.


3- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکنون در ادوار مختلف لیگ برتر نتوانسته مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسد و اگر روز دوشنبه آن‌ها بتوانند برنده از بازی خارج شوند، به اولین پیروزی خود مقابل تراکتور دست خواهند یافت.


4- آخرین بازی دو تاریخ در لیگ برتر به 3 سال قبل و هفته 23 لیگ دوازدهم برمی‌گردد.  جالب اینکه در ترکیب صنعت نفت از آن بازی تا امروز فقط حسن هوری باقی مانده است. در تراکتور اما مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان از آن زمان تا به حال همچنان پیراهن تراکتور برتن دارند.


5- تقابل‌های دو تیم در ادوار مختلف لیگ برتر حداقل یک گل داشته است و این دو تیم هیچ گاه به تساوی بدون گل مقابل هم دست نیافته‌اند که اگر این اتفاق در بازی فردا بیفتد، برای نخستین بار خواهد بود.


6- تراکتورسازی در 5 بازی از 6 بازی مقابل صنعت نفت، حداقل سه گل به ثمر رسانده است و در یک بازی نیز یک گل به ثمر رسانده است که در نوع خود جالب توجه است.


7- به غیر از تراکتورسازی تنها سپاهان است که در آبادان شکست نخورده و بقیه تیم های لیگ برتری حداقل یکبار طعم شکست را در آبادان چشیده‌اند.


8- عقیل اعتمادی،‌ دروازه‌بان سابق تیم تراکتورسازی اکنون عضو تیم صنعت نفت آبادان است. اعتمادی اگرچه مصدوم است و به بازی دوشنبه نمی‌رسد اما قول داده از روی سکوها بازی را به نظاره بنشیند. اعتمادی نزد هواداران تراکتورسازی از محبوبیت خاصی برخوردار است و به همین خاطر حضورش در ورزشگاه آبادان جالب خواهد بود.


9- رضا نوروزی، مهاجم تیم تراکتورسازی که رکورددار گلزنی در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر هم است، در این فصل پیراهن صنعت نفت آبادان را می‌پوشد، تاکنون موفق به گلزنی به تراکتورسازی نشده است. نوروزی اگر به این مهم برسد،‌برای اولین بار است که دروازه تراکتورسازی را باز می‌کند.


10- تیم صنعت نفت آبادان در صعود مجدد به لیگ برتر هنوز نتوانسته دروازه حریفان راباز کند. نفتی ها در بازی اول مقابل صبا به تساوی بدون رسیدند و شاید آنها در هفته دوم نخستین گلزن خود در لیگ شانزدهم را بشناسند.


11- عقیل اعتمادی از صنعت نفت غایب بازی با تراکتورسازی است. سینا عشوری هافبک تراکتورسازی اما شرایط بازی را به دست آورده است. در تراکتورسازی مهدی شریفی غایب است وممکن است محسن بنگر نیز مصاف سخت با نفت آبادان را از دست بدهد.


12- نفت آبادان معروف به برزیل ایران است و شعار «آبادان، برزیلته» در این شهر طرفداران زیادی دارد. نکته قابل توجه حضور یک بازیکن برزیلی در زمین است. لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تراکتورسازی برای اولین بار در شهر آبادان پیراهن تراکتورسازی را برتن می‌کند. ادینیو با مس کرمان سابقه حضور در آبادان را دارد.


13- تنها بازیکن مشترک دو تیم در فصول گذشته لئوناردو پیمنتا بوده است. مهاجم برزیلی که با صنعت نفت به فوتبال ایران معرفی شد و بعدها پیراهن تراکتورسازی و گسترش‌فولاد را هم برتن کرد. او امسال به دلیل پرشدن سهمیه خارجی گسترش فولاد از ادامه حضور در این تیم بازماند.


14- آب و هوای دو شهر آبادان و تبریز کاملا متفاوت است. یکی از جنوبی ترین شهرهای ایران آب و هوایی گرم و خشک دارد و همین مساله می تواند کار را برای تراکتوری هایی که به هوای خنک تبریز عادت دارند، سخت کند.


15- آبادان یکی از معدود شهرهایی است که تراکتورسازی در آن هوادار ندارد. تراکتوری ها که عادت دارند در هر شهری بازی می کنند هواداران پرشورشان را ببینند،‌از حالا نگران پرشورهای آبادانی هستند و می‌دانند که خبری از حمایت آنچنانی هوادارانشان در آبادان نیست.


16- میانگین سنی دو تیم قابل مقایسه نیست. صنعت نفت آبادان تیمی کاملا جوان را به لیگ شانزدهم فرستاده و در مقابل تراکتورسازی با ترکیبی از بازیکنان که اکثرا باتجربه و مسن هستند لیگ برتر را آغاز کرده است.


1+16- به احتمال فراوان امیر قلعه نویی تیمش را با ترکیب محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، سروش رفیعی، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو به میدان خواهد فرستاد.


2+16- نادر دست نشان نیز به احتمال فراوان تیمش را با ترکیب حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبداله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، حکیم نصاری، امیر زلیکانی، میلاد جهانی، حسین بغلانی، رضا نوروزی و محمد زبیر نیک‌نفس به مصاف تراکتورسازی خواهد فرستاد.

Google
About 507,000 results (0.45 seconds)
Search Results
تراکتور روی شیروانی داغ :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/.../تراکتور-روی-شیروانی-د...
Translate this page
1 hour ago - به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف ...
تراکتور روی شیروانی داغ - ترنم دشتی
www.tarnamedashti.ir/.../تراکتور-روی-شیروانی-داغ
Translate this page
58 mins ago - تراکتور روی شیروانی داغ. تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی ...
تراکتور روی شیروانی داغ - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/40fb67644503.html
Translate this page
1 hour ago - [ مشاهده متن کامل خبر تراکتور روی شیروانی داغ در ورزش سه ]. تراکتور روی شیروانی داغ. Tags برچسب ها صنعت نفت آبادان لیگ برتر صنعت نفت ...
تراکتور روی شیروانی داغ - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1107533
Translate this page
تراکتور روی شیروانی داغ. تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف ...
تراکتور روی شیروانی داغ - هر لحظه!
harlahze.com/.../16-2-نکته-از-تقابل-نفت-آبادان-و-ت...
Translate this page
21 mins ago - به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف ...
Images for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎Report images
Image result for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎
Image result for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎
Image result for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎
Image result for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎
Image result for ‫تراکتور روی شیروانی داغ‬‎
1 hour ago
More images for تراکتور روی شیروانی داغ
16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ
www.shahrekhabar.com/sport/1470029100613223
Translate this page
تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف یکدیگر می‌روند. - ورزش سه.
تراکتور روی شیروانی داغ - نازی چت فارسی - دانلود آهنگ جدید
www.navichaat.ir/162-نکته-از-تقابل-نفت-آبادان-و-...
Translate this page
58 mins ago - 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ ... تبلیغ محصول شما در این مکان با کمترین هزینه همین حالا با ما تماس ...
16 2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی تراکتور روی شیروانی داغ
newsfile.ir/.../16+2+نکته+از+تقابل+نفت+آبادان+و+...
Translate this page
تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف یکدیگر می‌روند.
16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی- تراکتور روی شیروانی ...
www.wikipg.com/.../16%2B2-نکته-از-تقابل-نفت-آ...
Translate this page
1 hour ago - تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و ... 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی- تراکتور روی شیروانی داغ.
تراکتور روی شیروانی داغ - ورزش 120
varzesh120.com/.../162-نکته-از-تقابل-نفت-آبادان-و...
Translate this page
1 hour ago - ۱۶+۲ نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ. تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و ...
تراکتور روی شیروانی داغ - چت ایران
www.chaatiran.ir/162-نکته-از-تقابل-نفت-آبادان-و-ت...
Translate this page
37 mins ago - 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ - چت روم فارسی - چت ایران ...
16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ
khabarpu.com/k.php?u.../Yp9i6...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ - ورزش3 | خبرپو.
۱۶+۲ نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ
irscc.ir/.../۱۶۲-نکته-از-تقابل-نفت-آبادان-و-تراکتور...
Translate this page
45 mins ago - تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف یکدیگر ...
تراکتور روی شیروانی داغ - تکتولوژی برتر
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
59 mins ago - تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به مصاف یکدیگر ...
16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ
www.azarnewsonline.com/post/2201659.html
Translate this page
1 hour ago - آذر نیوز آنلاین - تراکتورسازی برای جبران تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برای دست یابی به اولین پیروزی خانگی به ...
سازمان لیگ و وعده هایی که فراموش می شوند/ برف، روی شیروانی داغ - isport.ir
isport.ir/.../سازمان-لیگ-و-وعده-هایی-که-فراموش-می-شو...
Translate this page
آی اسپورت - هر کدام از دوره های لیگ برتر که تمام می شوند، قانون پشت قانون و آیین نامه پشت آیین نامه از راه می رسد تا فصل نقل و انتقلات زیر تابش یکسان خورشید ...
کنعانی زادگان سوژه جدید پرسپولیسی ها | دافع جدید استقلال
www.ghatreh.com/.../کنعانی-زادگان-سوژه-جدید-پرس...
Translate this page
11 hours ago - دافع جدید استقلال در دوبازی با اشتباهاتش سوژه هواداران پرسپولیس ... ۱۶+۲ نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ.
گربه روی شیروانی داغ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../گربه_رو...
Translate this pagePersian Wikipedia
گربه روی شیروانی داغ نمایشنامه‌ای است از تنسی ویلیامز که در سال ۱۹۵۵ نوشته شده‌است. تاکنون از روی این نمایشنامه چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی ساخته شده‌است.
آپارات - برف روی شیروانی داغ
www.aparat.com/result/برف_روی_شیروانی_داغ
Translate this page
برف روی شیروانی داغ - دکلمه سعید مظفریان استهبانی;. سعید مظفریان استهبان... 121 بازدید. 1:16:14. فیلم سینمایی “برف روی شیروانی داغ”. شهروز. 3,095 بازدید.
فیلم سینمایی “برف روی شیروانی داغ” - جوان ویدیو
javanvideo.ir/show/cXdjeEY
Translate this page
فیلم سینمایی “برف روی شیروانی داغ”. خلاصه داستان: داستان فرد مشهوری است ... سردار آزمون : تراکتور اولین انتخاب من در ایران · 01:42. هایلایت های مسابقه بسکتبال ...
پیروزی توپچی‌ها در دیداری دوستانه برابر چیواس | خبروان
khabarone.ir/news/2983147
Translate this page
44 mins ago - به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال بامداد امروز (دوشنبه) در دیداری دوستانه از اردوی تابستانی پیش فصلش در آمریکا، به مصاف چیواس ...
کارگردان «برف روی شیروانی داغ» به دنبال خلق «كمدي انساني»
hananews.ir/کارگردان-برف-روی-شیروانی-داغ-به-دنبا/
Translate this page
May 29, 2016 - کارگردان «برف روی شیروانی داغ» به دنبال خلق «كمدي انساني» ... بيوگرافيك است كه آن را ميتوان يك كمدي تراژدي در بستر تاريخ معاصر قلمداد كرد. ... برخی شعارها · فیلم: بدل های مرتضی پاشایی در خندوانه · استقبال هواداران تراکتور ...
مردی روی شیروانی داغ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../مردی-روی-شیروانی-داغ
Translate this page
Apr 20, 2014 - تصویر مردی روی شیروانی داغ ... آقایی که روی شیروانی داغ بود داد زد: بله. ... پس از پایان بازی با تراکتورسازی تبریز، هواداران ما در بدترین حالت ...
16+2 نکته از دربی ماشین سازی- گسترش فولاد/ دربی تبریز؛ چیزی ...
kamandnews.ir › اخبار ورزشی
Translate this page
20 mins ago - کمالوند در هردو این مسابقات سرمربی گسترش فولاد بوده است اما خطیبی یک .... نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ.
گربه روی شیروانی داغ - روشنایی های شهر
leilanoroozi68.persianblog.ir/post/96/
Translate this page
Apr 3, 2012 - نوشتنِ چند خط در مورد "گربه روی شیروانی داغ" را بخاطر دو بازیگر ... مگی و بریک زن و شوهری هستند که به همراه برادر بریک و زن او، در انتظار مردن پدربزرگشان که مزرعه دار بزرگی هست،می باشند.در این ... سکانس دخترانه ای از تراکتور
نگهبان از رایج شدن خرید آرا در انتخابات - 19 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/.../نگهبان-از-رایج-شدن-خرید-آرا-در-انت...
Translate this page
نگهبان از رایج شدن خرید آرا در انتخابات - 19. ... 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ · ◇ استخدام در یک شرکت معتبر تولیدی و ...
کسب مقام اول کشوری تعمیر موتور تراکتور توسط هنر جوی شیروانی ...
www.newssh.ir/new.aspx?id=36852
Translate this page
Jul 14, 2016 - مدیر آموزش و پرورش شیروان از کسب رتبه اول کشوری تعمیر موتور تراکتور در چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی توسط مهدی حسن زاده هنر جوی شیروانی از هنرستان کار آفرین شیروان خبر داد. ... داغ کنید ...
ژنرال در تعقیب گروهبان - مرکز رسانه ای ورزش ایران - Irsport24
www.irsport24.com/Default.aspx?PageName... - Translate this page
بلاژویچ: پولادی یک جنایتکار بزرگ است خطر بیخ گوش 8 پرسپولیسی و استقلالی نود تراکتور سازی _ استقلال 15:30 برف روی شیروانی داغ پرسپولیس _ ذوب آهن ...
استقبال رادیو تهران از ریو 2016 - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../استقبال+رادیو+تهران+از+ریو+2016
Translate this page
وی در ادامه بیان کرد: برنامه ورزش از رادیو تهران با محوریت تحلیل و بررسی بخش‌های ... 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ ...
اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی
fcbar3lona.ir/
Translate this page
دو خرید جدید استقلال در تابستان با گذشت دو هفته از لیگ هنوز نتوانسته اند انتظارات را ... 16+2 نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ ...
سایت خبری | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی - Part 30 - First
kalvan.ir/page/30/
Translate this page
وانانیوز- نتایج تراکتور در این فصل دلخواه هواداران تراکتور نبود اما جالب است ... فیلم‌هایی چون «راهبه پرنده» و «گربه روی شیروانی داغ» در سن ۹۳ سالگی درگذشت.
دانلود ویدئوی برف روی شیروانی داغ - جیب کلیپ
clip.sinior.ir/video.php?hash=Yaokr
Translate this page
سعید مظفریان استهبانی دکلمه: سعید مظفریان استهبانیشعر: دکتر محمد هادی کریمی برف روی شیروانی داغ برف روی شیروانی داغ , سعید مظفریان استهبانی , دکلمه ,
قسمتی از فیلم:برف روی شیروانی داغ - فیلم آکا - آکاایران
www.akairan.com/filme/serial/2015672218454.html - Translate this page
قسمتی از فیلم:برف روی شیروانی داغ - فیلم آکا, فیلم و سریال, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.
بازیگر «گربه روی شیروانی داغ» درگذشت - جویا - Jooya News
jooya.net/.../بازیگر-گربه-روی-شیروانی-داغ-درگذش...
Translate this page
Apr 27, 2016 - «مادلین شروود» بازیگر کانادایی فیلم‌هایی چون «راهبه پرنده» و «گربه روی شیروانی داغ» در سن 93 سالگی درگذشت.
بیات: کادر فنی در کنار یزدانی قرار دارد/ نهایت تلاش را برای رسیدن او به ...
www.farsipu.com/.../بیات-کادر-فنیکنار-یزدانی-قرا...
Translate this page
1 hour ago - ... کامل رقابت‌های ورزشکاران ایران در المپیک ریو + جدول و ساعت مسابقات ... نکته از تقابل نفت آبادان و تراکتورسازی/ تراکتور روی شیروانی داغ ...
خلاصه فیلم برف روی شیروانی داغ - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=خلاصه...روی+شیروانی+داغ
Translate this page
او در هر دو اقتباس نمایشی و سینمایی «گربه روي شيرواني داغ» و «پرنده شیرین .... باشگاه خبرنگاران جوان ، در فيلم زیر خلاصه دیدار 2 تیم تراکتورسازی تبریز و ...
«برف روی شیروانی داغ» و «خیابان بیست و چهارم» به سینماها می‌آیند
www.khabaronline.ir/.../detail/142625/culture/cinema - Translate this page
Apr 11, 2011 - «برف روی شیروانی داغ» و «خیابان بیست و چهارم» به سینماها می‌آیند ..... مقابل تراکتورسازی در دقیقه 90 درست شد از چگونگی حل مشکلش حرف می‌زند.
پرکارترین بازیگرهای جشنواره 29 فیلم فجر - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/news/641436
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
از بازیگرانی که با دو فیلم در جشنواره بیست‌ونهم حاضر هستند، می‌توان به شهاب حسینی با جدایی نادر از سیمین و برف روی شیروانی داغ، مریلا زارعی با گزارش یک جشن ...
خنکای روی شیروانی داغ دوم مرداد ماه... | جستجو | ایران مووی
iranmovie.tk/.../خنکای+شعر+روی+شیروانی+داغ+دوم+م...
Translate this page
Jul 22, 2016 - خنکای شعر روی شیروانی داغ دوم مرداد ماه. ... نما در سقف های شيرواني بسیار کاربردی است. نما در کجای ..... تراکتور سازی _ استقلال خوزستان ساعت 18
چو برفِ نشسته به روی شیروانیِ داغ... | یاس - تبلیغات متنی
ea3.ir/page-117235.html
Translate this page
در تازیانه ی هوای سرد است. صله ای نمی خواهم. چرا که طلا. تمام افتخار از این دارد. که به رنگ گونه های من زرد است. *برف روی شیروانی داغ/میر هادی کریمی. +2:دلم فریاد میخواهد ...
انتظار؛ در مبارزه است - نوستالوژی
hosamoleslam.blogfa.com/post/18
Translate this page
انتظار؛ در مبارزه است - نوستالوژی - کربلا! ما را نیز در خیل کربلائیان بپذیر.... ... نجیبی است، برف روی شیروانی داغ،چارچنگولی،نیشو زنبور و هزار فیلم کوفتی ... سر زمين بودُم با تراکتور، جنگ هم که تموم شد، برگشتُم سر همو زمين، بي تراکتور!
.: نسيم - خبرگزاری بین المللی پیام کوتاه :. - فیلم سینمایی "برف روی ...
www.nasimonline.ir/detail/News/221611/164 - Translate this page
May 8, 2011 - اخبار آرشیوی / فیلم سینمایی "برف روی شیروانی داغ" ساخته محمدهادی کریمی ساعت ... کانون فیلم" نسل آفتاب" با همکاری شرکت "توانیر" در پنجاهمین نشست ماهانه خود اقدام ... گزارش روز:: کم تماشاگرترین تراکتورسازی- استقلال تاریخ.
نمایش - شیروانی مرادوف قهرمان - مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود
irctr.ir/tag/شیروانی%20مرادوف%20قهرمان
Translate this page
«مدلین‌شروود» هنرپیشه «گربه‌ای روی شیروانی داغ» درگذشت ... کارشناس داوری درباره داوری دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: گل نخست تراکتورسازی در شرایطی به ...
پاراگراف کتاب (17) - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../پاراگراف-کتاب-17
Translate this page
Jan 4, 2015 - ما در اینجا سعی کرده ایم با انتخاب گزیده هایی متفاوت و زیبا از کتاب های مختلف آثار نویسندگان بزرگ، شما را با این ... گربه روی شیروانی داغ / تنسی ویلیامز / مترجم: مرجان بخت‌مینو ..... رونمایی از پیراهن تراکتورسازی در لیگ برتر.
سربلندی لومیا 920 در آزمایش له شدن زیر چرخ‌ یک تراکتور 24 تنی! | فارنت
farnet.ir/.../nokia-lumia-920-gets-run-over-by-a-24-to...
Translate this page
سربلندی لومیا 920 در آزمایش له شدن زیر چرخ‌ یک تراکتور 24 تنی! .... اضافه می‌شود · بازی‌هایی که این هفته منتشر می‌شوند · گربه روی شیروانی داغ؛ نقد فیلم «کیانو» ...
بازیگر «گربه روی شیروانی داغ» درگذشت - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../بازیگر-گربه-روی-شیروانی-دا... - Translate this page
رهبر معظم انقلاب اسلامی: ما باید کار را گسترش دهیم، کیفیت کار را بالا ببریم، حق کار را ادا کنیم. اگر یک مدیر، خود را وقف کار نکند حق کار را ادا نکرده است./برنا.
عکس خارجی داغ - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خارجی-داغ/
Translate this page
Apr 29, 2016 - داغ ترین عکس ها از اینستاگرام هنرمندان خارجی در این مطلب از سایت پارس ناز ما سعی داریم گزیده ای از عکس .... بازیگر فیلم گربه روی شیروانی داغ درگذشت! .... طرفداران تیراختور در یکی از دانشگاههای مالزی تراکتور در استادیوم اُولد …
مختلف
masoudtt10.blogfa.com/
Translate this page
... سینمای ایران که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته .... مديرعامل تراکتورسازي در مورد عملکرد بازيکنان تازه‌وارد تيمش گفت: از ...
تصاویر بارش باران و تگرگ در تبریز 95 - دوستی
2sti.ir/search/?...تصاویر%20بارش%20باران%20و%20...
Translate this page
مهاجم تیم تراکتورسازی تبريز در اندیشه آقای گلی دوباره با پیراهن این تیم است. .... که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته است .
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,634
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,997
  • بازدید ماه : 3,997
  • بازدید سال : 138,160
  • بازدید کلی : 2,646,707