loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 183 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران

قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 14 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 12

بر اساس اصل 57 قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قواى حاكم در جمهورى اسلامى ایران هستند كه البته زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت و مستقل از یكدیگر مى‏باشند

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران

 

چكیده:
بر اساس اصل 57 قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قواى حاكم در جمهورى اسلامى ایران هستند كه البته زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت و مستقل از یكدیگر مى‏باشند. در این نوشتار نگاهى داریم به «قوه مقننه» در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران و اختیارات و وظایف این قوّه را بررسى خواهیم كرد.

بر اساس اصل 57 قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، «قواى حاكم در جمهورى اسلامى ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه كه زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت، بر طبق اصول آینده این قانون اعمال مى‏گردند. این قوا مستقل از یكدیگرند.»

بر اساس اصل 58 قانون اساسى، «اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شوراى اسلامى است كه اعضاى آن را نمایندگان منتخب مردم تشكیل مى‏دهند.»

فصل ششم قانون اساسى، مربوط به قوه مقننه و مجلس است. مجلس، مهمترین ركن تصمیم‏گیرى در جمهورى اسلامى ایران است.

بر اساس اصل 59، طریقه دیگرى نیز براى اعمال قوه مقننه وجود دارد. در این اصل آمده است: «در مسایل بسیار مهم اقتصادى، سیاسى، اجتماعى و فرهنگى، ممكن است اعمال قوه مقننه از راه همه‏پرسى و مراجعه مستقیم به آراى مردم صورت گیرد. درخواست مراجعه به آراى عمومى باید به تصویب دوسوم مجموع نمایندگان مجلس برسد.»
بر اساس قانون همه‏پرسى: «همه‏پرسى، به پیشنهاد رئیس جمهورى یا یكصد نفر از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى و تصویب 32 مجموع نمایندگان صورت خواهد گرفت.»(2)

«این مصوبه، همانند سایر مصوبات باید به شوراى نگهبان براى اظهارنظر فرستاده شود.»(3)

«نظارت بر همه‏پرسى به عهده شوراى نگهبان است.»(4)

در ارتباط با اصل 58 (اعمال قوه مقننه از طریق مجلس) دو نكته قابل ذكر است:

1- هرچند امر قانونگذارى در جمهورى اسلامى ایران از طریق مجلس است، اما معنایش این نیست كه مصوبات مجلس به تنهایى داراى اعتبار است و براى رسمیت و قانونیت یافتن آنها نیازى به تأیید هیچ مركز و نهادى نیست. بنابراین، اگر بر اساس اصل 72، 91، 94 و 112، براى قانونى شدن مصوبات مجلس، نظر تأییدى شوراى نگهبانى و در پاره‏اى از موارد، مجمع تشخیص مصلحت نظام لازم شمرده شده است، منافاتى با اصل مزبور (58) ندارد.
2- مرجع قانونگذارى بودن مجلس، منافاتى با محدود بودن حق قانونگذارى آن ندارد. به تعبیر دیگر، هرچند مجلس، حق قانونگذارى دارد، اما بر اساس قانون اساسى، در برخى از زمینه‏ها حق قانونگذارى ندارد. در اصل 71 آمده است: «مجلس شوراى اسلامى در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسى مى‏تواند قانون وضع كند».
حق قانونگذارى مجلس از دو جهت محدود است؛ یكى این‏كه نمى‏تواند قوانینى وضع كند كه با اصول و احكام مذهب رسمى كشور یا قانون اساسى مغایرت داشته باشد.(5) دیگر این‏كه سیاست‏گذارى و برنامه‏ریزى در پاره‏اى از زمینه‏ها، بر اساس قانون اساسى، به نهادهاى خاصى واگذار شده است؛ به برخى از این موارد، اشاره مى‏شود:

الف) بر اساس بند 1 اصل 110، تعیین سیاستهاى كلى نظام جمهورى اسلامى ایران، از وظایف و اختیارات مقام رهبرى قلمداد شده است و نیز بر اساس بند 7 و 8 همین اصل، تصمیم‏گیرى در زمینه حل اختلاف و تنظیم روابط قواى سه‏گانه و نیز حل معضلات نظام، جزء وظایف و اختیارات مقام رهبرى به حساب آمده است. بنابراین، در این موارد، مجلس حق قانونگذارى ندارد و رأى و نظر مقام رهبرى بر همگان - حتى بر مجلس شوراى اسلامى - نافذ و الزامى است.

ب) در اصل 108 چنین آمده است:

«قانون مربوط به تعداد و شرایط خبرگان، كیفیت انتخاب آنها و آیین‏نامه داخلى جلسات آنان براى نخستین دوره باید به وسیله فقهاى اولین شوراى نگهبان تهیه و بااكثریت آراى آنان تصویب شود و به تصویب نهایى رهبر انقلاب برسد. از آن پس، هرگونه تغییر و تجدیدنظر در این قانون و تصویب سایر مقررات مربوط به وظایف خبرگان، در صلاحیت خود آنان است.» بنابراین، مجلس نمى‏تواند در این موارد قانونگذارى كند.

ج) در ذیل اصل 112 آمده است: «مقررات مربوط به مجمع (مجمع تشخیص مصلحت نظام) توسط خود اعضا تهیه و تصویب و به تأیید مقام رهبرى خواهد رسید.» بنابراین، مجلس نمى‏تواند در ارتباط با مقررات مجمع تشخیص مصلحت نظام، قانونگذارى كند.

د) بر اساس اصل 176 قانون اساسى، تعیین سیاستهاى دفاعى - امنیتى كشور، در محدوده سیاستهاى كلى تعیین‏شده از طرف مقام رهبرى و هماهنگ نمودن فعالیتهاى سیاسى، اطلاعاتى، اجتماعى، فرهنگى و اقتصادى در ارتباط با تدابیر كلى دفاعى - امنیتى و بهره‏گیرى از امكانات مادى و معنوى كشور براى مقابله با تهدیدهاى داخلى و خارجى، از وظایف و اختیارات شوراى عالى امنیت ملى كشور است كه پس از تصویب از جانب این شورا و تأیید آنها از جانب مقام رهبرى، بر همگان - حتى بر نمایندگان مجلس - الزامى است.

ه) بر اساس اصل 177 قانون اساسى، تصمیم‏گیرى براى بازنگرى قانون اساسى و نیز اصلاح و تتمیم آن از اختیارات مقام رهبرى و مجمع تشخیص مصلحت نظام و شوراى مخصوص بازنگرى قانون اساسى است و از محدوده اختیارات مجلس شوراى اسلامى خارج است.

و) بر اساس ولایت مطلقه و اختیارات ویژه رهبرى، اگر مقام رهبرى، گروهى را عهده‏دار سیاست‏گذارى و برنامه‏ریزى در زمینه خاصى قرار دهند - چنان كه شوراى عالى انقلاب فرهنگى را عهده‏دار سیاست‏گذارى در زمینه علمى و فرهنگى كشور قرار داده‏اند -، آن مجمع مى‏تواند در آن زمینه سیاست‏گذارى كند و مصوبات آنها بر همگان، حتى بر نمایندگان مجلس، الزامى است.

امام خمینى رحمه‏الله در پاسخ به تقاضاى رئیس جمهورى وقت در سال 1363 كه خواستار اعتبار مصوبات این شورا در حد قانون بود فرموده‏اند: «باید به مصوبات این شورا ترتیب آثار داده شود.»(6) 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران , قوه مقننه , قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران , قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 325,000 results (0.57 seconds)
Search Results
دیوان عدالت اداری :: قانون اساسی
www.divan-edalat.ir/show.php?page=base
Translate this page
در جمهوری اسلامی ایران امور کشور باید به اتکاء آراء عمومی اداره شود، از راه انتخابات: انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراها و نظایر اینها، یا از ...
قوه مقننه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Article/View/82464
Translate this page
بر اساس اصل 57 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران هستند که البته زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت و ...
مرکز پژوهشها - قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - فصل ششم : قوه مقننه ...
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - فصل ششم : قوه مقننه - اصل 62 الی 99. فصل ششم : قوه مقننه مبحث اول- مجلس شورای اسلامی اصل شصت و دوم: مجلس شورای اسلامی از ...
مرکز پژوهشها - قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - مرکز پژوهش های مجلس
rc.majlis.ir/fa/content/iran_constitution
Translate this page
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبین نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/.../قانون_اساسی_جمهوری_اسلا...
Translate this page
Jul 8, 2016 - قانون اساسی کشورها, قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .... ۷.۲ مبحث دوم - اختيارات و صلاحيت مجلس شوراي اسلامي. ۷.۲.۱ اصل هفتاد و یکم; ۷.۲.۲ اصل ...
سايت اطلاع رساني شوراي نگهبان/قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
www.shora-gc.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مبين نهادهاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي .... قوه مجريه به دليل اهميت ويژه‌اي كه در رابطه با اجراي احكام و مقررات اسلامي به منظور ...
اصول 177 گانه‌ي قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران/پورتال سامانه قانون اساسی
www.ghanoonasasi.ir/.../home/?.../اصول%20177%20...
Translate this page
اصل 6 در جمهوري اسلامي ايران امور كشور بايد به اتكاء آراي‌عمومي اداره شود، از راه انتخابات‌: انتخاب رئيس جمهور،نمايندگان مجلس شوراي اسلامي‌، اعضاي شوراها و نظاير اينها، ...
قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قوه_مقننه...
Translate this pagePersian Wikipedia
قوه مقننه بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران است که کار تهیه و تصویب قوانین عمومی کشور ... شورای نگهبان قانون اساسی که کار نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی و ...
نظام جمهوری اسلامی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../نظام_جمهو...
Translate this pagePersian Wikipedia
Jump to ۲.۳.۱ مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی در ایران وظیفه قانون گذاری و نظارت بر ... ۶۴قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عده نمایندگان مجلس ...
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قانون_اسا...
Translate this pagePersian Wikipedia
Jump to ۴.۱.۲.۱ قوه مقننه‎ - قوه مقننه[ویرایش]. محتوای فصل ششم. ۱-مجلس شورای اسلامی. الف-اعضاومدت وحدنصاب(۶۳-۶۴-۶۵-۶۸–۶۹-۷۸-۸۸-۸۹). ب-صلاحیت ...
قوه مقننه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - پایگاه مجلات تخصصی نور
www.noormags.ir/view/.../قوه-مقننه-در-قانون-اساسی-جمهوری-اسلامی-ایرا...
عباس نیکزاد ; مجله: رواق اندیشه ; مرداد 1383 - شماره 32 ;
[PDF]قانون اساسی
www.emdad.ir/.../g...
Translate this pageImam Khomeini Relief Foundation
اﺻﻞ ﺷﺸﻢ : در ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان اﻣﻮر ﮐﺸﻮر ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ اﺗﮑﺎ آرا ﻋﻤﻮﻣﯽ اداره ﺷﻮد، از راه اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت : اﻧﺘﺨﺎب رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراي اﺳﻼﻣﯽ، اﻋﻀﺎي ﺷﻮراﻫﺎ و ﻧﻈﺎﯾﺮ اﯾﻨﻬﺎ، ﯾﺎ از راه ﻫﻤﻪ ﭘﺮﺳﯽ در ﻣﻮاردي ...
-قوه قضائيه-قوه مقننه-نظارت ولي فقيه-قواي سه گانه-قوه مجريه- | پرسمان ...
www.siasi.porsemani.ir/node/767
Translate this page
در جمهوري اسلامي ايران رياست دولت كشور با وليّ فقيه است و اصل ولايت فقيه از مهمترين و كليدي ترين اصول قانون اساسي است كه ناشي از مباني مكتبي نظام مي باشد.
[DOC]قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران - سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس
www.dres.ir/.../قانون%20اساسي%20جمهوري%20اسلامي...
Translate this page
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبین نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ..... نمایندگان مجلس خبرگان متشکل از نمایندگان مردم، کار تدوین قانون اساسی را بر اساس ...
قوه مقننه در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران - دانلود,رایگان,پایان نامه ...
www.dociran.com › ... › حقوق و فقه
Translate this page
Jan 13, 2011 - بر اساس اصل 57 قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریهو قضائیه، قواى حاكم در جمهورى اسلامى ایران هستند كه البته زیر نظر ولایتمطلقه ...
اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري -مهمترين وظايف هر قوه از ...
www.porseman.org/q/show.aspx?id=98278
Translate this page
پرسش و پاسخ ، مهمترين وظايف هر قوه از قواي سه گانه (به طور خلاصه) چيست؟ ... قواي سه گانه رجوع به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران است، لذا براساس اين قانون به مهم ... اين قانون به مهم ترين وظايف قواي سه گانه اشاره مي شود: وظائف و اختيارات قوه مقننه: 1) ...
در جمهوری اسلامی قوانین را کدام قوه تصویب می کند - دانلود فیلم
75download.ir/در-جمهوری-اسلامی-قوانین-را-کدام-قوه-ت...
Translate this page
May 30, 2016 - قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، نظارت بر قوانين و مصوبات را بر عهده شوراي .... در سطور گذشته بيان شد كه نظارت بر مصوبات قوة مقننه از وظايف ...
رهبری از نگاه قانون :: Leader.ir
www.leader.ir/fa/law
Translate this page
Mar 21, 1989 - اصول مرتبط با رهبرى در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران: ... قواى حاکم در جمهور اسلامى ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه که زیر نظر ...
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
www.mesbah72.blogfa.com/
Translate this page
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - قرآن قانون اساسی همه ی علوم است. ... قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه ... این قوا مستقل از ...
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - قوه مقننه
www.irentekhabat.ir/.../قانون-اساسی-جمهوری-اسلامی-ای...
Translate this page
فصل ششم- قوه مقننه. مبحث اول- مجلس شورای اسلامی. اصل 62. شصت و دوم اصلاحی 1368. مجلس شورای اسلامی[1] از نمایندگان ملت که به طور مستقیم و با رأی مخفی انتخاب ...
آشنایی با کمیسیون اصل 90 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/149866
Translate this page
Oct 30, 2011 - قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران در 3 بخش قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقنّنه تقسیم شده است. هر یک از این قوا به صورت جداگانه به اِعمال قدرت می‌پردازند ...
رئیس جمهور و مسؤولیت اجرای قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران - بخش ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Apr 10, 2016 - به‌موجب اصل (113) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور، «مسؤول .... نظارت قوه مقننه، جهت اجرای قانون اساسی نیز دارای ابعاد مختلف سیاسی، ...
در جمهوری اسلامی قوانین را کدام قوه تصویب می کند - دانلود
hyper-king.avablog.ir/.../در+جمهوری+اسلامی+قوانین+را...
Translate this page
May 30, 2016 - قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، نظارت بر قوانين و مصوبات را بر عهده شوراي .... در سطور گذشته بيان شد كه نظارت بر مصوبات قوة مقننه از وظايف ...
بررسی ساختار قوه مقننه در جمهوری اسلامی ایران - صاحب نیوز
sahebnews.ir › سیاسی
Translate this page
Jan 11, 2016 - در نظام جمهوری اسلامی ایران فقط یک مجلس قانونگذاری بنام مجلس شورای اسلامی وجود دارد (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران-اصل ۶۲) و مصوبات آن پس از ...
پیام آفتاب - استقلال قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
www.payam-aftab.com/.../استقلال-قوا-قانون-اساسی-...
Translate this page
قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه که زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول آینده این قانون اعمال می گردند. این قوا ...
جمهوری اسلامی ایران - ويکی شيعه
fa.wikishia.net/view/جمهوری_اسلامی_ایران
Translate this page
Jump to ۷.۳ قوه مجریه‎ - وی پس از انتخاب شدن و تنفیذ توسط رهبری‌، در مجلس شورای اسلامی سوگند می‌خورد که از نظام جمهوری اسلامی‌، قانون اساسی و مذهب رسمی کشور ...
در جمهوری اسلامی ایران، رئیس قوه قضائیه را چه کسی انتخاب می کند؟
blog-news.rozblog.com/در-جمهوری-اسلامی-ایران-رئیس...
Translate this page
رﺋﯿﺲ ﻗﻮه ﻣﻘﻨّﻨﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﯽ ﺷﻮد؟ ﺟﻮاب. : رأي ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراي ... ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﺗﻮﺳﻂ ﭼﻪ ﻣﺮﺟﻌﯽ ﺗﺪوﯾﻦ ﺷﺪه اﺳﺖ؟ ﺟﻮاب ... ﻗﻮه ﻗﻀﺎﺋﯿﻪ. رﻫﺒﺮ از ﭼﻪ ﻃﺮﯾﻘﯽ ﺑﺮ دادﮔﺴﺘﺮي ...
جمهوری اسلامی ایران: از بازرگان تا روحانی - Google Books Result
https://books.google.com/books?isbn=1780835124 - Translate this page
فریدون قاسمی, ‎سیروس رزاقی‌پور
اصلاح قانون اساسی و تصویب آن در ۶ مرداد ۱۳۶۸ " تجربه ده ساله اجرای اولین قانون اساسی ... قوه مقننه: در این قوه اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بر سر ...
[PDF]اﻳﺮان ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﻲ اﺳﺎﺳﻲ ﻗﺎﻧﻮن
www.ostan-hm.ir/Upload/000Bazresi/1a0000.pdf
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮن. اﺳﺎﺳﻲ. ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﻲ. اﻳﺮان. ﺣﻜﻮﻣﺖ. اﻳﺮان. ﺟﻤﻬﻮري. اﺳﻼﻣﻲ. اﺳﺖ. آﻪ. ﻣﻠﺖ. اﻳﺮان. ، ﺑﺮ اﺳﺎس .... ر، ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎن. ﻣﺠﻠﺲ. ﺷﻮراي. اﺳﻼﻣﻲ. ، اﻋﻀﺎي. ﺷﻮراهﺎ و ﻧﻈﺎﻳﺮ اﻳﻨﻬﺎ، ﻳﺎ از. راﻩ. هﻤﻪ. ﭘﺮﺳﻲ. در ﻣﻮاردي. آﻪ.
عدالت خواه - قوه مقننه
www.edalattkhah.blogfa.com/cat-39.aspx
Translate this page
قوه مقننه:. چكیده: بر اساس اصل 57 قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قواى حاكم در جمهورى اسلامى ایران هستند كه البته زیر نظر ولایت مطلقه ...
ماهنامه علوم انسانی مهرنامه | توازن قدرت ميان قواي مقننه و مجريه
www.mehrnameh.ir/.../توازن-قدرت-ميان-قواي-مقننه-و...
Translate this page
در قانون اساسی مشروطه و جمهوری اسلامی ایران ... با اين وصف، نخستين قانون اساسي مدون ايران كاملاً مجلس محور است و اساساً هيچ حكمي نسبت به دادگستري – كه خواست ...
کدام قوه در جمهوری اسلامی ایران قوانین را تصویب میکند :: مرجع کامل عکس ...
didany.blog.ir/.../کدام-قوه-در-جمهوری-اسلامی-ایران-قوان...
Translate this page
May 30, 2016 - قوای حاکم در جمهور اسلامی ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه ... قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نظارت بر قوانین و مصوبات را بر عهده ...
err_site
www.parliran.ir/?siteid=1
Dear user. Site does not exist. Home.
[PDF]اﯾﺮان اﺳﻼﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮرﯼ اﺳﺎﺳﯽ ﻗﺎﻧﻮن ١ اﺻﻞ اش ﺑﻪ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺣﻖ و
www.iust.ac.ir/files/res.../1_101_ghanon_asasi.pdf
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮن. اﺳﺎﺳﯽ. ﺟﻤﻬﻮرﯼ. اﺳﻼﻣﯽ. اﯾﺮان. اﺻﻞ. ١. ﺣﮑﻮﻣﺖ اﯾﺮان ﺟﻤﻬﻮرﯼ اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻠﺖ اﯾﺮان، ﺑﺮ اﺳﺎس اﻋﺘﻘﺎد دﯾﺮﯾﻨﻪ .... ﺟﻤﻬﻮر، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراﯼ اﺳﻼﻣﯽ، اﻋﻀﺎﯼ ﺷﻮراهﺎ و ﻧﻈﺎﯾﺮ اﯾﻨﻬﺎ، ﯾﺎ از راﻩ هﻤﻪ.
[PDF]ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ - Iran Data Portal
irandataportal.syr.edu/wp-content/.../1368-persian.pdf
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻣﺒﻴﻦ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ٬ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ٬ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ .... ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎﻥ ﻣﺘﺸﻜﻞ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ٬ ﻛﺎﺭ ﺗﺪﻭﻳﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﭘﻴﺶ ﻧﻮﻳﺲ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﻱ ...
: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir › جامعه و علوم اجتماعی › حقوق
Translate this page
مقدمات تدوین; بررسی نهایی. الف: تقدیم لایحه قانون اساسی به مجلس; ب: تصویب اصول قانون اساسی توسط مجلس; ج: تصویب ملت (مراجعه به آرای عمومی یا رفراندوم).
همه‌پرسی قانون اساسی جدید جمهوری اسلامی برگزار شد - تاریخ ایرانی
www.tarikhirani.ir/fa/events/3/EventsDetail/245
Translate this page
تاریخ ایرانی: در روز ۶ مرداد ۱۳۶۸ نسخه جدید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به ... نماینده به انتخاب مجلس را مامور بازنگری و اصلاح قانون اساسی کرد که ریاست این گروه ...
نگاهي ديگر به جايگاه و اختيارات مجلس در جمهوري اسلامي ايران
www.ettelaat.com/etiran/?p=188568
Translate this pageEttela'at
Feb 29, 2016 - اشاره: « نگاهی دیگر به جایگاه و اختیارات مجلس در جمهوری اسلامی ایران » عنوان مقاله‌ای ... جایگاه و اختیارات قوه مقننه در قانون اساسی جمهوری اسلامی:.
مقاله قوه مقننه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
bankmaghaleh.ir/مقاله-قوه-مقننه-در-قانون-اساسی-جمهو...
Translate this page
بر اساس اصل ۵۷ قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قواى حاکم در جمهورى اسلامى ایران هستند که البته زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت و ...
قانون اساسی ایران اصل 50 تا 100 | قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
sootak.ir/قانون-اساسی/قانون-اساسی-جمهوری-اسلامی-ایر...
Translate this page
قواي حاكم در جمهوري اسلامي ايران عبارت هستند از: قوه مقننه ، قوه مجريه و قوه قضائيه كه زير نظر ولايت مطلقه امر و امام امت بر طبق اصول آينده اين قانون اعمال مي گردند ، اين ...
تحقیق در مورد قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران - دانلود مطالب ...
www.docs.blogsky.com/1395/05/09/post-12519/
Translate this page
Jul 30, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:13 فهرست مطالب قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى ...
دکتر متقی زاده احمد - سوالات آشنایی با "قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
motaghizadeh.blogfa.com/.../سوالات-آشنایی-با-قانون-...
Translate this page
Nov 13, 2015 - الف-قانون عادی ب-قانون اساسی ج-حقوق داخلی د-حقوق جزا جواب تشریحی: قانون ... 13-قوه مقننه در جمهوری اسلامی ایران چگونه است؟ الف-نظام دو مجلسی ولی ...
سؤالات مصاحبه هاي حضوري و گزینش استخدامی - مجموعه سوالات گزینش ...
hajjahmad.blogfa.com/post/6
Translate this page
-171 پس از برگزاري انتخابات، جلسات مجلس شوراي اسلامی با حضور چه تعداد از آنها ... -176 اقلیت هاي دینی که در قانون اساسی جمهوري اسلامی ایران به رسمیت شناخته شد ...
جایگاه وزارت دادگستری در قانون اساسی - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › حقوقي
Translate this page
Sep 1, 2014 - در قانون اساسی وزیر دادگستری نقشی تعامل گر، هماهنگ کننده و ... در جمهوری اسلامی ایران که قوه قضائیه امور مربوط به دادگستری را بر عهده دارد، پیش ...
‏نقدى بر قانون اساسى و ولايت فقيه: A Critique of Constitution of the ...
https://books.google.com/books?isbn=1595843604 - Translate this page
Parviz Dastmalchi, ‎پرویز دستمالچی - 2012 - ‎Constitutional history
A Critique of Constitution of the Islamic Republic of Iran and Religious ... مصلحت نظام • مجلس شوراى اسلامى 1 – 3-3– رهبر مذهبى نظام بر فراز قانون و ملت رهبرى، كه كويا نايب امام ... رهبر كه 11فصل سوم: بررسى و نقد قانون اساسى دث ر جمهورى اسلامى ايران ٣.
ویژگی‌های ممتاز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
www.yjc.ir/.../ویژگی‌های-ممتاز-قانون-اساسی-جمهوری-اس...
Translate this page
Dec 6, 2014 - اصل پنجاه و هفتم - قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه که زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول ...
قانون اساسي - Ghavanin.com : Iran Law Database Leading and ...
www.ghavanin.ir/detail.asp?id=5427
Translate this page
در جمهوري اسلامي ايران امور كشور بايد به اتكا آرا عمومي اداره شود ، از راه انتخابات : انتخاب رييس جمهور ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ، اعضاي شوراها و نظائر اينها ، يا از ...
ایرنا - جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران
www.irna.ir/.../NewsPri...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
Feb 28, 2012 - تهران، گروه گزارش - مجلس شورای اسلامی از اهمیت و جایگاه مهمی در ساختار سیاسی ایران برخوردار است و بیش از یک سوم از اصول قانون اساسی به آن ...
تحقیق در مورد قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ايران | کانون صبای ...
www.canoonsaba.ir/محصول-4533-تحقیق-در-مورد-قوه...
Translate this page
Jul 23, 2016 - بر اساس اصل ۵۷ قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران، سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه، قواى حاکم در جمهورى اسلامى ایران هستند که البته زیر نظر ولایت مطلقه ...
بسم الله الرحمن الرحیم
www.hashemishahroudi.org/fa/10yr/.../Index_Fa.htm
Translate this page
گفتار اول : آشنايي با قوه قضائیه جمهوري اسلامي ايران. مبحث اول : جایگاه قوه قضاییه در قانون اساسی. مبحث دوم : رابطه قوه قضائیه با سایر قوا (قوه مقننه و قوه مجریه).
Searches related to قوه مقننه در قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران <

متن قانون اساسی ایران

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران pdf

اصول قانون اساسی

قانون اساسی چیست

تاریخچه قانون اساسی ایران

تحقیق در مورد قانون اساسی

اصل 7 قانون اساسی

اصل 20 قانون اساسی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 905
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6,129
  • بازدید ماه : 12,869
  • بازدید سال : 105,699
  • بازدید کلی : 2,614,246