loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 364 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

قانون برگزاری مناقصات

قانون برگزاری مناقصات دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 21 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23

این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب می رسد و تنها در معاملاتی كه با رعایت این قانون انجام می شود كاربرد دارد

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

قانون برگزاری مناقصات

 

فصل اول – كلیات           
فصل دوم سازماندهی مناقصات


فصل سوم
برگزاری مناقصات

 

فصل چهارم- مقررات مناقصات

 

 

فصل اول كلیات

ماده 1 كاركرد

 

الف- این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب می رسد و تنها در معاملاتی كه با رعایت این قانون انجام می شود كاربرد دارد.

ب قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران اعم از وزارتخانه ها سازمان ها و موسسات و شركت های دولتی، موسسات انتفاعی وابسته و نهادهای عمومی غیر دولتی (در مواردی كه آن بنیادها و نهادها از بودجه كل كشور استفاده می نمایند)، موسسات عمومی، بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی، شورای نگهبان قانون اساسی و همچنین دستگاه ها و واحدهایی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر یا تصریح نام است، اعم از این كه قانون خاص خود را داشته ویا از قوانین و مقررات عام تبعیت نمایند نظیر وزارت جهاد كشاورزی، شركت ملی نفت ایران، شركت ملی گاز ایران، شركت ملی صنایع پتروشیمی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شركت های تابعه آنها موظفند در برگزاری مناقصه مقررات این قانون را رعایت كنند.

تبصره نیروهای مسلح، تابع مقررات و ضوابط خاص خود بوده و از شمول این قانون مستثنی هستند.

ماده 2 تعاریف

واژگانی كه در این قانون به كار برده شده به شرح زیر تعریف می شوند:

الف مناقصه: فرایندی است رقابتی برای تامین كیفیت مورد نظر (طبق اسناد مناقصه) كه در آن تعهدات موضوع معامله به مناقصه گری كه كمترین قیمت مناسب را پیشنهاد كرده باشد واگذار می شود.

ب مناقصه گزار: دستگاه موضوع بند (ب) ماده (1) این قانون كه مناقصه را برگزار می نماید.

ج مناقصه گر: شخصی حقیقی یا حقوقی است كه اسناد مناقصه را دریافت و در مناقصه شركت می كند.

د كمیته فنی بازرگانی:  هیاتی است با حداقل سه عضو خبره فنی بازرگانی صلاحیتدار كه از سوی مقام مجاز دستگاه مناقصه گزار انتخاب می شود و ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها و سایر وظایف مقرر در این قانون را برعهده می گیرد.

هـ- ارزیابی كیفی مناقصه گران: عبارت است از ارزیابی توان انجام تعهدات مناقصه گران كه از سوی مناقصه گزار یا به تشخیص وی توسط كمیته فنی بازرگانی انجام می شود.

و ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها: فرایندی است كه در آن مشخصات، استانداردها، كارائی، دوام و سایر ویژگی های فنی و بازرگانی پیشنهادهای مناقصه گران بررسی، ارزیابی و پیشنهادهای قابل قبول برگزیده می شوند.

ز ارزیابی مالی : فرایندی است كه در آن مناسبترین قیمت به شرح مندرج در ماده (20) این قانون از بین پیشنهادهایی كه از نظر بازرگانی پذیرفته شده اند، برگزیده می شود.

ح ارزیابی شكلی : عبارت است از بررسی كامل بودن اسناد و امضاء آنها، غیر مشروط و خوانا بودن پیشنهاد قیمت.

ط- انحصار :  در معامله عبارت است از یگانه بودن متقاضی شركت در معامله كه به طرق زیر تعیین می شود:

1 اعلان هیات وزیران برای كالاها و خدماتی كه در انحصار دولت است.

2- انتشار آگهی عمومی و ایجاب تنها یك متقاضی برای انجام معامله.

ی برنامه زمانی مناقصه : سندی است كه در آن زمان و مهلت برگزاری مراحل مختلف مناقصه، مدت اعتبار پیشنهادها و زمان انعقاد قرارداد مشخص می شود.

 

ماده 3 طبقه بندی معاملات

     معاملات از نظر نصاب (قیمت معامله) به سه دسته تقسیم می شوند:

           1- معاملات كوچك   : معاملاتی كه به قیمت ثابت سال 1382 كمتر از بیست میلیون  (000،000، 20‌) (*1) ریال باشد.

  2- معاملات متوسط : معاملاتی كه مبلغ مورد معامله بیش از سقف مبلغ معاملات كوچك بوده و از ده برابر سقف ارزش معاملات كوچك تجاوز نكند (000،000، 200 ریال ) (*2)

       3- معاملات عمده بزرگ : معاملاتی كه مبلغ برآورد اولیه آنها بیش از ده برابر سقف ارزش مبلغ معاملات كوچك باشد (000،000، 200 ریال به بالا) (*3)

 

------ پاورقی ---------------------------------------------------------------------------------

(*1 ) براساس تصویب نامه شماره 51557/ت37537هـ  مورخ 6/4/1386 هیات محترم وزیران مبلغ به بیست و نه میلیون و سیصد و چهل هزار ریال (000، 340، 29 ریال) اصلاح گردید .

 (2 *)  براساس تصویب نامه شماره 51557/ت37537هـ مورخ 6/4/1386 هیات محترم وزیران مبلغ  به  دویست ونود وسه  میلیون و چهارصد ریال (000، 400، 293 )  اصلاح گردید.

 (3 * ) براساس تصویب نامه شماره 51557/ت37537هـ مورخ 6/4/1386 هیات محترم وزیران مبلغ به  دویست و نودو سه میلیون و  میلیون و چهارصد ریال (0000، 400، 293 ریال)  اصلاح گردید.

تبصره 1 وزارت امور اقتصادی و دارایی مكلف است در ابتدای هر سال نصاب معاملات را براساس شاخص بهای كالاها و خدمات اعلام شده توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران جهت تصویب به هیات وزیران پیشنهاد نماید.

تبصره 2- مبلغ نصاب برای معاملات كوچك و متوسط مبلغ مورد معامله و در معاملات عمده مبلغ برآوردی واحد متقاضی معامله می باشد.

تبصره 3- مبلغ  یا برآورد معاملات مشمول هریك از نصاب های فوق نباید با تفكیك اقلامی كه به طور متعارف یك مجموعه واحد تلقی می شوند به نصاب پایین تر برده شود.

ماده 4 طبقه بندی انواع مناقصات

الف مناقصات از نظر مراحل بررسی به انواع زیر طبقه بندی می شوند:

1-   مناقصه یك مرحله ای: مناقصه ای است كه در آن نیازی به ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها نباشد در این مناقصه پاكت های پیشنهاد مناقصه گران در یك جلسه گشوده و در همان جلسه برنده مناقصه تعیین می شود.

2-    مناقصه دو مرحله ای: مناقصه های است كه به تشخیص مناقصه گزار بررسی فنی بازرگانی پیشنهادها لازم باشد در این مناقصه، كمیته فنی بازرگانی تشكیل می شود و نتایج ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها را به كمیسیون مناقصه گزارش می كند و براساس مفاد ماده (19) این قانون برنده مناقصه تعیین می شود.

ب -  مناقصات از نظر روش دعوت مناقصه گران به انواع زیر طبقه بندی می شوند:

1- مناقصه عمومی: مناقصه ای است كه در آن فراخوان مناقصه از طریق آگهی عمومی به اطلاع مناقصه گران می رسد.

2- مناقصه محدود: مناقصه ای است كه در آن به تشخیص و مسئولیت بالاترین مقام دستگاه مناقصه گزار، محدودیت برگزاری مناقصه عمومی با ذكر ادله تائید شود.

فراخوان مناقصه از طریق ارسال دعوتنامه برای مناقصه گران صلاحیتدار براساس ضوابط موضوع مواد (13) و (27) این قانون به اطلاع مناقصه گران می رسد. 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : قانون برگزاری مناقصات , قانون برگزاری مناقصات , مناقصات , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 536,000 results (0.43 seconds)
Search Results
[PDF]ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت
www.msrt.ir/fa/.../قانون%20برگزاري%20مناقصات.pd...
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت. ﻓﺼﻞ اول. –. ﺎتﯿﻠﮐ. ﻣﺎده. : 1. ﺎرﺑﺮدﮐ. اﻟﻒ. ا–. ﯾ. ﻦ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﻌ. ﯿﯿ. ﻦ روش و ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰار. ي. ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺐ ﻣﯽ رﺳﺪ و ﺗﻨﻬﺎ در ﻣﻌﺎﻣﻼﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ اﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮن. اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد، ...
قانون برگزاری مناقصات - پارس نماد
www.parsnamaddata.com/menu-43.html
Translate this page
قانون برگزاری مناقصات ، قانون مناقصه ، مناقصه چیست ، فرآیند مناقصه ، تعاریف مناقصه ، حقوق مناقصه پذیر ، کمیسیون مناقصه.
مرکز پژوهشها - قانون برگزاری مناقصات
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
قانون برگزاری مناقصات فصل اول کلیات ماده 1ـ کاربرد الف این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب می‌رسد و تنها در معاملاتی که با ...
قانون برگزاری مناقصات - فارسی
www.parsnamaddata.ir/menu-43.html
Translate this page
قانون برگزاری مناقصات ، قانون مناقصه ، مناقصه چیست ، فرآیند مناقصه ، تعاریف مناقصه ، حقوق مناقصه پذیر ، کمیسیون مناقصه.
[PDF]آيين نامه اجرايي بند (ج) ماده 12 قانون برگزاری مناقصات.pdf
www.mpo-hr.gov.ir/uploads/150021.pdf
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت ﻣﺼﻮب. ١٣٨٣. ، ﺁﻳﻴﻦ. ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﻨﺪ ﻳﺎد ﺷﺪﻩ را ﺑﻪ. ﺷﺮح ذﻳﻞ ﺗﺼﻮﻳﺐ ﻧﻤﻮد. : ﺁﻳﻴﻦ. ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﻳﻲ ﺑ. ﻨﺪ. « ج. » ﻣﺎدﻩ. (. ١٢. ) ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت. ﻓﺼﻞ اول آﻠﻴﺎت. ﻣﺎدﻩ.
[PDF]پاسخ پرشش هاي مطرح شده در باره قانون برگزاري مناقصات
stp.um.ac.ir/.../پاسخ%20پرشش%20هاي%20مطرح%20...
Translate this page
ﭘﺎﺳﺦ ﭘﺮﺳﺸﻬﺎی ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭی ﻣﻨﺎﻗﺼﺎﺕ،. ﻣﺼﻮﺏ. 17/11/. 1383. ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍی ﺍﺳﻼﻣﯽ. ﻧﺴﺨﻪ. 15/6/. 1388. -1. ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﺟﺮﺍی ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؟ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻨﺎﺩ ﻣﺎﺩﻩ. 2. ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺪﻧﯽ، ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ. 15.
[DOC]و آیین نامه های اجرایی آن فصل اول – کلیات ماده 1 - کاربرد الف – این قانون ...
www.bums.ac.ir/shares/manager/.../gh-90-22.doc
Translate this page
الف – این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب میرسد و تنها در معاملاتی که با رعایت این قانون انجام می‌شود، کاربرد دارد. ب - قوای سه گانه ...
[DOC]قانون برگزاري مناقصات.doc
as.mefa.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=d7c35fb9...
Translate this page
قانون برگزاري مناقصات كه درجلسه علني روز سه شنبه مورخ بيست و پنجم فروردين ماه يكهزار و سيصد و هشتاد و سه مجلس شوراي اسلامي تصويب و باتوجه به موارد ايراد ...
[PDF]q- monaghesat.pdf
www.qstp.ir/attachments/article/.../q-%20monaghesat....
Translate this page
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﻱ ﻣﻨﺎﻗﺼﺎﺕ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﻪ ﻋﻠﻨﻲ ﺭﻭﺯ ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮﺭﺥ ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﭘﻨﺠﻢ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ ﻣﺎﻩ ﻳﻜﻬﺰﺍﺭ. ﻭ ﺳﻴﺼﺪ. ﻭ ﻫﺸﺘﺎﺩ ﻭ ... ﺍﻟﻒ- ﺍﻳﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺭﻭﺵ ﻭ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﻱ ﻣﻨﺎﻗﺼﺎﺕ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﻳﺐ ﻣﻲ. ﺭﺳﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ...
قانون برگزاري مناقصات - آریاتندر
www.ariatender.com/beta/content.php?id=1
Translate this page
قانون برگزاري مناقصات. فصل اول – كليات. ماده 1- كاربرد. الف- اين قانون به منظور تعيين روش و مراحل برگزاري مناقصات به تصويب ميرسد و تنها درمعاملاتي كه با ...
دفتر امور حقوقي | قانون برگزاري مناقصات
law.moe.gov.ir/قوانين،.../قانون-برگزاري-مناقصات
Translate this page
Apr 13, 2004 - قانون‌ برگزاري‌ مناقصات‌. فصل‌ اول‌ كليات‌. ماده‌1ـ كاربرد. الف‌ اين‌ قانون‌ به‌ منظور تعيين‌ روش‌ و مراحل‌ برگزاري‌ مناقصات‌ به‌ تصويب‌ مي‌رسد و تنها در ...
قانون برگزاری مناقصات مصوب سال 1383 - حسابدار - پرشین بلاگ
hesabdartabriz.persianblog.ir/page/01
Translate this page
بسمه تعالی. قانون برگزاری مناقصات. فصل اول – کلیات. ماده 1- کاربرد. الف- این قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب میرسد و تنها ...
[PDF]قانون برگزاری مناقصات - صفحه اصلی
fanni.nkhorasan.ir/Modules/GetFile.aspx?Source=HyperLink_103...
Feb 5, 2005 - ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت ﭘﺲ از ﺗﺼﻮﯾﺐ ﻗﺎﻧﻮن و اﺳﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻫﯿﺌﺖ رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷـﮑﺎﯾﺎت. ﺗﻬﯿﻪ و اﺑﻼغ ... ﺮﺧﯽ از ﻣﻮاد آﯾﯿﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي اﺑﻼﻏﯽ ﻣﻐﺎﯾﺮ ﺑﺎ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼـﺎت ﺷـﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷـﺪه اﺳـﺖ ،.
آيين‌نامه اجرايی بند الف ماده 26 قانون برگزاری مناقصات - مشاهده جزئیات
icbar.ir/SubjectView/tabid/82/Code/254/Default.aspx
Translate this page
ماده 1- هدف و كاربرد الف - هدف: در اجراي بند "الف" ماده (26) قانون برگزاري مناقصات که در اين آيين‌نامه به اختصار قانون ناميده مي‌شود، ضوابط، موازين و معيارهاي تهيه فهرست ...
[PDF]آیین‌نامه اجرایی بند «الف» ماده 26 قانون برگزاری مناقصات
khorramshahrport.pmo.ir/.../1d6d23a477c559f101c2...
Translate this page
ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت ﻣﺼﻮب. 1383. آﻳﻴﻦ. ﻧﺎﻣﻪ. اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﻨﺪ ﻳﺎدﺷﺪه را ﺑﻪ ﺷﺮح ذﻳﻞ ﺗﺼﻮﻳﺐ ﻧﻤﻮد. : آﻳﻴﻦ. ﻧﺎﻣﻪ اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﻨﺪ. « اﻟﻒ. » ﻣﺎده. ) 26(. ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت. ﻓﺼﻞ اول ﻛﻠﻴﺎت. ﻣﺎده. 1. ﻫﺪف و ﻛﺎرﺑﺮد. اﻟﻒ ﻫﺪف.
2.اصلاح ماده 3 قانون برگزاري‌ مناقصات‌ - سال 1394 - نمایش قوانین و مقررات
www.barnameh-bodjeh.ir/fa/RulesView.html?ItemID...
Translate this page
هیئت وزیران درجلسه مورخ ۹۴/۲/۶ به پیشنهاد شماره ۵۶/۵۴۴۸ مورخ ۹۴/۱/۲۵ وزارت اموراقتصادی و دارایی و به استناد تبصره ۱ ماده ۳ قانون برگزاری مناقصات و ماده ۴۲ قانون الحاق ...
[PDF]نمودار فرآیند رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات
www.mop.ir/.../ShowFile.aspx?...
Translate this pageMinistry of Petroleum
ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت. (. ﻣﺼﻮب. 1383. ) و ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻫﻴﺎت رﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ ﺷﻜﺎﻳﺎت ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت. (. ﻣﺼﻮب. 16/12/88(. ﺷﻜﺎﻳﺖ ﻫﺮ ﻳﻚ از ﻣﻨﺎﻗﺼﻪ ﮔﺮان ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﻣﻘﺎم دﺳﺘﮕﺎه ﻣﻨﺎﻗﺼﻪ ﮔﺰار.
قانون برگزاری مناقصات در سال 94 - شرکت سهامی آب منطقه ای زنجان
www.znrw.ir/SC.php?type=component...id=39...
Translate this page
شماره: 15400/ت51813ه, 1394/02/13. قانون برگزاری مناقصات در سال 94. موضوع ابلاغ قانون برگزاری مناقصات در سال 94. واحد صادر کننده هیئت وزیران. pdf دانلود فایل.
قانون برگزاری مناقصات - وزارت صنعت، معدن و تجارت
www.mimt.gov.ir/.../176635-قانون-برگزاری-مناقصا...
Translate this page
... صنایع الکترونیک · برگزاری نشست هماهنگی ارزیابان جشنواره وب و کسب و کار ... طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی - فراخوان مناقصه عمومی یک ...
برگزاری مناقصات - شناسنامه قانون
shenasname.ir › نظام اجرایی
Translate this page
تعیین نصاب معاملات سال 1395 موضوع ماده (3) قانون برگزاری مناقصات ... دستورالعمل تعيين دامنه قيمت هاي متناسب پيشنهادي در مناقصات يك مرحله اي و دومرحله اي ...
[DOC]قانون برگزاري مناقصات بهمراه آيينامه هاي مربوطه
guilan.ac.ir/wp-content/uploads/2016/02/11.doc
قانون برگزاري مناقصات بهمراه آيينامه هاي مربوطه. قانون برگزاري مناقصات . فصل اول كليات . ماده‌1 كاربرد الف اين قانون به منظور تعيين روش و مراحل برگزاري‌ ...
[DOC]قانون مناقصات
arakmu.ac.ir/.../S...
Translate this pageArak University of Medical Sciences
الف – اين قانون به منظور تعيين روش و مراحل برگزاري مناقصات به تصویب می رسد و تنها در معاملاتی که با رعایت این قانون انجام می شود، کاربرد دارد. ب – قواي سه گانه ...
تصویب‌نامه درخصوص تعیین نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری ...
www.rooznamehrasmi.ir/laws/ShowLaw.aspx?Code...
Translate this page
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۲/۳/۲۶ بنا به پیشنهاد شماره ۵۶/۲۴۵۳۲ مورخ ۱۳۹۲/۲/۲۴ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد تبصره (۱) ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات ...
تصویب‌نامه در خصوص تعیین نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری ...
www.rrk.ir/Laws/ShowLaw.aspx?Code=4957
Translate this page
May 6, 2015 - تصویب‌نامه در خصوص تعیین نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات. وزارت امور اقتصادی و دارایی. هیأت وزیران در جلسه ۱۳۹۴/۲/۶ به ...
کبنانیوز | برگزاری سمینار آموزشی قانون برگزاری مناقصات در یاسوج ...
kebnanews.ir/.../برگزاری-سمینار-آموزشی-قانون-برگ...
Translate this page
Jan 17, 2016 - سمینار آموزشی قانون برگزاری مناقصات در یاسوج لغو شد. به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بنا بر گفته روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ...
انتشار چهارمین چاپ «مجموعه قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن
www.dotic.ir/news_p.php?n=218
Translate this page
Apr 22, 2015 - در بند الف و ب ماده (١) قانون برگزاری مناقصات آمده است : الف اين‌ قانون‌ به‌ منظور تعيين‌ روش‌ و مراحل‌ برگزاري‌ مناقصات‌ به‌ تصويب‌ مي‌رسد و تنها در ...
مناقصه ها و مزایده ها + قانون برگزاري مناقصات | نرم افزار مناقصات
https://www.ariansystem.net/مناقصه-مزایده-قانون-برگ...
Translate this page
Rating: 5 - ‎35 votes
Jul 25, 2016 - به دلیل افزایش رقابت در بازار ، مناقصه ها و مزایده ها از راه آگهی مناقصه و مزایده به انواع مناقصه می پردازند و با نرم افزار مناقصات دشواری کاراز بین ...
[PDF]ﻣﺸﺮوح ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎ و ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎي ﻣﻄﺮح ﺷﺪه ﻫﻤﺎﻳﺶ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰار
commercial.nigc.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=8c2da459-f970...
ﻗﺎﻧﻮن. ، آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ. اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﻨﺪ ﻫـ ﻣﺎده. 29. ﻗﺎﻧﻮن و آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺗﻀﻤﻴﻦ ﺑﺮاي ﻣﻌﺎﻣﻼت دوﻟﺘﻲ ....... ................ 27 ........ -. ﻧﺸﺴﺖ ﭼﻬﺎرم. : ﺳﺎﻳﺮ ﻣﻮارد ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت و آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ. ﻫﺎي آن ..... 40 .
ایرساگیل | قانون‌ برگزاری‌ مناقصات - ایرساگیل
irsaguil.ir/قانون‌-برگزاری‌-مناقصات-2/
Translate this page
Jul 13, 2016 - مصوب ۱۳۸۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام. فصل اول‌ کلیات‌. ماده ۱ـ کاربرد. الف این‌ قانون‌ به‌ منظور تعیین‌ روش‌ و مراحل‌ برگزاری‌ مناقصات‌ به‌ تصویب‌ ...
[PPT]قانون برگزاری مناقصات ویژه مدیران عالی
www.re-prisons.ir/.../قانون-برگزاری-مناقصات-ویژه-م...
Translate this page
آشنايي با قانون برگزاري مناقصات ويژه مديران سطوح عالی. مقدمه. معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور در راستاي توانمندسازي كارمندان و مديران، طراحي و ...
اطلاعات تخصصی ذیحسابان - قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه های مربوطه
takhassosi.blogfa.com/cat-13.aspx
Translate this page
May 2, 2016 - اطلاعات تخصصی ذیحسابان - قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه های مربوطه - اطلاع رسانی و ارائه كليه قوانين و مقررات مالي و محاسباتي.
مصوبه دولت درخصوص نصاب معاملات کوچک ،متوسط و بزرگ قانون ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
May 7, 2015 - معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درخصوص حد نصاب معاملات کوچک متوسط وبزرگ موضوع ماده (3) قانون برگزاری مناقصات را برای اجرا ابلاغ کرد.
دعاوی ناشی از قانون برگزاری مناقصات - سایت حقوق پیمانکاری
www.peymanlaw.com/index.php/tender-claims.html
Translate this page
دعاوی ناشی از قانون برگزاری مناقصات. ( نویسنده : رسول اوجاقلو - وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ). براساس ماده ۱ قانون برگزاری مناقصات وزارتخانه ها وموسسات ...
قانون‌ برگزاری‌ مناقصات - پایگاه خبری اختبار
www.ekhtebar.com/قانون‌-برگزاری‌-مناقصات/
Translate this page
Dec 2, 2015 - الف این‌ قانون‌ به‌ منظور تعیین‌ روش‌ و مراحل‌ برگزاری‌ مناقصات‌ به‌ تصویب‌ می‌رسد و تنها در معاملاتی‌ که‌ با رعایت‌ این‌ قانون‌ انجام‌ می‌شود، کاربرد دارد.
ساهوما | قوانین مالیات مستقیم و ارزش افزوده قانون برگزاري مناقصات ...
sahoma.azpar.com/?p=9109
Translate this page
فصل اول – كليات ماده 1- كاربرد الف- اين قانون به منظور تعيين روش و مراحل برگزاري مناقصات به تصويب ميرسد و تنها درمعاملاتي كه با رعايت اين قانون انجام مي شود ،
قانون برگزاری مناقصات - پرتال شركت مخابرات استان گلستان > صفحه ...
www.tcgolestan.ir/.../قانونبرگزاریمناقصات/.../Defau...
Translate this page
ليست دوره هاي آموزشي. ليست كتابهاي كتابخانه. ليست پذيرفته شدگان دوره. تدارکات و معاملات. قانون برگزاری مناقصات. تشخیص صلاحیت پیمانکار. آرشیو مناقصات.
قانون برگزاری مناقصات - شرکت مخابرات خراسان رضوی
www.tci-khorasan.ir/tabid/211/Default.aspx
Translate this page
قانون برگزاري مناقصات. كليات · ساماندهي مناقصات · برگزاري مناقصات · مقررات مناقصات. معرفی شرکت ». تاریخچه شرکت مخابرات خراسان · هیأت مدیره و مسئولین ...
دوره آموزش قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه معاملات در شرکت توزیع ...
ped-golestan.ir › گالری تصاویر
Translate this page
دوره آموزش قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه معاملات در شرکت توزیع برق گلستان. امروز, 08:28. 0; 1; 2; 3; 4; 5. دوره آموزش قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه معاملات ...
کتاب قانون برگزاری مناقصات همراه با آیین نامه های اجرایی، مقررات ...
ketab.ir/modules.php?name=News&op=pirbook...
Translate this page
قانون برگزاری مناقصات همراه با آیین نامه های اجرایی، مقررات برگزاری مناقصات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی و .
قانون برگزاری مناقصات - کتاب تخصصی انرژی
www.energybook.ir › قانون برگزاری مناقصات
Translate this page
الفاین قانون به منظور تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب می‌رسد و تنها در معاملاتی که با رعایت این قانون انجام می‌شود کاربرد دارد. بقوای سه‌گانه جمهوری ...
اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:: قانون برگزاری مناقصات
eazarbayjan.msy.gov.ir/.../300103-قانون-برگزاری-منا...
Translate this page
اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی. درباره ما. نمودار تشکیلاتی · شرح وظایف · اهداف و ماموریتها · تاریخچه. خدمات و فرایندها. فرایند ارائه خدمات · بازرسی و پاسخگویی ...
مدیریت منابع انسانی - آئین نامه بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات
edari.blogfa.com/post-708.aspx
Translate this page
آئين نامه اجرائي بند ( ج) ماده (12) قانون برگزاري مناقصات. فصل اول - كليات. ماده 1- هدف و كاربرد. الف - هدف: در اجراي بند ( ج) ماده (12) قانون برگزاري مناقصات كه در اين ...
آئين نامه بند ه ماده 29 قانون برگزاري مناقصات
www.abfagolestan.ir/.../آئين-نامه-بند-ه-ماده-29-قانون-...
Translate this page
تکریم ارباب رجوع. پست الکترونیک مدیران ستادی · پست الکترونیک مدیران امور. مشاوران. مشاوران جوان · مشاور بانوان · مشاور امور فرهنگی و دینی. مناقصه و مزایده.
SID.ir | تحليل موانع اجراي قانون برگزاري مناقصات در بخش دولتي
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=217036
Translate this page
by محمدزاده امير
دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی تحليل موانع اجراي قانون برگزاري مناقصات در بخش دولتي.
شاقول | قانون برگزاری مناقصات 130890 مورخ 17/11/83 ابلاغ 67490 مورخ ...
shaghool.ir/download.php?id=602&gr=1
Translate this page
ردیف, موضوع, شماره, تاریخ, نمایش. 1, حد نصاب معاملات، مصوبه سال 1395 (به استناد تبصره 1 ماده 3 قانون برگزاری مناقصات), 15185/ت53057ه‍, 1395/02/12.
تصویب نامه درخصوص تعیین نصاب معاملات موضوع ماده (۳) قانون برگزاری ...
www.khorasanbar.ir/index.php?...قانون-برگزاری-منا...
Translate this page
هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۴/۸/۱۳۹۱ بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۲۷۷۲/۵۶ مورخ ۲۵/۷/۱۳۹۱ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد تبصره (۱) ماده (۳) قانون برگزاری مناقصات ...
آشنایی با قانون برگزاری مناقصات - دفتر نوسازی و تحول اداری | وزارت ...
nosazi.farhang.gov.ir/fa/home/mohasebatmali4
Translate this page
عنوان دوره: آشنایی با قانون برگزاری مناقصات. نوع دوره: آموزش مدیران. مدت زمان دوره: ٦ساعت. شرایط متقاضیان: کلیه مدیران سطوح پایه و میانی. هدف دوره:انتظار میرود مدیران ...
قانون‌ برگزاري‌ مناقصات مصوب 03/11/1383 مجلس شورای اسلامی با ...
basijlaw.ir/.../قانون‌-برگزاري‌-مناقصات-مصوب-03111...
Translate this page
فصل اول‌ كليات‌. ماده ۱ـ كاربرد. الف اين‌ قانون‌ به‌ منظور تعيين‌ روش‌ و مراحل‌ برگزاري‌ مناقصات‌ به‌ تصويب‌ مي‌رسد و تنها در معاملاتي‌ كه‌ با رعايت‌ اين‌ قانون‌ انجام‌ مي‌شود‚ ...
[PDF]ﯾﯽ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت در ﺑﺨﺶ راﻫﺪاري ي اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎرا ﻫ - سازمان راهداری و حمل و ...
www.rmto.ir/.../راهکار‌های%20افزایش%20کارایی%20ق...
Translate this page
ﯾﯽ ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﮔﺰاري ﻣﻨﺎﻗﺼﺎت در ﺑﺨﺶ راﻫﺪاري. ﻣﻬﺪي ﺣ. ﻤ. ﺰه ﻫﻮﯾﺪا. رﺋ. ﯿﺲ اداره ﭘﯿﻤﺎن و رﺳﯿﺪﮔﯽ. اداره. ﮐﻞ. راه و ﺷﻬﺮﺳﺎز. ي. اﺳﺘﺎن ﻫﻤﺪان. ﻣﻘﺪﻣﻪ. ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻢ. ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺮاﺣﻞ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﭘﺮوژه. ﻫﺎ. ي ﻋﻤﺮاﻧﯽ.
برگزاری سمینار “قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن“ توسط ...
k-b.ir/530325
Translate this page
Jan 17, 2016 - واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و سازمان ...
Searches related to قانون برگزاری مناقصات

قانون برگزاری مناقصات سال 94

قانون برگزاری مناقصات pdf

قانون برگزاری مناقصات 94

آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات

ترک تشریفات مناقصه

قانون برگزاری مناقصات word

قانون برگزاری مزایده

آيين نامه اجرايي بند ه ماده 29 قانون برگزاري مناقصات
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,383
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,746
  • بازدید ماه : 4,746
  • بازدید سال : 138,909
  • بازدید کلی : 2,647,456