loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 168 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

جایگاه مصلحت در حقوق كیفری

جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 788 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 230

امروزه محور ومبنای حرکت جوامع بر اساس قانون پایه گذاری شده وهمواره جوامع در مسیر تکامل خویش با وضع قوانین ومقررات گوناگون واجرای آن نیازها ومسائل مطروحه در اجتماع را با لحاظ مقتضیاط زمانی و مکانی بر طرف ساخته وبعضاً در مواردی در راستای اجرای بهتر قانون در صدد اصلاح آن بر می آیند

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

جایگاه مصلحت در حقوق كیفری

 

مقدمه کلی

از گذشته های دور تاکنون همواره بین انسانها در جوامع مختلف تعاملات و روابط گسترده ای در ابعاد گوناگون زندگی وجود داشته است اگرچه در هر زمان بنا بر موقعیت خاص آن دوره که متاثر از فرهنگ،مذهب،آداب و رسوم و ... بوده میزان نقش و اهمیت قانون، متغیر و در نوسان قرار داشت ولی در هر حال نمی توان نقش قانون در شکل دهی و تنظیم روابط بین اشخاص مختلف اجتماع را نادیده گرفت.در این رهگذر هر چند ملاک و مبنای مهم و اساسی در وضع قانون همواره رعایت نفع و مصلحت فرد و اجتماع می باشد ولی چه بسا مصالح زمانی و مکانی هر دوره که نیازهای خاص آن دوره و زمان آنها را ایجاب می کند در موقع وضع قانون قابل پیش بینی نبوده یا به هر دلیلی مغفول واقع شود.در چنین شرایطی نیازمند مکانیزمهایی در جهت رفع نیازها و ضرورتهای زمانی هستیم که قانون برای آنها پاسخی درخور در نظر نگرفته یا علیرغم وضع معیار و مبنای کلی "مصلحت" برای آنها ، حدود و ثغور آن را با معیار  مضبوط و مشخصی ارائه ننموده است.تعریف مصلحت و بازشناسی عناصر، ارکان و انواع آن ، ضابطه و میزان دخالت مصلحت در امور مختلف، مرجع تشخیص مصلحت،ایستایی یا پویایی مصلحت در مواجهه با مسائل مستحدثه و سایر مسائلی که در این حیطه درراستای اعمال مصلحت ناگزیر از کنکاش و بررسی آنها هستیم،از جمله شاخص هایی هستند که می توانند به کمک اشخاص و ارگانهای مختلفی بیایند که به مناسبت نقش و جایگاه خود،اختیار و توانایی وضع، صدور احکام و اجرای قوانین و مقررات تحت لوای "مصلحت" را دارا می باشند.

 

 

الف) بیان مسئله

امروزه محور ومبنای حرکت جوامع بر اساس قانون پایه گذاری شده وهمواره جوامع در مسیر تکامل خویش با وضع قوانین ومقررات گوناگون واجرای آن نیازها ومسائل مطروحه در اجتماع را با لحاظ مقتضیاط زمانی و مکانی بر طرف ساخته وبعضاً در مواردی در راستای اجرای بهتر قانون در صدد اصلاح آن بر می آیند . هگل در این خصوص همواره بر این نکته تاکید می ورزید که ملتی بر جهان سروری می یابد که قانون یا روح حاکم بر آن با اقتضای حرکت (روح جهانی)در تاریخ سازگار باشد ،در این رهگذر با توجه به اینکه قوانین کیفری ما در حال حاضر مبعث از فقه می باشد ،لذا به ناچار باید برای سازگاری آنها با نظم حاکم در جهان از گریز گاههایی که فقه در اختیار ما قرار داده  بهره برده وحسب مورد اقدام به اصلاح یا القاء مقررات در جهت پاسخ گویی به معظلات جامعه ورفع تنگناههای موجود نمود. فقهای شیعه علارقم اینکه به تاسیس استصلاح در فقه به عنوان یکی از منابع استنباط احکام اسلامی تمایل چندانی نشان نداده اند وفراتر از آن حتی بر حرام  وباطل بودن آن ادعای اجماع نمودهاند با این حال از مصلحت که تقریباً مدل استصلاح در فقه عامه است ،در موارد زیادی جهت سازگاری  وانطباق فقه شیعه با شرایط واوضاع و احوال و مسائل مستخدثه در راستای نیل به یک فقه پویا مدد جسته اند ،بدین سان مصلحت به عنوان یکی از منابع فقهی جایگاه خود را در فقه شیعه به منصه ظهور رسانده ودر این رهگذر نماد وجلوه پایبندی فقهائ وصاحبنظران دینی به مصلحت در نظام قانونگذاری بعداز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی عینیت عملی یاففته است.وانگهی با تاسیس این مجمع فلسفه تشکیل بعضی نهادها از جمله شورای نگهبان از حیث تطبیق مصوبات مجلس و مغایرت یا عدم مغایرت آنها با شرع زیر سوال رفته ونیازمند کنکاش جدی وهمه جانبه است.صرف نظر از مباحثی که در خصوص مساله مذکور وجود دارد یکی از مسائل مطروحه در حوزه مصلحت،ضابطه پذیری یا عدم ضابطه پذیری آن است بدین معنی که اصولا چه معیار و قاعده ای در جهت تشخیص وسنجش مصلحت واز ناحیه چه فرد یا نهادی باید اعمال شود؟ از طرف دیگر در حوزههایی که شرع انور مصلحت خاصی را در جعل و اجرای احکام لحاظ نموده تا چه اندازه باید به نص شرعی پایبند بود واصولا چنین اختیار وصلاحیتی برای ما در حال حاضر وجود دارد که جهت مقتضیات زمانی ومکانی ودر راستای تامین هدف نهایی شارع از نص مذکور عدول نموده ومصلحت را طبق نظر خویش تعدیل واعمال نماییم؟پر واضح اشت که حوزه مصلحت فرد واجتماع ومقدم داشتن هر کدام بر دیگری در صورت تعارض از جمله مسائل ومشکلات عملی در این رهگذر خواهد بود.

 

ب)سوالات و فرضیات تحقیق

1-سوال اصلی :

 میزان تاثیر مصالح واقعیه در جعل وقانونگذاری احکام کیفری وتعیین واعمال کیفرها تا چه اندازه است؟

2- سوالات فرعی:

الف- جایگاه مصلحت در موضوعات و احکام جزائی ثانویه وحکومتی چیست؟

ب-اعمال ورعایت مصلحت در حقوق کیفری با چه اهداف ودارای چه آثار ونتایجی است؟

ب- فرضیات تحقیق:

1- فرضیه اصلی:

احکام کیفری تابع مصالح ومفاسد واقعیه است که ضمن امکان درک آنها برای بشر در مراحل تقنیین و قضا و اجرا ایفای نقش می نماید.

2-فرضیات فرعی:

الف- همانگونه که مصلحت در موضوعات واحکام ثابت از جایگاه بالا و خطیری بر خوردار است در احکام جزائی ثانویه و حکومتی نیز اهمیت وجایگاه آن کمتر از احکام ثابت نبوده و دارای موقعیت بسزا ودر خوری بر خوردار می باشد.

ب- رعایت مصالح در سیلست جنائی موجب تحقق عدالت واصلاح فرد و جامعه وجلب منفعت برای مکلف ودفع ضرر از وی است.

 

ج- پیشینه وضرورت انجام تحقیق:

با کنکاش وتاملی که پیرامون موضوع در منابع مختلف از جمله کتب ، پایان نامه ها ،مقاله ها و...انجام گرفت منبع تحقیقاتی خاصی که بتوان موضوعات مختلف این پژوهش را به صورت تفصیلی و جزئی در آن مشاهده کرد،یافت نگردید. تحقیقات وپژوهش های انجام گرفته که بخصوص در قالب پایان نامه صورت پذیرفته بعضاً کلی و فاقد انسجام از حیث ساختاری ومحتوایی است ورفع مسائل ومعضلاتی را که به لحاظ اهمیت موضوع باید سر لوحه خویش قرار دهد مشاهده نمی شود.از آنجایی که امروزه نقش و اهمیت مصلحت در تقنین،قضا و اجرای احکام بیش از گذشته می باشد واز طرفی پیشرفت و گسترش جامعه وموضوعات و مسا ئلی را پدید آورده که بعضاً نمی توان با تعریف وچارچوب مصلحت که در سابق از آن ارائه می شد،حل وفصل نمود، بنابراین ضرورت انجام پژوهشی که بتواند دغدغه های عملی وعلمی حال حاضر را با امعان نظر به مقتضیات زمانی ومکانی ضمن پایبندی به مقررات وقواعد شرع انور تا حدودی بر طرف سازد ،بیش از پیش آشکار گشته و نگارنده را بر آن داشت تا به لحاظ این مسائل ودر حد منابع تحقیقاتی وبضاعت علمی خویش قلم فرسایی نماید.

 

د- اهداف وکاربرد های تحقیق:

پی بردن و اطلاع از اینکه مصالح واقعیه در جعل وتقنیین حکام کیفری وتعیین واعمال کیفرها از چه نقش وجایگاهی بر خوردار بوده وحسب مورد با ایفای نقش وکارکرد مورد نظر چه هدف یا اهدافی را در حقوق کیفری ایران مطمح نظر قرار میدهد .بدین سان کشف وبررسی این اهداف وتطبیق آن با کارکردها وآرمانهایی که منطقاً وشرعاً باید در اعمال مصلحت مد نظر داشت، زمینه اصلاح وتغییر قوانین ومقررات در راستای حل مسائل ومشکلات جامعه فراهم می گردد .ضمن اینکه جایگاه مصلحت در موضوعات واحکام جزائی ثانویه وحکومتی به نحوی برای ما شناخته و مرهن شده واز بی هنجاری ولجام گسیختگی در تقنیین و صدور واجرای آراء دادگاهها در لوای عنوان موسع مصلحت کاسته شده وحقوق وآزادیهای فردی که همواره شرع مقدس بر تحفظ آن تاکید دارد،در حد بالایی تامین می گردد.

 

ه- روش انجام تحقیق:

روش انجام این پایان نامه تحلیلی- توصیفی ومبتنی بر مطالعات ومنابع کتابخانهای می باشد.

 

و- موانع وضرورتهای تحقیق:

علاوه بر اینکه در خصوص موضوع پایان نامه منابع مطالعاتی اندکی وجود داشت،منابع مذکور نیز به صورت مستقیم وبه صورت خاص موضوع را مورد کنکاش و بررسی قرار نداده و بدین سان انجام تحقیق را با محدویت ومشکل مواجه می نمود .ضمن آنکه تذ کر این نکته مهم ضروری به نظر می رسد که از آنجایی که موضوع تحقیق از گستردگی وحجم بالایی ضمن مطالعه وجمع بندی و نگارش بر خوردار بوده از پرداختن به مسائل وموضوعات مختلف آن در حوزه حقوق شکلی،که چه بسا گستردگی بیش از اندازه تحقیق وفقدان انسجام وهمگونی آنرا ایجاب می نمود،اجتناب گردیده است.

 

 

فهرست

 

عنوان                                                                                 صفحه

مقدمه .......................................................................................................................... 1

الف) بیان مسئله......................................................................................................... 2

ب)سوالات و فرضیات تحقیق .................................................................................3

ج- پیشینه وضرورت انجام تحقیق: .......................................................................3

د- اهداف وکاربرد های تحقیق:...............................................................................4

ه- روش انجام تحقیق:...............................................................................................4

و- موانع وضرورتهای تحقیق:...................................................................................4

بخش اول: كلیات........................................................................................................5

فصل اول:  مفاهیم و انواع........................................................................................6

گفتار اول: مفاهیم ...............................................................................................6

1:  مصلحت...........................................................................................................6

1-1:از دیدگاه  لغوی ..........................................................................................6

2-1. از دیدگاه اصطلاحی .................................................................................6

1-2-1: مصلحت به عنوان فلسفه تشریع احکام شرعی...................../.........8

2-2-1: مصلحت به عنوان قید متعلق احکام شرعی..................................10

3-2-1: مصلحت به عنوان دلیل استنباط احکام شرعی ..........................10

3-1:  تبیین مفهوم مصلحت در حقوق کیفری ................................/.........11

1-3-1:  مصلحت در تقابل با عدالت................................................./...........12

2-3-1:مصلحت جهت تامین منافع ................................................./...........13

3-3-1: مصلحت در راستای تغییرات ساختاری جامعه ................./.........14

2: مصالح عالیه ( ارزشهای بنیادین )................................................/............16

1-2:  نظم عمومی،امنیت وآسایش عمومی...................................../..........17

2- 2  اخلاق:.........................................................................................................20

3-2  عدالت:..........................................................................................................24

4-2:آزادی ............................................................................................................27

5-2:کرامت انسانی.............................................................................................31

گفتار سوم :  انواع مصلحت .............................................................................34

1. تقسیم بندی عام مصلحت..........................................................................34

2- تقسیم بندی خاص مصلحت (دیدگاه فقها)..........................................39

3: انواع مصلحت از جهت مرجع تشخیص...................................................41

1-3: تشخیص مصلحت به وسیله دموكراسی مستقیم مردم..................41

2-3: تشخیص مصلحت از طریق نمایندگان مردم....................................42

3-3: تشخیص مصلحت به وسیله دادگاهها................................................42

گفتار سوم : بایسته های مصلحت................................................................43

1: ضوابط و ویژگی های مصلحت.................................................................43

2:  تقدم مصلحت فرد یا مصلحت جامعه...................................................47

1-2: حق های بنیادی و حق های رقیب...................................................49

2-2: اولویت دادن محدود مصلحت های عمومی بر منافع فردی.........51

فصل دوم:پیشینه وسیر تحول مصلحت در حقوق کیفری.....................53

گفتار اول: پیشینه..........................................................................................53

1:  فقه عامه....................................................................................................53

2: فقه امامیه...................................................................................................57

3- غرب............................................................................................................62

4:مکاتب .........................................................................................................68

1-4: دوره باستان  ......................................................................................70

2-4:دوره جدید.............................................................................................75

1-2-4:  مکتب عدالت مطلق...................................................................................75

2-2-4:مکتب کلاسیک............................................................................................77       

3-2-4: مکتب نفع اجتماعی (اصالت سودمندی)...............................................79

4-2-4: مکتب تحققی.............................................................................................85

5-2-4: مکتب دفاع اجتماعی جدید....................................................................87

گفتاردوم:منابع و پایه های مصلحت ....................................................................90

1:قرآن .......................................................................................................................90

2:سنت........................................................................................................................91

3- اجماع...................................................................................................................92

4: عقل ......................................................................................................................94

بخش دوم: حقوق كیفری در پرتو مصلحت............................................................97

فصل اول: جایگاه مصلحت در تقنین قوانین..........................................................98

گفتار اول: سیاست جنایی....................................................................................98

1- فرض علم بر قانون..........................................................................................98

1-1: نقش آگاهی به قانون در مسئولیت كیفری..........................................100

2-1: توجیحات ارائه شده در خصوص پذیرش فرض علم به قانون...........100

2- جرم اِنگاری.....................................................................................................102

1-2- ضوابط جرم انگاری از دیدگاه حقوقدانان............................................103

2-2- جرم انگاری از دیدگاه اسلام..................................................................106

3- جرم زدایی......................................................................................................108

1-3- مفهوم جرم‌زدایی و انواع آن..................................................................108

2-3- علل و معیارهای جرم زدایی.................................................................110

3 -3- کاهش تبعات  و هزینه‌های جرم‌از منظر جرم زدایی.....................112

4- جرائم مادی صرف........................................................................................113

1-4- نقش و اهمیت عنصر روانی..........................................................................116

2-4- فلسفه پذیرش جرائم مادی‌ صرف................................................................117

5-مصونیت...................................................................................................................120

1-5: منفعت اجتماعی..............................................................................................120

2-5: سهولت جمع آوری دلائل وقوع جرم..........................................................121

3-5: تضمین بهتر حقوق فردی............................................................................121

4-5: استقلال حاكمیت دولتها..............................................................................121

5-5: مصونیت های كیفری با منشاء داخلی......................................................122

6-5: انواع مصونیت ها با منشاء داخلی...............................................................123

7-5: مصونیت با منشاء خارجی...........................................................................124

8-5: توجیهات ارائه شده......................................................................................124

گفتار دوم: سیاست كیفری...................................................................................126

1-دیدگاههای مختلف در خصوص تعیین مجازات..........................................126

1-1- دیدگاه ابزارگرایانه.......................................................................................127

2-1- دیدگاه گذشته گرایانه...............................................................................128

2-انواع مجازات.....................................................................................................131

1-2-حدود.............................................................................................................131

2-2-قصاص............................................................................................................138

3-2-تعزیرات.........................................................................................................143

4-2- دیات............................................................................................................151

5-2- مجازاتهای بازدارنده..................................................................................152

فصل دوم: جایگاه مصلحت در اجرای مجازات...............................................153

گفتاراول:اجرای قضایی مجازات........................................................................153

1- عطف به ماسبق نشدن قوانین كیفری......................................................153

2-مسئولیت جزایی ناشی از عمل دیگری................................................................156

1-2: نظریه خطر...........................................................................................................157

2-2: نظریه تقصیر........................................................................................................158

3- فردی كردن مجازات..............................................................................................159

1-3- مبانی اصل فردی كردن...................................................................................160

2-3- اهداف اصل فردی كردن..................................................................................161

3-3- شیوه‌های فردی كردن مجازات......................................................................162

4-3- تناسب جرم و مجازات.....................................................................................167

5-3- تعلیق ومصلحت................................................................................................171

1-5-3 تعلیق تعقیب..................................................................................................171

2-5-3 تعلیق صدور حکم.........................................................................................173

3-5-3- تعلیق اجرای مجازات................................................................................174

6-3- تبدیل مجازات و مصلحت..............................................................................180

7-3- معیارهای سنجش مصلحت توسط مرجع تعیین كننده مجازات..........183

4- مرور زمان..............................................................................................................188

1-4- سابقه تاریخی مرور زمان.............................................................................188

2-4- فلسفه و ادله قائلین به مرور زمان...............................................................189

گفتار دوم: اجرای اداری مجازات............................................................................193

1- تعارض و تزاحم....................................................................................................193

1-1: تعارض...............................................................................................................193

2-1- تزاحم...............................................................................................................197

3-1- تفاوت میان تعارض و تزاحم.......................................................................199

4-1- عوامل ترجیح یا مرجحات باب تزاحم......................................................200

5-1-نقش مصلحت در تزاحم احكام...................................................................201

2- آزادی مشروط...................................................................................................202

1-2- فوایدآزادی مشروط....................................................................................204

2-2- مصالح اجتماعی.........................................................................................207

3- تأخیر اجرای احکام کیفری...........................................................................209

4- عفو.....................................................................................................................211

1-4- عفو عمومی.................................................................................................212

2-4- فلسفه عفو عمومی.....................................................................................213

3-4- عفو خصوصی..............................................................................................215

4-4- فلسفه عفو خصوصی.................................................................................215

نتیجه گیری و پیشنهادات.......................................................................................219

كتابنامه.......................................................................................................................223

 

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : جایگاه مصلحت در حقوق كیفری , جایگاه مصلحت , حقوق كیفری , جایگاه مصلحت در حقوق كیفری , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 179,000 results (0.39 seconds)
Search Results
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
arzanfile.fileina.com/product-30414-جايگاه-مصلحت-د...
Translate this page
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه ارشد حقوق دانلود پایان نامه حقوق دانلود ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
fileina.com/product-30414-جايگاه%20مصلحت%20در...
Translate this page
تحلیل مفهوم «مصلحت» و تعیین جایگاه آن در «حقوق کیفری»، رفع چالش‌های موجود در مورد مصلحت در چارچوب ضوابط شکلی و ماهوی آن، بیان نوع رابطه میان نظریه مصلحت ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - دانلود 2015
downloading2015.blogsky.com/1395/02/28/post-506/
Translate this page
May 17, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311. مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - دانلود مقالات - سایت 2016
download-2016-papers.blogsky.com/1395/.../post-10...
Translate this page
May 9, 2016 - جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - دانلود مقالات - سایت 2016—پروژه با رفرنس خارجی، مقاله با مرجع معتبر انگلیسی.
پروژه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
www.nezam-mr.ir/post/1967
Translate this page
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا.
پایان نامه جایگاه مصلحت در سیاست تقنینی کیفری جمهوری اسلامی ایران
bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-جايگاه-مصلحت-در-سياست...
Translate this page
۲-۱ نمونه‌هایی از مصلحت در احکام الهی، سیره‌ی ائمه و عملکرد شیعه ۳-۱ جایگاه مصلحت در حقوق اسلام جایگاه مصلحت در قوانین کیفری اسلام الف) مجازات‌های جدی و رابطه آن با ...
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/17137
Translate this page
4 days ago - جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. مقدمه کلی. از گذشته های دور تاکنون همواره بین انسانها در جوامع مختلف تعاملات و روابط گسترده ای در ابعاد گوناگون ...
اطلاعات کتاب : جایگاه مصلحت در قانون‌گذاری کیفری ایران
vista.ir/book/517511
Translate this page
"تبیین جایگاه نگاه مصلحت‌اندیشانه در روند قانون‌گذاری کیفری ایران است. تحلیل مفهوم «مصلحت» و تعیین جایگاه آن در «حقوق کیفری»، رفع چالش‌های موجود در مورد ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری – مقالات آینده!
english.futurearticle.ir/articles/12824
Translate this page
Jun 11, 2016 - مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ایران. دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق; جایگاه مصلحت حقوق کیفری; دانلود پایان نامه ...
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - آخر دانلود!
o.s06.ir/desktop/12578
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. نوشته شده در 2016-04-19 توسط علی. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311.
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—مهندسی مکانیک!
mechanics.dl28.ir/جایگاه-مصلحت-حقوق-کیفری-1981
Translate this page
Dec 23, 2015 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 311 مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ...
جایگاه-مصلحت-در-حقوق-كیفری - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب
maghale2020.filenab.com/tag-جایگاه-مصلحت-در-حقو...
Translate this page
بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'جایگاه-مصلحت-در-حقوق-كیفری' هستند. جایگاه مصلحت در حقوق كیفری · جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. قیمت: 13,000 ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—39792 - مقاله و پروژه 2015!
point.2015paper.ir/.../جایگاه-مصلحت-حقوق-کیفری
Translate this page
Jul 13, 2015 - جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—39792. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311. مفهوم مصلحت ...
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - 12578 - تحقیق و پروژه همراه متن رایگان ...
schema.article8.ir/2016/thesis-12578.html
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - 12578. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311. مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام ...
دانلود پایان نامه درباره جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - بیر دانلود
birdownload.epage.ir/.../module.news_Lang.fa_Page...
Translate this page
Nov 20, 2015 - Homefileدانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق کیفری ... در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
fdaneshgara-eartha.saharstore.ir/page-52802.html
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—29838 - دانلود مقاله 2016. 21 مه 2014 ... پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری; دانلود پایان
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
fmessinalibrarya.adnashop.ir/page-56720.html
Translate this page
10 ژانويه 2016 ... جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—39792 دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: ... برچسب ها : پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در .
506- پروژه آماده بررسی و مطالعه جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - 225 ...
filefori.ir/506-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-جایگاه-مصل/
Translate this page
Jul 1, 2016 - فهرست عنوان صفحه مقدمه .. ۱ الف) بیان مسئله. ۲ ب)سوالات و فرضیات تحقیق .۳ ج- پیشینه وضرورت انجام تحقیق: …۳ د- اهداف وکاربرد های تحقیق:…۴ ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - دانلود و دریافت فایل
file.text2015.ir/articles/12578
Translate this page
Apr 21, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 311 مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ...
دانلود پایان نامه با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - بیهق مارکت
beyhaghmarket.ir/.../دانلود-پایان-نامه-با-موضوع-جایگا...
Translate this page
دانلود پایان نامه با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق کیفری. مقدمه : از گذشته های دور تاکنون همواره بین انسانها در جوامع مختلف تعاملات و روابط گسترده ای در ابعاد گوناگون ...
پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق ...
mahtabfile.ir/?p=171731
Translate this page
پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. توسط : adminدر: ژوئن 21, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ...
aryafiles.ir/.../پایان-نامه-کارشناسی-ارشد-حقوق-با-عنوا...
Translate this page
فرمت فايل : word(قابل ويرايش)چکیده: در سالهای اخیر مطالعه اختیارات و دامنه فعالیت مجامع عمومی در شرکتهای سهامی و تعاونی اهمیت بالایی یافته است. هدف از این پژوهش ...
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - خلاصه مقالات!
dl39.ir/articles/3030
Translate this page
Apr 11, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 311 مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ...
www.download.realclick.ir/.../پایان-نامه-کارشناسی-ار... - Translate this page
Home / Tag Archives: پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق ... پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق كیفری.
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - ترجمه مقالات و دانلود پایان نامه و پروژه
tt.e07.ir/id/12578
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. نوشته شده در 2016-04-19 توسط علی. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311.
مفهوم‌شناسی «مصلحت» و جایگاه آن در حقوق خانواده - بخش اول جایگاه ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Apr 10, 2016 - همچنین مصلحت در حقوق خانواده از چه جایگاهی برخوردار است، آیا مفهوم و .... آیین دادرسی کیفری سال 1392 برای منافع ممکن الحصول نیز محدودیت هایی در ...
پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در ... - پرفایل
porfile.ir/?p=6320
Translate this page
Jun 24, 2016 - صفحه اصلی پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه ...
جایگاه فقه در مصلحت شیعه - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Sep 30, 2012 - مقید بودن اجرای احکام اولی الهی به مصلحت بندگان، قابل انکار نیست و ... و گسترش اطلاعات و فراگیر شدن موضوعات متنوعی چون حقوق اجتماعی و احترام فردی و. ... کیفری که به خاطر مصلحت های چندی، نوع و اندازه و چگونگی آن معین نشده ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
fileina.rozblog.com/.../httpgoogleshop-fileina-compro...
Translate this page
Jan 11, 2016 - جامع و کامل مصلحت در اسلام .مصلحت در فقه امامیه و اهل سنت مصلحت جرم زدایی حقوق كیفری اجرای مجازات جایگاه مصلحت در حقوق كیفری دانلود پایان نامه ...
تحلیل اصل موقعیت داشتن تعقیب کیفریو جایگاه آن در حقوق کیفری ...
www.hawzah.net/.../تحلیل-اصل-موقعیت-داشتن-تعق...
Translate this page
تحلیل اصل موقعیت داشتن تعقیب کیفریو جایگاه آن در حقوق کیفری ایران و اسلام ... وجود مصلحت، هر چند وقوع جرم محرز و مدلل باشد ، از تعقیب کیفری خودداری کند.
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - دانلود رساله و پایان نامه!
thesis.e05.ir/dissertation/12578
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. نوشته شده در 2016-04-19 توسط علی. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311.
دانلود فایل پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت ...
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 13, 2016 - پایان نامه جامع کارشناسی ارشد حقوق با موضوع جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۲۷۸ فهرست مطالب: مقدمه ...
پرتال حقوقی وکالت Game Now - معرفی پایان نامه ها
gamenou.blogfa.com/category/14
Translate this page
ف‍ت‍ح‍ی‌، ع‍ادل‍ه‌. ۱۳۸۷. ج ۲ ۲. ج‍ای‍گ‍اه‌ م‍ص‍ل‍ح‍ت‌ در ح‍ق‍وق‌ ک‍ی‍ف‍ری‌. م‍ق‍دم‌، ع‍ل‍ی‌ اص‍غ‍ر. ۱۳۸۸. ج ۲ ۳. ن‍ظری‍ه‌ ب‍ازدارن‍دگ‍ی‌ و ج‍ای‍گ‍اه‌ آن‌ در ن‍ظام‌ ک‍ی‍ف‍ری‌ ای‍ران‌. م‍ی‍رزای‍ی‌ م‍ق‍دم‌، م‍رت‍ض‍ی‌.
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری
emroozbook-roz.refblogs.ir/page-698510.html
Translate this page
Jul 7, 2016 - پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری پی بردن و اطلاع ا.
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری - نت مقالات!
net.e09.ir/articles/12578
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. نوشته شده در 2016-04-19 توسط علی. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات فایل: 311.
جایگاه مصلحت در حقوق كیفری بایگانی - 7y7
7y7.ir/tag/جایگاه-مصلحت-در-حقوق-كیفری - Translate this page
Jan 18, 2016 - پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ... پی بردن و اطلاع از اینکه مصالح واقعیه در جعل وتقنیین حکام کیفری ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - برق و الکترونیک!
electricity.dl03.ir/articles/12578
Translate this page
Apr 21, 2016 - پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری; دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق; جایگاه مصلحت در حقوق كیفری; دانلود ...
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری ...
www.9rton.ir/پایان-نامه-کارشناسی-ارشد-حقوق-با-عنوا... - Translate this page
پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق با عنوان جایگاه مصلحت در حقوق كیفری. دسته: فقه،حقوق،الهیات بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات ...
دانلود پایان نامه جایگاه مصلحت در حقوق کیفری
payanname20.ir/.../دانلود-پایان-نامه-جايگاه-مصلحت-در...
Translate this page
دانلود پایان نامه جايگاه مصلحت در حقوق كيفري / word تحقیق پروژه doc پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری پیام نور آزاد سراسری علمی کاربردی ورد.
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری-2119 - Student!
student.s15.ir/2015/10-dariush-2119.html
Translate this page
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری-2119. نوشته شده در 2015-10-11 توسط dariush. دسته: فقه،حقوق،الهیات. فرمت فایل: doc. حجم فایل: 6971 کیلوبایت. تعداد صفحات ...
[PDF]جایگاه حقوق کیفری در قانون اساسی مرشوطه و قانون اساسی جمهوری اسالمی
www.jlj.ir/article_11287_0afa3686765871e0b396e52...
Translate this page
شود كه حقوق كیفری در دو قانون مزبور از چه جایگاهی برخوردار مي باشد. واژگان كليدی. حقوق كيفري، حقوق اساسي، قانون اساسي اول، قانون اساسي دوم، فرض برائت. 1. دكتر در حقوق ...... كه مقرر داشته است: »حكم اعدام در صورت مصلحت در محل زندگی محكوم علیه.
دكتري - دانشگاه تربيت مدرس - دانشگاه تربیت مدرس
www2.modares.ac.ir/.../ph...
Translate this pageTarbiat Modares University
2, محمدرضا شادمان فر, حقوق جزا و جرمشناسي, مباني و جلوه هاي عدالت ترميمي در ... 9, حميد دهقان, حقوق جزا و جرمشناسي, جايگاه مصلحت در قانونگذاري كيفري ايران, 31/3/88 ...
پردیس فارابی دانشگاه تهران - مهدی شیدائیان
farabi.ut.ac.ir/index.php/.../289-2015-06-04-07-55-10
Translate this page
مبانی و قلمرو جایگزین های تعقیب کیفری در حقوق ایران و انگلستان، نصرتی، 1394(مقطع دکتری). جایگاه مصلحت عمومی د رحقوق کیفری، سید جعفر اسحاقی، 1394.
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری—29838 - دانلود مقاله 2016
dl.2016article.ir/.../جایگاه-مصلحت-در-حقوق-کیفری-2...
Translate this page
May 21, 2014 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 311 مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ...
ایران فرهنگ - کتابها | کتاب جایگاه مصلحت در قانون گذاری کیفری در ایران
www.iranfarhang.com/Books.aspx?BID=12499
Translate this page
بررسی چگونگی ارتباط مصلحت با نظریه عدالت و حقوق شهروندی از دغدغه اصلی بحث در این کتاب است. منظور از مصلحت در قوانین کیفری شامل دو زمینه پیشین به عنوان ...
جایگاه مصلحت در حقوق کیفری - فناوری اطلاعات و کامپیوتر!
it-computer.dl14.ir/articles/12578
Translate this page
Apr 21, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 6971 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 311 مفهوم مصلحت و جایگاه آن در نظام قانونگذاری جمهوری اسلامی ...
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - لیست پایان نامه های دانشکده حقوق ...
yaserziaee.blogfa.com/post-119.aspx
Translate this page
لیست پایان نامه های حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه علامه طباطبایی ... م‍ج‍ازات‍ه‍ای‌ ب‍دن‍ی‌ در ن‍ظام‌ ح‍ق‍وق‌ ک‍ی‍ف‍ری‌ ای‍ران‌ و م‍وازی‍ن‌ ح‍ق‍وق‌ ب‍ش‍ر ... ج‍ای‍گ‍اه‌ م‍ص‍ل‍ح‍ت‌ در ح‍ق‍وق‌ ک‍ی‍ف‍ری‌.
مقاله مجمع تشخيص مصلحت نظام و جايگاه قانوني آن - سایت حقوقی دادیاری
dadyar-online.ir › مقالات › حقوق اساسی
Translate this page
Apr 14, 2015 - خانه » مقالات » حقوق اساسی » مقاله مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاه ... اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در روند تصویب قوانین چه نقشی را ایفا می کند و چه جایگاه و ...... دانلود نرم افزار قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری جدید.
موضوعات پيشنهادي براي پايان نامه مقطع کارشناسي - دانشکده اصول الدين
osool.ac.ir/pajoohesh/mozooat.asp
Translate this page
بررسي تطبيقي جايگاه ديوان محاسبات در نظام حقوقي ايران و فرانسه 415. بررسي تطبيقي جايگاه مصلحت در فقه اماميه و اهل سنت 416. بررسي تطبيقي حجيت علم ...
magiran.com: فصلنامه پژوهش هاي فقه و حقوق اسلامي ، شماره 8
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5568...8
Translate this page
فصلنامه پژوهش هاي فقه و حقوق اسلامي. Islamic Law .... مصلحت و جايگاه آن در حكومت اسلامي .... جهل وخطاء در حديث رفع و آثار آنها در حقوق كيفري از منظر فقه اماميه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,836
  • بازدید ماه : 12,576
  • بازدید سال : 105,406
  • بازدید کلی : 2,613,953