loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 290 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل

دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 150 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

جمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ماده 96 منشور، طی قطعنامه ای خواستار صدور رأی مشورتی از سوی دیوان بین المللی دادگستری به قرار زیر شد

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل

 

جمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ماده 96 منشور، طی قطعنامه ای خواستار صدور رأی مشورتی از سوی دیوان بین المللی دادگستری به قرار زیر شد:

«آثار حقوقی ایجاد دیوار توسط اسرائیل، به عنوان قدرت اشغالگر، در سرزمینهای فلسطینی اشغال شده، که طبق گزارش دبیرکل، داخل و گرداگرد قدس شرقی را شامل گشته، براساسِ قواعد و اصول حقوق بین الملل، به ویژه کنوانسیون چهارم ژنو 1949 و قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی در این خصوص، چیست؟»

رأی مشورتی دیوان از جنبه های متعددی حاوی نکات قابل توجه بود. یکی از این نکات، توجه ویژه دیوان به آثار حقوقی نقض تعهدات بین المللی اسرائیل در قبال مردم فلسطین بود. (آثار اقتصادی، اجتماعی و انسانی احداث دیوار حائل در فلسطین، به شکل بسیار گسترده ای، توسط نهادهای مختلف بین المللی بیان شده است[2]، که در اینجا مجال ذکر آن نیست.)

همچنین برای اولین بار بود که دیوان، بر لزوم جبران خسارات جرایم بین المللی و نقض آشکار حقوق بشر تأکید، و از فرصت بدست آمده برای ابراز نظر مشروح خود در این باره استفاده کرد. می توان گفت که دیوان به نوعی منتظر فرصتی جهت ابراز نظر در این موضوع بوده است؛ چرا که «جمهوری دموکراتیک کنگو» در دادخواست ابتدایی خود علیه کشور «رواندا» در 28 مه 2002، از دیوان خواسته بود تا در مورد «جبران خسارات تمام اعمال غارتگرانه، تخریب، کشتار، تبعید اشخاص و اموال و سایر زیانهایی که از سوی رواندا وارد آمده، همراه با حق تقویم بعدی کنگو در مورد این خسارات و بازگشت کلیه اموال» رأی مقتضی صادر نماید.

با توجه به این سابقه، دیوان با چهارده رأی موافق در مقابل یک رأی مخالف، ایجاد دیوار و نظام حاصل از آنرا، «مغایر با حقوق بین الملل» معرفی کرد و به بیان نتایج حقوقی ناشی از این عمل غیرقانونی برای اسرائیل پرداخت.[3] باتوجه به اینکه دیوان نظر خود را به صورت مبهم و ناقص بیان کرد، نحوه تحقق بخشیدن به این حقوق با ابهام بیشتری مواجه شده است.

الف) مبانی مربوط به حق ترمیم بزهدیدگان بر اساس حقوق مشترک مربوط به مسؤولیت بین المللی دولتها

این حق از دو منظر مورد توجه قرار گرفته است: از یکسو، دیوان، بر اساس نظام جبران خسارات قربانیان در قالب «روابط بین دولتها» تأکید کرده است. و از سوی دیگر، دیوان، بدون توجه به نظام جبران خسارت ناشی از «جرایم بین المللی» و یا «نقض آشکار حقوق بنیادین»، بر سیستم مسؤولیت ناشی از جرایم حقوق مشترک تکیه نموده است.

- استناد به حق جبران خسارت توسط دولتها

لایحه مواد مربوط به مسؤولیت یک دولت به سبب اعمال بین المللی غیر قانونی، که توسط «کمیسیون حقوق بین الملل CDI» سازمان ملل (در تاریخ 9 اوت 2001) تصویب، و طی قطعنامه 83/56 ، 12 دسامبر 2002 از سوی مجمع عمومی به دول عضو پیشنهاد شد، علیرغم مسؤولیت «افراد حقیقی» در جرایم بین المللی به عنوان مباشر جرم، مسؤولیت دولتها در قبال «بزهدیدگان دارای شخصیت حقیقی» مورد توجه قرار نگرفت.

از منظر تاریخی، در عرصه بین الملل، هیچگاه افراد حقیقی، جز در مورد مصونیت دیپلماتیک، به عنوان بزهدیدگان جرایم نقض آشکار حقوق بنیادین، مورد توجه قرار نگرفته اند. همچنین در عرصه روابط میان دولتها، جبران خسارات مالی افراد از طریق تبادل مطالبات میان دو دولت و بر اساس قواعد روابط دوجانبه دولتها مورد بررسی قرار گرفته است.[4]

با این همه، به جهت اهمیت یافتن جایگاه فرد حقیقی در عرصه حقوق بین الملل، و به تبع تحولات ناشی از آراء دادگاههای منطقه ای حقوق بشر در مورد جبران خسارت بزهدیدگان، بتدریج، و نه به طور کامل، لزوم جبران خسارات بزهدیدگان جرایم بین المللی در ماده 75 اساسنامه رم {دادگاه بین المللی کیفری} ظهور پیدا کرد.

به موازات فعالیتهای کمیسیون حقوق بین الملل در عرصه مسؤولیت بین المللی دولتها که در عمل مانع از توجه به بزهدیدگان «حقیقی» شده، کمیسیون فرعی «حمایت و ارتقاء حقوق بشر» مطالعاتی در زمینه ماهیت، شکل و چگونگی جبران خسارات افراد حقیقی ناشی از نقض شدید حقوق افراد، و یا ناشی از جرایم بین المللی به عمل آورده است. در این زمینه می توان به گزارشها و اصول ارائه شد توسط ون بوون و بسیونی اشاره کرد.[5]

دیوان، بدون هیچ اشاره ای به مطالعات کمیسیون فرعی و نیز فعالیتهای کمیسیون حقوق بین الملل، اسرائیل را ملزم می کند تا نسبت به «جبرانِ تمام خسارات وارده به تمام اشخاص حقیقی و یا حقوقی مربوطه» بر اساسِ «روشهای اصلی جبران خسارت در حقوق عرفی» که توسط دیوان دائمی دادگستری بین المللی در پرونده کارخانهChrozow ذکر شده، اقدام نماید.

این نکته قابل توجه است که گزارشهایی که توسط دولتها به جهت صدور رأی مشورتی توسط دیوان ارائه شد، به عنوان منابع قضایی رأی دیوان شناخته شدند[6]. همچنین دیوان در صدور رأی خود از فعالیتهای دو کمیسیون فوق الذکر، آراء و نظریات دادگاههای منطقه ای حقوق بشر، همانند دادگاه حقوق بشر آمریکایی (قاره آمریکا) و دادگاه حقوق بشر اروپایی که در مجموع شکلدهنده حقوق بین الملل عمومی و عرفی هستند، در زمینه جبران خسارت بزهدیدگان استفاده غیر مستقیم کرد.

- استناد به حق جبران خسارت ناشی از جرایم بین المللی حقوق مشترک

مطابق حقوق بین الملل عمومی، دیوان میان «وقفه در اعمال غیرقانونی» و «جبران خسارات»، تمییز قائل شده است.[7] در مورد جبران خسارات، دیوان به کرات به قاعده «restitutio in intiegrum» حقوق رم مبنی بر «لزوم بازگرداندن اوضاع به ما قبل فعل» استناد کرده و به نحوی بسیار شگفت انگیز، از کنارِ بیانِ ضمانتهای اجرایی، جهت عدم تکرار اعمال غیر قانونی عبور کرده است. به علاوه، به تبع گرایش عمده در حقوق بین الملل[8] و علیرغم تصریح دیوان بر وجود «الزامات عرفی erga omnes نقض شده توسط دولت اسرائیل که مشتمل است بر محترم شمردن حق مردم فلسطین در تشکیل حکومت خودگردان، و نیز سایر الزامات مربوطه، مطابق با حقوق بین الملل بشردوستانه»، هیچ استنباط ویژه ای مبنی بر الزام به جبران خسارت توسط اسرائیل به عمل نمی آورد. 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل , دیوان بین المللی دادگستری , حق جبران خسارات , بزهدیدگان , دیوار حائل اسرائیل , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 344 results (0.63 seconds)
Search Results
ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار ...
rasekhoon.net/.../ديوان%20بين%20المللی%20دادگس...
Translate this page
مسیر جاری : صفحه اصلی/مقالات/حکومت دینی/حقوق و قضا/حقوق بین الملل عمومی/ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار حائل اسرائيل(1).
ديوان بين المللي دادگستري و حق جبران خسارات بزه ديدگان
www.magiran.com/view.asp?Type=pdf&ID...
Translate this page
جبران خسارت ديوان، اسرائيل را ملزم مي كند تا نسبت به «جبران تمام خسارات وارده به ... دادن به وضعيت غيرقانوني ناشي از احداث ديوار حائل و نظام حاصل از آن در پيش گيرند. ... ديوان بين المللي دادگستري، فلسطين اشغالي، ديوار حائل، جرايم بين المللي، ...
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار ...
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/8582
Translate this page
Aug 5, 2016 - دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل. جمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ...
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار ...
kalayeshoma.etl24.com/product-358961-pdf.aspx
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل جمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ماده 96 منشور، طی ...
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار ...
sonia.etl24.com/tag-دیوان-بین-المللی-دادگستری-و-ح...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'دیوان-بین-المللی-دادگستری-و-حق-جبران-خسارات-بزهدیدگان-ناشی-از-دیوار-حائل-اسرائیل' هستند. دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران ...
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار ...
ceroo.avablog.ir/.../دیوان+بین+المللی+دادگستری+و+...
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل -
دانلود فایل تحقیق دیوان بین المللی دادگستری 32صفحه - خانه فیروزه ای
cyan-home.com/دانلود-فایل-تحقیق-‎-دیوان-بین-المل...
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل جمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ماده 96 منشور، طی ...
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - پیامدهای حقوقی ساخت دیوار حائل ...
yaserziaee.blogfa.com/post-151.aspx
Translate this page
Apr 11, 2010 - اسرائيل ساخت ديوار حائل را از آوريل 2002 آغاز كرد، اما در آن زمان اعتراضات ... «پیامدهای حقوقی ناشی از ساخت دیوار به وسیلۀ اسرائیل،] به عنوان[ قدرت ..... ديوار حائل فلسطين : ديوان بين المللي دادگستري و حق جبران خسارات بزه ديدگان، ...
مولانا آنلاین ایستگاه تمام عیار فایل ناب
mastanehupline.ir/?page=7
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل · دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل ...
پروژه آماده بررسی و مطالعه دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات ...
bestfile2.test.com/prod-500979-520_+پروژه+آماده+بر...
Translate this page
520- پروژه آماده بررسی و مطالعه دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات - 20 .... المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل جمع ...
حقوق بين الملل 91 - مسئولیت بین المللی دولت ها بابت نقض حقوق بشر
binolmelal91.blogfa.com/post/139
Translate this page
نقض حقوق بشر تنها در مواردی جرم تلقی می شود که حقوق بین الملل کیفری عمل جرم را ... 2- نقض فاحش قاعده ای که برای تضمین حق ملت ها در تعیین آزادانه ی سرنوشت خود .... ی دیوان کیفری بین المللی، حکم به مجازات (ماده ی 77) جبران خسارت مجنی علیهم (ماده ی ... به نظر دیوان اسرائیل می بایست تمام زیانهای ناشی از احداث این دیوار بر اشخاص ...
دیوان بین المللی دادگستری
marketfile.ir/key-دیوان-بین‎-المللی-دادگستری.aspx
Translate this page
... فایل,دیوان بین المللی دادگستری,دیوان بین المللی دادگستری,دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل,تحلیل محتوای ...
اسفند 1384 - culture - blogfa.com
cultur.blogfa.com/8412.aspx
Translate this page
Feb 21, 2006 - ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان[1] ... (آثار اقتصادی، اجتماعی و انسانی احداث ديوار حائل در فلسطين، به شکل بسيار گسترده .... به نظر ديوان، اسرائيل می بايست تمام زيانهای ناشی از احداث اين ديوار بر اشخاص ...
حقوق بین الملل - موسسه حقوقی عدالت طلبان منشور حیدری
www.heidarilawfirm.com/.../6/حقوق-بین-الملل/
Translate this page
روش شناسى حقوق بين الملل ... ساخت دیوار حائل در سرزمینهای اشغالی فلسطین(2) ... ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار حائل ...
رأی مشورتی دیوار حائل فلسطین: دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران ...
www.noormags.ir/.../رأی-مشورتی-دیوار-حائل-فلسطین--دیوان-بین-المل...
اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد ... دیوار حائل فلسطین: دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزه دیدگان.
خسارات اسرائیل - جدید 2016
95-2016.ir/خسارات-اسرائیل.html
Translate this page
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه خسارات بسیاری را در بخش اقتصادی و ... دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل ...
دادگستری اسرائیل نیز - جدید 2016
95-2016.ir/دادگستری-اسرائیل-نیز.html
Translate this page
اسرائیل نیز نمونه علاوه براین حییم رامون وزیر دادگستری اسرائیل نیز در سال ... دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل ...
دانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع دیوان بین المللی دادگستری ...
modlib.ir/.../دانلود-پایان-نامه-رشته-حقوق-با-موضوع-د...
Translate this page
May 28, 2016 - دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار ... یکی از این نکات، توجه ویژه دیوان به آثار حقوقی نقض تعهدات بین المللی اسرائیل در ... (آثار اقتصادی، اجتماعی و انسانی احداث دیوار حائل در فلسطین، به شکل ...
Fars News Agency : محاصره غزه تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی و ...
www.farsnews.com/printable.php?n... - Translate this pageFars News Agency
Aug 6, 2014 - دفاع مشروع مهم‌ترین استدلال اسرائیل در توجیه اقدامات تجاوزکارانه خود به ... بر اساس بندهای a و b ماده 6 اساسنامه دیوان کیفری بین‌المللی به تأسی از .... با اتخاذ رویه سابق خود در قبال دیوار حائل و با استناد به کم‌کاری شورای ... طبق ماده 41 نیز چنانچه خسارت وارده بر بزه دیدگان در رأی صادره جبران نشود، دیوان می‌بایست در ...
پایان نامه رشته حقوق با موضوع دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران ...
file.charismababy.com/.../پایان-نامه-رشته-حقوق-با-مو... - Translate this page
Dec 1, 2015 - ... جبران خسارات را با فرمت ورد word دانلود نمائید: دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل جمع عمومی ...
مجموعه صد ها مقاله در زمینه حقوق بین الملل برای کارشناسی ... - مرجع رام ایران
takrom.com/?p=71035
Translate this page
Jun 19, 2016 - حقوق بشر در اسناد بین المللی نسل جدید دادگاه های کیفری بین المللی بررسی ... کوچک روش شناسى حقوق بین الملل دیوان دائمی داوری فقه و حقوق بین الملل ... المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل ...
مسئولیت بین المللی دولت ها بابت نقض حقوق بشر | شبکه اجتماعی ...
talar.dadparvar.ir › ... › مسئولیت بین المللی
Translate this page
2- نقض فاحش قاعده ای که برای تضمین حق ملت ها در تعیین آزادانه ی سرنوشت خود اهمیت اساسی ... دیوان بین المللی دادگستری نیز وجود تعهدات عام الشمول را در این عبارت ... زیرا یک دولت نمی تواند درخواست جبران خسارت بابت نقض یکی از تعهدات مربوط به .... به نظر دیوان اسرائیل می بایست تمام زیانهای ناشی از احداث این دیوار بر اشخاص ...
مجموعه صد ها مقاله در زمینه حقوق بین الملل برای کارشناسی و کارشناسی ...
colddrink.ir/1394/03/artical_87630/
Translate this page
... شناسى حقوق بین&rlm الملل دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل ساخت دیوار حائل در سرزمینهای اشغالی فلسطین(۲) ...
پورتال حقوقی محمدرضا متین فر - لیست کامل مقالات حقوقی
matinfar.blogfa.com/post-489.aspx
Translate this page
ديوان بين المللي دادگستري ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار حائل اسرائيل ديوان دعاوي ايران ايالات متحده ديوان دائمي داوري
آثار حقوقی ساخت دیوار حایل در سرزمین های اشغالی فلسطین
www.hawzah.net/fa/Article/View/89104
Translate this page
صدور رأی مشورتی دیوان دادگستری بین المللی در خصوص آثار حقوقی ساخت دیوار، مسأله را وارد مرحله .... آثار حقوقی ناشی از ساخت دیوار توسط اسرائیل - قدرت اشغالگر - در سرزمین اشغالی .... ساخت دیوار آسیب جدی بر حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین وارد می کند: حق تعیین ..... 2- مسئولیت اسرائیل در جبران خسارت های ناشی از ساخت دیوار.
(علی اکبر توفیقیان)
aliakbartofighiyan.blogfa.com/
Translate this page
2- نقض فاحش قاعده ای که برای تضمین حق ملت ها در تعیین آزادانه ی سرنوشت خود اهمیت اساسی ... دیوان بین المللی دادگستری نیز وجود تعهدات عام الشمول را در این عبارت .... احداث دیوار حائل، موجب نقض آشکار و یا ممانعت از اجرای حقوق بین المللی بشر دوستانه ... المللی دادگستری وحق جبران بزه دیدگان ناشی ازدیوارحائل اسرائیل-مترجم:سلمان ...
چاپ خبر - دفاع پرس
www.defapress.ir/Fa/News-Print/24614
Translate this page
Aug 6, 2014 - دفاع مشروع مهم‌ترین استدلال اسرائیل در توجیه اقدامات تجاوزکارانه خود به غزه است. ... بر اساس بندهای aو bماده ۶ اساسنامه دیوان کیفری بین‌المللی به تأسی از ماده ۲ .... تا با اتخاذ رویه سابق خود در قبال دیوار حائل و با استناد به کم‌کاری شورای ... طبق ماده ۴۱ نیز چنانچه خسارت وارده بر بزه‌دیدگان در رأی صادره جبران نشود، دیوان ...
بخشی از مقالات رشته حقوق موجود در سایت ویکی -دانلود پایان نامه علوم ...
www.namakala.com/search/دانلود+پایان.../561860
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل 20ص دیوان بین المللی دادگستری 14ص رژیم حقوقی دریای خزر و موضع کشورهای ...
مسئولیت بین المللی :: در رگ تاک
maqami.blog.ir/tag/مسئولیت%20بین%20المللی
Translate this page
محمّد (ص) و جهانشمولی «حق» و «انسان» ... دیوان بین المللی دادگستری در بخش نتیجه گیری نظر مشورتی خود در قضیه ... که همه دولتها موظفند از شناسایی وضعیت حاصل از دیوار حائل – که با شهرکسازی گره ... مسئولیت بین المللی ناشی از حمایت شورشیان و شبه نظامیان ... مقاله «مسئولیت افراد در جبران خسارت قربانیان نقض های شدید حقوق ...
آموزشی - مقاله ها
amozesh3.blogfa.com/cat-9.aspx
Translate this page
ديوان دعاوي ايران ايالات متحده · ديوان دائمي داوري · ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار حائل اسرائيل · ديوان بين المللي دادگستري
[XLS]حقوق بین الملل
sbu.ac.ir/.../International%2...
Translate this pageShahid Beheshti University
35, 1384, علی هنجنی, مشروعیت ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین از دیدگاه . ... 40, 1373, هدایت الله فلسفی, صلاحیت اجباری دیوان بین المللی دادگستری ... 65, 1388, رضا اسلامی, تبیین هنجاری حق بر دموکراسی در حقوق بشر بین المللی ... شمول قاعده آمره بر اعمال ساز و کارهای جبران خسارت ناشی از نقض های شدید حقوق بشر ...
لیست تمامی مقالات سایت www.lawnet.ir (به ترتیب حروف الفبا) سری 2
www.dad-law.ir/post/1875
Translate this page
Nov 14, 2010 - ديوان بين المللي دادگستري · ديوان بين المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهديدگان ناشی از ديوار حائل اسرائيل · ديوان دعاوي ايران ايالات متحده
موضوعات پایان نامه رشته حقوق بین الملل 376 موضوع
nashreedalat.ir/.../983-موضوعات-پایان-نامه-رشته-حقوق...
Translate this page
Nov 21, 2014 - موضوعات پایان نامه رشته حقوق بین الملل 376 موضوع. ... بررسی جبران خسارت بزهدیدگان جر . .... مشروعیت ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین از دیدگاه . ... بین المللی حقوق بشر; صلاحیت اجباری دیوان بین المللی دادگستری واعلامیه .... نظام بین المللی مسئولیت مدنی وجبران خسارات ناشی از حمل ونقل دریایی ...
ایران دانشجو
iran-daneshjoo.ir/?pa=2241
Translate this page
دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل .... انتخاب بین بدهی و یا حقوق صاحبان سهام به عنوان یك منبع تأمین مالی جدید تحت تأثیر ...
موسسه حقوقی و وکالت محمدجوادعلیپور وبلاگ 24
weblog24.link/blog/law-alipour
Mar 30, 2015 - دیوان بین المللی دادگستری مکانی برای طرح دعوا بین دولت‌هاست و ..... طبق ماده ۴۵۴ قانون آئین دادرسی مدنی، طرفین اختلاف حق ارجاع امر به داوری یک یا چند نفر را دارند. ..... ناشی از جرم اشاره کرد که طرفین می‌توانند در خصوص نحوه جبران خسارت و . ...... و اطلاعات دقیق و تفصیلی در خصوص جرایم، متهمان، بزه‌دیدگان و مجرمان و ...
عناوین پایان نامه های رشته حقوق – تهران تحقیق
payannameha.ir › ... › عناوین پایان نامه حقوق
Translate this page
Nov 5, 2014 - حقوق بزه دیده در فرآیند دادرسی کیفری بین المللی PHD ... بررسی حق دفاع متهم در نظام کیفری ایران ... پزشکی از راه دور و مسئولیت کیفری ناشی از آن در نظام حقوقی ایران .... مطالعه تطبیقی مسئولیت دولت د ر جبران خسارت بزه دیدگان در حقوق ...... مشروعیت ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین از دیدگاه …
راه اندازی کمپین اعلام جرم علیه سران رژیم صهیونیستی - سایت خبری ...
tnews.ir/news/56fb28752148.html
Translate this page
کمپین های محاکمه رژیم صهیونیستی به ویژه با عناوین نسل کشی و جنایت جنگی و یا محکومیت واگذاری تسلیحات توسط آمریکا به اسرائیل در سطح بین الملل پیش از ...
وبلاگی های یوز - نوشته های lawyerjavan2050
yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&auth... - Translate this page
Jan 24, 2016 - دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حایل اسراییل. مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در تاریخ 8 دسامبر 2003، براساس ...
کمپین ۳ زبانه اعلام جرم علیه رژیم جعلی اسرائیل - تریبون مستضعفین
www.teribon.ir/.../کمپین-۳-زبانه-اعلام-جرم-علیه-رژی...
Translate this page
Aug 10, 2014 - بر اساس بند ۲ ماده ۱۳ اساس‌نامه دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) شورای ... که با توجه به استدلال دیوان بین‌المللی دادگستری در رأی مشورتی خود درباره دیوار حائل، ... وظیفه انسانی که داریم ما را در جایگاه احقاق حق بین‌المللی ایجادشده ناشی از .... طبق ماده ۴۱ نیز چنانچه خسارت وارده بر بزه دیدگان در رأی صادره جبران نشود، دیوان ...
کمپین اعلام جرم علیه رژیم جعلی اسرائیل » وب سایت رسمی روح اله سلاجقه
salajegheh-lawyer.com/.../22-کمپین-اعلام-جرم-علیه-ر...
Translate this page
Aug 12, 2014 - بر اساس بندهای a و b ماده ۶ اساسنامه دیوان کیفری بین‌المللی به تأسی از ماده ۲ ... اندازه صدمات و آسیب‌های ناشی از یک حمله در مقایسه با آنچه انتظار از آن می‌رود، ... با اتخاذ رویه سابق خود در قبال دیوار حائل و با استناد به کم‌کاری شورای امنیت در ... طبق ماده ۴۱ نیز چنانچه خسارت وارده بر بزه دیدگان در رأی صادره جبران نشود، دیوان ...
فهرست مقالات تخصصی حقوق بین الملل عمومی تا مهرماه 1392 | مهرداد طالبی ...
www.mehrdadtalebi.ir/فهرست-مقالات-تخصصی-حقوق...
Translate this page
Jul 20, 2015 - 107- حق شرط بر معاهدات و تفسير كلي شماره ( 52) 24 كميته حقوق بشر ،‌ترجمه ... 124-صلاحيت ديوان بين المللي دادگستري لاهه ، دكتر سيد باقر مير عباسي ، مجله حقوقي ، ش1. ...... 502- مشروعيت ساخت ديوار حائل در سرزمين هاي اشغالي فلسطين از ...... رویکرد نظام مسئولیت بین المللی در جبران خسارات ناشی از اعمال منع ...
دانلود پایان نامه درباره مسئله دیوار حایل فلسطین
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
خلاصه نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری در مورد دیوار حایل در سرزمین های اشغالی ... دیوان پس از طرح سابقه ... لذا شناسایی اسرائیل از سوی دولتها نمی تواند به مسئله حق کشور اسرائیل بر ... ساخت دیوار حایل در .... جبران خسارت - پرتال حقوق ... مسلما از دیوان، اظهارنظر درباره نحوه اجرای ترمیم بزهدیدگان مطالبه نشده است. دانلود جزوه، ...
موضوع پایان نامه حقوق | مشاوره پایان نامه و مقالات ISI
parsthesis.com/tag/موضوع-پایان-نامه-حقوق/
Translate this page
Jul 2, 2015 - حقوق بزه ديدگان در فرآيند كيفري در قانون آيين دادرسي كيفري مصوب 92و ... بررسی تطبیقی حقوق متّهم در اساسنامه دیوان کیفری بین المللی ... ماهیت و نحوه جبران خسارت معنوی ناشی از جرم ..... مشروعیت ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین از دیدگاه … ... پیدایش اسرائیل وبحران منطقه عربی خاور میانه حق بر ...
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل
maghalefile.rozblog.com/.../دانلود-پایانامه-ارشد-رشته...
Translate this page
May 26, 2016 - 3) مشکلات و موانع از جمله : آوارگان ، دیوار حائل ، مسئله مرزها و مشخص نبودن مرزها ... و سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد در تشکیل دولت مستقل فلسطینی چه ...... مطالعه تطبیقی مسئولیت دولت د ر جبران خسارت بزه دیدگان در حقوق . ... *دانلود پایان نامه نقش دیوان بین المللی دادگستری در توسعه حقوق بشر .
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
thesis.um.ac.ir/index-l-kwd-ب.html
68 - آثار جرح و خاتمه مأموریت داور در داوری تجاری بین‌المللی - نویسنده: قاسمی، سارا .... 135 - آفرینش ترکیبات بدیع در دیوان حافظ - نویسنده: سعادت‌فر، محمدحسین ...... 586 - اثرات سیر در پیشگیری از تغییرات بیوشیمیایی ناشی از مسمومیت مزمن با ...... 1184 - ارزیابی خسارت لرزه ای وارد بر سیستم های سازه ای بتن مسلح قبل و پس از ...
حق سپید - مطالب اساتید حقوق
lawyermkh.mihanblog.com/post/category/25
Translate this page
Dec 4, 2006 - دكترای حقوق بین الملل و مسلط به بسیاری زبانهای زنده دنیا و بسیار باسواد . .... بررسی تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل متحد توسط دیوان بین المللی دادگستری ...... 3- تحریمهای اقتصادی و جبران خسارت: آثار حقوقی مترتب بر تهاجم و اشغال ... ساخت دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل.
[PDF]اینجا - انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد
iauns.org/userfiles/ActivitiesOfIAUNSin1393_Report.pdf
فوریه. 1021. دیوان بین. المللی دادگستری. « )دعوی کرواسی علیه صربستان( . ...... درخواست. توقیف. ایان. الاواح. را. دادند. ازتا. طریق. حراج. ننها،. خسارات. ننها. جبران. شود ...... حایل. با. ر سیه. یعنی. ا کراین. بالر س. می. باشد . نمریاا. ار پا. به. دلیل. نفاوذ ...... از. شناسایی. نثار. حقوقی. ناشی. از. ساخت. دیوار. خودداری. کنند. ایناه. اسرائیل.
علم به زبان ساده | فایوفا
mehdisepehri.5fa.ir/ - Translate this page
... دیوان بین المللی دادگستری و حق جبران خسارات بزهدیدگان ناشی از دیوار حائل اسرائیل · هم رنگ جماعت شدن · آشنایى با امام رضا علیه السلام · نرم افزار آموزشی ضرب آموز ...
نسخه قابل چاپ - انجام پایان نامه، پروپوزال
fulltexts.ir/print/post-518
Translate this page
حق و آزادی آموزشی وپرورش در نظام بینالمللی حقوق بشر ... تأثیرنظرمشورتی دیوان بینالمللی درقضیه دیوار حائل برحقوق بشردوستانه ... اصول حاکم برجبران خسارت ناشی از سرمایه گذاری خارجی باتأکیدبر موافقت نامه های ... مسئولیت بینالمللی دولتها در پرتو رأی سال 2007 دیوان بینالمللی دادگستری در ..... 22- اعراب و اسرائیل: 394
دانلود مقاله،پرو‍‍ژه،پایان نامه،فایل گیل پیکس
1dl.gilpix.ir/
فهرست اعضای كمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی · مدل تحقیق ...... دانلود پروژه تحقیقاتی رشته حقوق دوره کارشناسی باعنوان جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد.
    1   
2
   
3
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,334
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,334
  • بازدید ماه : 1,334
  • بازدید سال : 135,497
  • بازدید کلی : 2,644,044