loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 308 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

حقوق کیفری بازرگانی

حقوق کیفری بازرگانی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 33 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

حقوق کیفری بازرگانی» از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت تدوین کنوانسیون های چندجانبه بین المللی قرار گرفته است

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

حقوق کیفری بازرگانی

 

چکیده:

حقوق کیفری بازرگانی» از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت تدوین کنوانسیون های چندجانبه بین المللی قرار گرفته است. وجه تمایز این شاخه از حقوق با «حقوق کیفری اقتصادی»، توجه ویژه آن به فعالیتهای شرکتهای بازرگانی، بازار بورس، رقابت برابر تجاری و رعایت قواعد بازار آزاد است، در حالی که حقوق کیفری اقتصادی، شامل هر نوع بزهکاری بر علیه اموال خواهد شد. رشد روزافزون جهانی شدن اقتصاد، بیش از هر چیز، لزوم توجه ویژه به یک حقوق کیفری مناسب جهت مبارزه با نقض قواعد بازی تجاری را در پی داشته است. پروفسور دلماس مارتی، استاد بزرگ سیاست جنایی کشور فرانسه، در این «نوشتار پرتکلف» بر آن است تا نگاه تازه ای به مقوله جهانی شدن و آثار آن بر حقوق کیفری بازرگانی داشته باشد.

کلمات کلیدی:

-         حقوق کیفری بازرگانی، جهانی شدن، جرم انگاری کیفری، حقوق جزای بین الملل، بازار آزاد

جهانی شدن اقتصادی و مالی، هر زمان که دنبال شود، دوباره بحث اختصاصی شدن حقوق کیفری بازرگانی را - که از سال 1975 توسط میشل فوکو با عنوان «کنترل تمایزآمیز قانون شکنی ها» مطرح گردید- به راه می اندازد. این فیلسوف بر این اساس، در بستر حقوق کیفری، یک تمایز را به تصویر می کشد: از یک سو قانون شکنی طبقه توده ها نسبت به اموال (همان حقوق کیفری سنتی، که به قواعد عمومی شهرت یافته، و تصویر نمادین «دزد» را به ذهن متبادر می سازد)، و از سوی دیگر «قانون شکنی نسبت به حقوق»[3] که اغلب توسط طبقه بورژوا صورت می گیرد (حقوق کیفری بازرگانی، که به آن لقب «تصنعی» و یا «تکنیکی» داده شده و مدتهای مدیدی است که حالت شبه معلق دارد). او بحث خود را طی یک فرمول خلاصه بیان می کند: «باید نظام کیفری را همانند دستگاهی تصور کرد که به شکل تمایزگذارانه ای، قانون شکنی ها را پی می گیرد، بی آنکه به دنبال حذف تمامی آنها باشد»[4]. فرمولی که بیش از هر چیز نشانگر دیدگاه میشل فوکو نسبت به جهانی شدن اقتصادی و مالی است.[5] «ریسک کیفری»ای که با ریسک حرفه ای مشاغل ممزوج شده، و از منظر اخلاقی مورد مسامحه واقع شده، اثر «لکه دار شدن» را که خصیصه بزهکاری حقوق عمومی است، به دنبال ندارد. از منظر حقوقی این تسامح، از جایگاه داده شده به سازوکار «خود- تنظیمی»[6] ناشی می شود؛ همانند قواعد رفتاری[7] و یا شیوه ارزیابی توسط نهادهای هم مرتبه[8] که بدلیل حفظ سلطه و اختیارِ عمل، از سوی فعالان اقتصادی به شکل وسیعی مورد مقبولیت واقع شده اند.

با این وجود به نظر نمی رسد که این دیدگاه دقیقاً مطابق با واقع باشد. چرا که واقعیتها نشاندهنده آن اند که نیاز به تجارت جهانی، برابری بیشتری را میان رقبای تجاری می طلبد. لکن در مقیاس کوچکتر از تجارت جهانی، عدم برابری در داخل یک کشور، نسبت به رقبای موجود از سایر کشورها ضرورت به نظر می رسد. به عبارت دیگر اداره کردن قانون شکنی ها می تواند در عرصه داخلی به صورت افتراقی (تمایز میان قانون شکنی های بازرگانی نسبت به سایر قانون شکنی ها) باقی بماند، لکن در عرصه بین المللی، «بازار» به مفهوم «قانون شکنی نسبت به حقوق» متمایل بوده و با گرایش به كیفر‏, به دنبال برقراری مجدد تعادل, از طریق برخی روشهای پر سر و صدا همچون اروپا و ایالات متحده است.برای آنکه «بازی» با ابزارهای برابر انجام شود، باید تلاش کرد تا زمین را برای آن هموار کرد.[9] از این دیدگاه، ضمانت اجراهای كیفری مؤثرتر از مقررات اداری یا اقدامات مدنی جبران خسارت دانسته می شوند؛ مشروط برهماهنگ سازی میان جرم انگاریها و مجازاتها، و صرفنظر کردن از نسبیت گرایی.

اگر روزی شاهد آن باشیم که لیبرالیسم، پس از برچیدن مرزهای تجارت و طرفداری از لغو مقررات و با جدا کردنِ فضای اقتصادی از قلمرو سیاسی، دوباره به سوی «حقوق کیفری» بازگشته است نباید تعجب کنیم. «حقوق کیفری»ای که بایستی با این تفکیک سازگار گردیده و بتواند به شکل دموکراتیک بر اساس ارزشهای جامعه بنا شود. لحاظ جرم به عنوان یک آسیب به احساسات اجتماعی و یا، در پاسخ به کم دقتیهای[10] فرمول دورکیم، به عنوان چیزی که «مشاعر مستحکم جامعه مشترک را مورد رنجش قرار می دهد»[11]، منتهی به آن می شود که حضور بخش عمومی در مقیاس ملی بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛ در مقابل، جابجا سازی مفاهیم در عرصه جهانی، در غیاب نمادهای جهانی، قابل مناقشه است. با این همه، تفکیک قائل شدن بر اساس نظر دورکیم، میان جوامع سنتی (دارای همبستگی و ساختار مکانیکی، و متمایل به استفاده از ابزار کیفری) و جوامع صنعتی (با ساختار ارگانیک، و متمایل به روش مذاکره و گفتگو و ابزارهای غیرکیفری) لزوما به کیفرزدایی گسترده منجر نخواهد شد. در جوامع فراصنعتی، نه تنها ابزار حقوق کیفری متروک گشته، که حتی به نوعی مورد «توجه بیش از اندازه»[12] نیز واقع شده، و به عنوان وسیله ای برای جبران ناتوانی «دولت» مورد استفاده قرار گرفته است.

مشکل آنجاست که ارزشهایی که حقوق کیفری بازرگانی را در فضای جهانی شده بنیان نهاده اند، محدود به عرصه ملی نشده، لکن در تلاقی منافع خصوصی بازار جهانی و ارزشهای جهانی مورد نظر اسناد حقوق بشر، و با توجه به فقدان نهاد صلاحیت دار رسیدگی، با خطر تعارضی حل نشدنی روبرو است.

مهمتر از همه این دستاوردها، این است که جهانی شدن راه را برای بزهکاری فراملی -نه فقط برای سازمانهای جنایت پیشه، که برای شرکتهایی که می توانند از گشوده شدن مرزها برای اجرای «گپهای تجاری»[13] بهره ببرند- هموار کرده است؛ بخصوص به مدد فناوری نوین ارتباطات که موجب پویایی بیشتر این نوع جرایم شده است. در نبودِ یک یکسان سازی غیرممکن و خطرناک[14]، که به تنهایی بتواند «محیط اقتصادی» و «محیط هنجارگرا (نورماتیو)» را همزمان جمع نماید، و به جهت انجام یک همکاری بین المللی کُند و کم تأثیر، جهانی سازی به صورت بسیار پیچیده تری توسعه یافته است. برای کاستن از ناسازگاری ناشی از جدایی میان «محیط هنجارگرا (نورماتیو)» که تنها در قلمرو ملی پذیرفته شده، و «محیط اقتصادی» که در سراسر کره خاکی گسترده شده، باید هدف خود را هماهنگ سازی فعالیت های ملی قرار داد: یعنی باید یکسری اصول کلی را ترویج کرد که به اندازه کافی کلی باشد تا اجازه فعالیت آزادانه در ابعاد ملی را در هر کشور فراهم سازد، و به اندازه کافی دقیق باشد تا موجب ایجاد یک همبستگی فراگیر میان کشورها گردد. با نگاه به واقعیتهای موجود، دست یافتن به یک چنین هدفی بسیار دور به نظر می رسد، و جهانی شدن همچنان مبهم و ناقص و تکه تکه باقی خواهد ماند.

ابهام آن مربوط است به موجه ساختن اعمال مجازات کیفری از رهگذار جدال میان نگاه «امنیت محور» و نگاه «انسان گرا»، که کارکرد «ابزاری» حقوق کیفری (ضعف همکاری بین المللی و مبارزه با عدم مجازات) را با کارکرد «نمادین» آن (تمایل به تحکیم و حمایت از ارزشهای عمومی مربوط به حقوق بشر، و حتی مربوط به بشریت) ممزوج نماید. برای تضمین کارکرد ابزاری حقوق کیفری، جهانی سازی به دنبال جهانی شدن مقررات سزاده است، ولی کارکرد نمادین (سمبولیک)-به خصوص در جستجوی توازن میان «بازار» و حقوق بشر- به تقویت بنیانی مقررات ملی دامن می زند. همزمان، حاکمیت ملی با ترغیب به نسبیت گرایی[15] در تلاش است تا، حتی در اروپا، در مقابل جهانی شدن حقوق کیفری مقاومت نماید. این مقاومت، تازمانی که بخواهد به اصل سرزمینی بودن تکیه داشته باشد، در نهایت منجر به بسته شدن چرخه حقوق کیفری و از کار افتادن دستگاه کیفرده می گردد، زیرا دیگر نمی تواند با پویایی بزهکاری بازرگانی منطبق باشد. برای غلبه بر این مشکل، ابتکار عملهایی اتخاذ گردیده، ولی به شکل ناهماهنگ، منفک و بخشی اجرا گردیده، که ما به صورت ویژه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

برچسب ها : حقوق کیفری بازرگانی , حقوق کیفری , حقوق کیفری بازرگانی , جهانی شدن , جرم انگاری کیفری , حقوق جزای بین الملل , بازار آزاد , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 535,000 results (0.46 seconds)
Search Results
اخلاق تجاری و حقوق کیفری اقتصادی - پژوهشنامه حقوق کیفری
jol.guilan.ac.ir/article_585.html
Translate this page
by جعفری - ‎2011
عینی ترین حضور اخلاق در دنیای بازرگانی، همان مجموعه قواعد رفتاری با کدهای اخلاقی است. سیوالی که در این زمینه مطرح است این است که این مجموعه قواعد رفتاری چه ...
حقوق کیفری بازرگانی - دانلود پایان نامه
googleshop.fileina.com/product-30446-حقوق-کيفري...
Translate this page
حقوق کیفری بازرگانی از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت ...
حقوق کیفری بازرگانی - علوم تربیتی، مدیریت، روانشناسی و رشته‌های ...
dl.searcharticle.ir/product/24403
Translate this page
Apr 22, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 حقوق کیفری بازرگانی چکیده: حقوق کیفری بازرگانی از ...
حقوق کیفری بازرگانی - مرکز خرید و فروشگاه اینترنتی dvdmedia
rdvdmediaz.saharstore.ir/page-53055.html
Translate this page
حقوق کیفری بازرگانی از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت
حقوق کیفری بازرگانی - دانلود کتاب
book.behtarin.com/legal/حقوق-کیفری-بازرگانی.html
Translate this page
ناشر: فارسی کتاب. نویسنده: نامعلوم. زبان: فارسی. قالب:pdf. صفحات: ۸. حجم: ۱۸۰ Kb. توضیح مختصر: حقوق کیفری بازرگانی از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است ...
حقوق کیفری بازرگانی - فروشگاه جامع negin1993 - فروشگاه اینترنتی ...
fnegin1993a.adnashop.ir/page-57005.html
Translate this page
حقوق کیفری بازرگانی از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت
حقوق کیفری بازرگانی | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دكتر حسابی
edu-hesabi.ir/محصول-8563-حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
Jul 25, 2016 - پیشین: بررسی رابطه بين سرمايه اجتماعي ، تسهيم دانش و عملكرد سازماني درکارکنان شرکت های بیمه ایران در استان گیلان · پسین: دانلود پلان طرح ...
آدینه بوک: مجموعه مقالات حقوقی: حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری ...
www.adinehbook.com/gp/product/9647820739
Translate this page
مجموعه مقالات حقوقی: حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، حقوق بین الملل خصوصی ~سیدمهدی شهیدی - 978-964-7820-73-8 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی ...
قانون موافقتنامه همکاری قضایی در زمینه های حقوقی، بازرگانی، کیفری
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
‌قانون موافقتنامه همکاری قضایی در زمینه‌های حقوقی،‌بازرگانی، کیفری، احوال شخصیه، استرداد مجرمان و‌انتقال محکومان به زندان و تصفیه ترکه‌ها بین جمهوری‌اسلامی ایران و ...
درآمدی بر حقوق کیفری کار
www.hawzah.net/fa/article/view/90206
Translate this page
مقاله حاضر، با تکیه بر اصول حاکم بر حقوق کیفری کار، دیدگاههای موجود در مقررات کار ... در این باره می توان به حقوق کیفری رایانه، حقوق کیفری بازرگانی، حقوق ...
حقوق کیفری بازرگانی - خرید آنلاین تحقیق مقاله پاورپوینت کتاب و ...
jobook.ir/info2/76382/حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
«حقوق کيفری بازرگانی» از جمله شاخه های نوين حقوق کيفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگيخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در ...
حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../مجموعه-مقالات-حقوقی-حقوق-مدنی،-حقوق-باز...
Translate this page
"این مجموعه، حاوی مقالاتی از نگارنده در زمینه‌ی حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق كیفری، و حقوق بین‌الملل خصوصی كه تحت این عناوین فراهم آمده است: "قرارداد تشكیل ...
مجموعه مقالات حقوقی: حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، حقوق ...
vista.ir/article/657247
Translate this page
این مجموعه، حاوی مقالاتی از نگارنده در زمینه‌ی حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، و حقوق بین‌الملل خصوصی که تحت این عناوین فراهم آمده است: 'قرارداد تشکیل ...
حقوق کیفری بازرگانی | کمپ ایران
campiran.ir/محصول-3759-حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
مطلب قبلیدانلود فایل فلش گوشی هوآوی Huawei G510-0010 بیلد نامبر B186 با لینک مستقیم مطلب بعدیدانلود فایل فلش حل مشکل آنتن دهی P8 Lite ALE-L21 (حل ...
ترجمه: انگاره های جهانی شدن حقوق کیفری بازرگانی هموار کردن عرصه ...
www.noormags.ir/.../ترجمه--انگاره-های-جهانی-شدن-حقوق-کیفری-بازرگانی...
می ری دلماس مارتی,سلمان عمرانی ; مجله: گواه ; زمستان 1385 و بهار 1386 - شماره 8 و 9 ;
حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، حقوق بین الملل ... - خانه کتاب
ketab.ir/modules.php?name=News&op=pirbook...
Translate this page
کتاب مجموعه مقالات حقوقی: حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، حقوق بین الملل خصوصی انتشارات حقوقدان وزيري شومیز تاریخ چاپ78/12/18 نوبت چاپ2.
حقوق کیفری بازرگانی – مقاله یاب
maghaleyab.xyz/محصول-2033-حقوق-کیفری-بازرگا...
Translate this page
Jun 28, 2016 - برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید Rating: شما اینجا هستید: خانه » محصول » حقوق کیفری بازرگانی ...
پرتال جامع علوم انسانی - انگاره های جهانی شدن حقوق کیفری بازرگانی
www.ensani.ir/fa/content/224939/default.aspx
Translate this page
انگاره های جهانی شدن حقوق کیفری بازرگانی. مترجم: سلمان عمرانی. فایل تمام متن: 20120329122641-2142-38.pdf (نوع: PDF حجم: 165KB). منابع (نشریه): گواه زمستان ...
حقوق کیفری بازرگانی – تکست پست
textpost.ir/?p=3072
Translate this page
حقوق کیفری بازرگانی. توسط admin · جولای 28, 2016 ... پست © 2016. تمامی حقوق محفوظ می‌باشد. با افتخار قدرت‌گرفته از WordPress. توسط Press Customizr.
حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری - Gisoom | گیســوم
https://www.gisoom.com/.../کتاب-مجموعه-مقالات-حقوق...
Translate this page
کتاب مجموعه مقالات حقوقی: حقوق مدنی، حقوق بازرگانی، حقوق کیفری، حقوق بین‌الملل خصوصی اثر سیدمهدی شهیدی بوده و چاپ 3 آن در سال 1391 توسط انتشارات مجد ...
دانلود مقاله در مورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی ...
google-shop.ir › کتاب ، جزوه
Translate this page
6 hours ago - این محصول “دانلود مقاله در مورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی “توسط پورتال گوگل شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.
حقوق کیفری بازرگانی - مرجع مقالات و اخبار روز ایران و جهان
www.rahta.com/nt/1667753/حقوق_کیفری_بازرگانی - Translate this page
دادستانی سوئیس رسما برای بلاتر پرونده کیفری باز کرد. وبسایت رسمی برنامه نود - دادستانی سوئیس با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کیفرخواستی علیه رئیس ...
چك برگشتي چه زماني كيفري است و چه زماني حقوقي؟ - ثبت فردا
sabtefarda.com › ... › مشاوره حقوقی چک
Translate this page
قانون اعلام می‌دارد که در صورت وجود هر یک از حالات یا شرایط زیر، صدور چک بلامحل جرم کیفری نخواهد بود. بنابراین در هر یک از موارد زیر، شکایت شاکی به دلیل حقوقی ...
انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی - قیمت 5,000 تومان
https://selz.ir/.../5574042-%D8%A7%D9%86%DA%A... - Translate this page
انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه مرکز دانلود پروژه و تحقیقات و سورس کد.
انگاره-های-بین-المللی-شدن-حقوق-کیفری-بازرگانی - فروشگاه پدیده نو
abbas20.etl24.com/tag-انگاره-های-بین-المللی-شدن-حق...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'انگاره-های-بین-المللی-شدن-حقوق-کیفری-بازرگانی' هستند. انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی · انگاره های بین المللی شدن ...
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - آموزش-رشته ها و گروهها-سرفصل دروس ...
iauctb.ac.ir/fa/contents/.../سرفصل.دروس.رشته.ها.html
Translate this page
78, کارشناسی ارشد ناپیوسته, علوم اقتصادی - اقتصاد بازرگانی, دانلود فایل. 79, کارشناسی ... 120, دکتری, حقوق کیفری و جرم شناسی, دانلود فایل. 121, کارشناسی ...
حقوق کیفری بازرگانی - فایل ده بیست | F1020
f1020.ir/2016/07/11/حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
Jul 11, 2016 - حقوق کیفری بازرگانی. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:42 فهرست مطالب: چکیده: 1کلمات کلیدی: 2تعهدات ضمنی‌ 15(خلاصه این دعوا در ...
19-حقوق جزا - دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجاندانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
www.iauz.ac.ir/subcontent/details/547
Translate this page
Aug 19, 2014 - ... بیمه(جدول 2) · مدیریت بازرگانی- بین الملل (جدول 2) · مدیریت بازرگانی- مالی (جدول 2) · مدیریت بازرگانی -داخلی(جدول 2) .... بررسی مجازات های جایگزین زندان های کوتاه مدت در حقوق کیفری ایران, 9402, 94/2/14, ظرفیت استاد راهنما پر ...
حقوق کیفری بازرگانی | کوثر
kousar.xyz/?p=35354
Translate this page
Jun 27, 2016 - ... رفتار و منابع انسانی · بررسی و طراحی سیستم های مختلف Ice Bank(مخزن ذخیره سرمایی). GMT+2 11:17. صفحه اصلی حقوق کیفری بازرگانی ...
حقوق کیفری بازرگانی - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور
forum.pnu-club.com/45290-حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
Jan 23, 2011 - وجه تمايز اين شاخه از حقوق با «حقوق کيفری اقتصادی»، توجه ويژه آن به فعاليتهای شرکتهای بازرگانی، بازار بورس، رقابت برابر تجاری و رعايت ...
حقوق کیفری بازرگانی - بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ مقاله و پایان نامه
proje202020.rozblog.com/.../حقوق-کیفری-بازرگان...
Translate this page
حقوق کیفری بازرگانی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 حقوق کیفری بازرگانی» از جمله…
[PDF]ﺍﺧﻼﻕ ﺗﺠﺎﺭﯼ ﻭ ﺣﻘﻮﻕ ﮐﯿﻔﺮﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ
ifqc.ir/.../60_b26887c2ac09568e42f77e0b68a0382c.h... - Translate this page
ﺳﺌﻮاﻟﻲ ﻛﻪ در اﻳﻦ زﻣﻴﻨﻪ ﻣﻄﺮح اﺳﺖ اﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻗﻮاﻋﺪ رﻓﺘﺎري ﭼﻪ ﻛﺎرﻛﺮدي دارﻧﺪ و. ﭼﮕﻮﻧﻪ در ﺣﻘﻮق ﻛﻴﻔﺮي ﺗﺠﺎري ﻧﻘﺶ اﻳﻔﺎ ﻣﻲ. ﻛﻨﻨﺪ . در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﮔﺴﺘﺮدﮔﻲ اﺧﻼق در ﺣﻘﻮق ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ و. ﺗﺠﺎري ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﺪه ...
دانشکده علوم انسانی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
www.iausdj.ac.ir/human
Translate this page
... 3 گرایش"کیفری،عمومی،خصوصی"،دکتری حسابداری،دکتری تاریخ،کارشناسی ارشد حقوق با 2 گرایش "جزا و جرم شناسی،خصوصی" کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ...
مقاله حقوق انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی خرید و دانلود ...
persianfiles.ir/.../مقاله-حقوق-انگاره-های-بین-المللی-شد...
Translate this page
برچسب مطالب: مقاله حقوق انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی خرید و دانلود مقاله ... دانلود مقاله در مورد انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی.
دانلود تحقیق در مورد “ انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی ...
filemofid.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-انگاره-های-بین-ا/
Translate this page
Jul 16, 2016 - دانلود تحقیق در مورد “ انگاره های بین المللی شدن حقوق کیفری بازرگانی ” تعداد صفحات: ۱۱ فرمت: Word … دریافت فایل. برچسب ها: پروژه, تحقیق, ...
سفیر قانون - حقوق کیفری کار1
hooghooghi.mihanblog.com/post/19
Translate this page
در ایران گرچه رشته مجزایی تحت عنوان (( حقوق كیفری كار)) و یا قانون كیفری كار تاكنون به ... مثل حقوق كیفری رایانه، حقوق كیفری بازرگانی، حقوق كیفری پزشكی و .
حقوق بازرگانی اسناد - صقری - چاپ 5 - سهامی انتشار
shahredanesh.com/.../3193-حقوق-بازرگانی-اسناد-صق...
Translate this page
خرید اینترنتی کتاب حقوق بازرگانی اسناد - صقری - چاپ 5 - سهامی انتشار.
مقالات ترجمه شده حقوق کیفری بازرگانی بایگانی - 7y7
7y7.ir/tag/مقالات-ترجمه-شده-حقوق-کیفری-بازرگانی - Translate this page
Jan 18, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات بازدید: 12 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42. از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که ...
ایران مدیر - خلاصه کتاب حقوق بازرگانی(بخش اول) ارسلان ثابت سعیدی
shayanshokati.blogfa.com/post/60
Translate this page
منظور از حقوق عمومي آن رشته از رشته هاي حقوقي است كه به نحوي از انحا دولت در اجراي آن سهيم است و پاي منافع عمومي در ميان است مثل حقوق اساسي، حقوق كيفري، حقوق ...
حقوق کیفری بازرگانی بایگانی - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ، پروژه ...
www.9rton.ir/tag/حقوق-کیفری-بازرگانی/
Translate this page
Jan 14, 2016 - از جمله شاخه های نوین حقوق کیفری است که بحثهای فراوانی را در جهان معاصر برانگیخته است، تا آنجا که لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت تدوین ...
مشاوره حقوقی و جزایی رایگان - تقصیرهای مدنی و بازرگانی در قوانین و ...
asadilawyer.blogfa.com/post-611.aspx
Translate this page
قانونگذار در ماده 953 قانون مدنی می گوید: « تقصیر، اعم است از تعدی و تفریط »، و در مواد 951 و 952 همان قانون به ترتیب تعدی و تفریط را تعریف می کند؛ و در قانون ...
حقوق کیفری بازرگانی-5502 | دانلود و دریافت!
get.datart.ir/5503/article-5503.html
Translate this page
Aug 13, 2015 - دسته: فقه، حقوق، الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 حقوق کیفری بازرگانی چکیده: حقوق کیفری بازرگانی از ...
مرجع دانلود پایان نامه های ارشد رشته حقوق
lawfile.ir/
Translate this page
دانلود متن کامل پایان نامه های کارشناسی ارشد - رشته حقوق گرایش های جزا و جرم شناسی خصوصی بین الملل و عمومی ... پایان نامه مدیریت بازرگانی .... برای اولین بار یک سند رسمی بین المللی توانسته است اتهامات کیفری به رژیم اشغالگر قدس وارد کند.
پايان نامه هاي دفاع شده - پرديس البرز دانشگاه تهران
alborz.ut.ac.ir/ThesisDefendedList.php
دکتر داود كريمي دستجردي, مديريت بازرگاني, "استفاده از تكنيك مهندسي ارزش جهت ارتقاي عملكرد، ... دکتر محسن برهاني, حقوق جزا و جرم شناسي, ضوابط حاكم بر عملكرد ضابطين دادگستري برمبناي قانون آئين دادرسي كيفري سال ۱۳۹۲, کارشناسي ارشد ...
سرفصل دروس دوره دکتری - دانشگاه شهید بهشتی
www.sbu.ac.ir/.../سرفصل-...
Translate this pageShahid Beheshti University
حقوق بین الملل عمومی.pdf · حقوق خصوصی.pdf · حقوق نفت و گاز.pdf · حقوق کیفری و جرم شناسی.pdf · روابط بین الملل.pdf ... مدیریت بازرگانی.pdf · مدیریت دولتی.pdf.
دانلود مقاله انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی - دانلود ...
fileod.ir/.../دانلود-مقاله-انگاره-های-بين-المللی-شدن/
Translate this page
Jul 27, 2016 - انگاره های بين المللی شدن حقوق کيفری بازرگانی. چکيده: – «حقوق کيفری بازرگانی» از جمله شاخه های نوين حقوق کيفری است که بحثهای فراوانی را ...
FRGTWJTمدرسه وکالت و تجارت |نفت و اقتصاد|School of Law & Business
rkz.ir/
Translate this page
... بازرگانی بین المللی , مشاوره بازرگانی,مطالعات تخصصی حقوق تجارت,مقالات ... طبقه بندی: حقوق تجارت بین الملل، حقوق کیفری اقتصادی، حقوق انرژی، حقوق نفت ...
حقوق کیفری - FRGTWJTمدرسه وکالت و تجارت |نفت و اقتصاد|School of ...
rkz.ir/post/tag/حقوق%20کیفری
Translate this page
FRGTWJTمدرسه وکالت و تجارت |نفت و اقتصاد|School of Law & Business - مطالب ابر حقوق کیفری - نفت , اقتصاد , تجارت بین الملل , شرکت های تجاری , بازرگانی ...
حقوق کیفری بازرگانی - مرکز علمی و کاربردی قوه قضائیه استان خراسان ...
www.unlaw.ir/?portal=MainPortal&modules...81
Translate this page
... زبان تخصصی حقوق کیفری بازرگانی بایسته های حقوق جزای اختصاصی جامعه شناسی حقوق دانش خانواده جرایم نیرو های مسلح جرایم ... کمیته مطالعات حقوق تکنولوژی
magiran.com: مجله پژوهشهاي حقوقي، شماره 19
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=3474...19
Translate this page
داوري هاي مختلط در قواعد جديد داوري اتاق بين المللي بازرگاني ... مفهوم طلاق و موجبات آن در حقوق ايران و انگليس ... تزاحم و توازن حقوق فرد و جامعه در دادرسي هاي كيفري
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 3,362
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,725
  • بازدید ماه : 5,725
  • بازدید سال : 139,888
  • بازدید کلی : 2,648,435