loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 277 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها

تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها دسته: تاریخ
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 595 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 49

از آغاز دهه ۱۳۴۰شمسی، رژیم پهلوی احساس می‏كرد كه همه موانع و مشكلات را پشت سر گذاشته و اكنون هنگام آن فرا رسیده است كه برای تحكیم رژیم و بقای آن دست به اقداماتی بزند

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها


از آغاز دهه ۱۳۴۰شمسی، رژیم پهلوی احساس می‏كرد كه همه موانع و مشكلات را پشت سر گذاشته و اكنون هنگام آن فرا رسیده است كه برای تحكیم رژیم و بقای آن دست به اقداماتی بزند. طرح مسئله انقلاب سفید و به ویژه اصلاحات ارضی با طراحی آمریكاییان و توصیه آنان بدین منظور به میان آمد. در آن ایام تب انقلابهای دهقانی در برخی از كشورها داغ بود. شاه و حاكمان آمریكا بر این باور بودند كه با شعارهای انقلاب سفید و اصلاحات ارضی، نه تنها بسیاری از گروههای اپوزیسیون و روشنفكران را خلع سلاح می‏كنند، بلكه طبقه دهقان را نیز جذب حاكمیت می‏كنند.

اما اوضاع بدان گونه پیش نرفت. بسیاری از علمای دینی و مهمترین آنها، امام خمینی، با توجه به وقایعی چون لایحه انجمن‏های ایالتی و ولایتی و دیگر حوادث دوره پهلوی اول و دوم، و مشاهده دست آمریكا در جریان امور، مبارزه با رژیم را آغاز كردند. مخالفان سیاسی هم اگرچه به انفعال افتاده بوده اما اگر زمینه مناسب و بی‏خطری می‏یافتند از آن بهره‏برداری می‏كردند. شاه برای اجرای اصلاحات ارضی، فئودالهای مناطق مختلف كشور را به تهران احضار می‏كرد تا آنان را مطمئن سازد كه زیانهای آنها به گونه‏ای جبران خواهد شد و با تطمیع یا تهدید از واكنش آنان جلوگیری خواهد كرد.

یكی از مناطقی كه سابقه مبارزات خونینی با سلسله پهلوی داشت، منطقه كهگیلویه و بویراحمد بود. در زمستان سال ۱۳۴۱شاه تعدادی از خوانین آن منطقه را به تهران احضار كرد تا از واكنش آنها در برابر انقلاب سفید جلوگیری كند. بدین منظور عبدالله خان ضرغام‏پور و ناصرخان طاهری، رهبران ایل بویراحمد علیا و سفلی به تهران فراخوانده شدند. اما آنان در تهران دریافتند كه جریانهای ملی و مذهبی مهمی با برنامه‏های رژیم مخالفند و با این آگاهی، دلگرم و امیدوار شدند كه به منطقه برگردند و مبارزه را آغاز كنند. آنان به منطقه بازگشتند اما سیر تحولات اجتماعی، وضعیت جامعه را متفاوت از دهه‏های پیش ساخته بود، از جمله اینكه مشروطیت سیاسی خوانین در میان ایلات كاهش یافته بود و زمینه مبارزات عشایری سنتی چندان فراهم نبود. به هر حال خوانین با تأكید بر اینكه این مبارزه جنبه ملی داشته و از پشتیبانی علما برخوردار است، توانستند زمینه نسبتاَ مناسبی برای مبارزه فراهم كنند.

بدین ترتیب، اواخر سال 1341 و سه ماه اول سال ۱۳۴۲، ایام آخرین مبارزه عشایر كهگیلویه و بویراحمد با رژیم پهلوی بود كه با سركوب خشن و خونین عشایر به پایان آمد. شرح آن مبارزات بیرون از حوصله این نوشته است اما نكته قابل تأمل در رخدادهای آن منطقه درآن ایام این است كه مهمترین و كوبنده‏ ترین و در عین حال خونین‏ترین بخش آن مبارزه را طایفه ” جلیل“ از ایل بویراحمد صورت داده بود. این طایفه از نظر جایگاه اجتماعی و موقعیت طبقاتی، به عنوان ” رعیت“ شناخته می‏شدند و بنابر قاعده می‏بایست به وعده‏های رژیم مبنی بر دستیابی به زمین دل می‏بستند، اما مشاهده می‏شود كه رئیس آن طایفه، ملا غلامحسین سیاهپور، هنگامی كه پی برد علمای دین با برنامه‏های رژیم مخالف‏اند، آشكارا اعلام داشت كه از همراهی با خوانین در مبارزه با رژیم می‏پرهیزد، اما به دستور علما مبارزه را برخود واجب می‏داند. بدین گونه بود كه او به طور مستقل به مبارزه برخاست و حماسه گجستان را آفرید. نبرد گجستان در روز آخر فروردین و اول اردیبهشت 1342 میان مبارزان عشایر و نظامیان رژیم به وقوع پیوست. در این نبرد قوای دولتی با برجای گذاشتن دهها كشته و زخمی متحمل شكست سنگینی گردیدند. سپهبد بهرام آریانا فرمانده عملیات جنوب اعتراف كرد كه واقعه گجستان « نه تنها تطبیق عملیات را مختل و غیرممكن كرد بلكه باعث بحران بزرگی در عملیات نبرد گردید.»

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها , شاه , وضعیت شاه , رژیم پهلوی , رژیم ستم شاهی , تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها , دانلود تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها , پروژه , پژوهش , مقاله , تحقیق , پایان نامه , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پایان نامه


Google
About 1,620,000 results (0.46 seconds)
Search Results
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دكتر حسابی
edu-hesabi.ir/محصول-1960-تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخر...
Translate this page
7 days ago - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه70. فهرست مطالب. حزب رستاخیز و سقوط نهایی رژیم ...
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها
20proje20.rozblog.com/.../تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخر...
Translate this page
Jun 8, 2016 - تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها دسته: تاریخ بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 595 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 از آغاز دهه ۱۳۴۰شمسی، ...
محمدرضا شاه پهلوی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../محمدرضا_...
Translate this pagePersian Wikipedia
محمدرضا شاه پهلوی (زاده ۴ آبان ۱۲۹۸ در تهران - درگذشت ۵ مرداد ۱۳۵۹ در قاهره) دومین پادشاه ... وی در طول زندگی، چهار کتاب دربارهٔ زندگی خود و ایران نوشت که آخرین آن‌ها اندکی پیش از ... این کشور غربی و اروپایی، ولی در اروپای سیاست‌زده آن روزها، غیر سیاسی بود. ..... هر چند شاه از زمان رسیدن به سلطنت در مورد ضرورت اصلاحات اراضی سخن می‌راند.
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها - حامی فایل
hamifile.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخرین...
Translate this page
اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*.
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها - فایل مفید
filemofid.ir/تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخرین-روزها/
Translate this page
Jul 18, 2016 - تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه70 فهرست مطالب ...
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها - فروشگاه ساز فایل
test.com/product-61308-تحقيق-در-مورد-شاه-در-آخرين-ر...
Translate this page
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها. از آغاز دهه ۱۳۴۰شمسی، رژیم پهلوی احساس می كرد كه همه موانع و مشكلات را پشت سر گذاشته و اكنون هنگام آن فرا رسیده است كه برای تحكیم ...
دانلود تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها بایگانی - فایل فوریفایل فوری
filefori.ir/tag/دانلود-تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخرین-روزها/
Translate this page
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه۷۰ فهرست مطالب حزب رستاخیز و ...
رويدادهای سال 1357 - شبکه رشد
www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=602
Translate this page
خروج شاه و فرح از كشور, انتشار پيام حضرت امام خميني(ره) در مورد رفتن شاه و ... راهپيمايي بزرگ روز اربعين, سفر رئيس شوراي سلطنت به فرانسه و تقاضاي ملاقات با رهبر انقلاب ..... در آخرین شب‌های احیاء، ماموران مسلح در میدان ژاله به سوی عده‌ای از مردم که هنگام ..... نكنند كميسيون ويژه‌اي براي تحقيق وقايع كرمان و حواث مشابه آن تشكيل گردد.
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
بر اساس تحقیقی که توسط یک سازمان خیریه کودکان انجام و روز دوشنبه (۲۳ دی، ۱۳ ژانویه) منتشر شد، حدود ... بر اساس این گزارش تحت عنوان "دادن تریبون به قربانیان"، حدود ۲۱۴ مورد جنایت از جمله ۳۴ مورد تجاوز ..... آخرین تصویر از اشرف، خواهر دوقلوی شاه!
"سیزده بدر" روز جشن یهود به مناسبت کشتار 500 هزار ایرانی - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../سیزده-بدر-روز-جشن-یهود-به-مناسبت-کشتار-...
آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه‌ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ ... در کتاب عهد عتیق درباره این داستان آمده است: «شاه ایران زمین که در پایان جشن ۱۸۰ روزه از ..... اینها همگی یادآور توطئه های مردخای و زمزمه های استر با خشایارشاه در مورد ایرانیان و دشمنان آن ...... ی سئوال جناب بهنام خان:اگه این تحقیق دروغه هولوکاست یهودیان درکل دروغه.
فرار شاه از ایران - تبیان
tebyan.net/newindex.aspx?pid=5134
Translate this page
Jan 17, 2004 - حكومت نظامی به ویژه در مورد مطبوعات سختگیری كرد، ولی نویسندگان مطبوعات ... در آخرین روزها فرح كوشید تا موافقت شاه را به استعفا از مقام سلطنت و ...
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها - قیمت 5,000 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/.../11360480-تحقیق-در-مورد-شاه-در-آخر...
Translate this page
تحقیق در مورد شاه در آخرین روزها محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه جم فایل فروشگاه ساز فایل و مرکز خرید و فروش فایل های قابل دانلود.
تحقیق - 22 بهمن
gilane-ma1.blogfa.com/post-1127.aspx
Translate this page
از این رو از ساعت چهار بعداز ظهر روز 21 بهمن 57، حکومت نظامی اعلام شد. ... نه فقط در تهران، بلکه در تمامی شهرهای ایران، درگیری مردم با بقایای رژیم شاه جریان داشت. ... وی در آخرین مصاحبه خود در خاک ایران (در فرودگاه مهرآباد) چنین گفت:محمد رضا پهلوی: یک مدتی ... بمب گذاری، ۵۷ مورد این بمب گذاری‌ها غیر از دهها مورد بمب گذاری خوزستان است که ...
تحقیق بررسی شاه در آخرین روزها - تی اکس تی
txt.pishroblog.ir/.../تحقیق+بررسی+شاه+در+آخرین+رو...
Translate this page
تحقیق بررسی شاه در آخرین روزها .... تحقیق در مورد تاریخ اسلام و رابطه آن با هنر و صنعت · نسبت آینده لیبرالیسم با اندیشه عمل مهندس ... لیست آخرین مطالب. آمار سایت.
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
Translate this page
آخرین شلیک یک تروریست+فیلم · عامل انفجار آنسباخ ... بی شک صبحانه یکی از مهمترین میان وعده هادر طول روز برای انسان هاست و نقش مهم... ۲ · کودکانِ جنگ و ادعای ...
مقاله دهه فجر - بیتوته
www.beytoote.com/art/negah.../fajr-article.html
Translate this page
با گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان تنها امید رژیم پهلوی، ... همزمان با سایر شهرها، در تهران نیز راهپیمایی ها ادامه می یابد و فریاد الله اکبر جمعیت میلیونی لرزه بر اندام آخرین بقایای طاغوت می اندازد. ... روز شنبه ۱۴ بهمن از ایام‌الله دهه فجر در محل مدرسه شماره ۲ علوی یک مصاحبه ..... 15 حقیقت جالب در مورد مصر باستان!
آخرين دقايق شاه در نياوران - پهلوی ها | موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی
pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=688
Translate this page
آخرين دقايق شاه در نياوران - ناگفته های خواندنی خدمه دربار. آخرين دقايق شاه در نياوران ... در كارگزيني يك سري مدارك از من خواستند براي تحقيقات. البته چون سوابق من را مي .... اينجا مورد حمله قرار گرفت و سه روز به طور مداوم غارت شد. ولي در نياوران يك عده از ...
(تصاویر) آلبوم دیده‌نشده از محمدرضا پهلوی - فرارو
fararu.com/.../تصاویر-آلبوم-دیده‌نشده-از-محمدرضا-په...
Translate this page
Jun 23, 2014 - استقبال محمدرضا شاه، آخرین پادشاه دوران پهلوی از پادشاه عربستان سعودی در ... این عکس سه روز بعد از جشن تولد ۲۵ سالگی ثریا در روز ۲۵ ماه ژوئن سال ...
تحقیق بررسی شاه در آخرین روزها | شیک ترین ها
moderoz95.shiektarinha.xyz/.../تحقیق+بررسی+شاه+...
Translate this page
تحقيق بررسي شاه در آخرين روزها در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc از آغاز دهه ۱۳۴۰شمسی، رژیم .... خلاصه ای از فایل مورد نظر: مقدمه. در دنیایی كه شتاب فزاینده ...
عاقبت برادران، خواهران، همسران و دختران محمدرضا شاه چه شد؟ + تصاویر
vom.ir/sarasari/posts/37656
Translate this page
Apr 3, 2015 - 5- آخرین همسر رضاشاه عصمت الملوک دولتشاهی، نواده فتحعلی شاه قاجار که محبوب ترین همسر رضاشاه بود. فرزندان رضاشاه از ..... طبق اصول دین اسلام , مالک روز جزا خداست. و اونه که میگه ..... باید در مورد خانواده پهلوی تحقیق میکردم.اطلاعات ...
شاه چرا و چگونه رفت؟ / به بهانه فرار شاه از ایران - اندیشه کرمانشاه
andisheh-kermanshah.ir/.../1396-شاه-چرا-و-چگونه-رف...
Translate this page
تنها دغدغه شاه ایران چند روز پیش از اجرای کودتای 28مرداد جز این نبود که در زمان وقوع ... انقلاب ملت ایران نمی‌تواند مورد تأیید من به‌ عنوان پادشاه ایران و به عنوان یک فرد ... در آن روز بعنوان آخرین برگ دفتر سیاست در جهت حفظ تاج و تاخت به زبان آورد و سالها ...
بازخوانی سخنان حضرت امام درباره فرار شاه - پرتال امام خمینی
www.imam-khomeini.ir/...روز/بازخوانی_سخنان_حضر...
Translate this page
Jan 16, 2013 - در آخرین روزها فرح کوشید تا موافقت شاه را به استعفا از مقام سلطنت و تفویض مقام نیابت سلطنت به وی، طبق قانون اساسی جلب نماید. شاه نپذیرفت و ...
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
Translate this page
عضو هیئت مشورتی موسسه تحقیقات ملی آب در آمریکا با تاکید بر این که هدررفت آب در ... اصلاح طلبان این روزها هراسناک از ائتلاف میان حسن روحانی و علی لاریجانی به دنبال ... آخرین وضعیت شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه · فرمان دو بخشی رهبری در مورد فیش های میلیونی به کجا می انجامد؟ .... اولین سفر اروپایی ناصرالدین شاه+فیلم ...
فهرست کتابهای معرفی شده در تایم - ساعت و تقویم رسمی ایران
www.time.ir/.../booklist-فهرست-کتابهای-معرفی-شده-...
Translate this page
تسلی بخشی های فلسفه،یکی از آخرین آثار آلن دو باتن است، که تاکنون بیش از .... اورلیوس نمونه ی خوبی برای رویکرد افلاطون در توصیف مزایای شاه-فیلسوف ... جدا از جذب کردن بهترین دانش آموزان، علم روزبه روز در مدارس ما به موضوعی کم طرفدارتر بدل می شود. کتاب های عامه پسند در مورد موضوعات علمی، به جز چند استثنای قابل ذکر، کمتر ...
روایت هایی خواندنی از آخرین لحظات فرار شاه از ایران - فردا
www.fardanews.com/.../روایت-هایی-خواندنی-از-آخرین-...
Translate this page
Jan 9, 2016 - انقلاب ملت ایران نمی‌تواند مورد تأیید من به‌ عنوان پادشاه ایران و به عنوان یک فرد ایرانی نباشد. ... ایران را شنیدم" در آن روز به عنوان آخرین برگ دفتر سیاست در جهت حفظ ... شاه در آخرین روزهای حضورش در ایران گفته بود؛ "اگر شما می خواهید ...
چه کسی محمد رضا شاه پهلوی را کشت؟ / سرگذشت خواندنی مرگ آخرین شاه ...
boyernews.com/.../چه-کسی-محمد-رضا-شاه-پهلوی-را-ک...
Translate this page
Jul 29, 2014 - فریده دیبا هم که در هنگام مرگ در اطراف شاه حضور داشته عنوان می‌کند: «یکی از پزشکان ... و اقمات بچه‌ها را سر و سامان داد خود به پاریس که همیشه مورد مهر و علاقه او بوده است برگشت… ... دولت مصر با مرگ شاه، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
مهم‌ترین اتفاقات 21 و 22 بهمن 1357 به روایت مرکز اسناد انقلاب - همشهری
hamshahrionline.ir/details/200621
Translate this page
Feb 9, 2013 - در ادامه مهم‌ترین اتفاقات و رویدادهای 2 روز منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی .... هر چه زودتر با همکاری یکدیگر ایران اسلامی آباد و آزاد را مورد غبطه جهانیان بسازیم. .... رژیم شاه آخرین نقسها را می‌کشید و آخرین تیر ترکش شاه و اربابان غربیش ...
جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/
Translate this page
آخرین نرخ ارز، سکه و طلا ... ساعت: 05:00. نرخ, امروز, روز گذشته ... چرا روز جهانی محیط بان مهم است؟ .... برچسب های روز ..... تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کلید خورد!
جدایی محمدرضا از ثریا/ روزهای تلخ شاه در کاخ تنهایی - تاریخ ایرانی
tarikhirani.ir/.../News.PrintVersion.Html.php?...fa...
Translate this page
تاریخ ایرانی: در روز شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۳۷ هجری شمسی محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ... موضوع لزوم جدایی شاه از ثریا از ماه‌ها قبل مطرح بود اما این طلاق بعد از کش و قوس‌های ... بسیار محبوبیت دارد و یگانه پادشاهی است که در مشرق زمین مورد علاقه مردم می‌باشد. ... زیرا طبق تحقیقات علمی مسلم شد که علیاحضرت ملکه ثریا نمی‌تواند ولیعهدی به ...
آخرین لحظات حضور شاه در ایران چگونه گذشت؟ - شفاف
shafaf.ir/.../آخرین-لحظات-حضور-شاه-در-ایران-چگونه-گ...
Translate this page
Jan 16, 2014 - سرانجام در روز 26 دی 1357، شاه پس از سالها ظلم و جنایت در حق مردم مسلمان .... خود را از دست داد، زیرا مقررات حکومت نظامی در مورد منع اجتماعات اجرا نمی شد.
26 دی سالروز فرار شاه از ایران - گفتگوی دینی
www.askdin.com/showthread.php?t=10045
Translate this page
Jan 16, 2011 - در آخرین روزها فرح کوشید تا موافقت شاه را به استعفا از مقام سلطنت و ... با نگاه عمیق و دورنگر خود اظهارنظر در مورد فرار شاه را به تعویق انداختند و در ...
فروشگاه عسل ایرانا - مقاله شاه انگبین(ژله رویال)چاپ شده در مجله ...
www.iranahoney.ir/.../مقاله-شاه-انگبین(ژله-رویال)چا...
Translate this page
شاه انگبین(ژله رویال) داروی شگفت انگیز در پیشگیری و درمان انواع بیماریها ... و ملکه ترشح می شود شاه انگبین تنها غذای ملکه از اولین روز تا آخرین روز عمرش می باشد. .... با طیف و عملکرد وسیعی است که می بایست مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ، برنامه ارکستر سنفونیک ... بعد از کلی تحقیق میفهمن موقع کوک کردن ساز ها رو میگه. ... آیا میدانید که فیل بالغ در روز بطور متوسط 220 کیلوگرم غذا و 20 لیتر آب مصرف میکند ؟ .... در مورد سیاستمداران این طور نیست ، آنها حتی اگر با شکست مواجه شوند از سخن ...
پایگاه اطلاع رسانی رجا
www.rajanews.com/
Translate this page
مستندات کُند شدن حرکت علمی هسته‌ ای/ برای تحقیق و توسعه چه اتفاقی افتاده است؟ ... متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت در مورد ایران ... ایزدی: قرار نیست در روز اجرای توافق تحریم‌های آمریکایی و اتحادیه اروپا لغو شود/ .... همان حکومت شاه باشد و هرچه می خواهد بشود تا خود امام زمان (عج) بیاید و اصلاح کند! ... آخرین اخبار; پربازدیدها.
خودکشی علیرضا پهلوی و ليلا پهلوي فرزندان شاه سابق ايران
mirahimi.blogfa.com/post-433.aspx
Translate this page
... تحقيقـات اسـلامي · حـوزه علمـیه سنت · كاروان حجـاج خواف · گزارش‌ و تحليل جالب ... علیرضا پهلوی، دومین فرزند پسر محمد رضا پهلوی، آخرین شاه ایران صبح روز سه شنبه، 14 دی ماه ... علیرضا پهلوی سومین فرزند آخرین شاه ایران و فرح پهلوی، متولد سال 1345 بود. ... روي يكي از مطالب اين وبلاگ كليك كنيد و آن را بخوانيد، اگر مورد پسند نبود، ...
امام خمینی - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/FA/Imam/index.jsp
Translate this page
در روز بيستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهريـور 1281 هجرى شمسى ( 24 .... از سـوى ديگـر, شـاه در مـورد آمادگى جامـعـه ايـران بـراى انجام اصلاحات آمـريكا به .... در آخرين شب زندگى و در حالى كه چند عمل جراحى سخت و طولانى درسن 87 سالگى تحمل ...
مقاله درباره محمدرضا شاه پهلوی - عکس و بیوگرافی
www.photo-biography.net/.../مقاله-درباره-محمدرضا-شاه...
Translate this page
وی در طول زندگی، چهار کتاب درباره زندگی خود و ایران نوشت که آخرین آن‌ها اندکی پیش از مرگ وی به پایان رسید. ... محمدرضا پهلوی در روز ۴ آبان ۱۲۹۸ (۱ صفر ۱۳۳۸ ه.
پايداري :: مقاله :: ارتش صدام با طرح جنگي ژنرال هاي شاه به ايران حمله كرد
www.dsrc.ir/View/article.aspx?id=2462
Translate this page
بختيار (آخرين نخست وزير دوران شاه ه عمر كوتاه دولت او با بازگشت امام خميني به ... وزير عملاً به پايان رسيد) پس از انقلاب 12 روز در ايران بود و سپس با كمك دو گروه از .... دوره شاه رئيس دفتر فرح شده و در دانشگاه تهران گروه تحقيق در مورد « انقلاب سفيد» ...
هجرت امام خميني(ره) از عراق به پاريس
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
Oct 4, 2008 - اقامت امام در ترکیه یازده ماه طول کشید و ایشان در روز سیزدهم مهر ماه سال 1344 به ... فرانسه را صادر کرده بود، ولی در آخرین لحظه ها نمایندگان سیاسی شاه که در آن روزها ... کرده و در مورد عواقب آن در ایران و اروپا از خود سلب مسئولیت کرده بودند.
دانلود تحقیق زندگینامه محمدرضا شاه پهلوی – یاهو مارکت
yahoo-market.ir › علوم انسانی
Translate this page
2 days ago - او با وقوع انقلاب ایران برکنار شد و از این رو آخرین شاه نظام سلطنتی در ایران به حساب می‌آید. ... آغاز زندگی و دورهٔ کودکیاو در روز ۱ صفر ۱۳۳۸ (۲ عقرب ۱۲۹۸/ ۲۶ اکتبر ۱۹۱۹) در تهران به دنیا آمد. ... تحقیق در مورد اشتغال گره بزرگ مديريت.
قسمتی کوچک از جنایات کوروش هخامنشی | اِستِوا - پایگاه فرهنگی استوا
estevaa.ir/قسمتی-کوچک-از-جنایات-کوروش-هخامنشی/
Translate this page
Jan 20, 2015 - او توانست ا به اسارت گرفتن آمیتیس (دختر آخرین پادشاه ماد) و تهدید مبنی بر ... گزنفون آورده است که کورش برای حمله و تسخیر شهر نینوا، روز عید را انتخاب .... برای مثال در مورد کرزوس شاه لیدیه،مورخین یونانی ادعا میکنند که کوروش او ...
تبعيدو مرگ رضا شاه - موسسه مطالعات و پژوهش هاي سياسي
www.ir-psri.com/?Page=ViewArticle&ArticleID...
Translate this page
25 شهريور 1320 كه رضا شاه، سه هفته پس از اشغال ايران توسط متفقين، تبعيد شد، روز ... روزولت روز 11 شهريور در حالي كه نيروهاي روس و انگليس در شمال و جنوب ايران ... 24 شهريور، رضا شاه آخرين جلسه هيأت دولت را تشكيل داد و به وزيرانش گفت به زودي ...
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس - هراز نو - اخبار ایران ...
haraznews.com › معارف
Sep 25, 2012 - که اسمش را شاه طهماسب گذاشته است،پاسخ این کار خود را خواهد گرفت. ... هیچیمونم نمیشه اما در مورد سریال تا اونجا که من دیدم بارها از ایرانیان تعریف شده و تنها با شاه ... مشخصه که ما هم اگه یک روز بالاخره به تاریخ ایران برسیم و براش سریال بسازیم ...... دارن با آخرین تکنولوژی دنیا ازش مراقبت می کنن. ..... اهل تحقیق باشید!
ادامه مطلب - مرکز آموزش علمی-کاربردی تحقیقات صنعتی ایران
www.irtciac.com/akhbar-farhangi5.html
Translate this page
... نظامی و فرار سربازها و درجه داران و چندین مورد دیگر، از جمله پیامدهای این جنایت بودند. ... اما در این میان می توان به پیامدی دیگر اشاره نمود كه شاه تا روز خروج از كشور نیز ... سولیوان ، سفیر آمریكا در تهران نیز معتقد بود كه دولت ژنرال ازهاری، آخرین شانس ...
سخن پیامبر اسلام (ص) درباره ی شخصی به نام «ذوالقرنین» - پارسیان دژ
parsiandej.ir › ایران باستان
Translate this page
سرانجام آخرین دستور را چنین صادر كردگفت: مس ذوب شده براى من بیاورید تا بروى این ... چون‌ نخست قرآن‌ میگوید ذوالقرنین‌ مؤمن‌ به‌ خدا و روز قیامت‌ بوده‌ است‌ و دین‌ او دین‌ ...
شاپور بختیار - ویکی فقه
www.wikifeqh.ir/شاپوربختیار
Translate this page
بختیار، شاپور، آخرین نخست وزیر سلسله پهلوی است. ... به اتهام توطئه بر ضد امنیّت داخلی بازداشت و در دادگاه جنحه به سه سال زندان محکوم شد که پس از تحمل شانزده ماه و نیم، مورد عفو قرار گرفت. در اوایل نخست وزیری علی امینی نیز ۲۳ روز بازداشت شد. ... در ۱۶ دی ۱۳۵۷، بختیار اعضای دولت را معرفی کرد و شاه از سفر خود به اروپا سخن گفت.
امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/16348
Jan 20, 2014 - آخرین اخبار پربازدیدها پربحث ترین ها .... در مورد ثروت رهبر معظم انقلاب، قبل از اینکه این موج جدید راه بیافتد گزارش ها و مقاله هایی نوشته شده بود. ... به عنوان نمونه یکی از سایت های خبری ضد انقلاب (روز آنلاین) از آیت الله ...... در جواب نیما: برو از بابا ننت بپرس درآمد نفت زمان شاه و متناسب اون جمعیت ایران چند نفر بوده؟
ايثــــــــار و شهــــــــــادت - مقاله درباره ۱۲ بهمن 1357
www.rezagholchin1374.blogfa.com/post/41
Translate this page
Feb 1, 1979 - بدین ترتیب آخرین مقاومتهای رژیم شاه درهم شکسته شد و صبحدم ۲۲ بهمن ... قرار بود این رجعت تاریخی در روز پنجشنبه پنجم بهمن ۱۳۵۷ انجام گیرد اما ...
محمد رضا پهلوی - زندگینامه (بیوگرافی)
zendeginame2.persianblog.ir/post/6/
Translate this page
Sep 16, 2009 - او با وقوع انقلاب ایران برکنار شد و از این رو آخرین شاه نظام سلطنتی در ایران به ... او در روز ۴ آبان ۱۲۹۸ (۱ صفر ۱۳۳۸، ۲ عقرب ۱۲۹۸، ۲۶ اکتبر ۱۹۱۹) در .... با پایان یافتن موقت بحث نفت، شاه با روشهای گوناگونی مورد حمایت قرار گرفت.
دانلود مقاله در مورد شاهنشاهی ساسانیان
www.downloadarticle.ir › مقالات تاریخی
Translate this page
دانلود مقاله در مورد شاهنشاهی ساسانیان از سری مقالات تاریخی با 44 صفحه و فرمت ... برای پرداخت وجه مرورگر شما به روز شده باشد و از آخرین نسخه مرورگرتان استفاده کنید. ... آخرین دودمانی که در زمان آرشاک ها در فارس فرمان می راندند بازرانگید و آخرین «شاه» ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 438
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,712
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,075
  • بازدید ماه : 4,075
  • بازدید سال : 138,238
  • بازدید کلی : 2,646,785