loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 298 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید

این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید

این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید 

گاهی در زندگی لازم تا یک توقف چند دقیقه ای داشته باشیم تا فکر کنیم تا سوالاتی از خود بپرسیم تا ببینیم در کجای کار قرار داریم. به گزارش ایندیپندنت، « بنجامین فرانکلین » نویسنده و متفکر بزرگ و بنیانگذار کشور ایالات متحده آمریکا هروز صبح خود را با یک سئوال شروع و شب خود را نیز با یک سئوال به پایان می‌رساند.

 

سئوال آغازین صبح‌هایش این بود که: ” امروز من چه کار خوبی باید انجام بدهم؟ ” و هر غروب از خود سئوال می‌کرد که: ” من امروز چه کار خوبی را انجام داده‌ام؟ “

 

در حقیقت بسیاری از متفکران بزرگ جهان به این موضوع عقیده داشتند که باید مرتب خود را مورد پرسش قرار داده و درستی و نادرستی اعمالی را که روزانه انجام می‌داده‌اند را سبک و سنگین کنند.

 

همانطور که « آلبرت انیشتین » دانشمند بزرگ می‌گفت: ” از دیروز خود درس بگیر، برای امروزت زندگی کن، به فردا امید داشته باش. تنها این مهم است که نباید هیج وقت سئوال کردن از خودمان را متوقف کنیم. “

 

البته صحبت کردن در باره عادت دادن خود را مورد سئوال قرار دادن و آینه بودن برای خویش بسیار آسانتر از عمل کردن به آن است. در اغلب موارد ما از این موضوع طفره رفته و از پاسخ دادن به این پرسش سخت خودداری می‌کنیم.

 

« جان دوی » فیلسوف و روانشناس قرن نوزدهم در کتاب خود می‌گوید: ” ما چگونه فکر می‌کنیم، تفکر آینه اعمال خود بودن مستلزم قبول ارزش واقعی موضوعات است و برای آن باید خود را برای تحمل ناملایمات و مشکلات روحی آماده کرد. “

 

اما تحمل این ناملایمات ارزش سعی کردنش را دارد ، چرا که می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس لازم جهت موفقیت در کار و زندگی روزمره بیانجامد. اینها 9 پرسشی هستند که شما امروز خود را باید با سئوال کردن آنها از خود باید آغاز کنید:

 

“آیا امروز آخرین روز زندگی من است، آیا آنچه را که قرار است امروز انجام دهم، واقعا خواسته قلبی من است؟ “

 

در سال 2005 ، تقریبا یک سال پس از این‌که رئیس و مؤسس شرکت اپل (Apple) «استیو جابز” توسط پزشکان مطلع شود که به بیماری سرطان لوزالمعده مبتلا شده است، به شاگردان فارق‌التحصیلش در دانشگاه استفورد گفت که هر روز صبح در آیینه نگاه می‌کند و از خود می پرسد، ” آیا امروز آخرین روز زندگی من است، آیا آنچه را که امروز می‌خواهم انجام دهم خواسته واقعی من است؟ “

 

اگر پاسخ این پرسش در روزهای متمادی ” نه ” بود ، او می‌فهمید که باید چیزی را در زنگی خود تغییر دهد.

 

جابز می‌گوید: ” به یاد داشتن موضوع مرگ ابزار بسیار مهمی برای من بوده است تا بتوانم توسط آن بزرگترین تصمیم زندگی‌ام را اتخاذ کنم. چرا که همه آرزوها و انتظارات، غرور، همه ترس‌ها از خجل شدن و یا شکست، همه و همه در مقابل چهره مرگ بی اهمیت جلوه کرده و رنگ می‌بازند. بنابر این می‌فهمید که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و دیگر دلیلی ندارد که به میل دل خود عمل نکنید. “

 

خودم را چگونه ارزیابی می ‌کنم؟

این سئوال عقاید ناگفته شما را نسبت به هویت اصلی و وواقعی خودتان به شما می‌نمایاند. تغییر نظر شما در باره خودتان با قرار گرفتن در موقعیت‌های گوناگون می‌تواند در عملکرد‌های شما در زندگی تغییر ایجاد کرده و نهایتا شخصیت شما را نیز عوض کند.

 

بزرگترین نقطه قوت من چیست؟

بسیاری از مردم شغل‌هایی دارند که از آنها متنفرند و آن به این دلیل است که هنوز نتوانسته اند علایق واقعی خود را بیابند.

 

آنها در برخی کارها خوب هستند، بنابر این اجبارا آن کارها انجام می‌دهند. با این حال نمی‌دانند چه کار بزرگ و اثر گذاری از دستشان برمی‌آید و واقعا در طول زندگی خود چه گلی می‌توانند بکارند. پس دست به کاری نزنید که از آن تنفر دارید. سعی کنید نقاط قوت خود را بیابید که در این‌صورت می‌توانید استعدادها و علایق خود را کشف کنید.

 

تحمل چه دردها و ناملایماتی را در زندگی دارم؟

شادی در زندگی مستلزم کوشش و تلاش است، به همان نسبت آگاهی و وقوف از آنچه که می‌خواهید برایش بجنگید و تلاش کنید. آنچه که در سعادت و کامیابی شما زندگی تعیین کننده است، لذت‌های زندگی نیست که به آنها تمایل دارید، بلکه میزان تحمل شما در برابر رنج‌ها و ناملایمات است.

 

تا حالا چه چیزی را نسبت به گذشته تغییر داده‌ ام؟

اگر سعی می کنید که یک عادت خوبی را از حالا در خود ایجاد کنید، باید قادر باشید تا از هر نظر بهتر از دیروز باشید تا بتوانید موفق شوید که عادت‌های خوب جدیدی را برای خودتان طراحی کرده و در در زندگی روزمره‌تان بگنجانید.

 

یافتن پاسخی برای پرسش فوق می‌تواند در سنجش این‌که چه عواملی قابلیت کمک به شما برای تغییر دادن عادات بد گذشته تان را دارند، بسیار مؤثر باشند.

 

در حال حاضر در چه حالی هستم؟

در درون وجود خود سیر کنید و خود فراموش شده تان را پیدا کنید. در مرکز وجود همه ما مهمترین و راستین ترین پرسش نهفته است. اگر بتوانید خودتان را کشف کنید آنوقت می‌توانید خیلی گفتگو‌ها را با خودتان در درون وجودتان داشته باشید که برای یافتن راه حل مشکلات در همه امور زندگی به شما کمک می‌کند.

 

چرا اینقدر جدی؟

در این پرسش و پاسخ‌ها از خود خیلی جدی نباشید و برای اشتباهاتی که از شما سر زده خیلی خود را ملامت نکنید. به‌طور خلاصه زندگی را خیلی سخت نگیرید، اما بی‌خیال و بی قید هم نباشید.

 

چه کار من امروز خوب از آب درآمد؟

انعکاس موفقیت‌های امروز شما می‌تواند درس‌های ارزشمندی برای پیروزی‌های شما در فردای زندگی تان باشد. پس همه رویدادهای مهم و ارزشمند زندگی روزمره‌تان را یادداشت کنید چرا که اگر فقط به حافظه‌تان تکیه کنید و منابعی برای مراجعه و یادآوری نداشته باشید،

 

ممکن است ذهنتان بسیاری از واقعیت‌ها را بر اساس میل شخصی شما وارونه جلوه داده و تغییردهد و در این صورت است که نمی‌توانید از گذشته درسی بگیرید و برای موفقیت‌های آینده تان به کار ببرید.

 

آیا من دوستانی را برای خودم انتخاب کرده‌ام که بتوانند از من پشتیبانی کرده، مرا به چالش بکشند یا این‌که مرا تشویق کرده و با دلگرمی دادن باعث رشد من شوند؟

 

در انتخاب دوستان خود بسیار با دقت و محتاط باشید. دوستان خود را از میان کسانی برگزینید که علایق شخصی مشترک با آنها داشته باشید، ارزش‌های شما ارزش‌های آنها نیز باشد مخصوصا عواملی را که شما در رشد شخصیتیتان مهم می‌دانید. همین‌طور افرادی را دوست خود بدانید که برای وقت شما و خودشان ارزش قائلند، به یادگیری و دانش علاقه‌مند بوده و دوستی واقعا برایشان مهم باشد.ُ

 


Google
About 1,280,000 results (0.88 seconds)
Search Results
این 9 سوال متحول کننده را حتما از خودتان بپرسید - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › روانشناسی
Translate this page
در درون وجود خود سیر کنید و خود فراموش شده تان را پیدا کنید. در مرکز وجود همه ما مهمترین و راستین ترین پرسش نهفته است. اگر بتوانید خودتان را کشف کنید آنوقت ...
این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/9-سوال-زندگی-را-خود-بپرسید.html
Translate this page
این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید گاهی در زندگی لازم تا یک توقف چند دقیقه ای داشته باشیم تا فکر کنیم تا سوالاتی از خود بپرسیم تا ببینیم در کجای ک.
این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../این-9-سوال-زندگی-را-از-خود-بپر...
Translate this page
به-گزارش-ایندیپندنت،-«-بنجامین-فرانکلین-»-نویسنده-و-متفکر-بزرگ-و-بنیانگذار-کشور-ایالات-متحده-آمریکا-هروز-صبح-خود-
Images for ‫این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید‬‎Report images
Image result for ‫این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید‬‎
10 hours ago
Image result for ‫این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید‬‎
Image result for ‫این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید‬‎
Image result for ‫این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید‬‎
More images for این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید
این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../این-9-سوال-زندگی-را-از-خود-بپرسید...
Translate this page
با این روش ها استرس را به کلی کنار بزنید اوضاع زندگی اجتماعی امروز طوری هست که در آن استرس حرف اول را میزند اما ما باید با این استرس ها مقابله کنیم. دردنیایی …
100 سوأل جالب که می توانید از نامزد خود بپرسید !! - پارسی طب
fa.parsiteb.com › اجتماعی و کسب و کار
Translate this page
... مقطر ضد سودا پاپریکا(9 گیاه) · مقطر تقویت اعضا رییسه پاپریکا(9گیاه2) · مقطر ضد بلغم پاپریکا (5گیاه) ... خانه / اجتماعی و کسب و کار / 100 سوأل جالب که می توانید از نامزد خود بپرسید ! ... به دلایل مختلف ، خیلی از پسرها همیشه به دنبال این هستند که در اولین ملاقات خود ... ۱۱- مهم ترین تغییرات و تحولات در زندگی شما چه بوده ؟
هرروز جلوی آینه این سوال‌ها را از خود بپرسید - بیتوته
www.beytoote.com/.../uestions3-front-mirror.html
Translate this page
هرروز جلوی آینه این سوال‌ها را از خود بپرسید احساس خوب, زندگی آرام,آینده بهتر,احساسات متفاوت,هیجانات و ... از خود سوال بپرسید و از نگاه دیگران خود را نگاه کنید؟
قبل از این که طلاق بگیرید این سوالات را از خودتان بپرسید!! - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/254512.php
Translate this page
Jul 6, 2016 - قبل از آنکه توافق نامه طلاق را امضا کنید این 8 سئوال را از خود بپرسید و سعی کنید به آنها ... اما علناً دیگر ارتباطی میان آنها نیست و هر یک سمت و سوی زندگی خود را یافته‌اند. ..... 9 اختلاف مهم زناشویی که زندگی تان را به طلاق می کشاند.
غول چراغ شخصی خودتان • با این 9 راهکار برای زندگی تان تصمیمات ...
https://genie.ir/blog/2014/04/make-decision-for-life
Translate this page
مغز ما هیچوقت همه حقایق برای گرفتن تصمیم "ایده آل" را در خود ندارد. از اینجا ... از خودتان بپرسید "چرا این فکر را کردم؟" یا "چرا ... مهم این است که سوالات درست بپرسید.
این ۵ سوال را از خود بپرسید - خبرگزاری دانشجو
snn.ir/mobile/mobiledetail/News/404428/8984
Translate this page
Apr 26, 2015 - بسیاری از افراد، تازه وقتی که از شغل قبلی خود استعفا می‌دهند، تازه این ... قبل از ترک شغل، این ۵ سوال را از خود بپرسید ... اگر قسمتی از کار، کیفیت زندگی شمارا تحت تاثیر قرارداده، از او بپرسید که آیا این امکان هست که زمان ...
سوالات آندرویدی خود را بپرسید (همراه با 20 سوال عمومی) - گویا آی تی
www.gooyait.com › آموزش
در این پست سعی بر پاسخ به 20 سوال اندرویدی کاربران داریم و سوالاتی که دارید. ... خانه آموزش سوالات آندرویدی خود را بپرسید (همراه با ۲۰ سوال عمومی) .... اگر همه نکاتی را که ما گفتیم رعایت کنید تا آخر زندگی گوشیتان، آن را صحیح و سلامت بدون .... ها دسترسی داشته باشید. حالا آن ها در یک مشخص کپی کرده و آپدیت کنید. موفق باشید. 9 ...
این هشت سوال را قبل از طلاق از خودتان بپرسید - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../این-هشت-سوال-را-قبل-از-طلاق-از-...
Translate this page
Feb 21, 2016 - تصویر این هشت سوال را قبل از طلاق از خودتان بپرسید ... تمام افراد مجرد زندگی خود را برحسب شرایط کاری و شخصی‌شان برنامه ریزی می‌کنند اما با ...
آیا این همان زندگی است که آرزویش را داشتید؟ (9) - آي بانو - پایگاه بانوی ...
ibanoo.ir/.../آیا-این-همان-زندگی-است-که-آرزویش-را-داش...
Translate this page
حال سوال این است که برای داشتن چنین زندگی ای به چه چیزهایی نیاز است؟ برای شروع، بسیار مهم است که از خود سوال های درستی بپرسید، از جمله این که واقعا چرا در این ...
کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک+ پاسخ ظریف
www.parsine.com/.../کامنت-دردناک-یک-دختر-26-ساله-برای-ظریف-در-ف...
Oct 20, 2013 - منم نوعروسم، اما از این زندگی فقط یه چیز بهم رسیده ، اونم حسرته. ..... 9 و خود تویی که اینو نوشتی عمو فدات ... اگر از احوالمان بپرسید نفسی می آید و می رود . ...... یک سوال ازهمه ی افرادی دارم که این کامنت منو می خونن می خواستم بدونم آیا ...
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/104207
افکار نیوز به نقل از دارا: سلام, من ۲۷ سال دارم و بزودی زندگی مشترکم رو شروع خواهم کرد. .... ناشناس: با سلام چرا اکثر خانما از برقراری رابطه جنسی با شوهر خود بیزارند و در ..... وهیچ تخصصی توش نیست (((سوالاتون رو از ادمش بپرسید نه این ابله که از 100 سوال ..... 9. پاسخ. با سلام مطالب خوب بودن یک سوال داشتم من موقع نزدیکی بدنم خیلی ...
۷ سوال مهم که باید هر فرد از خود بپرسد! تغییر زندگی در ... - الو دکتر
www.alodoctor.ir/.../۷-سوال-مهم-که-باید-هر-فرد-از-خود...
Translate this page
May 30, 2016 - تغییر زندگی در بسیاری مواقع تنها راه‌حل ما برای دستیابی به ... اما همه این ها را فراموش کرده و این 7 سوال را برای تغییرات مهم و اساسی زندگی، از خود بپرسید. ... تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت (از سراسر کشور بدون ...
مشاوره ی ازدواج - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_ezdevaj-index
Translate this page
اگر نویسنده خود پدر بزرگ بوده از ایشان بپرسید چه بوده است . ... 9: سوال 6505 - باسلام مشکل اول :چندسال ک گناه استمنا دارم.بارها ترک کردم و توبه ولی دوباره ..... را از دست می دهدو برادر و خواهر هم دنبال زندگی خود می روند و پس از این انسان نیاز به همدم دارد.
ساقیا - سوالات قبل از ازدواج + تست خودشناسی ازدواج
gholam1356.blogfa.com/page/azdevaj.aspx
Translate this page
شمائی که قرار است "ازدواج" کنید، آیا میزان تطابق خود با موضوعات مختلف زندگی را ... قبل از ازدواج این 25 سئوال را حتماً از همسر آینده خود بپرسید: ... 9- اعتیادی دارید ؟
این 9 سوال فوق العاده کارآمد را از دستیار صوتی کرتانا بپرسید - تیتریک
titre1.ir › دانش › نرم افزار
Translate this page
Jul 14, 2016 - این 9 سوال فوق العاده کارآمد را از دستیار صوتی کرتانا بپرسید ... ۳- جست‌وجوی تصاویر و اسناد: در رایانه خود از کرتانا بخواهید تصاویر مربوط به ...
سوالاتی که قبل از پذیرفتن شغل جدید باید از خود بپرسید
www.kanoon.ir › روانشناسی و یادگیری › روان شناسی
6 days ago - قبل از دادن پاسخ مثبت به موقعیت شغلی جدید، در مکان آرامی این سوالات زیر را از خو بپرسید: 1.آیا از عهده ... آیا شما می توانید با حقوق دریافتی از عهده تامین مخارج زندگی خود برآیید؟ ... 3 با این 9 سئوال زندگی خود را کاملا تغییر دهید ...
این ۵ سوال را از خودتان بپرسید تا بی‌خیال گذشته تان شوید - مجله کسب و ...
bazdeh.org/این-۵-سوال-را-از-خودتان-بپرسید-تا-بی‌خی/
Translate this page
این ۵ سوال را از خودتان بپرسید تا بی‌خیال گذشته تان شوید ... اگر شما هم نمی‌توانید از شر خاطرات و موضوعات دردناک و آزادهنده گذشته خود خلاص شوید این سوالها را از خودتان بپرسید تا بتوانید به آرامش در زندگی حال و .... 9 روش برای افزایش سرعت وای فای
قبل از استعفا کردن این سوالات را از خود بپرسید - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/470372/Economy/3119 - Translate this page
Oct 21, 2015 - قبل از استعفا کردن این سوالات را از خود بپرسید ... اغلب اوقات، تمایل به برداشتن یک گام جدی در زندگی حرفه‌ای، می‌تواند به یک سوالات بسیاری را در ...
هدف نهایی زندگی تان را با پرسیدن این 10 سوال پیدا کنید - 12CEO
12ceo.ir › ارتقا مهارت
Translate this page
هدف نهایی زندگی تان را با پرسیدن این 10 سوال پیدا کنید. ... رخ خواهد داد (3 سوال جادویی وجود دارد که هر روز صبح بعد از بیدار شدن باید از خود بپرسید، از اینجا بخوانید ) ... اگر این 9 نشانه را داشتید بدانید موفقیت عظیمی در انتظار شماست · تست ...
این 9 سوال متحول کننده را حتما از خودتان بپرسید - آکا
www.akairan.com/.../news2016630825271086.html
Translate this page
Jun 30, 2016 - در درون وجود خود سیر کنید و خود فراموش شده تان را پیدا کنید. ... آکاایران: این 9 سوال متحول کننده را حتما از خودتان بپرسید ... پس همه رویدادهای مهم و ارزشمند زندگی روزمره تان را یادداشت کنید چرا که اگر فقط به حافظه تان تکیه کنید و ...
سوالات خود را بپرسید ( سلیمانی ) - گروه آموزشی آلم
alm.rozblog.com/Forum/Post/944
Translate this page
Nov 28, 2013 - محل زندگي : الیگودرز. تعداد اخطار : ... به گمانم این سوال برای والدین دانش آموزان عزیز پیش امده بود ... پاسخ : 9 RE سوالات خود را بپرسید ( سلیمانی ) :.
10 سؤالي که بايد از همسر بي وفاي خود بپرسيد
www.irantravels.ir/FunNews.aspx?FID=63
Translate this page
در اين قسمت قصد داريم تا به تمام آقايوني که در زندگي خود مرتکب خيانت شده اند، ... 10 سوال زير مطالبي هستند که خانم ها زمانيکه پي مي برند فرد ديگري به تازگي وارد ..... 9- آيا قبلا هم موارد بي وفايي و خيانت وجود داشته و اگر پاسخ مثبت است شباهت آنها ...
کلاس دوم- آموزگار سرکار خانم شهراز
dovom-1.blogfa.com/
Translate this page
کلاس دوم- آموزگار سرکار خانم شهراز - در این وبلاگ اخبار و توضیح برخی از تکالیف را می خوانید. ... 9- پیامبر خدا درباره‌ی آداب خوردن نان چه فرمود؟ .... سوال کتاب- در طول زندگی خود چه دوره‌های دیگری را طی خواهید کرد؟ .... از بزرگ‌ترهای خانواده‌ی خود بپرسید که در زمان‌های گذشته برای پختن غذا و گرم کردن خانه از چه وسیله‌ای استفاده می‌کردند؟
راه زندگی
doctormortezaee.blogfa.com/
Translate this page
دکتر پس از شنیدن سرگذشت زندگی این بانو دریافت که او از اوان کودکی به دیگران ..... سري اول سوالات : قبل از ازدواج اين 25 سئوال را حتماً از همسر آينده خود بپرسيد: ... 9) اگر تاکنون با نظرات، انتقادات و پیشنهادات دیگران، تغییری در رفتارهای شما ...
تا ۲۴ ساعت آینده از طریق خبرگزاری فارس سؤالات خود را از رئیس بنیاد ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
Nov 23, 2014 - علاقمندان به حوزه ایثارگران و خانواده شهدا و آزادگان می‌توانند سؤالات خود را از رئیس ... کافی است همین سوال را از دانشجویان، کارمندان و اعضاء هیات علمی دانشگاه شاهد بپرسید؟ آیا 9 سال کرسی مدیریتی و انجماد و انفعال و به انزوا رفتن این دنشگاه و ... برند بنیاد شهید نه حقوقی میدهد تا امورات زندگی اش را بگذراند و نه بیمه اش ...
secret - و خداوند اين چنين پلسخ ميدهد به تو (showing 1-42 of 42)
www.goodreads.com/topic/show/59934
Translate this pageGoodreads
من با این ترس زندگی می کردم و برای چندین سال هر سال 2 بار توسط متخصص قلبم کنترل .... message 9: by ♀☻ஆ(¸. ... هر چه از خود از ذهن خود یا از دنیا بپرسید هر چه پیوسته آن را درخواست کنید به پاسخی خواهید ... انسان مهم ترین سوال را از یاد برده است.
زندگی خود را با این سوالات بیمه و تضمین کنید - فان باز
funbuzz.ir/news/2862
Translate this page
زندگی خود را با این سوالات بیمه و تضمین کنید زندگی مشترک فقط عشق و ... به شمار می روید، این سوالات را از یکدیگر بپرسید تا دچار سوء تفاهم های رایج نشوید. ... 9- زمانی که واقعا نیاز دارم توجه و تمرکزت را به یک موضوع جلب کنم باید چه کار کنم یا ...
جدیدترین دانستنیها - 9 مورد از مهم ترین سوالات بی پاسخی
101danestani.blogfa.com/post-44.aspx
Translate this page
محققان 9 مورد از مهم ترین سوالات بی پاسخی را که ذهن بشر را به خود مشغول کرده، مشخص کردند. ... به گزارش تلگراف، این تحقیق توسط وب سایت Ask Jeeves انجام شده است. ... Ask Jeeves مشخص شد که مهم ترین سوال بی پاسخ برای بشر، معنای زندگی است.
قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت | پرورش افکار
parvaresheafkar.com/قدرت-سوال-برای-رسیدن-موفقیت/
Translate this page
قدرت سوال. همه‌ی انسان‌ها به دنبال زندگی بهتر هستند و در اکثر اوقات این زندگی بهتر با راه .... ممکن است زندگی شما پر از زیبایی باشد ولی شما صبح تا شب از خود بپرسید که مشکل ..... mehrnoush.arian@gmail.com در ۲۸ تیر در: 9 توصیه وارن بافت.
40 سوال مهم زمان خواستگاری که حتما باید بپرسید/با این سوالات ...
matalbfarhangi.blogsky.com/40-سوال-مهم-زمان-خواست...
Translate this page
40 سوال مهم زمان خواستگاری که حتما باید بپرسید/با این سوالات خواستگاری بروید ... 3- خط مشی کلی زندگی: آیا می خواهید زندگی خود را بر اساس دستورات دین استوار کنید یا فرهنگ غرب یا سلیقه .... 9-قبل از من هم به خواستگاری شخص دیگری رفته‌ای؟
15 سوال که باید در اولین ملاقات بپرسید - آلامتو
www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
Translate this page
Apr 10, 2014 - 15 سوال که باید در اولین ملاقات بپرسید:اگر برای اولین ملاقات خود با همسر آینده‌تان ... این 15 پیشنهاد منتخبی است که تعدادی از زنان در جواب این سوال داده‌اند: 1. ... 9. کدام شخصیت تخیلی را بیشتر از بقیه دوست داری؟ 10. از مشاهیر دنیا چه ... مطمئناً برای شروع یک زندگی مشترک سوالات زیادی باید پرسیده شود اما در اولین ...
5 سوالی که زندگی شما را تغییر می دهند. - سمینارما
www.seminarema.com/.../309-questions-that-can-chan...
Translate this page
Jul 4, 2016 - اما برای بهترین استفاده از این سوال ها باید آنها را به طور آگاهانه و با تکرار ... یک سوال ساده از خود بپرسید: «این چه مفهوم دیگری می تواند داشته باشد» .... 9. 10. دارای رتبه 5 از 5 ستاره. سلام از مضمون ساده و عالي شما بسيار سپاسگزارم
وب سايت رسمي دکتر حسين الهي قمشه اي - دکتر حسين الهی قمشه ای
www.drelahighomshei.com/64.aspx
Translate this page
سوال 2 : آیا واقعاً چشم زدن وجود دارد؟ ... و آزار دهنده ای در زندگی انسانها داشته باشد و این به معنی قبول انرژی های معجزه آسا نیست ... آدمی باید خود را از مصاحبت اینگونه افراد بر کنار دارد و به خصوص امتیازات خود را در معرض نگاه همگان نگذارد. ... این سه وصف چنانکه در خداوند پیوند دارند ، بر روی زمین نیز زیبایی ، دانایی و نیکویی یک حقیقتند.
پرسش و پاسخ - پایگاه اطلاع رسانی زندگی به رنگ خدا
berangekhoda.ir/tabid/135/Default.aspx
Translate this page
عبارت مورد نظر خود را، برای جستجو در پرسش و پاسخ، در کادر روبرو وارد نمایید: ... با سلام؛ سوالات مهم و کلی شما با جواب های یک سطر و دو سطری ممکن نیست. .... اون طرف هم این خانواده سه دختر یتیم داره که اون فرزند تحت حمایت بنده 9 سالشه و دلم نمیاد. .... ممكن است با ازدواج كردن هر كدام آن ها از خود بپرسيد كه چرا شما نتوانسته ايد يكي از گزينه ...
شبهه - ش (فارس): ساده‌ترین راه اثبات وجود خدا چیست؟ راحت‌ترین راهی که ...
www.x-shobhe.com/shobhe/270.html
Translate this page
اگر بپرسید: آخر عشق تو به این کمالات کجاست و حد آن چقدر است؟ .... سلام بنده با اين سوال مواجه شده‌ام كه انسان‌هاي گذشته كه صاحب فكر نيز بوده‌اند در دوران يخبندان حدود 35000 سال پيش روبروشده‌اند كه با خلقت ... Ahmad | 9 آذر 1392 | ahmad.aghashafi@gmail.com .... مثلاً بااعتقاد به قضا و قدر ناملایمات زندگی را برای خود تعریف می‌کرده.
چگونه وقتی تنبلیم به خود انگیزه دهیم؟ - مجله سلامتی دکتر کرمانی مجله ...
mag.kermany.com › بلاگ
Translate this page
Jul 4, 2016 - به عمق خود بروید و آنچه در زندگی تان مورد کمبود قرار گرفته را ... وقتی این سوالات را پاسخ دادید از خود بپرسید ” گام کوچکی که امروز می توانم بردارم ...
هنر روان درمانی - سوالات خواستگاری
saeedbiniaz.blogfa.com/tag/سوالات-خواستگاری
Translate this page
انتخاب یک شریک برای زندگی کردن - دقیقا خود خود زندگی با تمام جزییات کوچک و معناهای بزرگش ... با این سوال ها می توانید این بخش مهم از زندگی طرف مقابلتان را در بیاورید. ... این که چرا طرف مقابل می خواهد ازدواج کند یکی از مهم ترین سوال هایی است که باید موقع خواستگاری بپرسید. .... 9- نظرت در مورد مراسم و تشریفات ازدواج چیست؟
میگنا - این سوال ها زندگی شما را زیر و رو می کنند
www.migna.ir/vdcjooev.uqehxzsffu.html
Translate this page
Oct 11, 2013 - سوال هایی که اگر هر روز و مدام از خود بپرسید و خودتان هم پاسخش را بدهید، می توانید تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید:
مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی - روابط دوستی و عشقی
psychotherapy.blogfa.com/category/5
Translate this page
در این وبلاگ می توانید سوالات روان شناسی با موضوعات مختلف خانواده درمانی، زوج درمانی، مشکلات جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره ... سوالات مشاوره خود را اینجا بپرسید.
زندگی - تکنیک های موفقیت 9 (دکتر شاهین فرهنگ)
www.hooriemoosavi.blogfa.com/.../تکنیک-های-موفق...
Translate this page
زندگی - تکنیک های موفقیت 9 (دکتر شاهین فرهنگ) - هرروز از خود بپرسیم: حالا که ... را به هدف تبدیل کنید این سوالات را در مقابل هر ارزشی از خود بپرسید و بنویسید.
تجاوز به دختر خردسال در سرویس بهداشتی - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/تجاوز-به-دختر-خردسال-در-سرویس-بهداش...
Translate this page
1 day ago - در این رأی که به امضای قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ..... این 9 سوال زندگی را از خود بپرسید · همه چیز درباره وازکتومی در مردان ...
سوالات مهم روز اول خواستگاری - سایت همسریابی بهترین همسر بزرگترین ...
2tet.ir/viewpages.php?id=26
Translate this page
به عنوان مثال قبل از اينکه سؤال کنيد: " نظر شما در مورد قناعت در زندگي چيست؟" بپرسيد: " به نظر شما قناعت يعني چه؟ ... 9 - بعد از مطالعه سؤالات متوجه خواهيد شد که پرسيدن برخي از اين سؤالات در جلسه اول ... 11 - سؤالاتي را که فکر مي کنيد مطرح کردن آنها ضروري ميباشد و در اين مجموعه سوالات گنجانده نشده را نيز به سؤالات خود بيفزاييد.
سوالات جلسه خواستگاری و چگونه مطرح کردن آن برای رسیدن به پاسخ های ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../سوالات-جلسه-خواست...
Translate this page
خوشحاليم با جواني هم صحبت هستيم كه به اين مسائل اهميت مي دهد و مي خواهد زندگي خود را با چشماني باز و بر ... براي اينكه از نظر واقعي طرف مقابل تان مطلع شويد و پاسخ صادقانه اي از ايشان دريافت كنيد مي توانيد بپرسيد : ... اين نحوه سوال پرسيدن القا كننده نبوده و فرد را وادار مي كند نظر شخصي خود را ارائه دهد. ..... سوال ریاضی: * 3 + 9 =.
9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش | سازمان پژوهش و ...
oerp.ir/article/1507
Translate this page
Aug 10, 2015 - 9 روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش ... فعالیت بدنی تنها راه افزایش کارایی سلول‌های خاکستری مغز نیست، شیوه زندگی نیز .... از خود بپرسید که دلیل این رفتار شما چه بوده است؟ ..... (اهمیت طرح سوال قبل از مطالعه).
صندلی داغ این هفته با حضور محسن(mohsenred)سوال بپرسید - خبرگزاری ...
volleyball-forum.ir/Forum/Post/11648
Translate this page
صندلی داغ این هفته با حضور محسن(mohsenred)سوال بپرسید. تعداد بازدید : 551 ... محل زندگي:لندن ... با سوال های زیاد خود بر میزان اتش و داغیه این صندلی بیفزایید تصویر: /weblog/file/forum/smiles/19.gif از پرسیدن سوالاتی .... عضويت:21 /9 /1392.
این سوالات را حتما از خواستگارتان بپرسید - زیباکده
www.zibakade.com › ازدواج
Translate this page
این سوالات را حتما از خواستگارتان بپرسید خجالت نکشید؛ پرسیدن یکسری مسائل و ... تنها بعد از گذشت مدت کوتاهی از تشکیل زندگی، این تازه عروس و دامادها را به دردسر می اندازد. ... اینکه او خود را چطور می بیند و چه تصوری نسبت به خودش دارد، موضوعی است که در همه .... شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 5 منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,411
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,774
  • بازدید ماه : 4,774
  • بازدید سال : 138,937
  • بازدید کلی : 2,647,484