loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 229 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار


آموزش ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,فرمول ترکیب رنگ مو

ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار

“ترکیب رنگ مو”هایی که اکثر خانم ها از آنها استفاده می کنند مثل رنگ موهای بلوند دودی و عسلی،رنگ موهای فانتزی، رنگ موهای گرم و روش رنگ کردن موهای سفید را در این مقاله برایتان خواهیم گفت.

 

ترکیب رنگ مو های تیره و روشن

البته معمولا انتخاب دقیق رنگ ها در سال های متفاوت فرق دارد مثلا یک سال تابستان رنگ های دودی بیشتر مد می شود و سال دیگر رنگ هایی از طیف زیتونی.
علاوه بر اینکه چه رنگ مویی را انتخاب کرده ایم، اینکه آن را چگونه می زنیم هم اهمیت زیادی دارد؛ فرمول ترکیبی هر کدام را به طور تقریبی برای تان آورده ایم، اما توصیه مان این است که چون زدن رنگ های روشن و به خصوص دکلره کردن کار دشواری است، رنگ کردن را به آرایشگر ماهری بسپارید.

ترکیب رنگ مو بلوند روشن

از رنگ موهای بسیار مناسب تابستان رنگ بلوند یا همان روشن است به خصوص برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند؛ البته برخی از خانم ها هم دوست دارند ضمن اینکه پوست شان را برنزه می کنند به موهای شان نیز رنگ روشن بزنند که ما آن را چندان توصیه نمی کنیم. هنگام روشن کردن موها باید دقت شود که سایه رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشود چون نه تنها سن را بالا می برد بلکه زیبایی چندانی هم ندارد. یادتان باشد موی بلوند ممکن است در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز شود که برای پوشاندن این سبزی شما می توانید با استفاده از رنگ های گرم (قرمز یا طلایی) شامپوهای براق کننده و شفاف کننده هم این مشکل را حل کنید.
چگونه به دست می آید.

 

آموزش ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,فرمول ترکیب رنگ مو

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی،دودی و خاکستری

ترکیب رنگ مو رنگساژ بلوند دودی
باید موها را دکلره کنید و تا پایه 9 برسانید و بعد دوسوم از تیوپ رنگ C7 یا C6(دودی بلوند تیره یا روشن) را با یک سوم از واریاسیون دودی مخلوط کنید و با اکسیدان شش درصد و آب به موها بزنید.

ترکیب رنگ مو بلوند عسلی
اگر نخواهید موها را خیلی روشن کنید، می توانید سراغ رنگ های عسلی بروید که به عنوان بلوند تیره هم شناخته می شوند. این رنگ برای بیشتر رنگ پوست ها مناسب است به خصوص کسانی که رنگ پوست شان سرد است چون عسلی کمی گرما به صورت آنها می بخشد، همچنین اگر چشم ها و پوستی روشن دارید این رنگ بسیار به شما می آید. یادتان باشد اگر بخواهید رنگ موهای تان عسلی خوش رنگی دربیاید، باید موها را دکلره کنید تا رنگ به خوبی روی آن بنشیند.
چگونه به دست می آید
ترکیب رنگ مو عسلی گرم

باید موها را دکلره کنید و تا پایه 8 برسانید و بعد بلوندشکلاتی متوسط را با بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی و دوسانت بلوند متوسط مخلوط کرده و با اکسیدان شماره یک یعنی اکسیدان شش درصد به موها بزنید.

ترکیب رنگ مو قرمزو فانتزی
اگر بخواهید تنوع بیشتری به چهره تان بدهید، می توانید یکی دیگر از رنگ های مناسب فصل تابستان یعنی قرمز تیره را انتخاب کنید؛ رنگی که به هر حال به رنگ مسی بسیار نزدیک است، به این ترتیب بهتر است از رنگ موی پایه که آبی در آن ترکیب شده باشد استفاده شود. البته یادتان باشد که اگر پوستی روشن دارید که در آن کمی قرمزی وجود دارد اصلا رنگ های خانواده قرمز برای موهای شما مناسب نیست چون باعث قرمزی بیشتر صورت می شود و آن را ورم کرده و پرالتهاب نشان می دهد، اما اگر پوستی سبزه دارید که ته مایه آن کمی زردی دارد رنگ های متمایل به قرمز می تواند به صورت تان زیبایی خاصی ببخشد به خصوص اگر سراغ لولایت یا های لایت این رنگ بروید. یادتان باشد قرمز از رنگ هایی است که دوام چندانی ندارد. بنابراین تا جایی که ممکن است کمتر موهای تان را بشویید. بهترین حالت این است که هفته ای دوبار موهای تان را بشویید و نهایتا اگر موهایی خیلی چرب یا خیلی نازک دارید یک روز درمیان آنها را شست وشو دهید. بهتر است موهای تان را با آب ولرم آبکشی کنید و به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید.
چگونه به دست می آید
ترکیب رنگ مو قرمز تیره

10 سانت بلوند قرمز تیره یعنی RFیا R را با دو سانت واریاسیون قرمز مخلوط کرده و با اکسیدان یک یعنی شش درصد به موها بزنید.

ترکیب رنگ موی خرمایی
خانم هایی که رنگ موی طبیعی خودشان تیره است، می توانند از رنگ موی خرمایی استفاده کنند، همچنین رنگ خرمایی برای خانم هایی که پوست سبزه یا گندمون دارند و طرفدار سادگی هستند ایده آل است البته برای خرمایی توصیه ما این است که رنگ خرمایی را لابه لای موها بزنید و تمام مو را رنگ نکنید بلکه آن را هاشوری روی موها بزنید تا روشن و تیره شود؛ یادتان باشد که مهم ترین نکته این است که ریشه مو را اصلا رنگ نکنید تا موهای تان زمخت نشان داده نشود و به صورت هاله های روشن و تیره درآید.

چگونه به دست می آید
برای به دست آوردن رنگ خرمایی باید باتوجه به تنی که می خواهید موهای تان داشته باشد و رنگدانه های زیرین موهای تان، یک رنگ از بین پایه های چهار یا پنج یا حتی شش انتخاب کنید؛ اگر رنگدانه های زیرین موهای خودتان قرمز است، می توانید از گروه C یاM انتخاب کنید تا کمی قرمزی موها را بپوشاند.

 

 

آموزش ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,فرمول ترکیب رنگ مو

ترکیب رنگ موهای تیره و روشن و رنگ کردن موهای سفید

چند توصیه برای رنگ کردن موهای سفید
وقتی بیشتر مو سفید شده باشد هنگام رنگ کردن باید از جایی که سفیدترین موها را دارد شروع کنید . رنگی انتخاب کنید که یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان است چراکه به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد. اگر موهای سفید دارید و رشد آنها نسبتا زیاد است، استفاده از رنگ های روشن تر بهتر است زیرا موهای سفید وقتی رشد کرده و با موهای رنگ کرده مخلوط می شوند کمتر مشخص می شوند.

اگر موهای سفید شما خیلی زبر و در برابر رنگ مقاوم شده باشد شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آنها را نرم کرد. به راهنمایی های سازندگان رنگ ها توجه کرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ، موهای تان را خشک کنید. رنگی که روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شود، رقیق شده و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

معمولا موهای سفید حاشیه سر بسیار مقاوم هستند پس یادتان باشد برای رنگ کردن باید اول این منطقه و این موها رنگ شوند و پس از اتمام رنگ نیز دوباره باید این نواحی رنگ شوند، همچنین احتمالا یک تن تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.
ترکیب رنگ مو رنگ موهای فانتزی

اگر بخواهید تنها یک بار در سال سراغ رنگ های فانتزی بروید بدون شک آن زمان تابستان است اما یادتان باشد اگر بخواهید از رنگ های فانتزی برای موهای تان استفاده کنید، باید چند نکته را مدنظر قرار دهید؛ اول اینکه باید موها کاملا سالم باشند چرا که اگر موهای شما خشک و آسیب دیده باشند، احتمالا رنگی مطابق میل شما به دست نخواهد آمد و مهم تر آنکه رنگ، ماندگاری چندانی روی موها نخواهد داشت ( رنگ های فانتزی حتی روی موهای سالم نیز خیلی ماندگار نیستند).

از طرف دیگر برای چنین رنگ هایی باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید که بتوانید گاهی نگاه های عجیب و غریب اطرافیان را قبول کنید.

شاید بتوان گفت موهایی با رنگ فانتزی مثل یک لباس پرزرق و برق است که توجه همه را به خود جلب می کند.البته توصیه ما این است که رنگ های فانتزی را به تمام مو نزنید بلکه های لایت هایی در مو در بیاورد.

چگونه به دست می آید
رنگ های فانتزی بسیار متنوع هستند ولی نکته مشترک در میان تمام آنها این است که باید موها قبل از رنگ، دکلره شوند. در اینجا چند نمونه از ترکیب این رنگ ها را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب رنگ مو نقره ای – یخی
10 سانت بلوند نقره ای یعنی C9 با سه سانت واریاسیون نقره ای 0/22 و 3 سانت واریاسیون خاکستری مخلوط کرده و با اکسیدان شماره یک یعنی شش درصد به موها بزنید.

رنگساژ های رنگ
رنگ موی فانتزی مثلا بنفش یا واریاسیون همان رنگ، رنگ بنفش را به نسبت قد مو که اگر کوتاه- تقریبا تا گردن- است دو بند انگشت رنگ و بلندتر از آن را به همین نسبت تا نصف تیوپ رنگ با مقداری شامپو که برای شست وشوی سر همیشه استفاده می کردید، مخلوط کنید.
از یکی، دو سانت پایین تر از ریشه روی کل موها که البته تمیز و خیس هستند، بکشید و مثل شست وشوی مو عمل کنید. رنگ باید به همه نقاط مو برسد. بعد از یک ربع تا 20 دقیقه بشویید


Google
About 447,000 results (0.67 seconds)
Search Results
Images for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎Report images
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
Image result for ‫ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار‬‎
More images for ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار
“ترکیب رنگ مو”های پرطرفدار تیره و روشن - نمناک
namnak.com/19813-ترکیب-رنگ-موهای-پرطرفدار.html
Translate this page
Rating: 3.8 - ‎146 reviews
علاوه بر اینکه چه رنگ مویی را انتخاب کرده ایم، اینکه آن را چگونه می زنیم هم اهمیت زیادی دارد؛ فرمول ترکیبی هر کدام را به طور تقریبی برای تان آورده ایم، اما توصیه مان ...
ترکیب رنگ مو – رنگ مو
rangemoo2015.zibaweblog.com/?cat=8
Translate this page
در ادامه این مطلب انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو بلوند را به همراه تصاویر این رنگ مو .... رنگ موی بلوند یکی از انواع رنگ موی های پرطرفدار است که تصاویر این رنگ موی ...
10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار - بیتوته
www.beytoote.com/attire/.../popular3-hair-color.html
Translate this page
10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار رنگ مو,رنگ موی دلخواه,رنگ کرم دودی,رنگ کرم چرک,رنگ نسکافه ای,رنگ کنفی,رنگ ماسه ای,رنگ عروسکی.
آموزش ترکیب و فرمول رنگ مو 2016 + عکس | EGKUMOX
www.justmod.ir/.../train-composition-and-hair-color-f...
Translate this page
اموزش رنگ موهای ترکیبی ۲۰۱۶ و۹۵با عکس, آموزش ترکیب رنگ موی مد ۲۰۱۶, رنگ موی پرطرفدار همراه با فرمول ترکیب رنگ مو ۲۰۱۶, عکس از مدل رنگ مو ۲۰۱۶, آموزش ترکیب ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - هفت گنج
7ganj.ir › آرايش صورت و مو › مد و زيبايي
Translate this page
May 5, 2014 - آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار . دراین مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار دادیم. باید توجه کنید ...
ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار - سایسون – چهار فصل مد و زیبایی
saison.ir/.../combinations-and-hair-color-formula-pop...
Translate this page
آموزش ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,فرمول ترکیب رنگ مو ... “ترکیب رنگ مو”هایی که اکثر خانم ها از آنها استفاده می کنند مثل رنگ موهای بلوند دودی و عسلی،رنگ موهای ...
فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | نازخاتون - مدل لباس
www.nazkhatoon.net/فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پرط...
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم.باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما ...
آموزش آرایشی چگونگی ترکیب رنگ مو - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_11514.html
Translate this page
فرمول رنگ مو دودی برای رنگ کردن مو به رنگ دودی :نصف تیوپ بلوند دودی روشن 8.1 + 5 سانت واریاسیون دودی 0/11 + 40 سی سی اکسیدان نمره یک فرمول رنگ مو شکلاتی
فرمول رنگ موی نسکافه ای، پیازی،کنفی،ماسه ای،خاکی،دودی زیتونی
mod20.ir/.../فرمول-رنگ-موی-نسکافه-ای-پیازیکنفی...
Translate this page
رنگ موی پرطرفدار,رنگ مو,رنگ موی دلخواه. 10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار ... اموزش فرمول ترکیب رنگ مو نارنجی و مسی،بلوند مسی،قهوه ای مسی،.
فرمول های ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار - کمپ فارسی
www.campfa.ir/.../فرمول-های-ترکیبی-برای-10-رنگ-...
Translate this page
فرمول های ترکیبی برای ۱۰ رنگ موی پرطرفدار. در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. رنگ مو,ترکیب رنگ مو ها.
فرمول کامل تهیه انواع رنگ موهای شیک (عکس) - ناز وب
www.nazweb.ir/114525-providing-all-kinds-of-fashio...
Translate this page
آموزش تهیه فرمول انواع رنگ های مو شیک و برازنده برای سال نو از آنجایی که رنگ عنابی رنگی مابین قرمز و قهوه ای می باشد در واقع از خانواده قر.
ترکیب رنگ موی عسلی با 5 فرمول مختلف و تصاویر انواع رنگ موی ... - آرگا
arga.ir › آرایش و زیبایی › آرایش مو
Translate this page
Dec 9, 2015 - برای ترکیب رنگ موی عسلی از این فرمول ها استفاده کنید. رنگ موی عسلی یکی از رنگ موهای بسیار پرطرفدار بلوند است اگر شما ترجیح می دهید که ...
10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار - کافه آرایش
cafearayesh.ir/.../738-10-فرمول-ترکیبی-برای-10-ر...
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما ...
10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار | سال 95 | ماه محرم 95 | نوحه ...
norouz95.jadid.top/.../10-فرمول-ترکیبی-برای-10-ر...
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما.
فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد برای رنگ موهای پرطرفدار
www.laplas.co/mag-post.html#!magId=173
Translate this page
در این مطلب لاپلاس، برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی ...
10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار -آکا
www.akairan.com/khanevadeh/.../2013726143732.ht...
Translate this page
Aug 26, 2014 - رنگ موی 2014,رنگ مو,رنگ موی شرابی,رنگ موی زیتونی,رنگ موی گیاهی,رنگ موی عسلی,رنگ موی فندقی,رنگ مو سال 93,رنگ موی سال 2014,رنگ موی ...
آموزش و فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | ساتین
saten.ir › مد و زیبایی
Translate this page
Apr 13, 2016 - خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود دست یابند. اگر شما هم از این ...
فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - چیدنی
www.chidani.com › مد، لباس و آرایش
Translate this page
May 29, 2016 - فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار را آموزش می دهیم تا بتوانید موهای خود را به رنگ دلخواه رنگ کنید.این فرمول‌ها برای زمانی است که پایه موی شما دکلره ...
فرمول ترکیب رنگ موهای زیبا و پرطرفدار - shebreh.ir
www.shebreh.ir › سبک زندگی › آرایش و زیبایی
Translate this page
May 12, 2016 - اگر شما هم از این دسته افراد هستند با ما همراه شوید تا با رازهای آرایشگری و رنگ مو آشنا شوید… در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد ...
آموزش ترکیب رنگ مو مخصوص نوروز 95 مدل فرمول رنگ سال 2016 | دانلود ...
pasokhname-khordad95.ir/.../آموزش-ترکیب-رنگ-مو-م...
Translate this page
Feb 20, 2016 - اموزش رنگ موهای ترکیبی ۲۰۱۶ و۹۵با عکس, آموزش ترکیب رنگ موی مد ۲۰۱۶, رنگ موی پرطرفدار همراه با فرمول ترکیب رنگ مو ۲۰۱۶, عکس از مدل رنگ مو ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - هموطن | پرتال خبری ، آموزشی ...
www.hamvatan.net › آرایش و زیبایی › آرایش مو
Translate this page
خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود دست یابند. اگر شما هم از این دسته افراد هستند ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار فرمول رنگ کنفی | گلبهار فان
golbaharfun.com › متفاوت
Translate this page
رنگ كردن مو,فرمول رنگ کرم نخودی,فرمول رنگ مو قرمز (رنساژ قرمز ),فرمول رنگساژ طلایی,فرمول رنگ نسکافه ای,فرمول رنگ کرم دودی,فرمول تركيب رنگ مو,فرمول رنگ مو ...
فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | صــــدنما
www.sadnama.ir/.../فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پرطر...
Translate this page
May 19, 2016 - صفحه اصلی مد و دکوراسیون فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار ... باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما دکلره شده ...
عکس رنگ مو با فرمول - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-رنگ-مو-با-فرمول/
Translate this page
Nov 17, 2015 - ۱۰ فرمول ترکیبی برای ۱۰ رنگ موی پرطرفدار رنگ مو,رنگ موی دلخواه,رنگ کرم دودی, رنگ کرم چرک,رنگ نسکافه ای,رنگ کنفی,رنگ ماسه ای,رنگ …
چند فرمول ترکیب رنگ مو پرطرفدار - پورتال تاروت رنگی
portal.taroot-card.com/چند-فرمول-ترکیب-رنگ-مو-پ...
Translate this page
May 11, 2016 - رنگ مو پیازی,رنگ موی عروسکی,فرمول ترکیب رنگ مو,رنگ موی ماسه ای,رنگ موی شرابی,رنگ موی فانتزی,رنگ موی دودی,رنگ موی نخودی,رنگ موی نسکافه ...
آموزش ترکیب چند رنگ موی بسیار زیبا در خانه+تصاویر
www.khabar24.tk/.../آموزش+ترکیب+چند+رنگ+موی+ب...
Translate this page
آموزش ترکیب چند رنگ موی بسیار زیبا در خانه+تصاویر. 7-6-2016 زیبایی و .... فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد برای رنگ موهای پرطرفدار. رنگ مو قهوه ای شکلاتی از ...
اموزش فرمول ترکیب رنگ مو عسلی بدون دکلره - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=اموزش+فرمول+ترکیب+رنگ+مو...
Translate this page
رنگ موی قهوه ای عسلي جزو رنگ موهای پرطرفدار بین خانمهاست. اگر می خواهید موهای تان را بدون دکلره قهوه ای عسلي کنید بهتر است با ما همراه شوید. رنگ موی قهوه ای طلایی را ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - سرزه
www.serze.com/آموزش-فرمول-ترکیب-موهای-پرطرفدا...
Translate this page
Jun 9, 2016 - آرایش و زیبایی در بخش دنیای مد و زیبایی سايت سرزه خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به ...
فرمول ترکیب رنگ مو های زیبا و پرطرفدار - مجله تصویر زندگی
www.tasvirezendegi.ir › آرایش و زیبایی › لوازم آرایشی
Translate this page
ترکیب رنگ مو , روش ترکیب رنگ مو , طرز رنگ کردن موها, اصول رنگ کردن موها, روش رنگ کردن موها, فرمول ترکیب رنگ مو , مدت زمان رنگ کردن موها, آموزش رنگ کردن موها.
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز
tnews.ir/news/192962624006.html
Translate this page
May 11, 2016 - اگر شما هم از این دسته افراد هستند با ما همراه شوید تا با رازهای آرایشگری و رنگ مو آشنا شوید… در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - ماندگار بیوتی
mandegarbeauty.ir/.../آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موها...
Translate this page
May 11, 2016 - آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار. طرز رنگ کردن موها. رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما دکلره شده باشد. خیلی از خانمها هستند ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | سایت خبری
ir79.ir › سبک زندگی
Translate this page
May 11, 2016 - اگر شما هم از این دسته افراد هستند با ما همراه شوید تا با رازهای آرایشگری و رنگ مو آشنا شوید… در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | عصر جم
www.asrjam.com/.../آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-...
Translate this page
May 10, 2016 - رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما دکلره شده باشد. خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند ...
برای ترکیب رنگ موی عسلی از این فرمول ها استفاده کنید
javuni.ir/news/50440
Translate this page
Mar 8, 2016 - رنگ مویرنگ مو شکلاتی و عسلی عسلی یکی از رنگ موهای بسیار پرطرفدار بلوند است اگر شما ترجیح می دهید که موهای خود را با ترکیبی از رنگ ها به ...
نحوه فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار | المد | جدیدترین های مد
lmode.ir/.../نحوه-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پرطرفدار...
Translate this page
May 11, 2016 - نحوه فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار. خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و ...
فرمول ترکیب رنگ موی آلبالویی | نوروز 95 - مدل لباس 95
www.newsms95.ir/.../فرمول-ترکیب-رنگ-موی-آلبالو...
Translate this page
Feb 22, 2016 - فرمول ترکیب رنگ مو ماهگونی یا شرابی تیره سال ۹۴ – سال 94 ... 10 فرمول ترکیبی برای 10 رنگ موی پرطرفدار – جدید 94 -گهر.
فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد برای رنگ موهای پرطرفدار - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/262334.php
Translate this page
Oct 4, 2014 - در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - ایران مطلب
iranmatlab.ir/.../آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پرط...
Translate this page
خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود دست یابند.
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...آموزش+فرمول+ترکیب+رنگ+مو...
Translate this page
آموزش و فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار. خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهايشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود ...
فرمول و ترکیب تمامی تناژهای رنگ مو نسکافه ای + تصویر | رنگ - قطره
www.ghatreh.com/.../فرمول-ترکیب-تمامی-تناژهای-ر...
Translate this page
May 23, 2015 - رنگ مو نسکافه ای یک رنگ مو پرطرفدار است که در این بخش فرمول و ترکیب رنگ مو نسکافه ای را مشاهده می کنید. - نام رنگ Ù.
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار
www.pclicknews.ir/آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-...
Translate this page
اگر شما…,آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار,کلیک نیــــــــوز پورتال جامع شامل سرگرمی،عکس،آشپزی،سلامت،دکوراسیون،روانشناسی،زناشویی،خبر،مد.
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - آخرین اخبار ایران و جهان
macho.ir/.../آموزش+فرمول+ترکیب+رنگ+موهای+پرطر...
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم.باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما ...
رنگ موی پرطرفدار همراه با فرمول ترکیب رنگ مو 2015 | مدل و رنگ مو 2014
rangmoo.com/?p=8481
Translate this page
Apr 15, 2015 - رنگ موی پرطرفدار همراه با فرمول ترکیب رنگ مو ۲۰۱۵. عکس از رنگ موی سال ۹۴. رنگ موی سال,رنگ مو,فرمول رنگ موهای پرطرفدار,رنگ موی پرطرفدار 2015.
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار -آکا - مجله یوتو
yo2.ir/news/173174
Translate this page
فرمول رنگ کنفی :برای رنگ موی کنفی میتوانید از ترکیبات زیر استفاده کنید: c7 و بژ ۷ با اکسیدان ۶ روی پایه ۹ دکلره یا ترکیب بلوند زیتونی پلاتینه + ...
فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد برای رنگ موهای پرطرفدار | بانوی زیبا
www.banoyeziba.ir/فرمول-ترکیب-چند-رنگ-پر-کار...
Translate this page
May 11, 2014 - در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید ک.
فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد برای رنگ موهای پرطرفدار
www.arus.ir/.../797-فرمول-ترکیب-چند-رنگ-پر-کار...
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را قرار داده ایم. باید توجه کنید که رنگ دلخواه شما زمانی به دست می آید که پایه موی شما ...
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار - سی آر سی پورتال جامع خبری و ...
30r30.com/.../آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پرطر...
Translate this page
آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار. خیلی از خانمها هستند که علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند اما هر کاری میکنند نمیتوانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود دست ...
ترکیب رنگ موهای پرطرفدار و زیبا - فان گاه
fungah.ir/news/234481
Translate this page
در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد همراه با شماره اکسیدان را ... سی سی اکسیدان نمره یک فرمول رنگ مو نقره ای _ یخی(رنگساژ نقره ای یخی): ۱۰ سانت ...
شبهای باتو – آموزش فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار
shabhayebato.ir/.../آموزش-فرمول-ترکیب-رنگ-موهای-پ...
Translate this page
Jun 12, 2016 - اگر شما هم از این دسته افراد هستند با ما همراه شوید تا با رازهای آرایشگری و رنگ مو آشنا شوید… در این مطلب برای شما فرمول ترکیب چند رنگ پر کاربرد ...
Searches related to ترکیب و فرمول رنگ موهای پرطرفدار

ترکیب رنگ مو بدون دکلره

ترکیب رنگ موی کنفی

ترکیب رنگ مو نسکافه ای

ترکیب رنگ موی عسلی

آموزش ترکیب رنگ مو

رنگ مو دودی

رنگ مو بلوند دودی

رنگ موی دودی تیره
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,804
  • بازدید ماه : 2,804
  • بازدید سال : 136,967
  • بازدید کلی : 2,645,514