loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 164 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

ونسان ون‌ گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان «ریشه‌های درخت» کار می‌کرد.

خبرآنلاین:  ونسان ون‌گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان «ریشه‌های درخت» کار می‌کرد.

ون گوگِ نابغه 18 ماه پیش از خودکشی را با مشکلات حاد روانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد. مشکلات روحی او از دسامبر 1888، همان زمانی که ون‌گوگ با تیغ لالۀ گوش خود را برید به اوج رسیده بود. او پس از این رویداد (بریدن لالۀ گوش) همچنان گاه و بیگاه حمله‌های عصبی جانکاهی را تجربه می‌کرد که هر بار او را روزها یا هفته‌ها گیج، سردرگم، غیرمنطقی و از نظر روحی ناپایدار می‌کرد.

او در فاصله این حملات دوره‌هایی از آرامش و هوشیاری داشت که در آن‌ها قادر به نقاشی بود. در حقیقت وقتی که ون‌گوگ بیمارستان روانی واقع در سن‌رمی‌دو‌پروانس را در سال 1890 ترک می‌کرد، پا به یکی از پربارترین دوره حیات هنری خود می‌گذاشت. او در این دوره در مدت 70 روز 75 نقاشی کشید و بیش از 100 طراحی خلق کرد.

\"رمزگشایی

علیرغم این موضوع او به صورت روافزون تنهایی و اضطراب را حس می‌کرد و به این نتیجه رسیده بود که زندگیش شکستی کامل است. سرانجام او هفت‌تیر صاحب‌خانه‌اش را به چنگ آورد و این همان سلاحی بود که روز خودکشی با خود به مزرعه‌ای بیرون روستا برد. از آنجا که هفت‌تیر یاد شده از نوع جیبی بود قدرت آتش بالایی نداشت، ون‌گوگ پس از شلیک از پای در نیامد بلکه تنها زخمی شد و بی‌هوش به زمین افتاد. او تا عصر آن روز بی‌هوش بود و وقتی به هوش آمد برای به پایان رساندن کار دنبال هفت‌تیر گشت اما موفق به یافتن آن نشد. خالق تابلوی «گل‌های آفتابگردان» تلو‌تلو خوران به دهکده بازگشت، پزشک خبر کردند و برادرش تئو به بالینش آمد تا در آخرین لحظات زندگی شاهد آخرین گفته‌های فردی باشد که هرگز نتوانست آرامش را روی زمین پیدا کند. تئو در نامه‌ای به همسرش می‌نویسد: «یکی از آخرین جملات او این بود: «می‌خواستم اینگونه بروم.»»

در مرز جنون


نمایشگاهی تازه در موزه ون‌گوگ واقع در آمستردام تصویری دقیق از یکسال‌ونیم پایانی زندگی این نقاش به دست می‌دهد. هر چند که در این نمایشگاه نیز قرار نیست که به مشکل اصلی ون‌گوگ پی‌ببریم. در طول‌ دهه‌های پس از مرگ این هنرمند مشکلات بسیاری از جمله بیماری صرع، شیزوفرنی، سوءمصرف الکل، اختلال جامعه‌ستیزی و اختلال شخصیت مرزی به عنوان گزینه‌هایی که احتمال داشته است نقاش معروف هلندی به هر کدام از آن‌ها مبتلا بوده باشد، مطرح شده‌اند.

\"رمزگشایی

در این نمایشگاه هفت‌تیری پوسیده و زنگ زده به نمایش گذاشته شده است که سال 1960 در محل خودکشی ونسان ونگوگ یافت شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این تفنگ بین 50 تا 80 سال در آن محل افتاده بوده و به زبانی دیگر به احتمال زیاد همان هفت‌تیری است که ون‌گوگ با آن تصمیم داشت به زندگی خود پایان دهد.

علت اصلی و ریشه‌ای

این نمایشگاه علاوه بر این نامه‌ای را که کشف آن اخیراً سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته بود را نیز در خود دارد. این نامه به قلم دکتر فلیکس ری پزشک معالج ون‌گوگ نوشته شده است. در این نامه تصویری می‌بینیم که با دقت محل بریده شدن گوش این نقاش را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که کدام قسمت‌های گوش بریده شده‌اند. زندگینامه‌نویسان برای سال‌های متمادی درباره این که ون‌گوگ کل گوش خود یا تنها قسمتی از آن را بریده است، بحث و جدل می‌کردند. برنادت مورفی پژوهشگر مستقل با یافتن این نامه به این جدال‌ها پاسخ داد. او در کتاب خود به نام «گوش ون‌گوگ: داستان واقعی» با استناد به این نامه ثابت می‌کند که ون‌گوگ کل گوش خود را بریده است.

\"رمزگشایی

چیز دیگری که در این نمایشگاه بسیار جلب توجه می‌کند یک نقاشی به نام «ریشه‌های درخت» مربوط به سال 1890 میلادی است. نکته منحصربه‌فرد این تابلو این است که ون گوگ صبح 27 جولای چند ساعت پیش از آن که اقدام به خودکشی کند مشغول کار روی آن بوده که آخرین نقش‌های این نابغۀ دنیای نقاشی بر بوم است.

\"رمزگشایی

در نگاه اول این تابلوی متراکم به نظر انتزاعی می‌رسد. قرار است از بیشه‌زاری که با ضربه‌های پرزور قلم‌مو به رنگ سبز، زرد و آبی بر بوم نقش بسته چه معنایی دریابیم؟ بخشی از آسمان در گوشه بالای سمت چپ نقاشی پیداست. جدای از این تمام بوم به ریشه‌هایی فشرده و در هم گره خورده، تنه و شاخه‌های درختان و انبوهی از گیاهان اختصاص یافته است.

آنگونه که مارتین بیلی پژوهشگر تاریخ هنر و نویسنده کتابی دربارۀ ون‌گوگ می‌گوید، قسمت بالایی درختان در ترکیبی نامعمول حذف شده‌اند. ترکیبی که بیشتر در آثار نقاشی ژاپنی دیده می‌شود که از قضا ون‌گوگ نیز همواره ستایش‌گر آن‌ها بود. در حقیقت «ریشه‌های درخت» نقاشی خارق‌العاده‌ای است. یک ترکیب یکپارچه و سراسری بدون نقطۀ کانونی که به جرات می‌توان گفت پیشرفت‌های آتی در هنر مدرن را نوید می‌دهد. البته نمی‌توان از این نکته چشم‌پوشی کرد که نقاش اندکی پس از خلق آن خودکشی کرده است. با توجه به این موضوع «ریشه‌های درخت» درباره وضعیت روحی ون‌گوگ در واپسین ساعات حیات چه می‌گوید؟

حس بی‌قراری در نقاشی به چشم می‌خورد، چنان‌که مملو از تلاطم‌های احساسی است. بیلی می‌گوید: «این از آن دست نقاشی‌هایی است که شکنجه‌های روحی گهگاه ون‌گوگ در آن هویداست.» سوژه نقاشی نیز معنای قابل‌توجهی دارد. سال‌ها پیش از آن ون‌گوگ درباره ریشۀ درختان کند و کاو می‌کرد. از نظر او آن‌گونه که به برادرش تئو می‌نویسد، ریشه‌ها تقلا برای زندگی را ابراز می‌کنند. او اندکی پیش از مرگ نیز در نامه‌ای دیگر اعلام می‌کند که زندگی‌اش از ریشه مورد حمله قرار گرفته است.

با این حساب شاید بتوان ادعا کرد که ون‌گوگ «ریشه‌های درخت» را در وداع با زندگی کشیده است. نینک باکر مسئول مجموعه‌ نقاشی‌های ون‌گوگ در موزه در این باره می‌گوید: «آثار ون‌گوگ در چند هفتۀ پایانی حیاتش سرشار از آشفتگی‌ها و تلاطم‌های احساسی است. برای نمونه می‌توان به «مزرعه گندم با کلاغ‌ها» اشاره کرد. واضح است که او تلاش می‌کند وضعیت ذهنی خود را ابراز کند. با این وجود «ریشه‌های درخت» در عین حال پر از زندگی است. باور کردنش سخت است که نقاشی صبح این اثر را خلق کند و در ادامه روز دست به خودکشی بزند. برای من گفتن این که ون‌گوگ این نقاشی را برای وداع با زندگی کشیده باشد مشکل است. این مسئله زیاده از حد منطقی است.»

\"رمزگشایی

 

شاید بسیاری نبوغ هنری ون‌گوگ را به مشکلات روحی او نسبت دهند اما باکر ضمن مخالفت با این موضوع ادامه داد: «ریشه‌های درخت اثر یک ذهن دیوانه نیست. ون‌گوگ به خوبی از آنچه می‌کرد آگاه بود. بهتر است به خاطر بسپاریم او به دلیل بیمار بودن نقاشی نمی‌کشید، بلکه علیرغم بیماری نقاشی می‌کرد.»

 

Google

About 25,800 results (1.02 seconds) 

Search Results

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/561122/culture/visual

Translate this page

4 hours ago - ونسان ون‌گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی ...

Images for ‫رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»‬‎Report images

Image result for ‫رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»‬‎

1 hour ago

Image result for ‫رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»‬‎

1 hour ago

Image result for ‫رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»‬‎

Image result for ‫رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»‬‎

More images for رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ»

رمزگشایی از معمای خودکشی «ون گوگ» - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/.../رمزگشایی-معمای-خودکشی-ون-گ...

Translate this page

1 hour ago - ون گوگ رمزگشایی از معمای خواب ژاپنی!ونسان ون گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت تیری کوچک ...

رمزگشایی از معمای خودکشی ون گوگ - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/22678524 - Translate this page

1 hour ago - خبرآنلاین: ونسان ون گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح ...

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ ترین هنرمندان تاریخ

tnews.ir/news/474367471231.html

Translate this page

4 hours ago - ونسان ون گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی ...

رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» - 20khabar.com

20khabar.com/.../رمزگشایی-از-معمای-خودکشی-ون-گو...

Translate this page

ونسان ون‌ گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان ...

رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» | News File

newsfile.ir/.../رمزگشایی+از+معمای+خودکشی+«ون‌+گو...

Translate this page

ونسان ون‌ گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان ...

رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» - اخبار فارسی - Shafaqna

monitor.shafaqna.com/FA/IR/5526636

Translate this page

ونسان ون‌ گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان ...

گریم متفاوت مهناز افشار در نهنگ عنبر +عکس | فان نیوز

funnews.ir/گریم-متفاوت-مهناز-افشار-در-نهنگ-عنبر-...

Translate this page

1 hour ago - رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · پُست جنجالی همسر قوی ترین مرد جهان! ... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · مزدوران داعشی سعودی یک معلم ...

لباس جدید کاروان ایران در المپیک ریو | فان نیوز

funnews.ir/لباس-جدید-کاروان-ایران-در-المپیک-ریو/

Translate this page

1 hour ago - رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · پُست جنجالی همسر قوی ترین مرد جهان! ... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · مزدوران داعشی سعودی یک معلم ...

پُست جنجالی همسر قوی ترین مرد جهان! + عکس | فان نیوز

funnews.ir/پُست-جنجالی-همسر-قوی-ترین-مرد-جهان-ع...

Translate this page

1 hour ago - رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · لباس جدید کاروان ایران در ... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · مزدوران داعشی سعودی یک معلم را دار ...

حافظ ناظری مهمان امشب خندوانه خواهد بود +عکس | فان نیوز

funnews.ir/حافظ-ناظری-مهمان-امشب-خندوانه-خواهد-بو/

Translate this page

48 mins ago - رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · پُست جنجالی همسر قوی ترین مرد جهان! ... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · مزدوران داعشی سعودی یک معلم ...

پیوستن والیبالیست ایرانی به لیگ ترکیه | فان نیوز

funnews.ir/پیوستن-والیبالیست-ایرانی-به-لیگ-تر...

Translate this page

48 mins ago - رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · پُست جنجالی همسر قوی ترین مرد جهان! ... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · مزدوران داعشی سعودی یک معلم ...

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ | آرشیو ...

manjilnews.wikirss.ir/page-231231.html

Translate this page

فرزاد مظفری: ون گوگِ نابغه ۱۸ ماه پیش از خودکشی را با مشکلات حاد روانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد. مشکلات روحی او از دسامبر ۱۸۸۸، همان زمانی که ون‌گوگ با تیغ لالۀ گوش ...

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ - پارس ...

parstelex.ir/site/news/show/1869881

Translate this page

3 hours ago - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی,اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - ونسان ون‌گوگ ...

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ

baztabnews24.ir/.../رمزگشایی+از+معمای+خودکشی+یک...

Translate this page

ونسان ون‌گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به خودکشی زد. او صبح همان روز روی یک نقاشی با عنوان ...

اهدای عضو سرباز مرگ مغزی شده - مجله راگا | مجله راگا

magazine.raganews.ir/226921/

Translate this page

18 mins ago - مرگ ۷ تهرانی در حوادث اتوبوس شرکت واحد · مرگ ۷ تهرانی ..... رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ» · رمزگشایی از ... معماری خارق‌العاده یک موزه در چین.

افشای یک راز درباره مرگ «ون‌گوگ» (+اسناد) - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › فرهنگی

Translate this page

ونسان ون گوگ به مزارع ذرت وسیع پیش روی خود می‌نگرد. ... میراث فرهنگی و هنرهای سنتی · طنز و کاریکاتور · سبک زندگی · معماری و ساختار شهری ... گروه هنرهای تجسمی، World of Knowledgeنوشت سال‌ها از مرگ او می‌گذرد وشواهد حاکی از خودکشی ون گوگ است. .... رمزگشایی از بازداشت همشهری رئیس جمهور؛ چالش بزرگ روحانی در سال آخر (۳ نظر) ...

یاهو مسنجر جدید منتشر شد - مجله تفریحی ایران مارکت

iranmc.in/news/158079

Translate this page

رمزگشایی از معمای خودکشی «ون‌ گوگ». خبرآنلاین: ونسان ون‌گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال پاریس با هفت‌تیری کوچک دست به ...

تدبیر - معروف‌ترین نقاشی ونگوگ روی بوم دی‌.ان‌.ای

www.tadbirkhabar.com/news/culture/97589

Translate this page

Jul 13, 2016 - به گزارش تدبیر به نقل از گیزمودو، محققان موسسه فناوری کالیفرنیا در سال 2009 دریافته بودند که می‌توانند یک تخته کوچک سوراخ‌دار از مواد ...

عارف: این «كارگروه» غیر قانونی است | دمادم

damadam.ir › اخبار › نواندیش › دسته‌بندی نشده

Translate this page

4 days ago - او با اشاره به نحوه تشکیل کارگروه رسیدگی به خودکشی دانشجوی کاشان در زمان تعطیلات ... ترکیه در زندان خودکشی کرد · ۵ رمزگشایی FBI از بزرگترین معمای هوایی تاریخ؛ خلبان بوئینگ ... نام دریافت‌کننده گوش ونگوگ آشکار شد ...

فوسکا | تا کی به فکر معجزه…؟!

https://kingfoska.wordpress.com/

Translate this page

تجربه هایی مثل دیدن مرگ دوستان و نزدیکان و یا چیزهایی از این قبیل که شوک روحی .... را نشان می دهد که در مزرعه خود و در مقابل خانه ای معمولی با معماری گوتیک ایستاده اند. ..... آثاری از هولباین و تحلیل و بررسی آنها · آثاری از ونگوگ و تحلیل و بررسی آنها ... دیر صهیون خیال یا واقعیت · داود نادری · رمزگشایی از تابلوی عجیب بوتیچلی ...

برچسب ها - خودکشی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/خودکشی

Translate this page

مراسم تشییع با شلیک گلوله به سرش در قبرستان خودکشی. ... رمزگشایی FBI از بزرگترین معمای هوایی تاریخ. رابطه با ... نام دریافت‌کننده گوش ونگوگ آشکار شد.

سوررآلیسم (Surrealism) (@mohammaddehbozorgi) | Instagram photos ...

www.imgrum.net/.../1039917566920943419_657420...

Translate this page

این اثر تا قبل از خودکشی ون گوگ در سال ۱۸۹۰ در هیچ نمایشگاهی در پاریس به نمایش گذاشته .... اثر خلاق را هنرمند به تنهایی به وجود نمی‌آورد، بلکه بیننده نیز با رمزگشایی و .... البته دلالت خاص تکلف‌گرایی، به نقاشی، پیکرسازی و معماری ایتالیایی در ...

آیینه ی درون - راسخون

rasekhoon.net › ... › نقاشي و گرافیک › آیینه ی درون

Translate this page

Aug 4, 2012 - مورخان هنر انواع تعابیر را برای رمزگشایی خودنگاره های وی آزموده اند. ... در نوع خود معمای بصری است موضوع اثر ظاهراً دختر بزرگ تر پادشاه است اما هر یک از بخش های ... طی یک عمر بلکه ظرف دو سال سخت و نفس گیر، که به خودکشی اش انجامید، کشید. خودنگاره های ون گوگ نیز در همین مدت کوتاه تغییرات بسیاری را در تصویر ...

اخبار مالزی - هدهدنیوز

www.hodhodnews.ir/subject/مالزی

Translate this page

4 days ago - سوییس نقاشی ونسان ون‌گوگ و و دو نقاشی دیگر از کلود مونه را پس از تحقیقات جهانی در رسوایی پولی مالزی مصادره کرده ... رمزگشایی FBI از بزرگترین معمای هوایی تاریخ ... تمرین خودکُشی خلبان با هواپیمای مسافربری ناپدید شده مالزی.

کشف یک راز بزرگ درباره یکی از آثار ون‌گوگ | خبرگو

khabargo.ir/کشف-یک-راز-بزرگ-درباره-یکی-از-آثار-...

Translate this page

Mar 7, 2015 - در همان دوران، بحث می‌شد که ون گوگ خودکشی نکرده است، بلکه یکی از قلدرهای محلی او را کشته است. مورد دیگر ... در مورد تابلوی شام آخر:این نوع معماری در 2000 سال پیش استفاده نمیشده. ..... ۱۴. رمزگشایی از صندوقچه اسرار فیش‌ها و فسادها ...

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html

مرد خیاطی که به جرم قتل مادرش محکوم به مرگ شده به خاطر پرداخت نکردن تفاضل دیه ...... راز ناپدیدشدن معمایی مهندس معمار، پس از ٨روز در تحقیقات تیم جنایی پایتخت، فاش شد. ...... کلاهبرداران بین‌المللی سر یک دلال هنری را که قصد فروش تابلویی از ون گوگ را ...... ون دیزل همبازی پل واکر در هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین ...

نقاش خوب | خانه علوم اجتماعی ایران - سرمقاله

socialscienceshouse.ir/نقاش-خوب/

Translate this page

مقدمه‌ی مترجم: بیست و نهم ژوییه، درست صد و بیست و پنج سال از مرگ ونسان ون‌گوگ می‌گذرد. هنرمندی که جز شورمندی درخشنده‌ در نقاشی‌هایش، نامه‌های یکتایی هم دارد؛ نامه‌هایی ...

نمایشگاهی هنری برای تجسم‌بخشی به داده‌های علمی+تصاویر - Nividar نیویدار

www.nividar.com/news/5324c5620996a6763f5f3e67

Translate this page

Mar 16, 2014 - ... نمایشگاه نیز علاقه دانشمندان به رمزگشایی از معمای زندگی و تکامل را به تصویر می‌کشند. ... نمودار «فلورانس نایتینگل» از عوامل مرگ و میر در ارتش از سال 1858 ... کلید واژه‌ها : آب‌وهوا تکامل رنسانس ونسان ون گوگ ارنست هکل فلورانس ...

ونسان ون گوگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../ونسان_ون...

Translate this pagePersian Wikipedia

Jump to ۲.۴ مرگ (۱۸۹۰) - روز به روز فرورفتگی و افسردگی ون گوگ عمیق‌تر می‌شد با این حال او تنها در ۲ ماه پایانی عمرش ۹۰ نقاشی برجای گذاشت. ونسان ون گوگ در ...

شما چند تا مغز دارید؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/349323/شما-چند-تا-مغز-دارید؟

Translate this page

جالب است بدانید که اکثر نوابغ علمی بزرگ نظیر; ون گوگ، اینشتین و یا امیلی .... پزشکی شان باعث مرگ کیارستمی شد به شدت انتقاد کرد و خواست مسئولان آنها را به .... 06:17 -رمزگشایی FBI از بزرگترین معمای هوایی تاریخ؛ خلبان بوئینگ مالزی عمدا ...

اتحاد کلید حل معمای امنیت - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/7753786

Translate this page

مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری فردا: اتحاد کلید حل معمای امنیت ... در برلین/خودکشی عامل تیراندازی · ◇ ارتش سوریه: حمله هواپیماهای صهیونیستی به سوریه ... ۷ معمای بزرگ در فضا عکس · ◇ معمای گوش بریده ون گوگ حل شد · ◇ معمای مسمومیت معتادان با ... حل معمای زبانشناسی ساکنان دریای خزر در ۶ هزار سال پیش · ◇ رمزگشایی FBI از ...

جزئیات معماری گرافیک نسل بعدی ای ام دی با نام پولاریس فاش شد | زومجی

zoomg.ir/.../amd-polaris-next-gen-gpu-details-leaked/

Translate this page

Jan 4, 2016 - با این اوصاف بزرگترین تغییر در معماری جدیدِ پولاریس این است که ای‌ام‌دی ... و Vulkan، بهبودِ پشتیبانی از رمزگذاری و رمزگشایی فرمت‌های ویدیویی، پوششِ .... کامیک کان 2016: مجسمه جوکر با لباسی عجیب از فیلم Suicide Squad رونمایی شد ... تلفیق نقاشی های هنرمندانی مانند ون گوگ و داوینچی با شخصیت های بتمن.

اخبارروز, اخبار اخبار ايران و جهان - تصنا

tasna.ir/category/news/

Translate this page

رمزگشایی از معمای خودکشی یکی از بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ. فرهنگ > تجسمی - ونسان ون‌گوگ تابستان سال 1890 در مزرعه‌ای بیرون روستایی در چند مایلی شمال ...

پایگاه خبری تحلیلی سیمرغ

www.bao.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=242...

Translate this page

مورخان هنر انواع تعابیر را برای رمزگشایی خودنگاره های وی آزموده اند. ... پاپ فرستاده شد، اما امان نامه زمانی رسید که مرگ، کاراوادجو را به کام خود کشیده بود. ... و نشانه و در نوع خود معمای بصری است موضوع اثر ظاهراً دختر بزرگ تر پادشاه است اما هر ... نافذ ترین نگاه و به یادماندنی ترین خودنگاره ها را این زمان، ونسان ون گوگ(35) از خود بر جای نهاد.

ع از شخصیتهای رمان قرار ما این نبود - پایگاه خبری دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=ع+از...رمان...ما...

Translate this page

... جنایی – معمایی «آگاتا کریستی» توسط «بنیاد کریستی»، رمان «و سپس هیچ‌کس نبود» ... به بیان جزییاتی از ممنوعیت آثار هنرمندانی از بوتیچلی گرفته تا ون گوک را در زندان‌های ... پیشخوان/ رمان «قلبی به این سپیدی» ، رمزگشایی از یک خودکشی.

متخصصین ایران - مطالب علمی

iranexp.mihanblog.com/post/category/9/page/4

Translate this page

Mar 20, 2014 - ... مدرن حاضر در این نمایشگاه نیز علاقه دانشمندان به رمزگشایی از معمای زندگی و تکامل را به تصویر می‌کشند. ... نقشه ناسا که به نقاشی ونسان ون گوگ شباهت دارد ... نمودار «فلورانس نایتینگل» از عوامل مرگ و میر در ارتش از سال 1858.

مطالب جدیدتر - ARTY - blogfa.com

elnazjavani.blogfa.com/?p=11

Translate this page

Aug 3, 2010 - پس از مرگ ون گوگ، تابوتش را پر از گلهای آفتابگردان کردند. ---------------------------------. Vincent Willem van Gogh was a Dutch post-Impressionist painter whose work ... انجام نمی شود بلکه بیننده در تماس با اثر آن را رمزگشایی و به آن معنا می دهد. ..... ساختمان قاصدک نما برنده جایزه معماری RIBA 2010 در شانگهای شد.

ون گوگ - دانلود انواع مستند با دوبله فارسی

www.mndl.ir/?p=12678

دیدار با مرگ · فراسوی یک تیر (قسمت اول) · فراسوی یک تیر (قسمت دوم) .... رمزگشایی تاریخ بشریت ..... سازه/ معماری/ مهندسی ...... قدرت هنر با دوبله فارسی – ون گوگ ... نام این قسمت : ون گوگ ... ون گوگ شیفته نقاشی از مردم طبقهٔ کارگر مانند تابلوی سیب‌زمینی‌خورها، کافه‌های شبانه مانند تراس کافه در شب، مناظر طبیعی فرانسه، گل‌های ...

ستون شکسته‎ - Facebook

https://www.facebook.com/sotoon.../6296996238130...

Translate this page

کتاب شور زندگي \"ماجراي زندگي ونسان ون گوگ نقاش هلندي \" ... به شدت از بیماری روانی و فشار روحی رنج می‌برد و به اعتقاد اکثریت همین موضوع به خودکشی او منجر شد.

همه هنرمندان دیوانه هستند! | 55 آنلاین

www.55online.ir/news/همه-هنرمندان-دیوانه-هستند

Translate this page

Jun 12, 2015 - هنرمندانی چون ون‌گوگ و بتهوون می‌توانند نمونه‌های خوبی برای این تجسم ذهنی ... دیکود deCODE شرکتی است که بر روی پژوهش‌های ژنتیکی فعالیت دارد.

کامل‌ترین بیوگرافی و مشهورترین نقاشی‌های ونسان ون گوگ! | عجیب‌ترین

www.ajibtarin.com › هنرهای عجیب

Translate this page

Jan 8, 2016 - این مطلب کامل‌ترین مطلبی هست که در مورد بیوگرافی ون گوگ کار شده. ... این اثر تا قبل از خودکشی ون گوگ در سال ۱۸۹۰ در هیچ نمایشگاهی در پاریس به نمایش ..... مسلماً این اثر بر اساس یک معماری پیچیده و با سلیقه ساخته شده و اگر این ...

شیروانی - آکاایران

www.akairan.com/fun/tag/شیروانی/

Translate this page

نام «ونسان ون گوگ» که پس از مرگش مشهور شد علاقه مندان این نقاش مطرح هلندی قرن .... اجازه از استاد اعظم، استراتژیست بیبدیل صاحب فوق تخصص دکترا در امر رمزگشایی از ... شبکه ایران: نشریه تلگراف 10 مرگ به یادماندنی تاریخ ادبیات را معرفی کرده است. ... معما:شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، 60 شصت درجه است و طرف دیگر ...

گفت‌وگوی کیارستمی و آغداشلو درباره کودکی، جوانی، سیاست و مرگ

www.ensafnews.com/.../گفت‌وگوی-کیارستمی-و-آغدا...

Translate this page

Jul 5, 2016 - کیارستمی: احتمالا این را از قول دیگران شنیده بود که مرگ مال دیگران است، ..... گفتم دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد اما نکته اصلی این است که به نظرم معماران جوان ما از طراحی و نقاشی به سمت معماری نمی‌آیند. ... از فقر وحشتناکی که ونگوگ داشت و نقاط ضعفش، نتیجه گرفتم اگر او ..... رمزگشايي از پرونده بانك دی.

برچسب ها - نقاشی - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/tag/9/نقاشی

Translate this page

از گل ندارد اما امسال نقاشی های ون گوگ الهام... زنده در تابلوهای ... آیت‌الله طالقانی در«معمای شاه» +عکس. به شکل نقاشی و ... برترین سکانس‌های مرگ تاریخ سینما کدامند +عکس. نقاشی های ساده ای به ... رمزگشایی از نامه تکان‌دهنده 30 بازیگر زن · کاشت 2 هزار ...

مقالات پایان نامه های دانشجویی رشته کشاورزی - مطالب مرتبط

dokhmale-shitoon.lastblog.ir/.../مقالات%20پایان%20نا...

Translate this page

Oct 25, 2015 - مقاله طراحی گنبد کامپوزیتی برای مساجد با توجه به معماری ایرانی ادامه مطلب .... مقاله بررسی طبیعت در کارهاي ون گوگ .... مقاله خودکشی

تابلوی مجید بهرامی با امضای هنرمندان به فروش می‌رسد – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/تابلوی-مجید-بهرامی-با-امضای...

Translate this page

خلق تابلوی ون گوگ با دومینو در ۱۱ ساعت /فیلم به گزارش خبرآنلاین این هنرمند با نام ... ۳۰۰ سکه‌ پاداش کسب طلا در المپیک ریو · رمزگشایی از پرونده تخلفات بانک دی ...

آخرین اخبار مالزی - 1

www.wikipg.com/news_tag/مالزی

Translate this page

با گذشت دو سال از ناپدید شدن هواپیمای مالزی و مرگ 239 سرنشین آن، عملیات جستجو .... همشهری آنلاین: سوییس نقاشی ونسان ون‌گوگ و و دو نقاشی دیگر از کلود مونه را پس از ... رمزگشایی FBI از بزرگترین معمای هوایی تاریخ؛ خلبان بوئینگ مالزی عمدا در ...

arch&eng - مبانی نظری معماری

majidmaleki.blogfa.com/post-23.aspx

Translate this page

arch&eng - مبانی نظری معماری - مجید ملکی مدرس گروه معماری و عمران دانشگاه آزاد اسلامی ... نوگرا در المان هیتلری و روسیه استالینی خفه گردید و خود انان نیز محکوم به مرگ شدند.». ..... مي شوند و به هنگام نياز،انسان ها با رمزگشايي آنها به مضمون اخبار پي ميبرند. ..... و یا ون گوگ از رنج زندگی و حتی به سبب عصبانیت از گوگن (که مدتی با او ...

1

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

Next

Unknown - Use precise location

 - Learn more   

Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,042
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,405
  • بازدید ماه : 3,405
  • بازدید سال : 137,568
  • بازدید کلی : 2,646,115