loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 228 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس

زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس

زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد: او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و عنوان کوتاه ترین و کوچک ترین مادر جهان را به خود اختصاص داده است.به گزارش پارس ناز او با قدی 73 سانتی متری از بیماری Osteogenesis Imperfecta شکنندگی استخوان ها و همچنین از توسعه نیافتگی ریه هایش رنج می برد اما هیچ کدام از این مشکلات باعث نشد که او از تصمیمش برای مادر شدن کوتاه بیاید.استیسی و همسرش در کنتاکی امریکا زندگی می کنند. او درمورد آشنایی شان می گوید که هر دو در سال 2000 سوپر مارکت کار می کردند و بایکدیگر آشنا شدند و در سال 2004 ازدواج کردند.
 
 
 
استیسی می گوید: پزشکان به ما گفتند که امکان بچه دار شدن برای من وجود ندارد، چرا که امکان داشت رشد بچه در بدن من صدمه شدیدی به اعضا بدنم وارد کند. پس از این صحبت ها من بسیار ناراحت شدم اما امیدم را از دست ندادم.پس از 8 ماه من باردار شدم! خبری که باعث تعجب همه دوستان و پزشکان شد. آنها تمام تلاش خود را کردند حتی به من گفتند که درصورت ادامه این وضع من خواهم مرد اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و تلاش های آنها نتیجه نداد.پس از 28 هفته پزشکان با عمل سزارین اول فرزند این زن را در سال 2006 به دنیا آوردند. تولد این دختر شادی بسیاری را برای این خانواده همراه داشت اما آنها متوجه شدند که دخترشان وضعیت استیسی را به ارث می برد و به رشد طبیعی دست پیدا نخواهد کرد.
 

 

درمورد بارداری دومش میگوید: وضعیت بسیار بدی بود، پزشکان به هیچ وجه اجازه نمی دادند که من فرزندم را به دنیا بیاورم اما بازهم من ایمان داشتم که می توانم. به آنها گفتم که خدا این معجزه را برای من انجام داده است و من آن را ادامه خواهم داد.فرزند دوم او در هفته 34 به دنیا امد، دختری که در هنگام زایمان، نیمی از بدن مادر خود را اشغال کرده بود. اینبار شانس به آنها رو کرده بود چرا که فرزند دوم آنها کاملا سالم و مانند یک کودک طبیعی می باشد.هم اینک او منتظر تولد سومین فرزند و اولین پسر خود می باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این پسر هم مانند مادر خود می باشد یا زندگی طبیعی مثل پدرش خواهد داشت؟

Google
About 925,000 results (0.96 seconds)
Search Results
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_4974.html
Translate this page
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و.
سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/
Translate this page
پارس ناز,عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما ... ها ضروری است · این عادات غیر بهداشتی را کنار بگذارید · ماسک عسل برای پوست ... مادر و پسری که دست ندارند و در کنار هم زندگی می کنند ... عکس های جدیدترین و زیباترین مدل مانتو های با حجاب کامل ... کار غیراخلاقی این خبرنگار زن 24 ساله و اعتراض مردم.
You've visited this page many times. Last visit: 7/12/16
Images for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎Report images
Image result for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎
Image result for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎
Image result for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎
Image result for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎
Image result for ‫زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس‬‎
More images for زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس
زنی که با همبرگر سه قلو حامله شد! + عکس - پرشین وی
www.persianv.com/preview/271296.php
Translate this page
Dec 18, 2014 - زنی که با همبرگر سه قلو حامله شد! + عکس. شیوه عجیب درمان نازایی؛. "لورا دیکسون" نام یک زن جوان انگلیسی است که با شیوه عجیب درمان نازایی بعد از ده سال نازایی .... با وسایل بازیافتی در دکوراسیون خانه خود معجزه کنید+تصاویر ...
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس - صفحه 2 - دانلود آهنگ جدید
www.teh-music.biz/forum/showthread.php?t...p...
Translate this page
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد: او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و عنوان کوتاه ترین و ...
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/.../زنی-عجیب-که-با-معجزه-باردار-... - Translate this page
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد وا.
مجله خبری روز - ایران ناز
www.irannaz.com/news_cats_19.html
Translate this page
ابزار بسیار عجیب داعش برای شکنجه زنان! (عکس) · قصاص چشم برای ... آخرین خبر از پسر مشهور تلگرام که با دختران عکس گرفته بود · عکس های دیدنی ... زنی که مرد بود دوقلو باردار شد (عکس) ... مردی زنده به گور شده به طرز معجزه آسایی زنده ماند (عکس).
باردار شدن باور نکردنی یک دختر 5 ساله و …! +عکس - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_19845.html
Translate this page
عجیب ترین مادران جهان از دختری 5 ساله تا به گزارش ایران ناز در میان عجیب ترین ... عکس هایی بی نظیر و بسیار دیدنی از معجزه عشق! ... ماجرای زنی که معتاد ازدواج کردن شده (عکس) ... حدود یك ماه بعد در 14 می 1939 لینا صاحب فرزند پسری با وزن 2/7كیلوگرم شد. ... 3- پیرترین مادر دنیا كه برای اولین بار در سن 70 سالگی صاحب فرزند شد.
زنی که با اسپرم منجمد شده شوهر مرده اش باردار شد (عکس) - ایران ناز
www.irannaz.com/woman-pregnant-​​dead-husbands-fr...
Translate this page
زنی که با اسپرم منجمد شده شوهر مرده اش باردار شد را در عکس های این مطلب از ایران ناز مشاهده می کنید بارداری این زن با اسپرم منجمد شده همسر. ... عکس هایی از کفش های چرم با پاشنه های عجیب و غریب .... ماسک معجزه گر برای زیبایی بیشتر پوست · همه چیز در ...
مطالب خواندنی و جالب - ناز وب
www.nazweb.ir/news_cats_3.html
Translate this page
ماجرای جنجالی زنی که برده جنسی شد (عکس) ... زنی باردار با ویار بسیار عجیب و باورنکردنی (عکس) ... هدیه کریسمس و معجزه آسای پرشیا حقیقی زن ایرانی + عکس.
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس - صفحه 2 - آدرس جدید ته ...
www.3teh-music.biz/.../showthread.php?t...2...
Translate this page
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد: او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و عنوان کوتاه ترین و ...
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس
iranimag.ir/detail/1938674/article/7 - Translate this page
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای ... رنج می برد اما هیچ کدام از این مشکلات باعث نشد که او از تصمیمش ...
تولد نوزاد | تولد عجیب جنین 2 ماه بعد از مرگ مادرش + تصاویر - نمناک
namnak.com/29821-تولد-نوزاد-پس-از-مرگ-مادر.html
Translate this page
Rating: 4.2 - ‎38 reviews
Apr 23, 2016 - جنین خیلی کوچک بود که زن باردار از دنیا رفت اما نوزاد برای زنده ماندن ... عمل جراحی که همانند خلق یک معجزه در دنیای پزشکی بود با موفقیت انجام شد و ...
انتقام عجیب زن جوان از شوهرش که با دو زن عکس سلفی گرفته بود - رکنا
www.rokna.ir/.../انتقام-عجیب-زن-جوان-از-شوهرش-که-...
Translate this page
Apr 22, 2016 - انتقام عجیب زن جوان از شوهرش که با دو زن عکس سلفی گرفته بود ... های مرکز شهر دستور داده شد به نجات زن مجروحی بشتابد که توسط شوهر مورد ضرب و شتم قرار گرفته وبه نظر مرد خشمگین قصد قتل وی را دارد. .... نجات معجزه آسای مسافران در سقوط هواپیما به دریاچه+فیلم (مستند های ویژه) ... دوست صمیمی ام از شوهرم باردار .
زنی که تبدیل به روباه شد. - آپارات
www.aparat.com/v/.../زنی_که_تبدیل_به_روباه_شد.
Translate this page
شاه بلاگ زنی که بر اثر خوراندن گوشت گربه به مادر شوهرش تبدیل به روباه شده واکنون در باغ وحش شیراز نگهداری میشود. زنی که تبدیل به روباه شد. موجود عجیب. ... من بچه شیرازم در ضمن تبدیل به روباه شده عجب داف حقی ام شده حیف که با ما نمیپره حیف.
دختری که با پدرش ازدواج کرد و باردار شد + عکس
378n.allblogs.ir/
Translate this page
زنی عجیب که با معجزه باردار شد ... می توانید باور کنید که این مرد یک مدل حرفه باشد؟! +عکس این دختر به عشق خواننده محبوبش ... parsnaz.ir/news_detail_4974.html.
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند ! ... موي عجيب و زنانه موتورسوار تهراني +عكس ... عکس های تبلیغاتی دو بازیگر زن برای یک برند شال و روسری · عکس های تبلیغاتی دو بازیگر زن برای ... زمان انتقال پیکر بازیگر کشورمان به وطن مشخص شد! ... با کسی ازدواج کنید که برای شما جذابیت جنسی داشته باشد! با کسی ...
زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس بایگانی | تفریحی و سرگرمی ...
abadiyeh.ir/.../زنی-عجیب-که-با-معجزه-باردار-شد-عکس...
Translate this page
نوشته های دارای برچسب زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس. آبادیه تقدیم ... آبادیه تقدیم میکند :عکس های شلوار های ورزشی مردانه با بهترین برند ها · بدون نظر ...
مردي که حامله شد
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=مردي_که_حامله_شد&id...
Translate this page
+عکس “توماس بیتی” مردی است که در سال 2008 به خاطر حاملگی اش اولین مرد ... زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس - 4974 خبری که باعث تعجب همه دوستان و ...
اخبار حوادث - تکناز
www.taknaz.net/news_cats_314.html
Translate this page
پسری که با گلوله در سر زنده ماند + عکس · نجات معجزه ... تصاویر نجات معجزه آسای گوزن در تصادف با ماشین ... برهنه شدن 2 دانشجو در دانشگاه خبرساز شد + عکس ... ورزشکار زن باردار در المپیک لندن ! ... رسم عجیب بدرقه از شیطان با شلغم و چغندر + عکس.
عکس: مردی که موبایل رقیبش شد - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/page-857228.html
Translate this page
May 24, 2016 - زندگی مردی که از وسط نصف شد; ... مدافع حرم +عکس; زنی عجیب که با معجزه باردار شد آموزش موبایل; ... حامله است + عکس مردی که بجای ... زن و شوهری شد; ...
عجایب اسرار آمیز جهان - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_46.html
Translate this page
عجایب اسرار آمیز,عجایب,مطالب عجیب,عکس عجیب,موجودات ناشناخته,انسان دوسر,عجایب کشورها,کودکان عجیب,تصاویر انسنانهای عجیب,عجایب ... انتخاب گوشواره و گردنبند متناسب با فرم صورتتان .... ماجرای کودکی که به صورت معجزه آسا زنده ماند ... زنی که در دنیای واقعی تبدیل به خون آشام شد +عکس ... ماجرای مرد دوجنسیتی که باردار شد !
عکس زنا ن سفید پو ست - معجزه زن سیاه پوست با زاییدن بچه سفید! +عکس
www.helpsearching.ir › سرگرمی › عجیب ترین ها - Translate this page
زایمان زن سیاه پوست, زن سیاه بچه سفید به دنیا آورد, زن باردار سیاه پوست, چنین ... و همین مسئله باعث شد که این خانواده سوژه, معجزه زن سیاه پوست با زاییدن بچه سفید! ... هجوم فیلم‌های عجیب و غریب در سال ۲۰۱۳ · این هم جواب دادن اتو به جای تلفن +عکس ...
زنی که در حالت کُما بچه‌دار شد! (+عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › خواندنی ها و دیدنی ها
Translate this page
به خانواده او گفته شده بود که شانس زنده ماندن او 1 به 10 است و بدون جراحی هم او خواهد مرد. ... برترین ها - معجزه زن در کما که به شیرین ترین شوک از خواب بیدارشد . ... بنابراین ما در حالی که داشتیم جان کلوینا را نجات می دادیم، از تحت خطر قرار نگرفتن بارداری او اطمینان ... با هوشیاری بیشتر، - او مچ دستش را تکان داد و بازو های خود را لرزاند.
جام نیوز :: JamNews - نجات معجزه آسای زن باردار در مترو +فیلم و عکس
www.jamnews.ir/detail/News/369247 - Translate this page
Jul 6, 2014 - پوشش عجیب حنیف عمران‌زاده برای کاهش وزن! ... هنگامی که خانم کنترل خود را از دست می دهد روی ریل قطار می افتد و سپس قطار از روی وی رد شده ..... زیر گرفتن زن باردار نجات معجزه آسای زن باردار در مترو +فیلم و عکس ... علیرغم اینکه مقداری قطار از روی خانم رد شد اما راننده زیرک با مهارت هر چه تمام جان خانم را نجات داد و از وقوع ...
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
Translate this page
dot حضور حیرت آور یک مرد در عکس سه زن در دو عکس با فاصله 2 سال+عکس .... ائمه بقیع در بقعه بزرگی که به طور هشت ضلعی ساخته شده بود، مدفون بودند. پاسخ وزیر بهداشت به اتفاقات حادثه خوی؛ ... عشق و ایمان عجیب غوغا می کند · عشق و ایمان عجیب ...
زنی که در حالت کُما بچه‌دار شد! +عکس - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سرگرمی › جالبترین ها
Translate this page
Nov 3, 2015 - زنی که در حالت کُما بچه‌دار شد! +عکس. معجزه زن در کما که به شیرین ترین شوک از خواب بیدارشد ... او بچه دار شد! این مادر ... او گفت: "به نظر می رسید، او احساس می کرد که باردار است." در هفته 29 ام ... با هوشیاری بیشتر، - او مچ دستش را تکان داد و بازو های خود را لرزاند. - به کارکنان ... اتفاقی عجیب برای پسر 15 ساله در کما.
نجات معجزه آسای پسر ایزدی از دست داعش به یک دلیل عجیب! + تصاویر
payeshonline.com/.../نجات_معجزه_آسای_پسر_ایزدی_د...
Translate this page
باج‌خواهی شگفت آور و عجیب زن از شوهرش ... دوست صمیمی ام از شوهرم باردار شد؛ پارتی را لو دادم شوهرم 6 ماه زندان رفت ... این پسر که به اجبار عضو گروه تروریستی داعش شده بود گفت زندگی وی به دلیل نداشتن موی زیر بغل در امان ماند. ..... مسابقات یورو 2016 با قهرمانی پرتغال به پایان رسید و تنها چیزی که حالا از آن باقی مانده آمار و اطلاعاتی ...
ماجرای عجیب ولی واقعی زن جوان و جن ها - تالاب
www.talab.ir/fun/ghosts/zan-jen-ajib.html
Translate this page
ماجرای عجیب ولی واقعی زن جوان و جن ها زن جوان وقتی پس از ماهها آزار واذیت توسط جن ها ... با وجود داشتن دو دختر 10 و2 ساله به خاطر مشکلاتی که همسرم به آن مبتلا شده است ناچار .... باردار شدن پیرزن از دختر مرده اش (+عکس) ... معجزات علمي بی نظیر قرآن کریم.
ماجرای واقعی ازدواج جن و انسان - تالاب
www.talab.ir/.../true-story-marriage-jinn-mankind.htm...
Translate this page
ماجرایی واقعی درباره ی ازدواج جن با انسان نقل شده که از این قرار است این ماجرا بر گرفته از ... ازدواج عجیب مردی انگلیسی با درخت + عکس ... در همان شب اول که از غم و اندوه رنج می برد، ناگاه زنی را دید که لباس سفید و بلندی پوشیده و سر را با پارچه سفیدی ... باردار شدن پیرزن از دختر مرده اش (+عکس) .... زن سیاهپوست معجزه زایید + عکس.
ماجراي نبش قبر حضرت رقيّه(ع) در سال 1242 شمسي - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../ماجراي-نبش-قبر-حضرت-رق...
Translate this page
Dec 4, 2013 - وقت نماز كه مي شد سيّد بدن حضرت را بالاي جايي پاكيزه مي‌گذاشت. ... چرا از وقتي که در صد سال گذشته عکس و فيلم به زندگي مردم راه پيدا کرده .... به آن حضرت باردار بودند و55روز پس از واقعه اصحاب فیل میلاد با سعادت رحمت ..... خونه و ماشین و زن بکشید انوقت معنی معجزه هایی که میگن را میفهمید. ... خیلی عجیب است!
تصویر شیطان در سونوگرافی زن باردار - شبکه خبری پچ
pechpech.net/.../تصویر-شیطان-در-سونوگرافی-زن-ب...
Translate this page
Mar 7, 2016 - همانطور که در عکس سونوگرافی این زن حامله مشاهده می کنید یک تصویر عجیب و ترسناک در ... در گوشه سمت راست تصویر با شیطانی مواجه می شوید که در سونوگرافی خانم ظاهر شده است. ... این عکس عجیب تابحال ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران بازدید شده است. .... نوشیدنی معجزه آسایی که چشمانتان را مانند عقاب تیز بین می کند.
این خانم زیبا با خوردن همبرگر باردار شد + تصاویر - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=17650
Translate this page
Dec 17, 2013 - “لورا دیکسون” نام یک زن جوان زنی انگلیسی است که با شیوه عجیب درمان نازایی بعد از ده سال نازایی بالاخره توانست با انجام شیوه ای عجیب سه قلوئی ...
زنی که بعد از سزارین، از شوهرش خداحافظی کرد و ۳۷ ثانیه مُرد+عکس
tasalamati.com/e/wL59K/
Translate this page
زنی که بعد از سزارین، از شوهرش خداحافظی کرد و ۳۷ ثانیه مُرد+عکس ... کشنده در دوران بارداری مربوط به جنین، جان خود را از دست داد اما بعد از ۳۷ ثانیه به طرز معجزه آسایی به هوش آمد. ... بنابراین مطمئن بود که در زمان زایمان نوزادش خواهد مرد، به خاطر همین با همسرش جاناتان و ... استفانی به پزشکان گفت که می‌دانسته به چنین بیماری مبتلا خواهد شد.
ماجرای عجیب زنی که با خوردن همبرگر باردار شد ! عکس - فارسی فان
far30-fun.ir/news/27564
Translate this page
Apr 18, 2016 - ماجرای عجیب زنی که با خوردن همبرگر باردار شد ! عکس. ... نجات معجزه آسای نوزاد از زیر آوار بعد از ۴ روز · تثاویر سرد خانه مهرداد اولادی · فیلم 30کس.
داستان نصوح، مردیکه کارگر حمام زنانه بود - خبرگزاری خامه پرس - فارسی ...
www.khaama.com/persian/archives/8182
Translate this pageKhaama Press
Rating: 3.4 - ‎87 votes
2 days ago - او مرد شهوتران بود و با سواستفاده از وضع ظاهرش در حمام زنانه کار مى کرد. ... همین که نصوح از خواب بیدار شد با خودش قرار گذاشت که سنگ هاى ..... آن را نفی کنیم و یا این که شما هنوز واژهای به نام معجزه به گوشتان نخورده است… .... ظ. داستان بسیار خوبی بود ولی لازم بود آن عکس را بگذارید وهمین جهت منفی بینی داستان می شود.
تصاویر پخش شده از زایمان طبیعی مادری فداکار در اینترنت! – جديدترين ...
www.momtaznews.com/تصاویر-پخش-شده-از-زایمان-...
Translate this page
تصاویر بازیگران در مهمانی بهرام رادان + تیپ عجیب بهنوش بختیاری ... زایمان طبیعی,عکس زایمان طبیعی,زایمان طبیعی زن,زایمان طبیعی زنان ... با این وجود نکات حائز اهمیتی برای مادران در مورد زایمان ایمن وجود دارد که باید از ... همانطور که گفته شد زایمان یک امر طبیعی است، اما با این وجود در تمام خانم های باردار روند ..... دورد به حاملان معجزه
ناطقان
nateghan.ir/
Translate this page
غذاهای ممنوعه در دوران بارداری ... سوره ای که در زندگی معجزه میکند! ... نماینده سابق بناب با تشریح ابهامات در رفتارهای اخیر برخی مسئولان دولت گفت: عجیب است این روزها ... خانه تکانی و تغییرات در دولت آغاز شد/ ... با حرف و دعا مشکل ریزگرد‌ها حل نمی‌شود/ دریغ از یک ماسک که به مردم داده شود ..... تیپ بازیگر زن ایرانی در خارج+عکس (۱ نظر).
الف - عجیب ترین زایمان های دنیا+ تصاویر
alef.ir/vdcjixethuqetoz.fsfu.html?334859
Translate this page
Feb 26, 2016 - در زیر می توانید تصاویر عجیب ترین بارداری های دنیا را ببینید. ... به دنیا آوردن هشت قلو البته عجیب نیست، کما این که سال ۱۹۹۸ هم زنی هشت قلو به دنیا ... دکتر بعد از معاینه دختر با مورد عجیبی رو به رو شد زیرا دریافت که کودک 5 ساله حامله ..... یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند+ دستورالعمل.
در شکم این زن باردار یک شیطان زندگی می کند! (عکس) - پارسینه
www.parsine.com/.../در-شکم-این-زن-باردار-یک-شیطا...
Translate this page
Mar 6, 2016 - همانطور که در عکس سونوگرافی این زن حامله مشاهده می کنید یک تصویر عجیب و ترسناک در آن وجود دارد که ... می شوید در گوشه سمت راست تصویر با شیطانی مواجه می شوید که در سونوگرافی خانم ظاهر شده است. ... این عکس عجیب تابحال 500 هزار بار توسط کاربران بازدید شده است ... نجات معجزه آسای راننده خودرو از مرگ +فیلم.
در شکم این زن باردار یک شیطان زندگی می کند! +عکس - شاهین نا
shahinna.ir › اجتماعی › جالب و خواندنی
Translate this page
Mar 8, 2016 - همانطور که در عکس سونوگرافی این زن حامله مشاهده می کنید یک تصویر عجیب ... تصویر با شیطانی مواجه می شوید که در سونوگرافی خانم ظاهر شده است. ... این عکس عجیب تابحال ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران بازدید شده است. ... عملیات اطفای حریق شکست خورد/ جدیدترین تصاویر از آتش سوزی · معجزه عسل درمانی را بشناسید ...
روزنگار فرشته
fereshteh1356.blogfa.com/
Translate this page
و از خدا خواستم که هیچ زنی رو از لذت بارداری بی نصیب نزاره. ... به یه پسرک کامل شده که با تمام قوا با دست ها و پاهاش شکم قلمبه مامان ش رو فشار میده. ... یه حس عجیب دارم یه کمی برام سخته ه ماهها توی خونه باشم. ... این هفته با بابا بامداد میریم آتیله تا چند تا عکس یادگاری از این شکم قلمبه بگیریم . ... معجزه ای که خدای مهربونم به زنها هدیه داده.
«بالاترین ذکر» از دیدگاه آیت الله بهجت/ دعایی که آیت‌الله بهجت به رهبر ...
www.rajanews.com/news/211736
Translate this page
May 17, 2015 - بهجت یک نامه چهار صفحه‌ای برای حضرت آقا که تازه رهبر شده بودند، نوشتند. .... عجیب بود که با این همه وقتی که برای عبادت می‌گذاشت، از تدریس و رسیدگی به امور ..... و بر عکس، کثرت مجالست با اهل غفلت، مزید قساوت و تاریکی قلب و ...
نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود! - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
Apr 7, 2011 - و برعکس هستن آدمهای زیادی که با داشتن چهره زیبا واقعا زندگی بدی دارن من .... کرده دقیقا برای من پیش اومده یکی از چیزای عجیب زندگیم این بوده به ناموسم قسم ...... نشدن اما فلان خواننده زن به دلیل زیبا بودنش اسطوره شده و فلان بازیگری هم که .... خدا بنده زشت هم می آفریند و اینکه کسائی بودن که آداب قبل و دوران بارداری را ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - ناگهان در صندوق باز شد و گدا با حیرت و ناباوری و شادمانی مشاهده کرد که صندوقش پر از جواهراست. ..... مثلا اگر یک تاجر باشی بازار عجیب و جدیدی برای محصولاتت به وجود اومده. ..... از لبخند شیرین زن پیشخدمتی بگذرد که می بایست 8 ماهه باردار باشد و از ...... براستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
مطالعه پژوهشی مذکور در قالب دو مطالعه میدانی و یک تجربه آزمایشگاهی انجام شد. ..... بعد از مدتی كه ازدواج کرد، تسبیح به دست به‌عنوان شکر از خدا که زن زیبایی به او داده ...... آنها آنقدر با هم رفیق می شوند که با هم عکس می گیرند و حتی آدرس خانه های خود را به .... اکنون تو چاپلوس دروغگو آمده ای و پدر خر دزد مرا صاحب کرامت و معجزه معرفی می کنی؟
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
پرسمان : به طور خلاصه بايد گفت: آمادگي روحي و جسمي زن و مرد كه قبل از عمل مقاربت ... روحي رواني نه تنها خبري نيست بلكه بر عكس، زن و مردي كه از طريق مقاربت ارضاء شده ..... البته بدون شك نبيد از دنده كمكي ين فرار كه همون وسوسه شيطونه غافل شد كه عجيب ..... اگر در دوران بارداري ين عمل انجام بشه تاثير گذاره يا اگه از قبل از بارداري انجام ...
زنی که یک ماشین اسپرت باردار است! - خبر نو
khabareno.com/.../زنی-که-یک-ماشین-اسپرت-باردار-ا...
Translate this page
Jun 18, 2016 - شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود !! شما یادتون نمیاد ... سونوگرافی عجیب یک زن باردار سوژه کاربران فضای مجازی شده است! ... این به اشتراک گذاشتن عکس درست بعد از دیدن این تصویر عجیب در شکم مادر اتفاق افتاد. کاربران اینترنت هم با او موافقت کردند که بچه آینده آن‌ها قرار است شبیه یک خودروی اسپرت باشد.
گلچینی از خاطرات خـواندنی مـردم از معجـزات امام رضا علیه السلام
www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
Jan 1, 2014 - عکس روز · گزارش تصویری ... معجـزه ای همزمـان از امام رضـا و حضرت معصـومه سلام الله علیهما ... بعد از ساعتی دیدم ولوله ای در حرم به پا شد و با چشمان خودم دیدم که آن ... به همین جهت، زن عمویت با ازدواج تو و دخترم مخالف است، خواهش می‌کنم از این ...
مرگ اولین زن داعشی ثبت شد+ عکس - رکنا
www.shahrekhabar.com/social/1468222380767133
Translate this page
4 days ago - مرگ اولین زن داعشی ثبت شد+ عکس ... یکی از اعضای گروه دانشجویان پزشکی که سال گذشته دانشگاه را با هدف پیوستن به ... عکس · شباهت عجیب سیلوستر استالونه با یک نقاشی معروف 500 سال پیش+عکس .... نجات معجزه آسای مسافران در سقوط هواپیما به دریاچه+فیلم (مستند های ویژه) ... دوست صمیمی ام از شوهرم باردار .
Searches related to زنی عجیب که با معجزه باردار شد + عکس

مردی که اسب شد

مردی که حامله شد و زایمان کرد

عکس مردی که زن شد

مردی که موش شد

عکس زن باردار ایرانی

پسر کرمانی که حامله شد

زایمان مرد حامله

مردی که کاریکاتور پیامبر را کشید
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 908
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,271
  • بازدید ماه : 3,271
  • بازدید سال : 137,434
  • بازدید کلی : 2,645,981