loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 247 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب

پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 60 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85

وقوع تحولات سیاسی در آخرین دهه های قرن بیستم و ظهور گونه ای جدید از رژیم های سیاسی تحت عنوان نیمه اقتدارگر موجب شد علاقه مندان به مباحث نظام های سیاسی اعم از دانشگاهیان و موسسات پژوهشی به بررسی این تحولات بپردازند

قیمت فایل فقط 8,500 تومان

خرید

ترجمه سه مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب


مقدمه 
وقوع تحولات سیاسی در آخرین دهه های قرن بیستم و ظهور گونه ای جدید از رژیم های سیاسی تحت عنوان " نیمه اقتدارگر" موجب شد علاقه مندان به مباحث نظام های سیاسی اعم از دانشگاهیان و موسسات پژوهشی به بررسی این تحولات بپردازند . در این میان برخی همچون هانتینگون از راه افتادن "موج سومی" سخن گفتند که با دیدگاهی خوش بینانه به تحلیل چگونگی گذار رژیم های سیاسی اقتدارگر به رژیم های لیبرال دموکراسی می پرداخت . این دیدگاه به زودی در محافل دانشگاهی غلبه یافت و آثار زیادی دراین باره نگاشته شد . اما با گذشت بیش از دو دهه از این تحولات آشکار شد موانع بسیاری بر سر راه این "گذار" وجود دارد که نه تنها باعث گذار برخی رژیم ها به دموکراسی نشده است بلکه در عمل موجب شکل گیری نوع جدیدی از نظام های سیاسی نیمه اقتدارگرایی شده است از این رو تلاش گردی تا دیدگاه های واقع بینانه ای برای تحلیل مسائل ترویج شوند . در گزارش حاضر سه مقاله که به پایداری و انتقال رژیم های سیاسی می پردازند انتشار می یابد .

1- پایان پاردایم گذاز 

روند رویدادهای هفت منطقه مختلف در ربع قرن آخر قرن بیستم حکایت از تغییر چشم انداز سیاسی جهان دارد : 
1- سقوط رژیم های راست گرای اقتدار طلب اروپای جنوبی در اواسط دهه 1970 
2- روی کار آمدن حکومت های منتخب غیر نظامی به جای دیکتاتوری های نظامی در سراسر امریکای لاتین از اواخر دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 
3- زوال حکومت های اقتدار طلب در بخش های آسیای شرقی و جنوبی از اواسط دهه 1980 
4- سقوط رژیم های کمونیستی اروپای شرقی در پایان دهه 1980 
5- فروپاشی اتحاد شوروی و تاسیس 15 جمهوری در 1991 
6- زوال رژیم های تک حزبی در بسیاری از بخش عای آفریقای زیر صحرا در نیمه اول دهه 1990 
7- روند ضعیف اما قابل شناسایی آزاد سازی در برخی از کشورهای خاورمیانه در دهه 1990 .

علل ، اشکال و آهنگ این روند تفاوت قابل ملاحظه ای با هم دارند اما در یک ویژگی با هم مشترک هستند و آن حرکت همزمان چندین کشور دیکتاتوری از هر منطقه به سوی حکورانی لیبرال و غالبا دمکراتیک تر است . تفاوت این روندها مانع از تاثیر پذیری و تاثیرگذاری آن ها بر یکدیگر نشده است نتیجه این که . از سوی بسیاری از ناظران ،به ویژه غربی ، به عنوان بخش های تشکیل دهنده یک روند جهانی دمکراتیک در نظر گرفته می شوند که در اثر ساموئل هانیتنگتون در سطح گستردهای به عنوان "موج سوم " دمکراسی شناخته شده است .
این موج گسترده تغییر سیاسی با استقبال پرشور حکومت ایلات متحده و سیاست خارجی ایالات متحده مواجه شد. در اواسط دهه 1980، رئیس جمهور وقت رونالد ریگان، وزیر امور خارجه جورج شولتز و دیگر مقامات عالی آمریکا به طور منظم به « انقلاب جهانی دمکراتیک» اشاره می کردند. در دهه 1980 ، مجموعه فعالی از سازمانهای حکومتی، شبه حکومتی و غیر حکومتی تلاش خود را مصروف پیشبرد دمکراسی در سایر نواحی جهان کردند.این اجتماع جدید برای پیشبرد دمکراسی به چارچوب تحلیلی برای مفهوم سازی و پاسخگویی به رویدادهای جاری سیاسی نیاز مبرم داشت. در اثر مواجه شدن با بخش های نخستین موج سوم – دمکراتیزه شدن در اروپای جنوبی، امریکای لاتین و تعداد کمی از کشورهای آسیایی (به ویژه فلیپین)- جامعه دمکراسی ایالات متحده ، الگوی گذار دمکراتیک را به سرعت قبول کرد که اساساً از تفسیر خود آنها در خصوص الگوهای در حال تغییر دمکراتیک و تا حد کمتری از کارهای قبلی در حال تکوین حوزه آکادمیک درباره «انتقال شناسی» و مهم تر از همه، آثار گیلومو اودائل و فیلیپ اشمیتر نشات می گیرد.
همزمان با گسترش موج سوم به اروپای شرقی، اتحاد شوروی، آفریقای زیر صحرا و جاهای دیگر در دهه 1990 ، مروجان دمکراسی به توسعه این الگو به عنوان پارادایمی جهانی برای فهم دمکراتیزه شدن پرداختند الگوی یاد شده در محافل سیاسی امریکا به عنوان شیوه حرف زدن، تفکر و طراحی مداخلات در فرآیند تغییر سیاسی سراسر جهان متداول شد و به رغم تنوع زیاد الگوهای تغییر سیاسی و دیدگاه های محققانه درباره مسیر و ماهیت گذارهای دمکراتیک، جایگاه ثابتی پیدا کرد.
استفاده از پارادایم گذار طی یک دوره زمانی از آشوب سیاسی مهم و اغلب تعجب بر انگیز در جهان تا حدی سودمند بوده است. اما این نکته روز به روز عیان تر می شود که واقعیت ها دیگر با این الگو همنوایی ندارند. بسیاری از کشورهایی که سیاستگذاران و مساعدت کنندگان دمکراسی با اصرار آن ها را «در حال گذار» ی نامیدند دیگر در حال گذار به دمکراسی نیستند و تعداد کمی از کشورهای در حال گذار از این الگو تبعیت می کنند. پافشاری به ادامه حیات این پارادایم بدون توجه به سپری شدن دوره کارآمدی آن باعث می شود تحول لازم در حیطه مساعدت دمکراتیک به تعویق افتد و سیاستگذاران به بیراهه کشیده شوند. اکنون زمان آن است که بدانیم سودمندی پارادایم گذار از میان رفته و باید در جستجوی منظرهای بهتری باشیم.
مفروضات اصلی پارادایم
پارادایم گذار توسط پنج مفروضه اصلی تشخیص داده می شود. مفروضه اول حاوی همه مفروضات دیگر این است که هر کشوردر حال فاصله گرفتن از حکومت دیکتاتوری را می توان کشور در حال گذار به سوی دمکراسی دانست. به ویژه در نیمه اول دهه 1990 و زمانی که تغییرسیاسی د بسیاری از مناطق شدت گرفت ، تعداد زیادی از سیاستگذاران و مروجان دمکراسی به طور غیر ارادی همه کشورهای اقتدار طلبی را که در تلاش برای لیبرالیزه کردن سیاسی بودند به عنوان «کشورهای در حال گذار» نام نهادند. مجموعه «کشورهای در حال گذار» به طرز قابل توجهی متورم شد و نزدیک به 100 کشور ( تقریباً 20 کشور در امریکای لاتین، 25 کشور در آسیا و 15 کشور در خاور میانه ) در ظرف مفهومی پارادایم قرار گرفتند. همین که چنین عنوانی بر آن ها اطلاق شود، حیات سیاسی آنها به طور خود به خود بر حسب حرکت شان به سوی دمکراسی یا فاصله گرفتن از آن تحلیل می شود و بدین ترتیب جلوی انتظارات ضمنی این پارادایم گرفته می شود. به عنوان یک مثال شگفت آور، می توان از توصیف موسسه توسعه بین المللی ایلات متحده (USAID) درباره جمهوری دمکراتیک کنگو (کینشازا) سخن گفت. کنگو کشوری است که سال ها از نزاع داخلی رنج کشیده است و هم اکنون دستخوش فرآیندی مبهم، غالباً غامض و به ندرت دمکراتیک تغییر سیاسی است اما همچنان از سوی موسسه مذکور به عنوان یک کشور «در حال گذار به جامعه دمکراتیک دارای بازار آزاد» توصیف می شود.

قیمت فایل فقط 8,500 تومان

خرید

برچسب ها : پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب , پایداری و انتقال رژیم های سیاسی در کشورهای جنوب , انتقال رژیم های سیاسی , پایداری رژیم های سیاسی , انتقال رژیم های سیاسی در کشورهای جنوب , پایداری رژیم های سیاسی در کشورهای جنوب , تحقیق , پژوهش , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه


Google
About 1,800,000 results (0.49 seconds)
Search Results
انتقال رژیم های سیاسی - سیستم همکاری در فروش فایل نیک
filenik.ir/key-انتقال-رژیم-های-سیاسی.aspx
Translate this page
filenik.ir,سیستم همکاری در فروش فایل نیک,انتقال رژیم های سیاسی,پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب.
انتقال رژیم های سیاسی
nabproje.rozblog.com/tag/انتقال-رژیم-های-سیاسی
Translate this page
پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب دسته: علوم اجتماعی بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 85 وقوع تحولات…
انتقال-رژیم-های-سیاسی - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب
maghale2020.filenab.com/tag-انتقال-رژیم-های-سیاس...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'انتقال-رژیم-های-سیاسی' هستند. پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب · پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب.
انتقال-رژیم-های-سیاسی-در-کشورهای-جنوب - پایان نامه دکتری - فایل ناب
payannameyenab.filenab.com/tag-انتقال-رژیم-های-س...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'انتقال-رژیم-های-سیاسی-در-کشورهای-جنوب' هستند. پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب · پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در ...
دادافروز - 5.فصل پنجم: رژیم های سیاسی
dadafroz.blogfa.com/post/5
Translate this page
فصل پنجم: رژیم های سیاسی - این وبلاگ جهت دستیابی راحتر و ارزانتر دانشجویان به جزوه درسی ... پادشاهی موروثی: حکومت در خانواده شاه بصورت موروثی انتقال می باید.
ترجمه سه مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب ...
khorashadi.ir/محصول-4112-ترجمه-سه-مقاله-درباره-پای...
Translate this page
Jul 5, 2016 - ترجمه سه مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب ... ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *. دیدگاه. نام *.
دانلود مقاله انتقال رژیم های سیاسی - سرای پژوهش
pajhuhesh.rzb.ir/post/58
Translate this page
ترجمه سه مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب,دانلود مقاله انتقال رژیم های سیاسی,سرای پژوهش.
[PDF]روابط عمومي در نظام هاي سیاسي دموکراتیک و غیردموکراتیک
www.ensani.ir/storage/.../20120327173611-3032-3.p...
Translate this page
Mar 27, 2012 - نیز به بررسي تأثیر نظام هاي سیاسي مختلف دموکراتیك و ..... واحد سپرده شود ثالثاً، حتي مطبوعات براي انتقال پاسخ مردم، ناچار از بهره برداري از ...
فرایند جامعه پذیری سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران
vista.ir/.../فرایند-جامعه-پذیری-سیاسی-در-نظام-جمهوری...
Translate this page
به وسیله جامعه پذیری سیاسی و دستیابی برکانال های انتقال فرهنگی جامعه می توان وسایل تقویت آن دسته از ارزش هایی را که به ثبات و استحکام سیاسی جامعه کمک می ...
لزوم ترویج سیستم های آبیاری مکانیزه/ حفظ آب در اولویت قرار گیرد ...
www.mehrnews.com/.../لزوم-ترو...
Translate this pageMehr News Agency
3 days ago - لزوم ترویج سیستم های آبیاری مکانیزه/ حفظ آب در اولویت قرار گیرد ... رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی دیگر از سیاست های کلی را انتقال آب از حوزه ای به حوزه دیگر دانست و .... پرچم رژیم صهیونیستی در قاهره به آتش کشیده شد ...
بررسی تطبیقی مسأله پاسخگویی در رژیم های سیاسی غرب و ایران نسخه ...
https://library.tebyan.net/a/Viewer/Switcher/66895/0
Translate this page
بررسي تطبيقي مسأله پاسخگويي در رژيمهاي سياسي غرب و ايران محمد منصورنژاد بحث پاسخگويي مي تواند قلمروي وسيع داشته و از «پاسخگويي در مقابل خدا» تا ...
اندیشه های شهید بهشتی به نسل جوان انتقال پیدا کند/ جامعیت و متانت ...
www.ghatreh.com/.../اندیشه-های-شهید-بهشتی-نسل-جو...
Translate this page
Jun 12, 2016 - معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی بابیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید ... روز علیه جنایت های رژیم صهیونیستی انزجار و نفرت خود را نشان می دهند.
تریبون نماز جمعه بهترین وسیله برای انتقال افکار تشکل های دانشجویی ...
www.ghatreh.com/.../تریبون-نماز-جمعه-بهترین-وسی...
Translate this page
3 days ago - تریبون نماز جمعه بهترین وسیله برای انتقال افکار تشکل های دانشجویی به بدنه نظام است ... همیشه دولتمردان و دست اندکاران نظام سیاسی و اجتماعی کشور در بوته نقد ... وزیر خارجه قزاقستان: خیلی به اتمام رژیم حقوقی خزر نزدیک هستیم ...
دانلود مقاله پایداری رژیم های سیاسی | ایران فید
pajhuhesh.irfeeds.ir/page-666081.html
Translate this page
فایل پیش رو، ترجمه 3 مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب میباشد. این فایل جمعا دارای 85 صفحه با فرمت ورد میباشد که حاوی سه مقاله که به ...
دانلود مقاله پایداری رژیم های سیاسی | خبرخوان - سرای پژوهش - صفحه اصلی
pajhuhesh.bndparks.ir/page-466253.html
Translate this page
فایل پیش رو، ترجمه 3 مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب میباشد. این فایل جمعا دارای 85 صفحه با فرمت ورد میباشد که حاوی سه مقاله که به ...
شکل گیری مفاهیم راهبردی در انتقال نرم یک قدرت سیاسی - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › سیاسی › علوم سیاسی
Translate this page
Jul 21, 2015 - پدیده انتقال قدرت در عرصه اجتماعی و نظام های سیاسی یکی از مباحث مهم علم سیاست بوده به طوری که در طی سالیان متمادی روند انتقال قدرت همواره با ...
ایرنا - نگرانی رژیم صهیونیستی از انتقال موشک های ضد تانک کورنت به ...
www7.irna.ir/.../81735...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
Aug 26, 2015 - به نوشته پایگاه خبری رای الیوم به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو، ارتش این رژیم به شدت نگران انتقال موشک های ضد تانک کورنت به نوار غزه ...
اثر تبلیغات سیاسی در روند انتقال قدرت - حزب انسجام ملی افغانستان
www.ensijam.com/.../4372-اثر-تبلیغات-سیاسی-در-...
Translate this page
اثر تبلیغات سیاسی در روند انتقال قدرت ... یکی از پیش زمینه های کسب قدرت در نظام دموکراسی بشکل مسالمت آمیز آن تبلیغات سیاسی است که همواره در ... سنتی علی الخصوص رژیم های دیکتاتوری و سلطنتی داشته و انقلابیون خواستار ملحق شدن به این ...
تحولات و رخدادهای داخلی - انقلاب اسلامي | موسسه مطالعات و پژوهش هاي سياسي
revolution.pchi.ir/show.php?page=contents&id...
Translate this page
1:دوره انتقال قدرت و مشکلات تثبیت نظام سیاسی جدید ... وظیفه ی دولت موقت از نظر امام خمینی (رحمه الله علیه) انجام مقدمات رفراندم تغییر رژیم سیاسی،برگزاری مجلس ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
نخست وزیر ترکیه: شماری از سرکرده های کودتاگران دستگیر شده اند / با یک جوخه .... قادر به مذاکره سیاسی نیستیم / اگر برجام نبود، فروش نفت امروز به صفر رسیده بود .... آمار کشته و مجروحان اتوبوس تهران قم به 13 تن رسید/انتقال مجروحان با بالگرد.
انتقال یهودیان به فلسطین از چه زمانی و چرا شروع شد؟ - وبگاه رسمی مجید ...
www.safataj.ir › شبهات و پاسخ ها
Translate this page
سیاست انتقال یهودیان به فلسطین به دنبال مهاجرت عده ای از یهودیان اروپا به فلسطین و .... لذا، رژیم صهیونیستی بدون مهاجرت و انتقال یهودیان به سرزمین های اشغالی ...
از خواست زندانیان سیاسی در زندان اورمیه حمایت کنیم! به سیاست های رژیم ...
asre-nou.net/php/view.php?objnr=33099
Translate this page
Dec 13, 2014 - ما سیاست های رژیم در فشار به زندانیان سیاسی و انتقال زندانیان سیاسی به بند زندانیان عادی یا بر عکس آن را محکوم می کنیم و خواهان آزادی همه آنها و ...
گروه های مخالف رژیم سوریه بالای پلان انتقال سیاسی در سوریه انتقاد کردند
da.azadiradio.org/content/news/24631994.html - Translate this page
Jul 2, 2012 - گروه های مخالف رژیم سوریه دیروز بالای پلان انتقال سیاسی در سوریه انتقاد کردند که به میانجی گری سازمان ملل تهییه شده است. برهان غلیون، یک مقام ...
دوران مبارزات سیاسی سید روح‌الله خمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../دوران_مبا...
Translate this pagePersian Wikipedia
بامداد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، خمینی دستگیر و به زندان قصر تهران انتقال داده‌شد. ... او هم‌چنین به‌طور ضمنی و در قالب اشعار شخصی، به بیان عقیدهٔ خود در رابطه با رژیم پهلوی و ...
مهندسی سرنوشت انقلاب ٥٧ توافق های پنهانی امریکا و آیت الله خمینی برای ...
https://mejalehhafteh.com/.../مهندسی-سرنوشت-انقلاب-...
Translate this page
Mar 28, 2014 - توافق های پنهانی امریکا و آیت الله خمینی برای انتقال قدرت با مدیریت ..... ضمن تداوم ارتباطات پنهانی رژیم با امریکا، روابط اقتصادی و سیاسی با ...
موسسه صراط مبین - بخش اول: فصل دوم؛ انواع نظام های سیاسی
www.seratolmobin.com/.../1227-2013-12-08-15-23-4...
Translate this page
Aug 27, 2013 - نظام استبدادى معمولا منابع علم سياست نظام استبدادى يا مطلقه را در شكل ... امروزه حكومت استبدادى را در شكل رژيم هاى ديكتاتورى جديد مى توان يافت. ...... وراثتى در انتقال سلطنت، بدون توجه به شرايط لازم براى تصدى حكومت، منجر به ...
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) - فرهنگ سیاسی و نقش انتقال قدرت در ...
abaharisefat.blogfa.com/.../فرهنگ-سیاسی-و-نقش-انت...
Translate this page
انتخابات درکشورهای که رژیم جمهوری و نظام حکومتی آن شیوه و روش دیموکراسی را در ... در کشور های با مدنیت و فرهنگ مردم به خاطر تعیین سرنوشت سیاسی ، اجتماعی، ...
عضو ارشد حزب بعث سوریه: انتقال سیاسی در سوریه به معنای کودتا است
www.yjc.ir/.../عضو-ارشد-حزب-بعث-سوریه-انتقال-سی...
Translate this page
عضو ارشد حزب بعث سوریه گفت: انتقال سیاسی در سوریه به معنای کودتا علیه ... و نیروهای مقاومت به محور رژیم صهیونیستی، آمریکا، ترکیه و رژیم های عرب خلیج فارس ...
مقایسه تطبیقی مفهوم اطلاق در نظام های سلطنتی و ولایتی
www.hawzah.net/.../مقایسه-تطبیقی-مفهوم-اطلاق-در-...
Translate this page
باید دانست که یک تفاوت ظریف و دقیق بین رژیم های سیاسی مطلقه از لحاظ گستره اختیارات و رفتار با اتباع وجود ... همه چیز در انتقال خود ایدئولوژیکی بر جامعه است.
تخصصی حقوق و فقه - رژيم هاي سياسي
hoghough85.blogfa.com/post-559.aspx
Translate this page
تخصصی حقوق و فقه - رژيم هاي سياسي - جهت دسترسی سریعتر به مطلب مورد نظر از ... خودكامه كسي است كه قدرت را به زور قصب ميكند و و در مورد حفظ يا انتقال آن قاعده و ...
چشم انداز نظام سیاسی مصر - شیعه نیوز
www.shia-news.com/fa/.../چشم-انداز-نظام-سیاسی-مصر
Translate this page
Nov 11, 2012 - گروه تحقیق و تفسیر خبر- آینده نظام های سیاسی کشورهای متحول ... مردم این کشور و شکاف های سیاسی و طبقاتی، امکان انتقال به نظام سیاسی- ...
دی میستورا: انتقال سیاسی در سوریه هدف مذاکرات است - صفحه اصلى
https://farsi.alarabiya.net/.../دی-میستورا-انتقال-سیاس... - Translate this page
Apr 14, 2016 - دی میستورا گفت که در نشست های خود با مقامات روسیه، رژیم سوریه، ایران و عمان، تایید انتقال سیاسی در سوریه را مشاهده کرده است. دی میستورا مرحله ...
دانلود مقاله پایداری رژیم های سیاسی | داورنیوز
pajhuhesh.web.laserland.ir/page-319315.html
Translate this page
به سرای پژوهش خوش آمدید. فایل پیش رو، ترجمه 3 مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب میباشد. این فایل جمعا دارای 85 صفحه با فرمت ورد ...
اثرات نامتقارن کل های پولی دیویژیا بر تورم در ایران: رویکرد بیزین ...
aes.basu.ac.ir/article_1405_221.html
Translate this page
by جعفری صمیمی - ‎2016
پژوهش حاضر برخلاف مطالعات پیشین، به بررسی نقش سیاست های پولی بانک مرکزی در انتقال رژیم های تورمی بالا به پایین (و برعکس) با استفاده از رویکرد بیزین ...
روشنفکران در عصر رضاخان - موسسه مطالعات و پژوهش هاي سياسي
www.ir-psri.com/Show.php/pic/Show.php?Page...
Translate this page
خلاصه اینکه « رژیم وابسته و مدرنیست پهلوی که با هدایت و طراحی استعمار و کمک ... رضا شاه بعدها توانست با سیاست علما و روشنفکران را در مقابل یکدیگر قرار داده و ..... او در جريان انتقال سلطنت از قاجاريه به پهلوي و هم در جريان انتقال سلطنت از رضا ...
شماره جدید ماهنامه پاسدار اسلام منتشر شد - 15:18 | 11\09 ... - خبرگزاری قدس
www.qodsna.com/NewsPage.aspx?newsid=49435
Translate this page
سیاست انتقال یهودیان به فلسطین به دنبال مهاجرت عده ای از یهودیان اروپا به این .... می شود، لذا این رژیم بدون مهاجرت و انتقال یهودیان به سرزمین های اشغالی نمی تواند به ...
محیط زیست، قربانی وعده‌های سیاسی/ انتقال آب خزر تا چه میزان پشتوانه ...
www.fardanews.com/.../محیط-زیست-قربانی-وعده‌های-...
Translate this page
ماجرای انتقال آب از دریای خزر به استان‌های مرکزی کشور، ماجرای دنباله‌داری است. مثل همیشه عده‌ای موافق و ... یورش جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه · پیشنهاد طرح ...
پيرو رهبر - رسانه ها و قدرت
www.peiroerahbar.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
ارتباطات سیاسی، انتقال اطلاعات مناسب ازنظرسیاسی ازیک بخش نظام سیاسی به .... رژیمهای توتالیتر، آشکارا ازرسانه ها برای اعمال کنترل اجتماعی ونفوذ درفرایند ...
دانلود مقاله نظام های سیاسی
mag-iran.com/دانلود-مقاله-نظام-های-سیاسی.htm
Translate this page
اماعنصر دوم ممکن است مبتنی بر انتقال موروثی مناصب ، انتخابی بودن آنها و یا قرعه کشی باشد. انتخابات بویژه در اریستوکراسیها معمول بود که بیش از رژیم های دیگر ...
کلوزآپ - رژیم های توتالیتر و جنبش های مدنی
www.vahid6758.blogfa.com/post-65.aspx
Translate this page
کلوزآپ - رژیم های توتالیتر و جنبش های مدنی - ... حکومت توتالیتر حکومتیست که در آن یک حزب سیاسی از طریق رای گیری و با روش های دموکرات قدرت را به ... نیز نه تنها وظیفه اصلی خود یعنی انتقال قدرت راانجام نمی دهد بلکه هیچ چیز را عوض نمی کند.
سپهر حزب الله - رسانه ای به نام دیوار
sepehr-hezbollah.blogfa.com/post/19
Translate this page
در ميان رسانه هاي مختلفي که براي انتقال پيام وجود دارند ، خط و نقاشي از قديمي ترين و ... اطلاعيه گروه هاي مختلف سياسي مبارز با رژيم پهلوي و انتشار افکار، آرمان ها و ...
از سال 1340 تا پايان سال 1356 - شبکه رشد
www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=601
Translate this page
حضور ايشان بر مسند زعامت حوزه علميه مانع اجراي نقشه ‌هاي خائنانه رژيم پهلوي بود و شاه ... گرفتن سياست مشترك عليه رژيم شده و پيشنهاد دادند كه در اعتراض به اعمال رژيم، ... یورش بردند و ایشان را دستگیر و شبانه به پادگان عشرت آباد تهران انتقال دادند.
آی الکسا | دانلود مقاله پایداری رژیم های سیاسی
pajhuhesh1-bsky.i-alexa.ir/page-40882.html
Translate this page
فایل پیش رو، ترجمه 3 مقاله درباره پایداری و انتقال رژیمهای سیاسی در کشورهای جنوب میباشد. این فایل جمعا دارای 85 صفحه با فرمت ورد میباشد که حاوی سه مقاله که به ...
انتقال تروریست های داعش از زبدانی به ترکیه - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../انتقال-تروریست-های-داعش-از-زبدانی-...
Translate this page
Dec 28, 2015 - انتقال تروریست های داعش از زبدانی به ترکیه ... اهمیت دیگر منطقه زبدانی، ارتفاعات جبل الشیخ است که رژیم .... شهر فرنگ/ چالش های طنز سیاسی.
اخبار رادیو اسرائیل - آدینه 25 تیر ماه 1395
www.radis.org/
Translate this page
این نقل و انتقال در حالی صورت می گیرد که روابط اسرائیل با مصر بیش از پیش به سوی ... وزارت خارجه اسرائیل نوشت: رژیم ایران آشکارا تعهدات بین المللی اش را نقض می ... مایکل مبشری منقد برخی از سیاست های آلمان در ارتباط با ایران است و تاکید دارد ...
سازمان ملل: رژیم اسد به تعهد خود در مورد انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم ...
aa.com.tr/fa/جهان/...رژیم...انتقال...های.../551203
Translate this page
Apr 7, 2016 - سازمان ملل: رژیم اسد به تعهد خود در مورد انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم عمل ... فراخوان جهانی برای حل بی قید و شرط مسئله سوریه از راه های سیاسی ...
[PDF]ﻫﺎي ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻣﺴﯿﺮﻫﺎي اﻧﺘﻘﺎل اﻧﺮژي ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺗﺎﭘﯽ و ﺻ
ca.ipisjournals.ir/article_14428_42114a752770a18e1...
Translate this page
ﻪ اﯾﻨﮑـﻪ ﺑﺤـﺚ اﻧـﺮژي، ﻣـﺴﯿﺮ اﻧﺘﻘـﺎل اﻧـﺮژي، ﻣﺎﻫﯿـﺖ ﻧﻈـﺎم ﺳﯿﺎﺳـﯽ و. ﺟﻬﺖ. ﮔﯿﺮي ﺳﯿﺎﺳﺖ .... رژﯾﻢ. ﻫﺎي ﻏﺎﻟﺐ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻣﺸﺘﺮك آﻧﻬﺎ ﺑﺎز ﻣﯽ. ﮔﺮدد . اﮔﺮ اﮐﺜﺮ اﻋـﻀﺎي ﺳﯿـﺴﺘﻢ ﺑـﻪ ﺧـﺼﻮص در. ﻋﺮﺻﻪ اﻗ. ﺘﺼﺎدي اﺣﺴﺎس ...
سفارت جمهوری اسلامی ایران - - ساختار نظام سياسي در جمهوری اسلامی ايران
stockholm.mfa.ir/index.aspx?siteid=88&pageid...
Translate this page
انتقال جنازه به ایران ... تركيب نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران را مي‌توان از ابعاد مختلف ساختاري ... و يا تفويض شده از مركز و كانون نظام سياسي، ماهيت كارگزاري دارند و در امور اجرايي ... در این سامانه کلیه فرم های کنسولی و قوانین مربوطه درج گردیده است ...
BBC فارسی - افغانستان - انتقال مسئولیت به افغانها؛ نگاه به ...
www.bbc.com/.../110721_l09_us_and_nato_leav...
Translate this pageBBC
Jul 21, 2011 - کابل و تجربه وحشت در اولین شب برنامه انتقال مسوولیت .... تفاوت های زیاد بین شرایط و رژیم های سیاسی آن زمان و حالا وجود دارد که اگر مد نظر گرفته ...
احزاب سیاسی و جامعه مدنی: برای انتقال قدرت سیاسی، راه دیگری بجز از ...
www.farda.af/.../4169-احزاب-سیاسی-و-جامعه-مدنی-برا...
Translate this page
نمایندگان احزاب سیاسی و جامعه مدنی افغانستان بر انتقال مشروع قدرت سیاسی از ... مثل هریک از این نظام های دیگر در جامعه سیاسی نهادینه بسازد، و جامعه سیاسی طبعا از ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 882
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,245
  • بازدید ماه : 3,245
  • بازدید سال : 137,408
  • بازدید کلی : 2,645,955