loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 197 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt دسته: علوم اجتماعی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2036 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 100

این فایل درمورد مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt


برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان می‌نامند.
برنامه ریزی راهبردی برای برنامه ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌رود، اما هرگز نمی‌تواند مشخصا پیشبینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
به هر رو، متفکران استراتژی در سازمان می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.



درواقع برنامه ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد: ۱- ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟



۲- برای چه کسی کار می‌کنیم؟



۳-چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟



در برنامه ریزی‌های تجاری ممکن است پرسش سوم به شکل زیر پرسیده شود:
چگونه می‌توان رقیب را از سر راه برداشت یا از رقابت اجتناب کرد؟
در این رویکرد بیشتر بدنبال شکست دادن رقیبان هستیم تا بهترین بودن!
در بسیاری از سازمان‌ها برنامه راهبردی دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ها چشم انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌اند.







چشم انداز: چگونگی سازمان در آینده را تعریف می‌کند. چشم انداز یک افق دراز مدت است که گاهی جهانی را که سازمان در آینده در آن فعالیت می‌کند توصیف می‌کند. برای مثال، نیکوکاری که به فقیری کمک می‌کند ممکن است بیانیه چشم اندازی داشته باشد که می‌گوید: «یک جهان بدون فقر». یک بیانیه چشم انداز آیندهٔ سازمان را به صورت خلاصه بیان می‌کند. این بیانیه بر روی آینده متمرکز می‌شود.



مأموریت: هدف بنیادی یک سازمان یا یک سرمایه‌گذاری را بیان می‌کند، مختصراً توضیح می‌دهد چرا سازمان وجود دارد و برای رسیدن به چشم اندازش چه کاری انجام می‌دهد.
گاهی مأموریت برای نمایش تصویر سازمان در آینده به کار می‌رود. یک بیانیه مأموریت گاهی جزییات کارهای را که انجام داده در اختیار می‌گذارد و به سؤال "چه کاری انجام می‌دهیم؟" پاسخ می‌دهد. برای مثال ممکن است نیکوکار "کار آموزی برای بیکار و بی خانمان" را فراهم سازد. یک بیانیه مأموریت مشتری و فرایندهای مهم را تعریف می‌کند. این بیانیه سطح کارایی مطلوب را به آگاهی شما می‌رساند و معیار تصمیم گیری صریح را مهیا می‌سازد.



در معدودی از شرکت‌ها یک بیانیه چشم انداز ممکن است شبیه یک بیانیه مأموریت باشد، اما این می‌تواند یک خطای سنگین باشد چرا که می‌تواند موجب سردرگمی مردم شود.



کدام یک اول می‌آیند؟ بیانیه مأموریت یا بیانیه چشم انداز؟ بستگی دارد. اگر شما یک کسب و کار تازه یا طرح یا برنامهٔ جدید برای خدمات جاری خود داشته باشید، آنگاه چشم انداز، مأموریت و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدابت خواهد کرد. اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت ایجاد شده، آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت می‌کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت‌ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت‌ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می‌خواهید بروید - و چشم انداز آینده هستید. این مهم است که شما پایان و نتیجه مطلوب را از ابتدا در نظر بگیرید.

تدوین «برنامه‌ریزی استراتژیک» یک فرایند است. برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامه راهبردی سازمان می‌نامند. به دیگر سخن، برنامه‌ریزی راهبردی تلاشی منظم و سازمان‌یافته جهت اتخاذ تصمیم‌ها و مبادرت به اقدامات بنیادی است که به موجب آن، اینکه یک سازمان (یا هر موجودیت دیگر) چیست، چه می‌کند و چرا اموری را انجام می‌دهد مشخص خواهد شد (السن و ایدی، ۱۹۸۲؛ نقل در: [۴]). در متون مختلف، از این نوع برنامه‌ریزی با عناوین: برنامه‌ریزی جامع، استراتژیک و راهبردی یاد می‌شود. اساساً هر نظام برنامه‌ریزی استراتژیک باید به این «چهار پرسش اساسی» پاسخ دهد (لورنچ، ۱۹۸۰؛ نقل در: [۴]).

- به کجا می‌رویم؟ (فلسفه وجودی)

- چگونه می‌خواهیم به مقصد برسیم؟ (استراتژیها)

- امکانات ما برای اقدام چیست؟ (بودجه)

- چگونه آگاه می‌شویم که در مسیر درست حرکت کنیم؟ (کنترل)

در ادامه به مراحل برنامه‌ریزی استراتژیک در متون مختلف اشاره می‌شود.

مراحل مختلف فرایند برنامه‌ریزی راهبردی[ویرایش]

الوانی (۱۳۷۴) در کتاب «مدیریت عمومی» مراحل ذیل را برای برنامه‌ریزی استراتژیک نام برده است:


مراحل برنامه ریزی راهبردی (الوانی، ۱۳۷۴)

    تعیین و تدوین اهداف آینده سازمان: این مرحله، به عنوان مهمترین مرحله معرفی شده است. وظیفه تعیین و تدوین اهداف آینده به عهده مقامات سطوح بالای سازمان و به معنی درک و تشخیص صحیح مأموریت و مقاصد سازمان است. ارزش‌ها و انتظارات جامعه از سازمان و امکانات و منابع سازمان، در تعیین اهداف اهمیت دارد.
    شناخت اهداف و استراتژی‌های موجود سازمان: منظور بررسی اهداف و مأموریت‌های فعلی سازمان و تعیین وجوه افتراق و اختلاف آنها با هدف‌های تعیین شده است.
    تجزیه و تحلیل شرایط محیطی: در این مرحله باید از عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فنی و اقلیمی‌مؤثر بر سازمان و اهداف آن آگاهی کامل داشت. بدین منظور به سنجش تغییرات عوامل محیطی و آثار آن بر سازمان و همچنین شناسایی و تحلیل تهدیدها و فرصت‌های محیط خارجی بر سازمان پرداخته می‌شود. برایسون (۱۹۸۸) معتقد است، عوامل محیطی (بیرونی)، عواملی هستند که سازمان کنترلی بر آنها ندارد. فرصت‌ها و تهدیدها را می‌توان از طریق نظارت بر روندها و عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و ... موجود در محیط شناسایی نمود. واژه الگو:PEST: Political, Economical, Social, Technological سرنام مناسبی برای این عوامل و روندهاست. علاوه بر این عوامل، توجه به گروه‌های ذی‌علاقه از جمله ارباب رجوع‌ها، مشتریان، مالیات دهندگان، رقبا و همکاران نیز ضروری است.
    تجزیه و تحلیل منابع و امکانات سازمان: در این مرحله برنامه ریزان تلاش می‌کنند امکانات سازمان از جهت منابع کلیدی و استراتژیک را ارزیابی کنند و همچنین شمایی کلی از امکانات سازمان برای تحقق اهداف آینده به دست آورند. شناسایی ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی سازمان نیز در این مرحله صورت می‌گیرد. بررسی و ارزیابی محیط داخلی با توجه به منابع (دروندادها)، استراتژیهای جاری سازمان (فرایندها) و عملکردها (بروندادها) باید صورت پذیرد.
    شناخت وضع موجود سازمان: این مرحله، حاصل اطلاعات جمع‌آوری شده در سه مرحله پیش، یعنی: به دست آوردن تصویر کاملی از اهداف موجود، منابع موجود، شرایط محیطی سازمان و آثار آنها بر یکدیگر می‌باشد.
    تعیین تغییرات مورد لزوم در استراتژیها: تعیین فاصله میان اهداف و استراتژیهای آینده و پیش بینی ضرورت انجام تغییرات و اقدام‌های لازم
    تصمیم گیری در مورد استراتژی مطلوب: در این مرحله در ابتدا استراتژی‌های ممکن تعیین می‌شود. سپس به ارزیابی هر یک از این استراتژی‌ها پرداخته می‌شود و در نهایت استراتژی اصلح از میان استراتژی‌های یافت شده انتخاب می‌شود.
    اجرای استراتژی مطلوب: اجرای استراتژی تعیین شده و عملاً به محک آزمون نهادن آن استراتژی
    کنترل و سنجش استراتژی جدید در عمل: انجام و اعمال کنترل‌های لازم در مورد اجرای درست استراتژی و تحقق اهدافی که استراتژی برای نیل به آنها طراحی شده و ارائه اطلاعات لازم در این مورد توسط بخش‌های مختلف به برنامه‌ریزان

«رضائیان» (۱۳۸۰) فراگرد برنامه‌ریزی راهبردی را به صورت زیر نمایش داده است:

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt , پاورپوینت استراتژی، مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانهامدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیك،برنامه‏های استراتژیك، تاكتیكی و عملیاتی , پروژه , پایان نامه , تحقیق , مقاله , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود پژوهش

پ
Google
41 results (1.16 seconds)
Search Results
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 ...
project20.filenab.com/product-57210-Management.as...
Translate this page
16 hours ago - پاورپوینت استراتژی، مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در ... نامه تحقیق مقاله پژوهش دانلود پروژه دانلود پایان نامه دانلود تحقیق دانلود مقاله دانلود پژوهش. ... ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt.
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 ...
tazetarinha.barfyi.ir/page-10298.html
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف ...
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها - سیستم ...
vipfiles.ir/پاورپوینت-مبانی-برنامه-ريزي-و-مديريت-ا/
Translate this page
Jun 13, 2016 - دانلود مستقیم فایل دسته بندی علوم انسانی – پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي ... ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
فرم خرید پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیك در ورزش در90 اسلاید ...
https://selz.ir/.../17088316-%D9%81%D8%B1%D9%8...
Translate this page
فرم خرید پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیك در ورزش در90 اسلاید powerpoin ppt محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه فروشگاه فاطمه زینب. ... فرم خرید پاورپوینت مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها در 100 اسلاید powerpoin ppt ... نام فروشگاه : مقاله سرا دانلود مقاله مقالات علمی فروشگاه مقاله سرا دانشجویی.
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ...
news.yfile.ir/پاورپوینت-مبانی-برنامه-ريزي-و-مديري...
Translate this page
Jun 12, 2016 - پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در سازمانها- در ۱۰۰ اسلاید-powerpoin-ppt ... آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ با صدای محسن یگانه/هر چی تو بخوای را از تی وی پلاس بشنوید و دانلود کنید ...
فایل های دسته بندی رشته مدیریت - فارس فایل
farsfile.ir/group/317/رشته-مدیریت
Translate this page
دانلود پروژه رشته مدیریت. ... در ورزش Power Point. پاورپوینت- اصول مديريت استراتژيك در ورزش - در90 اسلاید-powerpoin-ppt. خرید. 5,000 تومان ... پاورپوینت مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها power point. این فایل درمورد مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است. خرید. 5,000 تومان ...
فرایند ها مدل ها در مدیریت استراتژیک پیشرفته | بلاگ ریدر
linev.blogreader.xyz/.../فرایند+ها+مدل+ها+در+مدیریت+ا...
Translate this page
دانلود پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مديريت با موضوع بررسی مديريت ..... برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... این فایل درمورد مبانی برنامه ریزی و مديريت استراتژیك در سازمانها و در 100 اسلاید آمده است
دانلود پاورپوینت! - پاورپوینت در قالب فایل PPT و PPTX - سمینارهای ...
ppt.paper3.ir/
برچسب‌ها: PowerPoint نرم افزار، دانلود ppt آشنایی، سمینار، سمینار مهندسی ..... توضیح مختصر: برنامه‌ریزی استراتژیک، مدل و فرآیند کلان برنامه‌ریزی راهبردی فناوری .... مبانی سازمان و مدیریت در قالب پاورپوینت و در 28 اسلاید عبارات و جملات کلیدی ..... 16 حجم: 100 کیلوبایت عبارات و جملات کلیدی سهام عادی تجزیه تحلیل استراتژی.
دانلود پاورپوینت-فروشگاه دانلود فایلهای مدیریتی
www.myindustry.ir/doc/tag/دانلود-پاورپوینت/
Translate this page
امکان دانلود پاورپوینت های مدیریتی برای شما وجود دارد،انواع فایلهای پاورپوینت در ... سیستم های بازخور – ویژگی های استراتژیک سازمان های یادگیرنده – فرآیند یادگیری . ... عنوان کامل : پاورپوینت برنامه ریزی منابع یا ERP چیست تعداد اسلایدها: ۴۵ ... مبانی نظری تجارت الکترونیک – کاربرد تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین ...
استراتژی | Filepark
filepark.ir/tag/استراتژی
Translate this page
در زمینه برنامه ریزی استراتژیک در ایران مطالعات و تحقیقات .... دانلود با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار، ... پاورپوینت مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها power point .... Posted in نفیس فایل Tagged 100, استراتژيك, استراتژی, اسلاید-powerpoin-ppt, برنامه, برنامه هاي استراتژيك, پاورپوینت, ...
مدیریت استراتژیک بایگانی - سیستم بازاریابی فایل های آریایی
aryafiles.ir/tags/مدیریت-استراتژیک/
Translate this page
دانلود فایل دسته بندی علوم انسانی – الگوي كاربردي مديريت استراتژيك در ... برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در ۱۰۰ اسلاید-powerpoin-ppt. 6 روز ago علوم انسانی 0 · پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 ...
دانلود پاورپوینت : برنامه ریزی نیروی انسانی - مرجع علوم مدیریت ایران
www.e-modiran.com/downloads/.../t:دانلود_پاورپوین...
Translate this page
پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، ... تعداد اسلایدها : 100 نوع فایل : pptx نرم افزار مورد نیاز : Microsoft Powerpoint 2007 ... کتاب تکانه های استراتژیک در دنیای مدیریت · دانلود خلاصه کتاب چگونه چون مدیران ... فایل PDF دانلود پرسشنامه : بررسی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا در سازمان ...
پاورپوینت-اصول و مبانی کار آفرینی در ایران- در 50 اسلاید-powerpoin-ppt
lrahbordenovinx.saharstore.ir/page-41265.html
Translate this page
غذایی در 45 اسلاید-powerpoint .... baran پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزیه و تحلیل ... استراتژیک پیشرفته- در 155 اسلاید-powerpoint-ppt · دانلود کتاب . ... سوالات میان ترم ریاضی عمومی 1، پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی - مدیریت .... طرح نقاشی درخت | آموزش آپارات | دانلود مجموعه 100 عکس ژست عروس و داماد بصورت زیپ | ام سی ...
پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزيه و تحليل محيط رقابتی مديريت ...
takrom.ir/?p=12530
Translate this page
May 24, 2016 - پاورپوینت-مبانی، اصول و تجزيه و تحليل محيط رقابتی مديريت استراتژيک پيشرفته- در 246 اسلاید-powerpoint-ppt ... —به مجموعه تصمیمات و فعالیتهایی که در راستای تدوین، اجرا و کنترل استراتژی جهت دستیابی به اهداف سازمان رخ می دهند. ... او اشاره مي كند كه برنامه ريزي استراتژيك، تفكر استراتژيك نيست و ...
پاورپوینت آماده فقط هزار تومان || شماره کالا:361935 : کتاب و لوازم تحریر
esam.ir › کتاب و لوازم تحریر › پروژه های دانشجویی
Translate this page
در صورت خرید کمتر از بیست فایل کالا به صورت لینک دانلود ارسال خواهد شد. ... پاورپوینت مبانی کامپیوتر و برنامه سازی 24 اسلاید ... اسلاید پاورپوینت پروژه آموزش Power Point همراه با صوت و فایل Word .... پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی ودرسی 121 اسلاید .... پاور پوینت مدیریت استراتژیک - سازمان های مجازی 15 اسلاید
دانلود دانلود پایان نامه مدیریت پروژه رایگان - پرشین فایلز
persianfiles.ir/دانلود-پایان-نامه-مدیریت-پروژه/
Translate this page
Jun 12, 2016 - دانلود پایان نامه مدیریت پروژه اهنگ جدید فیلم از یوتیوب سریال شهرزاد فروشنده ... هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی،زمان بندی وهماهنگی پروژه هابود.
سبد بلاگ | کاملترین خلاصه کتاب مبانی سازمان مدیریت دکتر علی ...
sabad-blog.ir/.../کاملترین+خلاصه+کتاب+مبانی+سازم...
Translate this page
کاملترين خلاصه کتاب مباني سازمان و مديريت (( دکتر علي رضائيان )) که توسط ... دانلود پاورپوینت سیر تحولات نظریه های سازمان و مديريت(فصل اول کتاب مديريت عمومی الوانی) ... فرمت: پاورپوینت(Powerpoint) .... دانلود پاورپوینت (اسلاید) محیط، سازمان و نظریات آنقیمت:40000ریال .... فصل دوم : برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
یوز - آخرین مطالب شناسایی مدیریت عوامل تاثیر گذار
yooz.ir/blogs/?...شناسایی%20مدیریت%20عوامل%20تا...
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt. پاورپوینت- مبانی برنامه ... شما برای دانلود فایل مبانی طراحی معماری و عوامل موثر بر طراحی پروژه معماری به این صفحه هدایت شده اید . برای دانلود این فایل و ...
قبولی ، ظهرنویسی و ضمانت در برات - آخرین اخبار ایران و جهان
clashroyalenews.ir/page-529794.html
Translate this page
دانلود پاورپوینت معماری آرکی تایپی . ... مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt · وضعیت سگ حبیب پس از درگذشت وی!
دانشجویان مدیریت ارومیه - دانلود کتب درسی رشته های مدیریت، حسابداری و ...
muu90.blogfa.com/category/7
Translate this page
Feb 20, 2014 - دانلود پاورپوینت کتاب تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها دانشگاه پیام نور. نام مولف ... تعداد اسلایدها :۲۵۸ ... http://s4.picofile.com/file/8101757950/asemi_project.pdf.html .... منبع: كتاب مبانی سازمان و مدیریت - دکتر علی رضائیان- انتشارات سمت .... برنامه ريزي استراتژيك براي خدمات كتابخانه اي و اطلاعاتي (Strategic ...
پاورپوينت آموزش منابع انساني - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/3672
Translate this page
دانلود مدیریت استراتژیک چند شرکت بزرگ بصورت پاورپوینت PPT برای ارائه در . ... به آموزش مديريت منابع انساني در سازمان. ppt. 5 . پاورپوينت ,برنامه ريزي ,منابع, انساني - ... PowerPoint Presentation - انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران .... خلاصه%20کتابهای%20مدیریتی/مبانی%20مدیریت%20منابع%20انسانی.pptx
all - فروشگاه پدیده
yourpadideh.forushgahfile.com/all.shtml
Translate this page
دانلود برنامه موبایل آموزش قلاببافی دستکش وساق دست+فیلم · دانلود نرم ... پاورپوینت-هوش مصنوعي رهيافتي نوين- در 350 اسلاید-powerpoint-ppt ... تحقیق و پروژه کارآموزی-چگونگی ایجاد و گسترش بخش کارآفرینی در سازمانها و نهادها-درق ..... جزوه برنامه ریزی شهری مبانی و ایران رشته جغرافیا ..... مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
نگرش کارمندان دانشگاه پیام نور نسبت به اجرای نظام s5 و سیستم مدیریت ...
www.nabfile.larktoon.ir/.../نگرش-کارمندان-دانشگاه-پ...
Translate this page
Jan 22, 2016 - پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت-اصول اجرای ساختمانهای بلند- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ... به خرید نمایید. دانلود پاورپوینت مبانی نظری معماری پست مدرن.
مدیریت - دانلود کتاب
fileyar3.fileyar.ir/tag-مدیریت.aspx
Translate this page
دانلود کتاب. ... عبارت 'مدیریت' هستند. پاورپوینت-مبانی مدیریت شهری- در 50 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها.
مدیریت - صفحه 1 - دانلود کتاب
fileyar3.fileyar.ir/tag-مدیریت.aspx?page=1
Translate this page
دانلود کتاب. ... عبارت 'مدیریت' هستند. پاورپوینت-مبانی مدیریت شهری- در 50 اسلاید-powerpoin-ppt ... پاورپوینت- مبانی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیك در سازمانها.
دانلود فایل مودم و فریمور و cert گوشی گلکسی g920f - فایل طلا
filetala.ir/?p=101987
Translate this page
Jun 10, 2016 - دانلود فایل مودم و فریمور و cert گوشی گلکسی g920f ... پاورپوینت تعاریف و اصطلاحات مدیریت و کنترل پروژه ... کارافرینی عمل دستگاه گردش خون · گزارش کارآموزی مقطع کارشناسی گرایش کامپیوتر (نرم افزار)-شرکت .... پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin-ppt ...
مدیریت استراتژیک بایگانی | 0t0| مرجع کامل تحقیقات کامپیوتری و ...
0t0.ir/tag/مدیریت-استراتژیک/
Translate this page
پاورپوینت (اسلاید) مدیریت استراتژیک پپسی ... امروز جامعه ئي بي بيش از 100 ميليون کاربر ثبت شده دارد و مردم بيشتر از ساير ... لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* ... و مبانی مدیریت استراتژیک پیشرفته- در 155 اسلاید-powerpoint-ppt ... گام اول در مراحل برنامه ریزی استراتژیک تعیین رسالت، اهداف و ماموریتهای سازمان است و ...
مبانی بایگانی - modern library|کتابخانه مدرن
modlib.ir/post/tag/مبانی
Translate this page
پاورپوینت- مبانی برنامه ريزي و مديريت استراتژيك در سازمانها- در 100 اسلاید-powerpoin- .... Posted in نفیس فایل Tagged 100, استراتژيك, استراتژی, اسلاید-powerpoin-ppt, برنامه, برنامه هاي ... دانلود حل المسائل مبانی ماشین های الکتریکی چاپمن.
آموزش گام به گام کار با پاورپوینت - دانش پلاس
daneshplus.ir/...نرم-افزار-پاورپوینت/818-آموزش-گام-...
Translate this page
آموزش مقدماتی کار با نرم افزار پاورپوینت برای شروع کار با PowerPoint . ... پاورپوینت های مدیریت .... دانلود آرشیو مقالات بصورت یکجا|با فرمت ورد .... در این قسمت شما می توانید در هر لحظه یک اسلاید از نمایش را که در برگه Slides یا Outline ... یا zoom in و انتخاب یک عدد کوجکتر از %100 موجب عمل کوچک نمایی یا Zoom Out می شود.
برنامه ریزی منابع انسانی - فروشگاه آنلاین baharasemoni - آدنا شاپ
fbaharasemonia.adnashop.ir/.../برنامه+ریزی+منابع+ان...
Translate this page
دانلود مقاله برنامه ريزي استراتژیک صنعت بیمه - پروژه دات کام29 دسامبر 2015 . ... پاورپوینت استانداردهای مدیریتی توانمندسازی منابع انسانی ... ريزي عمومی؛ بررسی بودجه ريزي عملیاتی در نظریه و عمل در قالب 28 اسلاید، بخشی از ... مرجع معماری ...memarcad.com/downloads/powerpoint-urban-land-use-planning18 سپتامبر 2015 .
طرح پاورپوینت آماده - پورتال جامع برگزیده ها
www.bargozideha.com/tag/طرح-پاورپوینت-آماده
Translate this page
سایت دانلود پاورپوینت آماده download powerpoint پاورپوینت علف های هرز ... مديريت و برنامه‌ريزي استراتژيک 140 اسلاید 7000 تومان پاورپوینت احیای قلبی ... جمهوری خلق چین 35 اسلاید 5500 تومان پاورپوینت مراحل تهیه یک طرح آماری 100 اصلاید ..... ژنتیك _ 30 اسلاید 5000 تومان پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت _ 380 اسلاید ...
[PPT]PowerPoint Presentation
www.aqr.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID...161e...
Translate this page
Slide No. 1 / 162. دوره آموزشی آشنايي با مبانی و تشريح الزامات .... يادآوري 2) فرايندها در يك سازمان عموماً برنامه‌ريزي مي‌شوند و تحت شرايط كنترل شده به اجرا در مي‌آيند ...
دانلود کتاب مبانی مدیریت رابینز - بلاگز فا
chartblogs.ir/.../دانلود+کتاب+مبانی+مدیریت+رابینز
Translate this page
دانلود پاورپوینت رفتار سازمانی در سطح جهانی ( فصل دوم کتاب تک جلدی مبانی رفتار .... برخی از مسئولیت‌های مهم مدیران كسب و كار در زمینه مديريت استراتژیك شامل ... از طیق برنامه ریزی، بسیج مناابع و امکانات،هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به ... پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید 37 اسلاید کتاب مديريت عمومی دکتر مهدی ...
پو اس ام اس | دانلود کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی ...
poosms.ir/.../دانلود+کتاب+مدیریت+سرمایه+گذاری+پی... - Translate this page
دانلود پاورپوینت تئوری بازار سرمايه (فصل نهم کتاب مديريت سرمايه گذاري تالیف ... مديريت مالیحسابداری اقتصادفرمت پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید 31 .... کتاب مديريت عمومی دکتر مهدی الوانی از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و .... مقاله برآورد ميزان آب صرفه جويي شده به منظور برنامه ريزي قابل اطمينان در مديريت تقاضاي آب.
دانلود رایگان جزوات درسی - مدیریت مالی
www.modiriatmali.blogfa.com/cat-6.aspx
Translate this page
Mar 19, 2016 - موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، دکتری، دانلود رایگان کتاب، دانلود .... خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی (استیفن رابینز) ... هـال و ترجمـه آن تحـت عنـوان مبانی مهندسی مالی و مدیریـت ریسک در فرمت Pdf ... براي استفاده از اين فايل به نرم افزار MicroSoft PowerPoint 2007 ... پاورپوینت درس مدیریت استراتژیک ...
جهت سفارش پاورپوینت آماده|ساخت پاورپوینت powerpoint order - مطالب ...
powerpointorder.ir/post/category/3 - Translate this page
یکشنبه ٢٧ مهر ١٣٩٣. ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام ... سایت دانلود پاورپوینت آماده download powerpoint سری ١٠٢. نویسنده: سایت تخصصی ... پاورپوینت مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک _ ١٤٠ اسلاید ٧٠٠٠ تومان. پاورپوینت احیای قلبی ریوی ..... پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت _ ٣٨٠ اسلاید ٦٠٠٠ تومان. پاورپوینت ترجمه ...
[PPT]Slide 1 - آموزش کارکنان
eduempl.fa.uk.ac.ir/.../آشنایی%20با%20ساختار%20ن...
Translate this page
در پایان مطالعه تعاریف و مبانی نظری ، از فراگیر انتظار می رود : اهمیت و ضرورت شناخت سازمان کار و ارکان نظام اداری دولت را شرح دهد . .... 7 – در نظام سازمانی و مدیریتی مطلوب بر نظام برنامه ریزی و تغییر، نقش مردم و رویکرد تفکر ..... اداره امور کشورند که دراصل هفتم و فصل هفتم قانون اساسی ( اصول 100 تا 106 ) درباره آنها صحبت شده است .
تحقیق اصلاح رگولاسیون ولتاژ در خطوط انتقال نیرو - مقالات و پروژه های ...
7131.parsiblog.com/.../تحقيق+اصلاح+رگولاسيون+و...
Translate this page
Jun 27, 2016 - خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته ( رویکردها، فرایندها و ... کتاب مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی، تألیف دکتر ... اصول برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی Power Pointپاورپوینت .... دانلود نرم افزار کسب درآمد از اینترنت نسخه طلایی (کاملا فارسی) با ... ذکر امروز را 100 مرتبه بگویید.
دانلود رساله دکتری احیاء بافت قدیم و توسعه شهری | موبوفایل
mobofile.ir/?p=4975
Translate this page
Jun 30, 2016 - در اینجا فایل رساله دوره دکتری جغرافیا و برنامة ریزی شهری با عنوان احیاء بافت قدیم و توسعه ... این رساله در 521 صفحه و با فرمت PDF می باشد.
پاورپوینت مديريت : ppt – بانک پاورپوینت ایران
www.pptfa.com/?cat=11
Translate this page
Jan 21, 2015 - جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید : ... جلسه سوم از کتاب ( مدیریت پرستاری ومامائی ) با عنوان " برنامه‌ریزی Planning " ... رویکرد نوین به مدیریت - ارزشیابی عملکرد کارکنان ... پاورپوینت “ موردکاوی شرکت نفتی BP:تغییر در رفتار سازمانی” ... پاورپوینت “ خلاصه ای از مبانی نت بهره ورفراگیر ”.
کتاب مدیریت بهره وری نیروی انسانی موغلی پاورپوینت - پيام نور حسن ...
www.wsearching.ir/cmdtqsmdjrmcnvndnsdcacyctdqnjr... - Translate this page
پيام نور حسن آباد - دانلود کتابهای رشته مدیریت دولتی - وبلاگ بچه هاي رشته فيزيك دانشگاه پيام نور حسن آباد. ... 41, مبانی سازمان و مدیریت, دكتر موغلی, powerpoint · zip file . ... معرفی کتابهای مدیریتی - اسلاید پاورپوینت فصل 16 کتاب رفتار . ... درس برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی هر دو گروه روز چهارشنبه از ساعت 16-20

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 41 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
In response to a complaint that we received under the US Digital Millennium Copyright Act, we have removed 1 result(s) from this page. If you wish, you may read the DMCA complaint that caused the removal(s) at LumenDatabase.org.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 134,695
  • بازدید کلی : 2,643,242