loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 465 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان

آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان دسته: پزشکی
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 33 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

داروسازی، پنجاه قرن است كه سابقه خدمت به بشریت را دارد و به عنوان یكی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین رشته‌های مطرح می‌باشد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان

 

مقدمه:

داروسازی، پنجاه قرن است كه سابقه خدمت به بشریت را دارد و به عنوان یكی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین رشته‌های مطرح می‌باشد. همانند پزشكی، داروسازی نیز شاهد تحولات زیادی بوده است و بسیاری از روش‌های قدیمی آن منسوخ و كنار گذاشته شده‌اند و آموخته‌های نوینی به پیكره این رشته افزوده شده‌اند. داروسازان از جمله افشار دارای تحصیلات آكادمیك در جامعه می‌باشند در شاخه‌های مختلف شامل داروخانه، بیمارستان‌ها، آموزشی (در سطح دانشگاه)، تحقیقات، صنایع داروسازی (شامل تحقیق و توسعه تولید و غیره)، تدوین استانداردها و توزیع داروها فعالیت دارند. از دیدگاه تاریخی می‌توان گفت كه پیشرفت علم داروسازی همگام با تكامل بشر بوده است. انسان اولیه به طور ذاتی یا از طریق مشاهده حیوانات یا پرندگان معلومات خود را كسب نمود و دریافت كه آب سرد، برگ و گل دارای كاربردهای درمانی و التیام دهندگی هستند. ولی به طور تجربی دریافت كه كدامیك از دیگری بهتر است و بدین وسیله دانسته‌ها و آموخته‌های خود را در اختیار دیگران استفاده نمود. باید توجه داشت كه هر چند روش‌های انسان غارنشین ابتدایی بودند، و لیكن بسیاری از داروهای امروزی از همان منابعی كه در اختیار انسان اولیه بودند منشأ گرفته‌اند.

مجموعه حاضر شرحی است از برخی فرآورده‌های داروئی شركت ابوریحان و اشارات مختصری به دستة دارویی، مشكل دارویی، فارماكوكنیتیك، موارد مصرف، موارد منع مصرف، عوارض جانبی، مقدار و نحوه‌ی مصرف و نوع بسته‌بندی داروها و نوع تستی كه بر روی داروها رد قسمت آزمایشگاه تحقیقات و توسعه و همچنین آزمایشگاه شیمی (كنترل كیفی) انجام شده را دارا می‌باشد.

امید است مطالب این مجموعه مفید برای خواندگان واقع گردد.


فصل اول:

آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان

 تاریخچه: شركت داروسازی ابوریحان با بیش از 20 سال تجربه در عرضه فرآوردههای هورمونی دارای نقشی ویژه در صنایع داروئی كشور می‌باشد. ابوریحان فعالیت خود را در زمینه ساخت داروهای هورمونی از سال 1348 (تحت نام شرینگ برلیمد) آغاز نمود و پس از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در سال 1359 با توجه به قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران كلیه سهام آن خریداری و با مدیریت دولتی تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت.

فعالیت‌ها متعاقب انتخاب طرح ژنریك به عنوان سیستم نوین نظام داروئی كشور، ابوریحان با پشتوانه‌ای قوی از تكنولوژی داروسازی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تلفیقی از تجربه و دانش نوین داروسازی وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود گردید بطوری كه در حال حاضر بطور متوسط 38 میلیون جعبه محصول نهائی در پتج گروه آمپول تزریقی، قرص، دراژه، پماد و كرم و شیاف به بازار عرضه می‌نماید كه این مقدار نسبت به ده سال گذشته از رشدی معادل 400 درصد برخوردار است.

 شركت داروسازی ابوریحان علاوه بر ساخت داروهای انسانی از سال 1365 اقدام به برنامه‌ریزی در زمینه ساخت كیت‌های آزمایشگاهی و دیسك‌های آنتی‌بیوگرام نمود كه در این راستا با احداث واحد جدیدی تحت عنوان واحل تشخیص طبی و با برخورداری از متخصصین پزشك داروساز، فارماكولوژیست، میكروبیولوژیست و متخصصین دیگر از سال 1367 با عرضه بیش از 735، 103 كیت آزمایشگاهی و 184و 102 دیسك آنتی‌بیوگرام به مرحله بهره‌برداری رسید و گامی دیگر در راه نیل به خودكفائی ملی برداشت. همچنین در سالهای اخیر با توجه به اهمیت گسترش دامپروری و نیاز به استفاده از هورمونها در زمینه بیماریهای تولید مثل شركت ابوریحان را بر آن داشت تا با تاكید بر تكنولوژی بر تكنولوژی خود و با استفاده از نیروهای متخصص دامپزشك و همكاری سازمان دامپزشكی كشور طرح تولید هورمونهای دامی را در دست مطالعه قرار دهد. بطوریكه در سال 1367 با كسب مجوز از سازمان دامپزشكی كشور با فرمولاسیون و ارائه نمونه‌های آزمایشی سه نوع داروی هورمونی دامی فعالیت جدیدی را پی‌ریزی نمود. باشد كه در سالهای آینده شاهد تولید هورمونهای دامی در داخل كشور باشیم. لذا شركت ابوریحان را می‌توان اولین كارخانه تولید كیت‌های آزمایشگاهی و دیسك‌های آنتی‌‌بیوگرام و هورمونهای دامی دانست كه خود از افتخارات این واحد تولید محسوب می‌شود.

نگاهی به محصولات ابوریحان مؤید این واقعیت است كه كلیه محصولات تولیدی این شركت با رعایت آخرین استانداردهای داروسازی و رعایت كامل اصول GMP تولید و عرضه می‌شود.

 

آزمایشگاه‌های كنترل و تحقیقات

آزمایشگاه‌های مجهز كنترل  ابوریحان ضمن نظارت دقیق در مراحل مختلف تولید از مرحله انبارداری مواد اولیه و بسته‌بندی تا خروج كالای ساخته شده از شركت، الزام در اجرای كامل مقررات GMP را نیز بطور جدی در دستور كار خود قرار داده است.

تكیه بر تحقیقات و پژوهش در ابوریحان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد بطوری كه علاوه بر فعالیت آزمایشگاه‌های كنترل، واحد مستقل و جدیدی نیز تحت عنوان آزمایشگاه تحقیقات در ابوریحان مشغول فعالیت می‌باشد این واحد با مشاركت فكری منابع دانشگاهی در سال 1367 آغاز به كار نمود و اولین اقدام آن طرح تبدیل پروژسترون به دیدروژسترون می‌باشد كه صرفه جویی ارزی معادل یك میلیون دلار در سال را به خود اختصاص می‌دهد از سوی دیگر واحد تحقیقات ابوریحان اقدام به فرموله كردن یازده قلم داروی جدید تحت عناوین:

1- شیاف دیكلوفناك

2- پماد لیدوكائین اچ

3- شیاف استامینوفن

4- كنتراسپتیو تری فاز یك

5- قرص پرودنیزولون 50 میلی گرم

6- آمپول متیل پردنیزولون استات

7- قرص استروژن كونژوگه 625/0 میلی گرم

8- قرص استروژن كونژوگه 25/1 میلی گرم

9- آمپول تتراكوزاكترین

10- آمپول اوروگرافین 65 درصد

11- آمپول اورگرافین 75 درصد

نموده كه مجوز ساخت آنها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی (اداره كل امور دارو) صادر گردیده است.

پروژه‌های طرح و توسعه ـ مشاركت و سرمایه‌گذاری:

به منظور قطعه وابستگی به منابع خارجی كه جزء اهداف دراز مدت سیاست حاكم بر نظام داروئی  كشور می‌باشد و همچنین استفاده از تجربیات نیروهای متخصص در جهت تولید مواد اولیه داروهای مورد تعهد در داخل كشور، این شركت اقدام به مشاركت و سرمایه‌گذاری در چند شركت داروئی تحت عناوین شركت شیمی داروئی امین و داروسازی شهید مدرس نموده است كه هر یك از این پروژه‌ها سالیانه میلیونها دلار صرفه‌جوئی ارزی به دنبال خواهند داشت.

صادرات:

به منظور تحقق بخشیدن به توسعة صادرات غیر نفتی كه از رئوس مهم برنا‌مه‌های توسعة اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به كیفیت بسیار مطلوب محصولات تولید شده، شركت ابوریحان در طی پنج سال گذشته با همكاری شركت صادراتی سازمان صنایع ملی ایران (فارمیكو) مبادرت به بازاریابی و شركت در مناقصه‌های بین‌المللی نموده كه با توجه به كیفیت و نوع محصولات ارائه شده این شركت موفق به صدور چندین محصول به كشورهای الجزایر، لبنان، یمن، … گردیده است.

كامپیوتر: همگام با مدرنیزه كردن ماشین آلات بخش‌های مختلف تولید و آزمایشگاه‌های كنترل و تحقیقات، شركت ابوریحان اقدام به كامپیوترایز نمودن كلیه صورت‌حسابهای مالی شركت اعم از فاكتورهای خرید، فروش، صورت موجودی مواد اولیه و بسته‌بندی و همچنین فرمولاسیون و پروداكشن اوردر داروها نموده است.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان , آشنایی , شركت داروسازی ابوریحان , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 98,200 results (0.57 seconds)
Search Results
شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین - اخبار - معرفي شركت داروسازي ابوريحان
www.tpicoholding.com/.../معرفي+شركت+داروسازي+ا...
Translate this page
شركت داروسازي ابوريحان ( سهامي عام ) ، در تاريخ 25 اسفندماه 1343 تحت شماره 9761 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران بنام شركت سهامي برليمد ايران به ثبت ...
شرکت داروسازی ابوریحان - صفحه اصلی
aburaihan.co.ir/
Translate this page
شرکت داروسازی ابوریحان تولیدکننده انواع داروهای انسانی و دامی.
شرکت داروسازی ابوریحان - تاریخچه
aburaihan.co.ir/about-us/tarikhche.aspx
Translate this page
شرکت داروسازی ابوریحان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان داروهای انسانی و دامی در ایران با نیم قرن سابقه تولید دارو ، نقش مهمی در اعتلای صنعت داروسازی ...
شرکت داروسازی اسوه
www.osvahpharma.com/
شركت داروسازي اسوه يكي از شركتهاي معتبر و پيشرو در صنعت داروسازي كشور است كه با دارا بودن خطوط انحصاري ... معرفی یک معجون ویژه برای افراد مبتلا به کم خونی.
شرکت داروسازی اکسیر
www.exir.co.ir/
Translate this page
معرفی و تاریخچه; گواهینامه و تقدیر نامه ها. گواهینامه ها ... شرکت داروسازی اکسیر به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین ... ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ...
[PDF]ﺷﺮﻛﺖ داروﺳﺎزي اﺑﻮرﻳﺤﺎن - Codal
www.codal.ir/Reports/DownloadFile.aspx?ID...
Translate this page
Mar 20, 2013 - ﺖ داروﺳﺎزي اﺑﻮرﻳﺤﺎن. (. ﺳﻬﺎﻣﻲ ﻋﺎم. ) ﮔﺰارش. ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ. و. وﺿﻊ. ﻋﻤﻮﻣﻲ. ﺷﺮﻛﺖ. ﺑﺮاي. ﺳﺎل .... ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻧﺴﺒﻲ ﺳﭙﺮي ﺷﺪ و ﺷﺮﻛﺖ داروﺳﺎزي اﺑﻮرﻳﺤﺎن در ﺳﺎﻳﻪ ﺗﻼش و ﻫﻤﺖ ﻛﻠﻴﻪ ﻛﺎرﻛﻨﺎن و.
آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان - فایل ناب
filenab.com/product-58713-آشنايي-با-شركت-داروساز...
Translate this page
آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان. مقدمه: داروسازی، پنجاه قرن است كه سابقه خدمت به بشریت را دارد و به عنوان یكی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین رشته‌های مطرح ...
دعوت به همكاري شركت داروسازي ابوريحان - پارسینه
www.parsine.com/.../دعوت-به-همكاري-شركت-داروسازي-...
Translate this page
Feb 26, 2012 - کارشناس ارشد شیمی تجزیه میباشم اشنایی کامل به GC, HPLC, UV-Vis, ... کارشناس شیمی کاربردی علاقمند به همکاری با شرکت داروسازی هستم.
شركت داروسازي امين - داروسازان - تازه های دارویی
daroosazan.org/?p=109
Translate this page
... داروسازی امین. نوشته از : دكتر غلامرضا ابري ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ درکارخانجات داروسازی ایران, معرفی کارخانجات داروسازی دیدگاه‌ها برای شرکت داروسازی امین بسته هستند ...
شرکت داروسازی ابوریحان - Iran Pharma ×× ایران فارما
www.iranpharma.com/.../81-aburaihan-pharmaceutica...
Translate this page
این شركت با 43 سال سابقه مفید، نقش بزرگی را در بهبود و پیشرفت صنعت داروسازی ایران ایفا می‌نماید. شركت داروسازی ابوریحان در سال 1344 تحت مالكیت شركت ...
دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد شرکت داروسازی ابوریحان
paperdoc.ir/جستجوی.../q/شرکت-داروسازی-ابوریحان
Translate this page
شما عبارت شرکت داروسازی ابوریحان را در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی ... دانلود مقاله آشنایی با شرکت داروسازی ابوریحان · تاسیسات - مکانیک; ۳۱ ...
شرکت داروسازی اکسیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../شرکت_دا...
Translate this pagePersian Wikipedia
شرکت داروسازی اکسیر در سال 1363 در زمینی به وسعت 36 هکتار با زیر بنایی بیش از 60،000 متر مربع تاسیس و در سال 1373 با راه اندازی کارخانه در بروجرد به بهره ...
داروسازی فارابی
www.farabipharma.ir/
Translate this page
معرفی توانمندی های صنعت داروسازی ملی در دومین نمایشگاه بین المللی دارو و ... پیام مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی به مناسبت درگذشت استاد دکتر عباس شفیعی.
استخدام شرکت داروسازی ابوریحان | ایران استخدام
iranestekhdam.ir › ... › استخدام شرکت ها
Translate this page
Nov 12, 2014 - آگهی استخدام شرکت داروسازی ابوریحان شرکت داروسازی ابوریحان تولید ... متقاضیان کار بایستی دارای روابط عمومی خوب و آشنایی به زبان ... را به آدرس ایمیل akbarisakbari@gmail..com و یا با تلفن ۰۲۱۷۷۸۸۳۱۹۸ تماس حاصل نمایند.
گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی ابوریحان
www.novinic.com/اخبار/.../گزارش-مجمع-عمومی-عادی-سا...
Translate this page
Jun 2, 2015 - مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1393 شرکت داروسازی ابوریحان با .... در عضو موظف هیئت مدیره معرفی کنید ، مدیرهای توصیه ای را برای شرکت های ...
تحلیل بنیادی شرکت داروسازی ابوریحان (دابور) | بورس و آموزش بورس ...
tahlilha.com/تحلیل-بنیادی-شرکت-داروسازی-ابوریحا...
Translate this page
Review by فاطمه میرآب
Sep 16, 2015 - معرفی شرکت داروسازی ابوریحان. شرکت داروسازی ابوریحان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان داروهای انسانی و دامی در ایران با نیم قرن ...
پروژه دانشجویی مقاله صنعت داروسازی فایل ورد (word) - ایران پروژه
idoc.parsiblog.com/Posts/129/
Translate this page
1 day ago - بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه دانشجویی مقاله صنعت داروسازی فایل ورد (word). مقدمه فصل اول آشنایی با شرکت داروسازی ابوریحان آزمایشگاه‌های ...
صنعت داروسازی :: فایل برتر موبایل
market99.blog.ir/tag/صنعت%20داروسازی
Translate this page
تاریخچه: شرکت داروسازی ابوریحان با بیش از 20 سال تجربه در عرضه فرآوردههای هورمونی دارای نقشی ویژه در صنایع داروئی کشور می‌باشد. ابوریحان فعالیت خود را در ...
معرفی انواع برندهای دارویی دامی،بازار دام ایران | بازار دام و طیور ایران
bazaredam.ir/tag/معرفی-انواع-برندهای-دارویی-دامی،بازا/
Translate this page
۲۸ بهمن, ۱۳۹۳ حمیده کامل دامپزشکی, معرفی انواع برندهای دارویی دامی 564 views 0 ... شرکت داروسازی ابوریحان يكي از اصلي ترين توليدكنندگان داروهاي هورموني انساني ...
لیست محصولات شرکت داروسازی ابوریحان | DarooYab.IR |وب سایت ...
www.darooyab.ir/CompanyProduct.aspx?CompanyID...
Translate this page
نام شرکت: داروسازی ابوریحان, زمینه فعالیت: تولید دارو ..... یک شرکت داروسازی جهت معرفی محصولات خود از بین متقاضیان واجد شرایط (خانم و آقا) با مدرک تحصیلی ...
آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان - دانلود مقاله
tahghigh.fileforooshi.ir/آشنایی-با-شركت-داروسازی-اب...
Translate this page
7 days ago - آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان. مقدمه: داروسازی، پنجاه قرن است كه سابقه خدمت به بشریت را دارد و به عنوان یكی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین ...
لیست اسامی شرکتهای داروسازی (گیاهی و شیمیایی) ایران + لینک سایت ...
medplant.ir/.../لیست-اسامی-شرکتهای-داروسازی-گیاهی...
Translate this page
Sep 11, 2013 - صفحه اصلی. ارتباط با ما. ارسال خبر. فروشگاه. خبرنامه. کلیدواژه ها. ویژه ها. دانلود. بازارچه. معرفی ... شرکت داروسازی ابوریحان · شرکت داروسازی اکسیر ... شرکت داروسازی زکریا > با نام جدید شرکت داروسازی دانا · شرکت داروسازی زهراوی.
شرکت گسترش بازرگانی داروپخش: Home Page
dtpc.org/
Translate this page
شرکت گسترش بازرگاني داروپخش,شرکتهاي هولدينگ داروپخش, واردات داروهاي ساخته شده,مواد اوليه,دانش ... همکاری با نمایندگیهای داخلی شرکتهای دارویی به منظور اخذ تفویض اختیار واردات محصولات فوق ... معرفی واحد های شرکت ... شرکت داروسازی ابوریحان.
تحقیق در مورد آشنایی با شرکت داروسازی ابوریحان - هایدی
haidy.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-آشنایی-با-شر...
Translate this page
Apr 9, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه:32. فهرست: آشنایی با شرکت داروسازی ابوریحان.
شرکت توزیع داروپخش
www.dpdcir.com/
Translate this page
درگاه ارتباطی پزشکان با شرکت; مشاهده اطلاعات تخصصی داروها; مشاهده اطلاعات داروخانه ها و داروهای توزیع شده در آنها ... معرفی شرکت توزیع داروپخش به عنوان شرکت برتر (ستاد توزیع دارو) · مراسم معرفی دستاوردهای صنعت دارو ... شرکت داروسازی ابوریحان.
شرکت داروسازی اسوه - پورتال سامان
www.sis-eg.com/.../2417-پورتال-شرکت-داروسازی-اس...
Translate this page
هدف از اجرای این پروژه معرفی طبقه بندی شده محصولات شرکت دارو سازی اسوه، معرفی واحدهای مختلف این شرکت، ارائه آخرین تکنولوژی های مورد استفاده در این شرکت، ارائه ...
ابوریحان؛ میزبان متخصصان درمان دیابت در کشور – شرکت داروپخش ...
dpholding.com/ابوریحان؛-میزبان-متخصصان-درمان-دی...
Translate this page
ابوریحان؛ میزبان متخصصان درمان دیابت در کشور ... در این سمینار معرفی قرص رپاگلیناید از دیدگاه داروسازی بالینی توسط دکتر محمد سیستانی‌زاد فارماکوتراپیست ...
ارتباط با ما - شرکت پخش دارویی اکسیر
www.exirpd.com/main/index.php?lang...
Translate this page
تماس با شرکت پخش دارویی اکسیر. آدرس : میدان سپاه ، خیابان پادگان ولیعصر(عج) ، خیابان بوشهر ، پلاک 24 کد پستی : 1611683666 تلفن و ایمیل واحدهای سازمانی :
آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان - نــــاب فایــــــل لارکـــــــــــــتـون
www.nabfile.larktoon.ir/.../آشنایی-با-شركت-داروسازی...
Translate this page
Jul 2, 2016 - آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان , آشنایی , شركت داروسازی ابوریحان , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله ...
تحلیل و خبر - صفحه اصلی - گزارش مجمع سالیانه شرکت داروسازی اسوه ...
boursebimeh.com/.../گزارش+مجمع+سالیانه+شرکت+دار...
Translate this page
May 18, 2015 - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اسوه با حضور 87% از سهامداران برگزار شد و تقسیم سود 1900 ریالی مورد تصویب قرار گرفت.
فرصت ها و چالش های دارویی ها - بورس نیوز
www.boursenews.ir/fa/.../فرصت-ها-و-چالش-های-دارویی-...
Translate this page
با تمام این تفاسیر شركتهای داروسازی از اوایل سال جاری رشد پایدار و ... معنا داري که با سلامتي خود دارد، حاضر نيست تن به داروهاي نا آشنا و با کيفيت پايين تر بدهد. ... شرکت هاي داروپخش، کارخانجات داروپخش، تمار، پارس دارو، اکسير، داملران، رازک، ...
آشنایی کارکنان شرکت داروسازی ابوریحان با تفکیک زباله از مبدأ
region8.tehran.ir › مديريت مقالات › مشاهده مقالات
Translate this page
Sep 2, 2015 - ورود به سایت | ... شهردار منطقه معرفي شهردار منطقه · ملاقات با شهردار ... آشنایی کارکنان شرکت داروسازی ابوریحان با تفکیک زباله از مبدأ ...
معرفی داروسازی امین - پوراپخش
www.pourapakhsh.com/Supplier/.../Amin.aspx
Translate this page
شركت داروسازي امين در سال 1363 تاسيس گرديده و در سال 1369 براي توليد انواع شربت ، قطره ، قرص و كپسول در اصفهان، كيلومتر 3 شهر بهاران در حاشيه زاينده رود و در ...
مقاله صنعت داروسازی
bankmaghaleh.ir/مقاله-صنعت-داروسازي/
Translate this page
آشنایی با شرکت داروسازی ابوریحان ۳ آزمایشگاه‌های کنترل و تحقیقات ۵ پروژه‌های طرح و توسعه مشارکت و سرمایه‌گذاری: ۶ صادرات: ۶ فصل دوم ۹ تست Assay (مقدار مادة ...
ادغام دو شرکت دارویی «ابوریحان» و «کاسپین» - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../6039...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
دکتر محسن‌هاشم که همزمان با بازگشایی نماد این شرکت در قیمت 550‌تومان با خبرنگار ما سخن می‌گفت، افزود: فروش شرکت از 380‌میلیارد‌ریال پیش‌بینی شده در بودجه به ...
فرصت‌ها و چالش‌های صنعت دارو / بررسی شرکت‌های دارویی - بورسینس
www.bourseiness.com › تحلیل و رصد سهام
Translate this page
Apr 22, 2015 - با تمام این تفاسیر شرکتهای داروسازی از اوایل سال جاری رشد پایدار و پیوسته ای ... معنا داری که با سلامتی خود دارد، حاضر نیست تن به داروهای نا آشنا و با کیفیت ... به عنوان مثال می توان به تهران دارو، دارو سازی لقمان، داروسازی حکیم، ...
استخدام ۱۷ ردیف شغلی در یک کارخانه معتبر داروسازی در اصفهان - «ای ...
www.e-estekhdam.com/استخدام-کارخانه-معتبر-داروسا...
Translate this page
Aug 27, 2015 - آگهی های استخدام سراسر کشور را هر روز در سایت ای استخدام ببینید. ... آشنایی کامل با فرایند تولید وساخت دارو ،آشنایی کامل با مدارک دارویی ...
[PDF]معرفی شرکت داروسازی سبحان دارو
www.etelainvest.com/.../d388cf49-dec0-43df-9d66-4...
Translate this page
معرفی شرکت داروسازی سبحان دارو. ١. ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺒﺤﺎن. دارو. کلیات. گروه دارویی .... ابوریحان. 119,53. لقمان. ,53911. روز دارو. 1,9351. روز دارو. 1,9353. ابوریحان.
آشنایی با تجارت شما =مشتری بیشتربرای تجارت شما - لیست شركت های ...
moshtarisaz.mihanblog.com/extrapage/sanat
Translate this page
معرفی محصولات تولیدی شرکت رکن گستران سروش شامل باسداکت و ترانکینگ و محصولات مرتبط ..... شرکت داروسازی ابوریحان تولیدکننده انواع داروهای انسانی و دامی
لیست داروهای شرکت داروسازی ابوریحان - دامپزشکان ایران
dvms.ir › مقالات آموزشی › معرفی دارو های دامپزشکی
Translate this page
May 20, 2014 - لیست داروهای شرکت داروسازی ابوریحان در معرفی دارو های دامپزشکی. لیست داروهای شرکت داروسازی ابوریحان : 1-وتاویت سی (AD3EC) 2-جکتامین ...
استخدام شرکت داروسازی ابوریحان - ایران استخدام
tnews.ir/news/6d4d33050193.html
Translate this page
Nov 12, 2014 - آگهی استخدام شرکت داروسازی ابوریحان شرکت داروسازی ابوریحان تولید کننده داروهای انسانی و دامپزشکی در شرق تهران ... آشنایی با شغل کارمند بانک.
[PDF]معرفی شرکت های پخش دارویی
www.zums.ac.ir/files/.../user.../moarefi_sherkat.pdf
Translate this page
ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﭘﺨﺶ دارو. ﺑﺮاي ﻣﺸﺎﻫﺪه ﺟﺰﺋﯿﺎت ﺑﺮ روي ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ. ردﯾﻒ. ﻧﺎم ﺷﺮﮐﺖ. ردﯾﻒ. ﻧﺎم ﺷﺮﮐﺖ. 1. ﺷﺮﮐﺖ آدوارا ﻃﺐ. 12. ﺷﺮﮐﺖ دارو ﭘﺨﺶ. 2. ﺷﺮﮐﺖ اﻟﺒﺮز. 13. ﺷﺮﮐﺖ داروﮔﺴﺘﺮ ...
دانلود مقاله داروسازی | سید محمود خراشادی زاده
khorashadi.ir/محصول-1688-دانلود-مقاله-داروسازی/
Translate this page
7 days ago - داروسازي، پنجاه قرن است كه سابقه خدمت به بشريت را دارد و به عنوان يكي از شناخته شده‌ترين و معتبرترين ... آشنايي با شركت داروسازي ابوريحان
آشنایی با شرکت پارس دارو - مرکز اطلاعات دارویی و مدیریت و اقتصاد دارو ...
www.daroughaza.com/view-30104.html
Translate this page
Jun 14, 2014 - TAG_SHOW_TYPE_60_TAG%} شرکت بایر فارما ایران در سال 1339 توسط شرکت بایر آ.گ (BAYER A.G) آلمان، به عنوان نخستین ... 1700 ریال سود نقدی برای هر سهم داروسازی ابوریحان. نحوه ثبت کالاهای ... آشنایی با شرکت پارس دارو ...
استخدام شرکت داروسازی ابوریحان - قطره
www.ghatreh.com/.../استخدام-شرکت-داروسازی-ابوری...
Translate this page
Nov 12, 2014 - آگهی استخدام شرکت داروسازی ابوریحان شرکت داروسازی ابوریحان تولید ... می نماید متقاضیان کار بایستی دارای روابط عمومی خوب و آشنایی به زبان انگلیسی . ... سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت ...
میزان حقوق داروسازدر داروسازی ابوریحان - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...داروسازدر+داروسازی+ابوریحا...
Translate this page
شرکت داروسازي سبزدارو جهت تکمیل کادر خود در استان های خراسان از تعدادی ... آشنایی با رشته داروسازي بسیاری از مردم و از جمله تعداد قابل توجهی از داوطلبان آزمون ...
خاطرات یک دختر چاق - آشنایی با چند قرص
www.laghari.blogfa.com/post/8
Translate this page
برای اطلاعات بیشتر با ونوستات با سایت مربوطه، راه اندازی شده توسط شرکت داروسازی ابوریحان، مراجعه کنید. (اینجا) و در اینجا نیز می توانید کتابچه جامع آموزشی ...
[PDF]فهرست شرکت کنندگان - ستاد گیاهان دارویی - معاونت علمی و فناوری ...
chtm.isti.ir/uploads/list-sherkat_12853.pdf
نام کتاب: معرفی شرکت کنندگان در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، .... مجــری کلیــه ی دوره هــای گیاهــان دارویــی و صنایــع مرتبــط بــا مجــوز ســازمان ...
تاریخچه ((داروسازی سنتی)) وپاسخ نمونه سوالاتی ... - انجمن داروسازان ایران
www.daroosaz.net/fa/home/details/1140144930
Translate this page
Sep 28, 2015 - تاریخچه ((داروسازی سنتی)) وپاسخ نمونه سوالاتی که در ابتدا مطرح می شود ... رازی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، سید اسماعیل جرجانی، ابوریحان بیرونی و . ... شرکت های داروسازی گیاهی ایران اکثراً با علاقه و جدیت فردی راه اندازی شده و گاهاً ...
دیلی تحلیل - گزارش مجمع عمومی عادی صاحبان سهام سرمایه گذاری دارویی ...
dailytahlil.com/content?cid=9527
Translate this page
Sep 23, 2014 - به گفته ی مدیران تیپیکو،شرکتهای دارویی با رایزنی های مدوام موفق به اخذ افزایش نرخ دارو شده ... آشنایی کوتاه با هلدینگ سرمایه گذاری دارویی تامین: ... مواد اولیه داروپخش،داروسازی ابوریحان،زهراوی،داملران رازک،امین و بیمه دانا می باشد.
Searches related to آشنایی با شركت داروسازی ابوریحان

شرکت داروسازی اسوه

شرکت داروسازی عبیدی

شرکت داروسازی البرز دارو

شرکت دارویی استخدام

شرکت داروسازی الحاوی

شرکت پخش دارویی

استخدام شرکت داروسازی اکسیر

شرکت داروسازی آترا
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 530
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,769
  • بازدید ماه : 11,509
  • بازدید سال : 104,339
  • بازدید کلی : 2,612,886