loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 222 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك

تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك دسته: مدیریت
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 354 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 80

این فایل در قالب ورد در مورد تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك و در 80 صفحه می باشد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك


مدیریت استراتژیك



مدیریت استراتژیك سعی براین دارد كه مجموعه ای از دستاوردها و نتایج عملی و اجرایی خدمات و محصولات دهه اخیر در زمینه خدمات مدیریتی و برنامه  ریزی استراتژیك را مورد بررسی قرار دهد مدیریت استراتژیك می تواند بعنوان محورهای تفكر استراتژیك كارآفرینی ، مدیریت استراتژیك  مالی ، تولید ، پژوهش و آینده پژوهی، بازاریابی ، نوآوری و خلاقیت ، فلسفه وتوجه به تفكر استراتژیك ، منابع انسانی ، محیط شناسی و تئوری شناسی استراتژیك ، برنامه ریزی در سطح كلان ملی به كمك مدلهای ریاضی ، تكنولوژی ، دانش و فناوری ، مدلها و الگوهای مدیریت و برنامه ریزی استراتژیك ، تجارت موفق و مطالعه موردی برنامه ریزی استراتژیك ، برنامه ریزی استراتژیك در سازمانهای دولتی و غیر انتفاعی ، نظامها و رویكردهای كنترل و پایش بر برنامه ریزی استراتژیك درسطح كلیه سازمانها مطرح نماید .



تعریف مدیریت استراتژی

هنر و علم تدوین اجراء و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه كه سازمان را قادر می سازد باهداف بلند مدت خود دست یابند استراتژی قواعد و رهنمودهائی برای تصمیم گیری است كه بر پایه محورهائی چون ویژگی های بازار ، برداررشد و برتریهای رقابتی استوار می گردد مدیریت استراتژیك رویه ای جامع است كه از شناخت استراتژیك آغاز می شود و سازمان را در مسیر گام های بیشتر به جلو رهنمون می كند گامهائی كه به تولید محصولات نو و به وجود آمدن بازار ها و فناوری های جدید و نیز قابلیت ساده منجر می نماید به نظر پورتر مدیریت استراتژیك استراتژی رقابتی عمل جستجو برای دستیابی به موقعیت رقابتی است تلاش در فراهم نمودن یك موقعیت سود آور و پایدار در برابر عوامل فشار در محیط سازمان دارد استراتژی یك جایگاه با ارزش و ممتاز و یكسری فعالیت  هماهنگ متمایز می باشد ، استراتژی متمایز كردن فعالیت ها و یا انجام فعالیتهای مشابه با روش متمایز است از دیدگاه تامسون و استریكلند استراتژی اساساً یك فعالیت كار آفرینی است كه با مخاطره و خلاقیت همراه است و سعی در شكار فرصت های رقابتی بازار دارد همچنین سلسله ای از اقدامات و برنامه ها برای دستیابی به هدف یا نتیجه ای خاص دارد روش استراتژیك ، خیلی ساده می تواند این باشد كه تنها با یك سوال پندارهای غالب را به چالش فرا خواند چرا ؟ و آنقدر بی وقفه و بی رحمانه همین سوال را در مقابل آنها كه مسئول انجام كارهای معمول هستند مطرح می كند تا خسته شوند .

تعریف واژه استراتژیك



كلمه استراتژی از كلمه یونانی ( stratego) مركب از (stratos) به معنای ارتش و (eGo  )بمعنای رهبرگرفته شده است با این تفاسیر برنامه ریزی استراتژیك نیز اساساً بر همین اساس تدوین می شود و كلیه سازمانهای دولتی و غیر انتفاعی را در بر می گیرد.



تعریف استراتژی



استراتژی را ایجاد یك مزیت منحصر به فرد برای تمایز سازمان از رقبا تعریف می كنند و اساس كار را مدیریت این تمایز می دانند تعریف دیگری نیز از استراتژی قابل مطرح می باشد و آن اینست كه علم و هنر بكار گرفتنی نیروهای سیاسی ، اقتصادی ، روانی و نظامی یك ملت  یا گروهی از ملت ها برای حداكثر حمایت از سیاست های اتخاذ شده كه در زمان جنگ و صلح كاربرد دارد همچنین استراتژی نوع خاص از راه و روش دستیابی به اهداف است كه باید شرایط سه گانه را داشته باشد یعنی در ارتباط با چگونگی دستیابی به اهداف بلند مدت وحیاتی سازمان كه در محیط رقابتی قرار دارد بحث می نماید كه در این رابطه حركت از وضعیت موجود به وضعیت جدید قابل طرح بوده ،  به عبارتی استراتژی عبارتست از طرح و نقشه یعنی نوعی مسیر آگاهانه و مورد نظر یك رهنمود برای برخورد با یك وضعیت خدعه و فریب یك نقشه خاص یا مانور برای انحراف رقیب الگو به ویژه الگویی از یكسری اقدامات مشخص یعنی وسیله ای برای مشخص كردن جایگاه سازمان در محیط بازار و دیدگاه كه استراتژی را یك مفهوم ذهنی می داند و دیدگاهی است مشترك كه میان اعضاء یك سازمان بر مبنای مقاصد یا اقدامات آنان می باشد و در حقیقت می توان به نكات زیر توجه نمود .



    ایجاد یك بستر برای تغییر سازمانی
    ایجاد تعهد و احساس مالكیت
    ایجاد توازن بین ثبات و نوآوری



استراتژی یك واحد كاری مانند سازمانها و شركتها ، برنامه ای است كه خطوط راهنمای رفتار كاری واحد را در سطح وسیعی نشان می دهد برای یك سازمان این برنامه شامل انتخاب خدمات و مشتریهای سازمان ، اهداف اصلی كه توسط این برنامه باید به آنها رسید و سیاستهای تهیه و تخصیص منابع برای رسیدن به اهداف اصلی است ، شخصی كه عهده دار تعیین و تنظیم استراتژی است باید ارتباطات و تاثیرات متقابل واحدهای مختلف را تحت كنترل خود در یابد از طرفی یك مدیر باید چشم انداز گسترده داشته باشد .



مزایای مدیریت استراتژیك



رویكرد مدیریت استراتژیك بر مبنای تعامل مدیران در همه سطوح سازمانی و كسب و كار تاكید نموده و نتایج رفتاری مشخصی را به همراه دارد كه مشخصه نظام تصمیم گیری مشاركتی است به همین علت بررسی تشخیص و ارزیابی دقیق تاثیر فرموله كردن استراتژی بر عملكرد سازمان و یا كسب و كار اغلب نیازمند مجموعه ای از معیارهای مالی و غیره می باشد كه اثربخشی مدیران را مورد ارزیابی قرار می دهند .



به هر حال سودآوری ناشی از طرحهای استراتژیك و مدیریت تغییرات محیطی را می توان در توسعه فعالیتها و افزایش بهره وری و تحقق اهداف و اثربخشی فرآیند مدیریت علمی جستجو نمود . علاوه بر این موارد زیر را نیز می توان در سودآوری مدیریت استراتژیك مطرح نمود .



    فرآیند فرموله كردن استراتژی ، توانائی های سازمان و كسب و كار را برای حل مسائل افزایش می دهند . مدیران با تشویق و پاداش دادن به زیردستان موجب توجه آنها به ملاحظات برنامه ریزی گردیده و بدین طریق در پیش بینی و هدایت كار بوسیله كاركنان یاری و كمك می شوند.
    تصمیمات استراتژیك مبتنی بر گروه شامل تعامل میان همه سطوح احتمالاً بهترین راه حل را در اختیار مدیران قرار می دهد و به علت تصمیمات بهتری احتمالاً محصول این فرآیند خواهد بود . نخست اینكه تولید استراتژیهای مختلف از طریق تعامل گروهی تسهیل می گردد و دیگر اینكه بررسی و ارزیابی انتخابها بهبود می یابد چرا كه اعضای گروه پیش بینی هایی را بر اساس برداشتهای تخصصی ارائه می نمایند .
    انگیزش كاركنان جهت درك بهتر آنها از رابطه بهره وری كه در هر طرح استراتژیك روشن می گردد بهبود می یابد به عبارت دیگر زمانی كه كاركنان و یا نمایندگان آنها در فرآیند فرموله كردن استراتژی مشاركت داشته باشند فهم بهتری از اولویتها و سیستم پاداش سازمان و یا كسب و كار داشته و بنابراین انگیزه بیشتری برای رفتار در جهت اهداف خواهند داشت .
    شكاف و اصطكاك در فعالیتها و در میان افراد و گروههای گوناگون به دلیل مشاركت آنها در فرموله كردن استراتژی باید كاهش یابد چرا كه فرآیند مذكور به روشن كردن نقشهای مختلف كمك می نماید و شكل گیری جلسات گروه كه در مراحل مختلف فرآیند فرموله كردن استراتژی بوجود می آید فهم مسئولیتهای افراد گروههای فرعی را افزایش داده و مشخص تر می نماید .
    مقاومت در مقابل تغییر كاهش می یابد و مشاركت مورد نیاز به حذف عدم اطمینان كه با هر تغییر همراه بوده و ریشه اصلی مقاومتها است كمك می نمایند اگر چه مشاركت بدون اختیار و اقتدار تصمیم گیری ممكن است چندان مطلوب نباشد .



برنامه ریزی استراتژیك



بمنظور ایجاد زیر ساخت های لازم و جهت گیری برای استفاده از مكانیزم برنامه ریزی ، مدیریت استراتژیك بعنوان یكی از موثرترین رویكرد مدیریتی جایگاه ویژه در سازمانهای بزرگ و كوچك پیدا نموده است . درحال حاضر اكثر پروژه های مدیریتی در سطح دنیا ماهیت برنامه ریزی داشته و واژه استراتژیك در ادبیات بسیاری از دست اندركاران مشهود است اما در سازمانهای داخل كشورما توجه و نگرش كمتری به زیر ساخت های استراتژیك می گردد. لذا بعلت عدم حمـایت مناسب و درك درست در انجام پروژه ها فعالیتهای انجام پذیرفته چندان موثر نبوده و مباحث مدیریتی  استراتژیك بصورت كتابخانه در سازمانها در آمده و از رویكرد مناسب در سازمانها خبری نیست عدم حمایت و مشاركت مدیران ، درگیر نشدن كاركنان و واحدهای عملیاتی ، عدم تخصیص منابع با استراتژی ها ، عدم پایش و پیشرفت ، عملیاتی نمودن پروژه ها از جمله موارد قابل توجه در بروز این معضل در سطح سازمانها در كشور ما می باشند متاسفانه بنظر نگارنده ژست نمایش در زمینه اجرایی این شیوه مدیریت در سازمانهای كشور ما وجود دارد كه ضمن هدر رفتن بودجه سازمانها دركشور، نتایچ پروژه را بیك عمل غیر كاربردی تبدیل می نماید باید اذعان داشت كه تفكر استراتژیك مهمترین دغدغه اصلی مدیران سازمان بوده و اگر بخو

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك , تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك، فرایند ها و مدل ها در مدیریت استراتژیک پیشرفته مدیریت مدیریت استراتژیک پیشرفته مدیریت استراتژیک فرآیند مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیکب , پروژه , تحقیق , مقاله , جزوه , پژوهش , دانلود پروژه , دانلود تحقیق , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود پژوهش


Google
About 476,000 results (0.56 seconds)
Search Results
مدیریت استراتژیک و اثرات تفکر استراتژیک درسازمان
www.modiryar.com › ... › مديريت راهبرد و چشم انداز
Translate this page
Dec 7, 2013 - مدیریت استراتژیک و اثرات تفکر استراتژیک در سازمان بهنام قنبری نوران. چکیده: این مقاله ابتدا به بیان معانی لغوی اصطلاح استراتژی می پردازد و ...
[DOC]modiriyate strategy.doc
www.niordc.ir/.../modiriyate%20strategy_5269.doc
Translate this page
موضوع : مديريت استراتژيك ، تفكر استراتژيك. تهيه و تدوين :محمد ميرزائي. مديريت استراتژيك. مديريت استراتژيك سعي براين دارد كه مجموعه اي از دستاوردها و نتايج ...
مدیریت استراتژیک ، تفکر استراتژیک - شرکت نرم آفرین پویا
rojand.com/.../Detail.aspx?...مدیریت-استراتژیک...ت...
Translate this page
مدیریت استراتژیک سعی براین دارد که مجموعه ای از دستاوردها و نتایج عملی و اجرایی خدمات و محصولات دهه اخیر در زمینه خدمات مدیریتی و برنامه ریزی استراتژیک را مورد ...
معرفی درس استراتژی و مدیریت استراتژیک | متمم
motamem.org/معرفی-درس-استراتژی-و-مدیریت-استر...
Translate this page
در مجموعه درسهای مجازی استراتژی و مدیریت استراتژیک در قالب مثالهای کاربردی و با استفاده از آموزش تعاملی، تلاش میشود برنامه ریزی استراتژیک و تفکر ...
تعریف مدیریت استراتژیک چیست؟
vista.ir/article/.../تعریف-مدیریت-استراتژیک-چیست؟
Translate this page
مدیریت استراتژیک مجموعه تصمیم ها و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلند مدت یک ... و موفقیت در رقابت از طریق تلاش برای جا انداختن و اعمال تفکر استراتژیک.
[PPT]مديريت استراتژيك
ftp://ftp.ajums.ac.ir/.../Strategic.../CONCEPTS%20&%...
Translate this page
گرايشها و روشهاي متداول برنامه ريزي: - برنامه ريزي مشاركتي و تعاملي. - مديريت استراتژيك، بصيرت و تفكر استراتژيك. - مديريت تغيير ، مديريت دانش.
مبنای تفکر استراتژیک / سمینار علمی دانشکدة مدیریت دانشگاه امام صادق ...
www.hawzah.net/.../مبنای-تفکر-استراتژیک-سمینا...
Translate this page
به طور کلی مفهوم استراتژی و مفهوم تفکر که در دنیای مدیریت و علوم انسانی هستند از سخت ترین مفاهیم می باشند. یعنی از دنیای کمیات فوق العادة مشکل تر هستند، ...
تفکر استراتژیک و برنامه استراتژیک چیست؟ - مدیران ایران
modiriran.ir/.../تفکر-استراتژیک-و-برنامه-استراتژ...
Translate this page
Review by محمد صفری
Apr 12, 2015 - آیا در دوران جدید عصر برنامه ریزی استراتژیک به سر رسیده و نقش آن به تفکر استراتژیک سپرده شده است؟ رویکرد سازنده تر و مفید تری هم برای این ...
[PPT]تفکر استراتژیک
www.hajarian.com/esterategic/tarjomeh/mirmajidi.ppt
Translate this page
تفکر استراتژيک. محمدحسین میرمجیدی. دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی سازمانی. دانشکده کارآفرینی – دانشگاه تهران. mirmajidi@gmail.com. عناوین مورد ...
مدیریت راهبردی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../مدیریت_...
Translate this pagePersian Wikipedia
مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور ...
[PDF]ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﮏ ﮐﻠﻴﺎﺕ - ﻓﺼﻞ ﺍﻭﻝ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺭﯾﺰی ﻭ ﺑﺮ
www.aja.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID...98df...
Translate this page
ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ﻭ ﻣﮑﺎﺗﺐ ﺍﺻﻠﯽ ﺁﻥ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ ﻭ ﺳﻴﺮ ﺗﺤﻮﻻﺕ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ. ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﯾﻨﺪ ﺗﺤﻮﻻﺕ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺩﺭ ﻣﻔﻬﻮﻡ. ﻋﺎﻡ ﻭ ﮐﻠﯽ ﺁﻥ ..... ﺭﯾﺰی ﻣﺸﺎﺭﮐﺘﯽ ﻭ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ، ﺑﺼﻴﺮﺕ ﻭ ﺗﻔﮑﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ.
معاونت تربیت و آموزش /مدیریت استراتژیک
www.aja.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object...ID...
برنامهریزی مشارکتی و تعاملی، مدیریت استراتژیک، بصیرت و تفکر استراتژیک و دیدگاه تلفیقی برنامهریزی، مدیریت تغییر، مدیریت دانش و سازمانهای یادگیرنده ...
تفکر استراتژیک چه تفاوتی با مدیریت استراتژیک دارد؟ - [مدیـــــر ...
mediamanager.ir/.../تفکر-استراتژیک-چه-تفاوتی-...
Translate this page
Oct 30, 2012 - در دو مطلب قبلی سری مطالب مدیریت و کسب و کار به زبان ساده در مورد تفکر استراتژیک صحبت کرده بودم. در یک مطلب هم در مود هدف‌گذاری صحبت کردم ...
[PDF]270 K - سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهران
https://journals.ut.ac.ir/article_29187_07a8df05fd432...
Translate this page
by منوریان - ‎2012 - ‎Related articles
ﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي. : ﺗﻔﻜـﺮ اﺳـﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ، ﻋـﺰم اﺳـﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ،. ﺗﻔﻜـﺮ در زﻣـﺎن، ﻧﮕـﺮش ﺳﻴﺴـﺘﻤﻲ،. ﻓﺮﺻﺖ. ﻃﻠﺒﻲ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪاﻧﻪ، ﭘﻴﺸﺮوي ﺑ. ﺮاﺳﺎس روﻳﻜﺮد ﻋﻠﻤﻲ . . 1. داﻧﺸﻴﺎر. ﮔﺮوه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ دوﻟﺘﻲ، داﻧﺸﻜﺪه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ، داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان، اﻳﺮان.
مدیریت استراتژیک - کتابها و مقالات مدیریت: سفارش و خرید اینترنتی ...
www.aryanabook.com/کتاب/مدیریت-استراتژیک.html
Translate this page
مدیریت استراتژیک. جدولی لیست ... استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور؛ راهنمای برنامه ریزی و اجرا ... اوج‌گیری، قواعد سه گانه تفکر استراتژیک پیشرفته.
مقاله نقش تفکر (مدیریت) استراتژیک مدیران در موفقیت سازمان ها
www.civilica.com/Paper-ICOM01-ICOM01_0194=نق...
Translate this page
مقاله نقش تفکر (مدیریت) استراتژیک مدیران در موفقیت سازمان ها, در همایش بین المللی مدیریت (International Conference on Management) توسط آتنا بهراد, سیدمحمود ...
مقاله بررسی و نقدی بر برنامه ریزی ، مدیریت و تفکر استراتژیک در ...
www.civilica.com/Paper-IIEC05-IIEC05_162=بررس...
Translate this page
مقاله بررسی و نقدی بر برنامه ریزی ، مدیریت و تفکر استراتژیک در سازمانها, در پنجمین کنفرانس ملی مهندسی صنایع (05th International Industrial Engineering ...
MBA مدیریت استراتژیک - موسسه آموزش عالی آزاد بهار
www.bahar.ac.ir/.../c23-MBA-مدیریت-استراتژیک/
Translate this page
MBA مدیریت استراتژیک دوره ایست که پس از طی آن، دانش پژوه قادر خواهد بود تا : ... مفاهیم استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک و مدیریت ...
تفکر استراتژيک چیست ؟ | مسعود علامه
www.masoudallameh.com › باز نشر
Translate this page
تفکر استراتژیک مقدمه: مدیران همواره با واژه های «مبهم» و «چندمعنای» ادبیات مدیریتی مواجه بوده اند. تبیین این واژه ها می تواند در شناخت و بهره گیری بهتراز.
جستارهای مدیریت و حسابداري - بررسی مقایسه ای مدیریت استراتژیک و ...
yousefjaliliyan.blogfa.com/post-15.aspx
Translate this page
در محیطی که ویژگی های آن پیچیدگی و تغییر مستمر است، گفته می شود که ظرفیت نوآوری و تفکر استراتژیک واگرا بسیار بیشتر از برنامه ریزی محافظه کارانه و ...
تفکر استراتژيک فراتر از مديريت استراتژيک | موسسه زبان سفیر ...
gosafir.com › صفحه اصلی › اخبار
Translate this page
تفکر استراتژیک فراتر از مدیریت استراتژیک ... به نانوشته ها و ناگفته های تفکراستراتژیک در عرصه ی مدیریت کسب وکار، ورود به بازارهای جدید، تدوین راهبردهای ...
[PDF]اول ﻓﺼﻞ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ
iribu.ac.ir/.../Strategic%20Management/.../CHAPTER_...
Translate this page
ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺻـﻨﻌﺖ و ﻣﺒـﺎﻧﯽ رﻗﺎﺑـﺖ در آن ﯾـﺎ ﺑـﻪ. ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺟﻬﺖ ﮔﯿﺮي ﮐﻞ ﺳﺎزﻣﺎن و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺟﻬﺘﯽ ﻣﺴﺘﻠﺰم اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺷـﺪ ﺳـﺎز. ﻣﺎن و ﺗـﯿﻢ. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﺗﻔﮑﺮ ﺧﻮد را روي ﻣﻘﺼﺪ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﮐﻨﻨﺪ ...
انتشارات دنیای اقتصاد. تفکر استراتژیک
book.donya-e-eqtesad.com/تفکر-استراتژیک
Translate this page
مدیریت استراتژیک فرایندی است که با آن مدیران استراتژی هایی را تدوین و اجرا می کنند تا به عملکرد بالایی دست یابند و مزیت رقابتی پایدار خلق کنند.
تفکر استراتژیک - مبانی سازمان و مدیریت
strategic3.persianblog.ir/tag/تفکر_استراتژیک
Translate this page
تفکر استراتژیک و معنای لغوی استراتژی. ساعت ٢:۱۳ ب.ظ روز شنبه ٢ دی ،۱۳٩۱ کلمات کلیدی: معنی استراتژی ،تفکر استراتژیک ...
پرتال رسمی انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران - پرتال انجمن ...
www.issm.ir/
Translate this page
بسمه تعالی کارگاه آموزشی پیاده سازی فرامین و فنون تفکر استراتژیک در عمل مدرس: دکتر عطااله هرندی، مدرس دانشگاه و مشاور مدیریت استراتژیک، عضو بنیاد ملی ...
[PDF]ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﻱ ﺗﻔﮑﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﮏ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻧﺠﻴﺮﻩ ﺗﺎﻣﻴ - SID
sid.ir/fa/vewssid/s_pdf/18513850232.pdf
Translate this page
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻮﻓﻖ ﺩﺭ ﺯﻧﺠﻴﺮﻩ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪ ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺗﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺗﻔﮑﺮﺍﺕ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﮏ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺳﺎ ... ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺳﻌﻲ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﮑﻴﻪ ﺑﺮ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﮏ ﻭ ﺗﻔﮑﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﮏ ﻭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎﻫﻢ ﻭ ...
مدیریت و فرهنگ - تفکر و برنامه ریزی استراتژیک
farhangestane-nab.blogfa.com/post-56.aspx
Translate this page
مینزبرگ معتقد است: برنامه ریزی و تفکر استراتژیک در بر گیرنده دو فرایند فکری مجزا هستند: برنامه‌ریزی استراتژیک با تجزیه و تحلیل، ایجاد و رسمی کردن ...
مدیـریت استـراتژیک - مدیریت استراتژیک چیست؟
sterategy.blogfa.com/post/1
Translate this page
پژوهشهاي انجام گرفته ، مزايايي را براي تفكر استراتژيك و تعهد عميق به فرايند مديريت استراتژيك قايل است، از جمله تفكر و تعهد استراتژيك : 1- سطوح مختلف ...
[PDF]مديريت استراتژيك و ضرورت و موانع بكارگیري آن در سازمانها معصومه عربشا
www.ensani.ir/storage/Files/20101108184900-1.pdf
Translate this page
دارا بودن تفكر و برنامه ريزي استراتژيك به مديران كمك مي كند براي. سازمان خود نوعي مزيت ... در اين مقاله سعي شده است نگاهي گذرا به مديريت استراتژيك و ضرورت و.
مدیریت استراتژیک - بورس اوراق بهادار تهران
www.tse.ir/cms/Default.aspx?tabid=386&ctl...
Translate this page
Feb 10, 2010 - برای اجــرای برنامه‌ریزی استراتژیک بر توسعه و ارتقاء تفکر استراتژیک به عنوان یکی از عوامل بنیادی توسعه فرهنگ و دانش راهبردی مدیران ...
تفکر استراتژیک چیست - علم مدیریت
managr.blogfa.com/tag/تفکر-استراتژیک-چیست
Translate this page
در این بررسی ضرورت تفکر استراتژیک و مزیتهای آن، ماهیت و کارکرد آن و درنهایت یک الگوی مفهومی برای این شیوه تفکر تشریح می شود. منظور اصلی مقاله تنها ...
اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - ريشه يابي تفكر و برنامه ريزي استراتژيك
athir.blogfa.com/post-2498.aspx
Translate this page
چكيده: در محيطي كه ويژگي آن پيچيدگي و تغيير مستمر است، گفته مي شود كه ظرفيت نوآوري و تفكر استراتژيك واگرا بسيار بيشتر از برنامه‌ريزي استراتژيك ...
آپارات - فنون تفکر استراتژیک
www.aparat.com/result/فنون_تفکر_استراتژیک
Translate this page
کلاس درس آنلاین تفکر استراتژیک ترم چهارم جلسه دوم مورخ 1391/01/27 -. آکادمی مجازی ... سومین کنفرانس MBA و مدیریت استراتژیک آکادمی مجازی ایران. آکادمی مجازی ...
بازارگردی - مدیریت استراتژیک
sabehzadi.blogfa.com/tag/مدیریت-استراتژیک
Translate this page
ازطریق به کارگیری مفاهیم مدیریت و روانشناسی، چارچوبی می توان ارائه کرد که در برطرف ساختن کمبود اشاره شده مورداستفاده قرار گیرد.تفکر استراتژیک باید در دو ...
پایگاه تحلیلی خبری آذر نگاه خوی - اخبار > مدیریت استراتژیک در سیره ...
azarnegah.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=25...
Translate this page
مدیریت استراتژیک در سیره مقام معظم رهبری .... پس وقتی صحبت از تفکر استراتژیک یک رهبر برای اداره جامعه است، چهار چیز مدنظر است: اول این که کل هرم یعنی جامعه ...
تفکر استراتژیک-5540 - طرح توجیهی
justification.dl26.ir/paper/2016-acton-5540.html
Translate this page
May 11, 2016 - تفکر استراتژیک، در قالب پاورپوینت و 50 اسلاید ... پاورپوینت مدیریت استراتژیک-9316: پاورپوینت مدیریت استراتژیک، در 23 اسلاید دسته ...
ارتعاش اندیشه ( فرکانس تفکر ) - عناوین کتاب های مدیریت استراتژیک ...
ferekans-tafakor.mihanblog.com/post/385
Translate this page
Mar 12, 2016 - برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت عملکرد متدولوژی ORISE - محسن لاسمی; برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت و ...
MBA - تفکر استراتژیک چیست؟
m-b-a.blogfa.com/post-171.aspx
Translate this page
MBA - تفکر استراتژیک چیست؟ - در این وبلاگ به مدیریت به طور کلی و MBA به طور خاص پرداخته می شود.
لزوم تفکر استراتژیک در مدیریت یکپارچه - گسترش صمت
www.smtnews.ir/.../19074-لزوم-تفکر-استراتژیک-د...
Translate this page
Apr 9, 2016 - سمیه مقدم - گروه معدن: در هزاره سوم، تفکر و رویکرد استراتژیک به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر مدیریت استراتژیک به شمار می‌رود. استفاده از این شیوه ...
[PDF]ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋﻳﻚ و ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﻲ ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﺪﻳﺮ
t1ww.tpww.ir/abfa_content/media/.../34695_orig.pdf
Translate this page
ﮔﻴﺮﻱ ﻭ ﻗﻄﻌﻴﺖ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﺁﻳﻨﺪﻩ، ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺪﻝ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﻚ ﺭﺍ ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺗﺮ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ . ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ..... ﭘﮋﻭﻫﺸﻬﺎﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ، ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻔﻜﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﻚ ﻭ ﺗﻌﻬﺪ ﻋﻤﻴﻖ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﻳﻨﺪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﺳﺘﺮ.
تفاوت تفکر استراتژیک با برنامه ریزی استراتژیک - آینده پژوهی و ...
nematibabak.persianblog.ir/post/73/
Translate this page
Oct 3, 2012 - تفاوت تفکر استراتژیک با برنامه ریزی استراتژیک. مهندس بابک نعمتی. تفکر استراتژیک چیست؟ «تعریف» ابزاری برای معرفی مفاهیم و ...
توسعه تفکر مدیریت استراتژیک برای غلبه بر چالشهای انرژی ضروری ...
www.shana.ir/.../توسعه-تفکر-مدیریت-استراتژیک-...
Translate this page
Jul 20, 2015 - شرکت ملی نفت ایران برای غلبه بر چالشهای موجود در بخش انرژی باید تفکر استراتژیک مدیریتی شامل مهارتهای مدیریتی و به روز شدن فنی را توسعه ...
گالیانارز: ایران تنها کشور دارای تفکر مدیریت استراتژیک جنگ در دنیا
basijnews.ir/.../گالیانارز-ایران-تنها-کشور-دارای-تفک...
Translate this page
نویسنده اسپانیایی کتاب «جنگ ایران و عراق، جنگ صهیونیسم علیه امام‌ خمینی (ره)» جمهوری اسلامی را تنها کشوری در دنیا خواند که دارای تفکر مدیریت استراتژیک جنگ ...
هفت اصل کلیدی در تفکر استراتژیک - انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید ...
modiransbu.blogsky.com/1393/08/04/post-199/
Translate this page
هفت اصل کلیدی در تفکر استراتژیک. این روزها بازار برنامه‌ریزی استراتژیک در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها گرم است. اما مدیران و مشاوران برنامه‌ریز استراتژیک آن‌ها ...
استراتژی اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت استراتژیک ...
system.parsiblog.com/.../استراتژي+اقيانوس+آبي+به+...
Translate this page
یکی از مهمترین تحولات در این حوزه که منجر به پیدایش انقلابی در حوزه استراتژیک شده است، "استراتژی اقیانوس آبی" می‌باشد که با رویکرد تفکر استراتژیک همراه با ...
com . تراکمه » Blog Archive » اصول و مفاهيم مديريت استراتژيك
terakmeh.com/اصول-و-مفاهيم-مديريت-استراتژيك/
Translate this page
بالاترین لایه در سلسه مراتب سازمانی، مدیریت ارشد است که تصمیم‌گیران در حوزه تفکر استراتژیک می‌باشند. نقش این لایه در نظام مدیریت استراتژیک شامل موارد ...
تاریخچه و مفاهیم مدیریت استراتژیک - مدیرسان
www.modirsun.com/.../تاریخچه-و-مفاهیم-مدیریت-است...
Translate this page
تاریخچه و روند شکل گیری مفهوم استراتژی و مدیریت و طرح‌ریزی استراتژیک بهمراه مفاهیم پایه آن. ... رويکرد و تفکر سيستمي. 247 0 1394/2/27. رويکرد و تفکر ...
دکتر نادر سیدکلالی | یادداشت هایی درباره مدیریت، استراتژی و مدیریت ...
www.seyedkalali.com/page/11/
Translate this page
15 آبان 1391 استراتژی رفتاری و شناختی, انجمن ها، کنفرانس ها و رخدادهای مدیریت استراتژیک, برنامه ریزی استراتژیک, تفکر استراتژیک, دکتر نادر سیدکلالی, ...
آکادمی مجازی ایرانیان - دوره مجازی مدیریت استراتژیک پیشرفته
www.elearnever.com/.../advanced-strategic-manageme...
Translate this page
دوره آموزش مجازی مدیریت استراتژیک پیشرفته به صورت آفلاین برگزار می گردد. ... جلسه سوم: الگوهای شکل گیری تفکر استراتژیک-مدل فرایند برنامه ریزی موریسی ...
[PDF]ﺗﺤﻠﯿﻞ راﺑﻄﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ - مطالعات مدیریت بهبود و تحول
jmsd.atu.ac.ir/article_1153_ba397b7cdfb645898e9db...
Translate this page
by توکلی - ‎2015
اﻟﮕﻮي ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺮاي ارزﯾﺎﺑﯽ ﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ، ﻣﺪل ﭘﻨﺞ. ﻋﻨﺼﺮ ﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺟﯿﻦ ﻟﯿﺪﮐﺎ و اﻟﮕﻮي ارزﯾـﺎ. ﺑﯽ ﻇﺮﻓﯿـﺖ ﺗﻐﯿﯿـﺮ ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽ، ﻣـﺪل ﻫﺸـﺖ ﺑﻌـﺪي. وﯾﻠﯿﺎم ﺟﺎج ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ . ﺗﺤﻠﯿﻞ. ﻫﺎي آﻣﺎري ﻧﺸﺎن داد ﺳﺎزﻣﺎن.
Searches related to تفكر استراتژیك در مدیریت استراتژیك

مدیریت استراتژیک doc

تعریف استراتژی سازمان

تاریخچه مدیریت استراتژیک

تدوین استراتژی موفق

انواع استراتژی

مزایای مدیریت استراتژیک

استراتژی کاهش هزینه

استراتژی تاکتیکی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,257
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,257
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 135,420
  • بازدید کلی : 2,643,967