loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 213 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

آشنایی با شبکه های کامپیوتری

آشنایی با شبکه های کامپیوتری دسته: کامپیوتر
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 114 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22

یک شبکه شامل مجموعه­ای از دستگاهها (کامپیوتر، چاپگر و ) بوده که با استفاده از یک روش ارتباطی (کابل، امواج رادیوئی، ماهواره) و به منظور اشتراک منابع فیزیکی (چاپگر) و اشتراک منابع منطقی (فایل) به یکدیگر متصل می­گردند شبکه­ها می­توانند با یکدیگر نیز مرتبط شده و شامل زیر شبکه­هائی باشند

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

آشنایی با شبکه های کامپیوتری

 

یک شبکه شامل مجموعه­ای از دستگاهها (کامپیوتر، چاپگر و ...) بوده که با استفاده از یک روش ارتباطی (کابل، امواج رادیوئی، ماهواره) و به منظور اشتراک منابع فیزیکی (چاپگر) و اشتراک منابع منطقی (فایل)  به یکدیگر متصل می­گردند. شبکه­ها می­توانند با یکدیگر نیز مرتبط شده و شامل زیر شبکه­هائی باشند.

تفسیم بندی شبکه ها

شبکه­های کامپیوتری را بر اساس مولفه­های متفاوتی تقسیم بندی می­نمایند. در ادامه به برخی از متداولترین تقسیم­بندی های موجود اشاره می­گردد .

تقسیم بندی بر اساس نوع وظایف

کامپیوترهای موجود در شبکه را با توجه به نوع وظایف مربوطه به دو گروه عمده: سرویس­دهندگان (Servers) و یا سرویس­گیرندگان (Clients) تقسیم می­نمایند. کامپیوترهائی در شبکه که برای سایر کامپیوترها سرویس ها و خدماتی را ارائه می نمایند، سرویس­دهنده نامیده می­گردند. کامپیوترهائی که از خدمات و سرویس­های ارائه شده توسط سرویس­دهندگان استفاده می کنند، سرویس گیرنده نامیده می­شوند. در شبکه­های Client-Server، یک کامپیوتر در شبکه نمی­تواند هم به عنوان سرویس­دهنده و هم به عنوان سرویس­گیرنده، ایفای وظیفه نماید.

 

 

در شبکه­های Peer-To-Peer، یک کامپیوتر می­تواند هم بصورت سرویس­دهنده و هم بصورت سرویس­گیرنده ایفای وظیفه نماید.

 

یک شبکه LAN در ساده ترین حالت از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • دو کامپیوتر شخصی. یک شبکه می­تواند شامل چند صد کامپیوتر باشد. حداقل یکی از کامپیوترها می­بایست به عنوان سرویس­دهنده مشخص گردد. (در صورتی که شبکه از نوع Client-Server باشد). سرویس­دهنده، کامپیوتری است که هسته اساسی سیستم عامل  بر روی آن نصب خواهد شد.
  • یک عدد کارت شبکه (NIC) برای هر دستگاه. کارت شبکه نظیر کارت­هائی است که برای مودم و صدا در کامپیوتر استفاده می­گردد. کارت شبکه مسئول دریافت، انتقال، سازماندهی و ذخیره­سازی موقت اطلاعات در طول شبکه است. به منظور انجام وظایف فوق کارت­های شبکه دارای پردازنده، حافظه و گذرگاه اختصاصی خود هستند.

تقسیم بندی بر اساس توپولوژی

الگوی هندسی استفاده شده جهت اتصال کامپیوترها، توپولوژی نامیده می­شود. توپولوژی انتخاب شده برای پیاده­سازی شبکه­ها، عاملی مهم در جهت کشف و برطرف نمودن خطاء در شبکه خواهد بود. انتخاب یک توپولوژی خاص نمی­تواند بدون ارتباط با محیط انتقال و روش های استفاده از خط مطرح گردد. نوع توپولوژی انتخابی جهت اتصال کامپیوترها به یکدیگر، مستقیما" بر نوع محیط انتقال و روش­های استفاده از خط تاثیر می­گذارد. با توجه به تاثیر مستقیم توپولوژی انتخابی در نوع کابل کشی و هزینه­های مربوط به آن، می­بایست با دقت و تامل به انتخاب توپولوژی یک شبکه همت گماشت. عوامل مختلفی جهت انتخاب یک توپولوژی بهینه مطرح می­شود. مهمترین این عوامل بشرح ذیل است:

- هزینه. هر نوع محیط انتقال که برای شبکه LAN انتخاب گردد، در نهایت می­بایست عملیات نصب شبکه در یک ساختمان پیاده­سازی گردد. عملیات فوق فرآیندی طولانی جهت نصب کانال­های مربوطه به کابل ها و محل عبور کابل ها در ساختمان است. در حالت ایده­آل کابل­کشی و ایجاد کانال­های مربوطه می­بایست قبل از تصرف و بکارگیری ساختمان انجام گرفته باشد. بهرحال می­بایست هزینه نصب شبکه بهینه گردد.

- انعطاف پذیری . یکی از مزایای شبکه های LAN، توانائی پردازش داده­ها و گستردگی و توزیع گره­ها در یک محیط است. بدین ترتیب توان محاسباتی سیستم و منابع موجود در اختیار تمام استفاده­کنندگان قرار خواهد گرفت. در ادارات همه چیز تغییر خواهد کرد. (لوازم اداری، اتاقها و ...). توپولوژی انتخابی می­بایست بسادگی امکان تغییر پیکربندی در شبکه را فراهم نماید. مثلا" ایستگاهی را از نقطه­ای به نقطه دیگر انتقال و یا قادر به ایجاد یک ایستگاه جدید در شبکه باشیم.

سه نوع توپولوژی رایج در شبکه­های LAN استفاده می گردد:

  • BUS
  • STAR
  • RING

توپولوژی BUS

یکی از رایجترین توپولوژی­ها برای پیاده­سازی شبکه­های LAN است. در مدل فوق از یک کابل به عنوان ستون فقرات اصلی در شبکه استفاده شده و تمام کامپیوترهای موجود در شبکه (سرویس دهنده، سرویس­گیرنده) به آن متصل می­گردند.

 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : آشنایی با شبکه های کامپیوتری , آشنایی , شبکه های کامپیوتری , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 1,070,000 results (0.52 seconds)
Search Results
آشنایی با شبکه‌‌های کامپیوتری؛ قسمت اول: شبکه‌های با‌سیم - زومیت
www.zoomit.ir/2013/5/20/.../1-شبکه-های-کامپیوتری/
Translate this page
May 20, 2013 - ما در پیمودن قدم‌های اول و آشنایی اولیه در این زمینه به شما کمک می‌کنیم. با زومیت همراه باشید. در انتشار سری «آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری» وقفه‌ای ...
آشنایی با مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری network - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../آشنایی-با-مفاهیم-شبکه‌های-کامپیوتری-net...
Translate this page
آشنایی با مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری network استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده وسازمانها وموسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند ...
[PDF]ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮي
www.ssu.ac.ir/.../Familiar-with-computer-networks.pd...
Translate this page
واﺣﺪ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ درﻳﺎﺳﺎﻓﺖ. [H.A]آﺷﻨﺎﺋﻲ ﺑﺎ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮي. Web Site : www.daryasoft.com |Mail : support@daryasoft.com 1. ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮي. ﻳﻚ ﺷﺒﻜﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اي از دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎ.
آشنایی با شبکه‌‌های کامپیوتری؛ قسمت اول: شبکه‌های با‌سیم - شگفت انگیز
www.shegeftangiz.com/.../آشنایی-با-شبکه‌‌های-کامپی...
Translate this page
شبکه کامپیوتری شبکه . این واژه امروزه به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین بخش های دنیای فناوری و کامپیوتر اختصاص دارد. کافی است نگاهی به موضوعات ...
فیلم آشنایی با شبکه های کامپیوتری - آپارات
www.aparat.com/.../فیلم_آشنایی_با_شبکه_های_کام...
Translate this page
در مسیر شبکه در این فیلم آموزشی با تجهیزات شبکه،توپولوژی های شبکه،استاندارد های شبکه و.. در قالب انیمیشن های زیبا آشنا می شوید. فیلم آشنایی با شبکه ها.
آشنایی با تجهیزات شبکه | مای تک
www.mytech.ir › اینترنت و شبکه
Translate this page
Apr 23, 2014 - یک شبکه کامپیوتری متشکل از تعدادی کامپیوتر به همراه تجهیزات جانبی ... هنوز اکثر کسب و کارها شبکه های خود را با زیر ساخت کابل می سازند به ...
کارگاه آشنايی با شبکه های رايانه ای - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › مذهبی
Translate this page
در اين کارگاه قرار است به مبانی شبکه های رايانه ای، مزايای بهره گيری از شبکه، آشنايی با برخی تجهيزات مورد نياز، و نحوه پياده سازی شبکه ای کوچک مورد اشاره قرار ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری - کتاب سبز
ketabesabz.com/tag/آشنایی-با-شبکه-های-کامپیوتری
Translate this page
دانلود کتاب های مرتبط با آشنایی با شبکه های کامپیوتری.
[PDF]ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺷﺒﻜﻪ هﺎ
dlia.ir/kotob/pdf.f.mozooei/011/005/01.pdf
Translate this page
در ﺣﺎﱄ آﻪ اﻳﺪﻩ دو آﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮي آﻪ ﺑﺎ آﺎﺑﻞ ﺑﻪ هﻢ ﻣﺘـﺼﻞ ﺷـﺪﻩ. اﻧﺪ. ﳑﻜﻦ اﺳﺖ ﻋﺠﻴﺐ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﺮﺳﺪ وﱄ در ﮔﺬﺷﺘﻪ اﻳﻨﻜﺎر ﻣﻮﻓﻘﻌﻴﺖ. ﺑﺰرﮔﻲ در ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﳏﺴﻮب ﻣﻲ ﺷﺪ ! در اﺑﺘﺪا ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي ﺷﺒﻜﻪ ﺗﻌﺪاد آﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ هـﺎي ﻣﺘـﺼﻞ و ﻧﻴـﺰ.
آشنایی مقدماتی با شبکه های کامپیوتری و معرفی تجهیزات آن | انجمنهای ...
forum.persiantools.com › ... › شبکه › مقالات آموزشی
Translate this page
Aug 20, 2011 - 3 posts - ‎2 authors
شبکه هاي کامپيوتري مجموعه اي از کامپيوترهاي مستقل متصل به ... در همين سند عبارت «شبکه» اين طور تعريف شده است : « اتصال سه با چند نهاد ...
آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری؛ قسمت نهم: آشنایی با کانکشن‌های Power ...
www.hezarsoo.com › آموزش شبکه
Translate this page
Dec 5, 2015 - یک شبکه مبتنی بر Power Line، سیم‌های برق ساختمان را به کابل شبکه تبدیل می‌کند؛ به این معنا که این سیم‌ها، علاوه بر کارکرد معمولی، ...
آشنایی با تجهیزات یک شبکه - طراحی وب سایت | وب کاران
www.webkaran.com › فهرست مقالات
Translate this page
حال براي اينكه اين شبكه ها كه شامل هزاران كامپيوتر هستند بتوانند به درستي با هم در ... در شبكه هاي محلي اترنت اوليه براي ارتباط از كابل كواكسيال استفاده ميشود.
شبکه چیست ؟ آشنایی با شبکه های کامپیوتری - خدمات شبکه
fanoos.me/.../شبکه-چیست-؟-آشنایی-با-شبکه-های-کام...
Translate this page
May 13, 2015 - این بدین معنا است که رایانه ها می توانند با یکدیگر صحبت (ارتباط) و تبادل اطلاعات داشته باشند. معمولاً در چنین حالتی رایانه های موجود در شبکه با ...
برگ سبز - آشنایی با شبکه
j60.blogfa.com/page/1.aspx
Translate this page
همانطور که ميدانيد همه شماره هاي تلفن با يکديگر تفاوت دارند و همگي منحصر به فرد هستند. در شبکه جهاني اينترنت نيز هر کامپيوتر داراي شماره خاصي است که آدرس IP ...
[PDF]ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﻱ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻱ – ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺸﻮﺭﺕ
ceit.aut.ac.ir/.../Intro%20to%20Network%20and%20S...
Translate this page
ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﻱ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﻱ. –. ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺸﻮﺭﺕ. ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻭ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﭘﺎﻳﻪ ﺍﻱ ﺷﺒﻜﻪ. ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺸﻮﺭﺕ. ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺸﻮﺭﺕ. سرفصل مطالب ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت هشتم: امنیت شبکه | سرویس
www.ghatreh.com/.../آشنایی-شبکه-های-کامپیوتری-ق...
Translate this page
Jul 16, 2014 - سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از زومیت؛ بخش اخبار علم و فناوری: ... - شبکه یکی از محبوب ترین بخش های دنیای فناور.
دانلود کتاب آشنایی با کابل های شبکه های کامپیوتری - کتابناک
ketabnak.com › رایانه › شبکه
Translate this page
پروژه ای که بصورت پاورپوینت در کلاس درس ارتباط داده های رایانه ای ارائه شد . حق تکثیر: با ذکر نام نویسنده و منبع ، بلامانع است .
[DOC]آشنایی با مدارك بین المللی شبکه هاي کامپیوتري و امنیت
karaj.alborz.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?...
Translate this page
آشنایی با مدارك. بین المللی شبکه هاي کامپیوتري. و امنیت. استاد محترم:استاد صهبا. تهیه و تنظیم : شبنم موسوی. گروه مهندسی کامپیوتر. تابستان 91. فهرست. مقدمه .
آشنایی با تجهیزات شبکه - ارتباطات شبکه ثامن
www.samenshop.ir/fa/learning/31.../317-equipmentt
Translate this page
شما اینجا هستید: خانه آموزش آموزش آشنایی با تجهیزات شبکه ... از کابل های فوق ، علاوه بر شبکه های کامپیوتری در سیستم های تلفن نیز استفاده می گردد. هفت نوع ...
آموزش شبکه - پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر
parsmodir.com/network/
Translate this page
در بخش دوم می توانید با سخت افزارهای شبکه بیشتر آشنا شوید. نظر به اهمیت کابل کشی در فصل سوم کابل ... بخش اول مفاهیم، تعاریف و کلیات شبکه های کامپیوتری ...
دانلود کتاب آشنایی با شبکه های کامپیوتری
mybook.ir/tag/آشنایی_با_شبکه_های_کامپیوتری
Translate this page
دانلود رایگان کتاب الکترونیکی آشنایی با شبکه های کامپیوتری.
آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری؛ قسمت چهارم: بهینه‌سازی شبکه وای‌فای به ...
www.hassas-computer.com/preview?post=449
Translate this page
Aug 29, 2015 - ... و بهینه، به کمک تنظیمات شبکه خواهیم پرداخت. آنچه تاکنون در سری «آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری» مطرح شده است: - قسمت اول: شبکه‌های باسیم
آشنایی با توپولوژی شبکه و انواع مختلف آن - سکان آکادمی
https://www.sokanacademy.com/.../آشنایی-با...شبکه...
Translate this page
Mar 12, 2016 - برای اطلاعات بیشتردر مورد انواع توپولوژی با سکان آکادمی همراه باشید. ... بحث شبکه های کامپیوتری بحث بسیار گسترده یی است که نیازمند مقالات ...
فراخوان ثبت نام در دوره آموزشی آشنایی با شبکه های کامپیوتری PASSIV ...
www.nezamqom.ir/851-فراخوان-ثبت-نام-در-دوره-آموز...
Translate this page
Nov 22, 2015 - جهت شرکت و ثبت نام در دوره آموزشی آشنایی با شبکه های کامپیوتری PASSIV، ضمن مطالعه مطالب ذیل عدد 50 را به همراه نام و نام خانوادگی به سامانه ...
آموزش آشنایی با شبکه‌‌های کامپیوتری؛ قسمت دوم: شبکه‌های بی‌سیم ...
www.shoo.ir/article/344
Translate this page
May 30, 2013 - در قسمت اول از سری مقالات آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری به شبکه‌ باسیم پرداختــیم. در ادامه این مبحث با شبکه‌های بی‌سیم آشنا می‌شویم. توضیح: ...
سمینار آموزشی آشنایی با طراحی شبکه های کامپیوتری از مجتمع فنی ...
takhfifan.com/مجتمع-فنی-31845/
Translate this page
مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد در تاریخ 15 آبان ماه 1389 در یکی از مناطق پر تردد شهر تهران افتتاح شد . این نمایندگی با مساحت بالغ بر1100 متر مربع در 4 طبقه ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری - دانلود مقاله و پروژه - فایل ناب
maghale2020.filenab.com/product-59047-آشنايي-با-...
Translate this page
آشنایی شبکه های کامپیوتری پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه دانلود تحقیق.
آزمون دوره‌های آموزشی «آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری» و «مجازی سازی ...
www.bpums.ac.ir/fa/Announce/ShowAnnounce.aspx?...
Translate this page
Mar 15, 2015 - به اطلاع می‌رساند آزمون دوره آموزشی غیرحضوری «آشنایی با شبکه های کامپیوتری» و «مجازی سازی با نرم افزار VMware » را برای گروه کارکنان فناوری ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری -مقدمه | آی آموزش
iamozesh.com › آموزش
Translate this page
Jan 12, 2016 - قسمت دوم. چکيده امروزه فن آوری اطلاعات(شبکه های کامپیوتری) در همه بخش های سازمان ها رسوخ نموده است و حتی مهم ترین منبع سازمان یعنی منبع انسانی از ...
دانلود جزوه آشنایی با شبکه های کامپیوتری » آموزش امنیت در شبکه های ...
www.ccsp.ir › +NETWORK
Translate this page
دانلود جزوه آشنایی با شبکه های کامپیوتری در این آموزش شما با مفاهیم پایه ایی شبکه آشنا می شود. و آماده ورود به دوره های تخصصی تر شبکه خواهید شد. دانلود جزوه آشنایی ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه
20mikham.com/شبکه-های-کامپیوتری-و-امنیت-شبکه/
Translate this page
Apr 15, 2016 - پروژه حاضر با عنوان آشنایی با شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه برای دانلود آماده شده است.شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه یکی از مهم ترین ...
دانلود کتاب شبکه های کامپیوتری
p30download.com › کتاب › کامپیوتر › نرم افزار
Translate this page
در این مجموعه تمامی مباحث به گونه ای آموزش داده شده است، که شما در صورت عدم آشنایی با نرم افزار افتر افکت هم خواهید توانست به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید و ...
دانلود آشنایی با شبکه های کامپیوتری دانلود رایگان کتاب الکترونیکی ...
www.softgozar.com › ... › نرم افزار › نرم افزار
Translate this page
Oct 21, 2010 - در این کتاب شما با شبیه سازی شبکه های کامپیوتری آشنا می شوید. فهرست مطالب این کتاب عبارتند از: مقدمه. توضیحاتی در مورد شبکه های ...
درسهای کامپیوتری - آشنایی با شبکه
ali007300.blogfa.com/post-12.aspx
Translate this page
در اين توپولوژي رسانه انتقال بين کليه کامپيوتر ها مشترک است. توپولوژي BUS از متداولترين توپولوژيهاست که در شبکه هاي محلي مورد استفاده قرار ميگيرد.
آشنایی با شبکه های بی سیم Wi Fi - هاست لینوکس
linux-web.ir/articles/network/wifi
Translate this page
با توجه محدود بودن پهنای باند شبکه های بی سیم کد های مخرب مخصوصاً کرم های ... توليد كنندگان كامپيوترهاي كيفي قصد دارند با افزودن ويژگي پوشش وسيع بي سيم ...
آشنایی با تجهیزات شبکه - scipost - خودرو ، تکنولوژی ، خبر علمی
www.scipost.ir/.../آشنایی%20با%20تجهیزات%20شب...
Translate this page
Oct 27, 2012 - از کابل های فوق ، علاوه بر شبکه های کامپیوتری در سیستم های تلفن نیز استفاده می گردد. شش نوع کابل UTP متفاوت وجود داشته که می توان با توجه ...
آشنایی با شبکه های کامپیوتری و کاربرد آنها – کاوشگر
www.iexplorer.ir › کامپیوتر و IT › شبکه
Translate this page
آشنایی با شبکه های کامپیوتری و کاربرد آنها. شبکه چیست؟ به ارتباط بین کامپیوترها شبکه گفته میشود که در ابتدایی ترین حالت میتواند دو کامپیوتر به ...
آشنایی با شبکه - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
jundi-shapur.ir/post/آشنایی-با-شبکه/
Translate this page
معرفی شبکه های حسگر بی سیم wsn پیشرفت های اخیر در زمینه الکترونیک و مخابرات بی سیم. دانلود جزوه آشنایی با شبکه های کامپیوتری آموزش امنیت در. دانلود جزوه ...
دانلود کتاب آشنایی با سخت افزار ، مفاهیم و تعاریف شبکه های کامپیوتری
www.takbook.com/.../دانلود-کتاب-آشنایی-با-سخت-ا...
Translate this page
شبکه های کامیپوتری مجموعه ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و به تبادل اطلاعات می پرد.
آشنائی با انواع کابل در شبکه های کامپيوتری - Sakha Ravesh Co.
www.srco.ir/Articles/TipsView.asp?ID=284
Translate this page
انواع کابل در شبکه های کامپيوتری امروزه از کابل های مختلفی در شبکه ها استفاده می گردد .نوع و سيستم کابل کشی استفاده شده در يک شبکه بسيار حائز اهميت است .
آشنایی با سازمان های استاندارد در زمینه شبکه - آموزش کامپیوتر و شبکه ...
www.learn-pc.blogsky.com/1388/08/22/post-80/
Translate this page
می باشد که وظیفه توسعه و هماهنگ سازی استانداردهای ملی را داراست . هرچنداستانداردهای این سازمان ملی است اما با انتشار استانداردهای آن در سازمان ها یاستاندارد بین المللی ...
آشنایی با شبکه های - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
cdms.ir/post/آشنایی-با-شبکه-های/
Translate this page
Jun 29, 2016 - آشنایی با شبکه های بی سیم Wireless amp WiFi مقدمه نیاز روز افزون به ... آشنایی با سوئیچ شبکه سوئیچ شبکه از مجموعه ای کامپیوتر گره که ...
برگزاری سمينار آموزشی شبکه های کامپيوتری و آشنايي با بازار کار IT ...
www.sadra.ac.ir/showContent.php?CATEGORYID...
Translate this page
Nov 19, 2014 - دفتر ارتباط با صنعت موسسه آموزش عالی صدرالمتالهين (صدرا) با همکاری موسسه آموزشی ايران، سمينار / کارگاه آموزشی شبکه های کامپيوتری و آشنايي ...
آموزش شبکه - کندو
www.cando1.com/network/آموزش-شبکه
Translate this page
دانلود فیلم و کتاب دوره های شبکه ، کتاب شبکه های کامپیوتری، کلاس های ... این کامپیوترها به اشتراک بگذارد تا هر کاربری با هر کامپیوتری در محیط فعالیت اداری ...
شبکه های کامپیوتری - آشنايي با شبكه
networkstation.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
اينترنت چيست ؟ اينترنت يك شبكه جهاني است . شبكه اي كه از لحاظ مقياس جغرافيايي در سطح جهان گسترش يافته است . اينترنت مخفف كلمات International Network ...
آشنایی با اصول و مبانی شبکه های کامپیوتری - الکترو ولت
electrovolt.ir/آشنایی-با-اصول-مبانی-شبکه-های-کامپی...
Translate this page
عنوان کامل : آشنایی با تعاریف ، اصول و مبانی شبکه های کامپیوتری و لایه های شبکه مبتنی بر پروتکل OSI یا TCP/IP. تهیه : علی اعظم پور ...
آشنایی کامل با شبکه های کامپیوتری - فایلگاه
filegah.ir/آشنایی-کامل-با-شبکه-های-کامپیوتری/
Translate this page
Jun 19, 2016 - این محصول شامل ۸ فایل پاورپوینت با میانگین صفحات ۴۰ صفحه برای آشنایی کامل شما دوست عزیز با مفاهیم شبکه های کامپیوتری می باشد.
متخصص شبکه کامپیوتری - Bing images
https://www.bing.com/.../search%3Fq%3Dمتخص...
Translate this pageBing
خرید لپ تاپ | تعمیرات تخصصی کامپیوتر ... 612 x 450 jpeg 31kB. www.zoomit.ir. آشنایی با شبکه‌های کامپیوتری؛ قسمت ... 450 x 300 jpeg 34kB.
آشنایی با شبکه های کامپیوتری در مجتمع فنی تهران در قم - نت برگ
netbarg.com/.../آشنایی-با-شبکه-های-کامپیوتری-در-م... - Translate this page
نت برگ آنی: کارگاه آموزشی آشنایی با شبکه های کامپیوتری مجتمع فنی تهران نماینگی میرداماد با 90% تخفیف و پرداخت تنها 8000 تومان به جای پرداخت 80000 تومان ...
آشنایی با انواع روترها در شبکه های کامپیوتری - رسانه ی خبری وبلاگی
kalbolbatol-blogfa.rasanetv.ir/page-583025.html
Translate this page
آشنایی با انواع روترها در شبکه های کامپیوتری. اینترنت یکی از بزرگترین پیشرفتهای صنعت ارتباطات در قرن بیستم می باشد. اینترنت به افراد اجازه می دهد تا در ...
Searches related to آشنایی با شبکه های کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری pdf

آموزش تصویری شبکه های کامپیوتری

آموزش شبکه های کامپیوتری pdf

انواع شبکه های کامپیوتری

انواع توپولوژی شبکه های کامپیوتری

تجهیزات شبکه های کامپیوتری

شبکه چیست filetype:pdf

آموزش شبکه کامپیوتری
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 851
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 13,781
  • بازدید سال : 106,611
  • بازدید کلی : 2,615,158