loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 592 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

ریاضیات گسسته

ریاضیات گسسته دسته: ریاضی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 77 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

پیشرفتهای سریع تكنولوژی در نیمه دوم قرن یبستم به ویژه پیشرفتهای شگفت آور علوم كامپیوتر، مسائل جدید را مطرح كردندكه طرح و حل آنها روشها و نظریه های تازه ای می طلبد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

ریاضیات گسسته


مقدمه:
تاریخچه ریاضیات گسسته
پیشرفتهای سریع تكنولوژی در نیمه دوم قرن یبستم به ویژه پیشرفتهای شگفت آور علوم كامپیوتر، مسائل جدید را مطرح كردندكه طرح و حل آنها روشها و نظریه های تازه ای می طلبد. طبیعت متناهی و گسسته بسیاری از این مسائل موجب شده است كه روشها و قواعد گوناگون شمارش از اهمیت خاصی بر خوردار شوند. توفیق مفاهیم لازم برای بررسی این مسائل به كار گیری منطق ریاضی و نظریه مجموعه ها را اجتناب ناپذیر ساخته است.
معادلات تفاضلی، روابط بازگشتی، توابع مولد، از دیگراجزایی هستند ك در حل مسائل مورد بحث نقشی اساسی دارند از طرف دیگر هنگام بررسی مسائل مربوط به مدارها، شبكه های حمل و نقل، ارتبا طات بازاریابی و غیره نقش جایگزین ناپذری گرا فها قا طعانه آشكار می شود.
ریاضیات گسسته مقدماتی متنی فشرده برابر یك دوره ریاضیات گسسته در سطحی مقدماتی برای دانشجویان كارشناسی علوم كامپیوتر و ریاضیات است. مولفه های اساسی برنامه كار ریا ضیات گسسته در سطحی مقد ماتی عبارتند از : تركیبات نظریه گرا فها همراه با كار بردهایی در چند مسئاله استاندارد بهینه سازی شبكه ها، الگوریتمهایی برای حل این مسائل مهم اتحادیه سازندگان ماشینهای محاسبه و مهم كمیته برنامه ریزی یرای كارشناسی ریا ضی بر نقش حیاتی یك دوره درسی روشهای گسسته در سطح كارشناسی كه دانشجویان را به حیطه ریاضیات تركیباتی و ساختارهای جبری و منطقی وارد كند و روی ارتباط متقابل علوم كامپیوتر و ریاضیات تأكید داشته باشد صحه گذاشته اند.

جایگاه و ضرورت آموزش ریاضیات گسسته در نظام جدید دبیرستانی
در جریان تغییر نظام آموزش دوره های كارشناسی ریاضی در سالهای اخیر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شاهد بودیم كه درسهای جدید به تنا سب گرایشهای این رشته جایگزین درسهایی از نظام قبلی شدند. درس ریا ضیات گسسته نیز به ارزش 4 واحد درسی در این راستا بعنوان یكی از واحدهای پایه همه گرایشهای دوره كارشناسی ریاضی در نظر گرفته شده است. در كتابهای درسی ریا ضی نظام جدید دبیرستان نیز شاهد گنجاندن مفاهیم پایه ای مربوط به مباحث مقدماتی ریاضیات گسسته مانند نظریه گراف و دنباله ها و آمار و احتمال و ... می باشیم.
همچنین در دوره پیش دانشگاهی نیز درسی جداگانه تحت عنوان ریاضیات گسسته در نظر گرفته شده است. از آنجا كه این شاخه از ریاضی نیاز مند بحث و تبادل نظر از لحاظ آموزشی و تعیین جایگاه و ارتباط آن با سایر شاخه ها و موضوعات ریاضی می باشد.
مطالبی كه در این قسمت از بحث طرح خواهد شد بیشتر بر اساس مقاله ای است كه تحت عنوان »آموزش ریاضی گسسته در دوره دبیرستان« توسط پروفسور آ.كاتلین 
در مجلة بین المللی ریاضیات، علم و تكنولوژی 1990 درج شده است.
» انقلاب كامپیوتری، ریاضیات گسسته را همانند حساب دیفرانسیل و انتگرال برای علم و تكنولوژی ضروری ساخته است.« 

محتوای كلی ریاضیات گسسته
محتوای دقیق یك دوره ریاضیات گسسته هنوز تا حدودی به طور مبهم باقیمانده است، زیرا هم كتابهایی كه تاكنون در این زمینه به رشته تحریر در آمده و هم برنامه های درسی كه در این مورد از سوی برنامه ریزان مباحث درسی ریاضی تهیه وتنظیم می شود، دقیقاَ نتوانسته اند موضوعات و قلمرو مباحث این درس را مشخص نمایند. موضوعاتی از قبیل نظریه اعداد و آمار و احتمالات و جبر خطی آنالیز عددی و مباحسات و برنامه سازیهای كامپیوتری ضمن اینكه در ریاضیات پیوسته جای پای محكمی دارند، در ریاضیات گسسته نیز خودنمایی و شكوفای روز افزون دارند. با این حال می توان گفت كه ریاضیات گسسته شامل مباحثی است كه مراحل مربوط به تغییرات گسسته و كمیتهای گسسته را توصیف می كند، در مقابل كالكوس كه مراحل تغییرات به طور پیوسته را دنبال می كند پس به طور دقیق می توان گفت كه ریاضیات گسسته كالكوس( حسابان) نیست.
به طور كلی یك دوره ریاضیات گسسته را می توان شامل عناوین زیر دانست:
منطق راضی و نظریه مجموعه ها ، ساختار های جبری از قبیل مباحث مربوط به گروهها و حلقه ها و میدانها و كواتریونها، شببكه ها جبر یون، نظریه گراف، روشهای تركیبات و شمارش، نظریه اعداد محاسبات و الگوریتمهای عددی و تجزیه و تحلیل آنها، استقرار و روابط بازگشتی معادلات تفاضلی،آمار و احتمال با فضاهای نمونه ای گسسته.

تفاوت ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و انتگرال ( ریاضیات پیوسته)
در اساسی ترین سطح، مدلی برای بیان تفاوت بین ریاضیات گسسته و ریاضیات پیوسته ( یعنی حساب دیفرانسیل و انتگرال و شاخه هایی از آنا لیز كه به حساب دیفرانسیل و انتگرال وابسته اند) تفاوت بین اعداد صحیح و اعداد حقیقی است. اعداد حقیقی، پایه همه ریا ضیاتی هستند كه مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال با خواص توابع پیوسته سر و كار دارند. در حالیكه ریاضیات گسسته بیشتر با توابعی سر و كار دارند كه بر مجموعه نقاط گسسته تعریف شده اند( مثل دنباله ها) واز بسیاری جنبه ها به طور كامل با ساختمان پرشكوه آنالیز كه بر پایه حساب دیفرانسیل بنا شده است و به طور عمده به توابع پیوسته می پردازد، تفاوت دارد. می دانیم كه سیستم های فیزیكی از تعداد زیادی ذرات گسسته – اتمها و مولكولها – تشكیل شده است، در عمل پیوسته فرض كردن ماده فرض بسیار مناسب و دقیقی است. این سبب می شوند كه اكثر پدیده ها ی طبیعی سیستمهای فیزیكی كه از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال مدل سازی می شوند نوعاَ به صورت معادلات دیفرانسیل درآیند. این عملكرد آنچنان موفقیت شگفت انگیزی داشته است ك نتایج حاصل از آن تقریباَبرای همه مقاصد و اهداف ذاتاَ دقیق اند و موفقیت مهندسی وصنعت در قرنهای اخیر در سراسز دنیا مرهون این مدل سازی زیبا و دقیق و كار بردی ریاضی است، خصوصاَ از زمانی كه پیدایش حسابگرهای رقمی و سپس كامپیوترها امكان بررسی و حل عددی معادلات دیفرانسیل و دیگر معادلات را فراهم نمودند. این آغاز شكوفایی آنالیز عددی بود نمونه متعارف از مسائلی كه با استفاده از تكنیكهای آنالیز عددی حل می شوند این است كه فرمول بندی یك مساله فیزیكی را با استفاده از حساب دیفرانسیل و انتگرال در نظر بگیریم و سپس آن را به شكل گسسته تبدیل كنیم تا با روشهای عددی قابل حل باشد. چنانچه در نمودار سیكلی مدل سازی ریاضی برای مسائل فیزیكی بیان گردید مرحله نهائی این پروژه زمانی قابل استفاده برای مسائل فیزیكی خواهد بود كه جواب یا پیش بینی حاصلها از الگوی ریاضی ارزش عملی دانسته باشد و این امر جز به وسیله آنالیز عددی و محاسبات عددی مربوط به آن و تجزیه تحلیل خطاهای وارده و استفادهاز اصل دقت متغیر در روشهای ریاضی امكان پذری ننخواهد بود. از طزفی نیاز به ریاضیات گسسته، محدود به آنالیز عددی میشد نمی توانستیم ادعا كنیم كه چنین ریاضیاتی نقش مقایسه كردنی با حساب دیفرانسیل و انتگرال دارد. آنالیز عددی با وجود كار بردهای وسیع، آن موضوعی تخصصی است نمی تواند تأثیر چشمكیری بر روند دآموزشی ریاضیات بگذارد هر چند آنالیز عددی مهمترین محل تلاقی ریاضیات پیوسته گسسته است امروزه تنها یك جزء كوچك از كار بردهای ریاضیات گسسته را در‌بر‌می‌گیرد.

فهرست مطالب
- مقدمه
- جایگاه و ضرورت آموزش ریاضیات گسسته در نظام جدید دبیرستان 2

- محتوای كلی ریا ضیات گسسته 3

- تفاوت ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و ا نتگرال 4

- مرور تاریخی مباحث مهم ریاضیات گسسته 8

- مفهوم جاگشت 8

- اولین فن حدس زدن 8

- دیریكله 9

- تاریخچه اصل شمول و عدم شمول 9

- نظریه گراف 10

- مسئله پل كونیگسبرگ 10

- طریقه نمایش گراف 11

- گراف هامیلتونی 12

- رابطه های بازگشتی و مبادلات تفاضلی 19

- نمودار ترسیمی روشها و مدلهای گسسته و پیوسته ریاضی 25

- منابع 28

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : ریاضیات گسسته , ریاضیات گسسته , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , مقاله ریاضیات گسسته , پژوهش ریاضیات گسسته , تحقیق ریاضیات گسسته , پروژه ریاضیات گسسته , پایان نامه ریاضیات گسسته

 

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

ریاضیات گسسته

ریاضیات گسسته دسته: ریاضی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 77 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

پیشرفتهای سریع تكنولوژی در نیمه دوم قرن یبستم به ویژه پیشرفتهای شگفت آور علوم كامپیوتر، مسائل جدید را مطرح كردندكه طرح و حل آنها روشها و نظریه های تازه ای می طلبد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

ریاضیات گسسته


مقدمه:
تاریخچه ریاضیات گسسته
پیشرفتهای سریع تكنولوژی در نیمه دوم قرن یبستم به ویژه پیشرفتهای شگفت آور علوم كامپیوتر، مسائل جدید را مطرح كردندكه طرح و حل آنها روشها و نظریه های تازه ای می طلبد. طبیعت متناهی و گسسته بسیاری از این مسائل موجب شده است كه روشها و قواعد گوناگون شمارش از اهمیت خاصی بر خوردار شوند. توفیق مفاهیم لازم برای بررسی این مسائل به كار گیری منطق ریاضی و نظریه مجموعه ها را اجتناب ناپذیر ساخته است.
معادلات تفاضلی، روابط بازگشتی، توابع مولد، از دیگراجزایی هستند ك در حل مسائل مورد بحث نقشی اساسی دارند از طرف دیگر هنگام بررسی مسائل مربوط به مدارها، شبكه های حمل و نقل، ارتبا طات بازاریابی و غیره نقش جایگزین ناپذری گرا فها قا طعانه آشكار می شود.
ریاضیات گسسته مقدماتی متنی فشرده برابر یك دوره ریاضیات گسسته در سطحی مقدماتی برای دانشجویان كارشناسی علوم كامپیوتر و ریاضیات است. مولفه های اساسی برنامه كار ریا ضیات گسسته در سطحی مقد ماتی عبارتند از : تركیبات نظریه گرا فها همراه با كار بردهایی در چند مسئاله استاندارد بهینه سازی شبكه ها، الگوریتمهایی برای حل این مسائل مهم اتحادیه سازندگان ماشینهای محاسبه و مهم كمیته برنامه ریزی یرای كارشناسی ریا ضی بر نقش حیاتی یك دوره درسی روشهای گسسته در سطح كارشناسی كه دانشجویان را به حیطه ریاضیات تركیباتی و ساختارهای جبری و منطقی وارد كند و روی ارتباط متقابل علوم كامپیوتر و ریاضیات تأكید داشته باشد صحه گذاشته اند.

جایگاه و ضرورت آموزش ریاضیات گسسته در نظام جدید دبیرستانی
در جریان تغییر نظام آموزش دوره های كارشناسی ریاضی در سالهای اخیر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شاهد بودیم كه درسهای جدید به تنا سب گرایشهای این رشته جایگزین درسهایی از نظام قبلی شدند. درس ریا ضیات گسسته نیز به ارزش 4 واحد درسی در این راستا بعنوان یكی از واحدهای پایه همه گرایشهای دوره كارشناسی ریاضی در نظر گرفته شده است. در كتابهای درسی ریا ضی نظام جدید دبیرستان نیز شاهد گنجاندن مفاهیم پایه ای مربوط به مباحث مقدماتی ریاضیات گسسته مانند نظریه گراف و دنباله ها و آمار و احتمال و ... می باشیم.
همچنین در دوره پیش دانشگاهی نیز درسی جداگانه تحت عنوان ریاضیات گسسته در نظر گرفته شده است. از آنجا كه این شاخه از ریاضی نیاز مند بحث و تبادل نظر از لحاظ آموزشی و تعیین جایگاه و ارتباط آن با سایر شاخه ها و موضوعات ریاضی می باشد.
مطالبی كه در این قسمت از بحث طرح خواهد شد بیشتر بر اساس مقاله ای است كه تحت عنوان »آموزش ریاضی گسسته در دوره دبیرستان« توسط پروفسور آ.كاتلین 
در مجلة بین المللی ریاضیات، علم و تكنولوژی 1990 درج شده است.
» انقلاب كامپیوتری، ریاضیات گسسته را همانند حساب دیفرانسیل و انتگرال برای علم و تكنولوژی ضروری ساخته است.« 

محتوای كلی ریاضیات گسسته
محتوای دقیق یك دوره ریاضیات گسسته هنوز تا حدودی به طور مبهم باقیمانده است، زیرا هم كتابهایی كه تاكنون در این زمینه به رشته تحریر در آمده و هم برنامه های درسی كه در این مورد از سوی برنامه ریزان مباحث درسی ریاضی تهیه وتنظیم می شود، دقیقاَ نتوانسته اند موضوعات و قلمرو مباحث این درس را مشخص نمایند. موضوعاتی از قبیل نظریه اعداد و آمار و احتمالات و جبر خطی آنالیز عددی و مباحسات و برنامه سازیهای كامپیوتری ضمن اینكه در ریاضیات پیوسته جای پای محكمی دارند، در ریاضیات گسسته نیز خودنمایی و شكوفای روز افزون دارند. با این حال می توان گفت كه ریاضیات گسسته شامل مباحثی است كه مراحل مربوط به تغییرات گسسته و كمیتهای گسسته را توصیف می كند، در مقابل كالكوس كه مراحل تغییرات به طور پیوسته را دنبال می كند پس به طور دقیق می توان گفت كه ریاضیات گسسته كالكوس( حسابان) نیست.
به طور كلی یك دوره ریاضیات گسسته را می توان شامل عناوین زیر دانست:
منطق راضی و نظریه مجموعه ها ، ساختار های جبری از قبیل مباحث مربوط به گروهها و حلقه ها و میدانها و كواتریونها، شببكه ها جبر یون، نظریه گراف، روشهای تركیبات و شمارش، نظریه اعداد محاسبات و الگوریتمهای عددی و تجزیه و تحلیل آنها، استقرار و روابط بازگشتی معادلات تفاضلی،آمار و احتمال با فضاهای نمونه ای گسسته.

تفاوت ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و انتگرال ( ریاضیات پیوسته)
در اساسی ترین سطح، مدلی برای بیان تفاوت بین ریاضیات گسسته و ریاضیات پیوسته ( یعنی حساب دیفرانسیل و انتگرال و شاخه هایی از آنا لیز كه به حساب دیفرانسیل و انتگرال وابسته اند) تفاوت بین اعداد صحیح و اعداد حقیقی است. اعداد حقیقی، پایه همه ریا ضیاتی هستند كه مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال با خواص توابع پیوسته سر و كار دارند. در حالیكه ریاضیات گسسته بیشتر با توابعی سر و كار دارند كه بر مجموعه نقاط گسسته تعریف شده اند( مثل دنباله ها) واز بسیاری جنبه ها به طور كامل با ساختمان پرشكوه آنالیز كه بر پایه حساب دیفرانسیل بنا شده است و به طور عمده به توابع پیوسته می پردازد، تفاوت دارد. می دانیم كه سیستم های فیزیكی از تعداد زیادی ذرات گسسته – اتمها و مولكولها – تشكیل شده است، در عمل پیوسته فرض كردن ماده فرض بسیار مناسب و دقیقی است. این سبب می شوند كه اكثر پدیده ها ی طبیعی سیستمهای فیزیكی كه از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال مدل سازی می شوند نوعاَ به صورت معادلات دیفرانسیل درآیند. این عملكرد آنچنان موفقیت شگفت انگیزی داشته است ك نتایج حاصل از آن تقریباَبرای همه مقاصد و اهداف ذاتاَ دقیق اند و موفقیت مهندسی وصنعت در قرنهای اخیر در سراسز دنیا مرهون این مدل سازی زیبا و دقیق و كار بردی ریاضی است، خصوصاَ از زمانی كه پیدایش حسابگرهای رقمی و سپس كامپیوترها امكان بررسی و حل عددی معادلات دیفرانسیل و دیگر معادلات را فراهم نمودند. این آغاز شكوفایی آنالیز عددی بود نمونه متعارف از مسائلی كه با استفاده از تكنیكهای آنالیز عددی حل می شوند این است كه فرمول بندی یك مساله فیزیكی را با استفاده از حساب دیفرانسیل و انتگرال در نظر بگیریم و سپس آن را به شكل گسسته تبدیل كنیم تا با روشهای عددی قابل حل باشد. چنانچه در نمودار سیكلی مدل سازی ریاضی برای مسائل فیزیكی بیان گردید مرحله نهائی این پروژه زمانی قابل استفاده برای مسائل فیزیكی خواهد بود كه جواب یا پیش بینی حاصلها از الگوی ریاضی ارزش عملی دانسته باشد و این امر جز به وسیله آنالیز عددی و محاسبات عددی مربوط به آن و تجزیه تحلیل خطاهای وارده و استفادهاز اصل دقت متغیر در روشهای ریاضی امكان پذری ننخواهد بود. از طزفی نیاز به ریاضیات گسسته، محدود به آنالیز عددی میشد نمی توانستیم ادعا كنیم كه چنین ریاضیاتی نقش مقایسه كردنی با حساب دیفرانسیل و انتگرال دارد. آنالیز عددی با وجود كار بردهای وسیع، آن موضوعی تخصصی است نمی تواند تأثیر چشمكیری بر روند دآموزشی ریاضیات بگذارد هر چند آنالیز عددی مهمترین محل تلاقی ریاضیات پیوسته گسسته است امروزه تنها یك جزء كوچك از كار بردهای ریاضیات گسسته را در‌بر‌می‌گیرد.

فهرست مطالب
- مقدمه
- جایگاه و ضرورت آموزش ریاضیات گسسته در نظام جدید دبیرستان 2

- محتوای كلی ریا ضیات گسسته 3

- تفاوت ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و ا نتگرال 4

- مرور تاریخی مباحث مهم ریاضیات گسسته 8

- مفهوم جاگشت 8

- اولین فن حدس زدن 8

- دیریكله 9

- تاریخچه اصل شمول و عدم شمول 9

- نظریه گراف 10

- مسئله پل كونیگسبرگ 10

- طریقه نمایش گراف 11

- گراف هامیلتونی 12

- رابطه های بازگشتی و مبادلات تفاضلی 19

- نمودار ترسیمی روشها و مدلهای گسسته و پیوسته ریاضی 25

- منابع 28

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : ریاضیات گسسته , ریاضیات گسسته , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , پایان نامه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پایان نامه , مقاله ریاضیات گسسته , پژوهش ریاضیات گسسته , تحقیق ریاضیات گسسته , پروژه ریاضیات گسسته , پایان نامه ریاضیات گسسته

 

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۴۳۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
ریاضیات گسسته - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ریاضیات_گسسته
ریاضیات گسسته که به آن «ریاضیات محدود» یا «ریاضیات تصمیم» نیز می‌گویند، به بخش‌هائی از ریاضیات گفته می‌شود که با ساختارهای گسسته (یعنی ساختارهایی ...
مکتب خونه | ریاضیات گسسته
maktabkhooneh.org/course/mirsadeghi799
ریاضیات گسسته فیلم‌های رایگان دروس دانشگاه‌های برتر ایران.
ریاضیات گسسته - ریاضی سرا
riazisara.ir/post/category/ریاضیات-گسسته
سوالات تستی طبقه بندی شده مبحث گراف (فصل اول ریاضیات گسسته) دوره ی پیش دانشگاهی ریاضی را در ادامه دانلود نمایید. این سوالات مربوط به کنکورهای سراسری، ...
دانلود کتاب آموزش جامع ریاضیات گسسته - گروه آموزشی آلم
g-alm.ir/969
دانلود کتاب آموزش جامع ریاضیات گسسته مولف : استاد جابر عامری مباحث: فصل اول: نظریه ی گراف فصل دوم:نظریه ی اعداد فصل سوم:ترکیبیات فصل چهارم:نظریه…
ریاضیات گسسته - کنکور
konkur.in/category/jozve/gosaste
جلد اول شامل آموزش مباحث آموزش ریاضیات گسسته، جبر و احتمال و آمار می باشد که مطالب آن از سطح ساده تا دشوار با زبانی ساده و شیوا همراه با مثال های متنوع طوری بیان شده ...
ریاضیات گسسته | پایگاه کتاب های درسی ، اداره کل نظارت بر ...
www.chap.sch.ir/books/1180
ریاضیات گسسته. تاریخ ارسال 1392/04/05. کد کتاب: ... علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان, 104/1. ریاضیات تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان, 117/1 ...
[PDF]جزوه گسسته
www.ab-rafiee.com/Pdf/jozvegosaste.pdf
ﯾﮏ ﺟﻤﻠﻪ ي ﺧﺒﺮي اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﺎ راﺳﺖ اﺳﺖ ﯾﺎ دروغ وﻟﯽ ﻧﻪ ﻫﺮدو . ﻗﻀﯿﻪ. : ﮔﺰاره اي ﮐﻪ راﺳﺖ ﺑﻮدن آن. را. در ﯾ. ﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ رﯾﺎﺿﯽ ﺑﺘﻮان ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮد . ﺗﺸﮑﯿﻞ ﮔﺰاره ﻫﺎي ﺟﺪﯾﺪ از روي ﮔﺰاره ﻫﺎي ﻗﺒﻠﯽ. (. ﺣﺮوف ﭘﯿﻮﻧﺪي ﻣﺒﻨﺎ. ) ...
[PDF]ﻓﺼﻞ 2
pharepub.com/download/11.pdf
5. ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ. %13. ﻓﺼﻞ ﮔﺮاف از آن ﻗﺴﻤﺖ. ﻫﺎﻳﻲ در ﻛﺘﺎب رﻳﺎﺿﻴﺎت ﮔﺴﺴﺘﻪ. اﺳﺖ ﻛﻪ در ﺳﻪ ﺳﺎل دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن ﻫﻴﭻ اﺷﺎره. اي ﺑﻪ آن ﻧﺸﺪه. اﺳﺖ ! ﭘﻴﺶ. ﻧﻴﺎزﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ، ﻛﻤﻲ اﻧﮕﻴﺰه و ﻛﻤﻲ. آﻧﺎﻟﻴﺰ ﺗﺮﻛﻴﺒﻲ اﺳﺖ.
[PDF]ﻣﻮﺍﺩ ﺩﺭﺳﯽ ”ﺭﯾﺎﺿﯿﺎﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ“ - Overleaf
https://www.overleaf.com/articles/syllabus-template-qlb.../viewer.pdf
۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ﺭﯾﺎﺿﯿﺎﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ (ﯾﺎ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻬﺎﯼ ﮔﺴﺴﺘﻪ) ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﯼ ﻣﺒﺎﺣﺜﯽ ﺍﺯ ﺭﯾﺎﺿﯿﺎﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﻭﺍﻥ ﻭ ... ﻣﻨﻄﻖ، ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯼ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎ، ﺗﺮﮐﯿﺒﯿﺎﺕ، ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯼ ﮔﺮﺍﻑ، ﺍﺣﺘﻤﺎﻻﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ، ﻧﻈﺮﯾﻪ ﯼ ﺍﻋﺪﺍﺩ، ...
نمونه سوال های امتحانی گسسته چهارم رياضي - کانون فرهنگی ...
www.kanoon.ir › نمونه سوال های امتحانی › چهارم رياضي
نمونه سوال های امتحانی گسسته چهارم رياضي. ... امتحان گسسته+ پاسخ - دی ماه 93،سرای دانش _واحد فلسطین. تعداد دانلود : 5402 · امتحان گسسته+ پاسخ - دی ماه 93،سرای ...
دانلود جزوه ریاضی گسسته استاد پورسیستانی - MASTERIT
www.masterit.ir/?p=794
عنوان : دانلود جزوه ریاضی گسسته استاد پورسیستانی. استاد : پورسیستانی. دانشگاه : علامه طبرسی. dlicon - نام فایل: جزوه کامل ریاضی گسسته. - حجم فایل: 14.6 MiB ...
ریاضیات گسسته | وبسایت استاد مهدی عزیزی
mahdiazizi.com/content/ریاضیات-گسسته
فایلهای مربوط به درس ریاضیات گسسته رو از این قسمت می تونید دانلود کنید. .... استاد سوالات گسسته برا موسسه ماهان روز پنج شنبه تاریخ 94/7/23 کدوم قسمت ...
کتاب ریاضیات گسسته
ketabnak.com › ... › کتاب های درسی › پیش دانشگاهی ریاضی
ریاضیات گسسته. دوره ی پیش دانشگاهی رشته ی ریاضی و فیزیک. ○ برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید. » کتابناکهای ...
ریاضیات الفبای کتاب آفرینش - دانلود کتاب ریاضیات ...
www.77math.ir/post/470
۱۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درس شیرین ریاضیات گسسته یکی از دروس پایه ای برای رشته ریاضی و رشته های مرتبط با کامپیوتر است.در ادامه فایل فشرده کتاب گسسته ...
فیلم آموزشی ساختمان های گسسته (ریاضی گسسته) دانشگ ...
ویدیو برای ریاضیات گسسته
▶ 1:12:08
https://www.youtube.com/watch?v=rm7poc749M0
۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطjavad abolfati
آدرس سایت منایع آموزشی: http://www.esfand.org رس ساختمان گسسته بین رشته های کامپیوتر و ریاضی مشترک است. معمولا این درس در دانشکده های ...
آپارات - درس ریاضیات گسسته
www.aparat.com/result/درس_ریاضیات_گسسته
تدریس استاد نیما مهدی زاده - درس ریاضیات گسسته - قسمت دوم · - سنجش و دانش - ... دبیر دسا - ریاضیات گسسته - آقای محمد مسعود حسینی · دبیر دسا. ۱۳۴ بازدید. ۴:۲۸ ...
دانلود کتاب ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی چاپ 94 95 - ...
g36.ir/tag/دانلود-کتاب-ریاضیات-گسسته-پیش-دانشگاهی-چاپ-94-95
پسوورد فایل: www.g36.ir دانلود کتاب ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی,دانلود کتاب ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی چاپ 94 95,سایت درسی.
ریاضیات گسسته - کنکور 100 (کنکور صد)
www.reza-asghari75.ir/cat/15/ریاضیات-گسسته.html
دسته بندی: زبان و ادبیات فارسی, عربی, زبان انگلیسی, ریاضی حسابان دیفرانسیل, فیزیک, شیمی, زیست شناسی, ریاضیات گسسته, جبر و احتمال, هندسه, آمار و ...
ریاضیات گسسته و کاربردها | دانشگاه جامع امام حسین (ع)
www.ihu.ac.ir/?q=fa/کتاب/ریاضیات-گسسته-و-کاربردها
هنر مدل سازی و روش‌های حل مساله در زندگی روزمره همه افراد نه تنها به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک ضرورت مطرح است. ریاضیات گسسته نه تنها یک ضرورت بلکه ...
نمونه سوالات ریاضیات گسسته » ریاضیات دبیرستانی
www.xay.ir/nem_riagos.html
سوالات امتحان ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی ریاضی اردیبهشت 92 سوالات امتحان ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی ریاضی شهریور 91 سوالات امتحان ریاضیات ...
حل المسایل کتاب درسی ریاضیات گسسته - دبیرستانی ...
www.fera.ir/6916/حل-المسایل-کتاب-درسی-ریاضیات-گسسته.html
حل المسایل کتاب درسی ریاضیات گسسته. دانلود حل المسایل کتاب درسی ریاضیات گسسته. جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل ۱. با تشکر از انتشارات معلمان تهران.
فار_آزمون‌های ریاضیات گسسته - بازار شرکت پست
ebazar.post.ir/products/details/143288/فار_آزمون-های-ریاضیات-گسسته/
فروش آنلاین فار_آزمون‌های ریاضیات گسسته در بازار شرکت پست.
[PDF]! ﮔﺮﺍﻑ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﻣﺒﺎﺣﺚ ﺭﻳﺎﺿﻴﺎﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ ﻭ ﺣﺘﻲ
olympiad.roshd.ir/computer/content/pdf/0059.pdf
ﮔﺮﺍﻑ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﻣﺒﺎﺣﺚ ﺭﻳﺎﺿﻴﺎﺕ ﮔﺴﺴﺘﻪ ﻭ ﺣﺘﻲ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﻛﻞ ﺭﻳﺎﺿﻴﺎﺕ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ! ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺧﺼﻮﺻﻴﺖ ﺁﻥ ﺷﻬﻮﺩﻱ ﻭ ﻣﻠﻤﻮﺱ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﻛﻤﺘﺮ ﻣﻄﻠﺒﻲ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻳﺎﻓـﺖ. ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﻧﺸﻮﺩ ﻓﻬﻤﻴﺪﺵ.
آموزش رياضيات گسسته پيش دانشگاهي- رياضي ( فارسی و ...
www.learninweb.com/product_detail.php?uid=116
دانلود آموزش رياضيات گسسته پيش دانشگاهي- رياضي دانلود با لینک مستقیم رایگان این آموزش بصورت شبیه سازی شده تعاملی تصویری با صدا و متن فارسی ...
همایش ریاضیات گسسته و جبرواحتمال رضا شامیزاده دوران ...
sanatisharif.ir/Sanati-Sharif-Lesson/28/7
جلسه ١ همایش جمع بندی گسسته کنکور- ترکیبیات مبحث رابطه ها ... جلسه هفتم جمع بندی ریاضیات گسسته کنکور مبحث گراف ( گراف های همبند، همیلتنی، اویلری و ...
ریاضیات گسسته(جزوه آقای مهدی افشار) :: انجمن فناوری اطلاعات ...
sitazu.ir/post/Discrete-Mathematics-(notes-Mr.Mehdi-Afshar)
دانلود جزوه خیلی خوب ریاضیات گسسته از آقای مهدی افشار محتوای جزوه برگرفته از کتابهای ( ساختمانهای گسسته - مولف جوادوحیدی / ساختمانهای گسسته - مولف سید ...
دانشجویان فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی - ریاضیات گسسته
www.it91web.blogfa.com/category/10
دانشجویان فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی - ریاضیات گسسته - گرایش وب - ورودی 91 - دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز.
دانلود جزوات کنکور ریاضیات گسسته: جزوات گسسته، دانلود ...
www.darsamoz.com/Booklet-Konkour-Discreet.php
دانلود رایگان کنکور ریاضیات گسسته، جزوات کنکوری ریاضیات گسسته، دانلود بهترین جزوه و درسنامه ریاضی گسسته، جزوه کنکور گراف، جزوات کنکوری نظریه اعداد ...
کتاب و جزوات درس ریاضیات گسسته | تدریس خصوصی انلاین ...
paadars.com/دانلودها/چهارم.../ریاضیات-گسسته/کتاب-و-جزوات-درس.htm
این مجموعه شامل جزوات و متابهای آموزشی درس ریاضیات گسسته سال چهارم دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک میباشد گروه آموزش آنلاین پادرس در زمینه تدریس خصوصی ...
ریاضیات گسسته : نشر دریافت
daryaft-pub.com/tag/riaziat-e-gosaste/
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کتاب ریاضیات گسسته ، جبر و احتمال و آمار نوشته‌ی مهندس علیرضا شریف‌خطیبی، آموزشی کامل را ارائه می‌دهد، بدون سرسری‌گذشتن از مباحث ...
کتاب IQ ریاضیات گسسته
book.gaj.ir/Book/Index/4015
ویژگی های کتاب: طرح پرسش‌های چهارگزینه ای چالشی و در عین حال مطابق با کنکور سراسری; طرح پرسش‌های چهارگزینه‌ای مفهومی و عمیق از تمرین‌های کتاب درسی; بررسی ...
عصر ریاضی - نمرین جبر
math-age.blogfa.com/post/4
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عصر ریاضی - نمرین جبر - مطالب ریاضی کنکور - عصر ریاضی. ... جزوه گسسته خودم · سوالات کنکور · هندسه تحلیلی · کلاس کنکور · سوالات و تست.
ریاضیات گسسته گل واژه | بانک کتاب پایتخت
www.paytakhteketab.com/product/ریاضیات-گسسته/
سلام فروش کتاب ریاضیات گسسته انتشارات گل واژه چاپ 1394 آغاز شد.... بر روی آیکون زیر کلیک کنید تا قسمتی از این کتاب را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.
کتاب پرسش های چهارگزینه ای ریاضیات گسسته و جبر و احتمال
www.mobtakeran.net › خانه › ریاضی
کتاب حاضر ویراستی جدید با متدی کاملا متفاوت است که شکل تغییر یافته ی کتاب سابق ریاضیات گسسته مبتکران (اندیشه سازان) می باشد، در این کتاب با ...
ریاضیات گسسته - دبيرستان نمونه دولتی همت
www.hemmatschool.ir/Default.aspx?PageId=170
سوالات این درس توسط استاد كشانی طراحی و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است دانلود . . . . . . . . نمونه سوال درس تئوری اعداد دانلود . . . . . . . . پاسخ كلیدی درس تئوری ...
سیدسعید قندچی - دبیر ریاضیات گسسته | گزینه دو
article.gozine2.ir/viewtag/219/سیدسعید-قندچی-دبیر-ریاضیات-گسسته
مشاهده مطالب برچسب سیدسعید قندچی - دبیر ریاضیات گسسته.
ریاضیات گسسته - فایل ناب
payannamehh.filenab.com/product-56449-تحقيق-رياضيات-گسسته.as...
ریاضیات گسسته مقاله پژوهش تحقیق پروژه پایان نامه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پروژه دانلود پایان نامه مقاله ریاضیات گسسته پژوهش ریاضیات ...
ریاضیات پیوسته + ریاضیات گسسته + نظریه گراف - سایت ...
riaziane.com › ریاضی
۳ روز پیش - ریاضیات پیوسته + ریاضیات گسسته + نظریه گراف. عمده ی پیشرفتی که از قرن ۱۷ میلادی در ریاضیات صورت گرفت ، در حساب دیفرانسیل و ...
ارتباط با دانشجویان گروه کامپیوتر - پروژه درس ریاضیات ...
fatemekeikha.blogfa.com/post-59.aspx
قابل توجه دانشجویان درس ریاضیات گسسته. میتوانید فایل پروژه ریاضیات گسسته را از لینک زیر دانلود کنید. توجه فرمایید که نمره پروژه‌ها افزون بر بیست نمره درس ...
چهارم | دبیرستان | ریاضیات گسسته و جبر و احتمال (سه بعدی)
www.olgoopub.ir/sn/books/pt/full/id/243
برای آشنا شدن با کامل‌ترین کتاب آموزش ریاضیات گسسته و جبر و احتمال در ایران کلیک کنید.کتاب آموزش ریاضیات گسسته و جبر و احتمال تالیف آقایان محمد حسین ...
معرفی کتاب کنکور کارشناسی ارشد ریاضیات گسسته ... ...
www.scipost.ir/.../معرفی+کتاب+کنکور+کارشناسی+ارشد+ریاضیات+گ...
نام کتاب: کنکور کارشناسی ارشد ریاضیات گسسته ویژه رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات. نام نویسنده: محمدحسن منصوری، یاسر منصوری. توضیحات: ...
تدریس خصوصی ریاضیات گسسته | گروه آموزشی صبح سفید
www.sobhesefid.ir/تدریس-خصوصی-ریاضیات-گسسته/
تدریس خصوصی ریاضیات گسسته تدریس خصوصی ریاضی گسسته توسط دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف و تهران و صنعتی امیرکبیر شماره ...
پیش‌دانشگاهی - انتشارات خوشخوان
www.khoshkhan.ir/news.php?idfield=16
در رشته ی ریاضی حدودا 15 سوال از 55 سوال از کتاب ریاضیات گسسته و علوم پایه مرتبط با آن است که در این کتاب مطالب فوق را در 8 فصل تقسیم و تدوین کرده ایم :
ریاضیات گسسته|نظریه اعداد - DHQBMFN
piruzan.com/product/ریاضیات-گسستهنظریه-اعداد/
ریاضیات گسسته|نظریه اعداد. 80,000تومان. افزودن به سبد خرید. دسته: ریاضی, گسسته. توضیحات. ریاضیات گسسته (نظریه اعداد). ویژه داوطلبان ریاضی و فیزیک.
ریاضیات گسسته و جبر‌و‌احتمال - انتشارات اندیشه فائق
www.afapub.ir/book/3/ریاضیات-گسسته-و-جبر‌و‌احتمال/
۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ویرایش جدید کتاب علاوه بر رفع نواقص آن تمامی سؤالات مورد نیاز از آزمون‌های برگزار شده در داخل و خارج کشور سال های اخیر و نیز تست‌های خلاقانۀ ...
حل المسائل ریاضیات گسسته » دبیرستان نمونه دولتی شهید ...
www.mofatehsch.com › جزوات درسی
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باسلامحل المسائل ریاضیات گسسته برای دانلود قرار گرفته استلینک های دانلود:باسلامحل المسائل ریاضیات گسسته برای دانلود قرار گرفته ...
نحوه مطالعه ریاضیات گسسته - مشاوره و برنامه ریزی کنکور 95
doctorronaghi.ir/نحوه-مطالعه-ریاضیات-گسسته/
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه مطالعه ریاضیات گسسته. به نام خدا نحوه ی خواندن درس ریاضیات گسسته و بررسی آن در کنکور سراسری با عرض سلام خدمت شما عزیزان کنکوری
ریاضیات گسسته و ترکیبیاتی - انتشارات فاطمی
fatemi.ir/BookListing.aspx?ListType=seri&SID=57
ریاضیات گسسته و ترکیبیاتی. جلد سوم. ازمجموعه کتابهای : ریاضیات گسسته و ترکیبیاتی. تألیف : رالف پ. گریمالدی. ترجمه : محمدعلی رضوانی , بیژن شمس.
دانلود کتب و جزوات ریاضی و هندسه - ریاضیات گسسته
www.mathematic90.blogfa.com/tag/ریاضیات-گسسته
دانلود رایگان کتاب ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی؛ به همراه جزوه فارسی آن. ویرایش پنجم آن، کتابی کامل و دقیق است. ریاضیات گسسته و ترکیباتی ...
کتاب نخستین درس در ریاضیات گسسته :: وبلاگ ریاضی ...
behmaram-math.blog.ir/.../کتاب-نخستین-درس-در-ریاضیات-گسسته
۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نویسنده کتاب : ایان اندرسن مترجم : دکتر مرتضی اسماعیلی برای دانلود اینجا را کلیک کنید.
جستجوهای مربوط به ریاضیات گسسته

ریاضی گسسته رشته کامپیوتر

ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی

کتاب ریاضیات گسسته

ریاضیات گسسته دانشگاه

جزوه ریاضیات گسسته

ریاضیات گسسته گریمالدی

ریاضیات گسسته دانشگاهی

معنی گسسته
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,874
  • بازدید ماه : 12,614
  • بازدید سال : 105,444
  • بازدید کلی : 2,613,991