loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 237 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

عكاسی تبلیغاتی

عكاسی تبلیغاتی دسته: علوم انسانی
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 15833 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 83

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجرییازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

عكاسی تبلیغاتی


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                          صفحه 

تاریخچه

فصل اول: مبانی در عكاسی ..................................................................................... 1

رنگ ........................................................................................................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما می‌بینیم .............................................................. 2

درجه حرارت رنگ .................................................................................................... 3

نور سفید و رنگها ..................................................................................................... 4

هنر دیدن ................................................................................................................... 5

عناصر گرافیكی تصویر ............................................................................................ 6

كادر هنری ................................................................................................................ 6

نقطه دید .................................................................................................................... 7

خط ............................................................................................................................ 8

خطوط و ریتم ........................................................................................................... 8

سایه و روشن ........................................................................................................... 9

سایه‌ها ....................................................................................................................... 10

ضدنور ...................................................................................................................... 10

بافت ........................................................................................................................... 11

تن .............................................................................................................................. 11

شكل و طرح .............................................................................................................. 12

كمپوزیسیون تصویر ................................................................................................. 13

عدم تقارن ................................................................................................................. 14

احساس عمق و بعد ................................................................................................... 14

هم‌آهنگی .................................................................................................................... 15

نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ ........................................................................................... 15

فصل‌دوم: ابزار و تكنیك  ......................................................................................... 16

اساس عكاسی رنگ ................................................................................................... 17

عكاسی سه رنگ ........................................................................................................ 20

وسایل نورپردازی .................................................................................................... 20

فلاش الكترونیك ........................................................................................................ 21

انواع فلاشهای‌الكترونیك ........................................................................................... 21

محاسبة نور .............................................................................................................. 22

كلك‌های عكاسی ........................................................................................................ 22

كاربرد عكس ............................................................................................................. 24

«عكس موفق» و «عكس خوب» ................................................................................. 25

فصل سوم: موضوع عكاسی .................................................................................... 27

بینش و عكسبرداری ................................................................................................. 28

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك ............................................................................. 28

سوژة فتوژنیك و ویژگی‌های آن .............................................................................. 28

فنون و شیوه‌های فتوژیك ......................................................................................... 29

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك ............................................................................. 30

فنون و شیوه‌های غیرفتوژیك.................................................................................... 31

سیاه و سفید گرافیك ................................................................................................. 32

مركز توجه ................................................................................................................ 33

تغییر شكل: بدنمایی و كج شكلی ............................................................................... 33

عكسهای گروهی ....................................................................................................... 34

تصاویر كار ............................................................................................................... 34

تصاویر حیوانات ....................................................................................................... 34

تصاویر ورزشی ....................................................................................................... 35

حركت ........................................................................................................................ 37

مردم ......................................................................................................................... 37

عكسهای شبانه .......................................................................................................... 38

در داخل خانه............................................................................................................. 39

فصل چهارم: نقد ........................................................................................................ 40

تعریف نقد ................................................................................................................. 41

انواع نقد .................................................................................................................... 42

روابط منتقد و هنرمند ............................................................................................... 43

تعریف توصیف ......................................................................................................... 44

توصیف فرم .............................................................................................................. 45

اهمیت توصیف برای خواننده .................................................................................... 45

تفسیر عكس................................................................................................................ 46

تعریف تفسیر ............................................................................................................. 47

نظریة‌زیبایی شناسی .................................................................................................. 48

نوشتن دربارة عكس ................................................................................................. 49

مشاهدة اثر و یادداشت‌برداری ................................................................................. 50

سخن‌گفتن دربارة عكس ............................................................................................ 51

فصل پنجم: عكاسی و تبلیغات ................................................................................

تعریف تبلیغ ............................................................................................................... 52

نظام تبلیغ .................................................................................................................. 53

تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی ......................................................... 53

تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ............................................................................... 53

اصول كار تبلیغ ......................................................................................................... 54

مشكل‌یابی و مشكل‌گشایی ......................................................................................... 54

ترویج خوداتكایی ....................................................................................................... 54

فراگیری زبان تبلیغات ............................................................................................... 55

توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی ...................................................................... 55

در نظر گرفتن امكانات ملی ....................................................................................... 55

همبستگی با نهادهای مردمی ..................................................................................... 55

پرهیز از روزمرگی و قالبهای كلیشه‌ای .................................................................... 56

آموزش مداوم عناصر تبلیغی ................................................................................... 56

فلسفة وجودی نظام تبلیغ .......................................................................................... 56

مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ................................................................ 58

دیر باوران ................................................................................................................ 59

روشهای تبلیغاتی ...................................................................................................... 59

روش نفی و اثبات ..................................................................................................... 59

روش شرطی ............................................................................................................. 60

روش طرح ناگهانی .................................................................................................... 61

روش استدلال ........................................................................................................... 62

شبه استدلال .............................................................................................................. 62

عرصه‌های كاربر و روشهای تبلیغاتی ...................................................................... 63

تبلیغات سیاسی........................................................................................................... 63

تبلیغات فرهنگی........................................................................................................... 63

تبلیغات تجاری ........................................................................................................... 64

هدف تبلیغ................................................................................................................... 64

رابطه مبلغ و تبلیغ ..................................................................................................... 65

ارتباطات .................................................................................................................... 66

روشهای ابلاغ ........................................................................................................... 67

تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) ........................................................................................... 68

تبلیغ گروهی .............................................................................................................. 69

تبلیغ طریقه‌ای ............................................................................................................ 69

تبلیغ نتیجه‌ای ............................................................................................................. 69

تبلیغ انبوهی ............................................................................................................... 70

الهام از قرآن.............................................................................................................. 70

نتیجه گیری

منابع

تاریخچه

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت: این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند.

سیاه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگلیسی بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عكاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم،‌ به معنای كامل كلمه، اختراع عكاسی را تشكیل نمی‌داد.

بالاخره بین سالهای 1822، 1826 یك مخترع فرانسوی به نام نیسفورنی‌یپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبة تاریك را ضبط و ثبت كند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همكار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینكه در سال 1829 با یك فرانسوی دیگر، كه نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربه‌های با ارزشی در زمینة عدسیها و جعبة تاریك داشت شریك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصویر روی صفحة‌های مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نی‌یپس (1833)، شریكش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لویی‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافی مركب از دو كلمة یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.

در سال 1835 شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی كاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال 1874، یك شركت انگلیسی اولین شیشه‌های خشك عكاسی را به بازار عرضه كرد و عكاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شكنندگی، هنوز دایرة عمل را محدود می‌كرد، تا اینكه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عكاسی آماتوری رواج قابل ملاحظه‌ای یافت.

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : عكاسی تبلیغاتی , عكاسی تبلیغاتی , عکاسی , تبلیغاتی , مبانی در عکاسی , تبلیغات , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

عكاسی تبلیغاتی

عكاسی تبلیغاتی دسته: علوم انسانی
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 15833 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 83

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجرییازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

عكاسی تبلیغاتی


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                          صفحه 

تاریخچه

فصل اول: مبانی در عكاسی ..................................................................................... 1

رنگ ........................................................................................................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما می‌بینیم .............................................................. 2

درجه حرارت رنگ .................................................................................................... 3

نور سفید و رنگها ..................................................................................................... 4

هنر دیدن ................................................................................................................... 5

عناصر گرافیكی تصویر ............................................................................................ 6

كادر هنری ................................................................................................................ 6

نقطه دید .................................................................................................................... 7

خط ............................................................................................................................ 8

خطوط و ریتم ........................................................................................................... 8

سایه و روشن ........................................................................................................... 9

سایه‌ها ....................................................................................................................... 10

ضدنور ...................................................................................................................... 10

بافت ........................................................................................................................... 11

تن .............................................................................................................................. 11

شكل و طرح .............................................................................................................. 12

كمپوزیسیون تصویر ................................................................................................. 13

عدم تقارن ................................................................................................................. 14

احساس عمق و بعد ................................................................................................... 14

هم‌آهنگی .................................................................................................................... 15

نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ ........................................................................................... 15

فصل‌دوم: ابزار و تكنیك  ......................................................................................... 16

اساس عكاسی رنگ ................................................................................................... 17

عكاسی سه رنگ ........................................................................................................ 20

وسایل نورپردازی .................................................................................................... 20

فلاش الكترونیك ........................................................................................................ 21

انواع فلاشهای‌الكترونیك ........................................................................................... 21

محاسبة نور .............................................................................................................. 22

كلك‌های عكاسی ........................................................................................................ 22

كاربرد عكس ............................................................................................................. 24

«عكس موفق» و «عكس خوب» ................................................................................. 25

فصل سوم: موضوع عكاسی .................................................................................... 27

بینش و عكسبرداری ................................................................................................. 28

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك ............................................................................. 28

سوژة فتوژنیك و ویژگی‌های آن .............................................................................. 28

فنون و شیوه‌های فتوژیك ......................................................................................... 29

نكاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیك ............................................................................. 30

فنون و شیوه‌های غیرفتوژیك.................................................................................... 31

سیاه و سفید گرافیك ................................................................................................. 32

مركز توجه ................................................................................................................ 33

تغییر شكل: بدنمایی و كج شكلی ............................................................................... 33

عكسهای گروهی ....................................................................................................... 34

تصاویر كار ............................................................................................................... 34

تصاویر حیوانات ....................................................................................................... 34

تصاویر ورزشی ....................................................................................................... 35

حركت ........................................................................................................................ 37

مردم ......................................................................................................................... 37

عكسهای شبانه .......................................................................................................... 38

در داخل خانه............................................................................................................. 39

فصل چهارم: نقد ........................................................................................................ 40

تعریف نقد ................................................................................................................. 41

انواع نقد .................................................................................................................... 42

روابط منتقد و هنرمند ............................................................................................... 43

تعریف توصیف ......................................................................................................... 44

توصیف فرم .............................................................................................................. 45

اهمیت توصیف برای خواننده .................................................................................... 45

تفسیر عكس................................................................................................................ 46

تعریف تفسیر ............................................................................................................. 47

نظریة‌زیبایی شناسی .................................................................................................. 48

نوشتن دربارة عكس ................................................................................................. 49

مشاهدة اثر و یادداشت‌برداری ................................................................................. 50

سخن‌گفتن دربارة عكس ............................................................................................ 51

فصل پنجم: عكاسی و تبلیغات ................................................................................

تعریف تبلیغ ............................................................................................................... 52

نظام تبلیغ .................................................................................................................. 53

تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی ......................................................... 53

تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ............................................................................... 53

اصول كار تبلیغ ......................................................................................................... 54

مشكل‌یابی و مشكل‌گشایی ......................................................................................... 54

ترویج خوداتكایی ....................................................................................................... 54

فراگیری زبان تبلیغات ............................................................................................... 55

توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی ...................................................................... 55

در نظر گرفتن امكانات ملی ....................................................................................... 55

همبستگی با نهادهای مردمی ..................................................................................... 55

پرهیز از روزمرگی و قالبهای كلیشه‌ای .................................................................... 56

آموزش مداوم عناصر تبلیغی ................................................................................... 56

فلسفة وجودی نظام تبلیغ .......................................................................................... 56

مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ................................................................ 58

دیر باوران ................................................................................................................ 59

روشهای تبلیغاتی ...................................................................................................... 59

روش نفی و اثبات ..................................................................................................... 59

روش شرطی ............................................................................................................. 60

روش طرح ناگهانی .................................................................................................... 61

روش استدلال ........................................................................................................... 62

شبه استدلال .............................................................................................................. 62

عرصه‌های كاربر و روشهای تبلیغاتی ...................................................................... 63

تبلیغات سیاسی........................................................................................................... 63

تبلیغات فرهنگی........................................................................................................... 63

تبلیغات تجاری ........................................................................................................... 64

هدف تبلیغ................................................................................................................... 64

رابطه مبلغ و تبلیغ ..................................................................................................... 65

ارتباطات .................................................................................................................... 66

روشهای ابلاغ ........................................................................................................... 67

تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) ........................................................................................... 68

تبلیغ گروهی .............................................................................................................. 69

تبلیغ طریقه‌ای ............................................................................................................ 69

تبلیغ نتیجه‌ای ............................................................................................................. 69

تبلیغ انبوهی ............................................................................................................... 70

الهام از قرآن.............................................................................................................. 70

نتیجه گیری

منابع

تاریخچه

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت: این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند.

سیاه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگلیسی بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عكاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم،‌ به معنای كامل كلمه، اختراع عكاسی را تشكیل نمی‌داد.

بالاخره بین سالهای 1822، 1826 یك مخترع فرانسوی به نام نیسفورنی‌یپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبة تاریك را ضبط و ثبت كند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همكار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینكه در سال 1829 با یك فرانسوی دیگر، كه نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربه‌های با ارزشی در زمینة عدسیها و جعبة تاریك داشت شریك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصویر روی صفحة‌های مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نی‌یپس (1833)، شریكش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لویی‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافی مركب از دو كلمة یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.

در سال 1835 شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی كاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال 1874، یك شركت انگلیسی اولین شیشه‌های خشك عكاسی را به بازار عرضه كرد و عكاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شكنندگی، هنوز دایرة عمل را محدود می‌كرد، تا اینكه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عكاسی آماتوری رواج قابل ملاحظه‌ای یافت.

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : عكاسی تبلیغاتی , عكاسی تبلیغاتی , عکاسی , تبلیغاتی , مبانی در عکاسی , تبلیغات , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۷۳۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
تصاویر برای عكاسی تبلیغاتیگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای عكاسی تبلیغاتی
نتیجه تصویری برای عكاسی تبلیغاتی
نتیجه تصویری برای عكاسی تبلیغاتی
نتیجه تصویری برای عكاسی تبلیغاتی
تصاویر بیشتر برای عكاسی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی | عکاس صنعتی | استودیو عکس ناین 9
www.studio9.ir/
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی 9 واحد برگزیده برندهای معتبر کشور در زمینه : عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به همراه عکاسان حرفه ای و مجرب.
عکاسی صنعتی | عکاس صنعتی | استدیو خانه عکس و طرح
www.khaneyeax.com/استدیو-عکاسی/عکاسی-صنعتی
رتبه: ۴٫۸ - ‏بازبینی توسط PHOTO & DESIGN STUDIO
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی میبایست تمام خصوصیات یک عکس حرفه‌ای را دربرگیرد و به مولفه‌های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی صنعتی تنها معرفی کالا ...
عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی - فوفیک
www.phophic.com/
آتلیه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، استودیو صنعتی، سیدخندان.
عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی |Lightroom
www.studio-lightroom.com/
در استودیو عکاسی لایت روم ، خدمات عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی انجام می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی با ما تماس ...
عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی از محصولات| آتلیه ...
photoindustrial.ir/
عکاسی صنعتی از محصولات و خدمات بزرگترین شرکت ها. عکاسی حرفه ای صنعتی توسط عکاسان حرفه ای . با ما تماس بگیرید.
عکاسی تبلیغاتی | عکاسی تبلیغات | عکاس تبلیغاتی | ...
studio7.ir/عکاسی-تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی در استودیو عکس هفت با مدیریت امیر بیان فر کارشناس ارشد عکاسی تبلیغات از ایتالیا. تلفن: 22302844.
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مسعود رئوفی
www.masoudraoufi.com/
استودیو تخصصی عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی مسعود رئوفی | شماره تماس : 88044484-021.
عکس صنعتی
realphotos.ir/
استودیو رئال فتو در زمینه عکاسی نظیر عکاسی تبلیغاتی،عکاسی صنعتی،عکاسی فشن،عکاسی کودک،عکاسی پرتره،عکاسی معماری،عکاسی موادغذایی،عکاسی ...
عکاسی صنعتی ، عکاس صنعتی | عکاسی صنعتی آنی بین
photo.anibeen.com/
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی آنی بین | مجری بزرگترین پروژه های عکاسی صنعتی در کشور | مشاوره عکاسی صنعتی و تبلیغاتی | 02188958611.
عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی | عکاسی مدلینگ | پارسا ...
www.parsanegar.com/
عكاسی صنعتی,عکاسی از محصول,عکاسی حرفه ای,عکاسی برای کاتالوگ,عکاسی پرتره,عکاسی از لوازم,طراحی کاتالوگ,عکاسی صنعتی حرفه ای, عكاسي ىر محل,عکاسی ...
عکاسی صنعتی |عکاسی حرفه ای | عکاسی پرتره |عکاسی از ...
nikphotos.com/
عكاسی صنعتی, عکاسی از محصول , عکاسی حرفه ای , عکاسی برای کاتالوگ , عکاسی پرتره , عکاسی از لوازم , عکاسی صنعتی حرفه ای, عكاسي ىر محل , عکاسی ...
کارکیا استودیو | عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی حرفه ...
karkiastudio.ir/
عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی با حرفه ای ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دانش روز دنیای عکاسی و فیلم سازی.
عکاسی صنعتی
photographyindustrial.com/
عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به توصیف و نمایش دقیق کالا از نگاه عکاسی می اندیشد ، عکاس صنعتی و عکاس تبلیغاتی نیز به ثبت فرایند تولید ...
عکاسی تبلیغاتی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/عکاسی_تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی (به انگلیسی: Commercial photography ) ، شاخه‌ای از عکاسی ... که عکاس از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت‌‌ها عکسبرداری می‌کند.
استودیو و آتلیه عکاسی تبلیغاتی
antique-st.com/index.php/عکاسی-تبلیغاتی/
عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی است به شرط آنکه عکاس بتواند تفکرو سلایق خود را در عکس بگنجاند. اگر با حوضه های دیگر عکاسی مقایسه کنیم می ...
کلاس عکاسی تبلیغاتی − آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای
class.akkasee.com/class-advertising-photography-93-farvardin
آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای کلاس حضوری «عکاسی تبلیغاتی» را برگزار می‌کند. علاقه مندان می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعات زیر با تکمیل فرم و پرداخت شهریه ثبت نام ...
انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران
www.iranaipa.com/fa/Aboutus.aspx
انجمن عکاسان تبليغاتی و صنعتی ايران ، انجمنی است فرهنگی ،تخصصی، حرفه ايی، غير انتفاعی و غير سياسی و مرکب است از عکاسانی که در عرصه ی عکاسی ...
عکاسی صنعتی - beed studio
beedstudio.com/fa/photography/
عکاسی صنعتی مهمترین رمز موفقیتمعرفی یک محصول است , همواره این کار راه کاری مناسب برای بهتر نمایش دادن واقعیت محصول بوده و با استفاده از عکاسی می توانیم ...
درباره ی استودیو سوما - عکاسی صنعتی - عکاسی تبلیغاتی ...
somastudio.ir/درباره-ما/
استودیو عکاسی سوما همکار اول استودیو لالتالنا ايتاليا با بهره گیری از تجربه ... استودیو سوما مفتخر است که با ارائه خدمات عكاسي صنعتي ، تجاري و تبليغاتي با ...
عکاسی تبلیغاتی, عکاسی صنعتی
sayeboon.com/
استودیو عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی شروین رشید تبریزی ، نمونه پروژه های عکاسی شده در وب سایت قابل مشاهده می باشد.
عكاسی تبليغاتی - عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی - ...
studiomani.ir/advertising_photography.html
آتلیه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، استودیو عکس صنعتی.
عکاسی تبلیغاتی | امیر بیان فر - وب سایت امیر بیان فر
amirbayanfar.com/عکاسی-تبلیغاتی
tack charm - تک چرم, عکاسی تبلیغاتی صنعتی Personal Work Personal Work, عکاسی صنعتی Mozaffarian- مظفریان Mozaffarian- مظفریان, عکاسی صنعتی ...
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاهرخ فیروزی | صفحه اصلی
shahrokhfirouzi.com/
عکاسی از محصولات، فضای اداری و صنعتی،مواد غذایی ،طلا و جواهر و ... | تلفن: 02126318663.
عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی | گروه تبلیغاتی زیگفا
zigpha.com/عکاسی-صنعتی/
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به ارائه دقیق جزئیات و نمایش عملکرد،ویژگی ها و مزیت یک محصول میپردازد ، تا کارفرما در معرفی بهتر کالای خود از رقیبان پیشی ...
عکاسی صنعتی
zhahoo.com/
عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ 02144225408.
عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیغاتی | طراحی سایت | استودیو ...
www.maziarmiraly.com/
Home - Yadollah Valizadeh Photography | يدالله ولي زاده | ...
yadollahvalizadeh.com/
یدا... ولیزاده: عکاسی تبلیغاتی و صنعتی،آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی.
ورود به وب‌سایت استودیو عکاسی صنعتی تبلیغاتی - رادین ...
radinstudio.com/Industrial
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بخش مهم و جدا نشدنی از دنیای تجارت و صنعت می‌باشد. امروزه با توجه به نفوذ اینترنت در زندگی مردم، بیشتر از گذشته عکاسی صنعتی ...
فرهاد حکم آبادی | عکاس تبلیغات - عکاسی صنعتی ، عکاسی ...
farhadhokmabadi.com/
من فرهاد حکم آبادی ، متولد و ساکن تهران هستم . شروع کار من در زمینه ی عکاسی از سال ۸۵ بود و آن را بصورت تجربی آموختم . به تدریج با افزایش علاقه ام به این رشته از ...
تفاوت عکاسی هنری با عکاسی تبلیغاتی - مهمترین اخبار ...
vista.ir/article/118367/تفاوت-عکاسی-هنری-با-عکاسی-تبلیغاتی
تفاوت عکاسی هنری با عکاسی تبلیغاتی میدانیم امروزه درگویش تمام شاخه های هنری از جمله عکاسی هنری این روش مورد استقبال است که به واسطه آن ، هنرمند بر اساس ذهنیت ...
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی آرین رنجبریان
www.ranjbaryan.com/
عکاسی تبلیغاتی وعکاسی صنعتی تنها گرفتن عکس خوب و قابل قبول نیست. بلکه درک نیاز واقعی شما در برقرار کردن ارتباط دیداری با مشتری و دست یافتن به ...
عکاسی تبلیغاتی | استدیو آرت من - درباره ما - وب سایت
artman-co.net/pages-2.html
عکاسی صنعتی ، خدمات عکاسی ، عکاسی از کارخانه ، عکاسی از دستگاه ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی از محصول ، عکس ، عکاسی معماری ، عکاسی از ساختمان ،
عکاسی تبلیغاتی چیست؟ - آفتاب
www.aftabir.com › ... › علم و زندگی › آیا می‌دانید که... › کسب و کار
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که از نام آن پیداست، عکاسی تبلیغاتی به معنی عکس‌هایی است که با اهداف تبلیغاتی گرفته می‌شوند.
عکاسی صنعتی , عکاسی پوشاک, عکاس پرتره , عکاس ...
www.amovafegh.com/sp.html
بهترین رسانه برای نمایش محصولات و خدمات شرکت‌های عمومی و خصوصی عکاسی صنعتی است. عکاسی صنعتی ابزاری است برای تبلیغ و ترویج انواع محصولات، خدمات و ...
عكاسي تبليغاتي و عکاسی صنعتی - dideno studio
www.dideno.co/2014-01-29-10-13-54.html
برترین آتلیه تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در غرب تهران.
Arash Nikazad|عکاسی مدلینگ | عکاسی صنعتی | عکاسی ...
www.arashnikazad.com/
عکاسی مدلینگ و عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی و طراحی لوگو و ست اوراق اداری و طراحی گرافیک.
عکاسی تبلیغاتی | لنزک
www.lenzak.com/tags/عکاسی-تبلیغاتی/
مطالب مربوط به عکاسی تبلیغاتی در لنزک محلی برای علاقه مندان به هنر عکاسی.
عکاس صنعتی | عکاسی صنعتی | عکاسی تبلیعاتی | کرج ...
dreamstd.ir/
استدیو عکاسی دریم ارائه دهنده سرویس های عکاسی صنعتی, عکاسی تبلیغاتی, عکاسی مدلینگ در کرج می باشد.
آتلیه-عکاسی-صنعتی-و-تبلیغاتی - آتلیه عکاسی اکسیر ...
www.atelieh-exir.com/آتلیه-عکاسی-صنعتی-و-تبلیغاتی/
عکاسی تبلیغاتی ضمن اینکه تمام خصوصیات یک عکس صنعتی را باید در خود داشته باشد به مولفه های مهم دیگری نیز نیازمند است ٬ هدف عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی ...
تاریخچه عکاسی تبلیغاتی - تبلیغات چی
tizer.blogsky.com/1386/09/25/post-18/
تاریخچه عکاسی تبلیغاتی - تبلیغات چی - تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت.
عکاسی تبلیغاتی - سازمان تامین اجتماعی
www.tamin.ir/News/Item/11978/2/11978.html
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محصول عکاسی تبلیغاتی برای هر بیننده‌ای می‌تواند تأثیرگذار باشد؛ پس نتیجتاْ تبلیغات بصری به ابزار قدرتمند در جوامع مختلف تبدیل شده ...
آپارات - عکاسی تبلیغاتی
www.aparat.com/result/عکاسی_تبلیغاتی
پروژه عکاسی تبلیغاتی کرم های گیاهی دلبان/ عقیل حسینیان · روزرنگ-مجله گرافیک د... ۳۶۸ بازدید. ۴:۵۱ · تیزر نانونیکاپاک · محمدرضا فهیمی. ۴۱ بازدید. ۰:۳۰ ...
عکاسی صنعتی • عکاسی تبلیغاتی • توحید هاشم خانی
hashemkhani.ir/
عکاسی صنعتی • عکاسی تبلیغاتی • توحید هاشم خانی .تجربه من در عکاسی مبلمان و صنایع چوبی وهود و گاز و شیرآلات اهرمی و عکاسی معماری و دکوراسیون , تور های ...
عکاسی تبلیغاتی | طراحی و عکاسی کمالیان
tarahi-akasi.ir/عکاسی-تبلیغاتی/
عکاسی تبلیغاتی عکاسی محیطی عکاسی صنعتی. ... akasi-tabli. تعدادی از نمونه کارهای عکاسی صنعتی و محیطی · عکاسی محیطی · عکاسی صنعتی · Akasi ...
عکاسی تبلیغاتی بایگانی | چاپ زرد
yellowprint.net/tag/عکاسی-تبلیغاتی/
آرشیو برچسب برای: عکاسی تبلیغاتی. اینجا هستید: خانه / عکاسی تبلیغاتی. نمونه کارها. نمونه کار عکاسی. نوشته‌های تازه. با ارزش‌ترین برندهای سال ۲۰۱۶ · قوانین و ...
مـفـتـــــــــــــــــــــی - عکس تبلیغاتی چیست
mofty.blogfa.com/post-45.aspx
به دلیل استفاده از عکس های مثال برای درک بهتر است. ويژه‌گي عكس هاي تبليغاتي. فهرست: 1- فصل اول :تاريخ‌چه‌ي عكاسي تبليغاتي. 2- فصل دوم :تعريف تبليغات.
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی - آگهی نامه تخصصی چوب
www.narbon-ad.com/info.php?id=151&type=3&result=1
در محاورات روزمره و مکالمات افراد غیر حرفه ای، از عکاسی حرفه ای تبلیغات به عنوان عکاسی صنعتی نام رده می شود. در واقع منظور تهیه عکس از محصولاتی است که در ...
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست؟ | اطلس پایا
atlaspaya.com/articles/240/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می‌شود که وظیفه ان به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا پروداکت می‌باشد ٬ در این شاخه از ...
عکس تبلیغاتی - آتلیه عروس
roozbehstudio.com/Portal/عکس%20تبلیغاتی/
آتلیه روزبه ,آتلیه عروس, عکاسی عروس,عکس تبلیغاتی.

    مرکز عکاسی صنعتی ایران‏
    تبلیغwww.photographyindustrial.com/‏

برگزیده معتبرترین شرکت های صنعتی. و تولیدی در کشور 02188642224
عکاسی صنعتی تبلیغاتی ژو‏
تبلیغwww.zhoostudio.com/‏

    زیر نظرانجمن عکاسان تبلیغاتی صنعتی. خوبِ خوب دیده شوید
    عکاسی جواهرات · عکاسی کارخانه ومحیط صنعتی · عکاسی معماری و داخلی
        عکاسی جواهراتتماس با ماعکاسی لوکیشنخدمات

جستجوهای مربوط به عكاسی تبلیغاتی

آموزش عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی چیست

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تعرفه عکاسی صنعتی

عکاسی تبلیغاتی در گرافیک

عکاسی تبلیغاتی ویکیپدیا

تعریف عکاسی تبلیغاتی

مقاله عکاسی تبلیغاتی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 13,349
  • بازدید سال : 106,179
  • بازدید کلی : 2,614,726