loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 225 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

 

آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف

آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف

آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف

مردم هر کشوری رسم و رسوم مربوط به خود را دارند و طرز پوشش و لباس نیز به همین آداب و رسوم مربوط می گردد.لباس عروس هم در هر کشوری به گونه ای خاص دیده می شود.در فرهنگ غرب عروس به طور سنتی یک پیراهن سفید در روز عروسی خود می پوشد.

 

اما اگر بخواهیم وسیع تر نگاه کنیم، در کشورها و فرهنگ های مختلف لباس عروس های بسیار متنوعی وجود دارند.برخی عروس ها خود را با لباس های رنگارنگ زینت می دهند، برخی با رسوم محلیشان دست ها و صورت خود را نقاشی می کنند و برخی صورت خود را زیر لایه ای از جواهر یا حجاب پنهان می کنند.

 

البته هرکسی این سنت ها را تایید نمی کند، و خیلی از مردم آنچه را که دوست دارند در بزرگترین روز زندگیشان می پوشند. اما در این مطلب روش های جالب و متفاوتی که مردم فرهنگ های مختلف این روز را جشن می گیرند مشاهده می کنید، حتی شاید آن ها الهام بخش شما برای یک جشن عروسی متفاوت باشد.

 

عروسی هندی

در فرهنگ هندی لباس های عروسی معمولا به رنگ صورتی یا قرمز هستند. زنان متاهل در شمال کشور معمولا با یک خال قرمز در وسط پیشانی خود شناخته می شوند.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروس نیجریه

نیجریه یک کشور بزرگ با حدود 250 گروه قومی و بیش از 500 زبان است. بنابراین مراسم عروسی براساس منطقه، مذهب و نژاد تغییر می کند. با این حال عروس های نیجریه اغلب رنگ های روشن می پوشند. هم چنین آن ها اغلب یک سربند به نام Gele می پوشند.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی سنتی در غنا

مراسم سنتی ازدواج در غنا اغلب بسیار رنگارنگ است و هر خانواده طرح پارچه مخصوص به خود ار دارد که با آن لباس عروس و داماد دوخته می شود.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروس قزاقستان

در عروسی های سنتی قزاقستان، عروس ها معمولا یک روسری «Saukele» برای حجاب صورت استفاده می کنند. این روسری بلند قبل از اینکه دختران به سن ازدواج برسند آماده می شوند.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروس مغولستان

در عروسی های سنتی مغولستان عروس و داماد هرکدام لباسی می پوشند که «Deel» نام دارد. دیل شکلی از لباس های طرح دار است که قرن هاست توسط مغول ها و دیگر قبایل کوچ نشین آسیای مرکزی پوشیده می شود.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی ژاپنی

در مراسم عروسی سنتی ژاپنی، عروس اغلب برای مراسم رسمی یک کیمونوی سفید می پوشد که نماد پاکی و دوشیزگی می باشد. بعد از مراسم عروس ممکن است لباسش را به رنگ قرمز تغییر دهد.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی اسکاتلند

مردان در اسکاتلند به طور سنتی دامن قبیله خود را می پوشند. بعد از مراسم عروس شالی به رنگ های قبیله همسرش به نشانه انتقال او به خانواده جدید می پوشد.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروس رمانی از منطقه «Oas»

عروسی ها در این منطقه یک رویداد مهم در شمال غرب ترانسیلوانیا به حساب می آیند. عروسی توسط والدین سازماندهی می شود و عروس و داماد آماده رسوم متنوعی از جمله آماده کردن جهیزیه و لباس، انتخاب والدین تعمیدی و آماده کردن پرچم عروسی می شوند.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی چینی

در چین رنگ قرمز نماد خوشبختی است. هم چنین معتقدند این رنگ ارواح شیطانی را دور نگه می دارد. بنابراین جای تعجب نیست که لباس عروس های چینی اغلب به رنگ قرمز باشند.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی در منطقه «گورا» بین کوزوو و مقدونیه

مردم گورانی اغلب مسلمان های باایمانی هستند اما سنت ها و آداب و رسوم آن ها حاوی عناصر مختلف کفر است. عروس با یک اسب سفید مزین به روسری و چتر تزئینی حمل می شود و با خانواده اش به خانه همسایه داماد همراهی می شود.

آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی در یاکان

یاکان یک گروه قومی زبانی است که عمدتا در جزیره باسیلان در فیلیپین ساکن هستند. مراسم سنتی ازدواج معمولا شامل دو مراسم است، یکی مراسم اسلامی و دیگری مراسم سنتی پیش از اسلام. مراسم توسط پدر و مادر مدیریت می شود و چهره عروس و داماد برای مراسم نقاشی می شود.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی سنتی پرو

لباس سنتی عروس در کوه های آند معمولا روشن است و شامل ردا و کلاه بافته شده و تزئین شده با منگوله و مواد بازتابنده است. یک دامن مخصوص و پانچو برای عروس و داماد در روز عروسی ساخته می شود.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروس مجارستان

در مراسم سنتی عروسی در مجارستان یک لباس عروس معمولا یک پیراهن گلدوزی شده با طرح های گل و سه رنگ روشن است. او اغلب آرایش مویی که به زیبایی و استادانه بافته و با گندم تزئین شده بر سر می گذارد.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفعروسی سنتی در نروژ

در نروژ لباس سنتی عروسی بوناد نام دارد. این لباس همچنین برای مراسم دیگری مثل مهمانی های تعمید پوشیده می شود.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف


Google
About 1,670,000 results (0.49 seconds)
Search Results
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف - پارس ناز
www.parsnaz.ir/آشنایی-با-انواع-لباس-عروس-کشورهای...
Translate this page
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلفمردم هر کشوری رسم و رسوم مربوط به خود را دارند و طرز پوشش و لباس نیز به همین آداب و رسوم مربوط می گردد.
لباس عروس در کشورهای مختلف جهان - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../لباس-عروس-در-کشورهای-مختلف...
Translate this page
Feb 15, 2016 - برای امروز سفری جذاب به مراسم عروسی در مناطق مختلف جهان خواهیم داشت تا با نوع پوشش سنتی عروس های آن مناطق آشنا شویم، با ما همراه باشید.
لباس عروس در کشورهای مختلف جهان - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/58338
Translate this page
Feb 15, 2016 - اتحادخبر: برای امروز سفری جذاب به مراسم عروسی در مناطق مختلف جهان خواهیم داشت تا با نوع پوشش سنتی عروس های آن مناطق آشنا شویم، با ما همراه باشید ...
انواع لباس عروس و داماد در کشورهای مختلف + تصاویر - پرشین وی
www.persianv.com/preview/327573.php
Translate this page
Feb 22, 2016 - لباس و پوشاک ، ازدواج ، لباس عروس ، انواع لباس عروس ، لباس عروس های ... در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می ...
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../آشنایی-با-انواع-لباس-عروس-در-ک...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-آشنایی-با-انواع-لباس-عروس-در-کشورهای-مختلف-مردم-هر-کشوری- ... -به-خود-را-دارند-و-طرز-پوشش-و-لباس-نیز-به-همین-آداب-و-رسوم-مربوط-می-گردد.
صدخبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
رهبر معظم انقلاب در رابطه با نظارت بر منصوبانشان توضیحاتی در سال 1382 ارائه داده بودند. حفظ اسرار کشورها ..... لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ + تصاویر.
انواع لباس عروس و داماد در کشورهای مختلف + تصاویر
ayenejam.ir/.../13305-انواع-لباس-عروس-و-داماد-در-کشو...
Translate this page
Feb 22, 2016 - لباس عروس در کشورهای مختلف. به گزارش آینه جم: در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروسدر کشورهای مختلف آشنا می شوید. مراسم ازدواج مراسمی ...
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ | سایت تفریحی
www.setayeshgp.ir/لباس-عروس-در-کشورهای-مختلف-چ...
Translate this page
2 days ago - در این گزارش با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می شوید. ... مختلف + تصاویر -آکاانواع لباس عروس, تصاویر انواع لباس عروس در ...
لباس عروس در کشورهای مختلف دنیا + عکس
www.linkday.ir/لباس-عروس-در-کشورهای-مختلف-دنیا-...
Translate this page
لینک روز > سرگرمی و طنز > لباس عروس در کشورهای مختلف دنیا + عکس. دسته ها. آرایشی و بهداشتی · آموزش ... برای امروز سفری جذاب به مراسم عروسی در مناطق مختلف جهان خواهیم داشت تا با نوع پوشش سنتی عروس های آن مناطق آشنا شویم، با ما همراه باشید. منطقه کوهستانی رودوپ در ... برچسب ها : انواع لباس عروس، لباس عروس. مطالب مرتبط : ...
انواع لباس عروس و داماد در کشورهای مختلف + تصاویر | مجله اینترنتی تو ...
tozibae.ir/.../انواع-لباس-عروس-و-داماد-در-کشورهای-مخت...
Translate this page
Feb 22, 2016 - لباس عروس در کشورهای مختلف. در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروسدر کشورهای مختلف آشنا می شوید. مراسم ازدواج مراسمی سنتی یا آیینی ...
انتخاب مختلف پوشش در مناسبتها - بیتوته
www.beytoote.com/.../different-choices-coverage.html
Translate this page
مدل لباس خريد لباس فروش اینترنتی لباس,طرز لباس پوشیدن,لباس,پوشش ... انتخاب مختلف پوشش در مناسبتها ... البته نمی خواهید جلب توجه پوشش عروس کم شود می توانید از صورتی کم رنگ استفاده کنید. ..... آشنایی با انواع مبلمان, مدل های مختلف مبلمان .... یک نهاد دیگر هم در ترکیه منحل شد/ هدف بعدی تروریست‌های داعش کدام کشور است؟
طراحی مد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/طراحی_مد
Translate this pagePersian Wikipedia
با این حال اکثر طراحان مد ایده‌های نوآورانهٔ خود را برای بازار انبوه لباس‌های زنانه، مردانه و کودکانه به کار ... انواع لباس‌هایی که در فصل‌های مد ارائه می‌شوند شامل پوشاک بهار/تابستان، پاییز/زمستان و همچنین لباس‌های راحتی، لباس شنا و لباس عروس هستند. .... اکثر خانه‌های مد فرانسوی در پاریس واقع شده‌اند که پایتخت مد این کشور نیز می‌باشد.
لباس عروس در کشورهای مختلف + عکس middot; -آکا
www.akairan.com/.../news20167243232541029.html
Translate this page
1 day ago - در این بخش می خواهیم شما را با فرهنگ لباس عروس در کشورهای مختلف به همراه عکس هایی از آن آشنا کنیم. در فرهنگ غرب عروس ... با این حال عروس های نیجریه اغلب رنگ های روشن می پوشند. هم چنین آن ها اغلب یک .... آکاایران: انواع مدل جوراب شلواری زنانه برند Panti آکاایران: انواع مدل جوراب شلواری زنانه برند Panti تاپ ژورنال ادامه.
آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../آشنایی-با-انواع-لباس-عروس-در-کشو...
Translate this page
11 hours ago - آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف. مردم هر کشوری رسم و رسوم مربوط به خود را دارند و طرز پوشش و لباس نیز به همین آداب و رسوم مربوط می ...
لباس عروس ترکیه
bestparsian.ir/news/لباس-عروس-ترکیه
Translate this page
فتوعکس ، لباس عروس دکلته ترکیه ای ، مدل لباس عروس دکلته ترکیه ای با دامن پفی و طرح گل رز بزرگ ... ... انواع لباس عروس و داماد در کشورهای مختلف + تصاویر. لباس عروس در کشورهای مختلف در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروسدر کشورهای مختلف آشنا ... brussels 3 day itinerary تزیین ناهار عروس دانشگاههای تک جنسیتی ...
لباس عروس در کشورهای مختلف - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/512517/.../picture
Translate this page
Feb 22, 2016 - در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می شوید.
لباس عروس در کشورهای مختلف جهان | برای امروز سفری جذاب به
www.ghatreh.com/.../لباس-عروس-کشورهای-مختلف-جها...
Translate this page
Feb 15, 2016 - برای امروز سفری جذاب به مراسم عروسی در مناطق مختلف جهان خواهیم داشت تا با نوع پوشش سنتی عروس های آن مناطق آشنا Ø.
لباس عروس در کشورهاي مختلف چه شکليه
aylarjooon.rozblog.com/.../-لباس-عروس-در-کشورهاي-م...
Translate this page
20 hours ago - با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می شوید. .... مختلف + تصاویر -آکاانواع لباس عروس, تصاویر انواع لباس عروس در کشورهای جهان, ... 27 .
پورتال ایران ناز شامل مطالب جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی ...
www.irannaz.com/
Translate this page
( طنز با حال ) · ارزیابی رفتار آقایان و خانم ها در شرایط مختلف ... تعقیب و گریز جالب مردی نیمه برهنه با دزدان (عکس) · انتشار عکس .... عکس هایی خنده دار از وقتی آقایان عروس شوند · عکس های ... آشنایی با منابع غذایی مفید برای بدن · بهترین مواد ... جدیدترین مدل لباس های مجلسی طرح ترکیه 2015 .... انواع ماسک میوه ای برای جوان شدن پوست.
You visited this page on 7/17/16.
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟
itmg-ba.smartfeed1.ir/.../لباس+عروس+در+کشورهای+مخ...
Translate this page
15 mins ago - ... شما را با انواع مدلهای جدید لباس عروس و نامزدی 2016 -1395 آشنا می کنم. ... اما اگر بخواهیم وسیع تر نگاه کنیم، در کشورها و فرهنگ های مختلف لباس ...
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7668231
Translate this page
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری نداآنلاین: لباس عروس در کشورهای مختلف چه ... با لباس پرانتقاد در افتتاحیه المپیک عکس · ◇ آشنایی با فرهنگ لباس عروس در ...
انواع لباس عروس و داماد در کشورهای مختلف + تصاویر | فـان لایـو - tozibae.ir
tozibae-ir.addfun.ir › tozibae.ir
Translate this page
Feb 22, 2016 - لباس عروس در کشورهای مختلف. در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروسدر کشورهای مختلف آشنا می شوید. مراسم ازدواج مراسمی سنتی یا آیینی ...
لباس عروس جدیدترین عکس ها و کاملترین راهنمای انتخاب • دونفره
2nafare.com › مد و لباس › لباس عروس
Translate this page
بالا تنه ها انواع مختلفی دارن و هر کدوم کاربرد خاص خودشون رو دارن و به اندامهای خاصی ... در مطلب لباس عروس پاپیون دار عکسی از لباس عروس آستین بلند با تور دانتل هم هست که ... مدل های زیبایی از این مدل رو در مطلب مدل های مختلف لباس عروس قرار دادیم. ... در کشور ما هنوز هم دامن پفی بیشتر از دامن های دیگه مورد توجه عروس هاست. .... غریب اشنا!
سنت‌ها و مراسم ازدواج در کشورهای مختلف - ستاره
setare.com/.../سنت‌ها-و-مراسم-ازدواج-در-کشورهای-مختل...
Translate this page
Aug 26, 2015 - در این مطلب با مراسم و سنت ازدواج در برخی کشورها آشنا خواهیم شد. ... در قرون وسطی لباس عروسی سفید نماد بکارت محسوب می‌شد. ... پیش از آن عروس‌ها، بسته به موقعیت اجتماعی خود، انواع متنوعی از رنگ‌ها و مواد را برای لباس خود انتخاب ...
مزون لباس عروس تهران
bridedress.blogfa.com/
Translate this page
مزون لباس عروس تهران - مزون,مزون عروس,مزون لباس عروس,لباس عروس,لباس نامزدی,لباس ... این وبلاگ شما را با انواع مدلهای جدید لباس عروس و نامزدی 2016 -1395 آشنا می کنم. .... شده حتی در یک کشور مثل کشور ما با قومیتهای مختلف لباسهای عروس مختص همان ...
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?q=لباس+عروس...کشورهای+مختلف...
Translate this page
اما اگر بخواهیم وسیع تر نگاه کنیم، در کشورها و فرهنگ های مختلف لباس عروس های بسیار متنوعی وجود دارند. .... بسته به نوع رابطه خانواده‌ها، حاضرین در جلسه خواستگاری و آشنایی قبلی با خانواده خواستگار .... از انواع رژیم های سخت و طاقت فرسا گرفته ...
زیباترین مدلهای لباس عروس بچه - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/زیباترین-مدلهای-لباس-عروس-بچه
Translate this page
طراحان بزرگی از کشورهای مختلف در این جشنواره حضور داشتند. ... جهت آشنایی با کناف و دیدن زیباترین طرح ها و مدلهای کناف از وب سایت کناف آسمان بازدید .... مدل لباس خواب عروس عکس لباس خواب عروس انواع لباس خواب عروس جدیدترین لباس خواب عروس ...
آشنایی با عروس هلندی یا کوکاتیل - مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/search/?...آشنایی%20با%20عروس%20هلندی%2... - Translate this page
در این گزارش تصویری با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می شوید. ... همانطور که می دانید سایت آکاایران شامل جامع ترین مجموعه از انواع مدل لباس، لباس ...
تصاویر انواع لباس عروس در کشورهای جهان | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/تصاویر-انواع-لباس-عروس-در-کشورهای-جهان/
Feb 14, 2016 - نوشته نگاهی به لباس عروس در کشورهای مختلف + تصاویر اولین بار در سایت سرگرمی و تفریحی پونک پدیدار شد. یک سایت دیگر با وردپرس فارسی.
گل گندم و رفع عارضه های مختلف در بدن
nivasite.ir/news/38824
Translate this page
درمان ورم چشم با گل گندم. وی اضافه کرد: روزی دوبار چشم‌ها را با دم کرده گل گندم که ولرم شده باشد, شستشو داده شود. ... آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف.
پرده بکارت دختر با چه چیزهایی پاره می شود؟ - سماتک
www.samatak.com/.../what-would-be-torn-hymen-girl...
Translate this page
انواع مهم پرده بکارت عبارتند از :۱- پرده بکارت بدون منفذ،۲- پرده بکارت مثلثی،۳- پرده ... پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود و تنها با رابطه‌ جنسی اتفاق نمی‌افتد، گرچه رابطه‌جنسی متداول‌ترین علت پاره شدن پرده بکارت آن است. ..... سبک و مدل لباس عروس در کشور های مختلف دنیا (عکس) ... آشنایی با قالی بافی هنرمندان خطه کرمانشاه.
bae yong joon vs choi ji woo مدل لباس عروس و - ویوا تفریح
vivatafrih.ir/search/?q=bae...vs...لباس+عروس...
Translate this page
اگر شما به دنبال انواع مدل آرایش عروس 1395هستید و می خواهید در جشن عروسی خود با ... به گزارش آکاایران: آشنایی با جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین لباس عروس می ... اما اگر بخواهیم وسیع تر نگاه کنیم، در کشورها و فرهنگ های مختلف لباس عروس های ...
پکیج مسافرتی چیست؟؟ / آشنایی با پکیج مسافرتی - نیوز
9us.ir/news/168273
Translate this page
Apr 30, 2016 - بیشترین محصولات در بازارهای سفر و گردشگری بفروش می رسند با این وجود محصول سفرهای مهم ... آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف.
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
Translate this page
تظاهر به بدحجابی رو به افزایش/لباس‌های مردانه و زنانه‌ای که جرم است ... بدهی خارجی کشور در پایان دومین ماه سال جاری با کاهش ۷۵ میلیون دلاری نسبت به ماه قبل از آن مواجه ... پراکنده برق بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت و ۳۰ دقیقه در نقاط مختلف تهران آغاز شد. .... معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر کشف انواع کالاهای ممنوعه و مواد مخدر در گمرکات کشور، ...
آشنایی با انواع مختلف لوازم آرایشی و کاربرد آنها · جدید 95 -گهر
gahar.ir/آشنایی-با-انواع-مختلف-لوازم-آرایشی-و-کا/
Translate this page
news92278pic1 2015 1 13 11 8 آشنایی با انواع مختلف لوازم آرایشی و کاربرد آنها. آشنایی با انواع مختلف لوازم .... لباس عروس در کشورهای مختلف + عکس · arayesh ...
انواع صبحانه در کشورهای مختلف دنیا + تصاویر - نمناک
namnak.com/32796-انواع-صبحانه.html
Translate this page
Rating: 3.9 - ‎9 reviews
ما گزارش و تصاویر جالبی از صبحانه در کشورهای مختلف برایتان آورده ایم. بازدید : 1,675 ... نان را می پسندند. سوپ غلیظی به نام "فیجویدا" با لوبیای سیاه و انواع گوشتها را هم صبح ها می خورند. ... آشنایی با نیروی ویژه در کشورهای مختلف جهان + تصاویر · تاریخچه تکواندو تاریخچه کامل ... بله گرفتن از عروس در دمای منفی 40 درجه! + تصاویر.
تلگرام انواع لباس عروس و قیمت زیبا - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?...انواع+لباس+عروس...زیبا
Translate this page
n انواع مدلهای لباس عروس ۹۵میهن فالمطالاب مرتبط :مدل ل. ... اعتراف به قتل در گفت و گو با خبرنگار جنایی «ایران» جزئیات آشنایی با دختر نوجوان و علت قتل را تشریح کرد. ... مدلهای شلوار جهانی کشورهای مختلف همراه با جنس · فاطمه صادقی بازیگر سریال ...
آشنایی با تاریخچه لباس عروس و مدلها و رنگهای مختلف لباس عروس
efanetbloger8.mihanblog.com/post/98
Translate this page
Jul 27, 2015 - منبع: مطالبی در ارتباط با انواع مدل لباس عروس و رنگ آن و نگاهی به تارخچه لباس ... در این وبلاگ مقالاتی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت به کشور های مختلف ...
لبای عروس ٢٠١۶ | خبرخوان
98ahangmusic.d89.ir/list/لبای+عروس+٢٠١۶.html
Translate this page
با توجه به فعالیت چندین ساله در قسمت مزون عروس و و همچنین علاقه ای که در این باره داشتم در این وبلاگ شما را با انواع مدلهای جدید لباس عروس و نامزدی 2016 -1395 آشنا ...
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...لباس%20عروس%20در%20ک...
Translate this page
لباس عروس در کشورهای مختلف چه شکلیه؟ ... افکار عمومی آشنا را در کنار روحانی و با کت و شلوار شناخته‌اند و شاید آشنا در لباس ... مجموعه بزرگ یادشده، بسیار متنوع و شامل انواع پارچه و لباس، تاریخچه‌ای از ... این یونیفرم‌ها در چهار رنگ مختلف هستند.
کالکشن مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ + مدل لباس مجلسی ۱۳۹۵ - روزگار
rouzegar.com/.../dresses-prom-2016-dresses-prom-13...
Translate this page
پیشنهاد انواع مدل های لباس دخترانه و زنانه جدید و شیک ... افراد مشهور ایرانی همچون اعضای خانوادۀ پهلوی و سفرای کشورهای مختلف بود. ..... ساره نوری در سال ۲۰۰۹ به دلیل اینکه نتوانست لباس عروس مورد علاقه خود را پیدا ... سفرهای زیاد نیز منجر به آشنایی با دوستانی شد که «شهلا مهدوی» را با صنعت پوشاک و آشنایی با برندهای متنوع آشنا کرد.
پسر دخترنما با کفش های پاشنه بلند در - SPI News
spinews.ir › گوناگون
Translate this page
پسر دخترنما با کفش های پاشنه بلند در ایران جنجال کرد اخیرا در شبکه های اجتماعی ... زن در تهران در زمان های قدیم +عکس · آشنایی با انواع لباس عروس در کشورهای مختلف ...
آشنایی با شغل خیاط - استخدام
www.e-estekhdam.com/خیاط/
Translate this page
Dec 31, 2014 - آگهی های استخدام سراسر کشور را هر روز در سایت ای استخدام ببینید. ... خیاط فردی است که بر اساس سفارشات مشتریان به دوخت انواع لباس، پرده و … ... در ادامه برای آشنایی بیشتر با شغل خیاطی اطلاعات کاملی در زمینه وظایف، مهارت و ... و عروس، دوخت های تزئینی، وسایل منزل،ضخیم دوزی، ظریف دوزی، لباس مردانه) یا فنی و ...
کانال انواع لباس عروس در تلگرام - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=کانال+انواع+لباس+عروس+در... - Translate this page
در این گزارش با چند نمونه لباس عروس در کشورهای مختلف آشنا می شوید. به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاارن جوان ؛ مراسم ازدواج مراسمی ...
جدیدترین مدل لباس عروس ایرانی و اروپایی با طرح های متفاوت - آرگا
arga.ir › دنیای مد
Translate this page
Mar 27, 2016 - لباس عروس ها در انواع طرح های مدل لباس عروس پفی و مدل لباس عروس اروپایی ... همراه ما باشید تا شما را با انواع طرح های متنوع این مدل لباس عروس ها آشنا سازیم. ... مدل های متفاوتی از لباس عروس با توجه به فرهنگ کشورهای مختلف وجود دارد که ...
ماندگار بیوتی/آرایش و زیبایی/آرایشگاه/سالن زیبایی/اخبار/سرگرمی ...
mandegarbeauty.ir/
Translate this page
بینی بزرگ تان را با این ترفند ساده آرایشی کوچک و خوش فرم کنید! ... آشنایی با مدل های مختلف ساعت و تاریخچه ساعت ... انواع مدل لباس عروس .... نفربر زرهی Enigma ساخت کشور امارات ...
91/12/01 - 91/12/30 - آميزش جنسي را با بيشترين لذت تجربه كنيد
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
Mar 14, 2013 - بيشتر مشتريان اين اتاق‌ها جواناني هستند كه به دنبال همكلامي و آشنايي ... بسيار بد است كه مدل ماشين عروسي، شام عروسي، لباس‌هاي عروسي و داماد و .... شخصا معتقدم چنين حقايقي وجود دارند بسياري از ما در اطرافمان و در كشور خودمان شاهد چنين افرادي بوده و يا ...... استفاده از قرص های ضد بارداری در انواع مختلف، کپسول های زير ...
آشنایی با مراسم جشن عروسی در دیگر کشورها » کافی نت IR
coffe-net.ir/.../3770-آشنایی-با-مراسم-جشن-عروسی-در-...
Translate this page
اگر دوست دارید با سنت ها و مراسم های جالب و خاص مردم کشورهای مختلف در روز جشن ... عروس‌های سیاه پوست امریکایی با استفاده از پوسته صدف لباس یا موهای‌شان را ... در این سینی‌ ها انواع خوراکی ها و اسکناس‌ هایی وجود دارد که به شکل گل و حیوان تا شده‌‌اند.
آَشنايي با پوشش زنان مسلمان کشورهاي مختلف + تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/013617.php
Translate this page
آَشنايي با پوشش زنان مسلمان کشورهاي مختلف + تصاویر ... زیباترین لباس های زنانه و مردانه در فصل تابستان .... لباس شب های زیبا و خاص + تصاویر ...
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
باهنر: به جهانگیری گفتم حذف یارانه‌ها را به من بسپارید/عارف با فشار کنار .... عصر ایران فیلم‌گزارشی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک، طنزها و انتقادات پیش آمده تهیه کرده که ..... ساعت‌های المپیکی اپل با پرچم کشورهای مختلف .... آشنایی با خانواده و فرزندان ترامپ (+عکس) ..... قیمت انواع گوشت در بازار / مرغ گران شد (+جدول).
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,431
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,794
  • بازدید ماه : 4,794
  • بازدید سال : 138,957
  • بازدید کلی : 2,647,504