loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 841 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

نظارت در آموزش و پرورش

نظارت در آموزش و پرورش دسته: مدیریت
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 193 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 96

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندو

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

نظارت در آموزش و پرورش

 

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندوبهبودكیفیت راسرلوحه كارخودقراردهند. نظارت بهبودواصلاح شیوه های كلاس داری وتدریس معلم وكلیه اعمالی است كه دریك آموزشگاه انجام میشود.نظارت در امرتعلیم وتربیت چیزی نیست كه دریك مرحله اززمان انجام شودوسپس به آن توجهی نشود،بلكه فرایندی است كه دائمابه آن نیازاست ودرهرزمان باالهام ازتجارب گذشته نیاز به آن بیشتراحساس میشود.

نظارت و راهنمایی آموزشی اززمان پیدایی نظامهای آموزشی به سبك جدید جزء وظایف مهم مدیران مدارس بوده است تقریبا در نظامهای آموزشی به دلیل اهمیت مساله آموزش و یادگیری و تاثیر مطلوب آن در آموزش و پرورش جوانان نظارت در تعلیم و تربیت جز لا ینفك نقشهای سازمانی محسوب میشود.درنظامهای آموزشی اغلب كشورهاهدف ازقراردادن نقش نظارت به طوررسمی،حل وفصل مسائل و مشكلات آموزشی معلمان اصلاح فرایند تدریس و یادگیری و ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و درنتیجه دانش آموزان است.

طرح نظریه ها واندیشه های نو و روشهاو الگوهای جدید تدریس آموزشی در آموزش و پرورش از طرف صاحبنظران و متخصصان و معلمان با هدف ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و مدیران و دانش آموزان ، كاهش افت آموزشی ، جلوگیری از اتلاف وقت و از دست دادن فرصتها و ارتقاء و حفظ نتایج مطلوب آموزشی و كاهش هزینه هاو جذب مشاركتهای مالی و ارتباط با اولیاء و متخصصان آموزشی ، ضرورت نظارت آموزشی را بر مسؤلان و مدیران آموزش وپرورش بیش از پیش آشكار ساخته است .

در مدارس ما متاسفانه با اینكه نظارت آموزشی از وظایف كلاسیك مدیران آموزشی تلقی می شود وبا این حال آنان به علل گوناگون برای اجرای این وظیفه تلاش نكرده و نمی كنند . در نتیجه مسائل و مشكلات آموزشی معلمان همچنان لاینحل باقی مانده است مدیران مدارس در چهارچوبهای فعلی و با روشهای كنونی توانایی پاسخگویی به مسائل ومشكلات معلمان و رفع نیازهای آنان را ندارند .از یك طرف مدیران مدارس به ایفای نقش نظارت علاقه ای نشان نمی دهند واز طرف دیگر اكثرمعلمان نظارت بوسیله مدیرانشان را نوعی مداخله یا ایجاد مزاحمت در كار خود تلقی می كنند و اصولا از این كار بیمناكند یا تصور می كنند كه نیازی به اصلاح كارخود ندارند .در نتیجه هیچگاه مدیران و معلمان تصور مثبتی از نقش یكدیگر در ذهن نداشته اند تا بتوانند با هدف رفع مسائل و مشكلات آموزشی معلمان ارتباط و همكاری نزدیكی با هم داشته باشند عدم توجه به اهمیت نقش نظارت و طرح اندیشه ها و روشهای نو در مدارس بتدریج موجب شده است كه الگوهای سنتی و غیر مؤثر آموزشی همچنان سبك وسیاق جاری و مسلط در مدارسمان باشد و سرانجام اینكه برای كسب نتایج مطلوبتر آموزشی، نو اندیشی، نو گرایی و نو آوری مورد آزمایش و تجربه قرارنگیرد .

بیان مساله :

امروزه ، آموزش و پرورش در تمام كشور ها از اهمیت و ارزش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و نقش آن در رشد وتوسعه اقتصادی اجتماعی ، فرهنگی وسیاسی غیر قابل انكارمی باشد . بدین جهت صاحب نظران تعلیم وتربیت اعتقاددارندكه كاركنان آموزشی منجمله مدیران و معلمان بایستی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده از شایستگیها و آمادگیهای خاصی برخوردار باشند. از طرف دیگر به سبب رشد بی رویه جمعیت ،هجوم سیل آسای دانش آموزان به محیطهای آموزشی وبه تبع آن اجباردر به كارگیری معلمان فاقد تجربه و یا آمادگیهای لازم در زمینه تدریس و اداره كلاس و عدم توجه به لزوم استفاده از امكانات تجهیزات آموزشی در آموزشگاه و هم چنین عدم اجرای مناسب برنامه های آموزشی و ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و كاركنان آموزشگاه و عدم ارائه باز خورد صحیح به آنها ، امكان تحقق كامل هدفهای آموزشی را مورد تردید قرارداده است

از این رو به منظوررفع مشكل مزبور، در كنار عوامل متعددی كه مطرح هستند نظارت در آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردارمی باشد و با توجه به اینكه می دانیم امر نظارت در آموزش و پرورش از وظایف بسیار مهم مدیران می باشد واز به انحراف كشیده شدن مسیر آموزش جلوگیری می كند . اگر نظارت دقیق ومنطقی باشد در حین آموزش اصلاحات مورد نظر را در هر آموزشگاه بوجود می آورد با این وجود امر نظارت جهت بهبود بخشیدن به كار آموزش بسیار مفید می باشد .

اهداف تحقیق :

1ـ شناخت دیدگاه مدیران مدارس در خصوص نحوه نظارت آموزشی .

2ـ شناخت وضعیت نظارت مدارس از سوی كارشناسان ادارات آموزش و پرورش و تعیین نقاط ضعف و قوت آن .

3ـ بررسی میزان استقبال كادر آموزشی مدارس از نظارت كارشناسان .

4ـ بررسی میزان تاثیر نظارت بر رشد كمی و كیفی آموزش .

5ـ ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود امرنظارت بر اساس یافته های پژوهشی .

6ـ بررسی میزان تاثیر اعمال نظارتی مدیران مدارس بر افزایش كار آیی .

7ـ آشنایی مدیران مدارس با انجام فعالیتهای نظارتی .

8ـ آشنایی با كیفیت اجرایی برنامه های آموزشی .

9ـ ارائه بازخورد بوسیله مدیر به دبیران در مورد نتایج امتحانات دانش آموزان .

10ـ اشنایی مدیران با چگونگی تخصیص منابع مالی آموزشگاه .

11ـ دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در خصوص نظارت بر كار آموزشگاه .

سوالات تحقیق :

1ـ آیا بین نظارت مدیر بر اجرای برنامه های آموزشی مصوب و ارائه شده از طرف وزارت آموزش و پرورش بر عملكرد آموزشی مدارس رابطه وجود دارد ؟

2ـ آیا بین ارزیابی و بررسی نتایج امتجانات دانش آموزان و ارائه بازخوردبه دبیران و معلمان برعملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجوددارد؟

3ـ آیا بین نظارت مدیر بر چگونگی تخصیص منابع مالی و امكانات فیزیكی مدرسه بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مدرسه را بطه وجود دارد ؟

4ـ آیا بین ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و ارائه بازخورد به آنها بر عملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجود دارد ؟

متغیرهای تحقیق:

متغیرعبارت است از ماهیتی كه ارزش های مختلف راقبول كند .به عبارت دیگرمتغیرچیزی است كه تغییر می یابد .

در یك تعریف كلی ترودقیق تر متغیر عاملی است كه ارزش های مختلفی را به آن نسبت می دهند . مثلاً متغیر«قد» یا «سن»هركدام عاملی است كه ارزش های عددی را بدان منسوب می كنیم . با توجه به مثال بالا متوجه می شویم كه متغیرها دارای انواعی هستند و می توان این انواع مختلف را از طریق دو گروه مورد مطالعه قراردهیم . كه عبارتند از : 1- متغیر مستقل    2- متغیر وابسته  . كه در این پژوهش متغیر مستقل و وابسته را تعریف می كنیم و سپس متغیرهارا دراین پژوهش مشخص می كنیم .

1- متغیر مستقل : به متغیری گفته می شود كه ازطریق آن متغیر وابسته تبیین یا پیش بینی می شود به این متغیر،متغیرمحرك یا درون دادگفته می شودومتغیری است كه توسط پژوهشگراندازه گیری ،دست كاری یاانتخاب می شود تا تأثیریارابطه آن بامتغیردیگری اندازه گیری شود متغیرمستقل ،متغیرپیش فرض است به این معنی كه این متغیر مقدمه ومتغیروابسته نتیجه آن است .

در این پژوهش متغیر مستقل عبارت است از : میزان فعالیتهای نظارتی مدیران مثل كنترل ، نظارت ،بررسی ،تجزیه و تحلیل ، مدیریت و ... .

2- متغیر وابسته : متغیر پاسخ ،برون دادیا ملاك است وعبارت است ازوجهی یا جنبه ای از رفتاریك ارگانیزم كه تحریك شده است .متغیر وابسته متغیری است كه مشاهده یا اندازه گیری می شود تا تأثیر متغیر مستقل بر آن معلوم و مشخص شود .

كه در این پژوهش متغیر وابسته عبارت است از: عملكردآموزشی مثل :نتایج امتحانات میزان درصدقبولی دانش آموزان نرخ گذر،پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و... .

3- متغیرهای مداخله گر: متغیری است كه به صورت فرضی ،برپدیده مشاهده شده تأثیر می گذارد ولی قابل مشاهده واندازه گیری و دستكاری نیست و تأثیرآن باید از طریق تأثیرمتغیرهای مستقل و تعدیل كننده بر رویدادهای قابل مشاهده مشخص شود .

ودراین پژوهش متغیر مداخله گر عبارت است: از قوانین و مقررات كه فعالیتهای نظارتی مدیررا محدودمی كند .

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : نظارت در آموزش و پرورش , نظارت , آموزش و پرورش , نظارت آموزشی , مدیران مدارس , نظارت مدارس , آموزش , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

نظارت در آموزش و پرورش

نظارت در آموزش و پرورش دسته: مدیریت
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 193 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 96

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندو

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

نظارت در آموزش و پرورش

 

نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی است ولزوم آن درهرزمان ودرهر رده آموزشی احساس میشودوبه منزله یك فراینددائمی بایددرمدرسه نقشی ایفاكندتاكارگزاران مدرسه از امكانات موجودبه نحومطلوب استفاده كنندوبهبودكیفیت راسرلوحه كارخودقراردهند. نظارت بهبودواصلاح شیوه های كلاس داری وتدریس معلم وكلیه اعمالی است كه دریك آموزشگاه انجام میشود.نظارت در امرتعلیم وتربیت چیزی نیست كه دریك مرحله اززمان انجام شودوسپس به آن توجهی نشود،بلكه فرایندی است كه دائمابه آن نیازاست ودرهرزمان باالهام ازتجارب گذشته نیاز به آن بیشتراحساس میشود.

نظارت و راهنمایی آموزشی اززمان پیدایی نظامهای آموزشی به سبك جدید جزء وظایف مهم مدیران مدارس بوده است تقریبا در نظامهای آموزشی به دلیل اهمیت مساله آموزش و یادگیری و تاثیر مطلوب آن در آموزش و پرورش جوانان نظارت در تعلیم و تربیت جز لا ینفك نقشهای سازمانی محسوب میشود.درنظامهای آموزشی اغلب كشورهاهدف ازقراردادن نقش نظارت به طوررسمی،حل وفصل مسائل و مشكلات آموزشی معلمان اصلاح فرایند تدریس و یادگیری و ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و درنتیجه دانش آموزان است.

طرح نظریه ها واندیشه های نو و روشهاو الگوهای جدید تدریس آموزشی در آموزش و پرورش از طرف صاحبنظران و متخصصان و معلمان با هدف ارتقای كیفیت عملكرد معلمان و مدیران و دانش آموزان ، كاهش افت آموزشی ، جلوگیری از اتلاف وقت و از دست دادن فرصتها و ارتقاء و حفظ نتایج مطلوب آموزشی و كاهش هزینه هاو جذب مشاركتهای مالی و ارتباط با اولیاء و متخصصان آموزشی ، ضرورت نظارت آموزشی را بر مسؤلان و مدیران آموزش وپرورش بیش از پیش آشكار ساخته است .

در مدارس ما متاسفانه با اینكه نظارت آموزشی از وظایف كلاسیك مدیران آموزشی تلقی می شود وبا این حال آنان به علل گوناگون برای اجرای این وظیفه تلاش نكرده و نمی كنند . در نتیجه مسائل و مشكلات آموزشی معلمان همچنان لاینحل باقی مانده است مدیران مدارس در چهارچوبهای فعلی و با روشهای كنونی توانایی پاسخگویی به مسائل ومشكلات معلمان و رفع نیازهای آنان را ندارند .از یك طرف مدیران مدارس به ایفای نقش نظارت علاقه ای نشان نمی دهند واز طرف دیگر اكثرمعلمان نظارت بوسیله مدیرانشان را نوعی مداخله یا ایجاد مزاحمت در كار خود تلقی می كنند و اصولا از این كار بیمناكند یا تصور می كنند كه نیازی به اصلاح كارخود ندارند .در نتیجه هیچگاه مدیران و معلمان تصور مثبتی از نقش یكدیگر در ذهن نداشته اند تا بتوانند با هدف رفع مسائل و مشكلات آموزشی معلمان ارتباط و همكاری نزدیكی با هم داشته باشند عدم توجه به اهمیت نقش نظارت و طرح اندیشه ها و روشهای نو در مدارس بتدریج موجب شده است كه الگوهای سنتی و غیر مؤثر آموزشی همچنان سبك وسیاق جاری و مسلط در مدارسمان باشد و سرانجام اینكه برای كسب نتایج مطلوبتر آموزشی، نو اندیشی، نو گرایی و نو آوری مورد آزمایش و تجربه قرارنگیرد .

بیان مساله :

امروزه ، آموزش و پرورش در تمام كشور ها از اهمیت و ارزش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و نقش آن در رشد وتوسعه اقتصادی اجتماعی ، فرهنگی وسیاسی غیر قابل انكارمی باشد . بدین جهت صاحب نظران تعلیم وتربیت اعتقاددارندكه كاركنان آموزشی منجمله مدیران و معلمان بایستی برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده از شایستگیها و آمادگیهای خاصی برخوردار باشند. از طرف دیگر به سبب رشد بی رویه جمعیت ،هجوم سیل آسای دانش آموزان به محیطهای آموزشی وبه تبع آن اجباردر به كارگیری معلمان فاقد تجربه و یا آمادگیهای لازم در زمینه تدریس و اداره كلاس و عدم توجه به لزوم استفاده از امكانات تجهیزات آموزشی در آموزشگاه و هم چنین عدم اجرای مناسب برنامه های آموزشی و ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و كاركنان آموزشگاه و عدم ارائه باز خورد صحیح به آنها ، امكان تحقق كامل هدفهای آموزشی را مورد تردید قرارداده است

از این رو به منظوررفع مشكل مزبور، در كنار عوامل متعددی كه مطرح هستند نظارت در آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردارمی باشد و با توجه به اینكه می دانیم امر نظارت در آموزش و پرورش از وظایف بسیار مهم مدیران می باشد واز به انحراف كشیده شدن مسیر آموزش جلوگیری می كند . اگر نظارت دقیق ومنطقی باشد در حین آموزش اصلاحات مورد نظر را در هر آموزشگاه بوجود می آورد با این وجود امر نظارت جهت بهبود بخشیدن به كار آموزش بسیار مفید می باشد .

اهداف تحقیق :

1ـ شناخت دیدگاه مدیران مدارس در خصوص نحوه نظارت آموزشی .

2ـ شناخت وضعیت نظارت مدارس از سوی كارشناسان ادارات آموزش و پرورش و تعیین نقاط ضعف و قوت آن .

3ـ بررسی میزان استقبال كادر آموزشی مدارس از نظارت كارشناسان .

4ـ بررسی میزان تاثیر نظارت بر رشد كمی و كیفی آموزش .

5ـ ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود امرنظارت بر اساس یافته های پژوهشی .

6ـ بررسی میزان تاثیر اعمال نظارتی مدیران مدارس بر افزایش كار آیی .

7ـ آشنایی مدیران مدارس با انجام فعالیتهای نظارتی .

8ـ آشنایی با كیفیت اجرایی برنامه های آموزشی .

9ـ ارائه بازخورد بوسیله مدیر به دبیران در مورد نتایج امتحانات دانش آموزان .

10ـ اشنایی مدیران با چگونگی تخصیص منابع مالی آموزشگاه .

11ـ دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در خصوص نظارت بر كار آموزشگاه .

سوالات تحقیق :

1ـ آیا بین نظارت مدیر بر اجرای برنامه های آموزشی مصوب و ارائه شده از طرف وزارت آموزش و پرورش بر عملكرد آموزشی مدارس رابطه وجود دارد ؟

2ـ آیا بین ارزیابی و بررسی نتایج امتجانات دانش آموزان و ارائه بازخوردبه دبیران و معلمان برعملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجوددارد؟

3ـ آیا بین نظارت مدیر بر چگونگی تخصیص منابع مالی و امكانات فیزیكی مدرسه بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مدرسه را بطه وجود دارد ؟

4ـ آیا بین ارزشیابی منظم عملكرد معلمان و ارائه بازخورد به آنها بر عملكرد آموزشی مدرسه رابطه وجود دارد ؟

متغیرهای تحقیق:

متغیرعبارت است از ماهیتی كه ارزش های مختلف راقبول كند .به عبارت دیگرمتغیرچیزی است كه تغییر می یابد .

در یك تعریف كلی ترودقیق تر متغیر عاملی است كه ارزش های مختلفی را به آن نسبت می دهند . مثلاً متغیر«قد» یا «سن»هركدام عاملی است كه ارزش های عددی را بدان منسوب می كنیم . با توجه به مثال بالا متوجه می شویم كه متغیرها دارای انواعی هستند و می توان این انواع مختلف را از طریق دو گروه مورد مطالعه قراردهیم . كه عبارتند از : 1- متغیر مستقل    2- متغیر وابسته  . كه در این پژوهش متغیر مستقل و وابسته را تعریف می كنیم و سپس متغیرهارا دراین پژوهش مشخص می كنیم .

1- متغیر مستقل : به متغیری گفته می شود كه ازطریق آن متغیر وابسته تبیین یا پیش بینی می شود به این متغیر،متغیرمحرك یا درون دادگفته می شودومتغیری است كه توسط پژوهشگراندازه گیری ،دست كاری یاانتخاب می شود تا تأثیریارابطه آن بامتغیردیگری اندازه گیری شود متغیرمستقل ،متغیرپیش فرض است به این معنی كه این متغیر مقدمه ومتغیروابسته نتیجه آن است .

در این پژوهش متغیر مستقل عبارت است از : میزان فعالیتهای نظارتی مدیران مثل كنترل ، نظارت ،بررسی ،تجزیه و تحلیل ، مدیریت و ... .

2- متغیر وابسته : متغیر پاسخ ،برون دادیا ملاك است وعبارت است ازوجهی یا جنبه ای از رفتاریك ارگانیزم كه تحریك شده است .متغیر وابسته متغیری است كه مشاهده یا اندازه گیری می شود تا تأثیر متغیر مستقل بر آن معلوم و مشخص شود .

كه در این پژوهش متغیر وابسته عبارت است از: عملكردآموزشی مثل :نتایج امتحانات میزان درصدقبولی دانش آموزان نرخ گذر،پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و... .

3- متغیرهای مداخله گر: متغیری است كه به صورت فرضی ،برپدیده مشاهده شده تأثیر می گذارد ولی قابل مشاهده واندازه گیری و دستكاری نیست و تأثیرآن باید از طریق تأثیرمتغیرهای مستقل و تعدیل كننده بر رویدادهای قابل مشاهده مشخص شود .

ودراین پژوهش متغیر مداخله گر عبارت است: از قوانین و مقررات كه فعالیتهای نظارتی مدیررا محدودمی كند .

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : نظارت در آموزش و پرورش , نظارت , آموزش و پرورش , نظارت آموزشی , مدیران مدارس , نظارت مدارس , آموزش , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۷۲۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-SMMSMTM01-SMMSMTM01_017=مدل-توسعه-ای-نظارت-د...
مقاله مدل توسعه ای نظارت در آموزش و پرورش, در همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم (Seminar on Modern Methods of Schools Management in the Third ...
نظارت آموزشي - نظام آموزشي فرانسه
www.mahshar.com/world/research/edupol/countries.phpcfrances14.htm
هيأت بازرسان آموزش وپرورش ملي، نظارت بر پرسنل آموزشي وكادر نظارت آموزشي را برعهده دارد. هيأت بازرسان در اجراي برنامه‌هاي آموزشي واستخدامي، نظارت بر عملكرد آنها ...
پایگاه کشوری نظارت بالینی
nezaratbalini.blogfa.com/
وزارت آموزش وپرورش. اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین. گروه تکنولوژی وگروه های آموزشی دوره اول متوسطه. پایگاه نظارت بالینی. nezaratbalini@gmail.com.
نظارت در آموزش و پرورش
payanname2020.rozblog.com/post/979/-نظارت-در-آموزش-و-پرورش-.html
نظارت در آموزش و پرورش دسته: مدیریت بازدید: 3 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 193 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 96 نظارت یكی ازحلقه های مفقودهء نظام آموزشی…, ...
باران - مقاله نظارت و راهنمایی تعلیماتی
skholghifard.blogfa.com/post/1
ضرورت نظارت و راهنمایی آموزشی در سیستمهای آموزش و پرورش (مدارس). چکیده. نظارت و راهنمایی فرایندی آموزشی است که در آن کسی که دارای علم و مهارت بیشتری است ...
مقاله های مدیریت آموزشی - مفاهیم عمده نظارت آموزشی
ojaghishirmard.blogfa.com/post-4.aspx
مفهوم نظارت در معنای عام ، وسعت و شمول گسترده ای دارد و تمام سازمانها برای دستیابی به اهداف خود به نظارت و راهنمایی در امر مدیریت نیاز دارند ولی آموزش و پرورش به عنوان ...
سیستم کند نظارت در آموزش و پرورش - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/news/5447331/سیستم-کند-نظارت-در-آموزش-و-پرورش
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با وجود گذشت پنج ماه از سال تحصیلی تنها 19 درصد از بوفه های مدارس در استان فارس مورد بررسی و نظارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.
[DOC]نظارت و راهنمایی آموزشی
sadegh12718.persiangig.com/document/Educational%20Supervision.docx
نظارت و راهنمایی آموزشی یا تعلیماتی، در آموزش و پرورش یکی از برنامه های رسمی سازمانی است که با دیگر نظامهای رفتاری مربوط به آن (تدریس و یادگیری، مدیریت ...
ارزيابي عملكرد شوراهاي آموزش و پرورش استان در فراهم ساختن ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=93840
توسط نصر احمدرضا
هدف پژوهش حاضر، بررسي عملكرد شوراهاي آموزش و پرورش در زمينه فراهم كردن بستر مناسب براي نظارت مردم بر آموزش و پرورش و شناسايي موانع انجام اين وظيفه مي باشد كه ...
supervisionمعلم راهنما ،وظایف راهنمای تعلیماتی معلمان و نظارت ...
www.zibaweb.com/supervision.htm
وظيفه‌ي اصلي نظارت و راهنمايي تعليماتي (آموزشي) اصلاح و بهبود وضع آموزشي است . مسووليت نظارت و راهنمايي آموزشي در آموزش و پرورش به افراد متخصصي واگذار ...
نظارت بر نظام آموزشی - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/830081/
۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همان دلیل گفته‌شده؛ یعنی نقش آموزش در توسعه کشور و نقش آن در کاهش اختلاف طبقاتی؛ سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش حائز اهمیت است و آموزش ...
چشم انداز تاریخی نظارت و راهنمایی آموزشی - مدیریت آموزشی - ...
www.admotamed.blogfa.com/post-2.aspx
معلمان را همان مردم استخدام می کردند و ساختمانها به منظور آموزش و پرورش ایجاد می شد. با آمدن شاگردان بیشتر و ضرورت خدمات چندگانه معلمان، به وجود «سر معلم» برای نظارت ...
جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش ...
fedu.um.ac.ir/index.php/education/article/view/47771
توسط بذرافشان مقدم - ‏2015
هدف اصلی این پژوهش بررسی و نقد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بعد نظارت و راهنمایی می‌باشد. برای دست‌یابی به این هدف از روش پژوهش تحلیل محتوا بهره گرفته ...
نظارت و راهنمايي آموزشي - سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی ...
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=141951
۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نظارت و راهنمایی آموزشی به چه معناست و چه کاربردی در آموزش و پرورش دارد؟...
شرح وظایف نظارت و ارزشیابی - شورای عالی آموزش و پرورش
old.medu.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=9129f051-55f8-476c-82eb...
6- نظارت برحسن اجرای برنامه های تحول راهبردی وزارت آموزش وپرورش. 7- مطالعه وتحقیق پیرامون مقررات نظام های آموزشی جهان بمنظور بهره برداری وارائه پیشنهادهای لازم به ...
راه اندازی سامانه فروش و توزیع الکترونیکی - وزارت آموزش و ...
www.medu.ir/portal/home.php?ocode=100010876&block=news&id=87681
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از 16 فروردین سامانه فروش و توزیع الکترونیکی کتاب‌های درسی ابتدایی و ...
آموزش و پرورش در سرزمين آفتاب تابان
www.talif.sch.ir/index.php?page_id=142
آموزش و پرورش يك موضوع مهم در جامعه ژاپن به شمار مي رود. .... )MEXT( همچنين كتاب هاي درسي را چك مي كند تا با اعمال نظارت و تدريس اطلاعات صحيح بر طبق پايه تحصيلي ...
نظارت و راهنمایی در سیستم های آموزشی ایران » موسسه فرهنگی ...
roshdafarin.com › مقالات
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوره رسمی با پایه ریزی آموزش و پرورش شروع شده در اصل نوزدهم قانون اساسی مصوب 1286 شمسی نظارت شروع شد سپس در سال 1290 شمسی در ماده 13 ...
پایگاه کتاب های درسی ، اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد ...
www.chap.sch.ir/
تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب های درسی، وب سایت اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی به ... وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
نحوه نظارت آموزش و پرورش بر اردوهای تابستانی دانش‌آموزان - ...
khabaredagh.ir/fa/news/.../نحوه-نظارت-آموزش-و-پرورش-بر-اردوهای-تابستانی-دانش‌آمو...
۳ ساعت پیش - نحوه نظارت آموزش و پرورش بر اردوهای تابستانی دانش‌آموزان به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مهدی علی اکبرزاده درباره نحوه نظارت بر اردوهای دانش آموزی ...
نظارت و کنترل در مدیریت آموزشی - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › علمی و آموزشی › آموزش و پرورش
۲۷ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دستور این نوع ارزشیابی توسطقانون ، هیأت آموزشی در محل یا وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد. این نوع نظارت با ارزشیابی همسان تلقی می شود و ...
نظارت نخبگانی باید بر آموزش و پرورش وجود داشته باشد
sccr.ir/Pages/?current=news&gid=34&Sel=859579
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشاره: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محی‌الدین بهرام‌محمدیان، معاون پژوهشی و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش است.
[DOC]نحوه اجرای طرح نظارت بالینی .doc - اداره آموزش و پرورش استان ...
portal.farsedu.ir/.../طرح%20نظارت%20بالینی%20گرو%20های%20آموزشی%20استان...
نظارت و راهنمایی معلم با رویکرد نظارت بالینی. مقدمه و ضرورت : هدف نظارت و راهنمایی آموزشی اصلاح وضع آموزش و یادگیری دانش آموزان و معلمان است . درحقیقت ، نظارت و ...
[PDF]ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﺁﻣﻮﺯﺷﻰ ﺩﺭ ﻣﺪﺭﺳﻪ - سمت
www.samt.ac.ir/uploads/276_2128.pdf
ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻰ ﺁﻣﻮﺯﺷﻰ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎﻯ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎﻯ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﻭ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻯ. ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﻧﺎﭘﺬﻳــﺮ ﺍﺳــﺖ. ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺎﺯ، ﺑﻪ ﻭﻳﮋﻩ ﺯﻣﺎﻧــﻰ ﻛﻪ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺩﺳــﺘﺨﻮﺵ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻭ. ﺗﺤﻮﻻﺕ ﺑﻨﻴﺎﺩﻯ ﻣﻰ ﮔﺮﺩﺩ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ...
برگزاری جلسه ستاد نظارت برثبت نام دانش آموزان در آموزش ...
n2yazdedu.ir/-/برگزاری-جلسه-ستاد-نظارت-برثبت-نام-دانش-اموزان-در-اموزش-وپرور...
با هدف تکمیل چرخه آموزش همگانی باحضور مدیرآموزش وپرورش ناحیه دوودیگر اعضای ستاد ثبت نام مدیریت اولین گام برای شروع سال تحصیلی جدید با محوریت ثبت نام ...
اداره آموزش و پرورش سبزوار
sabzevar.razaviedu.ir/
اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد, اداره آموزش و پرورش سبزوار, اداره آموزش و پرورش .... معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش سبزوار بر لزوم نظارت بيشتر بر دانش آموزان در ...
خبرگزاری تسنیم - نظام‌نامه نظارت و بازرسی آموزش و پرورش در ...
www.tasnimnews.com/.../نظام-نامه-نظارت-و-بازرسی-آموزش-و-پرورش-در-حال-تدوین-و-...
معاون نظارت و بازرسی ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام‌نامه نظارت و بازرسی در آموزش و پرورش استان قزوین در حال تدوین و تصویب است.
عزم فرهنگيان دراجراي سياستهاي ابلاغي رهبري/آموزش و پرورش ...
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
وي افزود: در اين سند و سياست هاي کلي تصريح شده است که موضوع آموزش و پرورش از مهد کودک و پيش دبستاني تا دانشگاه بايد تحت نظارت آموزش و پرورش مديريت شود.
عدم نظارت بر سیستم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید - ...
titre1.ir › استان › فردیس
پس از گذشت بیش از ٢ سال از عمر دولت تدبیر و امید ، متاسفانه علاوه برنادیده گرفتن مشکلات اقتصادی باعث نادیده گرفتن مشکلات در سیستم آموزشی و پرورشی ...
مشاوره وبرنامه ریزی درسی زیرنظرمحمدرحیمی - نظارت و راهنمایی ...
ccp.blogfa.com/post-62.aspx
نظارت وراهنمايي مفهومي عام وكلي است .تقريباًدرهمه نظامهاي آموزشي ، بدليل اهميت مسئله آموزش ويادگيري وتاثير مطلوب آن در آموزش وپرورش فراگيران، نظارت وراهنمايي ...
نظام نامه نظارت و بازرسی آموزش و پرورش در حال تدوین و ...
www.ghatreh.com/.../نظام-نامه-نظارت-بازرسی-آموزش-پرورش-حال-تدوین-تصویب-اس...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معاون نظارت و بازرسی ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام نامه نظارت و بازرسی در آموزش و پرورش استان قز.
باید پذیرفت که نظارت آموزش و پرورش بر عملکرد تربیتی ...
ayaronline.ir/1395/02/186997.html
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سحرخیز، مشاور کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: این واقعیت را باید پذیرفت که نظارت آموزش و پرورش بر عملکرد تربیتی مدارس غیر دولتی با ...
آموزش و پرورش میبد به «سینماداری» روی آورده است/لزوم نظارت ...
yazdinews.ir/News/21519.html
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش یزدی نیوز آموزش و پرورش شهرستان میبد در حالی سینما داری می کند که مطابق با قوانین مختلف مصوب کشور از جمله ماده ۳ قانون اجرای ...
گزارش تصویری / مدارس غیردولتی و نظارت ضعیف و آموزش و ...
www.iribnews.ir/.../گزارش-تصویری-مدارس-غیردولتی-و-نظارت-ضعیف-و-آموزش-و-پ...
بیش از 40 تیم نظارتی امسال بر ثبت نام مدارس غیردولتی شهر تهران نظارت دارند، اما انگار این نظارت‌ها هنوز نتوانسته است جلوی تخلفات برخی مدارس را بگیرد.
دیدار دبیر شورای نظارت وهماهنگی سما استان یزد با پرسنل ...
www.iauyazd.ac.ir/index.php/component/k2/item/1252-95021403
محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد به همراه مدیران مرکزاموزشی وفرهنگی سما واحد یزد با حضور در دفتر مدیریت،معاونین وپرسنل آموزش وپرورش ...
نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با ...
sazman-sama.org › ‏ اخبار‏ › ‏اخبار آموزشکده ها و مدارس‏
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در نشست صمیمانه ای با حجت ... مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با ریاست شورای نظارت و ...
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش: شورای ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940125000271
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: شوراهای نظارت استان‌ها با مدارس متخلف درگرفتن شهریه در سال ...
تعیین وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و ...
isna.ir/fa/news/95022817752/تعیین-وظایف-و-اختیارات-شورای-سیاستگذاری
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی اموزش پرورش با تصویب مجلس مشخص...
::: پژوهشسرای دانش آموزی پویش هشترود ::: - نقش نظارت و ...
www.pooyesh8rood.blogfa.com/post-14.aspx
در هرحال اگر یک مکانیزم علمی و دقیق برای نظارت و رهبری بصورت مستمر و حمایتی در این بخش صورت گیرد. شاهد شکوفائی هرچه بیشتر آموزش و پرورش کشورمان خواهیم ...
آموزش و پرورش باید بر فرایند یادگیری دانش آموزان نظارت کند
www.bornanews.ir/.../337509-آموزش-پرورش-باید-بر-فرایند-یادگیری-دانش-آموزان-ن...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی نظارت بر فرایند یاددهی و یادگیری آخرین و اساسی‌ترین مرحله نظارت در نظام تعلیم و تربیت ...
آموزش و پرورش در نیجریه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آموزش_و_پرورش_در_نیجریه
آموزش و پرورش در نیجریه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش کشور نیجریه می‌باشد. مقامات محلی در شهرها مسئولیت اجرای سیاست‌ها را در مدارس و دولت سیاست‌های منطقه‌ای ...
نظارت در آموزش و پرورش - پایان نامه و پروژه های دانشگاهی - فایل ناب
thesisshop.filenab.com/product-55614-aa.aspx
نظارت آموزش و پرورش نظارت آموزشی مدیران مدارس نظارت مدارس آموزش مقاله پژوهش تحقیق پروژه دانلود مقاله دانلود پژوهش دانلود تحقیق دانلود پروژه.
نظارت و ارزشیابی آموزشی و اهمیت آن در سازمان - پایگاه مجلات ...
www.noormags.ir/view/fa/.../110639/نظارت-و-ارزشیابی-آموزشی-و-اهمیت-آن-در-سازمان
فاطمه ذیگلری ; مجله: مدیریت ; بهمن و اسفند 1384 - شماره 105 و 106 ;
نظارت و راهنمایی آموزشی ( تعریف-اهداف-ابعاد) - آســـــــــــــمان ...
asoltan50.blogfa.com/post-65.aspx
نظارت و راهنمایی آموزشی خدمت فنی – تخصصی است که هدف آن مطالعه و اصلاح عواملی است که به رشد و پرورش کودک اثر می گذارد و باید بر مبنای کارگروهی باشد .
مرکز پژوهشها - قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استانها ...
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
‌قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استانها، شهرستانها و مناطق کشور ‌ماده 1 - به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و ...
مراکز پیش دبستانی زنجان تحت نظارت آموزش و پرورش قرار می ...
www.mehrnews.com/.../مراکز-پیش-دبستانی-زنجان-تحت-نظارت-آموزش-و-پرورش-قر...
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زنجان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از سال آینده همه مراکز پیش دبستانی تحت نظارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.
دوره های کوتاه مدت مربی پیش دبستانی با نظارت آموزش و ...
uastm.com/?p=403
دوره های کوتاه مدت مربی پیش دبستانی با نظارت آموزش و پرورش. دانشگاه علمی کاربردی میناب تحت نظارت سازمان آموزش و پروش اقدام به برگزاری. دوره کوتاه مدت مربی ...
آنا | آمادگی آموزش وپرورش برای همکاری و بالابردن ظرفیت دانش ...
www.ana.ir › واحدهای دانشگاه آزاد › سمنان، یزد، اصفهان
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پنجمین جلسه شورای نظارت وهماهنگی سما استان یزد. مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری و بالابردن ظرفیت ...
صدور مجوز مراکز پیش دبستانی توسط آموزش و پرورش/ نظارت ...
www.pana.ir/Pages/Printable-News-11954.aspx
فاطمه قربان درگفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به مبحث نظارت بر مراکز پیش دبستانی گفت: با توجه به این که دوره پیش دبستانی دوره ای رسمی و ...
[PDF]سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
www.kntu.ac.ir/dorsapax/userfiles/file/SazmanMarkazi/.../amozesh_parvaresh.pdf
بنيادي در آموزش و پرورش با تكيه بر فلسفه تعليم و تربيت. اسالمي – ايراني و تدوين .... در ابعاد سياست گذاري، برنامه ريزي، پشتيباني و نظارت و. ارزيابی ضمن ...

جستجوهای مربوط به نظارت در آموزش و پرورش

بیوگرافی وزیر آموزش و پرورش فرانسه

نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر مصطفی نیکنامی

نجات ولود بالقاسم

نظارت و راهنمایی آموزشی ppt

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی ترجمه محمد رضا بهرنگی

نجاه فالو بلقاسم

وزیر آموزش فرانسه

نام وزیر آموزش و پرورش فرانسه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 845
  • بازدید ماه : 13,775
  • بازدید سال : 106,605
  • بازدید کلی : 2,615,152