loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 170 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 74 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 104

از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره نیازمند ارتباط با سایر همنوعان خویش است تا چندی پیش فن آوری هسته ای ابزار سلطه جهانی به شمار می رفت

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

 

مقدمه

از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است. زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره نیازمند ارتباط با سایر همنوعان خویش است. تا چندی پیش فن آوری هسته ای ابزار سلطه جهانی به شمار می رفت. هر کشوری این فن آوری خوف آور و ویران ساز را در اختیار داشت به خود حق می داد که دیگران را به اطاعت از خویش فراخواند. اما اشاعه و فراوانی تکنولوژی هسته ای از خوف آن کاست. بر این اساس دول چندی در پی یافتن ابزار برای اعمال هژمونی خود برآمدند و آنرا یافتند. این ابزار نوین، فن آوری اطلاع رسانی بود. ابزاری که هیچگونه ارعاب و وحشتی در ورای آن نهفته نشده بود؛ بنای این تکنولوژی بر اساسی ترین حقی که بر حیات معقول بشر استوار بود، پایه می گرفت یعنی آزادی در داشتن عقیده و بیان آزادانه آن و این حقی بود که در متون بنیادین حقوق بشر یعنی اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی نگاشته شده بود.

در اینجا سخن از آزادی اطلاعات و محدودیت های وارد بر آن خواهیم گفت. «آزادی به معنای داشتن اختیار قانونی»[1]حقوقی در پی دارد و به همین دلیل صاحبان آن در برابر این حقوق، تکالیفی نیز بر عهده خواهند داشت. شاید به سختی بتوان تمدنی را یافت، که در برابر آزادیها و حقوق منتج از آن آزادیها، مسئولیت هایی را نیز به رسمیت نشناخته باشد. اما نکته اساسی اینست که پذیرش یکی از دو دیدگاه مختلف در خصوص آزادی و محدودیت، نتایج متفاوتی در پی خواهد داشت، آیا باید اصل را بر آزادی نهاد یا اینکه مسئولیت را مقدم شمرد؟

ادموند برک می گوید: «عاقلترین هیأت حاکمه آنست که همواره درصدد تحمیل حداقل محدودیت ها به جامعه باشد و نه حداکثر، آزادی چیز خوبی است که باید آنرا توسعه بخشید، آزادی پدیده نفرت انگیزی نیست که همواره درصدد کاستن و محدود کردن هر چه بیشتر آن باشیم».[2]

مقررات بین المللی نیز از همین دیدگاه پیروی می کند و دولتها موظفند حداکثر اختیارات و آزادیها را برای افراد فراهم کنند؛ محدودیت‌ها استثناء هستند و اعمال آنها نیز نباید به گونه ای باشد که مانع از اجرا و بی محتوا شدن اصل حق گردند. در حقیقت با تعیین حدود و ثغور استثنائات است که اصل حق چهره روشنی پیدا می کند. مفاهیمی همچون حریم خصوصی، نظم عمومی، امنیت ملی، اخلاق و ... از چنان کلیتی برخوردارند که در نگاه اول سوء استفاده از آنها بسیار سهل می نماید.

با نگاهی به تاریخچه جریان فرامرزی اطلاعات می توان پی برد که دولتهای مختلف، موضع گیرهای متفاوتی در مقابل این مقوله اتخاذ کرده اند. در حقوق بین الملل کلاسیک جریان فرامرزی اطلاعات اهمیت چندانی برای دولتها نداشت. قوانینی که در سطح ملی و یا از طریق اتحادیه های تجاری به تصویب می رسید به نحوی جابجائی مسافران و هجوم مطالب چاپی را تحت کنترل در می آورد. تلگراف حتی بی سیم نیز نتوانست در این وضع تغییری بنیادین دهد. بعد از جنگ اول جهانی بود که برای اولین بار پخش امواج کوتاه رادیویی برای اهداف تبلیغاتی بکار رفت. پخش کننده این امواج ابتدائاً اتحاد جماهیر شوروی، کشورهای توتالیتر از 1937 و کشورهای دموکراتیک بودند.

از اوایل دهه 1930 تلاشهایی برای تنظیم قواعد راجع به محتوی پخش بین المللی صورت گرفت. موافقتنامه ارتباطات رادیویی کشورهای آمریکای جنوبی در سال 1935[3]و همچنین کنوانسیون مربوط به استفاده از پخش در زمان صلح به زعامت جامعه ملل از آن جمله بود.

در جریان جنگ جهانی دوم، حیات جامعه بین الملل به گونه ای بود که تمایلات و آگاهی ملل تحت تأثیر و نفوذ رسانه ها درآمد. اروپا در طول جنگ بیشترین استفاده را از رادیو و مطبوعات برد. بدین لحاظ این کشورها مصرانه می خواستند اصل آزادی اطلاعات را در چارچوب ملل متحد مورد شناسایی قرار دهند. در سال 1945 ، اساسنامه یونسکو با هدف اصلی ارتقاء جریان آزاد اطلاعات میان ملل و دولتها نوشته و تنظیم گردید. در سال بعد سازمان ملل متحد اهمیتِ آزادی های مربوط به اطلاعات را شناسایی کرد[4]در 10 دسامبر 1948 با ذکر آزادی اطلاعات در اعلامیه جهانی حقوق بشر، حوزه این آزادی مشخص گردید «هر کس حق آزادی عقیده و بیان را دارد. این حق شامل آزادی در کسب اطلاعات و افکار و اخذ و نشر آن، به تمام وسائل ممکن و بدون ملاحظات مرزی می شود.»[5]

با ظهور جنگ سرد می توان گفت که جریان آزاد اطلاعات موضوع این جنگ و مورد مشاجره شمال و جنوب درآمد. معلوم شد که با دولتهای سوسیالیستی نمی توان در معنای آزادی اطلاعات به توافق رسید زیرا سیستم های سیاسی این کشورها خصوصاً در زمینه پخش رادیوئی غربی به اصل حاکمیت و عدم مداخله متوسل می شدند.

در 16 دسامبر 1966 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید. ماده 19 میثاق اشعار می دارد: «هر کسی باید از حق آزادی بیان برخوردار باشد، این حق شامل آزادی برای جستجو، دریافت، انتشار اطلاعات و عقاید از هر نوع، بدون توجه به مرزها-  شعور شفاهی کتبی یا چاپی – به شکل هنری به هر طریق دیگر یا به انتخاب خود می شود». در حال حاضر بیش از 153 دولت این میثاق را به تصویب رسانیده و به موجب آن متعهد شده اند که اصول مندرج در آن را بکار گیرند.[6]از طرفی جهت تصمین این اصول نیز کمیته حقوق بشر تشکیل گردید.

از پایان دهه 1950 کشورهای در حال توسعه اعلام کردند که آنان قربانیان نابرابریهای جدی هستند که در جریان اطلاعات میان شمال و جنوب وجود دارد و ابراز می داشتند که رسانه های شمال واقعیت های مربوط به وضعیت ملی این کشورها را بصورت تحریف شده منعکس می نماید.

آنان خواستار اصلاح موازنه جریان اطلاعات بودند. در دهه 1970 یونسکو در پاسخگویی به تقاضای کشورهای جهان سوم فعالیتهایی را انجام داد. با طرح «نظم نوین جهانی اطلاعات و ارتباطات (NWICO)» بعد جدیدی بر اختلاف شمال و جنوب افزوده شد. بین سالهای 1968 تا 1984 تلاشهای بسیاری با همکاری یونسکو در زمینه انتقاد از جریان آزاد اطلاعات و استقرار نظم نوین جهانی اطلاعات و ارتباطات بعمل آمد. کشورهای در حال توسعه نمی توانستند اصول پس از جنگ جریان آزاد اطلاعات را چیزی بیش از جریان یکطرفه از سوی کشورهای صنعتی تلقی کنند.[7]

در نوامبر 1989 «استراتژی جدید ارتباطات» با هدف تأمین نیازهای دموکراسیهای تازه جوانه زده و کشورهای در حال توسعه به تصویب رسیده هدف از این استراتژی، تشویق جریان آزاد اطلاعات در سطح بین المللی و ملی، ارتقاء توزیع متوازن بهتر و گسترده تر اطلاعات بدون مانعی در راه آزادی بیان و تقویت توانمندیهای ارتباطی و کشورهای در حال توسعه برای افزایش مشارکت آنان در روند ارتباط بود. همچنین اجلاس 28 کنفرانس عمومی یونسکو در سال 1995 استراتژی میان مدت این سازمان برای دوره زمانی 2001-1996 را با هدف پیگیری و ارتقاء جریان آزاد اطلاعات و توسعه ارتباط به تصویب رسانید. آنچه از شواهد بر می آید در قرن بیست و یکم نیز بحث آزادی اطلاعات بحث مهمی است که ابعاد بیشتری پیدا کرده امروزه جریانهای فرامرزی اطلاعات بواسطه ظهور شبکه های الکترونیکی سریع و شتابان شده اند، عاملان جدیدی در صحنه بین المللی برای دفاع از حقوق بشر و بخصوص آزادی بیان ظهور کرده اند (گروههای غیر رسمی، حرکتهای جمعی یا سازمانهای دولتی) و بر اساس تأکید سازمان ملل هدف آنست که این ابزار (اطلاعات) برای توسعه و خدمت به بشریت بکار برده شود.

این مجموعه در نظر دارد:

1- آزادی اطلاعات

2- حریم خصوصی

را در دو بخش مورد بررسی قرار دهد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

بخش اول: آزادی اطلاعات

گفتار اول: مناسبات آزادی بیان و آزادی اطلاعات

گفتار دوم: جایگاه آزادی اطلاعات در اسناد بین المللی

بند اول: منشور ملل متحد اعلامیه جهانی حقوق بشر

بند دوم: میثاق حقوق مدنی و سیاسی

بند سوم: کنوانسیون اروپایی حقوق بشر

بند چهارم: کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر

بند پنجم: اعلامیه حقوق بشر اسلامی

بند ششم: منشور آفریقایی حقوق بشر و مردم 1981 م

بند هفتم: سایر اسناد

گفتار سوم: شناسایی اصل آزادی ارتباطات در یونسکو

بند اول: اقدامات سازمان یونسکو بین سالهای 1960 تا 1970

بند دوم: اقدامات یونسکو بین سالهای 1976 تا 1998

گفتار چهارم: جایگاه تکنولوژی های ارتباطی در جریان آزاد اطلاعات

بند اول: مطبوعات

بند دوم: خبرگزاریها

بند سوم: رادیو

بند چهارم: تلویزیون

بند پنجم: ماهواره

قسمت اول: تلاش بین المللی برای تعیین اصول حاکم بر پخش مستقیم (DBS)

قسمت دوم: پارزایت

بند ششم: اینترنت

قسمت اول: فیلترگذاری و مسدود نمودن سایت

قسمت دوم: قواعد اخلاقی و رفتاری

قسمت سوم: رمزنگاری، گفتار کدبندی شده

گفتار پنجم: ارزیابی عملکرد جمهوری اسلامی ایران در ارسال پارزایت بر روی برنامه های ماهواره ای و فیلترینگ اینترنت

بند اول: ارسال پارزایت بر روی برنامه های ماهواره ای

بند دوم: ارزیابی عملکرد جمهوری اسلامی در خصوص اعمال فیلترینگ

بخش دوم: حریم خصوصی

گفتار اول: حق حفظ حریم خصوصی

گفتار دوم: حریم و امنیت اطلاعات

بند اول: حق حریم و آزادی بیان

بند دوم: حق حریم و جریان فرامرزی داده های فردی

بند سوم: حق حریم و شبکه On Line

گفتار سوم: بررسی کنوانسیون شورای اروپا در خصوص حمایت از افراد در مقابل پردازش خودکار داده های شخصی 1980 م

گفتار چهارم: بررسی منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپایی مورخ 7 دسامبر 2000 م

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

 

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , آزادی اطلاعات , تزاحم , حریم خصوصی , آزادی بیان , حقوق بشر , حقوق مدنی , حقوق سیاسی , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , مقاله آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , پژوهش آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , تحقیق آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , پروژه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 74 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 104

از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره نیازمند ارتباط با سایر همنوعان خویش است تا چندی پیش فن آوری هسته ای ابزار سلطه جهانی به شمار می رفت

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

 

مقدمه

از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است. زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره نیازمند ارتباط با سایر همنوعان خویش است. تا چندی پیش فن آوری هسته ای ابزار سلطه جهانی به شمار می رفت. هر کشوری این فن آوری خوف آور و ویران ساز را در اختیار داشت به خود حق می داد که دیگران را به اطاعت از خویش فراخواند. اما اشاعه و فراوانی تکنولوژی هسته ای از خوف آن کاست. بر این اساس دول چندی در پی یافتن ابزار برای اعمال هژمونی خود برآمدند و آنرا یافتند. این ابزار نوین، فن آوری اطلاع رسانی بود. ابزاری که هیچگونه ارعاب و وحشتی در ورای آن نهفته نشده بود؛ بنای این تکنولوژی بر اساسی ترین حقی که بر حیات معقول بشر استوار بود، پایه می گرفت یعنی آزادی در داشتن عقیده و بیان آزادانه آن و این حقی بود که در متون بنیادین حقوق بشر یعنی اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی نگاشته شده بود.

در اینجا سخن از آزادی اطلاعات و محدودیت های وارد بر آن خواهیم گفت. «آزادی به معنای داشتن اختیار قانونی»[1]حقوقی در پی دارد و به همین دلیل صاحبان آن در برابر این حقوق، تکالیفی نیز بر عهده خواهند داشت. شاید به سختی بتوان تمدنی را یافت، که در برابر آزادیها و حقوق منتج از آن آزادیها، مسئولیت هایی را نیز به رسمیت نشناخته باشد. اما نکته اساسی اینست که پذیرش یکی از دو دیدگاه مختلف در خصوص آزادی و محدودیت، نتایج متفاوتی در پی خواهد داشت، آیا باید اصل را بر آزادی نهاد یا اینکه مسئولیت را مقدم شمرد؟

ادموند برک می گوید: «عاقلترین هیأت حاکمه آنست که همواره درصدد تحمیل حداقل محدودیت ها به جامعه باشد و نه حداکثر، آزادی چیز خوبی است که باید آنرا توسعه بخشید، آزادی پدیده نفرت انگیزی نیست که همواره درصدد کاستن و محدود کردن هر چه بیشتر آن باشیم».[2]

مقررات بین المللی نیز از همین دیدگاه پیروی می کند و دولتها موظفند حداکثر اختیارات و آزادیها را برای افراد فراهم کنند؛ محدودیت‌ها استثناء هستند و اعمال آنها نیز نباید به گونه ای باشد که مانع از اجرا و بی محتوا شدن اصل حق گردند. در حقیقت با تعیین حدود و ثغور استثنائات است که اصل حق چهره روشنی پیدا می کند. مفاهیمی همچون حریم خصوصی، نظم عمومی، امنیت ملی، اخلاق و ... از چنان کلیتی برخوردارند که در نگاه اول سوء استفاده از آنها بسیار سهل می نماید.

با نگاهی به تاریخچه جریان فرامرزی اطلاعات می توان پی برد که دولتهای مختلف، موضع گیرهای متفاوتی در مقابل این مقوله اتخاذ کرده اند. در حقوق بین الملل کلاسیک جریان فرامرزی اطلاعات اهمیت چندانی برای دولتها نداشت. قوانینی که در سطح ملی و یا از طریق اتحادیه های تجاری به تصویب می رسید به نحوی جابجائی مسافران و هجوم مطالب چاپی را تحت کنترل در می آورد. تلگراف حتی بی سیم نیز نتوانست در این وضع تغییری بنیادین دهد. بعد از جنگ اول جهانی بود که برای اولین بار پخش امواج کوتاه رادیویی برای اهداف تبلیغاتی بکار رفت. پخش کننده این امواج ابتدائاً اتحاد جماهیر شوروی، کشورهای توتالیتر از 1937 و کشورهای دموکراتیک بودند.

از اوایل دهه 1930 تلاشهایی برای تنظیم قواعد راجع به محتوی پخش بین المللی صورت گرفت. موافقتنامه ارتباطات رادیویی کشورهای آمریکای جنوبی در سال 1935[3]و همچنین کنوانسیون مربوط به استفاده از پخش در زمان صلح به زعامت جامعه ملل از آن جمله بود.

در جریان جنگ جهانی دوم، حیات جامعه بین الملل به گونه ای بود که تمایلات و آگاهی ملل تحت تأثیر و نفوذ رسانه ها درآمد. اروپا در طول جنگ بیشترین استفاده را از رادیو و مطبوعات برد. بدین لحاظ این کشورها مصرانه می خواستند اصل آزادی اطلاعات را در چارچوب ملل متحد مورد شناسایی قرار دهند. در سال 1945 ، اساسنامه یونسکو با هدف اصلی ارتقاء جریان آزاد اطلاعات میان ملل و دولتها نوشته و تنظیم گردید. در سال بعد سازمان ملل متحد اهمیتِ آزادی های مربوط به اطلاعات را شناسایی کرد[4]در 10 دسامبر 1948 با ذکر آزادی اطلاعات در اعلامیه جهانی حقوق بشر، حوزه این آزادی مشخص گردید «هر کس حق آزادی عقیده و بیان را دارد. این حق شامل آزادی در کسب اطلاعات و افکار و اخذ و نشر آن، به تمام وسائل ممکن و بدون ملاحظات مرزی می شود.»[5]

با ظهور جنگ سرد می توان گفت که جریان آزاد اطلاعات موضوع این جنگ و مورد مشاجره شمال و جنوب درآمد. معلوم شد که با دولتهای سوسیالیستی نمی توان در معنای آزادی اطلاعات به توافق رسید زیرا سیستم های سیاسی این کشورها خصوصاً در زمینه پخش رادیوئی غربی به اصل حاکمیت و عدم مداخله متوسل می شدند.

در 16 دسامبر 1966 میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل رسید. ماده 19 میثاق اشعار می دارد: «هر کسی باید از حق آزادی بیان برخوردار باشد، این حق شامل آزادی برای جستجو، دریافت، انتشار اطلاعات و عقاید از هر نوع، بدون توجه به مرزها-  شعور شفاهی کتبی یا چاپی – به شکل هنری به هر طریق دیگر یا به انتخاب خود می شود». در حال حاضر بیش از 153 دولت این میثاق را به تصویب رسانیده و به موجب آن متعهد شده اند که اصول مندرج در آن را بکار گیرند.[6]از طرفی جهت تصمین این اصول نیز کمیته حقوق بشر تشکیل گردید.

از پایان دهه 1950 کشورهای در حال توسعه اعلام کردند که آنان قربانیان نابرابریهای جدی هستند که در جریان اطلاعات میان شمال و جنوب وجود دارد و ابراز می داشتند که رسانه های شمال واقعیت های مربوط به وضعیت ملی این کشورها را بصورت تحریف شده منعکس می نماید.

آنان خواستار اصلاح موازنه جریان اطلاعات بودند. در دهه 1970 یونسکو در پاسخگویی به تقاضای کشورهای جهان سوم فعالیتهایی را انجام داد. با طرح «نظم نوین جهانی اطلاعات و ارتباطات (NWICO)» بعد جدیدی بر اختلاف شمال و جنوب افزوده شد. بین سالهای 1968 تا 1984 تلاشهای بسیاری با همکاری یونسکو در زمینه انتقاد از جریان آزاد اطلاعات و استقرار نظم نوین جهانی اطلاعات و ارتباطات بعمل آمد. کشورهای در حال توسعه نمی توانستند اصول پس از جنگ جریان آزاد اطلاعات را چیزی بیش از جریان یکطرفه از سوی کشورهای صنعتی تلقی کنند.[7]

در نوامبر 1989 «استراتژی جدید ارتباطات» با هدف تأمین نیازهای دموکراسیهای تازه جوانه زده و کشورهای در حال توسعه به تصویب رسیده هدف از این استراتژی، تشویق جریان آزاد اطلاعات در سطح بین المللی و ملی، ارتقاء توزیع متوازن بهتر و گسترده تر اطلاعات بدون مانعی در راه آزادی بیان و تقویت توانمندیهای ارتباطی و کشورهای در حال توسعه برای افزایش مشارکت آنان در روند ارتباط بود. همچنین اجلاس 28 کنفرانس عمومی یونسکو در سال 1995 استراتژی میان مدت این سازمان برای دوره زمانی 2001-1996 را با هدف پیگیری و ارتقاء جریان آزاد اطلاعات و توسعه ارتباط به تصویب رسانید. آنچه از شواهد بر می آید در قرن بیست و یکم نیز بحث آزادی اطلاعات بحث مهمی است که ابعاد بیشتری پیدا کرده امروزه جریانهای فرامرزی اطلاعات بواسطه ظهور شبکه های الکترونیکی سریع و شتابان شده اند، عاملان جدیدی در صحنه بین المللی برای دفاع از حقوق بشر و بخصوص آزادی بیان ظهور کرده اند (گروههای غیر رسمی، حرکتهای جمعی یا سازمانهای دولتی) و بر اساس تأکید سازمان ملل هدف آنست که این ابزار (اطلاعات) برای توسعه و خدمت به بشریت بکار برده شود.

این مجموعه در نظر دارد:

1- آزادی اطلاعات

2- حریم خصوصی

را در دو بخش مورد بررسی قرار دهد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

بخش اول: آزادی اطلاعات

گفتار اول: مناسبات آزادی بیان و آزادی اطلاعات

گفتار دوم: جایگاه آزادی اطلاعات در اسناد بین المللی

بند اول: منشور ملل متحد اعلامیه جهانی حقوق بشر

بند دوم: میثاق حقوق مدنی و سیاسی

بند سوم: کنوانسیون اروپایی حقوق بشر

بند چهارم: کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر

بند پنجم: اعلامیه حقوق بشر اسلامی

بند ششم: منشور آفریقایی حقوق بشر و مردم 1981 م

بند هفتم: سایر اسناد

گفتار سوم: شناسایی اصل آزادی ارتباطات در یونسکو

بند اول: اقدامات سازمان یونسکو بین سالهای 1960 تا 1970

بند دوم: اقدامات یونسکو بین سالهای 1976 تا 1998

گفتار چهارم: جایگاه تکنولوژی های ارتباطی در جریان آزاد اطلاعات

بند اول: مطبوعات

بند دوم: خبرگزاریها

بند سوم: رادیو

بند چهارم: تلویزیون

بند پنجم: ماهواره

قسمت اول: تلاش بین المللی برای تعیین اصول حاکم بر پخش مستقیم (DBS)

قسمت دوم: پارزایت

بند ششم: اینترنت

قسمت اول: فیلترگذاری و مسدود نمودن سایت

قسمت دوم: قواعد اخلاقی و رفتاری

قسمت سوم: رمزنگاری، گفتار کدبندی شده

گفتار پنجم: ارزیابی عملکرد جمهوری اسلامی ایران در ارسال پارزایت بر روی برنامه های ماهواره ای و فیلترینگ اینترنت

بند اول: ارسال پارزایت بر روی برنامه های ماهواره ای

بند دوم: ارزیابی عملکرد جمهوری اسلامی در خصوص اعمال فیلترینگ

بخش دوم: حریم خصوصی

گفتار اول: حق حفظ حریم خصوصی

گفتار دوم: حریم و امنیت اطلاعات

بند اول: حق حریم و آزادی بیان

بند دوم: حق حریم و جریان فرامرزی داده های فردی

بند سوم: حق حریم و شبکه On Line

گفتار سوم: بررسی کنوانسیون شورای اروپا در خصوص حمایت از افراد در مقابل پردازش خودکار داده های شخصی 1980 م

گفتار چهارم: بررسی منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپایی مورخ 7 دسامبر 2000 م

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

 

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , آزادی اطلاعات , تزاحم , حریم خصوصی , آزادی بیان , حقوق بشر , حقوق مدنی , حقوق سیاسی , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه , مقاله آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , پژوهش آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , تحقیق آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی , پروژه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی

 

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۲۰٬۵۰۰ نتیجه (۰٫۴۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی « دانلود پایان نامه، ...
poroge.ir/آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی/
مقدمه. از آنجایی که بشر موجودی مدنی الطبع است همواره محتاج برقراری ارتباط با دیگران بوده است. زندگی هیچگاه در خلاء صورت نمی گیرد و دقیقاً به همین دلیل انسان همواره ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - اوربیتال دانلود
orbitalsarir.hamrahblog.com/post/153
۱۲ ساعت پیش - شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد با سلام،محصول دانلودی +{{آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
darkubwebsa.blogroom.ir/post/2384
۱۱ ساعت پیش - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
pardiswebc.ruzfa.ir/post/494
۷ روز پیش - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه ...
مقاله آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
bankmaghale.ir/مقاله-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حريم-خ/
مقاله آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۷۶ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
signaldanesh.boldfa.com/post/3146
با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
guitaristej.ruzblog.com/post1694.php
دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - سارینا
sarina.ruzblog.com/post2262.php
با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
guitaristej.ruzblog.com/post3541.php
با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ...
پایان نامه حقوق - آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
takrom.ir/?p=146030
۱ روز پیش - ... دانلود مقاله موقعيت قانوني و اهداف WIMAX FORUM. GMT+2 06:36. صفحه اصلی پایان نامه حقوق – آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - برآیند دانش
barayndit.8n8.ir/post/1933
بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه آزادی اطلاعات ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی « سرو دانلود
sarvdl.cloudsite.ir/آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی/
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| آزادی اطلاعات و تزاحم ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی « بست دانلود
pptdownload.cloudsite.ir/thesisproject/پایان-نامه-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-ح/
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی | پایان نامه حقوق - ...
law7.ir/Store/47-پایان+نامه+حقوق+آزادی+اطلاعات+و+تزاحم+آن+با+حریم+خصوصی.aspx
نام محصول : پایان نامه حقوق - آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. امتیاز: وضعیت: موجود کالا موجود است و می توانید به قیمت درج شده خرید نمایید فروشگاه: حقوق هفت
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
flowerstan.yarblog.ir/post/305
دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی رشته حقوق ...
takrom.ir/?p=46688
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه ). مقدمه. بخش اول: آزادی اطلاعات. گفتار اول: مناسبات آزادی بیان و آزادی اطلاعات. گفتار دوم: جایگاه آزادی ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - وندا رایانه
vandaryne.aslblog.ir/post/2134
بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه آزادی اطلاعات ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی
bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-ح/
به عبارت دیگر، آزادی بیان با منفعت فرد – اینکه اطلاعات خصوصی وی علنی نشود – در تضاد است و در صورت رعایت حقوق حریم، به نوعی آزادی بیان محدود می شود.
پروژه حقوق؛ آزادي اطلاعات و حريم خصوصي
topcake.rozblog.com/post/718
پروژه حقوق؛ آزادي اطلاعات و حريم خصوصي 1 . پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی…,پروژه حقوق؛ آزادي اطلاعات و حريم خصوصي,تاپ کیک.
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
shekufesibc.lineblog.ir/post/188
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ...
آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی - مقاله - فایل ناب
powerpoint.filenab.com/tag-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی.aspx
محصولاتی که دارای عبارت 'آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی' هستند. آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی · آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی.
سریر دانلود » پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با ...
sarirdl.ir/download/پایان-نامه-بررسی-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم.html
ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
دانلود پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - تک ...
www.tak-ir.org › پایان نامه
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی برای رشته حقوق،تعداد صفحات پروژه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی :104 صفحه و فرمت Word.
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی | ...
downloadvector.ir/پایان-نامه-بررسی-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم/
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم ...
دانلود پروژه مقاله آزادي اطلاعات و تزاحم آن با حريم خصوصي ...
www.e7p8.com/.../دانلود-پروژه-مقاله-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی-تحت...
مقاله آزادي اطلاعات و تزاحم آن با حريم خصوصي تحت word دارای 76 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.
دانلود پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
filefarsi.parsiblog.com/.../دانلود+پايان+نامه+آزادي+اطلاعات+و+تزاحم+آن+با+حريم+خصو...
۴ روز پیش - و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - گلبن ...
golbonflow.nedablog.ir/post/2414
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به صفحه دانلود فایل(پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی – 5028 – آخر دانلود!
o.s06.ir › پایان نامه
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایان نامه حقوق; موضوع: آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. خرید فایل. مقالات مشابه. پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی – 5089 ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حريم خصوصي تعداد صفحات - دانلود ...
mihandoc.com/view_ad.aspx?category=216
در اینجا سخن از آزادی اطلاعات و محدودیت های وارد بر آن خواهیم گفت. «آزادی به معنای داشتن اختیار قانونی»حقوقی در پی دارد و به همین دلیل صاحبان آن در برابر این حقوق، ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - دانلود ترجمه!
trasnlate.e06.ir/articles/5028
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. نوشته شده در 2016-01-19 توسط علی. پایان نامه حقوق; موضوع: آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. خرید فایل ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - دانلود رساله و پایان ...
thesis.e05.ir/dissertation/5028
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایان نامه حقوق; موضوع: آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. خرید فایل. مقالات مرتبط. پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با… شخصی – 11811 ...
دانلود پايان نامه آزادي اطلاعات و تزاحم آن با حريم خصوصي - ...
www.bestofday.ir/reader/text/201605272130492129
۴ روز پیش - سلام ، شاد و پیروز باشید این مطلب با عنوان دانلود پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی برای شما دانشجویان تهیه گردیده است. برای.
HO68- آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - پرتال پروژه ...
parsproje.com/pn/102.../3206-ho68-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی.html
کد محصول ho68. فایلword. 105 صفحه. 15000 تومان. فهرست مطالب : مقدمه بخش اول: آزادی اطلاعات گفتار اول: مناسبات آزادی بیان و آزادی اطلاعات گفتار دوم: جایگاه آزادی ...
پروژه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی pdf - آی سی بی ...
www.icbc.ir/poroje/.../پروژه-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حریم-خصوصی-pdf.html
توضیحات پروژه. آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی pdf دارای 110 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ ...
پرتال جامع علوم انسانی - حریم خصوصی در رسانه‌های همگانی
www.ensani.ir/fa/content/35958/default.aspx
چکیده: "حق حریم خصوصی از مهم‌ترین مصادیق حقوق بشر محسوب می‌شود که در ... بین حق حریم خصوصی و آزادی بیان و عرصه‌های این تعارض و تزاحم و نحوه برقراری سازش دراین ... حریم خصوصی و مصاحبه‌های کیفی؛ حریم خصوصی و جمع‌آوری اطلاعات با روش‌های ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی پایان نامه حقوق - ...
www.shahre7.com/.../پایان%20نامه%20حقوق%20-%20آزادی%20اطلاعات%20و%20تزاح...
خرید پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق فروش پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی.
دانلود پایان نامه در مورد حریم خصوصی
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPrintVersion.Html_TypeId.1_New...
دانلود پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی www.tak-ir.net › پایان نامه خانه » پایان نامه » دانلود پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی ... کشورها ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
flowerstan.mizbanblog.com/post/1571
برای مشاهده توضیحات کامل { پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی } روی دکمه "توضیحات بیشتر" کلیک کنید. پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - مرکز پروژه های ...
www.irpas.ir/product/716/آزادی-اطلاعات-و-تزاحم-آن-با-حريم-خصوصي/
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی عناوین موجود : مقدمه بخش اول: آزادی اطلاعات گفتار اول: مناسبات آزادی بیان و آزادی اطلاعات گفتار دوم: جایگاه آزادی اطلاعات در اسناد ...
حفظ حریم خصوصی در اینترنت اشیا مبتنی بر ابر - ...
simasports-roz.rssreport.ir/.../حفظ+حریم+خصوصی+در+اینترنت+اشیا+مبتنی+بر+ا...
عدم رعايت حريم خصوصي شهروندان در متروي تهران. یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 16:10:03. Post Is Empty! دانلود تحقیق آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حريم خصوصي.
وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران - قالب ...
lawcom.atu.ac.ir/page_481.html
حدود آزادی بیان و اطلاعات با تاکید بر مفهوم پیام های ضلال. علی محمد فلاح زاده/ ... تزاحم حق نظارت مردمی بر اعمال کارگزاران با حریم خصوصی مقامات دولتی و چهره های عمومی.
حمایت کیفری از حریم خصوصی در فقه امامیه و حقوق ایران
ganj.irandoc.ac.ir/articles/674790
حریم خصوصی را می توان قلمروی از زندگی هر فرد دانست که انتظار دارد دیگران بدون ... یکی از این تحولات،،شناسایی هویت فردی و حقوق و آزادیهای ملازم با آن است. ... و دارای هویت و هستی مستقل از نظامات کلی شناخته می شود که دارای حقوق و آزادی های ذاتی است. ... از حریم خصوصی در حقوق موضوعه ایران اشاره نموده ایم و در فصل چهارم به تزاحم حریم ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی پایان نامه حقوق - ...
www.iran7.net/.../545-پایان+نامه+حقوق+آزادی+اطلاعات+و+تزاحم+آن+با+حریم+خصوصی...
خرید پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه حقوق فروش پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی.
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - حوض نقاشی
naghashihz.madblog.ir/post/2049
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ساز دل
sazedeln.noblog.ir/post/3546
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی_خوش امدید.
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - 5028 - Link!
link.s16.ir/record/thesis-5028.html
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایان نامه حقوق موضوع: آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی پایان نامه آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - 5089 آزادی اطلاعات و حریم شخصی ...
نگین وب - پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم ...
neginwb.ir/2016/04/پایان-نامه-بررسی-آزادی-اطلاعات-و-تزاحم/
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و ...
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - مقالات!
free.s08.ir/loads/5028
آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. نوشته شده در 2016-01-19 توسط علی. پایان نامه حقوق; موضوع: آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی. خرید فایل ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
atlasyaar.makeblog.ir/post/713
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی درجه کیفی و ...
پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی - ...
trnbaran.ramzblog.ir/post/1869
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد اینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی آزادی اطلاعات و تزاحم آن با حریم خصوصی)) ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,081
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,081
  • بازدید ماه : 14,011
  • بازدید سال : 106,841
  • بازدید کلی : 2,615,388