loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 253 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 836 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 162

در سالهای اخیر و در قرن حاضر یکی از چالشهای بزرگ به مناقشه اعراب و اسرائیل خصوصا اسرائیل و فلسطینیان و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بوده است تا آنجایی که این بحران بر روی روابط کشورها و تصمیمات سازمانهای بین المللی تأثیرات فراوانی داشته است

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل


این پایانامه دارای 162 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل

چکیده:

در سالهای اخیر و در قرن حاضر یکی از چالشهای بزرگ به مناقشه اعراب و اسرائیل خصوصا اسرائیل و فلسطینیان و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بوده است . تا آنجایی که این بحران بر روی روابط کشورها و تصمیمات سازمانهای بین المللی تأثیرات فراوانی داشته است . که در این خصوص کشورها و سازمانهای بین المللی نیز شاهد ارائه طریق ها ، قطعنامه ها ، بیانیه ها ، راهکارها و پیشنهاداتی برای حل این مناقشه بوده اند .

این پایان نامه با 4 فصل و یک نتیجه گیری به بررسی روند شکل گیری دولت مستقل فلسطینی و عوامل و موانع آن خواهد پرداخت که ابتدا لازم است در خصوص تاریخچه حضور مسلمانان ، یهودیان و مسیحیان در دوران مختلف تاریخ پرداخت . که این خود نیز به نوعی بر حقانیت مسئله کمک خواهد نمود . همچنین به جنگهای میان اعراب و اسرائیل و به نتایج حاصل از آن خواهیم پرداخت و در ادامه به روند تشکیل کشور فلسطین اشاره و حق داشتن کشور مستقل برای مسلمانان و فلسطینیان که با پیشینه تاریخی و همچنین حقانیت تاریخی مسلمانان و حق تعیین سرنوشت بر این منطقه  مورد تأکید قرار می دهیم و سپس اشاره ای به طرح های سازمانهای بین المللی و ابتکارات کشورها پرداخته می شود و خصوصا به پیمان اسلو نیز به دقت خواهیم پرداخت .

نقش سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد و ارکان آن با عنایت به موقعیت و وظایف ذاتی خود ، در ایجاد کشور مستقل فلسطینی مورد اشاره قرار گرفته و میزان فعالیت آنها و تصمیمات مهم تأثیرگذارشان و در مقابل عدم کارآیی آنها و دخالت قدرتهای بزرگ نیز مورد توجه و تأکید قرار گرفته است .

سرانجام به بررسی موانع تشکیل دولت مستقل فلسطینی از جمله شهرک سازی ، دیوار حائل و مسأله بازگشت آوارگان که هر کدام از این مشکلات جدی و مهم می باشد و متأسفانه هنوز در تصمیمات و ارائه راهکارهای بین المللی کمتر به آن پرداخته شده است که شاید پرداختن با این مشکلات را باعث تحریک طرفین و به نتیجه نرسیدن گفتگوهای صلح می دانند ،باشد . در حالیکه باید این نکته را فراموش نکرد که اصولا ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بدون حل مشکلات فوق امری تقریبا غیر قابل وقوع می باشد .

در نهایت و در نتیجه گیری ضمن پرداختن به فرضیه های تحقیق و عدم امکان دستیابی به صلح عادلانه بدون توجه به خواست های مردم فلسطین ازجمله حق تعیین سرنوشت توسط خودشان و احقاق حقوق حقه آنها و برداشتن مشکلات عنوان شده در بالا ، به این نتیجه خواهیم رسید که ایجاد دولت مستقل فلسطینی بدون یک تصمیم مهم و قاطع از سوی مراجع اجرائی فلسطین و حضور حتمی و قطعی خود فلسطینیان و نیز همراهس0ی جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد میسر نخواهد بود .

واژگان کلیدی: سازمان­های بین­المللی، دولت مستقل فلسطین، حق تعیین سرنوشت، دیوار حائل، آوارگان

 

مقدمه:

در سالهای گذشته نه چندان دور و به ویژه پس از به وجود آمدن سازمانهای بین المللی و نقش آنها در خصوص تشکیل یک کشور و دولت مستقل و حق تعیین سرنوشت توسط انسانها هموراه یکی از دغدغه های اصلی بوده است . انسانها همواره به دنبال آن بوده اند که در تعیین نوع حکومت و مستقل بودن کشور خود تلاش کنند و این مسأله را به عنوان یکی از آرمانهای خود تبدیل کرده اند و حتی برای این آرمان نیز از بهترین و مهمترین آرزوها و آمال خود گذشته اند و حتی جان خود را از دست داده اند و نمونه بارز آن را می توان در دوران معاصر به آفریقای جنوبی ، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگرجستجو کرد . بحران فلسطین به لحاظ تاریخی بایستی به دوران بعد ازحکومت امپراطوری عثمانی و قیمومیت انگلستان بر فلسطین دانست و این بحران که تاکنون نزدیک به یک قرن می باشد کماکان بدون نتیجه و یک معضل بین المللی باقی مانده است .

از آنجائیکه منطقه مهم خاورمیانه نیز به لحاظ موقعیت استراتژیک و اهمیت آن برای کشورهای قدرتمند و سازمانهای بین المللی و دیگر کشورها همواره به دنبال حل این مشکل و معضل بین المللی بوده اند و در این خصوص جلسات متعدد و گردهمایی های بسیاری در جهان برگزار شده است و صاحبنظران و کارشناسان زیادی تلاش کرده که به آن خواهیم پرداخت .

حال با توجه به اینکه مسأله فلسطین از زمان تشکیل دولت اسرائیل در سال 1948 که توسط « دیوید بن گوردین » مطرح شد و بلافاصله توسط آمریکا موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته شد تا به امروز که به عنوان یکی از مهمترین بحرانهای جهان خصوصا خاورمیانه بوده است که در این باره نیز جنگهای بسیاری رخ داد و انسانهای بیگناه زیادی جان خود را از دست دادند که رنگ حقوق بشری به خود گرفته است و ضرورت نیاز دستیابی به صلح به مراتب نقش پررنگ تری ایفا می کند و از سویی نیز توجه بسیاری را به خود جلب نموده است و در روابط سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و حقوقی جهان و منطقه را متأثر از خود نموده است . لذا سعی شده است در این رساله که شامل یک مقدمه ، 4 فصل و نتیجه گیری می باشد با نگاهی حقوقی تشکیل دولت مستقل فلسطینی و موانع بر سر راه آن را مورد بررسی قرار دهیم .

1-2 هدف

هدف از نگارش این پایان نامه این است که :

1)            روند سازش و ارائه راهکارها برای ایجاد دولت مستقل فلسطینی

2)            ضرورت تشکیل دولت مستقل فلسطینی بر اساس نقش سازمانهای بین المللی

3)            مشکلات و موانع از جمله : آوارگان ، دیوار حائل ، مسئله مرزها و مشخص نبودن مرزها

که هرکدام را بایستی مورد بررسی قرار داد .

1-3 بیان مسئله :

مسئله فلسطین و حق تعیین سرنوشت توسط مردم فلسطین به عنوان یک کشور مستقل که دارای حاکمیت ملی است موضوعی بوده است که نزدیک به یک قرن جامعه جهانی را با چالش مواجه نموده است که در این بین با به وجود آمدن اسرائیل در سرزمین های اشغالی این موضوع را دستخوش حوادث و اتفاقات ناگواری نموده است . در این پژوهش سعی شده است به روند تشکیل دولت مستقل فلسطینی ، مولفه ها ، ابعاد و پیچیدگی ها و مشکلات موجود در آن پرداخت .

1-4 سوال های تحقیق :

در این رساله به این سئوال پاسخ داده می شود که در تشکیل دولت مستقل فلسطینی مولفه های منشأ اثر کدامند ؟ ومهمترین رویدادهای تاریخی در بحران فلسطین چه مواردی بوده است ؟ و سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد در تشکیل دولت مستقل فلسطینی چه جایگاهی دارد و نقش آن چیست؟

علاوه بر آن موانع و مشکلات تشکیل دولت مستقل فلسطینی کدامند و موانع موجود را شناسایی نمود و آیا امکان یک دولت مستقل فلسطینی با تکیه بر حق تعیین سرنوشت ( به عنوان یکی از قواعد آمره حقوق بین الملل در سالهای اخیر ) وجود دارد ؟ 

1-5 فرضیه های تحقیق :

به نظر می رسد، تشکیل دولت فلسطین  سازگار با هنجارهای حقوق بین الملل معاصر بوده و حتی می تواند کلاسیک باشد . در این راستا سازمان های بین المللی از قبیل سازمان ملل متحد نقش ایفا نموده اند. 

1-6 روش تحقیق :

در این پایان نامه سعی شده است با روش گرد آوری اطلاعات به بررسی سوابق مربوط به گفتگوهای صلح و تأثیر آن بر روند شکل گیری دولت مستقل فلسطینی پرداخته شده است .

1-7 مشکلات تحقیق :

یکی از بزرگترین مشکلات دوری از مراکز اطلاعات و همچنین به دلیل آنکه این بحران ماهیتی سیاسی دارد ، تفکیک بین جنبه های حقوقی و سیاسی یکی دیگر از مسائل حساس برای نگارنده بوده است . 

 

فهرست مطالب:

چکیده ....................................... 1

فصل اول : کلیات

1-1 مقدمه ................................... 2

1-2- هدف .................................... 3

1-3 بیان مسئله .............................. 3

1-4 فرضیه های تحقیق ......................... 3

1-5 روش تحقیق................................ 4

1-6 مشکلات تحقیق.............................. 4

فصل دوم : تاریخچه

2-1 تاریخچه ................................. 5

2-1- ساکنان اولیه سرزمین فلسطین چه کسانی بودند   5

2-1-2 جایگاه بیت المقدس نزد مسلمانان ........ 10

2-1-3 تقدس خاک سرزمین فلسطین................. 11

2-1-4 تاریخچه صهیونیزم و مهاجرت.............. 12

2-3 اعلامیه بالفور............................ 17

2-4 تولد اسرائیل ............................ 21

2-5 جنگهای بین اعراب و اسرائیل .............. 22

2-5-1 جنگ 1948............................... 22

2-5-2جنگ 1956................................ 24

2-5-3 جنگ 1967............................... 25

2-5-4 جنگ 1973............................... 26

2-5-5 جنگ 1982............................... 29

فصل سوم : روند تشکیل دولت فلسطینی و عوامل آن  

مقدمه ....................................... 31

3-2 قطعنامه های مهم در خصوص حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین    33

3-3-1 اعلامیه کمپ دیوید....................... 36

3-4 ابتکارات و طرح های صلح .................. 37

3-4-1 موافقتنامه اسلو1....................... 40

3-4-2 موافقتنامه غزه – اریجا................. 45

3-4-3 قرارداد اسلو 2......................... 46

3-4-3 موافقت نامه های الخلیل ................ 48

3-4-4 مذاکرات مریلند 1....................... 49

3-4-5 موافقتنامه مریلند 2.................... 51

3-4-6 کمپ دیوید دوم ......................... 53

3-4-7 انتفاضه الاقصی.......................... 56

3-4-8 نقشه راه .............................. 59

3-5 فلسطین بعد از عرفات ..................... 62

3-6 نقش سازمانهای بین المللی در بحران فلسطین 64

3-6-1 نقش جامعه ملل در بحران فلسطین ......... 64

3-6-2 نقش سازمان ملل متحد در بحران فلسطین.... 65

3-6-3 نقش شورای امنیت در فلسطین ............. 69

3-6-4 نقش دیوان بین المللی دادگستری.......... 72

3-6-5 تلاش های بین المللی در مورد فلسطین...... 73

3-6-6 آخرین تلاشهای فلسطین در عضویت سازمان ملل 75

3-6-7 عضویت در سازمان ملل ................... 76

3-7 شناسایی ................................. 77

3-8 درخواست عضویت فلسطین در سال2011.......... 78

3-9 مزایای برخورداری از شناسایی توسط مجمع عمومی 80

فصل چهارم : موانع ایجاد کشور فلسطین

4-1شهرک سازی.............................. 81

4-1-1 دیدگاه تاریخی ......................... 82

4-1-1-1 ابتدا تا سال 1967.................... 83

4-1-1-2 دوره دوم 1977-1967................... 84

4-1-1-4 دوره سوم 1992-1977................... 85

4-1-1-5 دوره چهارم 1996-1992................. 86

4-1-1-6 دوره پنجم 1996-2010.................. 88

4-1-2-1 احداث شهرک های جدید در بیت المقدس و نوار غزه 92

4-1-2-2 شهرک های یهودی نشین در نوار غزه ..... 93

4-2 دیوار حائل .............................. 98

4-2-1 ساخت دیوار حائل و نقض حقوق بشردوستانه . 104

4-2-2 ساخت دیوار حائل و حقوق بشر............. 110

4-3 آوارگان ................................. 115

4-3-1 دوره ای اول گ4-3-2 دوره ی دوم سال های 1948-1947 116

4-2-3 دوره سوم سال 1949 تاکنون .............. 117

4-3-4 حق بازگشت ............................. 118

4-3-4-1 مبنای حقوقی حق بازگشت ............... 120

4-3-5 تصمیمات و قطعنامه های مجامع بین الملل.. 122

4-3-5-1 تصمیمات و قطعنامه های مجامع بین الملل 125

4-3-5-1 قطعنامه ی 194........................ 125

4-4 اشغال سرزمین ............................ 129

4-4-1 قعطنامه تقسیم ......................... 130

4-4-2 اشغال سرزمین و تاثیر آن برحاکمیت ...... 131

4-4-3 قطعنامه 2625........................... 131

فصل پنجم : نتیجه گیری

5-1 نتیجه گیری .............................. 135

کتب فارسی ................................... 137

منابع خارجی ................................. 139

چکیده انگلیسی ................................  140

 

عنوان: بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل

فرمت:word

تعداد صفحات:162

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , پایانامه بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , پایانامه ارشد بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد رشته حقوق , پایانامه رش

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 10 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 836 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 162

در سالهای اخیر و در قرن حاضر یکی از چالشهای بزرگ به مناقشه اعراب و اسرائیل خصوصا اسرائیل و فلسطینیان و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بوده است تا آنجایی که این بحران بر روی روابط کشورها و تصمیمات سازمانهای بین المللی تأثیرات فراوانی داشته است

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل


این پایانامه دارای 162 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل

چکیده:

در سالهای اخیر و در قرن حاضر یکی از چالشهای بزرگ به مناقشه اعراب و اسرائیل خصوصا اسرائیل و فلسطینیان و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بوده است . تا آنجایی که این بحران بر روی روابط کشورها و تصمیمات سازمانهای بین المللی تأثیرات فراوانی داشته است . که در این خصوص کشورها و سازمانهای بین المللی نیز شاهد ارائه طریق ها ، قطعنامه ها ، بیانیه ها ، راهکارها و پیشنهاداتی برای حل این مناقشه بوده اند .

این پایان نامه با 4 فصل و یک نتیجه گیری به بررسی روند شکل گیری دولت مستقل فلسطینی و عوامل و موانع آن خواهد پرداخت که ابتدا لازم است در خصوص تاریخچه حضور مسلمانان ، یهودیان و مسیحیان در دوران مختلف تاریخ پرداخت . که این خود نیز به نوعی بر حقانیت مسئله کمک خواهد نمود . همچنین به جنگهای میان اعراب و اسرائیل و به نتایج حاصل از آن خواهیم پرداخت و در ادامه به روند تشکیل کشور فلسطین اشاره و حق داشتن کشور مستقل برای مسلمانان و فلسطینیان که با پیشینه تاریخی و همچنین حقانیت تاریخی مسلمانان و حق تعیین سرنوشت بر این منطقه  مورد تأکید قرار می دهیم و سپس اشاره ای به طرح های سازمانهای بین المللی و ابتکارات کشورها پرداخته می شود و خصوصا به پیمان اسلو نیز به دقت خواهیم پرداخت .

نقش سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد و ارکان آن با عنایت به موقعیت و وظایف ذاتی خود ، در ایجاد کشور مستقل فلسطینی مورد اشاره قرار گرفته و میزان فعالیت آنها و تصمیمات مهم تأثیرگذارشان و در مقابل عدم کارآیی آنها و دخالت قدرتهای بزرگ نیز مورد توجه و تأکید قرار گرفته است .

سرانجام به بررسی موانع تشکیل دولت مستقل فلسطینی از جمله شهرک سازی ، دیوار حائل و مسأله بازگشت آوارگان که هر کدام از این مشکلات جدی و مهم می باشد و متأسفانه هنوز در تصمیمات و ارائه راهکارهای بین المللی کمتر به آن پرداخته شده است که شاید پرداختن با این مشکلات را باعث تحریک طرفین و به نتیجه نرسیدن گفتگوهای صلح می دانند ،باشد . در حالیکه باید این نکته را فراموش نکرد که اصولا ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی بدون حل مشکلات فوق امری تقریبا غیر قابل وقوع می باشد .

در نهایت و در نتیجه گیری ضمن پرداختن به فرضیه های تحقیق و عدم امکان دستیابی به صلح عادلانه بدون توجه به خواست های مردم فلسطین ازجمله حق تعیین سرنوشت توسط خودشان و احقاق حقوق حقه آنها و برداشتن مشکلات عنوان شده در بالا ، به این نتیجه خواهیم رسید که ایجاد دولت مستقل فلسطینی بدون یک تصمیم مهم و قاطع از سوی مراجع اجرائی فلسطین و حضور حتمی و قطعی خود فلسطینیان و نیز همراهس0ی جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد میسر نخواهد بود .

واژگان کلیدی: سازمان­های بین­المللی، دولت مستقل فلسطین، حق تعیین سرنوشت، دیوار حائل، آوارگان

 

مقدمه:

در سالهای گذشته نه چندان دور و به ویژه پس از به وجود آمدن سازمانهای بین المللی و نقش آنها در خصوص تشکیل یک کشور و دولت مستقل و حق تعیین سرنوشت توسط انسانها هموراه یکی از دغدغه های اصلی بوده است . انسانها همواره به دنبال آن بوده اند که در تعیین نوع حکومت و مستقل بودن کشور خود تلاش کنند و این مسأله را به عنوان یکی از آرمانهای خود تبدیل کرده اند و حتی برای این آرمان نیز از بهترین و مهمترین آرزوها و آمال خود گذشته اند و حتی جان خود را از دست داده اند و نمونه بارز آن را می توان در دوران معاصر به آفریقای جنوبی ، کانادا و بسیاری از کشورهای دیگرجستجو کرد . بحران فلسطین به لحاظ تاریخی بایستی به دوران بعد ازحکومت امپراطوری عثمانی و قیمومیت انگلستان بر فلسطین دانست و این بحران که تاکنون نزدیک به یک قرن می باشد کماکان بدون نتیجه و یک معضل بین المللی باقی مانده است .

از آنجائیکه منطقه مهم خاورمیانه نیز به لحاظ موقعیت استراتژیک و اهمیت آن برای کشورهای قدرتمند و سازمانهای بین المللی و دیگر کشورها همواره به دنبال حل این مشکل و معضل بین المللی بوده اند و در این خصوص جلسات متعدد و گردهمایی های بسیاری در جهان برگزار شده است و صاحبنظران و کارشناسان زیادی تلاش کرده که به آن خواهیم پرداخت .

حال با توجه به اینکه مسأله فلسطین از زمان تشکیل دولت اسرائیل در سال 1948 که توسط « دیوید بن گوردین » مطرح شد و بلافاصله توسط آمریکا موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته شد تا به امروز که به عنوان یکی از مهمترین بحرانهای جهان خصوصا خاورمیانه بوده است که در این باره نیز جنگهای بسیاری رخ داد و انسانهای بیگناه زیادی جان خود را از دست دادند که رنگ حقوق بشری به خود گرفته است و ضرورت نیاز دستیابی به صلح به مراتب نقش پررنگ تری ایفا می کند و از سویی نیز توجه بسیاری را به خود جلب نموده است و در روابط سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و حقوقی جهان و منطقه را متأثر از خود نموده است . لذا سعی شده است در این رساله که شامل یک مقدمه ، 4 فصل و نتیجه گیری می باشد با نگاهی حقوقی تشکیل دولت مستقل فلسطینی و موانع بر سر راه آن را مورد بررسی قرار دهیم .

1-2 هدف

هدف از نگارش این پایان نامه این است که :

1)            روند سازش و ارائه راهکارها برای ایجاد دولت مستقل فلسطینی

2)            ضرورت تشکیل دولت مستقل فلسطینی بر اساس نقش سازمانهای بین المللی

3)            مشکلات و موانع از جمله : آوارگان ، دیوار حائل ، مسئله مرزها و مشخص نبودن مرزها

که هرکدام را بایستی مورد بررسی قرار داد .

1-3 بیان مسئله :

مسئله فلسطین و حق تعیین سرنوشت توسط مردم فلسطین به عنوان یک کشور مستقل که دارای حاکمیت ملی است موضوعی بوده است که نزدیک به یک قرن جامعه جهانی را با چالش مواجه نموده است که در این بین با به وجود آمدن اسرائیل در سرزمین های اشغالی این موضوع را دستخوش حوادث و اتفاقات ناگواری نموده است . در این پژوهش سعی شده است به روند تشکیل دولت مستقل فلسطینی ، مولفه ها ، ابعاد و پیچیدگی ها و مشکلات موجود در آن پرداخت .

1-4 سوال های تحقیق :

در این رساله به این سئوال پاسخ داده می شود که در تشکیل دولت مستقل فلسطینی مولفه های منشأ اثر کدامند ؟ ومهمترین رویدادهای تاریخی در بحران فلسطین چه مواردی بوده است ؟ و سازمانهای بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد در تشکیل دولت مستقل فلسطینی چه جایگاهی دارد و نقش آن چیست؟

علاوه بر آن موانع و مشکلات تشکیل دولت مستقل فلسطینی کدامند و موانع موجود را شناسایی نمود و آیا امکان یک دولت مستقل فلسطینی با تکیه بر حق تعیین سرنوشت ( به عنوان یکی از قواعد آمره حقوق بین الملل در سالهای اخیر ) وجود دارد ؟ 

1-5 فرضیه های تحقیق :

به نظر می رسد، تشکیل دولت فلسطین  سازگار با هنجارهای حقوق بین الملل معاصر بوده و حتی می تواند کلاسیک باشد . در این راستا سازمان های بین المللی از قبیل سازمان ملل متحد نقش ایفا نموده اند. 

1-6 روش تحقیق :

در این پایان نامه سعی شده است با روش گرد آوری اطلاعات به بررسی سوابق مربوط به گفتگوهای صلح و تأثیر آن بر روند شکل گیری دولت مستقل فلسطینی پرداخته شده است .

1-7 مشکلات تحقیق :

یکی از بزرگترین مشکلات دوری از مراکز اطلاعات و همچنین به دلیل آنکه این بحران ماهیتی سیاسی دارد ، تفکیک بین جنبه های حقوقی و سیاسی یکی دیگر از مسائل حساس برای نگارنده بوده است . 

 

فهرست مطالب:

چکیده ....................................... 1

فصل اول : کلیات

1-1 مقدمه ................................... 2

1-2- هدف .................................... 3

1-3 بیان مسئله .............................. 3

1-4 فرضیه های تحقیق ......................... 3

1-5 روش تحقیق................................ 4

1-6 مشکلات تحقیق.............................. 4

فصل دوم : تاریخچه

2-1 تاریخچه ................................. 5

2-1- ساکنان اولیه سرزمین فلسطین چه کسانی بودند   5

2-1-2 جایگاه بیت المقدس نزد مسلمانان ........ 10

2-1-3 تقدس خاک سرزمین فلسطین................. 11

2-1-4 تاریخچه صهیونیزم و مهاجرت.............. 12

2-3 اعلامیه بالفور............................ 17

2-4 تولد اسرائیل ............................ 21

2-5 جنگهای بین اعراب و اسرائیل .............. 22

2-5-1 جنگ 1948............................... 22

2-5-2جنگ 1956................................ 24

2-5-3 جنگ 1967............................... 25

2-5-4 جنگ 1973............................... 26

2-5-5 جنگ 1982............................... 29

فصل سوم : روند تشکیل دولت فلسطینی و عوامل آن  

مقدمه ....................................... 31

3-2 قطعنامه های مهم در خصوص حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین    33

3-3-1 اعلامیه کمپ دیوید....................... 36

3-4 ابتکارات و طرح های صلح .................. 37

3-4-1 موافقتنامه اسلو1....................... 40

3-4-2 موافقتنامه غزه – اریجا................. 45

3-4-3 قرارداد اسلو 2......................... 46

3-4-3 موافقت نامه های الخلیل ................ 48

3-4-4 مذاکرات مریلند 1....................... 49

3-4-5 موافقتنامه مریلند 2.................... 51

3-4-6 کمپ دیوید دوم ......................... 53

3-4-7 انتفاضه الاقصی.......................... 56

3-4-8 نقشه راه .............................. 59

3-5 فلسطین بعد از عرفات ..................... 62

3-6 نقش سازمانهای بین المللی در بحران فلسطین 64

3-6-1 نقش جامعه ملل در بحران فلسطین ......... 64

3-6-2 نقش سازمان ملل متحد در بحران فلسطین.... 65

3-6-3 نقش شورای امنیت در فلسطین ............. 69

3-6-4 نقش دیوان بین المللی دادگستری.......... 72

3-6-5 تلاش های بین المللی در مورد فلسطین...... 73

3-6-6 آخرین تلاشهای فلسطین در عضویت سازمان ملل 75

3-6-7 عضویت در سازمان ملل ................... 76

3-7 شناسایی ................................. 77

3-8 درخواست عضویت فلسطین در سال2011.......... 78

3-9 مزایای برخورداری از شناسایی توسط مجمع عمومی 80

فصل چهارم : موانع ایجاد کشور فلسطین

4-1شهرک سازی.............................. 81

4-1-1 دیدگاه تاریخی ......................... 82

4-1-1-1 ابتدا تا سال 1967.................... 83

4-1-1-2 دوره دوم 1977-1967................... 84

4-1-1-4 دوره سوم 1992-1977................... 85

4-1-1-5 دوره چهارم 1996-1992................. 86

4-1-1-6 دوره پنجم 1996-2010.................. 88

4-1-2-1 احداث شهرک های جدید در بیت المقدس و نوار غزه 92

4-1-2-2 شهرک های یهودی نشین در نوار غزه ..... 93

4-2 دیوار حائل .............................. 98

4-2-1 ساخت دیوار حائل و نقض حقوق بشردوستانه . 104

4-2-2 ساخت دیوار حائل و حقوق بشر............. 110

4-3 آوارگان ................................. 115

4-3-1 دوره ای اول گ4-3-2 دوره ی دوم سال های 1948-1947 116

4-2-3 دوره سوم سال 1949 تاکنون .............. 117

4-3-4 حق بازگشت ............................. 118

4-3-4-1 مبنای حقوقی حق بازگشت ............... 120

4-3-5 تصمیمات و قطعنامه های مجامع بین الملل.. 122

4-3-5-1 تصمیمات و قطعنامه های مجامع بین الملل 125

4-3-5-1 قطعنامه ی 194........................ 125

4-4 اشغال سرزمین ............................ 129

4-4-1 قعطنامه تقسیم ......................... 130

4-4-2 اشغال سرزمین و تاثیر آن برحاکمیت ...... 131

4-4-3 قطعنامه 2625........................... 131

فصل پنجم : نتیجه گیری

5-1 نتیجه گیری .............................. 135

کتب فارسی ................................... 137

منابع خارجی ................................. 139

چکیده انگلیسی ................................  140

 

عنوان: بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل

فرمت:word

تعداد صفحات:162

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , پایانامه بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , پایانامه ارشد بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد رشته حقوق , پایانامه رش

 

 

دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود پروژه

 

فروشگاه برترین فایل ها

 

صفحه اصلی پروژه ناب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۳۳۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۶ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق ...
arshadha.ir/پایان-نامه-ارشد-رشته-حقوق-بررسی-روند-ت/
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش بین الملل با عنوان : بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل ...
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق ...
maghalefile.rozblog.com/.../-بررسی-روند-تشکیل-دولت-مستقل-فلسطین-از-دیدگاه...
۶ روز پیش - بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 836 ...
بررسي روند تشکيل دولت مستقل فلسطين از ديدگاه حقوق ...
pingpong7.rozblog.com/post/1668
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل arshadha.ir/پایان-نامه-ارشد-رشته-حقوق-بررسی-روند-ت/ 1 فوریه 2016 ... متن کامل پایان نامه مقطع ...
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق ...
www.downloadroman.com/بررسی-روند-تشکیل-دولت-مستقل-فلسطین-از-2/
۶ روز پیش - بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل. ۵ام خرداد ۱۳۹۵; دسته‌بندی نشده; 0 views; بدون نظر · بررسی روند تشکیل دولت ...
ضد صهیونیسم - •مسئله فلسطين از منظر حقوق بين¬الملل ...
against-zionism.blogfa.com/post-53.aspx
حقوق بينالملل به قواعدي گفته ميشود كه يا در اثر رعايت تمامي كشورها تبديل به عرف ... روند تشكيل و تأسيس اسرائيل كاملا غير قانوني و غير قابل توجيه حقوقي ... بين‌المللي مستقل» صادر شد كه نقض قواعد آمرة حقوق ‌بين‌الملل از سوي اسرائيل را ... بررسي عضويت اسرائيل در سازمان ملل‌متحدچاپ جمعيت دفاع از ملت فلسطين سال 1386. 2.
دولت مستقل فلسطین بایگانی - سیستم بازاریابی فایل اوکی
okfiles.ir/tag/دولت-مستقل-فلسطین/
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد ...
شناسایی کشور فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل - نیک فایل
www.nikfike.blogsky.com/.../شناسایی-کشور-فلسطین-از-دیدگاه-حقوق-بین‌الملل
کنوانسیون 1933 مونته ویدئو پایه گذاری ملاک دولت بودن در حقوق بین الملل را مشخص نمود ... بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل لینک ...
نگاهی حقوقی به بحث کشور شدن فلسطین - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/fa/page/.../نگاهی+حقوقی+به+بحث+کشور+شدن+فلسطین.html
۱ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر بخواهم به تاریخچه موضوع فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل و ... کرده بود موضوع کشور مستقل فلسطینی را مطرح کند که طی فشارهای بسیاری که ... و ترکیب جمعیتی‌شان را شناسایی و بررسی می‌کرد و بر اساس یافته‌های خود ... در این کنوانسیون برای تشکیل یک کشور (دولت) چهار معیار در نظر ..... [11] Peace process.
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - ارزیابی های موردی حقوق ...
yaserziaee.blogfa.com/cat-3.aspx
دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی استاد بلامنازع حقوق بین الملل کشورمان که بی شک یکی ... «البدیع» به بررسی موضوع کشتار نخبگان سوریه از منظر حقوق بین الملل پرداخته است ... به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل دیوان بین المللی کیفری ...... به همين علت موضوع شناسايي فلسطين به عنوان يک دولت مستقل قابل توجه است که چنانچه ...
یوز - آخرین مطالب طرح ٤
www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&tid...tnm=طرح%20٤
بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 836 کیلوبایت تعداد صفحات ...
بررسی عضویت فلسطین در سازمان ملل از منظر حقوق بین‌الملل ...
nedains.com/fa/.../بررسی-عضویت-فلسطین-در-سازمان-ملل-از-منظر-حقوق-بین‌الملل
۱۵ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فلسطین اکنون یک موجودیت خاص در حقوق بین‌الملل و یک موجودیت ناظر ... بنابراین، از نظر اجتماعی و تاریخی دولت زمانی تشکیل می‌شود که ... ثانیاً، شرط توانایی اجرای تعهدات منشور که در بند 1 مادة 4 منشور آمده است می‌تواند بر دولت مستقل بار شود. ..... رأی مشورتی، دیوان به بررسی این سؤال حقوقی در خصوص روند شکلی ...
نشست/1 بررسی ابعاد حقوقي تسليح كرانه باختري از منظر ...
edalat1404.ir/?fkeyid=&siteid=648&pageid=72308&newsview=443379
هرميداس باوند استاد حقوق بین‌الملل و دكتر توكل حبيب زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) ... کرانه باختری و نوار غزه، طبق گفته قطعنامه‌های سازمان ملل که آن را دولت اشغالگر .... شده بلکه در روند تعاملات سیاسی و موارد حقوقی بین‌المللی هم اثر گذار هستند. ... حبیب‌زاده که در ذیل عنوان حقانیت ملت فلسطین برای تشکیل کشور مستقل ...
فلسطین و مساله شناسایی - گفتگو با دکتر محمد مهدی مظاهری ...
www.khabaronline.ir/detail/167112/weblog/mazaheri
۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در این بین برای بررسی اهداف پیگیری شناسایی دولت مستقل ،موانع و مشکلات و ... کشور دنیا تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ را به رسمیت شناخته اند. ... لذا این رژیم بعید است در روند عادی تن به قوانین حقوق بین الملل و الزام ... از دید مقامات امریکایی ، مشکل بین اسرائیل و فلسطینی ها اشغالگری و آوارگی ...
بررسی تسلیح دفاعی کرانه باختری با توجه به اصول حقوق ...
mtrd.ir/page/بررسی-تسلیح-دفاعی-کرانه-باختری-با-توجه-به-اصول-حقوق-بین-الملل
بررسی تسلیح دفاعی کرانه باختری با توجه به اصول حقوق بین الملل ... بر اساس دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران در مورد تسلیح کرانه باختری، این منطقه .... يك مسئله مهم تاثير گذار بر روند تسليح كرانه باختري فارغ از استقرار دولت خودگردان .... چنان که گفته شد رژیم صهیونیستی تنها راه تشکیل دولت مستقل فلسطینی را از مسیر ...
دانلود پایان نامه ارشد حقوق - خرید پایان نامه
shopthesis.com/2016/05/04/دانلود-پایان-نامه-ارشد-حقوق/
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پایان نامه ارشد حقوق بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل پایان نامه ارشد حقوق بررسی روند ثبت الکترونیکی اسناد ...
سازمان ملل متحد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/سازمان_ملل_متحد
از عضویت‌های پر سر و صدا نیز می‌توان به عضویت فلسطین که با سخنرانی یاسر عرفات در ... دفاتر سازمان ملل از شخصیت حقوقی مجزایی برخوردار نیستند ولی از جهاتی دارای .... عاری از سلاح هسته‌ای، کاهش بودجه نظامی کشورها و تقویت امنیت بین‌الملل بودند. ... قطعنامه‌های مجمع عمومی اغلب خواستار بررسی مسائل خلع سلاح بودند و کنفرانس ...
بررسی عضویت فلسطین در دیوان بین المللی کیفری | مج ...
www.iwpeace.com/articles/14711
با این حال، بسته به نوع و جنس مناسبات موردنظر و نهادهای مربوط، حقوق حاکمه با ... با نگاهی به درخواست 17 سازمان بین المللی غیردولتی از دولت فلسطین برای عضویت در دیوان بین المللی کیفری، می توان این دو چهره اقدام در سیاست خارجی را به وضوح دید؛ ... به اینکه فلسطین دولت مستقل تلقی می شود و اساسنامه دیوان بین المللی کیفری ...
دانلود پایان نامه حقوق - دانلود پروپوزال,دانلود پایان نامه,دانلود ...
daneshno.com/دانلود-پایان-نامه-حقوق/
اختلافات حقوقی قراردادهای ساخت و ساز دستگاههای دولتی, دانلود پایان نامه ... بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل, دانلود پایان نامه.
ماهنامه علوم انسانی مهرنامه | ملت بی دولت
www.mehrnameh.ir/.../ملت-بی-دولت-چگونگی-تشکیل-دولت-فلسطین-در-گفت‌وگو...
چگونگی تشکیل دولت فلسطین در گفت‌وگو با دكتر محمدرضا ضيايي بيگدلي استاد حقوق .... دارد، تأسيس يك كشور مستقل، مقتدر و يكپارچه از ديد حقوق بين‌الملل ممكن نخواهد بود. ... آيا پيش از رسيدگي مجمع، بررسي شوراي امنيت و توصيه آن الزامي است؟
« بررسی عوامل ساختی دولت – کشور در اسرائیل »
vista.ir/.../%25C2%25AB-بررسی-عوامل-ساختی-دولت-%25E2%2580%2593-کشور-در...
از دیدگاه حقوق بین الملل، کشور از اجتماع دایمی و منظم گروهی از افراد بشر که در سرزمین معین ... کشور با این توصیف از عوامل کاملاً مباینی تشکیل شده است؛ زیرا از سویی ... آن مستقل از مبنای آن یک روند طبیعی باشد ؛ روندی که جمعیت غالب دولت – کشورها از ... اسرائیل در توجیه غصب فلسطین چنین می گوید : یهودیان نزدیک به دو هزار سال ...
حقوق فلسطین - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/4632/4635/35026/حقوق-فلسطین
وضعیت رژیم اشغالگر قدس و مردم مظلوم فلسطین از دید حقوق بینالملل از دهههای 60 و 70 ... و کنار دنیا به سرزمین فلسطین منتقل شوند و دولت فلسطین را تشکیل دهند. ... به عبارت دیگر حتی اگر از نظر داخلی هم بخواهیم بررسی کنیم، به تصویب نرسیده است. .... در انگلستان است که ایرلند جنوبی مستقل شد و ایرلند شمالی هنوز درگیر است.
تحولات غزه از ديدگاه حقوق بشر دوستانه - خبرگزاری اهل بیت ...
fa.abna24.com/cultural/archive/0000/00/00/133431/story.html
در اين مقاله پس از مروري بر تحولات غزه تطبيق حقوق بين الملل بشر دوستانه[2] در اين سرزمين و مسئوليت اسراييل و مراكز بين المللي را مورد بررسي قرار خواهيم داد. ... سياسي كه وظيفه تشكيل دولت، سامان بخشي به اوضاع نابسامان داخلي فلسطين، پايبندي ... اين روند از سر گرفته شد ؛ به دنبال عقب نشيني رژيم صهيونيستي از نوار غزه در ...
با این حال اجماع جهانی درباره حق فلسطینی ها در تعیین ... - ...
www.qodsna.com/NewsPage.aspx?newsid=39288
بررسی اعتبار قطعنامه‌ها سازمانهای بین المللی از جمله سازمان ملل از این جهت حائز اهمیت ... این سازمان‌ها دارای فوایدی است ولی از جهت مبانی و قواعد حقوق بین‌الملل، تصمیمات این ... تشکیل و یا به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی در سازمان ملل اعلام کرد. ... افزایش روند حمایتهای جهانی از حقوق ملت فلسطین بیانگر انزوای بیش از پیش ...
نقش سازمان های بین المللی در تامین صلح جهانی - پایگاه ...
political.ir/post-1072.aspx
امروزه تعداد سازمان های بین المللی دولتی را بین 300 تا 400 تخمین زده اند. ... به سازمان های بین المللی غیردولتی که دولت های ملی نقش مستقیمی در تشکیل و اداره ی آن ها ندارد. ... جهانی می باشندکه حیات مستقل و شخصیت حقوقی مستقل از عناصر خود را دارند. ... و در بررسی صلح در جامعه ی بین الملل نیز سازمان های غیر دولتی بیش از سازمان های ...
حقوق بین الملل اسلامی - چکیده مقاله فلسطین از دیدگاه حقوق ...
islamright.blogfa.com/post/2
حقوق بین الملل اسلامی - چکیده مقاله فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل - مقالاتی ... به فلسطینئ را بدور از جنجالها و سوءاستفاده های سیاسی ومذهبی مورد بررسی قرار دهد . .... به قطعنامه ي سازمان در سرزميني که در اختيارشان بود (45%) دولتي تشکيل نمي دهند. ..... ناپایداری دولتها در روند تحولات بین المللی ,اساس نظام بین الملل کنونی را سست ...
روند تشکیل - دیوآنلاین
www.divi.ir/روند-تشکیل/
بررسی روند تشکیل دولت مستقل ... بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل دسته: فقه و حقوق اسلامیبیشتر.
روابط بین الملل - دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجاندانشگاه آزاد ...
www.iauz.ac.ir/subcontent/details/341
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پایان نامه دفاع شده روابط بین الملل. ... 2, بررسی ديدگاه های متعارض کشورهای حاشيه دريای خزر درباره رژيم حقوقی آن, 860809177 ..... 81, تشکیل یک دولت مستقل فلسطین وتاثیر آن بر امنیت ملی اسرائیل, 880851976 .... 126, بررسی حقوقی روند مواضع ایران در قبال دیوان کیفری بین المللی, 880666068, محمد خالقی ...
بیروت - فلسطین
beirut.blogfa.com/cat-3.aspx
روند دولت-ملت سازی در جمهوری آذربایجان/افشین زرگر/983 ... جهت بررسی این موضوع با حمیدرضا دهقانی پوده رئیس مرکز تحقیقات خاورمیانه و خلیج فارس به بحث و بررسی نشسته‌ایم. ... تحولات سیاسی فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل. ۱۰۰۰۰۰ ... اول اعلان تشکیل دولت مستقل فلسطینی و شناسایی آن توسط کشورهای جهان و دوم عضویت دولت ...
مواضع بین المللی در قبال مسئله فلسطین - ir.csr.
www.csr.ir/departments.aspx?abtid=01&depid=44&semid=171
مواضع بین المللی در قبال مسئله فلسطین: پیشنهادهایی برای جمهوری اسلامی ایران ... آنان به روش های سیاسی - حقوقی (طرح امیرعبدالله، قطعنامه های سازمان ملل متحد، ... در این مورد سناریوی دولت بوش، تحقق آتش بس، تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی، توقف ... که با هدف تبیین سیاست خاورمیانه ای آمریکا و بررسی شرایط منطقه برای حمله به ...
خبرگزاری تسنیم - تسریع در تشکیل دولت فلسطین؛ جبران ...
www.tasnimnews.com/.../تسریع-در-تشکیل-دولت-فلسطین-جبران-قصور-نظام-است...
۲۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از همان نخستین سالهای تشکیل ملل متحد، حقوق اساسی ملتهائی همانند ... تلاشهای سال جاری در سطح بین المللی به ویژه اهتمام برخی دولتها برای ... نکته مهمتر اینست که حتی آمریکائیها هم تشکیل دولت مستقل فلسطینی را رد .... با توجه به همین پیامدهای مثبت و سازنده است که به نظر می رسد دولت فلسطین روند فوق را در سایر ...
لبخند فریب | نشریه زمانه
www.zamane.info/1390/05/لبخند-فریب/
مقاله حاضر درصدد است در یک بررسی دقیق از مجموعه طرحهای صلح ارائه شده از ... فکر ایجاد صلح و تفاهم بین طرفین درگیر در بحران اعراب و اسرائیل تنها مربوط به دهه ۹۰‌. ... را با در نظر گرفتن زمان، مکان و شرایط منطقه‌ای و بین المللی در مورد روند صلح تجویز ..... از حقوق مردم فلسطین تحت رهبری ساف ۵-تاسیس یک دولت مستقل فلسطینی که ...
ساخت دیوار حائل در سرزمینهای اشغالی فلسطین از دیدگاه حقوق ...
zionism.pchi.ir/show.php?page=contents&id=5846
ساخت دیوار حائل در سرزمینهای اشغالی فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل ... دفاع اسرائیل منتشر کرده است، دیوار حائل از بخشهای زیر تشکیل شده است: یک محوطه مجهز .... عنوان یک «ملت مستقل» به رسمیت شناخت؛[4] بنابراین، دولت نماینده یا مستشار صرفاً .... این سرزمین در گذشته تحقیق و بررسی به عمل آید» (رأی مشورتی دیوان، بند101).
آدرس جدید http://www.internationallaw.ir - نوشتارهای فارسی ...
www.internationallaw.blogfa.com/cat-9.aspx
تحلیل حقوقی مشروعیت صلاحیت فراسرزمینی دولت در ارتباط با تحریم ها ..... کارویژه ای که در منشور ملل متحد برای آن نهادی مستقل بنام دیوان بین المللی دادگستری پیش .... ایشان معتقدند که در عرصه نوظهور مسوولیت حمایت و روند در حال جریان بررسی موضوع خلع ..... ترجمه فارسی دیدگاه حقوقدانان بین المللی در خصوص اعلامیه فلسطین.
سخنرانی کامل محمود عباس در سازمان ملل برای برسمیت شناختن ...
www.alarabiya.net › صفحه اصلی › خاورمیانه
۲ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دولت اسرائیل را به تخریب تلاش ها برای ... "فورا" مذاکرات با اسرائیل را بر پایه تشکیل دولت فلسطینی در مرزهای .... مسئول شکست های پی در پی تلاش های بین المللی برای نجات روند صلح، این سیاست است. ... 1- هدف ملت فلسطین احقاق حقوق ملی از راه برپایی دولت مستقل فلسطین ...
مطالب ابر حقوق بین الملل - آینده از آن مظلومین تاریخ...
mazloomin.mihanblog.com/post/tag/حقوق%20بین%20الملل
مطالب ابر حقوق بین الملل - ما غیر از خدا کسی را نداریم! ... ویتنام، پاناما، عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان، سوریه، لیبی، مصر، بحرین، تونس و ... و القاعده واستفاده ازآنها به عنوان دستاویز تجاوز به سرزمین‌های مستقل و نقض حقوق مردمان ... نقض حریم خصوصی توسط دولت ایالات متحده(بررسی شنود مكالمات تلفنی شهروندان آمریكایی و آلمانی)
دانلود مقاله تحلیل حقوقی رای مشورتی دیوان دادگستری بین ...
takrom.ir/?p=147713
۱۸ ساعت پیش - علت ورود دیوان بین المللی دادگستری به بحث فلسطین در واقع ... آنگاه دیوان بعد از بررسی آثار حقوقی ساخت دیوار در سرزمین های اشغالی فلسطین، نتیجه گیری می کند که : .... کنفرانسی با شرکت دولت های عضو این اسناد بین المللی تشکیل دهد. .... رای مشورتی در مورد این مساله خاص، اختلال در روند صلح در خاورمیانه را به ...
مرکز بین المللی مطالعات صلح به رسمیت شناختن کشور ...
peace-ipsc.org › خاورمیانه
نگارش IPSC-مرکز بین المللی مطالعات صلح در اردیبهشت ۸, ۱۳۹۰ – ۲:۵۸ ق.ظ ... آنچه در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، نگاهی است به آخرین تحولات ... عامل اصلی به نتیجه نرسیدن صلح ( و البته سازش به تعبیر مخالفان روند مذاکره) خاورمیانه است. ... در 22 آذرماه اتحادیه اروپا نیز برای شناسایی دولت مستقل فلسطینی در مرزهای ...
گلواژه - حقوق بین الملل عمومی- سمیستر اول، دوم و سوم- قسمت اول
golwazhah.blogfa.com/post-8.aspx
دسته سوم: معتقدند که تابعین اصلی حقوق بین الملل دولتها هستند اما در کنار آنها ... الف: دیدگاه مخالفان بین حقوق بین الملل: ... و حقوق مستقل بلکه بمنزلۀ حقوق عمومی خارجی که در روابط بین المللی قابل اجراء .... مبحث اول: بررسی مسأله از لحاظ نظری (تئوریک) .... در روابط بین الملل دولت های عضو یک معاهده نمی توانند مقررات داخلی خودرا بر ...
آی بلاگ ها | دیارباامام جمعه محترم شهرستان
kanooncharoymagh.iblogha.com/page-61227.html
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل ... دانلود پایانامه ارشد رشته حقوق- بررسی دادرسی کیفری اطفال بزهکار در ...
فاجعه منا در آیینه حقوق بشر و حقوق بین الملل به روایت معاون ...
mashar-haj.com/فاجعه-منا-در-آیینه-حقوق-بشر-و-حقوق-بین-ا/
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری: بحت مسئولیت دولت ... به تازگی به ریاست یک نهاد مستقل در شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب .... داد و اعلام داشت که حقوق اتباع آلمانی در روند قضایی ایالات متحده مورد توجه قرار نگرفته است. ... از شعار زدگی، یک تیم حقوقی بین المللی تشکیل شود تا با بررسی تمام ...
فراز و فرود های فلسطين و زایش دولت اسرائیل تاآتش بس غزه ...
www.acsf.af/index.php?option=com_content&view=article&id...06...
امروزه انتظار می رود تا فلسطین فرصتی را که در اوج حمایت های بین المللی و .... دراین کنگره تصميماتي مبني بر چگونگی تشكيل یک دولت يهودي در فلسطين، اتخاذ شد. ... چون می دانم که آنها در فکر ایجاد دولت مستقل یهودی و اشغال شهر بیت المقدس، هستند. ... در فلسطين و حقوق و وضعيت سياسي يهوديان دركشورهاي ديگر باشد، صورت نگيرد.
دانلود کتاب جذاب شخصیت شناسی کودکان - مهتاب فایل
mahtabfile.ir/?p=2214
۲ روز پیش - پایان نامه روانشناسی بررسي نقش باورهاي مذهبي (دروني و بيروني) در .... نامه بررسی روند تشکیل دولت مستقل فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل ...
سوئد و به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی - شفاف
shafaf.ir/fa/news/282909/سوئد-و-به-چالش-کشیدن-رژیم-صهیونیستی
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنا براین سوئد دولت فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت. ... سرویس بین الملل شفاف: نخست‌وزیر جدید سوئد اعلام کرده است که کشورش دولت مستقل ... در حمایت از حقوق مشروع ملت در تعیین سرنوشت خود و تشکیل کشور مستقل فلسطینی ... اتحادیه اروپا به اقدامات رژیم صهیونیستی و عدم پایبندی آن به روند صلح اشاره دارد ...
دکتر نادر ساعد عضویت دولت فلسطین در اساسنامه دیوان بین ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930220001237
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با نگاهی به درخواست 17 سازمان بین المللی غیردولتی از دولت فلسطین برای ... به وضوح دید؛ درخواستی که در کنار فرصت سازیهای راهبردی برای فلسطین در قبال ... خودگردان فلسطین از وی خواسته اند روند الحاق فلسطین به اساسنامه دیوان ... با توجه به اینکه فلسطین دولت مستقل تلقی می شود و اساسنامه دیوان بین المللی ...
انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد :: جزئیات مطالب :: خبرنامه ...
iauns.org/.../خبرنامه-شماره-13،-دوره-چهارم-مهرماه-1389-اصل-تعیین-سرنوشت-ملتها-در-...
اصل تعیین سرنوشت ملتها در پرتو رأی مشورتی دیوان بین المللی دادگستری ... مبنای حقوقی جدایی بخشی از سرزمین یک دولت و نهایتاٌ منجر به تشکیل یک دولت شود. ... كنند و تنها به بررسی موضوع مطابقت صدور بيانيه استقلال با مقررات حقوق بين‌الملل ... اعتبار و آثار حقوقی شناسایی کوزوو به عنوان دولت مستقل از سوی برخی دولت ها، ...
پایان نامه بررسی مسائل خاورمیانه و فلسطین - ویکی پروژه
wikiproject.ir/historical/2943-.html
این اصل بعد از جنگ جهانی اول به صورت رسمی در روابط بین المللی مطرح شد. ... تعیین سرنوشت واستقلال ملی در میثاق جامعه ملل و در حقوق بین‌الملل گنجانده شده بود ... هویت ملی فلسطینیان و حق آنها در تشکیل دولت ملی مستقل را به رسمیت شناسد و رأی به .... آینده روند صلح و تشکیل دولت فلسطینی را در حد بضاعت علمی خود بررسی کند. 5.
صلح جاویدان و حکومت قانون - مناسبات حقوقی دیوان بین المللی ...
moslemghezelbigloo.blogfa.com/post/71
تنها ارگان قضایی سازمان ملل متحد که عدالت را متجلی می کند دیوان بین المللی ... هر دو سازمان و موضوع حقوق معاهدات بین المللی بودن اسناد آنها، هر دو از ارکانی تشکیل شده اند و ... مجمع کمیسیون حقوق بین الملل را مامور کرد تا امکان ایجاد چنین داگاهی را بررسی ... دیوان به عضویت فلسطین، فرض بگیریم که از نظر دیوان، فلسطین دولت مستقل ...
سازمانهای بین المللی و حقوق بشر - صفحه اصلی سامانه
www.ihrn.ir/ORGHR/G/84
[متن اعلامیه پذیرش صلاحیت دیوان بین المللی کیفری توسط فلسطین] همچنین ... [متن طرح کمیسیون حقوق بین الملل راجع به مسئولیت بین المللی دولت ها ناشی از اعمال ... 1982 ملل متحد راجع به حقوق دریاها و ضمیمه هفتم آن در پی یک تشکیل دیوان داوری .... و گزارش های دریافتی درباره نقض حقوق بشر توسط آن رژیم مورد بررسی قرار گیرد.
[PDF]مدلهاي دولت-ملت سازي - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/6000513860704.pdf
چه بطور موردي، روند دولت-وملت سازي در این فضاي جدید مورد بررسي و تجزیه و تحلیل ... دولت-ملت و روند دولت-ملت سازي در مطالعات روابط بین الملل از اهمیت محوري ... شوروي، دولتهاي مستقل جدیدي وارد نظام دولتها شدند و به شدت و حتي گهگاه به طور .... یکدیگر وجود دارد که داعیه تشکیل دولت ملي دارند، و البته برخي از محققان سیاسي دیگر نیز.
تازه های ملل متحد، شماره 43 - 30 مهر 1393 - دیده بان حقوق بین ...
1945.ir › صفحه نخست › سازمان های بین المللی
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیوان بین المللی کیفری: امکان پذیری اجبار شاهد به حضور نزد دیوان و دستور آزادی ... حمایت از تشکیل دولت فلسطین: از پشتیبانی جنبش عدم تعهد تا اقدام چند ... ملت فلسطین چون حق تعیین سرنوشت و داشتن دولت مستقل با مرکزیت بیت .... [متن کنوانسیون و پروتکل های آن] ایتالیا باید به صورت موردی بررسی می کرد ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 12,944
  • بازدید سال : 105,774
  • بازدید کلی : 2,614,321