loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 177 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس

اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 9 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 369 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 142

با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود اجرای تعهدات تقریباً چیزی مشابه واقعه حقوقی می باشد و تنها راه پیش روی متعهد اجرای آن می باشد تعهدات شامل فعل ، عمل مادی ، ترك فعل و عمل حقوقی می باشند به عنوان مثال تسلیم مبیع ، انتقال سند ، ضمانت و رهن از تعهدات می باشند

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس


 

این پایانامه دارای    142  صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

 

 

 

پایان نامه جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

 

چكیده

 

با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود : اجرای تعهدات تقریباً چیزی مشابه واقعه حقوقی می باشد و تنها راه پیش روی متعهد اجرای آن می باشد . تعهدات شامل: فعل ، عمل مادی ، ترك فعل و عمل حقوقی می باشند . به عنوان مثال : تسلیم مبیع ، انتقال سند ، ضمانت و رهن از تعهدات می باشند . متون قانونی در مورد اجرای عین تعهد در كشور ما اكثراً بر گرفته شده از فقه و بیانگر اجبار و الزام متعهد می باشند . استثناهای موجود در قوانین هم از فقه گرفته شده اند . فقط در اجرای اسناد رسمی ما رویه ای جدای از فقه داریم . اجرا به اجرای مستقیم و غیر مستقیم  تقسیم شده است . این امر به نوبه خود تضمینی برای اجرای تعهدات می باشد . مع ذلك با توجه به تضمین های بیشتر برای اجرای اسناد تجاری ، نحوه اجرای آنها در مقایسه با سایر اسناد راحت تر است . در كنوانسیون های بین المللی برای اجرای عین تعهد در مواردی كه اجرای عین تعهد امكان پذیر نمی باشد ، راه حل های متنوع و مختلفی پیش بینی شده است . این خلأ در قوانین و رویه قضایی ما وجود دارد و غیر از حوادث غیر مترقبه ( فورس ماژور ) به سایر مواردی كه حتی در فقه هم به آن پرداخته شده است ، مقنن توجهی ننموده است ، در نظام های حقوقی دیگر در این خصوص عناوین فراستریشن ، هاردشیپ و غیره مورد لحاظ واقع شده است . 

 

باید از راه حل هایی كه در قوانین ، كنوانسیون های بین المللی و كشورهای پیشرفته كه به حقوق طرفین قرارداد اهمیت زیادی از نظر حفظ تعادل در آن قائلند ، استفاده شود و تنها به اجبار و الزام پرداخته نشود، این امر در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته و سعی در ارائه راه حل هایی در این خصوص شده است . با توجه به این كه قانون مدنی كشور ما كه منبع حقوق تعهدات و قراردادها می باشد ، متاثر از نظام حقوقی رومی ژرمنی می باشد . به نظام حقوقی كامن لا كمتر توجه و پرداخته است ، در حالی كه نظام كامن لا دارای نقاط قوت منحصر به فردی می باشد ، كه سایر نظام های حقوقی از آن محرومند ، كاربردی تر هست . از این رو در این پژوهش سعی بر آن است كه با توجه به خلأ مذكور، به نظام حقوقی كامن لا در مورد اجرای عین تعهد و مقایسه آن با ایران بپردازیم . امیدواریم كه مطالب آن راهگشای محققین ، اساتید و دانشجویان باشد .

 


 

كلمات كلیدی : تعهد ـ متعهد ـ متعهدله ـ دین ـ اجرا ـ اجبار ـ الزام ـ مبیع ـ عمل ـ ترك عمل - - اجرای تعهدات ـ اجرای عین تعهد ، حقوق ایران و کامن لا، کنوانسیون ها و اسناد بین المللی ـ عقیم شدن قرارداد (فراستریشن)

 


 

 

 

مقدمه

 

هرانسانی در زندگی با تعهدات روبرو است . قوانین ، قضات و حقوقدانان سعی در تنظیم آن دارند . هر گونه مشكل در آن، سبب دعاوی پیچیده می گردد. اجرای تعهدات همان چیزی است كه مد نظر عقلا است و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تأثیرگذار است و حقوق و قوانین آن را تنظیم می نماید . در صورت خلل در به اجرای تعهدات امکان ایجاد خسارات عظیمی به زیان دیده یا جامعه می باشد. سبب دعاوی، دشمنی و كینه ها می شود. باید سعی در جلوگیری از این گونه عهد شكنی ها باشد و باید مشكلاتی كه در این زمینه وجود دارند ، از بین بروند . ایفای تعهدات امری مسلم است و هنگامی كه تعهدی شكل می گیرد ، اجرای آن مهمترین مساله است . (اجرای مستقیم و غیر مستقیم) در عدم اجرای عین تعهد خسارات وارده جبران می گردند، مگر در مواردی كه اجرای آن ناممكن و ممتنع گردد، كه مسئولیت منتفی می شود که در قانون مدنی كشور ما به عنوان قوه قاهره و یا در مورادی تحت عنوان تعذر از آن یاد شده است . علی ایحال تمامی تلاش ما در مجموعه حاضر  این است كه اجرای تعهدات و موانع آن ، ماهیت اجرای عین تعهد ، بررسی سیستم های موجود حقوقی به ویژه كامن لا ، بررسی تطبیقی و پاسخگویی به سؤالات و فرضیه های مطروحه است و امیدوارم، مورد قبول اساتید ، محققین ، قضات ، وكلا و دانشجویان قرار گیرد . نیاز به پژوهش های دیگر در این خصوص امری اجتناب ناپذیر می باشد و اگر سعی در ساده سازی مسائل نموده ام به این امید بوده است كه سبب درك بیشتر در خوانندگان گردد .

 

بیان مسئله

 

تحقیق در مورد اجرای عین تعهد در حقوق جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
می باشد . از آنجا كه هر تعهدی باید به نحو كامل اجرا گردد بایستی راه ها و روش هایی برای حفظ منافع طرفین و جلوگیری از تجاوز به حقوق طرفین متعاهدین در نظر گرفته شود ، در این خصوص ضمانت اجرای عدم انجام به موقع تعهدات اجبار و الزام می باشد . موضوع مواد 376،22،237 الی 239 قانون مدنی) با توجه به افزایش قیمت ها در روند بازار عدم انجام تعهد سبب ضررهای هنگفتی خواهد گردید و راه و شیوه دیگر در صورت عدم امكان الزام و اجبار، فسخ می باشد كه پس از اثبات ناتوانی به انجام تعهد امكان آن به صورت محدودی وجود دارد كه موضوع ماده 239 قانون مدنی است . در انجام عین تعهدات می توان فورس ماژور و عدم امكان اجبار را علت عدم انجام آن دانست . حقوق ،قوانین و رویه قضایی بایستی اجرای تعهدات (مادی، حقوقی، ترك فعل و فعل) را به سبب جلوگیری از دعاوی حقوقی در این خصوص امكان پذیر نمایند . موضوعی كه بدان در تحقیق حاضر پرداخته می شود اجرای عینی تعهدات می باشد و مواردی كه در قانون و رویه قضایی احتمالاً تعارضات و موانعی وجود دارد و ارائه راه ها و پیشنهاداتی در این مورد می باشد و ارائه راه حل های فقهی ، بین المللی ، كشورهای دیگر به خصوص كشور انگلیس كه ممكن است تا حدی چاره ساز باشد می باشد و سعی گردید تا حد امكان به رویه قضایی هر دو کشور در این خصوص پرداخته شود .

 

سئوالاتی كه در موضوع مورد بحث ممكن است وجود داشته باشد شامل :

 

1- اجرای عین تعهد در حقوق ایران چگونه است؟

 

2- اجرای عین تعهد در حقوق انگلیس چگونه است؟

 

3- اجرای عین تعهد در کنوانسیون های بین المللی چگونه است؟

 

4- شباهت ها و تفاوت های اجرای عین تعهد در حقوق ایران و انگلیس و کنواسیون های بین المللی چیست؟

 

پیشینه تحقیق

 

با بررسی صورت گرفته در كتب حقوقی، فقهی، سایت های اینترنتی و پرسش از اساتید دانشگاه ها و منابع و مآخذ موجود در كتابخانه ها مشخص گردید که موضوع حاضر تا كنون به صورت مستقل و به قدر ضرورت مورد بحث قرار نگرفته است . در لا به لای كتب فقهی ( ‌تسلیم مبیع، تسلیم عین مستأجره ) و حقوقی ( ایفاء تعهدات ، تسلیم ، قبض ) به طور پراكنده و به صورتی كلی و در ضمن مباحث دیگر، به صورت كوتاه مورد بررسی قرار گرفته و یا به صورت مقاله ای كوتاه به آن پرداخته شده است . و به فراخور اشاراتی به آن شده است. و نگاه نگارنده كه نگاهی تطبیقی و همچنین با نظر به رویه قضایی موجود می باشد از این جهت جنبه نوآوری دارد و سابقه ای در این خصوص با نگاهی كلی و همه جانبه ملاحظه نگردید. در مورد مباحث مربوط به اجرای عین تعهدات در بحث تعذر ، ماهیت تعهدات و ... در بین فقها و حقوقدانان اختلاف نظر وجود دارد . در قانون مدنی كشور ما نیز در مورد اجرای عین تعهد عوامل تأثیرگذار در مواد 265 به بعد به آن پرداخته شده ولی در مورد اجرای مستقیم و غیر مستقیم ، وجه التزام و خسارات وارده ، جبران آن و یا قوه قاهره ،‌ تعذر و ... به صورت كلی بدان پرداخته است . بنابراین برای رفع ابهام های موجود و رفع اجمال تحقیقات مفصل تر و بیشتری در این خصوص ضروری می باشند .

 


 

فهرست مطالب

 

چكیده.. 1

 

مقدمه.. 2

 

بیان مسئله.. 2

 

پیشینه تحقیق.. 3

 

ضرورت بحث.. 3

 

اهداف تحقیق.. 4

 

فرضیه ها.. 4

 

روش تحقیق.. 5

 

ساختار تحقیق.. 6

 

فصل اول: اجرای عین تعهدات در حقوق ایران.. 7

 

مبحث اول : کلیات و مفاهیم.. 7

 

گفتار اول : مفهوم اجرا. 7

 

گفتار دوم : تعهدات. 8

 

گفتار سوم: عین تعهد. 10

 

گفتار چهارم : عقد یا ایقاع بودن اجرای تعهدات. 11

 

بند اول: نظرات. 11

 

بند دوم: نقد و بررسی نظرات. 12

 

بند سوم:جمع بندی. 13

 

گفتار پنجم : مبانی اجرای تعهدات. 14

 

مبحث دوم: قواعد در اجرای عین تعهد.. 16

 

گفتاراول : اجرای عین تعهدات از نظر فقه. 16

 

گفتار دوم : اجرای عین تعهد در ایران. 16

 

گفتار سوم : علل عدم امکان اجرای تعهدات. 18

 

بند اول : ناممكن شدن تعهد. 18

 

گفتار چهارم: استثنائات اجبار و الزام در ایران. 19

 

گفتار پنجم: خسارات ناشی از تأخیر و عدم اجرای تعهد. 20

 

مبحث سوم: شیوه های اجرای عین تعهد و موانع آن.. 20

 

گفتار اول: شیوه های اجرای عین تعهد(ضمانت اجراها). 21

 

بنداول : اجرای مستقیم. 21

 

1- تسلیم. 21

 

2- پرداخت وجه. 22

 

3-  تعهد در انتقال مالكیت. 22

 

4- اجرای تعهدات مربوط به فعل و یا ترك فعل. 22

 

5- اجرای بدل تعهدات. 23

 

5-1- تعهدات تخییری :. 23

 

5-2- تعهدات اختیاری :. 23

 

6-  اجرا در اسناد تجارتی. 23

 

بند دوم: اجرای غیر مستقیم. 24

 

1-  ضمانت اجرای مدنی. 25

 

2-  ضمانت اجرای کیفری. 25

 

3- حق حبس در قراردادها و تعهدات معوض. 25

 

4-  وجه التزام. 26

 

5- محدود كننده ها و معاف كننده ها. 27

 

6- استثنائات. 28

 

گفتار دوم: موانع اجرای عین تعهدات. 28

 

بند اول: بطلان. 28

 

بند دوم: سر رسیدن زمان در عقود و تعهدات موقت. 29

 

بند سوم: اوضاع و احوال اقتصادی و تغییر آن در تعهدات و قراردادها   30

 

بند چهارم: ناممکن شدن اجرا تعهدات. 30

 

بند پنجم: تعذر اجرای قراردادها  و فورس ماژور. 31

 

گفتار سوم : موانع اجرای عین تعهد در فقه. 33

 

فصل دوم: اجرای عین تعهدات در انگلستان.. 35

 

مبحث اول:کلیات و مفاهیم.. 35

 

گفتار اول:حقوق قراردادها و تعهدات در انگلستان. 35

 

گفتار دوم: مکاتب، رویه و قوانین. 36

 

گفتار سوم : ایجاب و قبول. 38

 

گفتار چهارم: عین تعهد. 40

 

گفتار پنجم: اجرای عین تعهد. 42

 

گفتار ششم: خسارات ناشی ازتاخیر و عدم اجرای تعهدات. 45

 

مبحث دوم : قواعد در اجرای عین تعهدات.. 47

 

گفتار اول : تعهدات. 47

 

گفتار دوم: ناممکن شدن تعهد. 48

 

گفتارسوم: نسبیت در قراردادها و تعهدات. 49

 

گفتار چهارم: ضمانت اجرای عدم ایفای تعهدات. 52

 

مبحث سوم: شیوه های اجرای عین تعهد و موانع آن.. 53

 

گفتار اول: شیوه های اجرای عین تعهد. 53

 

بند اول: تسلیم. 53

 

بند دوم: محدود کننده ها و معاف کننده ها. 55

 

گفتار دوم: موانع اجرای تعهدات در كشور انگلستان. 56

 

بند اول : عقیم شدن تعهدات. 56

 

بند دوم: تغییر در اوضاع و احوال. 58

 

بند سوم: بطلان. 59

 

مبحث چهارم :رویه قضایی  در انگلستان در مورد اجرای عین تعهدات.. 64

 

گفتار اول: رویه قضایی. 64

 

بند اول: قرارداد (توافق). 64

 

بند دوم: صحت ایجاب. 65

 

بندسوم: ایجاب از طریق پست. 65

 

بند چهارم: ایجاب و تعارض در ظاهر اسناد. 66

 

بند پنجم: ایجاب و تجارت الكترونیكی. 66

 

بند ششم: جهل. 67

 

بند هفتم :اشتباه. 68

 

بند هشتم: اكراه. 70

 

بند نهم: قابل اجرا بودن قرارداد در انگلیس. 71

 

بند دهم: عوض. 71

 

بند یازدهم: وجود عوض. 72

 

بند دوازدهم: نسبیت قراردادی. 73

 

بندسیزدهم: قطعیت و كامل بودن شروط قراردادی. 76

 

بند چهاردهم: توافق برای مذاكره. 76

 

بند پانزدهم: شروط ضمنی. 77

 

بند شانزدهم : تفسیر. 78

 

بند هفدهم: حسن نیت. 78

 

بند هجدهم: حقوق بشر. 80

 

بند نوزدهم: اشتباه مشترك. 81

 

بند بیستم : تغییر اوضاع و احوال. 82

 

بند بیست و یکم: شروط رافع مسئولیت. 84

 

بند بیست و دوم : جبران خسارت. 85

 

بند بیست و سوم: تدلیس. 87

 

بند بیست و چهارم: سكوت. 87

 

بند بیست و پنجم: دلایل منطقی و باورهای منطقی. 88

 

بند بیست و ششم: جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد. 89

 

بند بیست و هفتم: جبران خسارت. 90

 

بند بیست و هشتم: میزان و نحوه برآورد منافع متوقع. 91

 

بند بیست و نهم: تكلیف زیان دیده برای كاهش زیان ناشی از نقض قرارداد    92

 

بند سی ام: قابلیت پیش بینی ضرر. 93

 

فصل سوم: اجرای عین تعهدات در اسناد و کنوانسیون های بین المللی.. 95

 

مبحث اول: اجرای عین تعهد در كنوانسیون بیع بین المللی كالا 1980 و اینکو ترمز    95

 

گفتار اول: بیع بین المللی كالا 1980. 95

 

گفتار دوم : اساس اینكو ترمز. 96

 

مبحث دوم: موانع اجرای تعهدات.. 98

 

گفتار اول: مانع های اجرای تعهدات در سطح بین المللی و كنوانسیون های بین المللی. 98

 

گفتار دوم: پیشنهادات كمیسیون حقوق تجارت بین المللی سازمان ملل متحد (Uncitral) :. 98

 

گفتار سوم : موانع در اجرای تعهدات و پیشنهادهای مؤسسه بین المللی یكنواخت كردن حقوق خصوصی. 99

 

فصل چهارم : شباهت ها وتفاوت های اجرای عین تعهدات در  حقوق ایران و انگلستان و کنوانسیون ها و اسناد بین المللی.. 100

 

مبحث اول: شباهت ها و تفاوت در حقوق ایران و انگلیس.. 100

 

گفتار اول: شباهت ها. 100

 

گفتار دوم: تفاوت ها. 109

 

مبحث دوم: شباهت ها و تفاوت در حقوق ایران و انگلیس و کنوانسیون ها و اسناد بین المللی.. 115

 

گفتار اول: شباهت ها. 115

 

گفتار اول: تفاوت ها. 116

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات.. 118

 

پیشنهادات. 120

 

فهرست منابع و ماخذ.. 121

 


 

عنوان: اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس

 

فرمت:word

 

تعداد صفحات:142صفحه

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس , اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس , پایانامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس , دانلود پایانامه ارشد اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد رشته حقوق , دانلود پایانامه ارشد


Google
About 435,000 results (0.59 seconds)
Search Results
دانلود پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
nikofile.ir/prod-429193-دانلود+پایان+نامه+اجرای+عین...
Translate this page
هرانسانی در زندگی با تعهدات روبرو است . قوانین , قضات و حقوقدانان سعی در تنظیم آن دارند . هر گونه مشکل در آن, سبب دعاوی پیچیده می گردد. اجرای تعه.
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - برترین فایل ها
projeha.filenab.com/product-55769-Implementation-o...
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. این پایانامه دارای 142 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
hoopadrayaneh.ir/prod-471143-پایان+نامه+اجرای+عین...
Translate this page
چكيده. با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظريات فقهي و اسلامي، مي شود اين گونه بيان نمود : اجراي تعهدات تقريباً چيزي مشابه ...
پایان نامه حقوق - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
stufile.ir/...حقوق--اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقا...
Translate this page
ساختار تحقیق. 6. فصل اول: اجرای عین تعهدات در حقوق ایران. 7. مبحث اول : کلیات و مفاهیم. 7. گفتار اول : مفهوم اجرا 7. گفتار دوم : تعهدات.. 8. گفتار سوم: عین تعهد. 10.
بررسی اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
stufile.ir/...اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایسه-آن-...
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. با فرمت قابل ویرایش word. تعداد صفحات: 135 صفحه. تکه های از متن به عنوان نمونه : چكيده. با بررسي مواد ...
کاملترین فایل پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با ...
1cawe1.abtindls.ir/
Translate this page
کاملترین فایل پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس.
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس » دانلود تحقیق ...
mihandocs.com/40236-اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران...
Translate this page
Apr 26, 2016 - شرح مختصر: با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظريات فقهي و اسلامي، مي شود اين گونه بيان نمود : اجراي تعهدات ...
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/8058
Translate this page
Aug 4, 2016 - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. این پایانامه دارای 142 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست ...
پایان نامه بررسی اجرای عین تعهد در حقوق ایران | مرجع دانلود پایان نامه با ...
www.payanname.net/پایان-نامه-بررسی-اجرای-عین-تع...
Translate this page
Jul 7, 2016 - پرداختن به مقایسه و بررسی شیوه های مختلف اجرای عین تعهد و نقض آن از نظر رویه قضایی و نظام حقوق جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس، ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
filedar.cero.ir/product-325944-پايان-نامه-اجراي-عين-ت...
Translate this page
دسته: حقوق بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 302 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 136. پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس ...
کاملترین فایل پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با ...
shakilbafte.blogroom.ir/post/383
Translate this page
Aug 9, 2016 - دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)) وارد صفحه فروش ...
دانلود (پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)
darkubc.blogroom.ir/post/708
Translate this page
Jul 22, 2016 - اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه اجرای عین تعهد ...
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس | فرد مطلب
kingwow.ir/اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایسه-آن/
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان توضیحات دانلود اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق.
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
daneshno.com/اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایس...
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. هرانسانی در زندگي با تعهدات روبرو است . قوانين ، قضات و حقوقدانان سعي در تنظيم آن دارند . هر گونه مشكل در ...
پايان نامه بررسي اجراي عين تعهد در حقوق انگليس
bigzebra.rozblog.com/post/92
Translate this page
Jul 7, 2016 - پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس novindl.pishroblog.ir/Post/521 18 ساعت قبل ... پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ...
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - فایل دانش
filedanesh.ir/اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایسه-آن/
Translate this page
Aug 4, 2016 - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس به صورت ورد ودر۱۲۸صفحه چكيده با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه ...
اجرای عین تعهد|سفارش پروپوزال
persianmaghale.com/اجرای-عین-تعهد/
Translate this page
چکیده ۲. مقدمه. ۲. بخش اول:ضمانت اجرای عدم ایفای تعهد در حقوق انگلیس… ... بخش چهارم: مقایسه شیوه های مختلف مقابله با نقض قرارداد در نظامهای حقوقی مورد مطالعه. ۱۸ ... در حقـوق ایران، اجبار متعهد به اجرای عین تعهد، درجـه اعلای جبران خسـارت محسوب می شود.
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
pooyaenart.nedablog.ir/post/2771
Translate this page
Jul 11, 2016 - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - Selz.ir
https://selz.ir/.../14766665-پایان-نامه-اجرای-عین-تعهد-د...
Translate this page
چكیده. با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود : اجرای تعهدات تقریباً چیزی مشابه ...
[PPT]لینک دانلود
adla.ir/.../ejbar%20b%20anjame%20eYne%20ta'ahod....
Translate this page
اجبار به انجام عین تعهد در کنوانسیون وین و حقوق ایران ... درحقوق فرانسه طلبکارحق دارد که با اختیار اجرای عین تعهد را بخواهد یا به سایرطرق جبران خسارت متوسل شود و ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس ...
filefori.ir/پایان-نامه-اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران/
Translate this page
چكيده با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظريات فقهي و اسلامي، مي شود اين گونه بيان نمود : اجراي تعهدات تقريباً چيزي مشابه ...
فروش فایل پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق ...
webifun.webilion.ir/.../فروش-فایل-پایان-نامه-اجرای-ع...
Translate this page
Jul 26, 2016 - فروش فایل پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد
حقوقی - موضوعات پایانامه
fatemehmostakhdemin.blogfa.com/post/20
Translate this page
حقوقی - موضوعات پایانامه - حقوقی. ... ایفای عین تعهد در حقوق ایران ومقایسه آن با سایر نظامهای حقوقی; بررسی تطبیقی موارد مسئولیت مدنی مدیران .... نحوه اجرای اسناد لازم الاجرا; اقاله در حقوق انگلستان و مقایسه با حقوق ایران; اختیارات و تعهدات ناشی از ...
دانلود تحقیق در مورد بررسي تطبيقي حقوق ايران و انگليس | دانلود ...
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-بررسي-ت...
Translate this page
دانلود تحقیق در مورد بررسی تطبیقی حقوق ایران و انگلیس. شهریور ۱, ۱۳۹۵ admin دیدگاهی بنویسید .... دانلود پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با …
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس | پرفایل
porfile.ir/?p=5729
Translate this page
Jun 23, 2016 - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. بصورت ورد ودر128صفحه. چكيده. با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
parvazghasedku.ruzfa.ir/post/1607
Translate this page
Jul 1, 2016 - به صفحه دانلود فایل(پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت ...
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس بایگانی ...
aryafiles.ir/.../اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایسه...
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس بصورت ورد ودر128صفحه چكيده با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ...
تعیین قراردادی خسارت تخلف از اجرای تعهد در حقوق ایران، آمریکا و انگلیس
ganj.irandoc.ac.ir/articles/99834
Translate this page
تعیین قراردادی خسارت تخلف از اجرای تعهد در حقوق ایران، آمریکا و انگلیس ... خصوصا با توجه به اختلاف دیدگاهها و نظامهای حقوقی در موارد مزبور، نیاز به طرح شیوه‌ای ... روشن شود و علاوه بر آن جایگاه اصلی شرط مورد بحث و ماهیت آن در مقایسه با موارد مشابه ... وجه التزام، شرط جزائی، حق حبس ، اجبار به اجرای عین تعهد و غیره بررسی شده است .
پایان نامه: اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
www.qoget.com/.../پایان-نامه--اجرای-عین-تعهد-در-حقو...
Translate this page
May 30, 2016 - توضیحات: عنوان کامل: اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. تعداد صفحات: 110. نوع فایل: WORD:2007. فهرست مطالب. چكيده.
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - فایل مفید
filemofid.ir/اجرای-عین-تعهد-در-حقوق-ایران-و-مقایسه-آ-3/
Translate this page
Jul 16, 2016 - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس به صورت ورد ودر128صفحه چكيده با بررسي مواد قانوني ، رويه قضايي ، آراء قضات ، مصاحبه ...
دانلود پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس ...
file.chessrostami.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرای-عین-تعهد-در... - Translate this page
Apr 28, 2016 - اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس           لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت ...
[PDF]مجلة حقوقي، نشرية دفتر خدمات حقوقي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران
www.cilamag.ir/article_15802_b49cedc3d4031a21c9...
Translate this page
ز تعهد تسلیم کاالی مطابق، تخلف ورزد، برای مشتری. ضمانت. اجرا. هایی وجود دارد. یکی از ... در حقوق ایران با استقرا در مواد قانون مدنی و قانون حمایت از حقوق مصرف. کنندگان ) ... مطابقت کاال، تسلیم کاالی جانشین، عین معین، عین کلی، کنوانسیون وین ...... و مقایسه آن با مقررات بیع در حقوق ایران، فرانسه، انگلیس و ایاالت متحده امریکا.
صفحه شخصي محمد عيسائي تفرشي - كل رزومه - دانشگاه تربيت مدرس
www2.modares.ac.ir/.../7
Translate this pageTarbiat Modares University
كارشناسي ارشد: عقد بين غائبين در حقوق ايران و انگليس ... 4) محمّد عيسي‌تفرشي و بهزاد پورسيد (اجبار به انجام دادن عين تعهد)، فصلنامه علمي .... فکری و مقایسه آن با قانون داوری تجاری بین المللی، مجله علمی – پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی ... از تعهد متقابل یا اجرای ناقص آن بر حق حبس (با مطالعه تطبیقی در حقوق ایران)، فصلنامه ...
تعاریف خسارت در حقوق ایران ، کنوانسیون و انگلستان
vista.ir/.../تعاریف-خسارت-در-حقوق-ایران-%2525D8%...
Translate this page
نویسندگان حقوق مدنی نیز با بهره گیری از معانی لغوی، ‌اصطلاحی و عرفی ضرر ... [۱۲] قانونگذار هنگامی كه از خسارات حاصله از عدم اجرای تعهدات یاجبران خسارات سخن ... یا در موارد ۳۲۸ و ۳۳۱ قانون مدنی در باب اتلاف و تسبیب ،به لحاظ تلف عین مال و .... برمبنای مقایسه وضعیت متعهدله در فرض نقض قرارداد با فرض اجرای كامل قرارداد بعمل می آید.
پردیس فارابی دانشگاه تهران - علیرضا باریکلو
farabi.ut.ac.ir/index.php/.../275-2015-06-03-19-55-50
Translate this page
بررسي خسارت تأخير تأديه در فقه اماميه و حقوق ايران و مقايسه با حقوق مصر، مشاور، 1382. فسخ در صورت عدم انجام تعهد (مقايسه تطبيقي در حقوق ايران و انگليسي)، مشاور، 1382. قراردادهاي ... مطالعه تطبيقي اجراي عين قرارداد، مشاور، 1386 ... شرايط حمايت از اسرار تجاري و ضمانت اجراي ناشي از نقض آن در حقوق ايران و آمريکا، راهنما، 1387.
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
shogeibaran.madblog.ir/post/1710
Translate this page
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و ...
[XLS]حقوق خصوصی
sbu.ac.ir/.../Private%20Law...
Translate this pageShahid Beheshti University
19, 1394, مصطفی السان, موانع اجرای آرای مدنی, آلبوشوکه موسوی، جابر, 2655 ... 42, 1355, مهدی شهیدی, مسئولیت ناشی از عمل دیگران در حقوق فرانسه و ایران, اسپهبدی، ... 46, 1384, غلامعلی سیفی, ایفای عین تعهد در حقوق ایران ومقایسه آن با سایر نظامهای حقوقی .... نظریه علت تعهد(cosideration)در نظام حقوقی کامن لادر مقایسه با حقوق ایران ...
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس - صفحه اصلی
fatimazainab-ava.avablog.xyz/page-462501.html
Translate this page
تعداد صفحات فایل: 142. با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود اجرای تعهدات ...
پایان‌نامه‌ها - Dr. Shiravi - دکتر شیروی -
https://dr.shiravi.com/thesis
Translate this page
رژیم حقوق حاکم بر سرمایه گذاری خارجی در نفت و گاز در مقایسه با معاهده منشور انرژی، ... عسر و حرج در اجرای قرارداد در حقوق ایران و انگلیس، امید شعبانی، دانشگاه آزاد واحد ... فسخ قرارداد در صورت امتناع متعهد از انجام تعهد، مقایسه تطبیقی در حقوق ایران، ... مطالعه تطبیقی اجرای عین قرارداد در حقوق ایران و کامن لو، فریدالدین افضل، ۱۳۸۶. ۲۱.
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس
fatimazainab.ava.ar7.ir/post467424.html
Translate this page
تعداد صفحات فایل: 142. با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود اجرای تعهدات ...
فروش دانلودی پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق ...
tarsimenama.8n8.ir/post/2480
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
خرید فایل( پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق ...
golbargnkhial.aslblog.ir/post/636
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
مقاله اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس | شیک ...
tazetarinha.shiektarinha.xyz/page-2425.html
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس. این پایانامه دارای 142 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای ...
دانلود پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس ...
docz.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرای-عین-تعهد-در-حقو/
Translate this page
اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۱۳۶ پایان نامه ...
برترین پکیج پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با ...
ccdownload.ir/.../برترین-پکیج-پایان-نامه-اجرای-عی...
Translate this page
Jul 10, 2016 - محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه اجرای ...
دانلود (پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)
shamduniplus.fafablog.com/post/2070
Translate this page
Jul 22, 2016 - هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس)) وارد صفحه فروش فایل ...
خسارت عدم اجرای تعهد - پورتال ( پرتال ) حقوق
thelawportal.persianblog.ir/tag/خسارت_عدم_اجرای_تعهد
Translate this page
در سیستم حقوقی ایران برای جبران خسارت سه راه حل وجود دارد: 1ـ تعیین صریح مبلغ ... با مطالعه در سیستم حقوقی انگلیس نیز همین تقسیم‌بندی ماهیت حقوقی تعهد وجود ... امّا ضمانت اجراهایی که در قانون ریشه دارد مثل «حق‌اجبار به اجرای عین تعهد» که از مواد ...
مبانی حقوقی و فقهی اجرای پیش از موعد قرارداد با مطالعه تطبیقی در اسناد ...
journals.pnu.ac.ir/article_601_126.html
Translate this page
قرارداد، اجرای پیش از موعد، مبانی، حقوق ایران، حقوق اسلام، اسناد بینالمللی ... میتواند به طرق جبران قابل دسترس، متوسل گردد و الزام متعهد به اجرای عین تعهد و جبران ..... مقایسه نشان میدهد که ماده 103-7 اصول قراردادهای اروپا نسبت به کنوانسیون کاملتر ...
[PDF]مطالعه تطبیقی اصل نسبی بودن قراردادها در حقوق ایران و انگلیس
www.notary.ir/sites/.../files/.../12.Motalee-Tatbighi.pdf
Translate this page
اثر قرارداد به بررس ی و تحلیل آن اصل بر مبانی حقوق انگلیس پرداخته و با ... تحلیلي، راهكارهای مندرج در آن سیس تم حقوقی را با حقوق کش ورمان مقایسه نماییم. ..... نفع ثالث کند این س ه روش عبارتند از: مطالبه الزام به اجرای عین تعهد، مطالبه ...
پایان نامه اجرای عین تعهد در حقوق ایران و مقایسه آن با حقوق انگلیس ...
www.canoonsaba.ir/محصول-2304-پایان-نامه-اجرای-عین...
Translate this page
Jul 22, 2016 - چکیده. با بررسی مواد قانونی ، رویه قضایی ، آراء قضات ، مصاحبه با حقوق دانان ، نظریات فقهی و اسلامی، می شود این گونه بیان نمود : اجرای تعهدات ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,309
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,309
  • بازدید ماه : 1,309
  • بازدید سال : 135,472
  • بازدید کلی : 2,644,019