loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 270 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح

اجرا ناپذیری احكام خاصه  عقود در عقد  صلح دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 16 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 483 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 206

صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است؛ در عین حال که عقدی مستقل و اصیل می باشد، می تواند نتیجه بیشتر عقود معین را به همراه داشته باشد ماده 758قم، مقرر می دارد«صلح در مقام معاملات هرچند نتیجه معامله را که به جای آن واقع شده است می دهد، لیکن شرایط و احکام خاصه آن معامله را ندارد»

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

اجرا ناپذیری احكام خاصه  عقود در عقد  صلح

 


 

این پایانامه دارای    206  صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم

 

دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی

 

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حقوق خصوصی

 

چکیده

صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است؛ در عین حال که عقدی مستقل و اصیل می باشد، می تواند نتیجه بیشتر عقود معین را به همراه داشته باشد. ماده 758ق.م، مقرر می دارد:«صلح در مقام معاملات هرچند نتیجه معامله را که به جای آن واقع شده است می دهد، لیکن شرایط و احکام خاصه آن معامله را ندارد...». منظور از «شرایط خاصه» در این ماده، شرایطی هستند که در مقابل شرایط عام صحت معاملات قرار می گیرند و از عقدی به عقد دیگر ممكن است متفاوت باشند.«احکام خاصه» نیز ناظر به قواعدی است که پس از تشکیل یک قراردادخاص، بر آن اعمال و اجرا می شوند. بر همین اساس لفظ «معاملات» مذکور در این ماده منصرف به عقود معین است. در نتیجه ماده 758ق.م، به صلح در مقام «عقودمعین» اشاره دارد. در این مقام با مقوله«شرایط و احکام خاصه غیرقابل اجرا در عقد صلح» مواجهیم. برای تعیین مصادیق این قواعد، ابتدا باید دامنه عقود معینی که صلح می تواند در مقام آنها بیاید، را مشخص کنیم؛ که این امر ضابطه و معیار معینی می طلبد. بدین منظور، دو ضابطه در معیت هم می توانند کارساز باشند؛ 1- عدم ارتباط عقود معین با نظم عمومی؛ بدین معنا که قراردادهایی قابلیت جایگزینی به وسیله ی صلح را دارند که قانونگذار مخالفت اشخاص با قواعد خاص آنها را اجازه می دهد، 2- عقود مغانبه؛ این عقود نسبت به عقود مسامحه، با سخت گیری و تصلب بیشتری همراهند. عقد صلح که مبتنی بر تسامح است می تواند ابزار مناسبی برای رهایی از تکلف و ضوابط سخت این گونه قراردادها باشد. بدین ترتیب با تعیین ضابطه، شمارش عقود معین قابل جایگزینی و در نتیجه قواعد خاص غیرقابل اجرا در عقد صلح ممکن می شود.

گستردگی کارکرد عقد صلح، به آن امتیاز و ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز می دهد و آن اینکه این عقد می تواند قراردادهای نوپیدایی (عقود نامعین) را که تحت هیچ یک از عقو معین جای نمی گیرند، به بارآورد. اما در این مقام دیگر مقوله «قواعد غیرقابل اجرا» منتفی است.

 


 

مقدمه

 

عقود معین در مقابل عقود نامعین، به قراردادهایی اطلاق می شود که نام، شرایط و احکام مشخصی در قانون دارند و از این جهت قالب های از پیش طراحی شده برای روابط حقوقی اشخاص تلقی می گردند. برای معین شدن یک عقد، لازم است حداقل تمایزهایی بین آن عقد و سایر عقود تصور شود والا فوایدی که بر این تقسیم بندی مترتب می گردد به وجود نخواهد آمد.

 

عقد صلح یکی از عقود معین است که در قانون مدنی فصل خاصی مشتمل بر نوزده ماده برای بیان مقررات راجع به آن تنظیم یافته است. صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود قرن های متمادی نیازهای گوناگون جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است. تا جایی که قبل از حاکمیت قانون مدنی و پذیرش اصل آزادی قراردادها که طبق ماده 10 این قانون به حقوق ما وارد شده است، معاملات عموماً در چهارچوب یکی از عقود معین بسته می شد و هرگاه در یکی از قالب های کهن جای نمی گرفت، طرفین ان را به صورت عقد صلح منعقد می کردند.

 

این عقد از سویی مستقل و اصیل می باشد که در احکام و شرایط تابع هیچ یک از عقود دیگر نیست. از سوی دیگر،این عقد می تواند نتایج و ثمرات بیشتر عقود و ایقاعات شناخته شده، یا حتی قراردادهای نوپیدایی را که تحت هیچ یک از عقود معین جای نمی گیرند، به بار آورد. این گستردگی و توسعه منحصر به عقد صلح می باشد و عقود دیگر از آن بی بهره اند.

 

بیشتر فقها امتیاز سومی را نیز برای عقد صلح باور دارند و آن این است که این عقد می تواند در مواردی که هیچ گونه پیشینه ی خصومت و نزاع و یا احتمال آن وجود ندارد، جاری گردد. به عبارت دیگر؛ این عقد علاوه بر جایگاه اصلی خویش که همان مواردی است که برای آشتی و رفع نزاع و اختلاف میان دو طرف عقد جریان می یابد، در معاملات و قراردادهای بدوی و ابتدایی که از هرگونه سابقه درگیری و نزاع میان طرفین عاری است، و یا حتی خالی از حقوق پیشینی است که ممکن است منجر به اختلاف و نزاع گردد، جاری و ساری است. چنین عقد صلحی را «صلح ابتدایی» و یا «صلح بدوی» می نامند.

 

جمع این سه خصیصه برای عقدصلح، موقعیتی ممتاز به آن می بخشد. این جایگاه خاص برای عقدصلح سبب شده است که برخی آن را شنایسته لقب «سیدالعقود و الاحکام» و یا «انفع العقود» بدانند.(امامی، مسعود، 1382، ص79)

 

بدین ترتیب به دلیل گستردگی دامنه ی عقدصلح، اقسام آن نیز گسترده می شود. این تنوع تا آنجا پیش می شود که عده ای[1] آن را به دو قسم و بعضی[2] تا سی و شش و حتی تا حدود پنجاه نوع، تقسیم و تعریف کرده اند.

 

این تحقیق و جستار با عنوان  «اجراناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح» صرفاً به عقد صلح بدوی یا ابتدایی می پردازد، یعنی صلح در مقام معاملات. لذا سایر اقسام عقد صلح از موضوع بحث ما خارج است.

 

قانونگذار در بیان مقررات مربوط به عقد صلح به کلی گویی بسنده کرده است. به طوری که علاوه بر اینکه تعریف دقیقی از عقد صلح ارائه نمی دهد، در بیان مقررات مربوط به صلح بدوی نیز به اجمال سخن می گوید. ماده 758ق.م بیان می کند:«صلح در مقام معاملات هرچند نتیجه معامله ای را که به جای آن واقع شده می دهد، لیکن شرایط و احکام خاصه آن معامله را ندارد...». مشاهده می شود قانون در بیان قاعده خاص صلح بدوی به ذکر همین مقرره اکتفا می کند، اما از آنجایی که دامنه ی عقودی که صلح قابلیت جانشینی در آن ها را دارد مشخص نمی کند، به تبع شرایط و احکام خاصه هم معلوم نیستند.

 

ما علاوه بر اینکه در خلال مطالب، با ذکر دلیل خواهیم گفت، که منظور از «معاملات»مذكور در متن ماده 758، عقود معین می باشند، سعی داریم بررسی کنیم؛ عقد صلح دقیقاً می تواند جانشین کدام دسته از عقود معین شود، که برای رسیدن به پاسخ گریز و گزیری نیست جز اینکه ضابطه ای به دست دهیم تا عقود قابل جایگزینی قابل تشخیص باشند، و تا در نهایت بتوانیم شرایط و احکام خاصه غیرقابل اجرا در عقد صلح را احصا کنیم.

 

بدین ترتیب مرکز ثقل توجه و مطالعه ما، اولاً: عقدصلح بدوی و ثانیاً: حکم ماده 758ق.م می باشد.

 

ضرورت و اهمیت تحقیق

 

عقود معین که نسبت به عقود نامعین از قدمت بیشتری برخوردارند، اگرچه ابتدا در عرف شکل گرفته اما سپس در قوانین به صورت دقیق تر تعریف و توصیف شده اند.

 

در توضیح کلی عقود معین گفته می شود؛ این عقود در قوانین نام و احکام معین و تعریف شده دارند، اما عقود نامعین چنین نیستند و در احکام خود تابع قواعد عمومی قراردادها هستند.

 

به نظرمی رسد چنانچه بخواهیم این تعریف را کمی دقیق ترنماییم، باید هر عقد معین را دارای مقتضا و آثاری متمایز (به طورنسبی) از سایر عقود بدانیم؛ در غیر اینصورت صرف داشتن نام یا برخی احکام قانونی بدون آنکه این احکام در حد کافی آن عقد را از سایر عقود جدا کند ، سبب نمی شود که بر این تقسیم بندی فایده ای مترتب گردد.

 

عقد صلح در حقوق مدنی ایران به عنوان یکی از مصادیق عقود معین شناخته شده است اما تعریف گسترده و احکام سیال و شناور این عقد می تواند تردیدهایی را در مورد معین بودن آن ایجاد کند.

 

آنچه نگارنده را ترغیب نمود تا این پژوهش را به رشته ی تحریردرآورد ؛ از یک سو دامنه گسترده عقد صلح و از سوی دیگر ماهیت و ویژگی های خاص آن است.

 

فی الواقع آنچه که سبب شده این عقد علی رغم این که ماهیتاً نزدیک به عقود نامعین است؛]به گونه ای که برخی[3] اذعان داشته اند: قراردادن عقد صلح در دسته ی عقود معین صحیح و منطقی نیست و باید آن را به عنوان یک قرارداد عمومی(نامعین) در کنار ماده 10 قانون مدنی مورد بررسی قرارداد. به عنوان یک عقدمعین مدنظر قانونگذار قرار بگیرد، همین قابلیت دارا شدن نتیجه ی عقود دیگر است. یعنی این عقد، یک عقد معین و خاص است به لحاظ اینکه این توان و قابلیت را دارد که مفید فایده دیگر عقود باشد بدون اینکه احکام و شرایط خاصه عقود در آن راه یابد.

 

با توجه به اطلاق قانون از حیث جایگزینی عقد صلح به جای سایر معاملات ، روشن کردن نقاط تلاقی ماده 10 ق.م و عقد صلح از یک سو و شرایط و احکام خاصی که در صلح جاری نیست به صورت یک نظریه عام بسیار مهم است تا جامعه، قضات، وکلا، دفاتر اسناد رسمی و مردم به طور مشخص این موارد را در اختیار داشته باشند.

 

اهداف تحقیق

 

دراین نوشتارسعی داریم ازکلی گویی واجمال قانون مدنی پرده برداریم و مشخص کنیم که:

 

1- عقد صلح می تواند قائم مقام کدام دسته از عقود معین باشد.2- منظور قانونگذار از شرایط و احکام خاصه ای که در عقد صلح جاری نمی باشند، کدام اند. سپس به دسته بندی این قواعد می پردازیم تا بتوانیم به یک معیار و ضابطه ی کلی برسیم که اگر عقد صلح جانشین عقود معین شود دقیقاً کدام شرایط و احکام اجرا نمی شوند؟

 

در تعیین دامنه ی شرایط و احکام خاصه ای که در صلح اجرا نمی شوند، به گونه ای عمل می کنیم که اولاً؛ استقلال عقدصلح مخدوش نشود و ثانیاً؛ بتوانیم تشخیص دهیم که صلح در مقام کدام عقد معین آمده است.

 

این پرسش ها، سوالات اصلی پژوهش پیش رو را تشکیل می دهد که تبعاً به رسم روش تحقیق در پژوهش ها، مقدمه و مؤخره ای را می طلبد که شرح آن خواهد آمد.

 

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق

 

پژوهش پیش رو در دو فصل تدوین شده است. فصل اول با عنوان «جایگاه عقدصلح»در دو مبحث ارائه می شود:

 

مبحث اول: مفهوم و مبنای عقدصلح

 

مبحث دوم: مفهوم و مبنای قواعد غیرقابل اجرا در عقد صلح

 

مبحث اول: به تعریف عقدصلح از لحاظ معنوی و اصطلاحی و اوصاف عقدصلح می پردازد، همچنین از مبنای نظری و شرعی عقدصلح سخن می گوید.

 

مبحث دوم نیز، به تعریف قواعد غیرقابل اجرا و بررسی مبنای این قواعد می پردازد.

 

فصل دوم با عنوان«شرایط و احکام خاصه غیرقابل اجرا در عقد صلح» نیز در دو مبحث به ترتیب ذیل ارائه می شود:

 

مبحث اول: عقود قابل جایگزینی به وسیله ی عقد صلح؛ این مبحث علاوه بر اینکه درصدد معرفی ضابطه برای تمیز عقود قابل جایگزینی، می باشد؛ به انواع اعمال حقوقی قابل جایگزینی به وسیله صلح نیز اشاره ای خواهد شد.

 

مبحث دوم: قواعد اجراناپذیر عقود معین در عقد صلح؛ این مبحث نیز ابتدائاً دامنه قواعد غیرقابل اجرا در عقدصلح را مشخص می کند و سپس در مورد مبنای این قواعد در عقود معین سخن می گوید.

 

پژوهش کنونی بدین شکل سابقه ای نداشته و در نوع خود کاری جدید محسوب می شود. در حقیقت هرچند در زمینه عقد صلح، تعریف عقد صلح و تأکید بر استقلال آن در مقابل سایر عقود، آثار فقهی و حقوقی ، مقالات و پایان نامه هایی نگاشته شده، لیکن پژوهشی که بخواهد، سوال اصلی این پایان نامه را به طول جامع پاسخ دهد، تدوین نشده است. این منابع را به عنوان پیشینه ی تحقیق به شرح ذیل معرفی می نماییم.

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                 صفحه

 

مقدمه.. 1

 

ضرورت و اهمیت تحقیق.. 3

 

اهداف تحقیق.. 4

 

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق.. 5

 

الف)کتب.. 6

 

ب) مقالات.. 7

 

پرسش ها.. 8

 

تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 8

 

روش تحقیق.. 9

 

فصل اول: جایگاه عقد صلح

 

مبحث اول: مفهوم و مبنای عقد صلح.. 11

 

گفتار اول: تعریف و اوصاف عقد صلح.. 12

 

بند 1) تعریف عقد صلح.. 12

 

1-1- صلح در لغت.. 12

 

2-1- صلح در اصطلاح فقه و حقوق.. 14

 

بند2) اوصاف عقد صلح.. 18

 

1-2- اوصاف اساسی عقد صلح.. 19

 

1-1-2- لازم بودن عقد صلح.. 20

 

2-1-2- رضایی بودن عقد صلح.. 21

 

3-1-2- مسامحه ای بودن عقد صلح.. 25

 

1-3-1-2- کفایت علم اجمالی در عقد صلح.. 28

 

2-3-1-2- لزوم اهلیت کامل در عقد صلح.. 30

 

3-3-1-2- قائم به شخص بودن عقد صلح.. 32

 

2-2- اوصاف غیراساسی عقد صلح.. 33

 

1-2-2- تملیکی- عهدی.. 34

 

2-2-2- معوض- مجانی.. 35

 

3-2-2- مستمر- آنی(فوری) 35

 

4-2-2- عقد آزاد(با اراده آزاد) 36

 

5-2-2- عدم وجود محدودیت در اطراف عقد صلح.. 38

 

گفتار دوم: مبنای عقد صلح.. 40

 

بند 1- مبنای شرعی.. 40

 

1-1- كتاب.. 41

 

1-2) سنت.. 43

 

1-1-2- روایات عام.. 43

 

2-1-2- روایات خاص.. 44

 

3-1- اجماع.. 45

 

4-1- عقل و سیره عقلا.. 46

 

بند2- مبنای نظری.. 49

 

مبحث دوم: مفهوم و مبنای قواعد غیرقابل اجرا در عقد صلح(ماده 758ق.م) 56

 

گفتار اول: تعریف و ضابطه ی قواعد غیرقابل اجرا در عقد صلح.. 56

 

بند1) شرایط خاصه.. 57

 

1-1- شرایط عام صحت معاملات.. 58

 

2-1- شرایط خاصه معاملات.. 59

 

بند2- احکام خاصه.. 63

 

بند3) معامله.. 66

 

1-3- تعریف و مفهوم معامله.. 66

 

2-3- «معامله» در ماده 758 قانون مدنی.. 69

 

گفتار دوم: مبنای قواعد غیر قابل اجرا در عقد صلح.. 71

 

بند1) اصالت و فرعیت عقد صلح.. 71

 

1-1- نظریه تفریع، اهل سنت.. 72

 

2-1- اصالت عقد صلح از دید فقهای شیعه.. 77

 

3-1- موضع قانون مدنی ایران.. 80

 

بند 2) ضرورت استقلال عقد صلح.. 80

 

1-2- محدود بودن شمار عقود معین.. 81

 

2-2- قول مشهور بر عدم اعتبار شروط ابتدایی. 83

 


 

فصل دوم: شرایط و احکام خاصه غیر قابل اجرا در عقد صلح

 

گفتار اول: ضابطه ی تمیز عقود قابل جایگزینی.. 90

 

بند1) انتخاب ضابطه برای تعیین عقود قابل جایگزینی.. 90

 

1-1- عقود لازم.. 92

 

2-1- عقود متضمن حق و تکلیف.. 92

 

3-1- عدم ارتباط عقود معین با نظم عمومی.. 93

 

4-1- عقود مغانبه.. 95

 

بند2- عقود غیرقابل جایگزینی به وسیله ی عقد صلح.. 96

 

1-2- عقود مرتبط با نظم عمومی.. 96

 

2-2- عقود مسامحه.. 99

 

گفتار دوم: انواع اعمال حقوقی قابل جایگزینی.. 100

 

بند1- عقود معین.. 101

 

1-1- عقود تملیکی.. 101

 

1-1-1- عقد بیع.. 101

 

الف) بیع کالی به کالی (صلح کالی به کالی) 102

 

ب) بیع خیاری.. 103

 

ج) بیع صرف.. 104

 

2-1-1- عقد معاوضه.. 105

 

3-1-1- عقد اجاره.. 106

 

4-1-1- عقد شرکت.. 108

 

2-1- عقود عهدی.. 110

 

1-2-1- عقد مضاربه.. 110

 

2-2-1 عقد مزارعه.. 112

 

3-2-1- عقد مساقات.. 113

 

4-2-1- ایجاد ضمان تضامنی.. 113

 

5-2-1- عقد حواله.. 114

 

3-1- اقاله.. 115

 

بند2) عقود نامعین.. 116

 

1-2- مشروع باشد.. 119

 

2-2- خلاف قانون نباشد.. 119

 

3-2- مخالف نظم عمومی نباشد.. 120

 

بند3 ) ایقاعات.. 121

 

مبحث دوم: قواعد اجرا ناپذیر عقود معین در عقد صلح.. 123

 

گفتار اول: مصادیق قواعد غیر قابل اجرا در عقد صلح.. 123

 

1-1 مقدورالتسلیم بودن.. 124

 

2-1- وجود علم تفصیلی.. 124

 

3-1- تعیین مدت.. 126

 

1-3-1- لزوم تعیین مدت در عقد مزارعه.. 126

 

2-3-1- لزوم تعیین مدت در عقد مساقات.. 126

 

4-1- قبض.. 126

 

4-2- لزوم قبض در بیع صرف.. 127

 

5-1- نوع سرمایه؛ وجه نقد بودن سرمایه در عقد مضاربه.. 127

 

6-1- لزوم وجودِ سه طرف برای انعقاد قرارداد.. 128

 

7-1 ممنوعیت درج شرط فزونی یا کاستی.. 129

 

بند2) احکام خاصه.. 129

 

1-2- احکام خاصه در مرحله ی اجرای عقد.. 129

 

1-1-2- موارد فسخ.. 129

 

2-1-1-2- خیار غبن.. 130

 

2-1-2- جواز عقد.. 131

 

1-2-1-2- جایز بودن عقد شرکت.. 131

 

2-2-1-2- جایز بودن عقد مضاربه (ماده 550 ق.م) 132

 

3-1-2- پیش بینی یک حق استثنایی برای شریک مال مشاع.. 132

 

4-1-2- ممنوعیت تفاسخ عقد به غیر از جنس عوضین.. 132

 

2-2- احکام خاصه در مرحله ی انحلال  قرارداد.. 132

 

1-2-2- تاثیر فوت و جنون و سفه در انحلال عقود جایز.. 133

 

2-2-2- امکان درخواست تقسیم مال مشاع در هر زمان توسط شرکا در عقد شرکت   133

 

3-2-2- تلف مبیع در زمان خیار مختص به مشتری.. 134

 

گفتار دوم: مبنای احکام خاصه در عقود معین.. 134

 

بند 1) قاعده لاضرر.. 135

 

1-1- خیار غبن (مواد 416 به بعد ق.م) 135

 

5-1-1- عقد مضاربه؛.. 137

 

6-1-1- عقود مزارعه و مساقات؛.. 137

 

2-1- خیار تأخیر ثمن در عقد بیع (ماده 402 ق.م) 137

 

3-1- حق شفعه در عقد بیع(ماده 808ق.م) 138

 

بند2) سنت های تاریخی.. 139

 

1-2- خیار مجلس در عقد بیع (ماده 397ق.م) 139

 

2-2 خیار حیوان در عقد بیع (ماده 398ق.م) 140

 

بند 3) ملاحظات اقتصادی.. 142

 

1-3- لزوم قبض در بیع صرف (ماده 364ق.م) 142

 

2-3- وجه نقد بودن سرمایه در عقد مضاربه(ماده 574ق.م) 143

 

بند4) هدف و بنای طرفین قرارداد.. 145

 

1-4- لزوم داشتن علم تفصیلی به مورد معامله.. 145

 

3-1-4- عقد اجاره.. 146

 

5-1-4- عقد مضاربه؛.. 146

 

6-1-4- عقود مزارعه و مساقات؛.. 146

 

7-1-4- عقد حواله؛.. 147

 

8-1-4- اقاله؛.. 147

 

2-4- مقدور التسلیم بودن موضوع عقد.. 147

 

1-2-4- مقدورالتسلیم بودن مبیع در عقد بیع (ماده 348ق.م) ؛.. 147

 

2-2-4- عقد معاوضه؛.. 148

 

3-2-4- عقد اجاره؛.. 148

 

4-2-4- عقد شرکت؛.. 149

 

3-4- حق فسخ عقد حواله به لحاظ اعسار محال علیه (ماده 729ق.م) 149

 

بند5) مصلحت متعاقدین.. 149

 

1-5- جواز عقد شرکت(ماده 586ق.م) 149

 

2-5-امکان درخواست تقسیم مالجمشترک در هر زمان توسط شرکا(ماده 589ق.م) 149

 

بند6) دخالت منافع سه طرف در رابطه حقوقی ناشی از عقد؛ لزوم قبولی محال علیه در عقد حواله (ماده 725ق.م) 157

 

بند7) ویژگی های ماهیت تراضی.. 162

 

1-7- جواز عقد مضاربه (ماده 550 ق.م) 162

 

2-7- لزوم تعیین مدت در عقد مزارعه (ماده 518ق.م) و به تبع آن در مساقات (ماده 545ق.م) 166

 

3-7- عدم امکان درج شرط فزونی و کاستی در تراضی موسوم به اقاله.. 168

 

4-7- عدم امکان اقاله به غیر جنس عوضین.. 169

 

نتیجه گیری.. 171

 

منابع فارسی.. 180

 

كتاب ها.. 180

 

مقاله ها.. 183

 

پایان نامه ها.. 184

 

منابع عربی.. 184

 

كتاب ها.. 184

 

سایت های اینترنتی.. 187

 

 

 


 

فهرست علامتها و اختصارها

 

ق.م               قانون مدنی

 

ق.ث             قانون ثبت

 

ق.ت             قانون تجارت

 

ق.ا.ج.ا.ا          قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 


 

عنوان: اجرا ناپذیری احكام خاصه  عقود در عقد  صلح

 

فرمت:word

 

تعداد صفحات:206 صفحه

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح , اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح , پایانامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح , دانلود پایانامه کارشناسی ارشد رشته حقوق , دانلود پایانامه ارشد اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح , دانلود پایانامه ارشد رشته حقوق , دانلود پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارش


Google
About 13,800 results (0.63 seconds)
Search Results
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - آراد فان - سیستم ...
aradfunv.madblog.ir/post/1041
Translate this page
با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
filedar.cero.ir/product-325941-پايان-نامه-اجرا-ناپذير...
Translate this page
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. چکیده. صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است؛ ...
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح
daneshno.com/اجرا-ناپذيري-احكام-خاصه-عقود-در-عقد-...
Translate this page
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح. عقود معین در مقابل عقود نامعین، به قراردادهایی اطلاق می شود که نام، شرایط و احکام مشخصی در قانون دارند و از این جهت قالب های از ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فایل ناب
powerpoint.filenab.com/product-55763-Unenforceabi...
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. این پایانامه دارای 206 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد که بخشی از متن و فهرست آن را در ادامه برای مشاهده قرار داده ایم.
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - NikoFile
nikofile.ir/prod-424222-دانلود+پایان+نامه+اجرا+ناپذی...
Translate this page
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه:202. پایان نامه جهت اخذ درجه ...
فروش دانلودی پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
a86zg.abtindls.ir/
Translate this page
فروش دانلودی پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح.
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح ...
5sfnkx.radikaldl.ir/
Translate this page
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود فایل.
کاملترین فایل پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
negaretuba.aslblog.ir/post/1211
Translate this page
ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه اجرا ...
دانلود (پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح) - جهان پردازش
jahanpardazesh.blogroom.ir/post/1299
Translate this page
Aug 8, 2016 - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ...
دانلود فایل ( پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)
graftarhc.nedablog.ir/post/684
Translate this page
6 days ago - از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد به صفحه دانلود فایل(پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه ...
دانلود (پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح) - فراز دانلود
farazdl.pishroblog.ir/Post/1288
Translate this page
Aug 3, 2016 - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ...
دانلود (پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح) - دانلود سرا
iedownload.pishroblog.ir/Post/8126
Translate this page
Aug 12, 2016 - سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه ...
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح ...
shakilbafte.7blog.ir/post/1238
Translate this page
Aug 9, 2016 - محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه اجرا ناپذیری احكام ...
پایان نامه اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح | کمپ ایران
campiran.ir/project-89555-پایان-نامه-اجرا-ناپذيري-احك...
Translate this page
May 23, 2016 - پایان نامه اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود, نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرت.
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح ...
yavaranpulse.boldfa.com/post/1370
Translate this page
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود فایل -
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - کیمیا لودینگ
kimialoading20.fafablog.com/post/2045
Translate this page
Jul 13, 2016 - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح_خوش امدید.امیدوارم بهره ...
کاملترین فایل پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
aftabrcomputer.fafablog.com/post/2456
Translate this page
Jul 16, 2016 - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید اینک شما با جستجوی ((پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ...
اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود مطالب علمی
docs.blogsky.com/1395/05/24/post-28708/
Translate this page
Aug 14, 2016 - اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح بصورت ورد ودر189صفحه چکیده صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - صفحه اصلی - بلاگ خوان
pnueb1394.rzb.ysupport.ir/post476392.html
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح · اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح · اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. قیمت: 10,000 تومان. توضیحات دانلود ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فراسوی باران
farasuyebaran.ruzfa.ir/post/2409
Translate this page
Jun 23, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فراسوی کوهسار - یار ...
farasoyekuhsar.yarblog.ir/post/2865
Translate this page
Jun 28, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح — سرو دانلود
sarvdanlod.cloudsite.ir/پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خا...
Translate this page
Jun 21, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
maghalenab.rozblog.com/.../-اجرا-ناپذیری-احكام-خاصه-...
Translate this page
May 25, 2016 - اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 3 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 483 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 206 ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود فایل
download.fileforooshi.ir/اجرا-ناپذیری-احكام-خاصه-عقو...
Translate this page
May 25, 2016 - دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: ۱ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۴۸۳ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۲۰۶. صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده ...
اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - فرد مطلب
forpost.ir/اجرا-ناپذیری-احکام-خاصه-عقود-در-عقد-صلح/
Translate this page
May 26, 2016 - اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح. عقود معین در مقابل عقود نامعین، به قراردادهایی اطلاق می شود که نام، شرایط و احکام مشخصی در قانون دارند و از ...
فروش فایل پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
afruzsofk.fabner.com/post/1784
Translate this page
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح_خوش امدید.
عنوان پایان نامه: اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - خانه
www.virascience.com/thesis/789002/
Translate this page
صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است؛ در عین حال که عقدی مستقل و اصیل می باشد، می تواند نتیجه ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فید بلاگ
nabfile-rzb.feedblog.xyz/post462577.html
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 483 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 206. صلح از جمله عقودی ...
خرید آنلاین پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
baransharji.iranmid.com/post/1492
Translate this page
شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح وارد این صفحه شده اید ...
اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - پژوهشگاه علوم و فناوری ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/789002
Translate this page
صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع کرده است؛ در عین حال که عقدی مستقل و اصیل می باشد، می تواند نتیجه ...
مقاله اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح | شیک ترین ها - صفحه اصلی
tazetarinha.shiektarinha.xyz/page-2428.html
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. \"اجرا دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 13 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 483 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 206. صلح از ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - قیمت 9,000 تومان
https://selz.ir/.../14747414-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-اح...
Translate this page
م، به صلح در مقام «عقودمعین» اشاره دارد. در این مقام با مقوله«شرایط و احکام خاصه غیرقابل اجرا در عقد صلح» مواجهیم. برای تعیین مصادیق این قواعد، ابتدا باید دامنه عقود ...
برترین پکیج پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح ...
golbonsaba.linefarsi.com/post/1470
Translate this page
هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه اجرا ...
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - DOCZ.ir
docz.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خ/
Translate this page
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۲۰۲ پایان نامه جهت اخذ درجه ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود،فروش،مقاله ...
downloadfiles.avablog.ir/.../پایان+نامه+اجرا+ناپذیری+ا...
Translate this page
Jul 9, 2016 - پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. چکیده. صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی ...
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فایل فوری
filefori.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خ/
Translate this page
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۲۰۲ پایان نامه جهت اخذ درجه ...
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - صفحه اصلی
fatimazainab-ava.avablog.xyz/page-462500.html
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح. تعداد صفحات فایل: 206. صلح از جمله عقودی است که با دامنه گسترده خود، نیازهای جامعه ما را در زمینه ی حقوق خصوصی مرتفع ...
خرید فایل( پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح) — سی دانلود
ccdownload.ir/.../خرید-فایل-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-ا...
Translate this page
Jul 11, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فایل اول
fileavval.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خ/
Translate this page
Aug 10, 2016 - اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۲۰۲ پایان ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
kimialoading20.ramzblog.ir/post/25
Translate this page
Jul 13, 2016 - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح_خوش امدید.امیدوارم بهره ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح : مروا طرح
morvatarh.mizbanblog.com/post/1826
Translate this page
برای مشاهده توضیحات کامل { پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح } روی دکمه "توضیحات بیشتر" کلیک کنید. پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در ...
بعدی دانلود از سرزمین فایل – اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح
filesland.ir/?p=34874
Translate this page
Aug 7, 2016 - اجرا-ناپذیری-احکام-خاصه-عقود-در-عقد-صلح فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه. ۱ضرورت و اهمیت تحقیق.. ۳اهداف تحقیق.. ۴چارچوب نظری و پیشینه تحقیق.
مقاله اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح | شیک ترین ها
majless1394.shiektarinha.ir/.../مقاله+اجرا+ناپذیری+احك...
Translate this page
اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 13 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 483 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 206 صلح از جمله ...
دانلود پایانامه ارشد رشته حقوق- اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح
toplord-rzb.sainaweb.com/page-462578.html
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 483 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 206. صلح از جمله عقودی ...
پایان نامه اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - دانلود پایان نامه های ...
law-thesis.loxtarin.com/.../پایان%20نامه%20اجرا%20نا...
Translate this page
دانشگاه شهید چمران اهواز. دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی. پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حقوق خصوصی. عنوان: اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح.
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - فایل دانش
filedanesh.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خ/
Translate this page
Aug 5, 2016 - اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۲۰۲ پایان ...
دانلود پایان نامه اجرا ناپذیری احكام خاصه عقود در عقد صلح - سیستم ...
okfiles.ir/دانلود-پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احكام-خ/
Translate this page
May 1, 2016 - اجرا ناپذيري احكام خاصه عقود در عقد صلح لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:۲۰۲ پایان ...
دانشگاه شهید چمران اهواز
rms.scu.ac.ir/Public/Faculty/CVTeacher.aspx?...1
Translate this page
اجرا ناپذیری احكام خاصه ی عقود در عقد صلح , مقطع كارشناسی ارشد , دانشجو سحر منصوری , پژمان محمدی : راهنما , خلیل احمدی : مشاور , حسین ایزدی : مشاور , 1393/07/28.
پایان نامه ارشد حقوق با عنوان اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح ...
modlib.ir/.../پایان-نامه-ارشد-حقوق-با-عنوان-اجرا-ناپذ.h...
Translate this page
Jul 5, 2016 - mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق. عنوان: اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح.
پایان نامه اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح - صفحه اصلی
law-thesis.test.com/.../پایان-نامه-اجرا-ناپذیری-احکام-خاص...
Translate this page
دانشگاه شهید چمران اهواز. دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی. پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حقوق خصوصی. عنوان: اجرا ناپذیری احکام خاصه عقود در عقد صلح.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 496
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 134,659
  • بازدید کلی : 2,643,206