loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 200 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی

بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 14 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 229 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 410

دراین تحقیق به بررسی دیدگاه های امام علی(ع) در مورد تربیت اجتماعی پرداخته ایم و اهداف این تحقیق شناخت و معرفی دیدگاه های امام علی(ع) در مورد تربیت اجتماعی و جمع آوری نظرات،توصیه ها و سیره عمل آن حضرت درباره تربیت اجتماعی می باشد در قالب ورد و قابل ویرایش در410 صفحه می باشد

قیمت فایل فقط 18,000 تومان

خرید

بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی


چکیده تحقیق

دراین تحقیق به بررسی دیدگاه های امام علی(ع) در مورد تربیت اجتماعی پرداخته ایم و اهداف این تحقیق شناخت و معرفی دیدگاه های امام علی(ع) در مورد تربیت اجتماعی و جمع آوری نظرات،توصیه ها و سیره عمل آن حضرت درباره تربیت اجتماعی می باشد.تحقیق بر این نظر بود که به این سوال کلی پاسخ دهد که :

1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربیتی نهج البلاغه به طور اعم وتا چه اندازه نسبت به اهداف اجتماعی تربیت در نهج البلاغه به طور اخص آشنایی دارد؟

2) با توجه به دیدگاه امام علی(ع) اصول و روش های تربیت اجتماعی کدام است؟

در این تحقیق از روش توصیفی- تحلیلی استفاده شده و با استفاده از فیش برداری از اسناد و مدارک و گردآوری اطلاعات مورد نیاز به این امر اقدام کرده ایم.در رابطه با تربیت اجتماعی اصول و روش هایی را با توجه به دیدگاه امام علی(ع) استخراج نموده ایم که از این قرار است:ارزش اخلاقی اجتماعی زیستن، اصل عدالت اجتماعی،اصل عدم استرحام و ذلت ناپذیری،اصل عدم انظلام و ستم ناپذیری،اصل کرامت و تکریم در روابط اجتماعی،اصل شورا، اصل امربه معروف و نهی از منکر،اصل زهد، اصل قناعت، اصل کفاف.

در ادامه با عنایت به توصیه ها و احادیث از امام علی(ع) فرضیه های تحقیق که در قالب اصول و روش های تربیت اجتماعی بیان شده بودند را اثبات نموده و در پایان به بیان پیشنهادات پرداخته ایم.

مقدمه

اسلام و حکومت اسلامی پدیده ای الهی است که با به کار بستن دستورات آن و نیز تلاش برای تداوم و حفظ آنها سعادت فرزندان خود را در دنیا وآخرت به بالاترین درجه تأمین می کند و قدرت آن را دارد که قلم سرخ بر ستمگری ها و چپاول گری ها و فسادها و تجاوزها بکشد و انسان ها را به کمال مطلوب خود برساند و مکتبی است که برخلاف مکتب های غیر توحیدی در تمام شئون فردی و اجتماعی و مادی و معنوی و فرهنگی و سیاسی و نظامی و اقتصادی دخالت و نظارت دارد و از هیچ نکته ای ولو بسیار ناچیز که در تربیت انسان و جامعه و پیشرفت مادی و معنوی او نقش دارد فروگذار ننموده است و موانع و مشکلات سر راه تکامل را در اجتماع و فرد گوشزد نموده برای رفع آنها کوشیده است.

بقای اجتماعی مسلمین و ادامه این حیات به صورت مؤثر و گسترش فرهنگ اسلامی در جهان کنونی ایجاب می کند که تربیت اجتماعی اسلام به گونه ای عمیق تر و جامع مورد مطالعه قرار گیرد و در شکل برنامه های آموزشی، تربیتی، تبلیغی در مراکز آموزشی در کلیه مقاطع ابتدایی تا دوره های مطرح عالی و در برنامه های هنری در رسانه های جمعی به دانش پژوهان و مردم عرضه گردد.

جنبه اجتماعی و سیاسی حیات مسلمین و تربیت اجتماعی اسلام در طی زمان های گذشته مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته است.بینش های تک بعدی و یا سوق دادن تعلیم و تربیت اسلامی به سوی فردگرایی و انزوای از جامعه و مسئولیت اجتماعی موجب عقب ماندگی و غفلت اعظم مسلمین از فرهنگ جامع و تمام عیار اسلام گردیده و به علاوه استعمار در چند قرن اخیر با اسلام به خصوص وجه اجتماعی- سیاسی این مکتب به مبارزه برخاسته و با دسیسه ها و فریب های علنی و غیر علنی سهمی در تضعیف اسلام در جهان داشته است.پویایی و تحرک و رشد جامعه اسلامی در میان دیگر جوامع انسانی به منزله عزت آیین اسلام است. بر حق بودن و رسالت دین خاتم ایجاب می کند که امت اسلامی از حیات مستقل، پویا، قدرتمند و متشکل برخوردار باشد.این امر منوط بر این است که دیدگاه های اصیل اسلام تبیین شود.

رعایت حقوق اجتماعی، پاسداری از کیان اسلام و حراست از ناموس و عزت اسلامی و تلاش در راه بهبود و ترفیع سطح زندگی مادی و معنوی و تأمین مصالح مسلمین از اهم ضروریات اسلام و جزو وظایف الهی هر فرد مسلمان است و بدون دستیابی همگان به بینش همگون و صحیح از دیدگاه اجتماعی اسلام زمینه های تشکیل امت اسلامی و وحدت پایدار فراهم نخواهد شد و احساس مسئولیت در قبال آیین و امت به وجود نخواهد آمد و خوی تعاون نسبت به هم نوع به ویژه مسلمین کمتر ظهور خواهد کرد و روحیه فداکاری و ایثار در راه حق و ایصال به محبوب کندتر به بار می نشیند.


نوع فایل: word

 سایز :229 KB KB  

تعداد صفحه:410

قیمت فایل فقط 18,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی , میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان , روش های تربیت دینی نوجوانان , تربیت دینی , نهج البلاغه در کتب دینی , نهج البلاغه , تحقیق , پایان نامه , پروژه , پژوهش , دانلود پژوهش و تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه


Google
About 1,760,000 results (0.59 seconds)
Search Results
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
prozhe20.ir › اخلاق و معارف
Translate this page
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی علوم تربیتی و نهج البلاغه پایان نامه نهج البلاغه و دانش آموزان پایان نامه کارشناسی ارشد علوم ... نمودار (1) عوامل موثر در تربیت از دیدگاه نهج البلاغه.
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
stufile.ir/.../بررسی-میزان-بکارگیری-روش-های-تربی...
Translate this page
دراين تحقيق به بررسي ديدگاه هاي امام علي(ع) در مورد تربيت اجتماعي پرداخته ... بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع ... روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی ... 1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربيتي نهج البلاغه به طور اعم وتا چه اندازه ...
خرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی ...
6ujq08.sarvdlc.com/
Translate this page
خرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی)
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
filenab.samenblog.com/بررسی-میزان-بکارگیری-رو...
Translate this page
Jul 15, 2016 - بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی، میزان بکارگیری روش های تربیت دینی ... 1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربیتی نهج البلاغه به طور اعم وتا چه اندازه نسبت به ...
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
mihandocs.com/1405-پایان-نامه-بررسی-میزان-بکار...
Translate this page
عنوان مقاله : پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. قالب بندی : docx. قیمت : 25000.
خرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی ...
8ue0f8.radikaldl.ir/
Translate this page
خرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی)
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
1.iranoo.ir/بررسی-میزان-بکارگیری-روش-های-تربی...
Translate this page
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی ... 1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربیتی نهج البلاغه به طور اعم وتا چه اندازه نسبت به اهداف اجتماعی تربیت در نهج البلاغه به طور اخص آشنایی ...
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-بررسی-میزان-بکارگیری...
Translate this page
دراین تحقیق به بررسی دیدگاه های امام علی(ع) در مورد تربیت اجتماعی پرداخته ایم و اهداف .... ۵۰) باروخ اسپینوزا، کتاب اخلاق، ترجمه دکتر محسن جهانگیری ..... به آن صفات و خصایص شخص گفته می شود که او را برای همکاری با دیگران راهنمایی می کند. ... دانلود مقاله بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه, ...
پایانامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
campiran.ir/project-59805-پایانامه-بررسی-میزان-بکا...
Translate this page
معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع اول راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش. 92. معرفی سیر ... نمودار (1) عوامل موثر در تربیت از دیدگاه نهج البلاغه. نمودار (2) مبانی ...
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
www.docs.blogsky.com/1395/05/28/post-32541/
Translate this page
6ujq08.sarvdlc.com/ Cachedخرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی) خرید فایل( ...
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
sdadtfile.rozblog.com/.../-بررسی-میزان-بکارگیری-ر...
Translate this page
Jul 28, 2016 - بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بارفرمت ...
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
shogeibaran.madblog.ir/post/128
Translate this page
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.
خرید آنلاین پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی ...
projehaa.pishroblog.ir/Post/1022
Translate this page
... بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. تاريخ : 20 مرداد 1395 | 11:03 | نویسنده : میترا | بازدید : 1.
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
aftabcit.pishroblog.ir/Post/1166
Translate this page
Jul 7, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی}}+آماده ارائه ...
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
prj.avablog.ir/.../+پایان+نامه+بررسی+میزان+بکارگی...
Translate this page
Jun 21, 2016 - ... روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع را. ... 1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربیتی نهج البلاغه به طور اعم وتا چه ... معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع اول راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش 92.
خرید فایل( پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی ...
shakilbafte.blogroom.ir/post/933
Translate this page
Aug 9, 2016 - با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی}}+آماده ارائه ...
دانلود مقاله بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از ...
textpost.ir/?p=102032
Translate this page
6 days ago - بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی ... 1) جامعه تا چه اندازه نسبت به مسائل تربيتي نهج البلاغه به طور اعم وتا چه اندازه ... به صورت اصول و روش هاي تربيت اجتماعي و معرفي نهج البلاغه به عنوان يک کتاب جامع تربيتي که در اختيار علاقمندان قرار گيرد.
پايان نامه بررسي ميزان بکارگيري روش هاي تربيت ديني نوجوانان از منظر ...
newfile.parsiblog.com/Posts/11/
Translate this page
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در 135 صفحه ورد قابل ویرایش با ... معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع اول راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش ... نمودار (1) عوامل موثر در تربیت از دیدگاه نهج البلاغه.
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر ...
file.chessrostami.ir/پایان-نامه-بررسی-میزان-بکارگیر... - Translate this page
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :442 ...
خرید ودانلود تحقیق پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت ...
www.bazarfile.mefiles.ir/.../خرید_ودانلود_تحقیق_پای...
Translate this page
... میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع ... و ما در بین این عوامل کتب دینی مقطع راهنمایی را انتخاب نمودیم تا ببینیم چه میزان از شیوه های ... 1- اهمیت و ضرورت تربیت دینی و مذهبی نوجوانان در عصر حاضر.
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
www.persian-vb.org/.../بررسی-میزان-بکارگیری-رو...
Translate this page
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. ... معرفی سیر تربیتی کتاب دینی مقطع اول راهنمایی و بیان هدف محتوا و روش معرفی سیر ... نمودار (1) عوامل موثر در تربیت از دیدگاه نهج البلاغه
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج ...
ea3.ir/page-161006.html
Translate this page
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. :: بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از ...
,دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,
www.dociran.com/
Translate this page
1. تحلیل ژئوپلیتیکی قفقاز جنوبی و تاثیر آن بر امنیت ملی ایران با تاکید ... 9. بررسی انطباق بین محتوا و اهداف کتاب زبان انگلیسی سال سوم متوسطه از دیدگاه دبیران 130برگ .... بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در .... تاثیر اشتغال مادران بر سازگاری اجتماعی پسران مقطع راهنمایی 60برگ.
حکمت های نهج البلاغه 1 تا 100
fmahdfathia.adnashop.ir/.../حکمت+های+نهج+البلاغه+1+...
Translate this page
بررسی-میزان-بکارگیری-روش-هاي-تربیت-دینی- نوجوانان-از-منظر-نهج-البلاغه-در-کتب-دینی-مقطع-راهنمایی بررسی میزان بکارگیری روش هاي تربیت دینی نوجوانان از ...
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
9, بررسی مسوولیت های اجتماعی روزنامه نگار با استفاده از روش تحلیل محتوا در دو .... 60, بیع دین در نظام حقوقی و بانکی کشور, فرشته مشتاقی, دانشکده حقوق, حقوق .... 98, حقوق والدین در تربیت مذهبی کودکان از منظر حقوق بین الملل بشر, الهام سلمان ..... دوران نوجوانی در مدارس غیرانتفاعی دخترانه متوسط یک (راهنمایی) منطقه 1 آموزش و پروش ...
دانلود پایان نامه در مورد تقویت دینی در نوجوانان
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی . ... بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع .... عبیدی،کامران، (1380)،بررسی راه های تقویّت تربیّت دینی در دانش آموزان دوره ی ابتدایی،کارشناسی ... ۲- آیا محتوای ارائه شده در کتاب تعلیمات دینی سال دوم راهنمایی با اهداف مورد نظر مطابقت دارد؟
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
سلام خدا قوت ببخشید میشه منو راهنمایی کنید ،من فکر میکنم استعداد ... 2-به فرمایش امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه اگر کار متسحبی که به آن تمایل نداری ... 1- کتاب معراج السعادة ترکیی از علم اخلاق (یونانی) و معارف و روایات مبارزه با هوای ..... یک سخنرانی را بریزید روی سی دی بفرستید برای معلم های دین و زندگی برای معلم های پرورشی
بسته آموزش جامع سلفژ(اورجینال) - رسمینه ی ترنج
rasminetorang.7blog.ir/post/32
Translate this page
-برترین فایل پایان نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی -فروش دانلودی پایان نامه بررسی رابطه ...
بررسي مراحل شكل گيري هويت ديني كودكان و نوجوانان - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/9455
Translate this page
1 . بررسی مراحل شکل گیری هویت دینی کودکان و نوجوانان - otaghefekr.net ... 514-064-1 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب. .... -روش-های-تربیت-دینی-نوجوانان-از-منظر-نهج-البلاغه-در-کتب-دینی-مقطع-راهنمایی.html بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب
پایان نامه پروژه سمینار مقاله ترجمه شده کارآموزی کارآفرینی تحقیق ...
kaleg.vcp.ir/
Translate this page
پایان نامه و سمینار VANET بررسی پروتکل های انتقال اطلاعات در شبکه های73ص ... 1- چاپ222 پایان نامه کارشناسی ارشد c .... 66- بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی-442 پایان نامه .... 208- بررسی تأثیراشتغال مادران بر سازگاری اجتماعی پسران مقطع راهنمایی شهرستان ...
معرفی پایان نامه های گروه علوم تربیتی
www.hawzah.net/.../معرفی-پایان-نامه-های-گروه-علوم-...
Translate this page
نهج البلاغه .... چکیده:فرهنگ، که می توان آن را به مجموعه ای از آداب و رسوم، ارزش ها و روش های جاری .... در مقابل اهداف گذشته، بخش بعد به بررسی اهداف و سیاست های آموزش و پرورش ..... با 1/81 درصد نسبت به دیگر عوامل، بیش ترین میزان تاثیر را در جذب جوانان به ... 1- آیا محتوای ارائه شده در کتاب های تعلیمات دینی دوره راهنمایی با اهداف مورد نظر ...
[PDF]الفبايي عنوان - دانشگاه شاهد
www.shahed.ac.ir/po/.../Lists/.../الفبايي%20عنوان.pd...
Translate this page
2- آﺳﯿﺐ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ دﯾﻨﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺪارس راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان 239. 3- آﻣﻮزش دروس در ... ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺤﻠﯿﻠﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ، اﺻﻮل و روش ﻫﺎي ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺳﯿﺎﺳﯽ از ﻣﻨﻈﺮ اﻣﺎم ﻋﻠﯽ (ع) در ﻧﻬﺞ اﻟﺒﻼﻏﻪ 301.
[PDF]دﺑﯿﺮﺳﺘﺎن ﻣﻘﻄﻊ زﻧﺪﮔﯽ و دﯾﻦ ﺑﻬﺎي ﮐﺘﺎ ﺑﺮﺧﻮرداري ﻣﯿﺰان ﺑﺮ
journals.ihu.ac.ir/index.php/iej/article/.../7184/2886
Translate this page
by البرزی - ‎2016
از ﻧﻈﺮ اﺳﻼم. ﮐﺴﯽ ﮐﻪ از ﺗﻌﻠﯿﻢ و ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﯽ. ﺑﻬﺮه اﺳﺖ ﻫﻢ ﭼﻮن ﮐﺴﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺑﯿﺎﺑﺎن ﺧﺸﮑﯽ ﺳﺮﮔﺮدان و ... ﺑﺮرﺳﯽ. ﻣﯿﺰان ﺑﺮﺧﻮرداري ﮐﺘﺎﺑﻬﺎي دﯾﻦ و زﻧﺪﮔﯽ ﻣﻘﻄﻊ دﺑﯿﺮﺳﺘﺎن از ﻣﺆﻟﻔﻪ. ﻫﺎي روش ﺗﺮﺑﯿﺖ اﻟﮕﻮﯾﯽ در اﺳﻼم .... در ﻧﻬﺞ اﻟﺒﻼﻏﻪ ﭘﺮداﺧﺘﻪ. اﺳﺖ . وي درﯾﺎﻓﺖ. روﺷﻬﺎي. ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ ﻧﻈﯿﺮ. اﻟﮕﻮﺑﺮداري،. ﺗﺬﮐﺮ و ﯾﺎدآوري، ﻣﺤﺒﺖ و ﻣﺪارا و .... ﻣﺸﻤﻮل اﻟﮕﻮي ﺗﺮﺑﯿﺘﯽ. 1. ﻣﺆﻟﻔﻪ اﻟﮕﻮدﻫﯽ ﺷﺎﻣﻞ اﻟﮕﻮدﻫﯽ ا. ز ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ، اﺋﻤﻪ، ﻣﺮﺑﯽ و واﻟﺪﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ.
لیست پایان نامه های با موضوعات قرآنی + چکیده و نویسنده - ماهِ پژوهش
mah-pajohesh.persianblog.ir/post/27/
Jan 21, 2013 - روش پژوهش: با استفاده از روش کتابخانه‌ای و کتب معتبر موجود و با بهره‌مندی ... ابزار اندازه‌گیری: بررسی نظری و تحلیلی تفسیر قرآن در نهج‌البلاغه. .... موضوع : هدف تحقیق: 1ـ علت پیدایش شیوه‌های مختلف تفسیری در قرآن . ..... موضوع : یکی از روشهای تربیتی در دعوت انسانها به دین پروردگار ،‌روش موعظه و نصیحت است .
[DOC]مشخصات كلي نام و نام خانوادگي: محسن فرمهيني فراهاني نام پدر:علي محمد ...
bayanbox.ir/view/.../Copy-of-نهایی-سی-وی2-farahani....
Translate this page
7-مبانی ،اصول و روش های تربیت اخلاقی از دیدگاه امام صادق (ص) مجله علمی -پژوهشی دانشور،1388. 8-تببین مبانی ,اصول وروش های اصلاح الگوی مصرف با تاکید برمتون دینی دوفصلنامه .... 21-محتوای کتب درسی آموزش عالی از نظر میزان آموزش بهداشت جنسی،راهبردهاي آموزش در ... 29- بررسی هویت زن در نهج البلاغه ودلالت های تربیتی آن ،دانشور ...
تربيت عبادي كودكان | اسلام و پژوهش‌هاي تربيتي
eslampajoheshha.nashriyat.ir/node/48
Translate this page
Jul 13, 2011 - اين مقاله، به بررسي ضرورت تربيت عبادي كودكان، ضرورت بيان فلسفه ... كليدواژه‌ها: تربيت، تربيت ديني، تربيت عبادي، كودكان ... ديگر؛ به نحوي كه آن افراد در عمل و نظر به آن آموزه‌ها متعهد و پايبند گردند».1 ..... يكي از روش‌هاي مفيد در آموزش معارف ديني، استفاده از داستان و مثال است. ..... نهج البلاغه، ترجمة فيض ‌الاسلام.
بررسی مقایسه ای تربیت جوان در نهج البلاغه و روانشناسی
arabic.tama.ir/site/maghalat/maghale/3529
Translate this page
بررسی مقایسه ای تربیت جوان در نهج البلاغه و روانشناسی ... جوان از هر لحاظ سرشار از انرژی است، از نظر جسمی، روحی، روانی و . ... بزرگان دين اسلام، ‌جوانی را يکی از نعمت های پر ارزش الهی و از سرمايه های بزرگ زندگی بشر معرفی کرده اند. ... جوانان با ویژگی های خاص خود چون قدرت و توان بدنی، فعال و پرتحرک بودن، مقطع سنی مناسب، زمینه و ...
سیدمنصور مرعشی - دانشگاه شهید چمران اهواز
rms.scu.ac.ir/Public/Faculty/CVTeacher.aspx?...1
Translate this page
مبانی اصول و روش های تربیت عقلانی از منظر قران و روایات , قدرت‌اله خلیفه : نویسنده اول ... كفایت فلسفی در داستان های فلسفه برای كودكان و نوجوانان , سعید ناجی ... بررسی كارایی آموزشگاه هایسرانه مقطع راهنمایی دولتی اموزش و پرورش با استفاده از روش .... بررسی كتب درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به كارآفرینی ...
روش تحقیق - پایان نامه برنامه ریزی درسی
2013phd2013.blogfa.com/post/5
Translate this page
روشهای آماری ، تربیت در قرآن مجید ، روش تحقیق ، نظریه یادگیری و روشهای ... تربیت در نهج البلاغه ، پایان نامه 1 ، جامع برنامه ریزی درسی ، پایان نامه 1-دکترا ، پایان نامه 2-دکترا .... بررسي‌ ميزان‌ بكارگيري‌ اهداف‌ انجمنهاي‌ اولياء و مربيان‌ از ديدگاه‌ مديران‌ ، اولياء ... بررسي عوامل تقويت خلاقيت در دانش آموزان مقطع راهنمايي از ديدگاه معلمان ...
تربیت عقلانی در نهج البلاغه و دلالت های آموزشی آن - Maghaleh - حضرت محمد
rasoolnoor.com/modules.php?name=Maghaleh...
Translate this page
تربیت عقلانی در نهج البلاغه و دلالت های آموزشی آن ... دکتر حسن ملکی (مدیر کل دفتر تألیف و برنامه ریزی کتب درسی وزارت آموزش و ... اسلام،رکن اساسی خود را توحید قرار داده و آدمی را به تفکر در پایه های اصلی دین دعوت ... اصول و روش های پرورش تفکر در اسلام ..... دیگران نیز به بررسی حدود عقل و توانایی آن پرداخته اند؛ولی به دلیل نگاه ...
معرفی اساتید( دکتر زهره سعادتمند) - مدیریت آموزشي
www.modirearshad.blogfa.com/post-19.aspx
Translate this page
بررسی عوامل موثر در تربیت دینی دانش آموزان راهنمایی دخترانه از دیدگاه دبیرا ن شهر ... تحلیل محتوای کتاب زبان فارسی (1)پایه اول متوسطه از نظر دبیران شهرستان مبارکه ... بررسی میزان آشنایی و کاربرد الگوهای نوین تدریس در بین اساتید علوم انسانی ... بررسی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به ارزشیابی استاد همایش ملی روشهای ...
سفارش خرید فروش سی دی فیلم آموزش آهنگ سازی دوبله فارسی/ اورجینال
farazcnoor.8n8.ir/post/91
Translate this page
با این نرم افزار که کار با آن نسبتا ساده نیز هست، شما می توانید با خلاقیت های ... نامه بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معملین مقطع راهنمائی ... نامه بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در ... مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشهای 1 اورجینال ... کتاب هنر آشپزی و شیرینی پزی رزان.
[DOC]بسمه تعالي - پورتال دانشگاه پیام نور-استان کرمان
pnuk.ac.ir/EditorFiles/news/doc/CV%20(30)final.doc
27 سال تدریس در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه تربیت ..... بررسی محتوای کتاب «هدیه های آسمان» مقطع سوم ابتدایی از منظر اصول محتوای آموزشی در قرآن کریم ... طبیعت شناسی: مبانی و لوازم تربیتی آن در قرآن کریم و نهج البلاغه .... بررسی روش های تدریس و ارزشیابی معلمان دروس دینی و نگرش و رفتار دینی دانش ...
تربیت نوجوان از دیدگاه اسلام - موعود
www.mouood.org › ... › خانواده مهدوی › سبک زندگی
Translate this page
از نظر اسلام دوران نوجوانی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در این دوران، شخصیت فردی و اجتماعی ... روش تربیتی اسلام براین امر تأکید دارد که نوجوان این دوران را با معرفت و پاکی سپری ... (1) از دیدگاه اسلام، انسان چون به سن بلوغ برسد، مکلف است و در قبال اعمال و ... دین اسلام پایه های تربیت را در درون افراد بنیان گذارده و آنها را به رعایت اصولی ...
تحقیق نبوت در نهج البلاغه | جستجو | - تک دختر
takdokhtar.ir/.../تحقیق+در+مورد+نبوت+در+نهج+البلا...
Translate this page
بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در ... روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی -پژوهش ... و آماده پرینت) تعداد صفحه:12 فهرست مطالب ویژگی قرآن در نهج البلاغه 1) زیبایی و ... البلاغه یك كتاب تربیتىعلى (ع) یك أسوه حسنه (الگوى تربیتى 1- بعد شناخت.
[جلوگیری از اسیب های اجتماعی
haqiqatezendegi.blogfa.com/
Translate this page
جلوگیری از اسیب های اجتماعی - haqiqatezendegi.blogfa.com - [جلوگیری از اسیب های اجتماعی. ... و با کوچک‌ترین غفلت و ناآگای والدین، راه را برای انواع انحرافات اخلا‌قی- فرهنگی ... دشوارترین دوران حیات انسان از نظر تربیتی دوره نوجوانی است. ..... هدف ازتدوین این مقاله، بررسی دین ونقش آن درکاهش آسیب‌های روانی، اجتماعی، دینی دانش ...
دانلود پایان نامه - پایان نامه
thesis22.mihanblog.com/post/14
Translate this page
Aug 25, 2015 - پایان نامه های زیر به صورت آماده و با فرمت WORD موجود است. برای خرید هر یک از ... 1- «اثربخشی آموزش دلگرم سازی شوانكر بر سلامت روانی و رضایت زناشویی همسران جانبازان شهر تهران». 2- بررسی .... 90- بررسی میزان بکارگیری روش های تربیت دینی نوجوانان از منظر نهج البلاغه در کتب دینی مقطع راهنمایی. 91- بررسی ...
تربيت ديني ويژ‌ه‌ي نوجوانان 12 تا 18 سال - پژوهه دين - سايت معاونت ...
www.pajohe.ir/articles/categories/search/554/
Translate this page
يكي از جنبه‌هاي تربيت انسان،توجه به پرورش و تربيت ديني اوست. ... «تربيت ديني» نوجوانان پرداخته‌ايم و تا حد امكان سعي كرده‌ايم اصول و روش ‌هاي آن را متذكر شويم. ... را در حوزه مشاوره و راهنمايي برايمان ترسيم نمودند كمال تشكر و امتنان را نمايم. ... عملى از نظر اسلام ارزشمند است كه ناشى از ايمان راسخ به اصول دين و ارزش هاى مذهبى باشد.
دکتر ستار باقری - امور تربیتی و نیازها و چالش های جدید
sattarby.blogfa.com/post-42.aspx
Translate this page
1- عدم کتاب های پرمحتوای پرورشی از سطوح ابتدایی تا دبیرستان ... 9- تهیه ی مجله ی مخصوص کودک، نوجوان و جوان به صورت مجزا به گونه ای که مسائل تربیتی راهنمایی ها، مشاوره با کد .... محتاج بررسی و تجزیه و تحلیل است و علت یابی هر رفتار روش هدایتی خاص خود را ... انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس و دانش آموزان.
دانلود کتب فرهنگی مذهبی
books1.blogfa.com/
Translate this page
دانلود کتب فرهنگی مذهبی - وبلاگی جهت دانلود کتب مذهبی - فرهنگی. ... نسخه 1 شامل 5 کتاب بوده و در نسخه 1.0.1 امکان دریافت 23 کتاب رایگان از سرور مرکز وجود دارد ... تلفن های هوشمند، امکان استفاده از محتوای مرکز روی این دستگاه ها ضروری به نظر می رسید ... نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران همیشه همراه، راه توسعه این نرم افزار را ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,321
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,684
  • بازدید ماه : 3,684
  • بازدید سال : 137,847
  • بازدید کلی : 2,646,394