loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 178 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

حقوق شهروندی در جهان امروز

حقوق شهروندی در جهان امروز دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 24 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

بیشتر دولتهای ملی در اثر کوششهای پادشاهانی که به گونه ای موفقیت آمیز قدرت هرچه بیشتر را در دست خود متمرکز ساختند به صورت نظامهای سیاسی متمرکز و کارآمد درآمدند

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

حقوق شهروندی در جهان امروز

 

مقدمه

بیشتر دولتهای ملی در اثر کوششهای پادشاهانی که به گونه ای موفقیت آمیز قدرت هرچه بیشتر را در دست خود متمرکز ساختند به صورت نظامهای سیاسی متمرکز و کارآمد درآمدند.

دولت دارای حاکمیت در آغاز دولتی نبود که شهروندان از حقوق مشارکت سیاسی برخوردار باشد این حقوق تا اندازه زیادی از طریق مبارزاتی که قدرت شاهان را محدود کرده یا عملاً آنان را برانداختند - گاهی از راه انقلاب، مانند موارد فرانسه یا ایلات متحده - کسب گردیدند.

تی اچ مارشال سه نوع      در ارتباط با رشد شهروندی تشخیص داده است.

Marshall , 1973)) حقوق مدنی به حقوق فرد در قانون اطلاق می شوند. این حقوق شامل امتیازاتی است که بسیاری از ما آنها را امروز بدیهی می دانیم اما به دست آوردن آنها زمانی دراز طول کشید او به هیچ وجه در همه کشورها شناخته نشد.حقوق مدنی شامل آزادی افراد برای زندگی در هر جایی که انتخاب می کنند، آزادی بیان و مذهب، حق مالکیت و حق دادرسی یکسان در برابر قانون است این حقوق در بیشتر کشورهای اروپایی تا اویل قرن نوزدهم به طور کامل برقرار گردیده بود.

 حتی در جاهایی که بطور کلی این حقوق کسب گردی، بعضی از گروهها از آن

مستثنی نمی شدند. 1 اگرچه قانون اساسی این گونه حقوق را قبل از آنکه بیشتر کشورهای اروپایی به دست آوردند به آمریکاییان داده بود اما سیاهان مستثنی گردیده بودند. حتی بعد از جنگ داخلی هنگامی که رسماً این حقوق به سیاهان داده شد، آنها قادر به اعمال آن نبودند.

دومین نوع حقوق شهروندی حقوق سیاسی است.

به ویژه حق شرکت در انتخابات و انتخاب شدن این حقوق نیز به آسانی و به سرعت به دست نیامد.

جز در ایالات متحده، دستیابی به حق رأی کامل حتی برای همه مردان پدیده نسبتاً جدیدی است و به ناچار می بایست با مبارزه در برابر حکومتهایی که مایل به تصدیق حق رأی همگانی نبودند به دست آید. در بیشتر کشورهای اروپایی، در آغاز حق رأی محدود به شهروندان مردی بود که مالک میزان معینی دارایی بودند. و حق رأی بگونه ای مؤثر به اقلیتی ثروتمند محدود می گردید. نه تنها زنان، بلکه اکثریت جمعیت مرد از حق رأی محروم بودند.

حق رأی همگانی برای مردان اکثراً در سالهای نخستین قرن حاضر به دست آمد. زنان ناچار گردیدند مدت زیادی انتظار بکشند، در بیشتر کشورهای غربی حق رأی برای زنان تا اندازه ای در نتیجه مبارزات جنبشهای زنان و تا حدی در اثر بسیج زنان در

1- جامعه شناسی - آنتونی گیدنز

اقتصاد رسمی در طی جنگ جهانی اول کسب گردید در حالی که در اروپا مردم حقوق قانونی و سیاسی کسب می کردند در بسیاری از نقاط دیگر جهان استعمار در حال پیشرفت بود. ملل مستعمره تقریباً بدون استثنا از حقوق شهروندی کامل در دولتهای ما در رژیم های استعماری ( و معمولاً در درون خود دولتهای استعمار نیز) محروم بودند. آن ملتهایی که برده نشده بودند از نظر اداره کنندگان سفید پوست ابتدایی تر از آن بودند که بتوان به آنها اجازه مشارکت در حکومت داد.

امکان مساوی در نظر گرفتن آنها با اجتماعات مهاجران سفید پوست حتی به تصور نیز درنمی آمد. اکثریت جمعیت تنها با از میان رفتن استعماردر قرن بیستم حقوق قانونی و سیاسی بدست آورد. سومین نوع حقوق شهروندی که مارشال تشخیص می دهد حقوق اجتماعی است. این حقوق به حق طبیعی هر فرد برای بهره مند شدن از یک حداقل استاندارد رفاه اقتصادی و امنیت مربوط می شود این حقوق شامل حقوقی مانند مزایای بهداشتی و درمانی، تأمین اجتماعی در صورت بیکاری، و تعیین حداقل سطح دستمزد است.

به سخن دیگر، حقوق اجتماعی به خدمات رفاهی مربوط می شود اگرچه در بعضی کشورها، مانند آلمان قرن نوزدهم، انواع مختلف مزایای رفاهی قبل از اینکه حقوق قانونی و سیاسی به طور کامل برقرار شوند، معمول گردیده بود، ولی در بیشتر جوامع اجتماعی آخرین حقوقی بوده است که پدید آمد.

علت این امر آن است که دستیابی به حقوق مدنی به ویژه حقوق سیاسی معمولاً اساس مبارزه برای کسب حقوق اجتماعی بوده است. حقوق اجتماعی تا اندازه زیادی در نتیجه نیروی سیاسی ای که گروهها یا طبقات فقیرتر توانسته اند از طریق بدست آوردن حق رأی کسب کنند برقرار گردیده است. گسترش حقوق اجتماعی، اساس آن چیزی است که دولت رفاه نامیده شده، دولتی که تنها از جنگ جهانی دوم به بعد در جوامع غربی پاگرفته است.

دولت رفاه در جایی وجود دارد که سازمانهای حکومتی برای کسانی که توانایی تأمین زندگی خود را به قدرکافی از طریق اشغال مفید ندارند - بیکاران، بیماران، از کار افتادگان و پیران - مزایای مادی فراهم می کنند. شالوده های دولت رفاه در بریتانیا در دهه 1930 تا اندازه زیادی در نتیجه سیاستهای حکومت غرب کارگر که بلافاصله بعد از جنگ انتخاب گردید بنیان نهاده شد ( Ashford - 1987 ) همه کشورهای غربی امروز خدمات رفاهی گسترده ای دارند، از سوی دیگر، در بسیاری از کشورهای فقیرتر جهان این مزایا تقریباً وجود ندارند.

یک قانون ساده در مورد تمام انسانها صادق است و یک نقطه مشترک در همه ما وجود دارد و آن اولویت منافع فردی به منافع دیگران است. و هرگاه کسی از پایین ترین تا بالاترین درجه در هر سمت و مقامی قرار گیرد این قانون راههای کسب منافع شخصی را به انسانها نشان می دهد.

در عصر حاضر که تمام مردم جهان در مجموعه هایی به نام کشور دور هم جمع شده اند و هرکدامشان تابع دولت کشورشان هستند و البته فرق هایی میان دولتهای جهان در نوع حکومت و اجرای قوانین خاص خودشان وجود دارد. مقامات و مسئولین حکومتی در هر جای دنیا و با هر مکتب و مرام سیاسی و دینی دارای قدرتی تحریف شده خود هستند و چون انسانها هستند مسئول قانون ابتدای نوشته می شوند و امکان سوء استفاده از مقامشان وجود دارد پس تنها چیزی که باعث نظم و جلوگیری از سوء استفاده آنها می شود قوانین است.

و این مسلم است که قوانین در هر کشوری موجود است ولی نظارت بر اجرای آن در همه کشورها یکی نیست. در همه دولتهای دنیا دولت سعی می کند به نفع خود و افزایش قدرت خود و به ضرر مردم قوانین را زیر پا گذاشته یا قوانین جدید تصویب کنند و در کشورهای در حال توسعه عدم آگاهی مردم از حقوق خود این عدم آگاهی از حقوق تشدید کننده خواهد بود. بخصوص در فرهنگ ایران که دارای حکومتهای دیکتاتوری در تمام طول تاریخ خود بوده و همواره مردم به عنوان دارائی پادشاه به حساب می آمدند و اختیار و آزادی نداشتند. حقوقی وجود نداشت و در طول زمان این فکر در فرهنگ مردم نسبت به حکومت رسوخ کرد که زورشان به آن نمی رسد پس برای حداقل در امان ماندن جان و مال بهتر است در مقابل قدرت طلبی آن سکوت کنند. 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : حقوق شهروندی در جهان امروز , حقوق شهروندی , جهان امروز , حقوق شهروندی در جهان امروز , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 3,180,000 results (0.41 seconds)
Search Results
مقاله:حقوق شهروندی در جهان امروز | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دكتر حسابی
edu-hesabi.ir/محصول-6398-مقالهحقوق-شهروندی-در-جها...
Translate this page
Jul 19, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*. فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت). تعداد صفحه:29. فهرست و توضيحات: مقدمه. حقوق شهروندی در جهان ...
حقوق شهروندی در جهان امروز - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-حقوق-شهروندی-در-جهان-ا...
Translate this page
حقوق شهروندی در جهان امروز دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc ... Aug 3, 2016 - نظریه اسلام در باب حقوق بشر باید متناسب با ادبیات امروز به دنیا ...
حقوق شهروندی در جهان امروز
maghalenab.rozblog.com/.../-حقوق-شهروندی-در-جهان-ام...
Translate this page
4 days ago - حقوق شهروندی در جهان امروز دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 9 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ... filedanesh.ir/تحقیق-در-مورد-حقوق-شهروندی-در-جهان-امر-3/
حقوق شهروندی در جهان امروز » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی
mihandocs.com/6713-حقوق-شهروندی-در-جهان-امروز.html
Translate this page
عنوان مقاله : حقوق شهروندی در جهان امروز ... این حقوق شامل امتیازاتی است که بسیاری از ما آنها را امروز بدیهی می دانیم اما به دست آوردن آنها زمانی دراز طول ... 3-حقوق قضایی.
دانلود از اسپید فایل - تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز - اسپید ...
speadfile.ir › علوم انسانی
Translate this page
5 days ago - دانلود از اسپید فایل – تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز ... در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز. amirsajjad 3 روز ago علوم انسانی 1 بازدید ...
[DOC]ارتباط حقوق بشر و حقوق شهروندي
haghgostar.ir/.../حقوق-شهروندی/.../393_93e1c1a0874c...
Translate this page
حقوق شهروندي از مباحث مهم هر نظام حقوقي است و حقوق بشر كه ناشي از كرامت ذاتي انسان و عام ... و صدور منشور كبير يا ماگناكارتا بودكه اين منشور نقطه عطفي در تحولات سياسي و ... لازم به ذكر است كه مفهوم شهروندي در جهان امروز از جهات مختلف مورد تهديد قرار ...
[PDF]ﺣﻘﻮق ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻓﺮاﻣﻠﻲ - پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی - حق گستر
haghgostar.ir/.../حقوق-شهروندی/.../394_e83b9e1e2c3d...
Translate this page
ﺣﻘﻮق ﺷﻬﺮوﻧﺪي از ﻣﺒﺎﺣﺚ ﻣﻬﻢ ﻫﺮ ﻧﻈﺎم ﺣﻘﻮﻗﻲ اﺳﺖ و ﺣﻘﻮق ﺑﺸﺮ ﻛﻪ ﻧﺎﺷﻲ .... ﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮﭼﻤﺸﻪ. ﻫﺎي ﻛﻨﻮﻧﻲ ﺣﻘﻮق ﺷﻬﺮوﻧﺪي اﺳـﺖ. 3. ﻻزم ﺑﻪ ذﻛﺮ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻔﻬﻮم ﺷﻬﺮوﻧﺪي در ﺟﻬﺎن اﻣﺮوز از ﺟﻬﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻮرد ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻗـﺮار ...
[PDF]حقوق شهروندي با تأکيد بر قانون اساسي جمهوري اسالمي ايران
www.ensani.ir/storage/.../20120325162311-1073-46....
Translate this page
3. رهیافت انقالب اسالمی. سال سوم، شماره 8، بهار 1388. صفحه 3 تا 18. حقوق شهروندي .... هرچند مفهوم “حقوق شهروندي” مفهوم و پديده اي جديد در جهان معاصر محسوب مي شود.
حقوق شهروندی در جهان امروز - ایران دانشجو - هفت بلاگ
irandaneshjoo.7blog.ir/post/83
Translate this page
Jul 30, 2016 - کاربرگرامی شما به منظور دریافت حقوق شهروندی در جهان امروز وارد این صفحه شده اید ... بازدید امروز : 3. بازدید دیروز : 10. بازدید این هفته : 13.
حقوق شهروندی در جهان امروز - اچ پلاس
hplas.ir/blog/2016/08/.../حقوق-شهروندی-در-جهان-امروز/
Translate this page
Aug 9, 2016 - حقوق شهروندی در جهان امروز دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 24 کیلوبایت تعداد صفحات ... 3- نفر سوم: 60,000 تومان
علوم اجتماعي - حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
www.hagh406.blogfa.com/post-3.aspx
Translate this page
کلید واژه ها: شهروند ، رعیت ، حقوق شهروندی ، حقوق مدنی ،حقوق سیاسی، حقوق اجتماعی ... ما تنها هنگامي ماهيت متمايز جهان امروز را مي توانيم درك كنيم كه بتوانيم آن را با گذشته ... 3.حقوق اجتماعی ؛ این حقوق به حق طبیعی هر فرد برای بهره مند شدن از یک حداقل ...
پایان نامه در مورد حقوق شهروندی + نمونه حاضر
citizenship-rights-2-1-3.mizbanblog.com/
Translate this page
2 days ago - 21 hours ago - دانلود از توتال فایلز – مقاله حقوق شهروندی در جهان امروز . ... 2-3-5) حقوق شهروندی در میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی. پایان نامه ...
[DOC]دریافت فایل درآمدی بر حقوق شهروندی
azargh.farhang.gov.ir/ershad.../229641_orig.docx
Translate this page
براساس موازین حقوق شهروندی ویژگی های یک شهروند مطلوب را در 3 حوزه دانش،نگرش و .... برخی صاحب نظران ايران باستان را پايه گذار حقوق شهروندى در جهان دانسته اند.
تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز - فایل دانش
filedanesh.ir/تحقیق-در-مورد-حقوق-شهروندی-در-جهان-ام...
Translate this page
Aug 4, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه: ۳۱ فهرست مطالب ندارد. مقدمه بیشتر دولتهای ملی در ...
مقاله حقوق شهروندی در جهان امروز - کمپ ایران - Like
campiran.ir/project-23608-مقاله-حقوق-شهروندی-در-جها... - Translate this page
صفحه اصلی اخبار مقاله حقوق شهروندی در جهان امروز. مقاله حقوق شهروندی در جهان امروز. میثم شکوریفروردین ۳۰, ۱۳۹۵ 0. Like. مقاله. تعداد صفحات :۲۹. مقدمه. حقوق شهروندی در ...
تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز - فور فایل
4file.host › فایل ها › علوم انسانی › حقوق
Translate this page
Jun 8, 2016 - تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز. 3 هفته پیش حقوق, علوم انسانی, فایل ها ... تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز. لينک پرداخت و دانلود ...
فرهنگ امروز
farhangemrooz.com/
Translate this page
محور بنیادی جهان لینچ شامل تنش میان ورطه ژرفای «زنانه» و سطح بیرونی صافِ نظم .... گزارشی از سخنرانی محمدرضا بهشتی در درس‌گفتار «حقوق شهروندی؛ جستاری در ...
حقوق شهروندی - شهرداری تهران
www.tehran.ir/Default.aspx?tabid=86
Translate this page
حقوق شهروندی. ... 3- آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه، در تمام سطوح و تسهیل و تعلیم آموزش عالی». ج) قوانین تنبیهی: با توجه به ماهیت انجام فعالیت‌های ...
دانلود پایان نامه درباره حقوق شهروندی – لینک مستقیم
citizenship-rights-2-2-1.dibablog.com/
Translate this page
2 days ago - Aug 3, 2016 - دانلود پایان نامه رابطه بین جنسیت و رفتار شهروندی سازمانی ... دانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع حقوق شهروندی در جهان امروز - 0ll0
حقوق شهروندي در سيره ي نبوي و در حقوق ايران
lalejincity.ir/.../ArticlesView.aspx?TabID...
Translate this page
(3) تابعيت بر جنبه ي بين المللي تأکيد دارد و شهروندي شمول حقوق داخلي را مورد ... و همگاني تري از شهروندي ظهور کرده است که اصول آن بر اساس شخصيت جهاني و جهان شمول شخص ... بر خلاف حقوق امروز که تابعيت به معني پيروي از دولت معيار است، از ديدگاه ...
حقوق شهروندی در جهان امروز | بلاگ ریدر - x
jadidtarinsite.blogread.xyz/page-89491.html
Translate this page
حقوق شهروندی در جهان امروز. مقدمه. بیشتر دولتهای ملی در اثر کوششهای پادشاهانی که به گونه ای موفقیت آمیز قدرت هرچه بیشتر را در دست خود متمرکز ساختند به صورت ...
تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز – سولو فایل
solofile.ir/?p=50775
Translate this page
Jul 26, 2016 - تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز. توسط admin ... انواع حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران ... Yendif Video Share Pro 1.2.3 0 ...
حقوق شهروندی درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
khanik.ir/index.php/article/37-civilrighirs.html
Translate this page
Feb 23, 2010 - کلید واژه ها: شهروند ، رعیت ، حقوق شهروندی ، حقوق مدنی ،حقوق سیاسی، حقوق اجتماعی ... ما تنها هنگامي ماهيت متمايز جهان امروز را مي توانيم درك كنيم كه بتوانيم آن را ... 3.حقوق اجتماعی ؛[13] این حقوق به حق طبیعی هر فرد برای بهره مند شدن از ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
شبکه NBC: هرکول ایرانی ثابت می‌کند هنوز قوی ترین مرد جهان است .... کشته شدن 3 تکفیری در درگیری مسلحانه در کرمانشاه ... الهام امین‌‌زاده در نشست هم‌اندیشی حقوق شهروندی که صبح امروز در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد در خصوص ...
حقوق شهروندی خدمت‌رسانی شایسته به مردم است - خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/...3/445559-حقوق-شهروندی-خدمت-ر...
Translate this page
3 days ago - ... در نشست هم اندیشی حقوق شهروندی در گذشته، حال و آینده که صبح امروز یکشنبه در ساختمان ... امین زاده با بیان اینکه نقش دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی نقشی ستادی است ... احترام به حقوق شهروندی را در جهان نهادینه کنیم اما متاسفانه در فضای نقد ونقادی گاهی به ... عبدولی 3-2 باسکی؛ در حال پیگیری / برنا.
موتور جستجوی قطره
www.ghatreh.com/
Translate this page
شبکه های خبری جهان عرب شامگاه سه شنبه گزارش دادند که وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش . ... 23 مدال، 3 نقره و 2 برنز در چهار دوره المپیک رکوردی است که بعید است کسی بتواند به ..... به گزارش جماران، محمدجواد ظریف با اشاره به حضور در نشست امروز -سه شنبه- .... برشکار ماهر و نیمه ماهرکابینت با حقوق عالی (شرق تهران) (فوری) نیازمندیم ...
حقوق شهروندی به گفتمان غالب در حکومت تبدیل شده - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=حقوق+شهروندی+به...
Translate this page
خبرگزاری ایرنا: الهام امین زاده دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: عدم رعایت انضباط و ... 1-7-2016 استان ها تنسیم نیوز، استانها 3 ... هدف حفظ کرامت انسان توصیف کرد و گفت، این موضوع در جهان امروز به ابزار سیاسی در دست قدرت های بزرگ.
تاریخ جهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../تاریخ_جها...
Translate this pagePersian Wikipedia
در هزاره پنجم پیش از میلاد مسیح اولین تمدن جهان، تمدن جیرفت، در حوزه هلیل رود در ..... مدرنیتهٔ سیاسی: که در قالب مفهوم مدرن از دموکراسی و حقوق شهروندی شکل می‌گیرد.
حقوق و تکالیف شهروندی
pazhoheshkade.blogfa.com/
Translate this page
امروزه برای رعایت حقوق شهروندی نیاز به همکاری هر چه بیشتر خود شهروندان و مردم محله است. .... ازجمله دلمشغولی‌های برنامه‌ریزان و سیاستگذاران تعلیم و تربیت کشورهای جهان به .... 3-محاكم و دادسراها مكلفند حق دفاع متهمان و مشتكي عنهم را رعايت كرده و فرصت ..... به ديروز و امروز نبوده و نيست و مواردي مانند حقوق کارگر و کارفرما يا حقوق تجارت و ...
پایان نامه با عنوان بررسي تاثير توانمندسازي ضابطين در رعايت حقوق ...
arshadha.ir/پایان-نامه-با-عنوان-بررسي-تاثير-توانمن/
Translate this page
Jan 26, 2016 - امروزه رعایت حقوق متهمین یکی از مباحث بسیار مهم حقوق شهروندی است. ... قانون گذار به حقوق متهمان و بویژه موقعیت خاص ایران اسلامی در جهان امروز، ضابطین .... 3- نقض حقوق متهمین توسط ضابطین چه مجازات های قانونی را در پی خواهد داشت؟
سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK
www.tabnak.ir/
Translate this page
پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان|اخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار ... روزنامه های اصلاح طلب امروز موضوع حصر را در کانون توجه خود قرار داده اند. ..... ها و زندانیان را در سراسر کشور بررسی کنند و پس از آن حداقل 2 یا 3 بار لیستی از زندانیان که .... در گفت و گوی تابناک با دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی ...
الماسی/حقوقی - مطالب جزوه درس حقوق شهروندی
sak3.mihanblog.com/post/category/3
Translate this page
Dec 21, 2015 - 3- مشخص کردن گستره حقوقی، حقوق شهروندی : مشخص کردن ..... در جهان امروز كمتر كشوری است كه نظام حقوقی اش میان قوانین درجات برقرار نكرده باشد.
3 - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?page=3&q=شهروندی...
Translate this page
از موضوعات مهم و اساسی که در جهان امروز مورد نظر جامعه ی بشری بوده و مباحث ... امروزه با طرح حقوق شهروندی در جهان و ایران تأثیر کمیته ویژه‌ای در دادگستری ایران برای ...
آنا | ظریف: توجه به حوزه حقوق بشر از اجزای قدرت درونی کشور است
www.ana.ir › اجتماعی › انتظامی و قضایی
Translate this page
May 16, 2016 - نشست هم‌اندیشی نقش دادسرا در حفظ حقوق متهمان و حقوق شهروندی؛ ... تحولات بنیادین شده است که لازمه کنش‌گری در جهان امروز فهم درست و دقیقی از این تحولات است. .... پاسخ آموزش و پرورش به 3 اعتراض اصلی درباره هدایت تحصیلی.
جریان افراط‌گرایی و تروریسم بزرگ‌ترین تهدید امنیتی جهان امروز است ...
www.ilna.ir/...3/373316-...
Translate this pageIranian Labour News Agency
May 21, 2016 - مورای مک‌کالی، وزیر امور خارجه نیوزیلند امروز با علی شمخانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حقوق بشر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
www.mehrnews.com/.../حقوق+بش...
Translate this pageMehr News Agency
ششمین نشست علمی تخصصی حقوق شهروندی با موصوع حقوق شهروندی در اسلام و .... وزارت امور خارجه گفت: سوءاستفاده از حقوق بشر، یکی از چالش‌های جهان امروز است.
اخبار روز - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
Translate this page
داغ ترین و جدیدترین اخبار روز، لحظه به لحظه از مهم ترین رویدادهای ایران و جهان بصورت 24 ساعته. ... دکتر نائبی- اعجاز پیکر تراشی 3 بعدی (لیپوماتیک) .... امروز طبق اعلام قبلي سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليكي طي مراسمي، محموله بزرگ قاچاق كالا .... این بود که ایده «دولت شهروندمدار» را مطرح کرد و وعده انتشار منشور حقوق شهروندی داد.
تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز - فایل مفید
filemofid.ir/تحقیق-در-مورد-حقوق-شهروندی-در-جهان-امر...
Translate this page
Jul 12, 2016 - تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز ... شهروندی در جهان امروز مقدمه انواع حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران حقوق سیاسی ... نمونه سوالات شیمی 3 ( سوم دبیرستان ) · تحقیق در موردآزمایش قانون اهم · مقاله در مورد ریشه گیاه ...
فروش فایل تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز - آقای فایل
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
Jul 3, 2016 - فروش فایل تحقیق در مورد حقوق شهروندی در جهان امروز ... حقوق فرهنگی نتیجه گیری مقدمه حقوق شهروندی در جهان امروز بیشتر دولتهای ملی ... 3 دقیقه ago ...
دولت الکترونیک و صیانت از حقوق شهروندی - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/456691/.../firouzabadi - Translate this page
Sep 12, 2015 - حقوق شهروندی همه حق و حقوقی است که یک شهروند بر اساس عرف، اخلاق، منطق و قوانین و ... در جهان امروز دولت ها موظف اند خدمات را به صورت 7 در 24 ساعت ارائه نمايند (هر روز هفته و ... 3. تعامل میان دولت و شهروندان(Government to citizen (G2C))
اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، یا از روی ناآگاهی است یا ...
www.fardanews.com/.../اینکه-بگویند-فردای-دنیا-ف...
Translate this page
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در ... حقوق شهروندی نباید دستمایه بازی‌های تبلیغاتی شود ... عکس: نخستین هلیکوپتر جهان ...
صفحه ایران - BBC Persian - BBC.com
www.bbc.com/persian/iran
Translate this pageBBC
تازه ترین اخبار و گزارش ها درباره ایران، جهان، سیاست و اقتصاد، جامعه و فرهنگ، تماشای ... الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در حقوق شهروندی گفته است که ...
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
طبق آنچه که توکلی اعلام کرده، قبور 3 طبقه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که یک .... مخالفت با اشغالگری و پایبندی به سنت‌ها و آموزه‌های تورات از در تمام نقاط جهان مورد ... اگر نصرالله نبود اسرائیل امروز در جونیه (شهر مسیحی‌نشین در شمال بیروت) بود. ... به سایت دولت سر بزند و پیشنهاد دهد "حق حمام نرفتن" به حقوق شهروندی اضافه شود!
رسانه و شهروندی (3) - راسخون
rasekhoon.net › ... › رسانه و شهروندی (3)
Translate this page
بررسی انگاره ای جامعه شناسانه درباره تاثیر رسانه بر آموزش های شهروندی ... از این منظر شهروند ایرانی دو جهان متفاوت را تجربه کرده است و گذار از جهان قبلی به مثابة جهان ..... زمانی می توان از حقوق شهروندی صحبت کرد که مفهوم آن را با تمام وجوه و مشخصات آن .... شهروندان امروز در قالب کاربران رسانه های جدید به ابزارهای مختلفی دسترسی دارند که ...
[PDF]دریافت فایل
www.iranculture.org/UserFiles/.../Issue_Rahbord_Farhang_No12-13.pdf
Jan 23, 1974 - 3. مق االت الزاماً بايد مطابق با راهنماي تنظيم مقاالت فصلنامه. »راهبرد فرهنگ« ... ISC»راهبرد فرهنگ« در پايگاه استنادي علوم جهان اسالم ). قيمت: 20000 .... »معرفتي«اند، مانند موضوعِ »فلسفه علم فيزيك«، »فلسفه علم حقوق« و »فلسفه وحي« يا از. جنس امور ...... به جاي مانده در جهان امروز، تفاوت بنيادي دارند. به طور مثال: از ...
درباره ما - ستاد حقوق بشر
www.humanrights-iran.ir/page-about.aspx
Translate this page
در این راستا ستاد حقوق بشر براساس نیاز جامعه و ضرورت تبیین مسائل حقوق بشری و دفاع قانونمند از حقوق مردم و حقوق شهروندی در داخل و مجامع بین المللی سامان یافت. با آغاز دور ... موضوع "حقوق بشر" در جهان امروز یکی از محورهای مهم به جهت اقدامات گوناگون بین المللی است. ... 3- همکاری با نهادها و مراکز آموزشی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور.
حقوق آشپز - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=حقوق%20آشپز&page=3
Translate this page
درخواست ستاد حقوق بشر برای توجه ویژه به حقوق شهروندی در برنامه ششم ... می خواهند از حقوق بشر استفاده کنند، گفت: متاسفانه سوءاستفاده از حقوق بشر یکی از چالش هایی است که جهان امروز با آن مواجه است. ... 3-2-2016 بین الملل باشگاه خبرنگاران 11.
مشکل امروز کشور ما بزک کردن آمریکایی ها است/ لزوم فعالیت بیشتر ...
www.lorestankhabar.com/...3/75793-مشکل-امروز-کش...
Translate this page
Jul 2, 2016 - مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: مشکل امروز ما در داخل کشور ... *علت این که آمریکایی ها حقوق بشر را روی ترازوی ثروت و قدرت وزن می کننند چیست؟ .... بیشتری را داشته باشد و رسانه های مستقل در جهان به آن واکنش نشان دهند. ... اسلامی، برخورداری ملت از حقوق شهروندی را در دنیا خوب منعکس بکنیم.
حقوق شهروندي و رسانه - انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ارومیه
rapu.blogfa.com/post/6
Translate this page
3.آشناسازی دانشجویان با نحوه تست زنی پایان ترم 4.برگزاری کلاسهای تقوتی و ... از عصر روشنگري به بعد، جامعه بشري به تعريف جديدي از انسان و جهان پرداخت. ... حقوق شهروندي از مباحث مهم هر نظام حقوقي است كه ناشي از كرامت ذاتي انسان و عام الشمول است. .... رسانه هاي موجود در جامعه امروز ايران به نوعي توانسته اند پل ارتباطي ميان شهروندان ...
دادستان تهران: امروز حقوق بشر در دنیا تبعیض آمیز اعمال می‌شود/ پیشنهاد ...
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
May 16, 2016 - جعفری دولت آبادی با بیان اینکه امروز حقوق بشر در دنیا تبعیض آمیز اعمال ... دادسرا در حفظ حقوق متهمان و حقوق شهروندی بر پیشنهاد تشکیل کارگروه ... ایران خودرو: تولید 3 خودروی جدید مشترک با سوزوکی/ قرارداد با بنز تا 2 ماه دیگر.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 923
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,286
  • بازدید ماه : 3,286
  • بازدید سال : 137,449
  • بازدید کلی : 2,645,996