loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 374 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

شورای امنیت و صلح جهانی

شورای امنیت و صلح جهانی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 48 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 64

وقتی كه در جهان اختلاف و یا بحرانی به وجود می آید و در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر اعضای دائم شورای امنیت در استقرار آرامش تاثیری عمده دارد

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

شورای امنیت و صلح جهانی

 

مقدمه

وقتی كه در جهان اختلاف و یا بحرانی به وجود می آید و در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر اعضای دائم شورای امنیت در استقرار آرامش تاثیری عمده دارد. اقدامات شورا در این زمینه اساس نظام منشور را تشكیل میدهد؛ به صورتی كه مقررات دیگر ، حتی مقررات مربوط به خلع سلاح و حمل مسالمت آمیز اختلاف بین المللی، تحت الشعاع آن قرار دارد . با این حال ، تعارض منافع قدرتهای بزرگ و در نتیجه عدم هماهنگی آنها در رفع موانع صلح از یك سو، و جامع نبوده مقررات منشور از سوی دیگر ، گاه نظام منشور را مختل می سازد و به همین جهت ، عملیات مربوط به حفظ صلح عملاً تابع اصولی دیگر می گردد.

به طور كلی ، كشورهای عضوسازمان به موجب مقررات منشور موظف اند اختلافشان را از طریق مسالمت آمیز فیصله دهند ( فصل ششم ).

این اصل كه در بند 3 از ماده 2 به صراحت خاطرنشان گردیده در ماده 33 به تفصیل بیان شده است به موجب این ماده طرفین هر اختلافی كه ادامه اش ممكن است صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره افكند باید قبل از هر اقدامی ، اختلاف خود را از طریق مذاكره ، میانجیگری ، سازش ، داوری ، رسیدگی قضایی و توسل به نهادهای منطقه ای یا سایر وسایل مسالمت آمیر حل نمایند. بدیهی است در این قبیل موارد ، همانطور كه خود ماده 33 هم متذكر شده است ، كشورها در انتخاب راه حل آزادی عمل دارند و شورا نمی تواند راه حل بخصوصی را به طرفین تحمیل نماید. با این وصف ، شورای امنیت وظیفه دارد بررسی كند كه آیا اساساً اختلافی به وجود آمده است یا نه، و در صورتی كه وجود اختلاف یا بحران محقق باشد، باید معین كند كه اختلاف یا بحران مذكور تا چه حد صلح جهانی را تهدید می كند.

(ماده 34 ).

شورای امنیت در این گونه موارد ، براساس شكایت یكی از اعضا و یا حتی كشوری كه عضو سازمان ملل نیست و ظرف اختلاف قرار گرفته است به رسیدگی می پردازد ؛ البته به شرط آنكه كشور غیر عضو تمامی تعهدات مربوط به حل مسالمت آمیز اختلافات را بپذیرد ( ماده 35 ) بند 2 از ماده 33 و بند 1 از ماده 36 مداخله شورای امنیت را در حل اختلافات به موارد زیر بسط داده است :

1 ـ دعوت از كشورها برای پایان دادن به اختلافات از طریق مسالمت آمیز؛

2 ـ توصیه شیوه های مناسب برای حل اختلافات

شورای امنیت در انتخاب و توصیه شیوه های مناسب محدودیتی ندارد، به شرط آنكه روشهایی را كه طرفین اختلاف قبلاً برای تصفیه اختلافشان پذیرفته اند، مورد توجه قرار دهد و این مساله را در نظر گیرد كه اختلافات حقوقی باید به طور كلی با رضایت طرفین دیوان بین المللی دادگستری ارجاع گردد (بندهای 2 و 3 از ماده 36 ).

هنگامی كه طرفین دعوی هر دو ، شكایت خود را در شورا مطرح كردند، شورا می تواند راه حلی جهت فیصله دعوی به طرفین پیشنهاد نماید. پیشنهاد شورا در این زمینه توصیه نامه ای عادی محسوب میشود؛ بنابراین اگر طرفین دعوی نظر شورا را نپذیرد و بن بستی در حل قضیه به وجود آید شورای امنیت می تواند با استفاده از مقررات فصل هفتم ، مساله را مورد شورا امنیت می تواند با استفاده از مقررات هفتم ، مساله را مورد بررسی قرار دهد.

فصل هفتم منشور، اساس كار واقعی شورا به شمار می آید ، زیرا شورا می تواند با توسل به مقررات این فصل ابتدا بررسی نماید كه آیا :

1 ـ صلح مورد تهدید قرا رگرفته،

2 ـ صلح نقض شده ،

3 ـ تجاوزی صورت گرفته است؟

و پس از آنكه وقوع چنین مواردی برایش محرز گردیده اختیار دارد توصیه نامه ای ساده صادر كند، با برعكس ، اقداماتی قهری مقرر نماید و یا اینكه اصولاً به اقدامی بینابین بسنده كند ودستوری موقت صادر نماید.

صدور توصیه نامه ، حكم به اقدامات قهری و صدور دستور موقت همه به لحاظ آن است كه شورای امنیت ركن صالح سیاسی برای تشخیص و حل اختلافات بین المللی و در نتیجه حفظ صلح و آرامش در جهان است، اما از آنجایی كه اعضای دائم شورای امنیت در تصمیم گیری از حقی ممتاز برخورداند و این حق در ماهیت مقررات منشور تاثیر می گذارد، باید دید كه شورا در قبال مقررات منشور چه وظیفه ای دارد و چگونه عمل می كند (قسمت اول ).

اقدامات شورا قاعدتاً مبتنی بر یك سلسله قواعد و مقرراتی است كه شورا را در انجام وظایفش قادر می سازد بنابراین ابتدا شورا باید خطر را شناسایی كند، آنگاه درصدد دفع آن برآید. وسایل و ابزاشناسایی خطر و متناسب بودن آنها با نوع خطر و بحران نیز مساله ای است كه درك ماهیت آن در چارچوب مقررات موضوعه بین المللی چندان آسان نیست ، چنانچه شورا در استفاده از این وسایل گاه راه افراط پیموده و گاه به لحاظ سیاسی از آن چشم پوشیده است (قسمت دوم ).

حال اگر فرض كنیم كه شورای امنیت با استفاده از وسایل ممكن خطر را دریافته است ، باید دید كه آن خطر تا چه میزان امنیت جهانی را مختل ساخته است؛ زیرا میزان اهمیت خطر در نوع اقداماتی كه شورا برده حدود این خطرات را به طور كلی روشن كرده است بررسی دقیق این مفاهیم و تناسب خطر با اقدامات شورای امنیت از اهمیت بسیاری برخوردار است كه ما در قسمت سوم این مقاله كه به تناسب موضوع سه بخش نسبتاً مفصل تقسیم شده است به آن خواهیم پرداخت تا اینكه زمینه استدراكی علمی فراهم آید.

حفظ صلح و امنیت جهانی

به موجب ماده 24 منشور ملل متحد ، مسئولیت اصلی حفظ صلح و امنیت جهانی به عهده شورای امنیت است. نویسندگان منشور با توجه با علل ناتوانی جامعه ملل در مقابه با آفت جنگ ، این بار وظیفه خیطر استقرار امنیت را به شورایی واگذار كردند كه در آن فاتحان جنگ جهانی (ایالات متحد آمریكا ، اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، انگلستان ، فرانسه) و چنین از امتیاز خاصی برخوردار بودند. به این ترتیب ماد 24 منشور پدید آمد و شورای امنیت با اختیاراتی وسیع مجری نظام امنیت مشترك شد و در مقام ركنی انتظامی مسئول استقرار نظم در جهان گردید.

شورای امنیت در چارچوب مقررات فصل ششم منشور در مقام میانجی و در چهارچوب مقررات فصل هفتم همچون مجری نظم عمل می نماید. و این در وقتی است كه نقض صلح، جهان را در معرض خطری جدی قرار داده باشد.

شورای امنیت در مقام مجری نظم ابتدا باید مطمئن شود كه صلح مورد تهدید قرار گرفته، موازین آن نقض شده و یا عمل تجاوزكارانه ای تحقق یافته است ؛ آنگاه براساس دلایلی كه به دست آورده است می تواند تدبیری موقت اتخاذ كند یا به اقدامی قهری دست بزند.

اقدامات موقت برای جلوگیری از وخامت اوضاع و احوال و عملیات قهری برای برپایی صلح در پهنه گیتی مقرر میشود در فرض نخست، شورای امنیت مصوبات خود را به شكل توصیه نامه و در فرض دوم به شكل احكام لازم الاجرا صادر می نماید، كه در این صورت ،كشورها به موجب ماده 25 منشور مكلف است به رعایت آن هستند.

ماده 25 منشور كه ماده كلیدی نظام امنیت بین المللی است با تصریح به اینكه « اعضای ملل متحده قبول می نماید كه تصمیمات شورای امنیت بر طبق منشور لازم الاجرا است» این نكته مهم را یادآورد شده است كشورها باید احكام این ركن اصلی سازمان را كه به نام همه آنها صادر میشود ، بپذیرد بنابراین همه اعضای سازمان ملل متحد ، به لحاظ آنكه منشور را تصویب كرده اند ، باید نتایج اجرای مقررات آن را نیز پذیرا باشند و بر احكام شورای امنیت صحه بگذارند. در این زمینه ، مقررات منشور از مقررات میثاق پیشرفته تر و جامع تر است. در میثاق آمده بود : « هرگاه یكی از اعضای جامعه به رغم تعهداتی كه به موجب مواد 12 و 13 و 15 به گردن گرفته است به جنگ توسل جوید، مثل این است كه با تمام اعضای جامعه وارد كارزار شده است در این صورت ، اعضای جامعه باید اولاً روابط تجاری و اقتصادی خود را با آن كشور بی درنگ قطع نمایند و ثانیاً از ایجاد هرگونه رابطه بین اتباع خود و اتباع كشوری كه نقض عهد كرده جلوگیری به عمل آورند و ثالثاً كلیه مراودات مالی و تجاری شخصی میان اتباع دولت خاطی و اتباع كشورهای دیگر را ، اعم از اینكه عضو جامعه باشند یا نباشند بر هم زنند…»البته مقررات این ماده ضمانت اجرا نداشت و در نتیجه ، هریك از اعضا جامعه می توانست ازاجرای تنبیهایی كه بر ضد كشورهای خاطی وضع شده بود ، خودداری كند؛ گواینكه كشورهای عضو جامعه ملل رسماً متعهد شده بودند وسایل عبور نیروهای نظامی مامور عملیات مشترك را از خاكشان فراهم آوردند. بنابراین تشخیص نقض عهد و وضع مقررات تنبیهی و انتخاب نوع مجازات به عهده كشورهای عضو بود و شورا در این قبیل موارد اختیاری نداشت. به همین دلیل مجمع عمومی جامعه ملل هم كه خود را با این رویه وفق داده بود نتوانست مانع تشنجات بین المللی شود، و  در نتیجه ، اختلافات كوچك به بحرانهای بزرگ مبدل شد و جنگ خانمانسوز دیگری عالم را فرا گرفت . به همین جهت، در گیرودار جنگ جهانی دوم متفقین بر آن شدند تا انجمنی محدود از قدرتهای بزرگ یا نظامی متمركز برای حفظ صلح و امنیت جهانی به وجود آوردند به دنبال همین اندیشه ، اینان در اعلامیه 30 اكتبر 1943 مسكو علناً ایجاد چنین نظامی را به كشورهای صلح دوست پیشنهاد كردند . این پینشهاد در سپتامبر 1944 به تصویب كمیته كارشناسان دمبارتن اكس رسید و نظام امنیت جمعی به وجود آمد مشكل عمده ای كه در این نظام وجود دارد ، شیوه تصمیم گیری اعضایی است كه مسئول حفظ امنیت جمعی شده اند؛ زیرا در شورای امنیت اعضای دائم از امتیاز خاصی برخوردارند كه در اصطلاح «حق وتو» نامیده میشود.

به موجب ماده 27 منشور هر عضو شورای امنیت یك رای دارد (بند 1 ) تصمیمات شورای امنیت در مورد آیین كار با رای نه عضو (بند 2 ) و در موارد دیگر با رای مثبت نه عضو كه شامل آراء تمام اعضای دائم باشد اتخاذ میگردد. این ماده كه بر تصویب آن كشورها در كنفرانس سانفرانسیسكو دیرزمانی به جدل پرداختند، سرانجام در كنفرانس یالتا به تصویب رسید. با این همه، امروز پس از گذشت چهل و چند سال باز اصلاح یا الغای آن سخن كشورهای كوچكی است كه از این نابرابری درنج اند.

پس از كنفرانس یالتا اتحاد شوروی و انگلستان در مورد اجرای قاعده اتفاق آراء اعضای دائم در فرضی كه یكی از آنها طرف اختلافی باشد كه در شورا مطرح است با یكدیگر اختلاف نظر داشتند تا اینكه ایالات متحد پیشنهاد جدیدی داد كه بنابر آن هر عضو دائم باید از دادن رای در اختلافی كه خود در آن ذینفع است خودداری ورزد، مگر اینكه مضمون تصمیم ، اجرای اقداماتی قهری علیه آن كشور باشد. این نظر در كنفرانس سانفرانسیسكو بی آنكه تغییری در آن داده شود به تصویب رسید.

در نتیجه ، كشورهای عضو دائم ممكن است قطعنامه ای را كه در جهت منافع آنها قرار ندارد یا منافع كشورهای دست نشانده آنان را به خاطر می اندازد ، وتو كنند.

محدودیتی كه به این صورت بر مقررات فصل هفتم وارد آمده است ملهم از آن واقعیت سیاسی است كه در 1945 بر اوضاع و احوال جهان حاكمیت داشت و آن این بود كه وقتی «قدرتهای بزرگ » با هم موافق باشند، سازمان ملل اختیاراتی بس وسیع پیدا می كند ، و وقتی در ستیز باشند ، هر اقدامی غیر ممكن می گردد.

بعضی از صاحب نظران معتقدند كه « اصل اتفاق آراء قدرتهای بزرگ ضامن آن محدودیتی است كه كشورهای عضو سازمان ملل در قبال حاكمیت خود پذیرفته و متعهد شده اند كه تصمیمات شورای امنیت را مراعات نمایند» چرا كه پنج قدرت بزرگ هر یك برای خود نظری جداگانه و منفعت اند. بنابراین وقتی اعضای دائم شورای امنیت با هم به توافق برسند، تمامی كشورهای عضو به لحاظ حق  وتویی كه هر یك از اعضای دائم در مورد یك مساله آن راه حلی است كه از نظر سیاسی و بین المللی معقول و موجه است؛ وانگهی هدف از وضع 39 كه به شورای امنیت اجازه داده است برای استقرار صلح و امنیت بین المللی به اقداماتی دست بزند این بوده كه از نظر سیاسی نظمی در پهنه گیتی پدید آید و به هیچ وجه منظور این نبوده كه عدالت حاكم شود یا موازین بین الملل دقیقاً اجرا گردد. به همین جهت حق وتو شاید تنها راه اعتراض به آن راه حلی باشد كه با عدالت سازگاری ندارد.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : شورای امنیت و صلح جهانی , شورای امنیت , صلح جهانی , شورای امنیت و صلح جهانی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 1,200,000 results (0.38 seconds)
Search Results
Ghavanin.com : Iran Law Database Leading and powerfull iranian law ...
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=91
Translate this page
حفظ صلح و امنيت جهاني به موجب ماده 24 منشور ملل متحد ، مسئوليت اصلي حفظ صلح و امنيت جهاني به عهده شوراي امنيت است. نويسندگان منشور با توجه با علل ناتواني ...
شورای امنیت و صلح جهانی - پایگاه مجلات تخصصی نور
www.noormags.ir/view/fa/articlepage/.../شورای-امنیت-و-صلح-جهانی
هدایت الله فلسفی ; مجله: تحقیقات حقوقی ; پاییز و زمستان 1369 - شماره 8 ;
پرتال جامع علوم انسانی - شورای امنیت و صلح جهانی
www.ensani.ir/fa/content/213395/default.aspx
Translate this page
شورای امنیت و صلح جهانی. هدایت الله فلسفی. فایل تمام متن: 20120327173711-3034-2.pdf (نوع: PDF حجم: 1396KB). منابع (نشریه): تحقیقات حقوقی پاییز و زمستان ...
شورای امنیت سازمان ملل متحد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../شورای_امن...
Translate this pagePersian Wikipedia
Jump to ۴.۴ نقش شورا بر اساس فصل ۷ منشور: عمل در حالت تهدید علیه صلح، نقض ...‎ - ... بازگرداندن صلح و امنیت جهانی انجام دهد. شورای امنیت پس از بیان ...
مقاله - شورای امنیت و صلح جهانی - قسمت سوم | شبکه اجتماعی حقوقدانان
talar.dadparvar.ir › ... › حقوق بین الملل عمومی
Translate this page
Hamed-Azimi یک مقاله جدید ثبت کرد: شورای امنیت و صلح جهانی - قسمت سوم 4 . ماده 4 قطعنامه با قبول اینكه فهرست اعمالی كه در قطعنامه تجاوز به شمار...
مقاله - شورای امنیت و صلح جهانی - قسمت دوم | تالارگفتمان دادپرور
talar.dadparvar.ir › ... › حقوق بین الملل عمومی
Translate this page
Hamed-Azimi یک مقاله جدید ثبت کرد: شورای امنیت و صلح جهانی - قسمت دوم بخش دوم 1 . فعلیت داشتن تهدید بالفعل بودن تهدید یا بالقوه بودن آن، مساله ای...
مقاله نقش شوراي امنيت در تامین صلح جهانی - سایت حقوقی دادیاری - قانون
dadyar-online.ir › مقالات › حقوق بین الملل
Translate this page
Jan 19, 2015 - وقتي كه در جهان اختلاف و يا بحراني به وجود مي آيد و در نتيجه صلح و امنيت بين المللي به مخاطره مي افتد، اتفاق نظر اعضاي دائم شوراي امنيت در ...
شورای امنیت و صلح جهانی - حقوق
law.persianblog.ir/post/44/
Translate this page
May 23, 2015 - مقدمه وقتی که در جهان اختلاف و یا بحرانی به وجود می آید و در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر اعضای دائم شورای امنیت در ...
کلینیک حقوقی ایران - شورای امنیت و صلح جهانی
https://iranlawclinic.com/doc/219431138
Translate this page
مقدمه وقتی که در جهان اختلاف و یا بحرانی به وجود می آید و در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر اعضای دائم شورای امنیت در استقرار آرامش ...
شورای امنیت سازمان ملل را بیشتر بشناسيم - آفتاب
aftabnews.ir/vdcftvdj.w6dtvagiiw.html
Translate this page
آفتاب‌‌نیوز : در سال 1945 و پس از جنگ جهانی دوم، سازمان ملل متحد به عنوان نهادی بین المللی برای حفظ صلح و امنیت در جهان تشکیل شد. شورای امنیت سازمان ملل ...
شورای امنیت و صلح جهانی - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/4209
Translate this page
Jul 30, 2016 - شورای امنیت و صلح جهانی. مقدمه. وقتی كه در جهان اختلاف و یا بحرانی به وجود می آید و در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر ...
Images for ‫شورای امنیت و صلح جهانی‬‎Report images
Image result for ‫شورای امنیت و صلح جهانی‬‎
Image result for ‫شورای امنیت و صلح جهانی‬‎
Image result for ‫شورای امنیت و صلح جهانی‬‎
Image result for ‫شورای امنیت و صلح جهانی‬‎
More images for شورای امنیت و صلح جهانی
تفسیر جدید از صلح و امنیت بین المللی و تاثیر آن بر مفهوم حاکمیت ملی
qjpl.atu.ac.ir/article_255.html
Translate this page
by اشرافی - ‎2015
بر اساس چنین تفسیری از صلح و امنیت بینالمللی بوده است که شورای امنیت که رکن ... اجتماعی و سیاسی و نقض حقوق بشر نیز تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی به ...
شورای امنیت سازمان ملل نگران امنیت غرب یا صلح جهانی؟ - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../شورای-امنیت-سازمان-ملل-نگ...
Translate this page
Jul 7, 2014 - به گزارش مشرق - شورای امنیت سازمان ملل متحد که بر اساس منشور، مسئول اصلی حفظ صلح و امنیت بین المللی در ساختار این سازمان جهانی است، دو ...
توسعة صلاحیت شورای امنیت ملل متّحد در عمل (2011-1945)
law.tabrizu.ac.ir/article_2097.html
Translate this page
by رضایی پیش رباط - ‎2011
دولت‌ها مسئولیت‌ اوّلیة‌ حفظ‌ صلح‌ و امنیت‌ بین‌المللی‌ را برعهدة‌ شورای امنیت‌ نهاده‌اند و .... شورای‌ امنیت‌ است، ‌به دلیل‌ شکل‌گیری‌ نظام‌ بین‌المللی‌ دوقطبی‌ بعد از جنگ‌ جهانی‌ ...
بررسی نقش شورای امنیت و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در ...
bucbs.ir/.../883-بررسی-نقش-شورای-امنیت-و-نیروهای-...
Translate this page
بررسی نقش شورای امنیت و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در برقراری و ... در سالهای بعد از این سخن، با پیش آمدن وضعیت های ناراحت کنندۀ جنگ جهانی دوم و بعد از آن، ...
شورای امنیت سازمان ملل: تجمیع یا تجمع منافع؟
www.hawzah.net/.../شورای-امنیت-سازمان-ملل-تجمیع-ی...
Translate this page
گرچه ریشه ها و عوامل وقوع جنگ جهانی اول (1918 - 1914) مسایل بسیار اساسی و مهمی را .... از این رو «صلح و امنیت جهانی » که در راس برنامه های شورای امنیت سازمان ملل قرار ...
باشگاه اندیشه › وظایف و عملکرد شورای امنیت سازمان ملل متحد
www.bashgah.net/fa/content/show/9570
Translate this page
در سال 1945 و در پی جنگ جهانی دوم، سازمان ملل متحد تشکیل شد. هدف از تشکیل سازمان ملل متحد حفظ صلح و امنیت بین الملی و جلوگیری از جنگ بود. در ماده یک منشور، ...
تصویب قطعنامه تاریخی جوانان، صلح، و امنیت به وسیله شورای امنیت ...
www.unic-ir.org/index.php?...صلح،...امنیت...شورای-ام...
Translate this page
Dec 10, 2015 - تصویب قطعنامه تاریخی جوانان، صلح، و امنیت به وسیله شورای امنیت سازمان ... در تلاش‌های جهانی برای مقابله با افراطی‌گری خشونت‌آمیز و ترویج صلح ...
مطالعات حقوق بین الملل - نقش سازمان ملل و شوراي امنيت در حل و فصل ...
www.shakuri.blogfa.com/post-21.aspx
Translate this page
براي حفظ صلح و امنيت بين المللي تنها شوراي امنيت مي تواند تصميم هاي الزام آور اتخاذ كند كه در فصل 5 به آن اشاره ... مانند آنچه در فجايع جنگ جهاني اول و دوم ظاهر گرديد.
نقش شورای امنیت در تعرض به حقوق ملت ها چیست؟
www.goodarzilawyer.ir/print.php?ToDo...AID...
Translate this page
شورای امنیت می‌تواند افراد متهم به نقض قوانین بشردوستانه و حقوق بشر بین‌المللی را ... در ابتدا هر وضعیتی که صلح جهانی را به مخاطره بیندازد باید از طرق مسالمت‌آمیز ...
مجوزهای صریح شورای امنیت برای توسل به زور و مقتضیات صلح و نظم جهانی
basirat.ir/.../مجوزهای-صریح-شورای-امنیت-برای-توسل-...
Translate this page
چول لوبل و مایکل راننر(۱). برگردان: پروانه تیلا(۲). مقدمه: این مقرره منشور ملل متحد که براساس آن، استفاده‌های غیرتدافعی از زور باید صراحتاً به وسیله شورای امنیت ...
شورای امنیت و شکایت نامه افغانستان | Jawedan: News, Opinion ...
jawedan.com › دیدگاه - تحلیل
Translate this page
May 3, 2016 - طبق فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد شورا قدرت زیاد و گسترده‌ای برای ارزیابی تصمیم‌های گرفته شده در وضعیتهای «تهدید صلح جهانی، تخطی از ...
شورای امنیت | مجمع جهانی صلح اسلامی
www.iwpeace.com/tags/شورای-امنیت
Translate this page
نماینده دایم عراق در شورای شورای امنیت با انتقاد از نقش ترکیه و عربستان در حمایت از تروریست‌های داعش، از شورای امنیت خواست جلوی حمایت این دو کشور از داعش را ...
تصویب قطعنامه صلح سوریه در شورای امنیت | شبکه جهانی کلمه
www.kalemeh.tv/?q=fa/news/1394/09/8032
Translate this page
Dec 19, 2015 - واحد خبر شبکه جهانی کلمه : به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد عصر روز جمعه به اتفاق آرا قطعنامه‌ای درباره روند ...
Lahzehnama.ir | تاریخچه شورای امنیت سازمان ملل متحد - لحظه نما
lahzehnama.ir/.../تاریخچه-شورای-امنیت-سازمان-ملل-مت...
Translate this page
شورای امنیت ملل متحد (به انگلیسی: United Nations Security Council) یکی از ارکان ... از نیروهای مسلح نظامی برای نگهداری یا بازگرداندن صلح و امنیت جهانی انجام دهد.
قطعنامه ۱۸۸۷ شورای امنیت سازمان ملل متحد - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/.../قطعنامه_۱۸۸۷_شورای_امنی...
Translate this page
Oct 25, 2015 - مصوب ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۹ شورای امنیت در جلسه ۶۱۹۱ام ... وضع تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود ؛ و مسئولیت اولیۀ شورای امنیت را در مقابله ...
قطعنامه‌های فصل هفتم شورای امنیت علیه ایران تهدیدی علیه صلح و امنیت
yaserziaee.blogfa.com/post-527.aspx
Translate this page
در کارگاه آموزشی جمهوری اسلامی ایران و سازوکارهای جهانی حقوق بشر که در فروردین ... توسل شورای امنیت به این قطعنامه ها برای حفظ صلح و امنیت بین المللی گاه خود منجر ...
تحقیق در مورد شورای امنیت و امنیت جهانی - دانلود مطالب علمی
docs.blogsky.com/1395/05/26/post-30842/
Translate this page
20 hours ago - حفظ صلح و امنیت جهانی در نتیجه صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افتد، اتفاق نظر اعضای دائم شورای امنیت در استقرار آرامش تاثیری عمده دارد.
وظایف و عملکرد شورای امنیت - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/342765/وظایف-و-عملکرد-شورای-امنیت
Translate this page
علل اصلی واگذاری مسئولیت حفظ صلح و امنیت بین المللی به شورا آن بوده است که سازمان قادر به تامین ... سال ۱۹۴۵ و در پی جنگ جهانی دوم، سازمان ملل متحد تشکیل شد.
تحریم‌های شورای امنیت چیست؟ - خبرگزاری دانشجو
www.snn.ir/print/367937
Translate this page
شورای امنیت سازمان ملل متحد بر اساس فصل 7 «منشور ملل متحد» می‌تواند در وضعیتهای «تهدید صلح جهانی، تخطی از رویه‌های صلح، یا اعمال خشونت و زور» در سطح جهان دست ...
انتقاد شمخانی از رویکرد چندگانه شورای امنیت در قبال صلح جهانی - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/political/1442156160098443
Translate this page
Sep 13, 2015 - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد، ... بزرگ، از رویکرد واحدی در قبال دفاع از صلح و امنیت جهانی پیروی نمی‌کند.
Deutsche Botschaft Teheran - آلمان، عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد
www.teheran.diplo.de/.../Kandidatur__Sicherheitsrat.h...
Translate this page
مسئول اصلی حفظ صلح و ثبات بین المللی شورای امنیت سازمان ملل متحد است. ... زیرا که به این مهم اعتقاد داریم که تنها راه حل عادلانه است که جهانی امن را می‌سازد و از این رو ...
نقش شورای امنیت در برخورد با بحران های بین‌المللی در نظام نوین جهانی ...
defamoghaddas.ir/.../نقش-شورای-امنیت-در-برخورد-با...
Translate this page
فصل اول: طرح تحقیقاتی. فصل دوم: مبانی حقوقی شورای امنیت از دیدگاه منشور ملل متحد. فصل سوم: نقش شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت و مهار بحران های بین المللی.
تروریسم بین‌الملل و شورای امنیت سازمان ملل - ir.csr.
www.csr.ir/center.aspx?lng=fa&abtid=04&semid...
Translate this page
دست‌کم بخشی از تحول مفهوم تروریسم بین‌الملل از (حداکثر) چالش عمده‌ای برای دولت‌های غربی در دوان جنگ سرد، به یک معضل بین‌المللی و جهانی تهدیدکننده صلح و امنیت ...
شورای امنیت رویکرد واحدی در دفاع از صلح جهانی داشته باشد - خبرگزاری ...
fa.abna24.com/service/iran/archive/2015/.../story.html
Translate this page
Sep 14, 2015 - شورای امنیت رویکرد واحدی در دفاع از صلح جهانی داشته باشد دبیر شورای علی امنیت ملی کشورمان در دیدار با وزیر خارجه برزیل گفت: مقابله موثر با ...
آشنایی با شورای امنیت سازمان ملل (UNSC) - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/63033
Translate this page
Sep 11, 2008 - جهان > مجامع‌ جهانی - همشهری آنلاین: شورای امنیت (UNSC) یکی از ارگان‌های سازمان ملل متحد است که وظیفه پاسداری از امنیت و صلح بین‌المللی را به عهده ...
آشنایی با شورای امنیت و حق وتو
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=101469
Translate this page
Sep 5, 2009 - شورای امنیت چیست و چرا حق وتو برای برخی کشورها درنظر گرفته شده است؟ ... ملل متحد است که وظیفه پاسداری از امنیت و صلح بین‌المللی را به عهده دارد. ... سازمان ملل متحد در پایان جنگ جهانی دوم توسط قدرتهای فاتح جنگ شکل گرفت.
دیداد | قطعنامه ۲۱۷۷ شورای امنیت؛ همگرایی سلامت عمومی و صلح و امنیت ...
didad.ir/.../قطعنامه-۲۱۷۷-شورای-امنیت؛-همگرایی-سلام...
Translate this page
Nov 28, 2014 - قطعنامه ۲۱۷۷ شورای امنیت همراه با قطعنامه ۱/۶۹ مجمع عمومی ملل متحد حاکی از ... وابستگی متقابل سلامت جهانی و دستیابی به صلح و امنیت تاکید دارد.
انتقاد شمخانی از رویکرد چندگانه شورای امنیت در قبال صلح جهانی
wwwkhabar.ir/3973504
Translate this page
Jun 29, 2016 - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد، تحت تاثیر فشار قدرت‌های بزرگ، از رویکرد واحدی در قبال دفاع از صلح و ...
بررسی جهانی شدن دموکراسی و تأثیر آن بر صلح و امنیت بین‌الملل
https://jpq.ut.ac.ir/article_20157.html
Translate this page
by احتشامی - ‎2009
سوالات پژوهش عبارتند از: 1ـ آیا جهانی شدن دموکراسی موجب صلح و امنیت ... می‌شود که این شورا به دلیل نقض دموکراسی در برخی از کشورها، آن را نقض صلح تلقی کرده و به ...
شورای امنیت بر تهدید صلح جهانی توسط ابولا تاکید کرد - Shafaqna
www.shafaqna.com/.../87302-شورای-امنیت-بر-تهدید-...
Translate this page
Sep 19, 2014 - شورای امنیت سازمان ملل متحد شیوع ابولا را تهدیدی برای صلح جهانی خواند و از کشورها خواست کمک فوری به منطقه غرب آفریقا که کانون شیوع این ...
شورای-امنیت-و-صلح-جهانی - صفحه اصلی - فایل ناب
proje20.filenab.com/tag-شورای-امنیت-و-صلح-جهانی.as...
Translate this page
بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'شورای-امنیت-و-صلح-جهانی' هستند. شورای امنیت و صلح جهانی · شورای امنیت و صلح جهانی. قیمت: 8,000 تومان. توضیحات ...
مقاله تحلیلی بر نقش شورای امنیت در گسترش صلح و امنیت بین المللی ...
www.civilica.com/Paper-ICRBS01-ICRBS01_256=تح...
Translate this page
مقاله تحلیلی بر نقش شورای امنیت در گسترش صلح و امنیت بین المللی: فرصت ها و تهدیدات, ... شورای امنیت، صلح و امنیت بین المللی، سازمان ملل متحد، جهانی شدن ...
آدرس جدید http://www.internationallaw.ir - شورای امنیت را بهتر بشناسیم
www.internationallaw.blogfa.com/post-38.aspx
Translate this page
براساس بند 2 ماده 24 منشور “شوراي امنيت در اجراي]وظيفه حفظ صلح و امنيت .... ماده 39، صلح جهاني را بخطر انداخته است، و اين نخستين باري بود كه شوراي امنيت آشكارا به ...
صلاحیت شورای امنیت سازمان ملل متحد - دفترخانه شماره 1019 تهران
daftar1019.ir/index.php?option...
Translate this page
Sep 28, 2011 - شورای امنیت برای اخذ تصمیم الزامی در مسائل مربوط به حفظ صلح و امنیت ..... در نهایت، این کشورها گرایش به این دارند که از دیدگاه کانتی جامعه جهانی ...
شورای امنیت و صلح جهانی - بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ مقاله و پایان نامه
proje202020.rozblog.com/.../شورای-امنیت-و-صلح-جها...
Translate this page
شورای امنیت و صلح جهانی دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 48 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 64 وقتی كه در جهان اختلاف و یا…,شورای ...
عملكرد مجامع بين‌المللي در عرصه جهاني - اداره کل پژوهش های صدا و سیما
pajuhesh.irc.ir/product/book/show/id/772
Translate this page
فصل دوم، به بررسي اركان اصلي سازمان ملل، اهداف، وظايف و عملكرد آن ها اختصاص يافته و آشنايي با شوراي امنيت به عنوان ضامن صلح و امنيت جهاني، در اين فصل از اهميت ...
شورای امنیت، قطعنامه ضد داعش تصویب کرد - فردا
www.fardanews.com/.../شورای-امنیت-قطعنامه-ضد-داع...
Translate this page
Nov 21, 2015 - شورای امنیت سازمان ملل متحد در قطعنامه ای از همه کشورهایی که توانایی دارند ... داعش، یک تهدید جهانی و بی سابقه ضد صلح و امنیت بین المللی است.
شورای امنیت و صلاحیت قانونگذاری آن - حقوقدانان
www.hoghooghdanan.com/.../2281-1389-12-14-13-4...
Translate this page
سازمانهای بین المللی از ارکان عمده نظام جهانی عصر ما هستند و این سازمانها و آشنایی با ... اگرچه در منشور سازمان ملل متحد انگیزه تاسیس این سازمان، حفظ صلح و امنیت بین ...
Searches related to شورای امنیت و صلح جهانی

شورای امنیت سازمان ملل متحد

شورای امنیت ایران

عضویت ایران در شورای امنیت

قطعنامه های شورای امنیت

رئیس شورای امنیت سازمان ملل

شورای امنیت افغانستان

منشور سازمان ملل متحد pdf

فصل هفتم منشور سازمان ملل چیست
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 587
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,816
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 93,454
  • بازدید کلی : 2,602,001