loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 97 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران

تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 25 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 37 

بایعی كه در تجارت بین الملل مایل است كالا را به طور نسیه و غیر نقدی به مشتریانش تحویل دهد ، مرتباً با این سوال روبروست كه بهترین شیوه تضمین طلبش در رابطه با ثمن معامله چیست ؟

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران

قسمت اول ـ حفظ یا ذخیره ، مالكیت در تجارت بین الملل

بایعی كه در تجارت بین الملل مایل است كالا را به طور نسیه و غیر نقدی به مشتریانش تحویل دهد ، مرتباً با این سوال روبروست كه بهترین شیوه تضمین طلبش در رابطه با ثمن معامله چیست ؟ غیر از شكلهای معمولی تضمین و وثیقه كه در ارتباط با شكلهای متعارف پرداخت و تامین اعتبار در تجارت بین المللی است ، شرط حفظ مالكیت معمول ترین شیوه ای است كه بایع می تواند با آن در مقابل عدم پرداخت ثمن حمایت شود . این شرط چنین است كه مشتری تنها وقتی مالك می شود و تمامی حقوق مربوط به كالای خریداری شده را دارا می گردد كه ثمن را به طور كامل پرداخته باشد .

مقررات مربوط به تضمین پرداخت ثمن تا تاریخ از لحاظ بین المللی یكنواخت نیست : راه حلهای موجود قانونی از كشوری به كشور دیگر تفاوت می كند و برداشت ثابتی از آن وجود ندارد ، یكی از دلائل این اختلافات شاید مربوط به این واقعیت باشد كه حقوق مربوط به انتقال مالكیت اموال منقول یكی از ساختارهای عمده و اساسی هرنظام حقوقی است و بدین جهت یكنواخت نمودن آن مشكل می باشد . در عمل رابطه نزدیك میان مقررات تضمین پرداخت ثمن و مقررات ورشكستگی و افلاس و بطور كلی تضمین دین و اعتبار مانع مهمتری است . در نتیجه معیارهای مختلفی كه در هر نظام حقوقی وجود دارد ، هماهنگ نمودن مقررات و یكنواخت كردن آنها در این زمینه بدون اشكال نخواهد بود

بدین ترتیب كسانی كه در تجارت بین المللی دخالت دارند باید با شكلهای مختلف تضمین كالا كه در هر كشوری اعمال می شود هماهنگ گردند .

در موقعیت های بسیاری مثلاً در تحویل كالا در آلمان ، جایی كه مقررات مربوط به تضمین ثمن به شدت پیشرفته است ، توجه یا بی توجهی به شكلهای تضمین می تواند شرایط قراردادی معاوضه را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد . به علاوه شرط خاص مربوط به تضمین كالا معمولاً بطور جداگانه در جریان توافق معین نمی شود ، بلكه در شرایط قراردادی استاندارد مربوط به بایع گنجانده می شود .استفاده از شرط “درست ” ، “نادرست” یا عدم درج شرطی مربوط به تضمین ثمن می تواند نتایج بسیار متفاوتی را به همراه داشته باشد و بایع در صورت عدم استفاده از امكانات موجود تضمین در صحنه تجارت بین المللی بخاطر عدم آگاهیش پیامدهای ناگواری را متقبل می شود .

بنا بر این هر تاجر محتاطی توجه خواهد كرد كه تا حد ممكن امكانات موجود تضمین در قرارداد صادراتش لحاظ شود ، از همین رو ، مسئله تضمین كالا بخش مهمی از توصیه هایی است كه در ارتباط با مفاد قرارداد صادرات به بایع ارائه می شود .

حفظ یا ذخیره مالكیت به عنوان تضمینی در مقابل ورشكستگی و افلاس در مواقعی كه مشتری قبل از تادیه ثمن معامله و رشكسته یا مفلس می شود تضمین كالا در را بطه با حمایت از با یق اهمیت خا صی می یابد . توافق معتبر درباره نگهداری و حفظ مالكیت مقرر می كند كه بایع حق دارد هر مقدار از كالا را كه نزد خریدار باقی مانده مطالبه كند ، یا این كه بایع برای استیفاء ثمن پرداخت نشده معامله حقوق دیگری دارد . طلبهای مربوط به كالای تحویل شده در صورت افلاس و ورشكستگی ، اصولا از حق تقدم و امتیازی برخودار نیستند و حداكثر به نسبت بخش پرداخت شده ثمن سهمی به آن تعلق می گیرد البته مشروط به آنكه چنین پرداخت یا توزیعی اساساً ممكن باشد ، بنا بر این بسیار مفید خواهد بود اگر تسلیم كننده كالا بتواند بی درنگ از تضمین مقرر شده ، در رابطه با كالای تحویل شده استفاده كند .

اگر با دقت بیشتری به این مسئله نگاه كنیم در می یابیم كه تضمین حفظ مالكیت در مقابل خود مشتری بكار نمی رود ، زیرا وی پس از ورشكستگی از دایره كسانی كه درگیر و دخیل می باشند كنار می رود . بایع كه نفعش در استیفاء طلبش از كالای خودش ، به صورت مقدم می باشد ، در چنین مواردی غالباً در تعارض با دیگر طلبكاران است ، طلبكارانی كه نفعشان در احتساب كالا در چهار چوب جریان ورشكستگی است بنا بر این سئوال اساسی در باره قواعد مربوط به حفظ مالكیت ، كه در هر نظام حقوقی باید یافت شود این است كه آیا این قواعد وضعیت ممتاز حقوقی ایجاد می كنند كه در مقابل همه قابل استناد است ، یا این كه وضعیت ممتاز تنها در رابطه طرفین قرارداد اثر دارد ، به عبارت دیگر تنها در مقابل مشتری موثر است ؟ تنها در صورت اول است كه این قواعد حق خاصی را در صورت ورشكستگی مشتری اعطاء می كنند به عبارت دیگر شرط حفظ مالكیت كه اثری محدود به طرفین دارد عموماً در ورشكستگی بی ارزش می باشد و به همین جهت به عنوان شكلی از تضمین نامناسب می باشد .

تضمین و به گرو گرفتن كالا از سوی بایع قاعدتاً در تعارض با تضمین اعتباراتی است كه از سوی بانكها و موسسات اعتباری دیگر به مشتری داده شده است . در صورت ورشكستگی مشتری ، تسلیم كننده ، برای تحقق بخشیدن و اجرای تضمینش نه تنها باید با مدیر امور ورشكستگی یا نمایندگان دیگر سایر طلبكاران برخورد نماید بلكه باید با سایر طلبكاران وثیقه دار نیز رقابت نماید .

حدود تضمین بایع در كالای تحویل شده از سوی وی ممكن است همیشه یكسان نباشد ، كالاهایی كه تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر نحوه تسلیم قرار می گیرند ممكن است دچار تنزل سریع قیمت شوند ( مانند منسوجات و لباسهای مد ) كه این امر به نوبه خود ارزش تضمین حفظ شده را می تواند كاهش دهد هزینه های فروش كالا نیز ممكن است گزاف باشد . بنا بر این ارزش تضمین معمولا تنها با تحقق فروش كالا معین و معلوم می شود ، یعنی وقتی كه احراز می شود چه مقدار كالا را می توان اخذ كرد و چقدر پول را می توان از فروش آن بدست آورد این عدم اطمینان ناشی از ماهیت و طبیعت تضمین و گرو گرفتن كالاست .

تضمین كالا به بایع تضمین نهایی نمی دهد بلكه تنها شانسی برای او ایجاد می شود .

كیفیت تضمین كالا به عنوان تضمینی در مقابل ورشكستگی آنگونه است كه توافق بر سر آن میان بایع و مشتری عموماً با مانعی روبرو نیست . مشتری غالباً نفعی در عدم پذیرش تضمین بایع ندارد تضمینی كه تنها وقتی اهمیت می یابد كه از نظر اقتصادی وضعیت اضطراری بوجود آمده باشد . به عبارت دیگر وقتی كه مشتری مفلس شده و بدین ترتیب اهلیت تجارت را از دست داده است . تنها در نظامهای حقوقی كه شكل وسیعی از حفظ مالكیت پذیرفته شده ،مشتری ممكن است در عدم پذیرش حمایت بسیار گسترده از بایع ذینفع باشد تا چنانچه مجبور به تامین نیازهای مالیش از بانكها باشد بتواند جای مانور داشته باشد .

ورود شرط تضمین كالا به قلمرو قرار داد

توافق مربوط به حفظ مالكیت در مفاد انعقاد قرارداد جای می گیرد . چنین توافقی نوعاً موضوع مذاكرات خاص میان طرفین نیست اما معمولاً توسط تسلیم كننده از طریق عبارت استاندارد و شرایط خاص تجاری وارد قلمرو قرارداد می شود .

اگر طرفین قرارداد بر اساس و مبنایی دائمی با یكدیگر معامله می كنند می توان توصیه نمود كه به توافق كلی برسند . در چنین شرایطی توافق مربوط به تضمین كالا می تواند از شرایط هر تحویل خاص جدا شود و با كل رابطه تجاری بین طرفین همراه گردد .

قواعدی كه بر اساس آنها اعتبار و صحت قانونی شرط تضمین معین می شود از قانون حاكم بر قرارداد یعنی قانونی كه بر آن توافق شده بدست می آیند .

این قانون شروطی را كه باید وجود داشته باشند تا شرایط بایع جزیی از رابطه قراردادی طرفین شود معین می كند . در ارائه مشاوره حقوقی در حوزه تجارت بین الملل ، حقوق بین الملل خصوصی كشور مقصد كالا درباره تعیین قانون حاكم بر قرارداد نیز باید مورد توجه قرار گیرد .

اختلاف در مورد صحت تضمین مورد توافق غالباً در دادگاههای كشوری كه كالا در آن قرارداد رسیدگی می شود ، این دادگاهها قانون حاكم را طبق قواعد حقوق بین الملل خصوصی خود ، به عنوان قانون مقرر دادگاه ، معین می كنند در كشورهای جامعه اروپا شخص می تواند به كنوانسیون رم درباره قانون حاكم بر تعهدات قراردادی مورخ نوزدهم ژوئن 1980

تمسك جوید و در آینده در تعدادی از ایالات آمریكا می تواند به كنوانسیون مكزیك مورخ هفدهم مارس 1994 استناد نمود این دو كنوانسیون قانونی را كه باید بر قراردادهای طرفینی كه از كشورهای متعاقد هر كنوانسیون هستند حاكم شود معین می كنند : اولاً بر اساس انتخاب طرفین و در صورت عدم انتخاب طبق حقوق كشوری كه رابطه قراردادی نزدیكترین ارتباط را با آن دارد ، در زمینه بیع بین المللی كالا معمولاً این قانون كشور مقررفعالیت بایع است كه حاكم می گردد .

در قلمرو اجرایی كنوانسیون آنسیترال درباره قراردادهای بیع بین المللی كالا مصوب یازدهم آوریل 1980 ، شخص می تواند مستقیماً به قواعد یكنواخت مربوط به انعقاد قرارداد كه در مواد 14 تا24 كنوانسیون آمده ، استناد كند . درج شرایط استاندارد طرفین و شروط تجاری آنها در رابطه قراردادی در چنین حالتی طبق قاعده آخرین عبارت ؛

Rule of the last word

مورد توجه قرارمی گیرد : اصولاً قرارداد با ایجاب و قبول به وجود می آید قبولی كه بدون قید و شرط نباشد طبق ماده (1) 9 كنوانسیون بیع بین المللی كالا به عنوان رد ایجاب و در عین حال اظهار ایجاب جدید تلقی می شود . اگر یك طرف در قبول ایجاب به شروط استانداردش اشاره نماید و طرف دیگر اعتراضی ننماید ، قراردادی منطبق با آن شروط ثابت منعقد می شود . پس باید اطمینان یافت كه اعتراضی نسبت به شرط حفظ مالكیت در طول مذاكرات ابراز نشود .

قانون قابل اجرا در ارتباط با تضمین كالا

آخرین امری كه باید مورد توجه قرارگیرد مسئله قانونی است كه صحت و اعتبار شرایط تضمین كالا را آنگونه كه مورد توافق بایع و مشتری قرار گرفته است در صحنه تجارت بین المللی معین می كند چنین قانونی غالباً متفاوت از قانونی است كه بر رابطه قراردادی طرفین بیع حاكم است و ع

موماً قانون كشوری است كه كالا باید درآنجا تحویل داده شود.

برای آنكه بایع تضمین مقتضی را بدست آورد باید شرط حفظ و ذخیره مالكیت طبق مقررات كشور مقصد بخصوص قواعد مربوط به حقوق عینی اموال منقول و بویژه مربوط به مالكیت ، لازم الرعایه باشد . این

قواعد مارا به اصل قانون محل وقوع مال

( Lex rei sitae )

كه در بسیاری از نظامهای حقوقی به رسمیت شناخته شده است رهنمون می شوند . مفهوم این اصل این است كه حقوق عینی كه در ارتباط با یك مال وجود دارد توسط قانون محلی كه مال در آنجا واقع است معین و مشخص می شوند . 

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران , تضمین كالا , تجارت بین الملل , تضمین كالا در تجارت بین الملل , پروژه , پژوهش ,مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 66,300 results (0.71 seconds)

Did you mean: تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضوع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران
Search Results
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
vista.ir/.../تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررسی-...
Translate this page
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران. قسمت اول حفظ یا ذخیره ، مالكیت در تجارت بین الملل
تضمین کالا در تجارت بین الملل-بررسی موضع حقوقی آلمان، انگلیس
talar.dadparvar.ir › ... › حقوق تجارت بین الملل
Translate this page
Marzieh-Asgari یک مقاله جدید ثبت کرد: تضمین کالا در تجارت بین الملل-بررسی موضع حقوقی آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، ایالت متحده و ایران تاریخ...
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و
edu-hesabi.ir/محصول-8134-تضمین-کالا-در-تجارت-ب...
Translate this page
مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران در فرمت ورد در 28 صفحه و شامل مطالب زیر ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
edu-hesabi.ir/محصول-751-تضمین-کالا-در-تجارت-بی...
Translate this page
مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران در فرمت ورد در 37 صفحه و شامل ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
edu-hesabi.ir/محصول-4960-تضمین-کالا-در-تجارت-ب...
Translate this page
Aug 1, 2016 - مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران در فرمت ورد در 37 ...
تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ...
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=145
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران. دكتر حبيب ا...رحيمي وكيل دادگستري و عضو هيئت علمي ...
تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ... - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/4233
Translate this page
Jul 30, 2016 - تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران. بایعی كه در تجارت بین الملل مایل است ...
تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ... - ایران دانشجو
irdaneshjoo.pishroblog.ir/Post/1242
Translate this page
Jul 30, 2016 - تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ... موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران &lt ...
تضمین كالا در تجارت بین الملل بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
https://selzir.com/.../11644537-تضمین-کالا-در-تجارت...
Translate this page
تضمین كالا در تجارت بین الملل بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران محدوده قیمت از 1900 تومان از فروشگاه فاطمه زینب.
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی ... - سایت فایل دانش
filedanesh.ir/تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-برر...
Translate this page
Aug 6, 2016 - مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران در فرمت ورد در ۳۷ ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ... - DOCZ.ir
docz.ir/تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررسی-مو/
Translate this page
مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران در فرمت ورد در ۲۸ صفحه و شامل مطالب زیر ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ... - DOCZ.ir
docz.ir/تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررسی-مو-2/
Translate this page
مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران در فرمت ورد در ۳۷ صفحه و شامل ...
تضمین كالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
etl24.com/product-359432-Ensure-goods-in-internati...
Translate this page
تضمین كالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت ... ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ای حفظ یا ذخیره ، مالكیت در تجارت بین الملل ... قانون داوری تجاری بین المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال
دانلود تضمين كالا در تجارت بين الملل:بررسي موضع حقوقي آلمان
kingsusurim.rozblog.com/.../دانلود-تضمين-كالا-در-ت...
Translate this page
تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس . ... انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران 37صفحه. 8 . تضمین کالا در تجارت بین الملل ...
تضمین كالا در تجارت بین الملل بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
https://selz.ir/.../11644537-%D8%AA%D8%B6%D9%...
Translate this page
تضمین كالا در تجارت بین الملل بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران محدوده قیمت از 1900 تومان از فروشگاه فاطمه زینب.
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ... - یارا فایل
yarafile.blogsky.com/1394/12/19/post-41469/ - Translate this page
اختصاصی از یارا فایل تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران دانلود با لینک مستقیم و ...
راسخون - یار همیشه همراه : حقوق بین الملل خصوصی
rasekhoon.net › ... › حقوق بین الملل خصوصی
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل(1) نویسنده : دكتر حبيب ا...رحيمي بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران قسمت اول حفظ يا ذخيره ...
بانک تخصصی اطلاعات حقوقی - حقوق بین الملل خصوصی
law-meh3.blogfa.com/cat-12.aspx
Translate this page
بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران ... بايعي كه در تجارت بين الملل مايل است كالا را به طور نسيه و غير نقدي به مشتريانش ... با اين سوال روبروست كه بهترين شيوه تضمين طلبش در رابطه با ثمن معامله چيست ؟
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه - آموزش ومعرفی ...
kasbokarmajazi.ir/.../تضمین-کالا-در-تجارت-بین-المل... - Translate this page
Mar 2, 2016 - تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران مقاله با عنوان تضمین کالا در ...
وضعیت حقوقی انتقال‌گیرنده در اموال مشمول شرط حفظ مالکیت
https://jlq.ut.ac.ir/article_54444.html
Translate this page
by داراب پور - ‎2015 - ‎Related articles
رحیمی، حبیب‌اله، تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، ایالت متحده و ایران، بانک قوانین کشور (معاونت آموزش ...
علي عابدي وكيل پايه يك دادگستري - حقوق تجارت
abedialiattorney.blogfa.com/cat-10.aspx
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل. بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران. قسمت اول حفظ يا ذخيره ، مالكيت در تجارت بين الملل.
حقوق تجارت بین الملل
iblaw.loxblog.com/
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگليس ، ايتاليا ... ماده اول قانون تجارت ایران مصوب 1311 تاجر را كسی معرفی می كند كه شغل معمولی خود را ...
پورتال حقوقی محمدرضا متین فر - لیست کامل مقالات حقوقی
matinfar.blogfa.com/post-489.aspx
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت ... اعتراضات شكلي عليه احكام صادره از ديوان داوري دعاوي ايران ، ايالات متحده ... شناسائي و اجراي احكام مدني خارجي در حقوق فرانسه و حقوق انگليس و آمريكا
آموزشی - مقاله ها
amozesh3.blogfa.com/cat-9.aspx
Translate this page
تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت ... اعتراضات شكلي عليه احكام صادره از ديوان داوري دعاوي ايران ، ايالات متحده ... شناسائي و اجراي احكام مدني خارجي در حقوق فرانسه و حقوق انگليس و آمريكا
«حقوق بين الملل و مسأله اي به نام شبيه سازي انسان »
www.asleensaf.com/.../336-%2525C2%2525ABحقوق-...
Translate this page
در اين زمينه ، سازمان ملل متحد به طور مشخص کميته حقوقي مجمع عمومي اين سازمان که به ... بين المللي مقابله با شبيه سازي مولد انسان » را که از سوي نماينده فرانسه به ... نموده و از سوي ديگر ، نحوه رفتار جمهوري اسلامي ايران در فعاليت ها و همکاري هاي بين المللي ... تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ...
حقوق بین الملل - موضوعات تحقیق
lawyerir.blogfa.com/post/20/موضوعات-تحقیق
Translate this page
حقوق بین الملل - موضوعات تحقیق - حقوق بين الملل عمومي و مجموعه قوانين و مقررات. ... نقش« کنوانسیون سازمان ملل متحد در خصوص حمل کالا از طریق دریا » در زمینه یکسان سازی حقوق. هامبورگ 1978 ... بررسی تطبیقی قوه قضائیه در نظام حقوق انگلستان ، فرانسه ، آلمان و امریکا ... قانون شرایط انتخاب قضات در ایران و ایالات متحده امریکا.
مقالات تجارت بین الملل - بانک مقالات حقوقی , نشر عدالت
nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/tajarat-benalmelal/
Translate this page
در مطالعه منابع حقوق تجارت بین الملل ما به دو اصطلاح soft law و lex mercatoria برخورد می کنیم . سافت لا به معنای .... تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران دكتر حبیب ا...رحیمی
حقوق بنیادین کودک در ایران و اسناد بین المللی - فروش پرفروش ترین ...
filesll.ir/.../حقوق-بنیادین-کودک-در-ایران-و-اسناد-بین...
Translate this page
2 days ago - حقوق بنیادین کودک در ایران و اسناد بین المللی - فروش پرفروش ترین فایل ها. کسب و کار اینترنتی با ... تضمين كالا در تجارت بين الملل – بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و اي. فایل های پيشنهادی.
تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ... - ایران دانشجو
irandaneshjoo.7blog.ir/post/428
Translate this page
Jul 30, 2016 - کاربرگرامی شما به منظور دریافت تضمین كالا در تجارت بین الملل:بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران وارد این ...
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه
300020.ir/تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررسی...
Translate this page
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران. جولای 5, 2016. مقاله با عنوان در فرمت ورد در 28 صفحه و ...
دانلود مقاله تحریم اقتصادی یکجانبه ایالات متحده امریکا علیه ایران از ...
paperdoc.ir/.../دانلود-مقاله-تحریم-اقتصادی-یکجانبه-ا...
Translate this page
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایقسمت اول حفظ یا ذخیره ، مالکیت در تجارت بین الملل بایعی ...
تحریم‌ها علیه ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../تحریم‌ها_...
Translate this pagePersian Wikipedia
بهمن ۱۳۹۲ عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه از لغو ... پس از اعمال دور چهارم تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران، کشورهای ایالات متحده ... سه کشور اروپایی حاضر در مذاکرات (بریتانیا، فرانسه و آلمان) متعهد به لغو تحریم‌ها می‌شوند. .... با ایران به میزان بیش از ۲۰ میلیون دلار تجارت داشت را نیز تهدید به اعمال تحریم کرد.
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه - فروشگاه فایل ...
4030file.test.com/prod-382272-تضمین+کالا+در+تجا... - Translate this page
مقاله با عنوان تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران در فرمت ورد در 37 صفحه و شامل ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
www.0u0.ir/تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررس... - Translate this page
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران. می 5, 2016 بدون دیدگاه ...
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ...
bazar4h.ir/تضمين-كالا-در-تجارت-بين-الملل-بررسي-...
Translate this page
تضمین کالا در فرانسه تضمین کالا در ایتالیا تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و اي. ... تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ای. ۱۳۹۰/۱۲/۲۶ مقالات و تحقیقات ... قسمت هفتم حفظ مالکیت در حقوق ایران.
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه - modern library ...
modlib.ir/.../تضمین-کالا-در-تجارت-بین-الملل-بررس... - Translate this page
تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالات متحده آمریکا و ایران. Posted on می 15, 2016 by ...
دانلود پایان نامه تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي ...
www.fileresani.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 12, 2016 - تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ... برچسبانگلیس ایالت متحده و ای ایتالیا دانلود تضمین کالا در تجارت بین الملل ... دانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع اقامتگاه در ایران وتطبیق آن با فرانسه.
آشنایی با نظام قضایی آلمان - شاهین عبدالخانی
www.abdolkhani.com/.../آشنایی-با-نظام-قضایی-آلمان/
Translate this page
در ایالت آلمان، محاکم بر حسب موضوعات تحت صلاحیت آنها، به ۵ دسته تقسیم ... تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران - قانون مربوط به موافقتنامه همکاری اقتصادی و فنی ایران و آلمان ...
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
بانک مقالات حقوقی · مقالات حقوق تجارت تضمین کالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ایران ... تضمین کالا ...
ایران فایل – برگه 220 – فروش و دانلود فایل
iranfille.ir/page/220/
Translate this page
دانلود رایگان دانلود مقاله در مورد تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده ، مقاله ، تحقیق این محصول" دانلود ...
دانلود رایگان تحقیق و پروژه و پایان نامه های dociran.com - مقالات حقوق و ...
dociran.samenblog.com/tag/مقالات-حقوق-و-فقه/
Translate this page
حقوق اینترنت در ایالات متحده آمریکا. 15برگ. چک .... بررسي وضعيت اجاره بدون مدت در حقوق مدني ايران، مصر، فرانسه و فقه اسلامي. 35برگ ... تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران.
وبلاگ تخصصی حقوق و فقه - حقوق بین الملل
abolghasemshamabadi.blogfa.com/.../حقوق-بین-الملل
Translate this page
رویکرد نظام حقوقی ایالات متحده امریکا و اروپا به تشکیل قراردادهای الکترونیکی ... اکتشاف و توسعه میادین نفتی ایران از طریق قراردادهای بیع متقابل / دکتر ..... ليبي و مالت، دعوي تنگه کورفو بين انگلستان و آلمان، دعوي فين‌کيد و اکرهوس (فرانسه ..... تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ...
دانلود مقاله در مورد تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی ...
google-shop.ir/دانلود-مقاله-در-مورد-تضمین-کالا-در-ت...
Translate this page
6 days ago - دانلود مقاله در مورد تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده. دانلود رایگان دانلود مقاله در مورد تضمین .... دانلود پایان نامه در مورد روابط خارجی ایران از قاجار تا ۱۳۲۰. 2 روز پیش ...
تضمين كالا در تجارت بين الملل – بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ...
colddrink.ir/1394/03/artical_63920/
Translate this page
May 27, 2015 - تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ای ... قسمت هفتم حفظ مالکیت در حقوق ایران ... بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ...
لیست عناوین حقوق کلیه گرایشها،علوم قضائی و علوم سیاسی - ایران دانش
www.irdanesh.ir/index.php?view_content=21
Translate this page
68 - تضمين كالا در تجارت بين الملل - بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و اي 28 69 - چک امانی 4 70 - چگونگي به اجرا گذاشتن چك در ...
بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و
prolaw.mihanblog.com/post/212 - Translate this page
Feb 8, 2012 - حقوق حرفه ای - وبلاگ تخصصی حقوق ایران - تضمین كالا در تجارت بین الملل - بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و ...
حقوق بین الملل عمومی علامه طباطبایی - فهرست پایان نامه های دانشکده حقوق ...
yaserziaee.blogfa.com/post-111.aspx
Translate this page
1359 محمود کاشانی بررسی تطبیقی نظریه تغییر اوضاع و احوال در قراردادها ... استاپل، کاربرد آن در دیوان داوری دعاوی ایران- ایالات متحده شهبازی نیا، مرتضی ... 1377 مهدی شهیدی تضمین تعهدات بایع در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بی المللی کالاها ظریفی، ... 1375 محمود کاشانی زمان انتقال مالکیت کالا در حقوق ایران و انگلیس فرحزادی، ...
فروش فایل دانلود تحقیق در مورد ” تضمین کالا در تجارت بین الملل ...
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
Jul 5, 2016 - خانه / فروشگاه فایل / فروش فایل دانلود تحقیق در مورد ” تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، ایالت متحده ” ... دانلود تحقیق ثبت اختراعات ايران (گردآوري مقالات و چند نمونه). 18 ساعت ...
دانلود آرشیو مقالات رشته حقوق با فرمت word | جزوه
www.jozve.org/دانلود-آرشیو-مقالات-رشته-حقوق-با-ف...
Translate this page
جمهوری اسلامی ایران و حق شرط بر معاهدات بین المللی حقوق بشر جهانی شدن، حقوق بشر وگفتگوی تمدن ... گزارشی درباره مطالعه در زمینه حقوق بشر در مراجع کیفری فرانسه و سویس مبانى فلسفى حقوق بشر ... تضمین کالا در تجارت بین الملل – بررسی موضع حقوقی آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، فرانسه ، ایالت متحده و چک امانی چگونگی به اجرا ...
فروردین ۱۳۹۰ - احقاق - blogfa.com
www.mehdipashaeilaw.blogfa.com/1390/01
Translate this page
احقاق - نوشته های پیرامون علم حقوق - احقاق. ... تضمين كالا در تجارت بين الملل. تضمين ... بررسي موضع حقوقي آلمان ، انگليس ، ايتاليا ، فرانسه ، ايالت متحده و ايران
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,932
  • بازدید ماه : 12,672
  • بازدید سال : 105,502
  • بازدید کلی : 2,614,049