loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 189 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

مطالعه تطبیقى ارث زن

مطالعه تطبیقى ارث زن دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 27 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 37

سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یكى از مهم‏ترین ویژگیهاى دوران معاصر است، و در آن میان حقوق زنان از اهمیت ویژه‏اى برخوردار مى‏باشد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

مطالعه تطبیقى ارث زن

چكیده:

سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یكى از مهم‏ترین ویژگیهاى دوران معاصر است، و در آن میان حقوق زنان از اهمیت ویژه‏اى برخوردار مى‏باشد . رفع تبعیضهاى حقوقى ناشى از جنسیت، در ابعاد مختلف زندگى حقوقى بشر، با تاكید بر حقوق زنان، محور اصلى همه معاهدات و اعلامیه‏هاى بین المللى و منطقه‏اى مربوط به حقوق زنان را تشكیل مى‏دهد . دفاع از حقوق مالى زنان از جمله بهره آنان از ارث یك بحث‏بسیار مهم از حقوق زنان است .

در این مقاله ابتدا به بررسى مقایسه‏اى ارث زن و مرد در ادیان الهى و غیر الهى و همچنین برخى تمدنهاى بزرگ و نظامهاى حقوقى پرداخته مى‏شود; سپس ارث زن و مرد در حقوق اسلام و ایران بررسى مى‏شود . در طول این بررسیها محرومیتها و امتیازهاى زن و مرد نسبت‏به یكدیگر با توجه به دین و آداب و رسومشان ذكر مى‏شود .

در قسمت پایانى، میانگین تكالیف و امتیازهاى مالى زن و مرد مورد مقایسه قرار گرفته و میزان انعكاس عدالت تشریعى در منظومه حقوق و تكالیف مالى این دو، در حقوق اسلام و قوانین موضوعه ایران ارزیابى مى‏شود .

واژگان كلیدى: حقوق زنان، ارث، قوانین، حقوق اسلام، حقوق ایران.

مقدمه

1 . طرح موضوع و اهمیت آن: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون را مى‏توان آبرومندانه‏ترین ویژگى دوران معاصر نام نهاد . دانشوران حقوق و سیاست، صاحبان قدرت و معلمان اخلاق و فضیلت همگى با مبانى و انگیزه‏هاى متفاوت، در باب چرائى و چگونگى حقوق انسانها سخن مى‏گویند . در میان انبوه گفت و شنودهایى كه از این محافل به گوش مى‏رسد، برخى گفتمانها، پر رونق‏تر و حیاتى‏تر مى‏نماید . از آن جمله مى‏توان به حلقه گفتگو از حقوق سیاسى انسان و حوزه گفت و شنود از «حقوق زن‏» اشاره كرد . رفع تبعیضهاى حقوقى ناشى از جنسیت، در ابعاد مختلف زندگى حقوقى بشر، با تاكید بر حقوق زن، محور اصلى همه معاهدات و اعلامیه‏هاى بین‏المللى و منطقه‏اى مربوط به حقوق زنان را تشكیل مى‏دهد . (2)

حقوق مدنى زن به دلیل گستره عام و فراگیر آن جایگاه ویژه‏اى در این مجموعه دارد; به دلیل نقش بنیادین اقتصاد، در زندگى خانوادگى و اجتماعى انسان، دفاع از حقوق مالى زنان و از جمله بهره آنان از ارث، اشخاص و حلقه‏هاى دفاع از حقوق زنان را خت‏به خود مشغول داشته است .

پر واضح است كه قبل از هر اقدام ناصحانه‏اى جهت‏حمایت از سهم زنان از ارث، كنكاش در قواعد حاكم بر تعیین میزان بهره‏مندى زنان از ارث، در ادیان، تمدنها و نظامهاى حقوقى موجود و عمده جهان اجتناب‏ناپذیر است; یعنى در ابتدا لازم است موارد تفاوت بهره زن از ارث نسبت‏به مرد بطور مقایسه‏اى گزارش شود و سپس اصول و مبانى دو گانه انگارى مرد و زن در بهره‏مندى از ارث بررسى شود، تا سر انجام آشكار گردد كه چگونه و در چه مواردى این دو گانه انگارى ملهم از جنسیت، تبعیض و بى‏عدالتى را دامن مى‏زند؟ پاسخ به این پرسش دغدغه اصلى این مكتوب مختصر است .

2 . ضرورت توجه یكسان به محرومیتها و امتیازات: در بحث از حقوق مقایسه‏اى زن نسبت‏به مرد، تنها نمى‏توان به فهرست كردن محرومیتهاى زنان نسبت‏به مردان اكتفا كرد، بلكه لازم است امتیازهاى موجود نیز مورد دقت قرار گیرند . در پژوهشهایى كه لیت‏یك دین، تمدن و یا نظام حقوقى از حیث تبعیض مبتنى بر جنسیت، در معرض داورى قرار دارد - چنانكه این پژوهش چنین است - باید برآیند محرومیتها و امتیازهاى موجود در نظام‏ها، شاخص مقارنه و مقایسه قرار گیرد . بنابراین در مطالعه حقوق مقایسه‏اى زن و مرد، از جمله، در بخش ارث، با موارد سه‏گانه‏اى مواجه خواهیم شد: موارد محرومیت كلى یا جزئى زن نسبت‏به مرد، موارد برخوردارى كلى یا جزئى زن از امتیاز نسبت‏به مرد و مواردى كه زن و مرد در آن از حقوق برابر برخوردار بوده و هیچ گونه تفاوتى از جنسیت ناشى نمى‏شود . بدیهى است كه نسبت‏به دسته سوم بحثى وجود ندارد و بر طبق مقتضاى انسانیت مشترك مرد و زن است . چنانكه گذشت در ارزیابى مجموعه یك نهاد اجتماعى با هدف عدالت‏خواهانه و تبعیض زدایى هم موارد نوع اول و هم موارد نوع دوم در دایره گفت و گوى ما قرار مى‏گیرند . اگر چه در یك مقایسه جزئى و موردى و با تكیه بر جنس خاص مرد یا زن، تنها مى‏توان با تكیه بر موارد دسته اول یا دوم پژوهش را به نتیجه رساند . در این مقاله از موارد نوع اول به «محرومیت‏ها» و از موارد نوع دوم به «امتیازها» یاد مى‏شود .

3 . ساختار مطالب: بطور منطقى ابتدا لازم است، به بررسى مقایسه‏اى ارث زن و مرد در ادیان الهى و غیر الهى پرداخته شود و در میان ادیان غیر الهى بر اساس تقسیم جغرافیایى نظرگاه هندى، چینى و ژاپنى مورد بررسى قرار گیرد; لكن على رغم جستجوهایى كه در منابع رایج ادیان غیر الهى صورت گرفت، موضع قابل استنادى از این ادیان در خصوص میزان ارث زن و مرد و موارد اختلاف آن دو، در بهره‏مندى از ارث مشاهده نمى‏گردد . تنها برخى از آنها به پاره‏اى از احكام اخلاقى زن و یا به یك داورى كلى درباره جنس زن بسنده كرده‏اند . (3)

بنابراین، در این جا تنها به بررسى مساله در ادیان الهى مى‏پردازیم . در بخش ادیان الهى وضعیت ارث زن و مرد در دین یهود، مسیحیت، زرتشت و اسلام گزارش شده و تفاوتهایى كه بین زن، تحت عناوین مادر، همسر، دختر و عمه و خاله و مرد تحت عناوین پدر، شوهر، پسر، عمو و دایى در مساله ارث وجود دارد، مورد تاكید و تحلیل قرار مى‏گیرد . در بخش بعد به مطالعه تطبیقى ارث زن و مرد در عمده‏ترین نظامهاى حقوقى جهان، به عنوان پاره‏اى از تمدنهاى نامدار موجود خواهیم پرداخت . و قواعد حقوقى ارث برخى از كشورها از هر دو نظام رومى ژرمنى و كامن‏لا مورد مطالعه قرار مى‏گیرد . سپس به بررسى مقایسه‏اى ارث زن و مرد در حقوق اسلام و ایران مى‏پردازیم . در ابتدا موارد اختلاف، اعم از امتیازات و محرومیتهاى ارثى زنان در حقوق اسلام بیان مى‏گردد و پس از آن چگونگى انعكاس این موارد در قوانین موضوعه ایران، بررسى مى‏شود . در قسمت پایانى این فصل میانگین تكالیف و امتیازات مالى زن و مرد مورد مقایسه قرار گرفته و میزان انعكاس عدالت تشریعى در منظومه حقوق و تكالیف مالى زن و مرد، در حقوق اسلام و قوانین موضوعه ایران، ارزیابى مى‏گردد .

در این قسمت نوعى دفاع عقلانى و اقناعى از مجموعه اصول و قواعد مسلم رژیم حقوقى ارث زن و مرد در حقوق اسلام و ایران صورت مى‏گیرد و در پایان با توجه به گزارش‏هاى ارائه شده در فصول پیشین و نمودار حاصله از موارد اختلاف ارث زن و مرد در ادیان و تمدنهاى پیش گفته، مقایسه‏اى مجموعى، از وضعیت ارث زن و مرد صورت گرفته و ضمن نشان دادن موارد اختلاف ادیان و تمدن‏ها در هر یك از موارد تلاش مى‏شود كه با بهره‏گیرى از مباحث فلسفى حقوقى و تكیه بر مكتب حقوق طبیعى و واقعیات اجتماعى، دفاع از مجموعه قواعد ارث زن و مرد در اسلام و قوانین موضوعه ایران صورت گیرد .

1- مقایسه ارث زن و مرد در ادیان الهى (غیر از اسلام)

یهود، مسیحیت و اسلام ادیان مشهور الهى‏اند . و چون از دیدگاه شیعه، دین زرتشت نیز صاحب كتاب آسمانى بوده، در نتیجه در زمره ادیان الهى قرار دارد . (4) مقایسه ارث زن و مرد در نظام حقوقى اسلام، در قسمتهاى بعدى به همراه نظام حقوقى ایران صورت خواهد گرفت و در این قسمت‏به دیدگاههاى سه دین دیگر یعنى یهود، مسیحیت و زرتشت مى‏پردازیم .

1- 1- دین زرتشت

عمده‏ترین تفاوتهاى موجود بین ارث زن و مرد، اعم از محرومیتهاى زن و امتیازات او در دین زرتشت‏به قرار زیر است:

1- بر طبق مقررات رسمى احوال شخصیه زرتشتیان، هنگامى كه زن و شوهر در پى حادثه‏اى با هم بمیرند و یا اگر تنها یكى از آنها فوت كند، تقسیم ارث بین اولاد آنها بر اساس جنسیت متفاوت خواهد بود . به این ترتیب كه نسبت‏به ارثیه پدر، هر پسر دو برابر سهم یك دختر بهره‏مند خواهد شد و نسبت‏به ارثیه مادر دختر و پسر بطور مساوى سهم خواهند برد . (5) در این حكم از یك سوى شاهد نوعى محرومیت جزئى زن (دختر) از ارثیه پدر خود هستیم و از سوى دیگر مشاهده مى‏كنیم كه مرد (پسر) از امتیازى معادل زن (دختر) در بهره‏مندى از ارث مادر برخوردار است .

2- در صورت انحصار وراث متوفى در چند برادر و خواهر، اگر متوفى مرد باشد سهم هر برادر دو برابر سهم هر خواهر خواهد بود . حال آن كه اگر متوفى زن باشد، سهم هر برادر مساوى سهم هر خواهر است .

3- در صورت انحصار وراث متوفى در عمو و عمه، اگر متوفى مرد باشد، سهم عمو دو برابر سهم عمه است، ولى اگر متوفى زن باشد، عمو و عمه با هم بطور مساوى ارث خواهند برد .

4- اگر متوفى مرد و ورثه او منحصر در خاله و دایى باشند، دایى دو برابر خاله ارث خواهد برد، ولى در همین صورت اگر متوفى زن باشد، سهم الارث دایى و خاله مساوى است .

5- در صورت انحصار وراث در عمو و دائى، خویشاوندان پدرى، یعنى عموها ترجیح داده شده و همه ارثیه را مالك مى‏شوند .

6- در فرض انحصار وراث در پدر بزرگ و مادر بزرگ، سهم پدر بزرگ از میراث متوفاى مرد دو برابر سهم مادر بزرگ است، حال آن كه سهم آن دو، از میراث متوفاى زن بطور مساوى خواهد بود . (6)

به این ترتیب مشاهده مى‏گردد كه در آئین زرتشت زن در تحت عناوین متعدد در صورتى كه متوفى مرد باشد، با محرومیت جزئى از ارث مواجه است و بهره‏اى معادل نصف مرد دارد . البته در این دین، زن و مرد، تحت عنوان «پدر و مادر» از ارث برابر برخوردارند .

همچنین زن و شوهر در صورتى كه تنها وارث باشند، بطور مساوى از ارث بهره‏مند مى‏گردند و هر دو نصف دارایى را به ارث مى‏برند . اما در صورتى كه متوفى شوهر باشد و از خود اولاد نیز داشته باشد، سهم الارث همسر او یك ششم، و اگر متوفى زوجه باشد و اولاد هم داشته باشد، سهم الارث شوهر او، برابر با سهم پسر و دختر متوفى خواهد بود . (7)

در آیین زرتشت‏به موارد نادرى نیز از امتیازات «زن‏» در بهره‏مندى از ارث مواجه مى‏شویم كه از آن جمله مى‏توان به دو مورد زیر اشاره كرد:

1- در صورت انحصار ورثه در دختر، پسر و همسر، هرگاه متوفى مرد باشد «یك ششم‏» تركه سهم زوجه و مابقى آن، به نسبت پسر دو برابر دختر، تقسیم مى‏گردد; ولى اگر متوفى زن باشد «یك هشتم‏» تركه سهم زوج و بقیه بطور مساوى بین پسر و دختر تقسیم مى‏شود . (8) در این مورد ملاحظه مى‏گردد كه در شرایط برابر براى زن 6/1 و براى مرد8/1 از تركه اختصاص یافته است .

2- در قانون مدنى زرتشتیان در زمان ساسانیان (بند 10 از فصل 24) آمده است: «اگر دخترى بعد از فوت پدر بدنیا آید، خرج عروسى او از ماترك پدر موضوع مى‏شود .» (9) 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : مطالعه تطبیقى ارث زن , مطالعه تطبیقی , ارث زن , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 114,000 results (0.51 seconds)
Search Results
مطالعه تطبیقی ارث زن
www.hawzah.net/fa/Article/.../مطالعه-تطبیقی-ارث-زن
Translate this page
در بخش بعد به مطالعه تطبیقی ارث زن و مرد در عمده ترین نظامهای حقوقی جهان، به عنوان پاره ای از تمدنهای نامدار موجود خواهیم پرداخت . و قواعد حقوقی ارث برخی از کشورها از هر ...
وکالت آنلاین - مطالعه تطبیقی ارث زن - سایت وکیل | وکالت
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo...AID...
Translate this page
در بخش بعد به مطالعه تطبیقى ارث زن و مرد در عمده ترین نظامهاى حقوقى جهان، به عنوان پاره اى از تمدنهاى نامدار موجود خواهیم پرداخت . و قواعد حقوقى ارث برخى از کشورها از هر ...
مطالعه تطبیقی ارث زن - حوزه علمیه میبد
howzeh-meybod.ir/women/fa/Rights_Duties,167
Translate this page
در بخش بعد به مطالعه تطبیقی ارث زن و مرد در عمده ترین نظامهای حقوقی جهان، به عنوان پاره ای از تمدنهای نامدار موجود خواهیم پرداخت . و قواعد حقوقی ارث برخی از کشورها از هر ...
مطالعه تطبیقى ارث زن - ایران دانشجو - سل یو
irandaneshjoo.test.com/product-63144-مطالعه-تطبيقى...
Translate this page
مطالعه تطبیقی ارث زن پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه دانلود تحقیق.
بررسی ارث زن در قانون و عرف ایران و هندوستان - فصلنامه مطالعات شبه قاره
jsr.usb.ac.ir/article_1577_265.html
Translate this page
در این نوشتار برای بررسی برخی از آسیب های غالب، به مطالعه ی تطبیقی ارث زوجه از همسر خود در قوانین و عرف ایران و هندوستان و بیان نقاط اشتراک و افتراق پرداخته می ...
مطالعه تطبيقي ارث زن
www.alqaza.com/.../1272-1389-06-07-03-56-22
Translate this page
Aug 29, 2010 - در بخش بعد به مطالعه تطبيقي ارث زن و مرد در عمده ترين نظامهاي حقوقي جهان، به عنوان پاره اي از تمدّنهاي نامدار موجود خواهيم پرداخت. و قواعد حقوقي ارث ...
پرتال جامع علوم انسانی - مطالعه تطبیقی ارث زن
www.ensani.ir/fa/content/85163/default.aspx
Translate this page
مطالعه تطبیقی ارث زن. احمد دیلمی. چکیده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یکی از مهم ترین ویژگیهای دوران معاصر است، و در آن میان حقوق زنان از اهمیت ویژه ...
پرتال جامع علوم انسانی - مطالعه تطبیقی ارث زن
www.ensani.ir/fa/content/262886/default.aspx
Translate this page
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. صفحه اول · پایگاه ها · مجلات · جستجو · تماس با ما · درباره ما · نقشه سایت ... مطالعه تطبیقی ارث زن. احمد دیلمی. فایل تمام متن:.
مطالعه ی تطبیقی ارث زن درمیان ادیان الهی(دین یهود-دین ... - صالحین نجف آباد
www.salehinrajainajafaba.blogfa.com/post-444.aspx
Translate this page
چکیده: دراین نوشتاربه بررسی مساله ی ارث زن ومرددرادیان الهی میپردازیم دربخش ادیان الهی وضعیت ارث زن ومرددردین یهود،زرتشت واسلام گزارش شده وتفاوتهایی که بین ...
پروژه آماده: مطالعه تطبيقى ارث زن و مرد در حقوق اسلام و ايران و مقايسه آن در ...
docz.ir/پروژه-آماده-مطالعه-تطبيقى-ارث-زن-و-مرد/
Translate this page
چكيده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جديد و مدون يكى از مهم ترين ويژگيهاى دوران معاصر است، و در آن ميان حقوق زنان از اهميت ويژه اى برخوردار مى باشد .
دانلود از اسپید فایل - تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - اسپید فایل
speadfile.ir › علوم انسانی
Translate this page
4 days ago - تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن. لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه * فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه :۴۲ فهرست ...
مقاله مطالعه‌ء تطبیقی ارث زن(1) [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-77951.html
Translate this page
Sep 30, 2009 - 1 post - ‎1 author
درمقاله (2) بعد به مطالعه تطبیقی ارث زن و مرد در عمده‌ترین نظامهای حقوقی جهان ، به عنوان پاره‌ای از تمدنهای نامدار موجود خواهیم پرداخت.و قواعد حقوقی ارث ...
مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ - متفاوت ترين ...
maghalenab.rozblog.com/.../-مطالعه-تطبیقى-ارث-زن-...
Translate this page
2 days ago - مطالعه تطبیقى ارث زن دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 8 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 27 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 سخن گفتن از حقوق ...
دانلود پایان نامه در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن – گوگل شاپ
google-shop.ir/دانلود-پایان-نامه-در-مورد-مطالعه-تطبیق/
Translate this page
4 days ago - این محصول “دانلود پایان نامه در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن “توسط پورتال گوگل شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است. منبع:google-shop.ir.
مطالعه تطبیقى ارث زن کار تحقیقی حقوق - بانک پروژه آراز
arazprojects.com/.../مطالعه-تطبیقى-ارث-زن-کار-تحق...
Translate this page
مطالعه تطبیقى ارث زن کار تحقیقی حقوق. ۱ خرداد , ۱۳۹۵ بازدید: 4 دسته: حقوق قیمت: 9000 تومان حجم فایل: چکیده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یکى از ...
دانلود پایان نامه در مورد مطالعه تطبیقی ارث زن - بیر دانلود
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Nov 10, 2015 - دانلود تحقیق در مورد مطالعه تطبیقی ارث زن. دانلود مقاله در مورد مطالعه تطبیقی ارث زن. دانلود جزوه در مورد مطالعه تطبیقی ارث زن. download ...
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - هایدی
haidy.blogsky.com/.../تحقیق-در-مورد-مطالعه-تطبیق...
Translate this page
لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*. فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه :42. فهرست مطالب: چکیده: مقدمه. 1- مقایسه ارث زن و مرد در ادیان الهى ...
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود مطالب علمی
www.docs.blogsky.com/1395/05/09/post-12669
Translate this page
Jul 30, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:40 فهرست مطالب چکیده: مقدمه - مقایسه ارث زن و مرد در ...
مطالعه تطبیقی حقوق زن در ایران و انگستان و فرانسه - نسخه قابل چاپ
copynet.samenblog.com/print/LowWoman.htm
Translate this page
کار تحقیقی مطالعه تطبیقی حقوق زن در ایران و انگستان و فرانسه ... نخست به تطبیق قوانين اقتصادي زنان در خانواده از جمله نفقه، مهريه و ارث در دو كشور ايران و ...
فلسفه تفاوت ارث زن و مرد در اسلام - ahl-ul-bayt.org
www.ahl-ul-bayt.org/fa.php/page,22138A45590.html
Translate this page
در این نوشتار، ابتدا تاریخچه ارث زن در میان اقوام و ملل پیش از اسلام و در ادیان ..... در این قسمت به مطالعه و تحقیق درباره تاریخچه ارث زن در دوران قبل از اسلام پایان می دهیم. ..... 32 عزت الله فهیمی، بررسی تطبیقی ارث اقلیتهای دینی درحقوق اسلام و ایران، ...
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
one2music.ir/.../تحقیق-در-مورد-مطالعه-تطبیقى-ارث-...
Translate this page
Jul 6, 2016 - اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . ... 1- مقایسه ارث زن و مرد در ادیان الهى (غیر از اسلام).
magiran.com: مجله نامه مفيد، شماره 29
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=1185...29...
Translate this page
شماره جديد اين نشريه. سال نهم شماره 100 زمستان 1392 حقوق تطبيقي .... مطالعه تطبيقي ارث زن احمد ديلمي ص 95 چکيده. سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جديد و مدون ...
مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود پروژه و مقاله - رزفا
20proje20.rozfa.xyz/post519823.html
Translate this page
مطالعه تطبیقى ارث زن. چكیده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یكى از مهم ترین ویژگیهاى دوران معاصر است، و در آن میان حقوق زنان از اهمیت ویژه اى برخوردار ...
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود آهنگ جدید - نبض صدا
nabz3da.ir/.../تحقیق-در-مورد-مطالعه-تطبیقى-ارث-زن...
Translate this page
Jul 6, 2016 - اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن. لینک پرداخت و ...
نمایش مقاله : مطالعه تطبیقی ارث زن
ierc.sbu.ac.ir/fa/ArticleView.html?ItemID=96410
Translate this page
مطالعه تطبیقی ارث زن. نویسندگان: محل نگهداری: نامه مفید. سال انتشار: ماه یا فصل انتشار: دوره: شماره: 29. صفحه: 96-116. کلیدواژه: فایل های پیوستی. مطالعه تطبیقی ...
حقوق زن - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/articles/426785
Translate this page
هدف از این طرح مطالعه تطبیقی در حقوق اسلامی (فقه خاصه و عامه)، و حقوق موضوعه ایران و ... حقوق زن در مورد طلاق و حضانت فرزندان پس از انحلال نکاح - ارث زن و شوهر -3 حقوق ...
مطالعه تطبیقی ارث زن - مرکز تحقیقات زن و خانواده
wrc.ir/?action=Scholar.View&Group=1&ID...
Translate this page
عنوان, مطالعه تطبیقی ارث زن. تعداد صفحات, 22. نویسنده, احمد دیلمی. مشخصات نشریه, نامه مفید - دانشگاه مفید قم - علمی پژوهشی شماره 29. تاریخ انتشار, بهار - 1381.
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - دانلود فیلم خارجی 2016
www.familymarket.ir/.../تحقیق-در-مورد-مطالعه-تطبی...
Translate this page
Jul 6, 2016 - اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن. لینک پرداخت و ...
دانلود متن کامل پایان نامه رشته حقوق با موضوع مطالعه تطبیقى ارث زن ...
filedanesh.ir/دانلود-متن-کامل-پایان-نامه-رشته-حقوق-ب...
Translate this page
7 days ago - در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: مطالعه تطبیقى ارث زن تاریخ دریافت: ۱۰/۱۰/۸۰ تاریخ تایید: ۲۶/۱۲/۸۰ ...
م‍طال‍ع‍ه‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ح‍ق‍وق‌ زن‌ در م‍س‍ائ‍ل‌ خ‍ان‍وادگ‍ی‌ ب‍ی‍ن‌ ق‍وان‍ی‍ن‌ ای‍ران‌ و ... - شناسنامه
dl.nlai.ir/UI/aa968e25-55e1-454d.../Catalogue.aspx
Translate this page
م‍طال‍ع‍ه‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ح‍ق‍وق‌ زن‌ در م‍س‍ائ‍ل‌ خ‍ان‍وادگ‍ی‌ ب‍ی‍ن‌ ق‍وان‍ی‍ن‌ ای‍ران‌ و ف‍ران‍س‍ه‌ ... ای‍ران‌. خ‍ان‍واده‌. ق‍وان‍ی‍ن‌. ح‍ق‍وق‌ زن‍ان‌. م‍طال‍ع‍ات‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌. ارث‌. م‍ه‍ری‍ه‌. ح‍ق‍وق‌ خ‍ان‍واده‌. ن‍ف‍ق‍ه‌. ۱۱. ازدواج‌ ...
مقاله کامل با موضوع مطالعه تطبیقى ارث زن | مرجع کامل دانلود پایان نامه های ...
payannamehfull.ir/.../مقاله-کامل-با-موضوع-مطالعه-تط...
Translate this page
Nov 14, 2015 - چکیده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جدید و مدون یکى از مهم ترین ویژگیهاى دوران معاصر است، و در آن میان حقوق زنان از اهمیت ویژه اى برخوردار ...
تحقیق در مورد مطالعه تطبیقى ارث زن - اینجا یاب
www.injayab.ir/1395/05/20/post-27842
Translate this page
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:40 فهرست مطالب چکیده: مقدمه - مقایسه ارث زن و مرد در ادیان الهى (غیر از ...
بررسي تطبيقي ميراث زن در مذاهب خمسه، اديان و حقوق موضوعه
www.icnc.ir/index.aspx?pid=289&metadataId...
Translate this page
سپس ارکان و موجبات ارث در فقه اماميه و ارث در فقه اهل سنت (حنبلي، شافعي، حنفي، مالکي)، سپس شرايط ثبوت ارث و حجب و احکام الحواريث. عصبات، عول، اصحاب فروض ...
تحقیق فرزندخواندگی «مطالعه تطبیقی در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه»
bankmaghale.ir/تحقیق-فرزندخواندگی-مطالعه-تطبی...
Translate this page
تحقیق فرزندخواندگی «مطالعه تطبیقی در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» مربوطه ..... وی از پدر خوانده‌اش ارث می‌برد و پدر خوانده نیز وارث او می‌شد و تحریم زن پدر یا همسر ...
حقوق تطبیقی - حقوق برای همه.law for all
law4u.blogfa.com/cat-43.aspx
Translate this page
Jan 29, 2012 - مطالعه تطبيقي ارث زن. چكيده: سخن گفتن از حقوق انسان در قالب جديد و مدون يكي از مهم ترين ويژگيهاي دوران معاصر است، و در آن ميان حقوق زنان از اهميت ...
مقاله بررسي فقهي وحقوقي ميراث زوجه از عقار( اموال غير منقول) و تطبيق آن ...
www.1ghazi.ir › مقالات حقوقی و کیفری
Translate this page
Jul 14, 2014 - بهترین گواه بر حاکمیت این رژیم حقوقی بر ارث زن و مرد در تمدن عرب جاهلی ...... دکتری حقوق خصوصی ۲- دیلمی، احمد- مطالعه تطبیقی ارث زن- فصلنامه ...
موضوعات پيشنهادي براي پايان نامه مقطع کارشناسي - دانشکده اصول الدين
osool.ac.ir/pajoohesh/mozooat.asp
Translate this page
در موارد مطالعه تطبيقي، ارکان تطبيق مي تواند حقوق ايران، فقه اماميه، حقوق .... ارث زن 160. ارث زن از ديدگاه اماميه و اهل سنت 161. ارث زوجه از عقار در فقه فريقين 162.
م‍طال‍ع‍ه‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ح‍ق‍وق‌ زن‌ در م‍س‍ائ‍ل‌ خ‍ان‍وادگ‍ی‌ ب‍ی‍ن‌ ق‍وان‍ی‍ن‌ ای‍ران‌ و ف‍ران‍س‍ه‌
region15.tehran.ir/default.aspx?tabid=558...8846
Translate this page
م‍طال‍ع‍ات‌ ت‍طب‍ی‍ق‍ی‌ ح‍ق‍وق‌ زن‍ان‌ ق‍وان‍ی‍ن‌ ای‍ران‌ ف‍ران‍س‍ه‌ خ‍ان‍واده‌ ح‍ق‍وق‌ خ‍ان‍واده‌ م‍ه‍ری‍ه‌ ن‍ف‍ق‍ه‌ ارث‌ ۱۱. ازدواج‌. شناسه افزوده. : دان‍ش‍گ‍اه‌ آزاد اس‍لام‍ی‌، واح‍د ت‍ه‍ران‌ م‍رک‍زی‌، دان‍ش‍ک‍ده‌ ال‍ه‍ی‍ات‌ و م‍ع‍ارف‌ ...
نکات کاربردی در قواعد حاکم بر ارث - بانک مقالات حقوقی , نشر عدالت
nashreedalat.ir/.../955-نکات-کاربردی-در-قواعد-حاکم-...
Translate this page
Nov 5, 2014 - مطالعه تطبیقی مسئولیت کیفری شخ . .... زن در صورت داشتن فرزند، از شوهرش یک هشتم اموال او را ارث می‌برد و چنانچه مرد سه یا چهار همسر عقد دائم داشته ...
مقایسه ارث زن در ادیان و تفکرات مختلف + منابع تاریخی :: دست نوشته های ...
mehrdadz.blog.ir/post/263
Translate this page
Dec 13, 2015 - علت اینکه اسلام سهم الارث زن را نصف سهم الارث مرد قرارداد وضع خاصی‏ ... مطالعه ی تطبیقی ارث زن درمیان ادیان الهی(دین یهود-دین مسیح-دین زرتشت)
عناوین و موضوعات پیشنهادی برای پژوهش در حوزه زن و خانواده
oe.farhangoelm.ir/.../مطالعات-زنان.../عناوین-و-موضوعا...
Translate this page
در همین راستا کارگروه مطالعات زنان و خانواده، شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم ... بررسي تطبيقي مشکلات زنان سرپرست و غيرسرپرست خانوار بر جامعه پذيري ... ارتباط منطقي احکام مربوط به ازدواج طلاق و ارث زنان در اسلام; ارزیابی تغییرات حقوق ...
حقوقی - مطالعه تطبیقی ارث زن
legal1989.blogfa.com/post/10
Translate this page
در اين مقاله ابتدا به بررسى مقايسه اى ارث زن و مرد در اديان الهى و غير الهى و همچنين برخى تمدنهاى بزرگ و نظامهاى حقوقى پرداخته مى شود; سپس ارث زن و مرد در حقوق اسلام و ...
نگاه فقه به اهدای جنین - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Jan 11, 2014 - مثلاً اهداي تخمك مستلزم نگاه به عورت زن و اهداي اسپرم در برخي موارد مستلزم استمناست. ..... فقهايي كه صاحب رحم را مادر مي‌دانند، معتقدند احكام ارث نيز بين آنان حاكم مي‌شود(62) .... قانون ایران درباره اهدا گامت و جنین با توجه به حقوق تطبیقی‌، اهدای گامت ... سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها ( سمت ) ، تابستان 82
مطالعه تطبیقی جایگاه نسب و ارث در اهدای جنین - دانلود پایان نامه و سمینار ...
arshadha.ir/دانلود-پایان-نامه-کارشناسی-ارشد-رشته-1...
Translate this page
Jan 12, 2016 - با عنوان : مطالعه تطبیقی جایگاه نسب و ارث در اهدای جنین در فقه امامیه و حقوق ... بند هفتم : مقایسه ارث زن و مرد در تمدنهاى بزرگ جهان. 60. 1 – تمدن رم. 60.
مطالعه تطبیقی ارث زن - لینک گردی
nimrang.ir/news/مطالعه-تطبیقی-ارث-زن
Translate this page
مطالعه تطبیقی ارث زن گنجينه معارف مطالعه تطبیقی ارث زن / دیلمی، احمد منابع : فصلنامه نامه ...
مقاله - مطالعه تطبیقی ارث زن((دکتراحمد دیلمی ،استادیاردانشکده حقوق ...
talar.dadparvar.ir › ... › منابع. - Translate this page
یک محصول جدید در بخش داد وستد درج شد: مطالعه تطبیقی ارث زن((دکتراحمد دیلمی ،استادیاردانشکده حقوق دانشگاه قم)) - مطالعه تطبیقی ارث زن((دکتراحمد دیلمی...
مطالعه تطبیقى ارث زن
hplas.ir/blog/2016/08/11/مطالعه-تطبیقى-ارث-زن/
Translate this page
4 days ago - جدید ترین سیستم افزایش بازدید سایت و وبلاگ. لایک فیس بوک و اینستاگرام و تیوتر و پلاس. و ده ها شبکه اجتماعی دیگر. سیستم افزایش بازدید ...
مطالعه تطبیقی ارث زن - کتابخانه دیجیتالی تبیان
library.tebyan.net/.../مطالعه%20تطبیقی%20ارث%20...
Translate this page
مطالعه تطبیقی ارث زن. [منبع الکترونیکی]. افزودن به کتابخانه شخصی ... نوع منبع : مقاله. موضوعات : ارث زوجه · حقوق‌ تطبيقي‌ · فقه‌ تطبيقي‌. منابع دیجیتالی : ...
[PDF]بررسی تطبیقی نظام خانواده و زنان در بین کشورهای ایران
4cp.olgou.ir/papers/271.pdf
Translate this page
بررسی تطبیقی نظام خانواده و زنان در بین کشورهای ایران، ترکیه و. آمریکا. فریده حمیدی. 1 ..... در ترکیه زنان حق طالق، حق ارث برابر، حق قیمومت فرزندان خود د. ر صورت مرگ. همسر و حق ..... طی مطالعه ای نشان داد که در کشورهایی که. مشارکت و نقش زنان در ...
رژیم اشتراک در اموال - .:: Welcome to Banoye Bartar e-Magazine | به ...
banoyebartar.com/1394/آذر/رژیم-اشتراک-در-اموال
Translate this page
زن به عنوان «مادر» در همه حال معادل پدر ارث مى برد و همچنين كلاله مادرى مؤنث سهمى معادل كلاله مادرى مذكر دارد . ه - گاهى محروميت جزئى، ..... احمد ديلمى/ مطالعه تطبيقى ارث زن
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 13,248
  • بازدید سال : 106,078
  • بازدید کلی : 2,614,625