loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 172 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

موضوع فقر

موضوع فقر دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 394 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23

درک مفهوم این اصطلاح و جوانب مختلف آن حایز اهمیت است ،‌زیرا ما را با یکی از مقولات مهم اقتصادی که با ماهیت دوران اقتصادی اجتماعی مربوطه دارای ارتباط است

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

موضوع فقر

 

فـقـر
درک مفهوم این اصطلاح و جوانب مختلف آن حایز اهمیت است ،‌زیرا ما را با یکی از مقولات مهم اقتصادی که با ماهیت دوران اقتصادی - اجتماعی مربوطه دارای ارتباط است، آشنا میسازد. سطح زندگی اصطلاحی است که برای نشان دادن حدود مصارف مادی و معنوی اهالی یک کشور به کار می‌رود. سطح زندگی به میزان و چگونگی برآوردن نیازهای مادی و معنوی بستگی داشته و در فرماسیون‌های اقتصادی - اجتماعی و در مراحل مختلف رشد تاریخی و بر حسب کشورهای مختلف فرق می‌‌کند. سطح زندگی مستقیما به تولید اجتماعی، درآمد اهالی، میزان مصرف کالاهای بلند مدت و کوتاه مدت و چگونگی ارضای حوایج فرهنگی و بهداشتی وابسطه است .
 
علت ها
فقر و بدبختی به علت تفاوت طبقاتی جامعه بروز می‌‌کند که بعد از دوران اولیه انسان‌های بدوی که در جریان ملیون‌ها سال پیش زندگی می‌‌کردند به بار آمده است و نتیجه آن تفاوت‌های اجتماعی در سطوح طبقات متفاوت جامعه است تازمانی که این شرایط حاکم باشد جامعه به دو شاخه فقیر وغنی تقسیم بندی است ویکی دیگر از دلایل فقر به طرز اشخاص فقیر برمی گردد انسان هائی که سواد مالی ندارند و قادر به تحلیل مسائل مالی خود نیستند و حتی به دنبال بهبود وضعیت موجود نمی باشند.
هشدارهای بهداشتی باید در زندگی اقتصادی و اجتماعی جوانان و زنان كاربرد داشته باشد. در جوامع و در میان قشرهایی كه چنان فقیرند و چنان ناتوان و تحت سلطه دیگران كه نخستین اندیشه به دست آوردن لقمه نانی است برای نمردن از گرسنگی توصیه‏های بهداشتی چندان كارساز نیست. بنا براین، در بهداشت و پزشكی، جامعه‏شناسی و فرهنگ‏شناسی را باید در نظر داشت. شناخت جامعه و طبقات و اقشار آن بزرگترین كمك را به شناخت افراد آسیب‏پذیر و ناقل‏دهنده احتمالی بیماریها می‏كند. چیزی كه اگر امروز در مورد آن كوتاهی شود، فردا خیلی دیر است. 
 
ایالت كوازولو-ناتال افریقای جنوبی، هم، بالاترین میزان ایدز را دارد و، هم، بالاترین میزان فقر و محرومیت و نابرابریهای اجتماعی را .در تحقیقی كه در همین ایالت انجام شده محرومیت اقتصادی و اجتماعی در افزایش احتمال مبادرت به انواع رفتارها و تجربه‏های ناسالم جنسی تأثیر معنی‏دار داشته است. با آنكه فقر و محرومیت اجتماعی و اقتصادی هم برای زنان پیامدهای زیانبار دارد و هم برای مردان، زنان را به مراتب آسیب‏پذیرتر از مردان می‏كند. 
برخی دلایل این آسیب‏پذیری را می‏توان به صورت زیر فهرست كرد: 
بر احتمال فروش تن در مقابل پول می‏افزاید. فقر همواره یكی از علتهای روسپیگری بوده است و بر احتمال فروش تن در مقابل پول می‏افزاید. در همین كشور ما یك كارگر افغانی می‏تواند با وعده پرداخت مبلغی پول 5 زن خیابانی را بفریبد و پس از رسیدن به مقصود خود آنها را به قتل برساند. 
چه چیز باعث می‏شود كه 5زن جوان و میانسال، كه طبیعتاً از ایجاد رابطه جنسی با كارگری افغانی احساس خطر می‏كنند، در شرایطی ناامن به تن فروشی مبادرت ورزند؟ 
فقر بر احتمال واداشتن زن به برقراری روابط جنسی می‏افزاید. زنانی كه از دستیابی به سلسله‏مراتب قدرت و مدیریت و منابع اقتصادی محرومند، با قرار گرفتن در مراتب پایین اجتماعی و تصدی مشاغلی كه زیردستی آنان را به همراه دارد، همواره در معرض تهدید به از دست دادن شغل در صورت امتناع از ایجاد رابطه جنسی با مافوق خود هستند. 
به ویژه در جامعه‏ای كه قربانی تجاوز و آزار جنسی گناهكار به شمار می‏آید. 
. فقر سن شروع و ایجاد رابطه جنسی را پایین می‏آورد. خانواده‏های فقیر ممكن است، در نخستین فرصت ممكن دختران خود را با استدلال “كم كردن نان خور اضافی” در سنین پایین وادار به ازدواج كنند. روشن است كه كم‏تجربگی زن و داشتن همسر نامناسب، در واقع به معنای فروختن یا دست‏كم سپردن طفلی معصوم و نادان به كسانی است كه، با در نظر گرفتن مجموعه شرایط اجتماعی و حقوقی، اختیار تصمیم‏گیری را از این طفل بی‏پناه و بی‏تجربه سلب خواهند كرد. در سابقه اغلب روسپیان ازدواج در سنین پایین و ازدواج اجباری ثبت شده است. 
فقر بر احتمال حاملگیهای ناخواسته و بدون آمادگی برای زنان می‏افزاید. پیامدهای این نوع حاملگی بسیار زیانبار است و ممكن است به سقط ‏جنین های غیربهداشتی و مرگ‏آور یا بیماری زا، یا تولد فرزندان بی‏گناهی كه كسی نمی‏خواهد یا نمی‏تواند مسئولیت پرورش و نگهداری از آنان را بپذیرد بینجامد؛ تولد كودكانی كه وارد چرخة فقر می‏شوند و فقر را تصاعدی می‏كنند. 
. فقرباعث می‏شود مردانی كه حتی صلاحیت نگهداری از همسر اول خود و فرزندان حاصل از ازدواج اول را نداشته‏اند، ازدواجهای مكرر كنند. سرپرست بسیاری از خانواده‏های بدسرپرست به‏راحتی آب خوردن، با ارائه پول ناچیزی در عوض شیربها، همسران كم‏سال‏تری را اختیار می‏كنند و به ازدواجهای مكرر یا همزمان دست می‏زنند، بی‏آنكه مرجعی از آنها بازخواست كند كه آیا صلاحیت یا استطاعت تجدید فراش را دارند یا نه. 
این نیز از طریق افزودن بر تعداد زنان مطلقه و كودكان بدسرپرست به چرخه فقر نداوم می‏بخشد.فقر و نابرابری اجتماعی به تداوم ناآگاهی و محرومیت زنان فقیر از دسترسی به رسانه‏ها و منابع اطلاعاتی كمك می‏كند و برنامه‏های آگاهی‏دهنده را به شكست می‏كشاند.
نتیجه آنكه تنها دادن آگاهی درباره‌ لزوم پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و پرهیز از اعمال خطرزای جنسی كافی نیست. توانمند كردن زنان، اندیشیدن راه حلهایی برای خنثی كردن تأثیر مخرب بدسرپرستی برای خانواده‏ها كه منشأ دختران فراری، فروش دختران یا واداشتن آنان به روسپیگری، اعتیاد، خشونتهای خانوادگی و تداوم بخشیدن به چرخه فقر است ،حیاتی است. 
تأیید اجتماعی و قانونی ایجاد روابط متعدد جنسی برای مردان و واداشتن زنان به تمكین از چنین شوهرانی هر گونه برنامه‏ریری بهداشتی را برای مبارزه با بیماریهای آمیزشی و، از آن جمله، ابتلا به ویروس ایدز خنثی می‏كند. 
توانمند‏سازی زنان، ایجاد موقعیت های شغلی و تحصیلی مناسب برای آنان و شركت دادن آنها در مقامهای مدیریتی و تصمیم‏گیری های مربوط به سرنوشت خود بهترین راه مبارزه با فقر و فحشا و پیشگیری از ایدز است. 

فـقـر

درک مفهوم این اصطلاح و جوانب مختلف آن حایز اهمیت است ،‌زیرا ما را با یکی از مقولات مهم اقتصادی که با ماهیت دوران اقتصادی - اجتماعی مربوطه دارای ارتباط است، آشنا میسازد. سطح زندگی اصطلاحی است که برای نشان دادن حدود مصارف مادی و معنوی اهالی یک کشور به کار می‌رود. سطح زندگی به میزان و چگونگی برآوردن نیازهای مادی و معنوی بستگی داشته و در فرماسیون‌های اقتصادی - اجتماعی و در مراحل مختلف رشد تاریخی و بر حسب کشورهای مختلف فرق می‌‌کند. سطح زندگی مستقیما به تولید اجتماعی، درآمد اهالی، میزان مصرف کالاهای بلند مدت و کوتاه مدت و چگونگی ارضای حوایج فرهنگی و بهداشتی وابسطه است .

 علت ها

فقر و بدبختی به علت تفاوت طبقاتی جامعه بروز می‌‌کند که بعد از دوران اولیه انسان‌های بدوی که در جریان ملیون‌ها سال پیش زندگی می‌‌کردند به بار آمده است و نتیجه آن تفاوت‌های اجتماعی در سطوح طبقات متفاوت جامعه است تازمانی که این شرایط حاکم باشد جامعه به دو شاخه فقیر وغنی تقسیم بندی است ویکی دیگر از دلایل فقر به طرز اشخاص فقیر برمی گردد انسان هائی که سواد مالی ندارند و قادر به تحلیل مسائل مالی خود نیستند و حتی به دنبال بهبود وضعیت موجود نمی باشند.هشدارهای بهداشتی باید در زندگی اقتصادی و اجتماعی جوانان و زنان كاربرد داشته باشد. در جوامع و در میان قشرهایی كه چنان فقیرند و چنان ناتوان و تحت سلطه دیگران كه نخستین اندیشه به دست آوردن لقمه نانی است برای نمردن از گرسنگی توصیه‏های بهداشتی چندان كارساز نیست. بنا براین، در بهداشت و پزشكی، جامعه‏شناسی و فرهنگ‏شناسی را باید در نظر داشت. شناخت جامعه و طبقات و اقشار آن بزرگترین كمك را به شناخت افراد آسیب‏پذیر و ناقل‏دهنده احتمالی بیماریها می‏كند. چیزی كه اگر امروز در مورد آن كوتاهی شود، فردا خیلی دیر است. 
 ایالت كوازولو-ناتال افریقای جنوبی، هم، بالاترین میزان ایدز را دارد و، هم، بالاترین میزان فقر و محرومیت و نابرابریهای اجتماعی را .در تحقیقی كه در همین ایالت انجام شده محرومیت اقتصادی و اجتماعی در افزایش احتمال مبادرت به انواع رفتارها و تجربه‏های ناسالم جنسی تأثیر معنی‏دار داشته است. با آنكه فقر و محرومیت اجتماعی و اقتصادی هم برای زنان پیامدهای زیانبار دارد و هم برای مردان، زنان را به مراتب آسیب‏پذیرتر از مردان می‏كند. برخی دلایل این آسیب‏پذیری را می‏توان به صورت زیر فهرست كرد: بر احتمال فروش تن در مقابل پول می‏افزاید. فقر همواره یكی از علتهای روسپیگری بوده است و بر احتمال فروش تن در مقابل پول می‏افزاید. در همین كشور ما یك كارگر افغانی می‏تواند با وعده پرداخت مبلغی پول 5 زن خیابانی را بفریبد و پس از رسیدن به مقصود خود آنها را به قتل برساند. چه چیز باعث می‏شود كه 5زن جوان و میانسال، كه طبیعتاً از ایجاد رابطه جنسی با كارگری افغانی احساس خطر می‏كنند، در شرایطی ناامن به تن فروشی مبادرت ورزند؟ فقر بر احتمال واداشتن زن به برقراری روابط جنسی می‏افزاید. زنانی كه از دستیابی به سلسله‏مراتب قدرت و مدیریت و منابع اقتصادی محرومند، با قرار گرفتن در مراتب پایین اجتماعی و تصدی مشاغلی كه زیردستی آنان را به همراه دارد، همواره در معرض تهدید به از دست دادن شغل در صورت امتناع از ایجاد رابطه جنسی با مافوق خود هستند. به ویژه در جامعه‏ای كه قربانی تجاوز و آزار جنسی گناهكار به شمار می‏آید. . فقر سن شروع و ایجاد رابطه جنسی را پایین می‏آورد. خانواده‏های فقیر ممكن است، در نخستین فرصت ممكن دختران خود را با استدلال “كم كردن نان خور اضافی” در سنین پایین وادار به ازدواج كنند. روشن است كه كم‏تجربگی زن و داشتن همسر نامناسب، در واقع به معنای فروختن یا دست‏كم سپردن طفلی معصوم و نادان به كسانی است كه، با در نظر گرفتن مجموعه شرایط اجتماعی و حقوقی، اختیار تصمیم‏گیری را از این طفل بی‏پناه و بی‏تجربه سلب خواهند كرد. در سابقه اغلب روسپیان ازدواج در سنین پایین و ازدواج اجباری ثبت شده است. فقر بر احتمال حاملگیهای ناخواسته و بدون آمادگی برای زنان می‏افزاید. پیامدهای این نوع حاملگی بسیار زیانبار است و ممكن است به سقط ‏جنین های غیربهداشتی و مرگ‏آور یا بیماری زا، یا تولد فرزندان بی‏گناهی كه كسی نمی‏خواهد یا نمی‏تواند مسئولیت پرورش و نگهداری از آنان را بپذیرد بینجامد؛ تولد كودكانی كه وارد چرخة فقر می‏شوند و فقر را تصاعدی می‏كنند. . فقرباعث می‏شود مردانی كه حتی صلاحیت نگهداری از همسر اول خود و فرزندان حاصل از ازدواج اول را نداشته‏اند، ازدواجهای مكرر كنند. سرپرست بسیاری از خانواده‏های بدسرپرست به‏راحتی آب خوردن، با ارائه پول ناچیزی در عوض شیربها، همسران كم‏سال‏تری را اختیار می‏كنند و به ازدواجهای مكرر یا همزمان دست می‏زنند، بی‏آنكه مرجعی از آنها بازخواست كند كه آیا صلاحیت یا استطاعت تجدید فراش را دارند یا نه. این نیز از طریق افزودن بر تعداد زنان مطلقه و كودكان بدسرپرست به چرخه فقر نداوم می‏بخشد.فقر و نابرابری اجتماعی به تداوم ناآگاهی و محرومیت زنان فقیر از دسترسی به رسانه‏ها و منابع اطلاعاتی كمك می‏كند و برنامه‏های آگاهی‏دهنده را به شكست می‏كشاند.نتیجه آنكه تنها دادن آگاهی درباره‌ لزوم پیشگیری از بیماریهای آمیزشی و پرهیز از اعمال خطرزای جنسی كافی نیست. توانمند كردن زنان، اندیشیدن راه حلهایی برای خنثی كردن تأثیر مخرب بدسرپرستی برای خانواده‏ها كه منشأ دختران فراری، فروش دختران یا واداشتن آنان به روسپیگری، اعتیاد، خشونتهای خانوادگی و تداوم بخشیدن به چرخه فقر است ،حیاتی است. تأیید اجتماعی و قانونی ایجاد روابط متعدد جنسی برای مردان و واداشتن زنان به تمكین از چنین شوهرانی هر گونه برنامه‏ریری بهداشتی را برای مبارزه با بیماریهای آمیزشی و، از آن جمله، ابتلا به ویروس ایدز خنثی می‏كند. توانمند‏سازی زنان، ایجاد موقعیت های شغلی و تحصیلی مناسب برای آنان و شركت دادن آنها در مقامهای مدیریتی و تصمیم‏گیری های مربوط به سرنوشت خود بهترین راه مبارزه با فقر و فحشا و پیشگیری از ایدز است. 

 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : موضوع فقر , موضوع فقر , فقر , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

Google

موضوع فقر


About 692,000 results (0.49 seconds)
Search Results

Images for ‫موضوع فقر‬‎Report images
Image result for ‫موضوع فقر‬‎
Image result for ‫موضوع فقر‬‎
Image result for ‫موضوع فقر‬‎
Image result for ‫موضوع فقر‬‎
Image result for ‫موضوع فقر‬‎
5 days ago
More images for موضوع فقر
ورود مجلس دهم به موضوع فقر

www.fardanews.com/fa/.../ورود-مجلس-دهم-به-موضوع-ف...
Translate this page
Jun 29, 2016 - نماینده مجلس دهم از ورود جدی و همکاری مجلس با دستگاه ها در موضوعاتی همچون فقر ، آسیب های اجتماعی و مطالبه گری آنها خبر داد و گفت: خدمات و حمایت های ...
الف - ورود مجلس دهم به موضوع فقر

alef.ir/vdchvqnxw23n-md.tft2.html?367509
Translate this page
Jun 29, 2016 - نماینده مجلس دهم از ورود جدی و همکاری مجلس با دستگاه ها در موضوعاتی همچون فقر ، آسیب های اجتماعی و مطالبه گری آنها خبر داد و گفت: خدمات و حمایت های ...
جملات زیبا درباره فقر - رو به سوی آسمان...

robesoyeaseman.persianblog.ir/.../جملات_زیبا_درباره...
Translate this page
به نام خدا می خواهم انشاء بنویسم موضوع "فقر" پدرم فقیر بود.... پدر بزرگم هم.... من فرزندی ندارم شاید... شاید فقر تمام شود... انشایت را بنویس پسرک میدانم خط آخر فقط ...
موضوع «فقر از ديدگاه قرآن و نهج‌البلاغه» بررسی شد - IQNA

www.iqna.ir/.../موضوع-فقر-از-ديدگاه-قرآن-و-نهج‌البلا...
Translate this page
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، در اين مقاله آمده است: از مهم‌ترين معضلاتی كه هر جامعه‌ای را تهديد می‌كند، مسئله اساسی فقر می‌باشد، اين پديده شوم ...
گروه فرهنگی خیریه فردای سبز شریف | مرور چند تصویر با موضوع فقر

fardayesabz.sharif.ir/.../مرور-چند-تصویر-با-موضوع-...
Translate this page
مرور چند تصویر با موضوع فقر. ... مرور چند تصویر با موضوع فقر. poverty_creative-5 poverty_creative-4 poverty_creative-2 poverty_creative-3. 3 سال قبل در ...
تصاویری با موضوع فقر و بی پولی | جدیدترین ها در سایت جدیده

jadide.ir/تصاویری-با-موضوع-فقر-و-بی-پولی/
Translate this page
تصاویری با موضوع فقر و بی پولی. khatefagr-www.jadide (1). تصاویری با موضوع فقر و بی پولی. khatefagr-www.jadide (2). تصاویری با موضوع فقر و بی پولی.
سخنرانی دکتر شریعتی پیرامون موضوع (فقر) | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ ...

weblog24.xyz/weblog/92barnamerizi/616939
Translate this page
با سلام خدمت همه ی دوستان.این مطلب توسط خانم رحیمی ارسال شده و به نوعی آغاز بحث های این وبلاگ هم هست.در ابتدا سخنرانی دکتر شریعتی درباره ی موضوع فقر آورده شده و ...
سازمان ملل برگزار می کند: مسابقه عکاسی با موضوع فقر | IJNet

https://ijnet.org/.../سازمان-ملل-برگزار-می-کند‌-مسابقه...
Translate this page
از عکاسان خبری در سراسر جهان برای شرکت در یک مسابقه بین المللی با موضوع فقر دعوت شده است. این مسابقه به وسیله برنامه توسعه سازمان ملل متحد و با همکاری ...
اجتماعی » ورود مجلس دهم به موضوع فقر - اخبار - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/.../ورود_مجلس_دهم_به_موضوع...
Translate this page
را نیاز دارند و یا اینکه هزینه‌ای که برای هر خدمت باید گرفته شود.
نگاه نامزدهای ریاست جمهوری امریکا به موضوع فقر - بازتاب 24

baztab24.com/search/?q=نگاه...به+موضوع+فقر
Translate this page
یکی از محور های اصلی سخنرانی نامزد های انتخاباتی آمریکا این روزها فقر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیکاری، فقر و بی خانمانی در آمریکا به حدی ...
نماهنگی تاثیرگذار با صدای مجید اخشابی با موضوع عدالت و فقر - آپارات

www.aparat.com/.../نماهنگی_تاثیرگذار_با_صدای_مج...
Translate this page
این چاه این ویدیو از مستند فقر و فحشای آقای مسعود ده نمکی برداشته شده است / عزیز باشید نماهنگی تاثیرگذار با صدای مجید اخشابی با موضوع عدالت و فقر مجید.
نقاشی زیبا اثر با موضوع فقر - پایگاه خبری دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=نقاشی...موضوع+فقر
Translate this page
نماینده مجلس دهم از ورود جدی و همکاری مجلس با دستگاه ها در موضوعاتی همچون فقر ، آسیب های اجتماعی و مطالبه گری آنها خبر داد و گفت: خدمات و حمایت های اجتماعی سطح بندی ...
نگاه نامزدهای ریاست جمهوری امریکا به موضوع فقر - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../نگاه-نامزدهای-ریاست-جمهوری-امریکا-به...
Translate this page
Jun 30, 2016 - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیکاری، فقر و بی خانمانی در آمریکا به حدی افزایش یافته که محور اصلی تبلیغات نامزدهای انتخابات ...
فقرا چرا از چرخه فقر خارج نمی‌شوند‌؟ | اقتصاد آنلاین

www.eghtesadonline.com/.../139227-فقرا-چرا-از-چرخه...
Translate this page
Aug 8, 2016 - مفهوم فقر و نابرابری د‌‌ر اد‌‌بیات توزیع د‌‌رآمد‌‌ و موضوع فقر از یکد‌‌یگر مجزا هستند‌‌ و نابرابری به معنای فقر نیست. بعضی اوقات ممکن است د‌‌ر یک جامعه، ...
كارشناس گردشگري و منتقد فيلم: فيلم‌هايي با موضوع فقر و ... - ایسنا

www.isna.ir/.../كارشناس-گردشگري-و-منتقد-فيلم-ف...
Translate this page
Aug 8, 2016 - انجام تبليغات غير مستقيم براي معرفي جذابيت‌هاي توريستي ايران، نقش موثري در جلب و جذب جهانگردان دارند. جهانبخش نورايي - كارشناس گردشگري ...
بانک مقالات اقتصادی - اقتصاد به زبان ساده (سعید اسدی). با موضوع فقر

best-economy.blogfa.com/.../اقتصاد-به-زبان-ساده-(س...
Translate this page
بانک مقالات اقتصادی - اقتصاد به زبان ساده (سعید اسدی). با موضوع فقر - سوالات آزمون صلاحیت حرفه ای بیمه +مسائل اقتصادی ایران و جهان+بانک مقالات اقتصادی+ ...
دانلود پایان نامه و تحقیق بررسی موضوع فقر و غنا - تک آی آر

www.tak-ir.org › پایان نامه
Translate this page
دانلود پایان نامه و تحقیق بررسی موضوع فقر و غنا با 75 صفحه و فرمت اجرایی word. برای دانلود مطلب بررسی موضوع فقر و غنا کلیک کنید.
مجموعه ای از کاریکاتور های زیبا و با مفهوم با موضوع فقر - ورد فان

wordfun.ir › عکس
Translate this page
5 days ago - مجموعه ای از کاریکاتور های زیبا و با مفهوم با موضوع فقرکاریکاتور | عکس های جدید کاریکاتور های دیدنی و مفهومی فقر کاریکاتور | عکس های جدید.
wisgoon - ویسگون - برترین عکس سال با موضوع فقر - 67055

www.wisgoon.com › Pin › فرهنگی
Translate this page
برترین عکس سال با موضوع فقر. ... آمار کلی · آمار ماهانه · آمار گروه‌‌ها. ۰۰۰. قوانین · تماس با ما. ۲۹ ویژه کنید · عکس و تصویر برترین عکس سال با موضوع فقر ...
نقاشی زیبا اثر با موضوع فقر - خبر 24

www.khabar-24.com/search/?q...اثر...موضوع+فقر
Translate this page
نماینده مجلس دهم از ورود جدی و همکاری مجلس با دستگاه ها در موضوعاتی همچون فقر ، آسیب های اجتماعی و مطالبه گری آنها خبر داد و گفت: خدمات و حمایت های اجتماعی سطح بندی ...
موضوع فقر | دانلود با لینک مستقیم

fun.iranoo.ir/2016/08/09/موضوع-فقر/
Translate this page
7 days ago - موضوع فقر دسته: فقه و حقوق اسلامی بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 394 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23. درک مفهوم این اصطلاح و جوانب ...
پی ورد دانلود متن کامل پایان نامه رشته حقوق با موضوع فقر با تأکید بر ...

payword.test.com/prod-243237-دانلود+متن+کامل+پا...
Translate this page
در ایران نیز موضوع فقر و مبارزه با آن سابقه ای طولانی دارد، در گذشته مقابله با این پدیده شوم به صورت سنتی و خودجوش و بر اساس تعالیم انسانی صورت می گرفته است.
|||| مولا آرتــ |||| - طراحی پوستر با موضوع فقر و نیاز - blogfa.com

mowlaart.blogfa.com/post/38
Translate this page
طراحی پوستر با موضوع فقر و نیاز. تاريخ : چهارشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۲. طراحی امروز نیازی به توضیح نداره و میدونید که ، به چشم بی نیازان زندگی زیباست.
بررسي وضعيت فقر در جهان

fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=139067
Translate this page
by ميرشجاعي فخري
موضوع فقر و روش‌ هاي محاسبه آن از جمله مباحثي است که در حوزه رفاه اقتصادي از اهميت ويژه ‌اي برخوردار است. در اين مقاله که به صورت ضميمه گزارش «شاخص ‌هاي توسعه ...
مرکزتحقیقات استراتژیک- گزارش راهبردی - تأملی در موضوع اندازه فقر ...

www.csr.ir/departments.aspx?abtid=06...64...
Translate this page
چکیده با توجه به این که هدف نهایی توسعه‌ی هر جامعه ارتقای شدت برخورداری مردم آن جامعه از مواهب زندگی است، بنابراین نماگرهای نشان‌دهنده‌ی میزان نابرابری درآمد و فقر از ...
کاریکاتورهای جالب با موضوع زیر خط فقر - تالاب

www.talab.ir/photo/cartoon/cartoons-poverty.html
Translate this page
کاریکاتورهای زیبا با موضوع زیر خط فقر کاریکاتورهای زیبا کاریکاتور های زیر خط فقر کاریکاتور های مفهومی کارتون های زیر خط فقر خط فقر کاریکاتورهای ز.
موضوع انتقادات امام جماعت گواور در دیدار با رهبری؛ ریزگردها ، فقر و ...

islamabadtimes.ir/موضوع-انتقادات-امام-جماعت-گواور-در-...
Translate this page
Jul 3, 2016 - موضوع انتقادات امام جماعت گواور در دیدار با رهبری؛ ریزگردها ، فقر و بیکاری در استان کرمانشاه کرمانشاه دیلی: در حاشیه دیدار شب گذشته رهبری با ...
۸۰ درصد مردم، زیر خط فقر - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/264811
Translate this page
اما بعدا به دلیل مطالعات و تحقیقاتی كه آمارتیاسن انجام داد، موضوع فقر قابلیتی مطرح شد. در توضیح این بحث باید بگویم كه تعیین فقیر از طریق خط فقر مشكلاتی ...
داستان هاي با موضوع فقر

love15cm.rozblog.com/cat/51
Translate this page
خلاصه داستان. روزنامه خراسان نوشت: مردی با تسلیم شکوائیه ای به قاضی شورای حل اختلاف گفت: چندی قبل خانه محقر و مخروبه ای را در چند کیلومتری حاشیه یکی از ...
فقر از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه

maarefquran.org › ... › معارف قرآن
Translate this page
موضوع : صفحه اصلی موضوعات (12127) >معارف ... از مهمترین معضلاتی که هر جامعه ای را تهدید می کند، مسئله اساسی فقر می باشد، این پدیده شوم بیشتر بر پیکره ...
بررسی موضوع فقر و غنا خرید و دانلود پایان نامه فقه پایان نامه حقوق

www.iran24h.com/.../More.aspx?...%20بررسی%20مو...
Translate this page
خريد و دانلود پايان نامه فقه و حقوق - بررسي موضوع فقر و غنا.
جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی - جملات زیبا در مورد فقر

rasoultalebi.blogfa.com/tag/جملات-زیبا-در-مورد-فقر
Translate this page
موضوعات مرتبط: فقر،ناعدالتی و ظلم ، شعر زیبا و ادبی برچسب‌ها: جملات زیبا فقر , جملات زیبا در مورد فقر , جملات زیبا درباره فقر , جملات زیبا ناعدالتی.
فقر و ثروت از دیدگاه قرآن و حدیث - کتابخانه دیجیتال (الکترونیکی ...

www.ghbook.ir/index.php?option=com...task...
Translate this page
فقر و ثروت از دیدگاه قرآن و حدیثمشخصات کتاب:تألیف: دکتر محمد ... فقر در قرآن. ... و شرع؛ نتیجه؛ اهمیّت بررسی موضوع فقر و ثروت در جامعه؛ فقر و ثروت از دیدگاه ...
#بـــــــه-نـــــــام-خــــــــــدا #میخواهــــــم-انشــــــا-بنویســـــم #موضــــوع ...

www.hammihan.com/post/7486439
Translate this page
بـــــــه-نـــــــام-خــــــــــدا #میخواهــــــم-انشــــــا-بنویســـــم #موضــــوع-فقـــــــــر #پدرم-فقیـــر-بود #پدر-بزرگم-هـــم #من-فرزندی-ندارم-شاید #شاید-فقر-تمـــام-شود ...
بهار نیوز - فقر عامل سکته قلبی

www.baharnews.ir/news/111538/
Translate this page
Jul 14, 2016 - گروه علمی: یک جراح قلب با اشاره به موضوع فقر به عنوان عامل تاثیرگذار در افزایش سکته قلبی تصریح کرد: فقر، استرس را به دنبال خود دارد.
باشگاه اندیشه › «فقر و ثروت از دیدگاه قرآن و حدیث» منتشر شد

www.bashgah.net/fa/content/show/25379
Translate this page
در این کتاب سعی شده است با استفاده از آیات قرآن کریم، روایات و سیره ائمه معصومین(ع) و فقه نورانی اسلام و برخی از متفکران و اندیشمندان موضوع «فقر و ثروت» از ...
برچسب فقر در جامعه - آرمان عدالت

armane-edalat.ir/tag/فقر-در-جامعه
Translate this page
این سخنرانی با رویکردی جامعه شناختی به موضوع فقر پرداخته است: همان روندی که در اروپا بدان اشاره کردم، در جامعۀ ما نیز امروز در حال بروز و ظهور است. از هم گسیختگی ...
مجموعه ای از کاریکاتور های زیبا و با مفهوم با موضوع فقر - تفریحی و ...

wordfun.persianblog.ir/post/305/
Translate this page
6 days ago - مجموعه ای از کاریکاتور های زیبا و با مفهوم با موضوع فقر. کاریکاتور | عکس های جدید ... کاریکاتور های دیدنی و مفهومی فقر. کاریکاتور مفهومی, فقر ...
بررسی عوامل و پیامد های تکاثر و فقر - راسخون

https://rasekhoon.net/article/print-108300.aspx
Translate this page
با توجه به مسائل مطرح شده به ذهن می‌رسد که موضوع فقر و تکاثر از نظر اسلام باید مورد بررسی قرار بگیرد. فقر و تکاثر باعث چه عکس العملی درجامعه می‌شود؟ هم چنین در ...
معرفي کتاب :: فقر و ثروت چرا و چگونه؟

www.p-khorshid.ir/view.php?page=viewbook&id...
Translate this page
در اين نوشتار سعي شده عوامل تأثيرگذار در ايجاد فقر و ثروت و بركت و رزق از منظر ... موضوع فقر و غناست و اينكه چه عواملي باعث بروز فقر و تهي دستي شده است و از چه ...
کاریکاتور با موضوع فقر - ایرانیان

www.iraniann.com/key/کاریکاتور+با+موضوع+فقر
Translate this page
کاریکاتور سیاسی,کاریکاتور هولوکاست,کاریکاتور مفهومی,کاریکاتور خنده دار,کاریکاتور پیامبر,کاریکاتور پیامبر اسلام,کاریکاتور سیاسی روز,کاریکاتورهای ...
شهردار تهران: باید عَلَم مبارزه با فقر را در دست گرفت - همشهری

hamshahrionline.ir/details/336045/City/city-mayor
Translate this page
Jun 6, 2016 - وي دربخش ديگري از سخنان خود در مراسم افتتاحيه نمايشگاه شميم وحي پرداختن به سه موضوع قرآن، نماز و اذان را در راس تمامي فعاليت‌هاي فرهنگي شهرداري ...
کدام یک محرومیم؟ (معرفی داستان‌هایی با موضوع فقر) - آیات

ayat.ir › ... › پرونده‌ی فقر
Translate this page
کدام یک محرومیم؟ (معرفی داستان‌هایی با موضوع فقر). ارسال کننده: بانک قصه تاریخ ارسال: چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ...
ورود مجلس دهم به موضوع فقر | اولین ها

news.avalinha.com/post/568655.html
Translate this page
نماینده مجلس دهم از ورود جدی و همکاری مجلس با دستگاه ها در موضوعاتی همچون فقر ، آسیب های اجتماعی و مطالبه گری آنها خبر داد و گفت: خدمات و حمایت ها.
فقر و غنا در شعر معروف رصافی - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

ganj.irandoc.ac.ir/articles/572336
Translate this page
چکیده موضوع فقر و غنا مسئله ای است که مورد توجه شاعران ملل مختلف قرار گرفته و هریک با توجّه به گرایشات فکری، سیاسی، اجتماعی و فلسفی خود، این موضوع را مورد ...
بازگشت فقر مطلق در دولت‌هاي نهم و دهم - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...

www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی
Translate this page
Jul 10, 2016 - به‌طور مثال در فقر قابليتي، فقر مسكن، فقر خدمات اجتماعي، فقر سلامت و بهداشت، سنجيده مي‌شود اما آنچه در موضوع فقر بيشتر مورد توجه قرار ...
دانلود آهنگ پویا بیاتی فقر - رسانه آهنگ

ahaang.com › پویا بیاتی
Translate this page
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای فقر با صدای پویا بیاتی - Pouya Bayati - Faghr. ... عنوان اثر فقر; موضوع تک آهنگ; خواننده پویا بیاتی; سبک پاپ; کد آهنگ۴۳۱۱ ...
مقاله انگلیسی در مورد فقر

papersky.ir/download/.../مقاله-انگلیسی-در-مورد-فقر...
Translate this page
دانلود مقاله فقر تحقیق دانلود مقاله در مورد فقر دانلود مقاله درباره فقر دانلود مقاله ... در ايرن نيز موضوع فقر و مبارزه با آن سابقه اي طولاني دارد، در گذشته مقابله با اين ...
نقاشی زیبا اثر با موضوع فقر - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=نقاشی+زیبا+اثر...موضوع+فقر

Translate this page
هنرنمایی روی ماشین های کثیف ، کشیدن نقاشي های زيبا روی ماشین های کثیف : لازم نیست همیشه هنر طراحی را بر روی کاغذ یا بوم پیاده کرد، گاهی زمینه کار می‌تواند ...









1    2    3    4    5    6    7    8    9    10   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,511
  • بازدید ماه : 18,881
  • بازدید سال : 133,190
  • بازدید کلی : 2,641,737