loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 344 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

لایحه قانون مجازات اسلامی

لایحه قانون مجازات اسلامی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 111 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 38

وظیفه‌حكومت در تضمین امنیت در جنبه‌های مختلف زندگی اشخاص و توجه به مصالح جامعه با ابزار قانون، به ویژه قانون جزا اعمال می‌گردد و مباحث مرتبط با حقوق جزا به لحاظ مبانی كلان آن، ایجاب می‌نماید مقنن در تدوین قانون مجازات با شالوده‌های فكری و سیاست‌های منبعث از آن همراه گردد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

لایحه قانون مجازات اسلامی


مقدمه
  * باب اول: كلیات
فصل اول: تعاریف و قلمرو اعمال مجازات
  * فصل دوم : تقسیم بندی مجازاتها و جرایم
  * فصل سوم: حدود مسئولیت كیفری
  * فصل چهارم: موانع مسئولیت كیفری
  * فصل پنجم: تخفیف،تعویق، تعلیق مجازات وآزادی مشروط
  * فصل ششم: سقوط مجازات و زوال محكومیت كیفری
  * باب دوم: حدود
  * باب سوم: قصاص
فصل اول: قواعد عمومی
  * فصل دوم: قصاص نفس
  * فصل سوم: قصاص عضو
  * باب چهارم:دیات
فصل اول: قواعد عمومی
  * فصل دوم : مقادیر دیات


لایحه قانون مجازات اسلامی



مقدمه

وظیفه‌حكومت در تضمین امنیت در جنبه‌های مختلف زندگی اشخاص و توجه به مصالح جامعه با ابزار قانون، به ویژه قانون جزا اعمال می‌گردد و مباحث مرتبط با حقوق جزا به لحاظ مبانی كلان آن، ایجاب می‌نماید مقنن در تدوین قانون مجازات با شالوده‌های فكری و سیاست‌های منبعث از آن همراه گردد.

نظر به این كه مقدمه قانون اساسی قانونگذار را مكلف به رعایت ضابطه‌های مدیریت اجتماعی بر مبنای قرآن و سنت نموده و اصل دوم این قانون نیز حكومت را بر پایه ایمان به خدای یكتا و وحی الهی استوار دانسته است، توجه به اجتهاد مستمر فقهای عظام در تدوین قوانین، به‌ویژه قانون مجازات ضروری است.

در این راستا تدوین قانون دایمی مجازات اسلامی طبق بند دو اصل 158 قانون اساسی در دستور كار قوه قضاییه قرار گرفت و آسیب‌شناسی قوانین موجود در انطباق با مبانی فقهی با توجه به مباحث نظری و رویكرد اجرایی، به منظور شناخت ابهام‌ها، خلأها و نقایص قوانین صورت پذیرفت. بررسی رویه‌قضایی شامل آرای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی كشور، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از مراجع عالی قضایی، نظریه‌های مشورتی اداره حقوقی قوه‌قضاییه و رویه قضات از یك سو و اخذ سیاست‌های كلان نظام در امور قضایی مصوب سال1381 مقام معظم رهبری ، مبانی و مقاصد نظام جزای اسلامی، مباحث و رویكردهای نوظهور در سیاست های كیفری و دیدگاه‌های فقها، استادان حقوق و پژوهشگران از سوی دیگر زیربنای تدوین مواد این لایحه قرار گرفت.

كارآمدی قانون مجازات اسلامی به سه ویژگی كاركرد محوری كیفر، بیان كنندگی ارزش‌ها و حمایت از اقشار مختلف جامعه به طور متناسب وابسته است و این سه ویژگی در راستای سیاست‌های تربیتی و اصلاحی دین مبین اسلام و اهداف حكومت در قانون اساسی كه همان احیای قسط و عدل و بازگشت به آموزه‌های اسلامی به منظور حركت به سوی ارزش‌های والای انسانی و الهی است، منتج خواهد شد.

لایحه قانون مجازات اسلامی با توجه به راهكارهای مذكور و برمبنای سیاست‌جنایی اسلام تدوین گردیده كه از جمله این سیاست‌ها می‌توان به اصلاح مجرم، فردی كردن مجازات‌ها، توجه به اقدامات تأمینی در كنار مجازات‌ها، حفظ حقوق شهروندی و سیاست‌های بشر دوستانه، حفظ حقوق متهم و حمایت از خانواده وی، حفظ حقوق بزه دیده وسعی در ترمیم آثار جرم، توجه به نقش مصالحه و حكمیت در حق‌الناس، قاطعیت، شدت و سرعت در برخورد با جرایم سالب امنیت ملی و آسایش عمومی، حمایت از سیاست‌های كلان اقتصادی و اجتماعی با هدف حفظ حقوق عامه و مبارزه با مفاسد در این حوزه‌ها، حبس زدایی و استفاده از كیفرهای عادلانه و هدف‌مند و محدود كردن حوزه كیفری با جرم زدایی و استفاده از ممنوعیت‌ها و ضمانت اجراهای انتظامی، انضباطی، اداری و صنفی اشاره كرد.

اعمال این سیاست‌ها با به كارگیری اصول قانون نویسی از جمله برخورداری مواد از صراحت و شفافیت، تفكیك مقررات عمومی از اختصاصی، رعایت نظم منطقی در ترتیب فصول و مواد و اخذ رویه واحد در انشای آن مورد نظر تدوین كنندگان لایحه بوده است.

لایحه قانون مجازات اسلامی در پنج باب، كلیات، حدود، قصاص، دیات و مجازات‌های تعزیری و بازدارنده تنظیم گردیده كه در باب كلیات، اصول كلی قابل اعمال در ابواب دیگر شامل تعاریف و قلمرو اعمال مجازات، مبنای مسئولیت كیفری و شخصی بودن مجازات، تقسیم بندی جرایم و مجازات‌ها بر اساس مبانی اسلامی، حدود مسئولیت كیفری و موانع آن، جهات تخفیف مجازات و شرایط آزادی مشروط، تعویق، تعلیق و زوال محكومیت كیفری مورد توجه قرار گرفته است.

مستثنی نمودن جرایم علیه امنیت داخلی و خار جی و جرایم مهم از شمول محدودیت‌های اصل سرزمینی بودن جرایم و مجازات‌ها، توسعه محدوده اقدامات تأمینی و تربیتی و مجازات‌های جایگزین حبس، تعیین جرایم مشابه و همچنین میزان تشدید مجازات در مبحث تعدد و تكرار جرم، تعدیل مسئولیت كیفری آمر و مأمور، مسئولیت پذیری كیفری اشخاص حقوقی، تكمیل مقررات تعلیق، درج موارد سقوط مجازات‌ها در فصلی مجزا و فردی كردن قضایی مجازات‌ها و توسعه اختیارات دادگاه در جرایم تعزیری و بازدارنده، برخی از نوآوری‌های لایحه در باب كلیات است.

تدوین اصول كلی در خصوص مسئولیت مرتكب در باب حدود و انواع آن، تعدد و تكرار جرم، تخفیف و تبدیل مجازات‌های حدی و موارد سقوط آن در این لایحه مورد توجه خاص قرار گرفته و همین رویه در باب قصاص با درج تعریف جرایم عمدی، شرایط و قواعد عمومی قصاص، شركت، معاونت و شروع به جنایت در مباحثی مجزا اتخاذ شده است.

به منظور اعطای ماهیت جبران خسارت به دیه در كنار جنبه كیفری آن، تلفیق و تنظیم قواعد عمومی دیه و ارش و توضیح مسئولیت بیت المال در پرداخت دیه، در باب دیات موادی متناسب در این لایحه پیشنهاد شده است و در بخش تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده نیز توجه به سیاست جرم زدایی، تعدیل مجازات‌ها با هدف اصلاح مجرم و پیشگیری از جرم و حمایت از سیاست‌های كلان اقتصادی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران مدنظر بوده است.

در پایان امید است تدوین این لایحه كه حاصل تلاش های بشری است و مصون از عیب و نقص نبوده و بی‌تردید اعمال آن در بوته آزمایش و همچنین تحولات اجتماعی بستر مناسبی برای رفع معایب و تقویت محاسن آن خواهد بود، مورد رضای حق تعالی قرار گیرد.



باب اول:کلیات

فصل اول: تعاریف و قلمرو اعمال مجازات

مبحث اول: تعریف قانون مجازات

ماده 1-111: قانون مجازات اسلامی مجموعه مقررات كیفری حاكم برجرایم و مجازات‌های شرعی است که بر جرایم خاص مقرر شده (حدود، قصاص، دیات) همچنین مجازات‌های تعزیری و بازدارنده و اقدامات تأمینی و تربیتی است كه درقانون بر عموم جرایم مقرر گردیده است.

ماده 2-111: جرم عبارت است از فعل یا ترک فعلی که قانون آن را ممنوع کرده و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد و از طرف شخص مسئول ارتکاب یابد. شرایط و موانع مسئولیت را قانون مشخص می‌کند.

ماده 3-111: تقصیر مبنای مسئولیت کیفری است که از فاعل مختار سر می‌زند و این مسئولیت شخصی است و مسئولیت جزایی به خاطر عمل دیگری در صورتی ثابت است که شخص مسئول اعمال دیگری باشد یا نوعی تقصیرو سهل انگاری در رابطه با عمل ارتکابی از او سر زده باشد.



مبحث دوم: قلمرو اجرای قانون مجازات در مكان

ماده1-112: قوانین جزایی درباره تمامی كسانی كه درقلمرو حاكمیت زمینی، دریایی وهوایی جمهوری اسلامی ایران مرتكب جرم شوند، اعمال می‌گردد؛ مگرآن‌كه به موجب قانون ترتیب دیگری مقررشده باشد.

ماده2-112: هرگاه قسمتی ازجرم درایران واقع ونتیجه آن درخارج ازقلمرو حاكمیت ایران حاصل شود یا قسمتی از جرم درخارج ونتیجه آن درایران حاصل گردد، درحكم جرم واقع شده در ایران است.

ماده3-112: هرایرانی یا بیگانه‌ای كه درخارج ازقلمرو حاكمیت ایران مرتكب یكی ازجرایم زیر ویا جرایمی كه در قوانین خاص مقررشده است، گردد، صرف‌نظر از قوانین كشور محل ارتكاب جرم، طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران محاكمه ومجازات می‌شود و هرگاه رسیدگی به این جرایم درخارج ازایران به صدور حكم محكومیت و اجرای آن منجرشده باشد، دادگاه ایران درتعیین مجازات‌های تعزیری و بازدارنده میزان محكومیت اجرا شده را به‌این طریق احتساب می‌كند:

1- اقدام علیه حكومت، استقلال، امنیت داخلی وخارجی وتمامیت ارضی كشور جمهوری اسلامی ایران

2- جعل فرمان یا دست‌خط یا مهر یا امضای مقام رهبری و یا استفاده ازآن

3- جعل نوشته رسمی رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه، دبیر شورای نگهبان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان، معاونان رئیس‌جمهوری،‌ رئیس دیوان عالی كشور، دادستان كل كشور و هریك از وزیران یا استفاده از آن

4- جعل احكام وقرارهای مراجع قضایی یا استفاده از آنها

5- جعل اسكناس رایج جمهوری اسلامی ایران یا اسناد بانكی مانند برات‌های قبول‌شده ازطرف بانك‌ها یا چك‌های صادرشده ازطرف بانك‌ها یا اسناد تعهدآور بانك‌ها وهمچنین جعل اسناد خزانه و اوراق قرضه و مشاركت صادر یا تضمین شده ازطرف دولت یا شبیه‌سازی وهرگونه تقلب درمورد سكه‌های رایج داخلی.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : لایحه قانون مجازات اسلامی , لایحه , قانون , مجازات , اسلامی , لایحه قانون مجازات اسلامی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 801,000 results (0.46 seconds)
Search Results
[PDF]ﻻﻳﺤﻪ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﺎزات اﺳﻼﻣﻲ
www.drmasoudi.com/Rules/4c.pdf
www.sdil.org. ﻻﻳﺤﻪ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﺎزات اﺳﻼﻣﻲ ... ﻗﻠﻤﺮو اﺟﺮاي ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﺎزات درﻣﻜﺎن ................................ ................................ ................................ .......................... 1. ﻣﺒﺤﺚ ﺳﻮم. : ﻗﻠﻤﺮو اﺟﺮاي.
مرکز پژوهشها - قانون مجازات اسلامی برای اجرا ابلاغ شد + متن کامل
rc.majlis.ir/fa/news/show/845002
Translate this page
May 29, 2013 - دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قانون مجازات اسلامی را که پیش ... و پنجم(85) قانون اساسی که با عنوان لایحه یک فوریتی مجازات اسلامی ...
لایحه قانون مجازات اسلامی
www.e-khorshidi-lawyer.ir/.../لایحه-قانون-مجازات-اسلام...
Translate this page
لایحه قانون مجازات اسلامی با توجه به راهکارهای مذکور و برمبنای سیاست‌جنایی اسلام تدوین گردیده که از جمله این سیاست‌ها می‌توان به اصلاح مجرم، فردی کردن مجازات‌ها، توجه ...
سايت اطلاع رساني شوراي نگهبان/شوراي نگهبان لايحه مجازات اسلامي را ...
www.shora-gc.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
May 1, 2013 - لايحه مجازات اسلامي با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و ... و حقوقي مجلس شوراي اسلامي بر اساس اصل 85 قانون اساسي رسيده است، در ...
[PDF]ﻗﺎﻧﻮن ﻻﳛﻪ ﳎﺎزات اﺳﻼﻣﻲ
darolvokala.ir/UserFiles/File/akhbar/Ghanoon%20mojazat.pdf
ﻻﯾﺤﻪ. ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﺎزات. اﺳﻼﻣﯽ ﻧﺴﺨﻪ. 22. /2/. 1388. 2. ﻓﻬﺮﺳﺖ. ﻗﺎﻧﻮن ﳎﺎزات اﺳﻼﻣﻲ. ﻛﺘﺎب اول ﻛﻠﯿﺎت. ﲞﺶ اول ﻣﻮاد ﻋﻤﻮﻣﻲ. ﻓﺼﻞ اول ﺗﻌﺎرﯾﻒ. ﻓﺼﻞ دوم ﻗﻠﻤﺮو اﺟﺮاي ﻗﻮاﻧﲔ ﺟﺰاﯾﻲ در ﻣﮑﺎن. ﻓﺼﻞ ﺳﻮم.
وبلاگ حقوقی انصاف - متن کامل لایحه قانون مجازات اسلامی
drjahed.blogfa.com/post-2.aspx
Translate this page
وبلاگ حقوقی انصاف - متن کامل لایحه قانون مجازات اسلامی - پژوهشگاهی در زمینه حقوق کیفری و جرم شناسی :::..dr.jahed@iauardabil.ac.ir..::: - وبلاگ حقوقی انصاف.
لایحه مجازات اسلامی بایگانی - پایگاه خبری اختبار
www.ekhtebar.com/tag/لایحه-مجازات-اسلامی/
Translate this page
برچسب‌ها1392, 92, تعزیرات, جدید, جزا, جزا و جرم شناسی, حد, حدود, حقوق جزا, دیه, زندان, قانون جزا, قانون مجازات, قانون مجازات اسلامی, قانون مجازات جدید, قصاص, لایحه مجازات ...
آخرین جزئیات لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی
www.fardanews.com/.../آخرین-جزئیات-لایحه-اصلاح-قا...
Translate this page
Jul 22, 2016 - کاظم پور در تشریح آخرین لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی گفت: اداره کل تدوین لوایح و مقررات معاون حقوقی قوه قضائیه آسیب شناسی این قانون را در ...
آخرین جزئیات لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی/ اصلاحیه نهایی کلیات ...
www.mizanonline.ir/.../آخرین-جزئیات-لایحه-اصلاح-قا...
Translate this page
Jul 22, 2016 - کاظم پور در تشریح آخرین لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی گفت: اداره کل تدوین لوایح و مقررات معاون حقوقی قوه قضائیه آسیب شناسی این قانون را در ...
دانلود متن كامل لايحه جديد قانون مجازات اسلامي - حقوقی
www.ghazerefahi.blogfa.com/.../دانلود-متن-كامل-لايحه...
Translate this page
حقوقی - دانلود متن كامل لايحه جديد قانون مجازات اسلامي - وبلاگ شخصی قاضی سید علی اصغر رفاهی - حقوقی.
سایت جماران - لایحه قانون مجازات اسلامی و اجرای احکام در ملاء عام
www.jamaran.ir/fa/newspage-kind_125.aspx
Translate this page
بررسی لایحه قانون مجازات اسلامی و اجرای مجازات در ملأعام- 8. موسوی بجنوردی: اجرای ... 01/05/1391. مقایسه نظام کیفردهی در قانون مجازات اسلامی و لایحه ی مجازات اسلامی ...
قانون جدید مجازات اسلامی، بسیار مترقی تر از قانون قبلی است/انسان زیر ...
www.khabaronline.ir/detail/198063/
Translate this page
Feb 13, 2012 - رحیمی: لایحه قانون مجازات اسلامی در قوه قضاییه در زمان آیت الله شاهروی و دولت کار کارشناسی شد و بعد به مجلس آمد.ما آن را به کمیته ویژه حقوقی واگذار ...
تحلیل تطبیقی مواد عمومی لایحه قانون مجازات اسلامی با قانون مجازات ...
isfahanbar.org/vdcebn8nijh8z.9bj.html
Translate this page
May 12, 2014 - لایحه قانون مجازات اسلامی، سرانجام به تصویب نهایی رسیده است. این قانون که مشتمل بر ۷۳۷ ماده می باشد شامل سه بخش کلیات، حدود، قصاص و دیات می ...
قانون مجازات اسلامی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../قانون_مجا...
Translate this pagePersian Wikipedia
قانون مجازات اسلامی ایران مهمترین مجموعه قوانین کیفری در جمهوری اسلامی ایران است که در ۸ مرداد ۱۳۷۰ توسط کمیسیون امور قضائی مجلس شورای اسلامی تصویب و در ۷ آذر ...
دیدگاه اساتید دانشگاه در خصوص قانون جدید مجازات اسلامی مصوب 92 ...
mhd-nhk.persianblog.ir/post/30/
Translate this page
قانون مجازات اسلامی قانونی مادر برای حقوق جزای ایران است. .... گرچه این قانون تفاوت هایی را با لایحه پیشنهادی قوه قضائیه دارد و دستخوش تغییراتی شده است ولی جهت ...
دانلود متن كامل لايحه جديد قانون مجازات اسلامي - وبلاگ حقوقی وکیل ...
www.law1380.blogfa.com/.../دانلود-متن-كامل-لايحه-جد...
Translate this page
وبلاگ حقوقی وکیل دادگستری سیدایمان موسوی - دانلود متن كامل لايحه جديد قانون مجازات اسلامي - این وبلاگ جهت ارائه مشاوره درعرصه آزمونها،مسائل ومشاغل حقوقی توسط ...
تعدد جرم در لایحه قانون مجازات اسلامی و بررسی ابهامات - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
Mar 8, 2016 - در این راستا اولین مقاله با عنوان " تعدد جرم در لایحه قانون مجازات اسلامی " به نوشته نصراله قراخانی از کارشناسان برجسته حقوقی کشور و وکیل پایه ...
وکالت آنلاین - نظریات مشورتی قانون مجازات اسلامی مصوب 1392-شماره 1 ...
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID=27419
سوال- نظربه مفاد مواد 39،40،42 از قانون مجازات اسلامی جدید آیا حکم به معافیت از کیفر ... سوال: با توجه به تبصره ماده 11 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 مبنی بر غیر قابل ...... سوال :با توجه به ماده 47 قانون مجازات اسلامی مصوب 1370 و ماده 133 لایحه قانون ...
حقوق کیفری وجرم شناسی - لایحه قانون مجازات اسلامی(کلیات)
pourghahramani.blogfa.com/post-96.aspx
Translate this page
باب اول: کلیات. فصل اول : تعاريف و قلمرو اعمال مجازات. مبحث اول : تعريف قانون مجازات. ماده 1-111: قانون مجازات اسلامي، مجموعه‌ مقررات كيفري حاكم برجرائم ومجازات‌هاي ...
قانون جدید مجازات اسلامی از خرداد ماه اجرا می‌شود | جامعه | DW.COM | 27.04 ...
www.dw.com/fa.../قانون...مجازات-اسلامی.../a-1677673...
Translate this page
Apr 27, 2013 - به گفته‌ی طهماسبی شورای نگهبان پس از مدتی دوباره این لایحه را بررسی ... طهماسبی اظهار داشت که ‌لایحه‌ی جدید قانون مجازات اسلامی در ۷۳۶ ماده تهیه شده ...
زنان و قانون جدید مجازات اسلامی - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › حقوق
Translate this page
لايحه مجازات اسلامي كه با اصلاحاتي در جلسه مورخ اول ارديبهشت ماه 1392، به تصويب كميسيون قضائي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي بر اساس اصل 85 قانون اساسي رسيده ...
نظریات مشورتی اداره کل حقوقی راجع به قانون مجازات اسلامی – آبانماه 1392 ...
www.scoda.ir/.../نظریات-مشورتی-اداره-کل-حقوقی-راج...
Translate this page
Nov 2, 2013 - سوال :با توجه به ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۰ و ماده ۱۳۳ لایحه قانون محازات اسلامی ابلاغی ۱۳۹۲ ومفاد مواد ۷۰۲/۷۰۳ قانون تعزیرات اسلامی کتاب ...
متن کامل لایحه جدید قانون مجازات اسلامی - تریبون مستضعفین
www.teribon.ir/.../متن-کامل-لایحه-جدید-قانون-مجازات-ا...
Translate this page
قانون جدید مجازات اسلامی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی مطابق با اصل ٨۵ قانون اساسی، با امضاء رئیس جمهور به وزارت دادگستری ابلاغ شد. متن کامل قانون جدید ...
لایحه الحاق یک تبصره به ماده 655 قانون مجازات اسلامی - پایگاه اطلاع ...
dolat.ir/NSite/FullStory/?Id=192873
Translate this page
Sep 8, 2010 - لایحه الحاق یک تبصره به ماده 655 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات های بازدارنده) که بنا به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه هیئت وزیران تصویب ...
بررسی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون مجازات اسلامی جدید
www.vekalat.org/public.php?cat=2&newsnum...
Translate this page
Oct 9, 2015 - در قانون مجازات اسلامی جدید حذف تعریف حقوق اجتماعی و اعاده ی حیثیت از نوع قضایی پیش بینی شده در لایحه از ایرادات موجود در این خصوص می باشد ...
بررسی لایحه جدید مجازات اسلامی، نوآوری‌ها و کاستی‌ها - slide1
ablawfirm.ir/index.php?option...4...
Translate this page
وی تصریح کرد: خوشبختانه در لایحه قانون مجازات اسلامی جدید، فصلی را به مسئولیت کیفری اختصاص داده‌اند که درباره سایر جرایم نیز جنبه عمومی و کلی دارد، با این ...
جدال طرح و لایحه بر سر قانون مجازات اسلامی - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/.../7086...
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
دنیای اقتصاد-کمتر از یک هفته پس از آن که نمایندگان مجلس از تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مجازت اسلامی در قالب طرحی دو فوریتی سرباز زدند، معاون وزیر دادگستری از ...
فراخوان اعلام نظر در خصوص لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم ...
icbar.ir/Default.aspx?tabid=55&ctl=Edit...
Translate this page
Jan 16, 2016 - با عنایت به نامه معاونت محترم حقوقی قوه قضائیه در خصوص تدوین و بررسی لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم - تعزیرات) در آن معاونت ...
لايحه قانون مجازات اسلامي - کانون وکلای دادگستری استان خوزستان
khouzestanbar.ir/sama-portal/index.php?Quotes/...
Translate this page
لایحه وکالت به کمیسیون قضایی مجلس ارجاع شد. نظریه های مشورتی اداره کل حقویی قوه قضائیه. طرح ها و لوایح - لايحه قانون مجازات اسلامي ...
بررسی لایحه جدید قانون مجازات اسلامی - ir.csr.
www.csr.ir/departments.aspx?abtid=06...49...
Translate this page
چکیده از مهمترین قوانینی که پس از انقلاب اسلامی، تدوین و به تصویب رسیده قانون مجازات اسلامی است. قانون مجازات اسلامی با وجود این که از قوانین داخلی محسوب می‌شود ...
مقاله - نقدی بر لایحه قانون مجازات اسلامی | شبکه اجتماعی حقوقدانان
talar.dadparvar.ir › ... › حقوق جزای عمومی
Translate this page
Aug 6, 2012 - نقدی بر لایحه قانون مجازات اسلامی نويسنده: روح الله اكرمي سراب - مترجم: - بسمه تعالی نقدی بر لایحه قانون مجازات اسلامی روح الله اكرمی سراب چكیده
تصويب كليات لايحه قانون مجازات اسلامی درمجلس و آنچه كه باید از لایحه ...
ettelaat.net/08-september/news.asp?id=31685
Translate this page
در كلیات لایحه به تصویب رسیده یكی از موارد اضافه شده، اعدام افراد مرتد بدون هيچگونه امكانى براى بازگشت آنها است. مجلس شوراى اسلامى در جلسه روز سه شنبه خود كليات ...
لایحه قانون مجازات اسلامی - ایران دانشجو - سل یو
irandaneshjoo.test.com/product-63100-لايحه-قانون-مجاز...
Translate this page
لایحه قانون مجازات اسلامی مقدمه * باب اول: كلیات فصل اول: تعاریف و قلمرو اعمال مجازات * فصل دوم : تقسیم بندی مجازاتها و جرایم * فصل سوم: حدود مسئولیت كیفری
حقوق جزا و جرم شناسی - لایحه قانون مجازات اسلامی
crimelaw.ir/tag/لایحه-قانون-مجازات-اسلامی
Translate this page
اکثر داوطلبان آزمون های حقوقی،وکلا،کارآموزان،دغدغه منابع مطالعاتی در خصوص قانون مجازات اسلامی جدید را دارند با توجه به این قانون، حقوق جزای عمومی بطور کلی تغیییر ...
بررسی و تحليل باب حدود از لايحه اصلاح قانون مجازات اسلامی - حقوقدانان
www.hoghooghdanan.com/.../1099-1389-04-04-05-5...
Translate this page
در نوشتار حاضر نگارنده حاضر با استفاده از روشی تحليلی - کتابخانه ای به بررسی فصل حدود از لايحه اصلاح قانون مجازات اسلامی پرداخته و سعی در تبيين نقاط ضعف ...
بررسی تطبیقی تعدد و تکرار جرم در قانون مجازات اسلامی مصوب 1370 و ...
mastanehupline.ir/product-60911-payannname.aspx
Translate this page
تعدد جرم تكرارجرم لایحه قانون مجازات اسلامی پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود پروژه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه دانلود تحقیق.
سه ایراد و دو تذکر جدید برای لایحه قانون مجازات اسلامی
www.chatredanesh.com/.../سه-ایراد-و-دو-تذکر-جدید-ب...
Translate this page
به گفته کدخدایی: لایحه مجازات اسلامی که با اصلاحاتی در جلسه مورخ چهاردهم آذر ماه به تصویب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بر اساس اصل هشتاد و پنجم ...
راه حق - قانون مجازات اسلامی
hoghoghfarda.blogfa.com/tag/قانون-مجازات-اسلامی
Translate this page
راه حق - قانون مجازات اسلامی - وبلاگي برتر براي اشخاصي برتر. ... 42 نظریه مشورتی اداره حقوقی راجع به قانون مجازات اسلامی – مرداد، شهریور و مهر ۱۳۹۲ پس از تصویب قانون مجازات اسلامی 1392 نظریه های مشورتی .... لایحه دفاعی تسلیم وتحویل مبیع ...
[DOC]قانون مجازات اسلامی
gilan.msy.gov.ir/.../ghanoone%20mojazate%20eslami....
Translate this page
قانون مجازات اسلامی. تعزیرات. شماره 4974 - ق 23/3/1375 حضرت حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي هاشمي رفسنجاني رياست محترم جمهوري اسلامي ايران لايحه شماره 15689 ...
چه جرايمي در قانون مجازات اسلامي جرم محسوب نمي‌شود؟
www.yjc.ir/.../چه-جرايمي-در-قانون-مجازات-اسلامي-جرم-م...
Translate this page
Feb 18, 2013 - درباره جرم‌انگاري جادوگري در آينده هم بايد به لايحه مجازات اسلامي اشاره كرد. در لايحه قانون مجازات اسلامي ماده‌اي بود كه سحر و جادو را جرم‌انگاري كرده و مجازات ...
جایگزین های نوین حبس در لایحه جدید قانون مجازات اسلامی - فصلنامه ی ...
www.vakilmodafemag.ir/browse.php?a...A...
Translate this page
برای برون رفت از این معضل و دوری از آثار روانی و مادی مخرب زندان، جایگزینهای حبس در سیاست جنایی کشورهای مختلف نمود پیدا کرده است که لایحه جدید مجازات اسلامی ...
عملیاتی شدن اصلاح قانون مجازات اسلامی - ایسنا
www.isna.ir/.../عملیاتی-شدن-اصلاح-قانون-مجازات-اسلا...
Translate this page
Sep 26, 2015 - وی افزود: به‌منظور بررسی مواد طرح مذکور و نیز لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، کمیسیونی تحت عنوان "کمیسیون اصلاح قانون مجازات ...
خبرگزاری خانه ملت :: قانون مجازات اسلامی جایگزین مناسبی برای لایحه ...
www.icana.ir/Fa/News/190244 - Translate this page
دبیر اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ضرورتی برای رسیدگی و تصویب لایحه قضازدایی احساس نمی‌شود، اصلاح قانون مجازات اسلامی و ابلاغ آن به قوه ...
بررسی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون مجازات اسلامی جدید
www.qbcenter.ir/.../2359-بررسی-مجازات-محرومیت-از-...
Translate this page
در قانون مجازات اسلامی جدید حذف تعریف حقوق اجتماعی و اعاده ی حیثیت از نوع قضایی پیش بینی شده در لایحه از ایرادات موجود در این خصوص می باشد هرچند افزایش اعمال ...
تعدد جرم در لایحه قانون مجازات اسلامی و بررسی ابهامات | خبروان
khabarone.ir/news/887171
Translate this page
Mar 8, 2016 - در این راستا اولین مقاله با عنوان " تعدد جرم در لایحه قانون مجازات اسلامی " به نوشته نصراله قراخانی از کارشناسان برجسته حقوقی کشور و وکیل پایه ...
مقایسه تطبیقی جنون و اختلال روانی در لایحه اصلاحی قانون مجازات اسلامی ...
haghgostar.ir/.../جزا.../مقایسه-تطبیقی-جنون-و-اختلال...
Translate this page
Feb 4, 2016 - قانونگذار در لایحه اصلاحی قانون مجازات اسلامی، فقد اراده یا قوه تمییز را برای بیماران جهت منع مجازات لازم دانسته است که نسبت به جنون در قانون مجازات ...
- تد‌‌‌وین لایحه قانون تعزیرات اسلامی تا 6 ماه آیند‌‌‌ه - حمایت
www.hemayatonline.ir/TextVersionDetail/10243
Translate this page
Dec 27, 2015 - معاون حقوقی قوه قضائیه با بیان اینکه مهمترین لایحه‌ای که سیستم قضایی ما را تحت تاثیر قرار می‌د‌‌‌هد‌‌‌ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی است، گفت: ...
قانون مجازات اسلامی تصویب شد - فرارو
fararu.com/fa/news/.../قانون-مجازات-اسلامی-تصویب-ش...
Translate this page
حسينعلي اميري كه پرونده قانون جديد مجازات اسلامي روي ميز كارش قرار دارد گفت: كار بررسي لايحه مجازات اسلامي از نظر شوراي نگهبان تمام شده و به زودي براي ابلاغ از ...
[PDF]ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺧﻄﺮ ﻣﺠﺮﻣﺎﻥ؛ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮﺭﺩﯼ ﺑﺨﺶ ﮐﻠﻴﺎﺕ ﭘﻴﺶ ﻧﻮﻳﺲ ﻻﻳﺤﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ
icra.jrl.police.ir/.../0292e72e148abcd3ea520561b443e...
Translate this page
ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮑﯽ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﮐﻠﻴﺎﺕ ﭘﻴﺶ ﻧﻮﻳﺲ ﻻﻳﺤﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ. ﻧﻤﺎﺩﻫﺎﯼ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﻳﮑﺮﺩ ﺗﻠﻘﯽ ﮐﺮﺩ. ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺍﺳــﺖ ﺗﺎ ﺿﻤﻦ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺗﻮﺻﻴﻔﯽ ﻣﺨﺘﺼﺮ ﺍﺯ ﺭﻭﻳﮑﺮﺩ. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺧﻄﺮ ﻣﺠﺮﻣﺎﻥ؛ ...
[DOC]نقد قانون جديد مجازات اسلامي
www.ostan-hm.ir/Upload/000Bazresi/m22.docx
Translate this page
اما اینکه از زمان تهیه لایحه مجازات اسلامی در قوه قضائیه (سال ۱۳۸۶) و اعلام وصول آن در مجلس (سال ۱۳۸۷) و تصویب آن در کمیسیون حقوقی مجلس (۱۳۸۹) و سپس تأیید نهایی ...
Searches related to لایحه قانون مجازات اسلامی <

قانون مجازات اسلامی 94

قانون مجازات اسلامی مصوب 1392

قانون مجازات اسلامی مصوب 1375

متن کامل قانون مجازات اسلامی

قانون مجازات اسلامی جدید 94

قانون مجازات اسلامی جدید pdf

قانون مجازات اسلامی تعزیرات

مواد قانون مجازات اسلامی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,329
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,692
  • بازدید ماه : 4,692
  • بازدید سال : 138,855
  • بازدید کلی : 2,647,402