loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 189 دوشنبه 25 مرداد 1395 نظرات (0)

تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی

تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 64 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22

رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروكار دارند قدرت، توانایی نفوذ بر دیگران و بر رویدادهاست قدرت همانند سهامی است كه هر رهبری در شركت خود دارد، و راه نفوذ وی را بر دیگران بازمی‎گشاید

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی


قدرت و سیاست

 

رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروكار دارند. قدرت، توانایی نفوذ بر دیگران و بر رویدادهاست. قدرت همانند سهامی است كه هر رهبری در شركت خود دارد، و راه نفوذ وی را بر دیگران بازمی‎گشاید. قدرت با اختیار تفاوت دارد، زیرا اختیار از مدیریت بالاتر واگذار می‎شود. از سوی دیگر، قدرت را رهبران، خودشان بر پایة شخصیتشان، كوششهایشان، و موقعیتهایی كه در آنها به كار می‎پردازند به دست می‎آورند.

 

سیاست به شیوه‎هایی گفته می‎شود كه رهبران قدرت به دست می‎آورند و به كار می‎بندند. این ضرورت وجود دارد كه به رهبر یاری داده شود تا «بر موقعیت مسلط شود». و رویدادها را به سوی هدفهای دلخواه هدایت كند. سیاست به زمینه‎هایی از این دست باز می‎گردد: توازن قدرت، حفظ آبرو، «‌زد و بند»، «مرمت كردن خرابیها»، سازشهای ابتكاری، داد و ستد، و شمار گوناگونی از كوششهای دیگر. سیاست یك كوشش باستانی و دیرینة انسانی است كه از آغاز تمدن وجود داشته است، از این رو چیزی نیست كه یگانة سازمانهای امروزین باشد. ولی سازمانهای امروزین، زمین باروری برای پرورش و رشد سیاست است. صاحب‎نظران بر این گمانند كه رهبران توانا و شایسته اگر از مهارتهای بنیادی سیاسی بی‎بهره باشند، برای دستیابی به نوك هرم سازمانهای امروزین با دشواری رودررو خواهند بود. به سخن یكی از این صاحب‎نظران، قدرت سیاسی « یكی از سازوكارهای اندكی است كه سازمان را با موقعیت خود همراه می‎سازد». به سخن ساده، مهارتهای سیاسی برای رهبران ضروری است، چه برای كامیابی خودشان و چه برای هموار كردن راهی كه كاركنان به كاركرد خود می‎پردازند.

 

گونه‎های قدرت

 

قدرت به راههای گوناگون پرورش می‎یابد. نمونه‎های عمدة قدرت سازمانی و سرچشمه‎های پدید آمدن آنها چنین‎اند.

 

قدرت شخصی: قدرت شخصی ‎- كه به نام قدرت مرجع، قدرت خردمندی،  و قدرت شخصیتی نیز خوانده می‎شود ‎- سرچشمه‎اش در هستی خود فرد است. قدرت شخصی توانایی رهبران است كه پیروان خود را بر پایة نیرومندی شخصیتشان می‎پرورانند.  این رهبران از جاذبة شخصی، اعتماد، و باور به هدفهایی كه پیروان را جذب و پابرجا می‎دارد، بهره‎مندند. مردم بدان سبب پیروی می‎كنند كه می‎خواهند پیروی كنند؛ عواطف آنان به آنها می‎گوید كه چنان كنند. رهبر نیازهای مردم را احساس می‎كند و وعده‎های كامیابی برای رسیدن به آن نیازها را می‎دهد. نمونه‎های تاریخی این رهبران «ژاندارك» در فرانسه، «مهاتما گاندی» در هند،‌ و «فرانكلین روزولت» در ایالات متحد آمریكا هستند.

 

قدرت مشروع: قدرت مشروع كه به نام قدرت جایگاه و قدرت رسمی نیز خوانده می‎شود، سرچشمه‎اش پایورانی در پایگاه بالاتر است. این قدرت از فرهنگ جامعه برمی‎خیزد كه از راه آن به روشی مشروع و قانونی از سوی پایوران بالاتر به دیگران داده می‎شود. این اختیار به رهبران قدرت نظارت بر منابع و پاداش و كیفر دادن به دیگران را وامی‎گذارد. مردم این قدرت را می‎پذیرند، زیرا آن را به دلخواه می‎پندارند و برای استقرار نظم و پیشگیری از هرج و مرج در جامعه آن را بایسته می‎شمارند. فشار اجتماعی از سوی همالان و دوستانی كه آن را می‎پذیرند، و ارد می‎شود و توقع آن است كه دیگران نیز بدان گردن نهند.

 

قدرت  كارشناسی: قدرت كارشناسی كه به نام اختیار دانش و شناخت نیز خوانده می‎شود، از دانشهای تخصصی سرچشمه می‎گیرد. این قدرت از درون دانش شخص و اطلاعات وی درباره موقعیتی پیچیده  برمی‎خیزد. این قدرت به آموزش و پرورش، آموزش ویژه، و تجربه و آزمودگی بستگی دارد، و از این‎رو گونة مهمی از قدرت در جامعة‌فن‎شناختی امروزین ماست. برای نمونه، اگر همسر شما به دلیل  نوعی از حمله در اتاق معالجة فوری بیمارستان خوابیده باشد و در این هنگام پزشك و خدمتكار بیمارستان هر دو به اتاق وارد شوند احتمال آن خواهد بود كه شما به پزشكی كه درمان همسر شما را در پیش خواهد گرفت بیشتر توجه كنید تا به خدمتكاری كه ملحفه‎های تازه به اتاق آورده است.

 

قدرت سیاسی: قدرت سیاسی از پشتیبانی گروه‎های مردم      پدید می‎آید. این قدرت از توانایی یك رهبر در كار كردن با مردم و نظامهای اجتماعی برای به دست آوردن وفاداری و پشتیبانی آنان سرچشمه می‎گیرد. این گونه قدرت در همة سازمانها پدید می‎آید.

 

گونه‎های قدرت از سرچشمه‎های گوناگونی پدید می‎آیند، ولی آنها در عمل به هم پیوسته‎اند. هنگامی كه یك پایگاه قدرت از دست سرپرستان گرفته شود، كاركنان می‎پندارند كه دیگر پایگاه‎های قدرت و نفوذ نیز رو به كاهش هستند. بررسی‎های دیگری كه صورت گرفته نشان می‎دهند كه بهره‎گیری از یك پایگاه قدرت برای آنكه كارساز باشد، باید با بافت سازمانی سازگاری و تناسب داشته باشد. قدرت سیاسی زمانی رونق می‎یابد كه پیرامون سازمانی فنی و نامعین است. اكنون به توضیح بیشتر این‎گونه از قدرت می‎پرازیم.

 

 

 

تدبیرهای كاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی

 

چندین تدبیر كاربردی در دست است كه رهبران می‎توانند برای به دست آوردن قدرت سیاسی آنها را به كار گیرند. دو نمونة‌همگانی آن عبارتند از دادوستد اجتماعی و اتحادها از گونه‎های متفاوت. داد و ستد اجتماعی بدین معنی است كه «اگر شما برای من كاری بكنید، من نیز برای شما كاری خواهم كرد».  داد و ستد اجتماعی بر «هنجار داد و ستد متقابل» در جامعه استوار است كه بر پایة آن دو تن در یك پیوند پیوسته تعهد توانمندی برای بازپرداخت «دیون» خود به یك دیگر احساس می‎كنند. هنگامی كه این داد و ستد با كامیابی برگزار شود، هر یك از دو تن چیزی را كه می‎خواستند به دست می‎آورند. داد و ستد پیوسته به مدت زمانی دراز به طور معمول به اتحادی خواهد انجامید كه در آن دو كس یا بیشتر در یك گروه قدرت بلند مدتی شركت خواهند كرد تا بهره‎هایی را كه به طور برابر طلب می‎كنند، به دست آورند.

 

یكی دیگر از راه‎های دست‎یابی به قدرت سیاسی همانند شدن با یك پایور بالاتر و یا با شخصیت مهمی در درون سازمان است. آنگاه، چنانكه گفته می‎شود، بخشی از قدرت وی نیز ‌«نصیب» شما خواهد شد. اغلب این همانندی امتیازهای ویژه‎ای برای شما خواهد داشت، و در بسیاری از حالتها شما به نام نماینده یا سخنگوی شخصیت مهم‎تر سازمان شناخته می‎شوید. دیگران دشواریهای خود را به شما خواهند گفت، به این امید كه شما به آنان یاری خواهید داد تا به پایور بالاتر دسترسی پیدا كنند. یك نمونه از همانندی حالت دستیار شخصی رئیس شركت است كه به نمایندگی از سوی وی با دیگران تماس برقرار می‎كند.

 

 

 

نمونه‎هایی از تدبیرهای كاربردی برای كسب قدرت سیاسی

 

تدبیر كاربردی

نمونه‎ها

داد و ستد اجتماعی

در یك معاملة دوسویه سرمهندسی كارخانه یاری می‎دهد تا یك دستگاه را كه تازه تصویب شده است به دست آورد، به شرط آنكه  مدیر كارخانه نیز یك طرح مهندسی را پشتیبانی كند.

اتحاد

مدیر نظام اطلاعاتی و دستیار رئیس شركت در امور مالی با هم كار می‎كنند تا یك نظام رایانه‎ای تازه را فراهم آورند.

همانندی با پایور بالاتر

دستیار شخصی رئیس شركت برخی تصمیمهای كوچك را از سوی او می‎گیرد.

نظارت بر اطلاعات

مدیر بخش پژوهش و توسعة اطلاعات بر فرآوردة تازه‎ای كه مدیر بازاریابی به آنها نیاز دارد، نظارت می‎كند.

خدمت ویژه

مدیر خرید به طور انتخابی خدمات سریع‎تری به همكاران همراه‎ خود ارائه می‎دهد.

نمادهای قدرت و جایگاه

بازرس تازه اندازة دفتر كار خود را دو برابر می‎كند، تزئینات آن را فزونی می‎بخشد، و یك دستیار شخصی برای خود برمی‎گزیند.

بازیهای قدرت

مدیر (الف) با دستیار رئیس شركت تبانی می‎كنند تا قسمتی از بخش (ب) به بخش (الف) انتقال داده شود.

شبكه‎ها

یك مدیرجوان به باشگاه چوگان مدیران باسابقه می‎پیوندد. در یك شركت، دستیار شخصی رئیس شركت به نام «هاوارد یانوس» به عنوان نماینده وی در سراسر شركت شناخته شد. او به دیگر مدیران دستورهایی به نام رئیس می‌داد و آنان نیز این دستورها   را دستور ئیس می‎شناختند. وی، در مأموریتهای ویژه به نمایندگی از سوی رئیس شركت می‎رفت. او بر دیدار این كسان از رئیس شركت نظارت داشت، و تا اندازه‎ای بر جریان رفت و آمد اطلاعات در دفتر رئیس نظارت می‎كرد. و نیز به گونه‎ای كارساز قدرت را به كار می‎بست و اندك اندك به صورت یك مقام پرنفوذ در شركت درآمد. هنگامی كه رئیس شركت بازنشسته شد، او در جایگاه یك مدیر اجرایی عمده به كار پرداخت و دیگر مدیران هم او را پذیرفتند.

 

راه همگانی دیگری برای به دست آوردن قدرت سیاسی دادن خدمت ویژه به هواداران است. برای نمونه، مدیر خرید برای یاری دادن به كسانی كه از فعالیت واحد خرید پشتیبانی می‎كنند، خدمت سریع‎تری به آنان می‎كند و در این راه از «نادیده گرفتن دستورها و مقررات» خودداری نمی‎كند. تدبیر كاربردی دیگر به دست آوردن نمادهای قدرت و جایگاه است كه دلالت بر آن دارد كه شما در سازمان ، شخص مهمی هستید. گرچه اگر شما نتوانید قدرت برابر با نمادهای آن به دست آورید، از وقوع پی‎آمدهایی ناپسند گزیری نخواهد بود. 

 

برخی از مدیران از تدبیر پرخاشگرانه بازیهای قدرت برای ربودن قدرت از دیگران بهره می‎گیرند. این روش می‎تواند مخاطره‎آمیز باشد،‌ زیرا دیگران ممكن است به شیوه‎هایی كه قدرت مدیر قدرت طلب را سست می‎كنند به تلافی برخیزند.

 

یك تدبیر همگانی برای افزایش قدرت پیوستن به گروه‎های هم سود دارای هدف مشترك یا تشكیل چنین گروه‎هایی است. این شبكه‎ها بر پایة دوستی و آشنایی‎های شخصی به كار می‎پردازند، و می‎توانند جایگاهی برای مردم با نفوذ باشند. مدیر جوانی كه به اتاق بازرگانی می‎پیوندد یا در یك باشگاه چوگان وارد می‎شود،‌ راه را برای پیوندهای تازه كه می‎توانند سودمند باشند می‎گشاید.

 

چنانكه در نمونة بعد شرح داده شده است، قدرت و سیاست بخشی بنیادی از كامیابی رهبری در هر سازمان است.

 

مدیریت یك دفتر دولت ایالتی در این اندیشه بود كه آیا فعالیت خاصی را از یك بخش به بخش دیگر منتقل كند. سرانجام مدیر اصلی سازمان بر آن شد تا برای تصمیم‎گیری دربارة جای این فعالیت نشستی با شركت همة مدیران ارشد برپا دارد. پیش از نشست، مدیر بخشی كه می‎خواست این فعالیت به بخش وی واگذار شود، گزارش مفصل و مستدلی فراهم آورد كه در آن از این انتقال به درستی پشتیبانی می‎شد. در همان حال، مدیر بخشی كه بیم داشت این فعالیت را از بخش او جدا كنند، به دیدار همة‌اعضای نشست پرداخت و به مرمت دشواریها، بده و بستان با آنها و جلب پشتیبانیشان از واحد خود دست زد.

 

دو هفته بعد كه نشست مدیران برپا شد، بیشتر اعضای آن از پیش بر آن بودند كه به هواداران از مدیری كه روش سیاسی را در پیش گرفته بود رأی دهند. استدلال منطقی گزارش كتبی را نادیده گرفتند،‌ و شورا رأی داد كه این فعالیت همچنان در جای خود باقی بماند. مهارتهای سیاسی در این موضوع بحث‎انگیز، چیره شد.

 

مدیریت بر پایه هدف

 

یك روش همگانی كه برخی از ویژگیهای رهبری راه ‎- آماج را روشن می‎سازد مدیریت بر پایه هدف است.

 

یك كارمند هدفهای كاری و شخصی را برای دوره‎ای دیگر بررسی می‎كند و سپس فهرستی  از هدفهای آن دوره را آماده می‎سازد. كارمند فهرست آماده شده را به سرپرست می‎دهد،‌ و از راه بحث و نظر متقابل، با هدفهای كار كارمند برای سال دیگر موافقت می‎كنند. آنان دربارة ‌معیارهای اندازه‎گیری پیشرفت كار و دستیابی به هدفها موافقت می‎نمایند. سپس كارمند بر پایة هدفهایی كه تعیین شده است به كار می‎پردازد.

 

یك بررسی با مدیرانی كه در سازمانی خدماتی به كار سرگرم بودند نشان داد كه تراز توافق و همداستانی میان مدیران و كاركنان درباره عنصرهای شغلی كاركنان به میانگینی تنها برابر 75 درصد رسید. با این همه، میان  توافق مدیر ‎- كارمند دربارة عنصرهای شغلی و دست‎یابی كارمند به هدف همبستگی نیرومندی پدید آمد. معنی این همبستگی  برای هواداران «مدیریت برپایة هدف‌» آشكار است ‎- روشن كردن هدف یك گام مهم آغازین در این فراگرد است.

 

برای پشتیبانی از آزادی و رشد كارمند، به كارمند بیشترین آزادی ممكن داده می‎شود تا راه رسیدن به هدفهای برگزیده را خود تعیین كند. به جای سرپرستی پیوسته و نزدیك، هرگاه ضروری باشد، به بازنگری گاه به گاه از پیشرفت كار می‎پردازند. بدین سان هرگاه كاركرد از هدفهای تعیین شده دور شود، آنگاه می‎توان گامهای اصلاحی را برداشت. سرانجام، در پایان دوره، یك بازنگری رسمی‎تر از كار به عمل می‎آید و هدف‎گذاری تازه‎ای از سوی كارمند صورت می‎گیرد، كه این از نو همة فراگرد را برای دوره‎ای تازه آغاز می‎نماید.

 

برازنده بودن «مدیریت بر پایة هدف». مدیریت بر پایة هدف بویژه برای مردمی كه در كارهای مدیری، حرفه‎ای، و فروش سرگرمند و آنان كه كار مستقل می‎كنند،‌ برازنده است. برای نمونه، این روش برای فروشندگانی كه دور از محل سازمان و در مناطق به فروش می‎پردازند و از جای زندگی خود مدتی دور می‎شوند، مناسب است. آنان در اوضاعی به صورت مستقل و آزاد كار می‎كنند كه انگیزش درونی در آنها بسیار مهم است. در این وضع معیارهای عینی برای اندازه‎گیری پیشرفت كار می‎تواند فراهم آید، مانند اندازة فروش، نوع فروش، شمار دیدارهای فروش، و شمار شكایتها از كار فروشنده. از سوی دیگر، برای كارهای عادی و یكنواخت ردة كارگری، مانند خط تولید، روش «مدیریت بر پایة هدف» كاربردی اندك دارد.

 


 

پیوندهای نقش در «مدیریت بر پایة هدف»:

 

«مدیریت بر پایة هدف» پیوندهای نقش زیردستان و مدیران را دگرگون می‎كند. در این شیوه به كاركنان مسؤولیت بیشتری برای تعیین هدفهای كارشان داده می‎شود و از آنان می‎خواهند تا ابتكارهای تازه‎ای دربارة انجام دادن كار و آهنگ آن از خود آشكار سازند. سرانجام آنان نقشی بزرگ‎تر برای ارزیابی از پیشرفت كار خود بر دوش خواهند داشت.

 

نقش مدیر نیز دگرگون می‎شود. پس از آنكه دربارة هدفهایی كه باید به دست آیند، همداستانی حاصل شد، نقش مدیریت به نقش پشتیبان مبدل می‎شود. وظیفة دوگانه مدیر آن خواهد بود كه پاداشها را به كوشش و كاركرد كاركنان بپیوندد و برای كامیابی بهتر آنان خدمات پشتیبانی فراهم آورد.

 

دگرگون كردن نقشها برای سرپرستان و كاركنان دشوار است، از این‎رو احتمال می‎رود كه دگرگونی به كندی صورت گیرد. بسیاری از كاركنان سر آن ندارند كه هدفهای كار را برای خود برگزینند، بنابراین احتمال دارد با حزم و دوراندیشی در این راه گام بردارند. برخی از مدیران ممكن است با این دشواری آغازین رویارو شوند كه در پیوند با كاركنان خود به جای آنكه به آنان بگویند «این راهی است كه باید كار را از آن راه انجام دهید» از ایشان بپرسند «چگونه می‎توانم به شما یاری دهم؟» نتیجة كار آن است كه یك برنامة كامیاب «مدیریت بر پایة ‌هدف» زمانی دراز می‎گیرد تا پرورده شود و جای خود را باز كند، و برای جا افتادن آن نیز آموزش فراوانی ضرورت دارد.

 

سبك رهبری

 

الگوی كلی كنشهای رهبران، چنانكه از سوی زیردستانشان ادراك می‎شود، به نام سبك رهبری خوانده می‎شود. سبك رهبری، فلسفه، مهارتها، و نگرشهای رهبران را در عمل نمایان می‎سازد. سبكهایی كه در اینجا باز كاوی می‎شوند، برپایة انگیزش، قدرت، یا سوگیری به طرف كار یا مردم با یك دیگر تفاوت پیدا می‎كنند. گرچه به طور معمول این سبكها به صورت تركیبی یا حتی جداگانه در مورد كاركنان مختلف به كار برده می‎شوند،‌  

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی , تدبیرهای کاربردی , قدرت سیاسی , تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 354,000 results (0.51 seconds)
Search Results
پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حقوق
Translate this page
Jul 17, 2015 - در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: قدرت و سیاست رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروکار دارند. قدرت، ...
پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
edu-hesabi.ir/محصول-3495-پایان-نامه-رشته-حقوق-با-م...
Translate this page
Jul 19, 2016 - در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: قدرت و سیاست. رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروکار دارند. قدرت، ...
پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت ...
wikipost.ir/?p=22290
Translate this page
708- پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی – 32 صفحه فایل ورد word. توسط admin · جولای 24, 2016 ...
708- پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
docs.blogsky.com/1395/04/27/post-523/
Translate this page
Jul 17, 2016 - قدرت و سیاست رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروکار دارند. قدرت، توانایی نفوذ بر دیگران و بر رویدادهاست. قدرت همانند سهامی است که هر رهبری در ...
پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
docz.ir/پایان-نامه-رشته-حقوق-با-موضوع-تدبیرهای-3/
Translate this page
در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: قدرت و سیاست رهبران جملگی با قدرت و سیاست سروکار دارند. قدرت، توانایی نفوذ بر ...
پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت ...
fileavval.ir/708-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-تدبیرهای...
Translate this page
7 days ago - قدرت و سیاست رهبران جملگي با قدرت و سياست سروكار دارند. قدرت، توانايي نفوذ بر ديگران و بر رويدادهاست. قدرت همانند سهامي است كه هر رهبري در ...
تحقیق در مورد قدرت و سياست | کانون صبای روستای رهن
www.canoonsaba.ir/محصول-8048-تحقیق-در-مورد-قدر...
Translate this page
Jul 23, 2016 - تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی ... بر پایه شخصیتشان، کوششهایشان، و موقعیتهایی که در آنها به کار می پردازند به دست می آورند.
پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
www.bloogle.ir/.../پایان+نامه+رشته+حقوق+با+موضوع... - Translate this page
پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی. اختصاصی از سورنا فایل پايان نامه رشته حقوق با موضوع تدبيرهاي کاربردي براي ...
708- پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن ...
filemofid.ir/708-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-تدبیرها...
Translate this page
Jul 11, 2016 - قدرت و سیاست رهبران جملگي با قدرت و سياست سروكار دارند. قدرت، توانايي نفوذ بر ديگران و بر رويدادهاست. قدرت همانند سهامي است كه هر رهبري در ...
پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت ...
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
قدرت و سیاست رهبران جملگي با قدرت و سياست سروكار دارند. قدرت، توانايي نفوذ بر ديگران و بر رويدادهاست. قدرت همانند سهامي است كه هر رهبري در شركت خود دارد، و راه ...
علوم سیاسی | - معرفی گروه زبدگان جوان
zobdeganjavan.ir/علوم-سیاسی/
Translate this page
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی عوامل موثر بر سیاست خارجی ایران ... پایان نامه رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی ...
راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../راهنمای-کاربردی-پیروزی-در-انتخابا...
Translate this page
مبارزات سیاسی و انتخاباتی، راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی و شیوه‌های موثر تماس با مردم را ... این نوشته به شما کمک خواهد کرد تا قدرت پیش‌بینی خود را از رویدادهای پیش رو ..... بنابراین، باید بپرسید برای به دست آوردن تعداد آرای لازم برای پیروزی باید با ..... پیامشان، حملاتی به شما را در نظر گرفته‌اند، شما در جعبه‌های خود چه تدبیری برای ...
علم اقتصاد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../علم_اقت...
Translate this pagePersian Wikipedia
علم اقتصاد (در انگلیسی Economics)، شاخه‌ای از علوم اجتماعی است که به تحلیل تولید، ... در مقابل اقتصاد کاربردی؛ اقتصاد عقلانی در برابر اقتصاد رفتاری؛ و اقتصاد ... این واژه بر منافع سیاسی محدود جلوگیری کرده باشند و همچنین به این واژه صورتی .... که قادر به بدست آوردن قدرت بازاری برای تعیین قیمت یک محصول یکسان باشد.
کسب قدرت سیاسی بایگانی - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ، پروژه و مقاله
www.9rton.ir/tag/کسب-قدرت-سیاسی/
Translate this page
Jun 14, 2016 - تدبيرهاي كاربردي براي به دست آوردن قدرت سياسي ... سياست به شيوه هايي گفته مي شود كه رهبران قدرت به دست مي آورند و به كار مي بندند. اين ضرورت ...
سند تدبیر و توسعه شهرستان شبستر محرک اصلی توسعه است/ احترام و ...
golshanraz.ir/.../سند-تدبیر-و-توسعه-شهرستان-شبس...
Translate this page
May 30, 2016 - سند تدبیر و توسعه شهرستان شبستر محرک اصلی توسعه است/ احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم اداری می باشد ... شهرستان بوده و در شهرستان شبستر نیزجهت تدوین بسته پر محتوا و کاملا کاربردی و ... آذربایجان‌شرقی می‌تواند مهد قدرت سیاسی کشور شود/با وجود دست اندازهای اداری جذب ...
[PDF]ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺗﺤﻠﻴﻠﻲ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣ
www.ensani.ir/storage/.../20120329130315-2164-16....
Translate this page
ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﻧﮕﺮﺵ ﮐﺎﺭﮐﺮﺩﮔﺮﺍﻳﺎﻧﻪ ﻭ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯼ ﺳﻴﺎﺳﯽ، ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﺍﻳﻨﮕﻮﻧﻪ ﺗﻬﺪﻳﺪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ... ﺑﺪﺳﺖ. ﻣﻌﺘﻘﺪ Singh ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﺣﻔﻆ ﻭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻗﺪﺭﺕ(٣) . .... ﻣﺪﻳﺮﯼ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ .... ﺍﺻﻐﺮ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﯽ (ﺗﺤﻠﻴﻞ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﺍﺭﺯﺷﯽ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ)، ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺍﻧﺘﺸﺎﺭﺍﺕ ﺗﺮﻣﻪ، ﭼﺎﭖ ﺳﻮﻡ، ١٣٨٥، ﺹ٢٢٥ ... ﻋﻠﯽ، ﺭﻓﺘﺎﺭﺳﻴﺎﺳﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ، ﻣﺠﻠﻪ ﺗﺪﺑﻴﺮ ﺷﻤﺎﺭﻩ ١٣٧٦ ،٧٥، ﺹ٢٤.
بزرگترین مجتمع صنعتی غرب کشور در آستانه ورشکستگی - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../520431-بزرگترین-مجتمع-صن...
Translate this page
Jun 5, 2016 - به گزارش افکارنیوز، محمد مهرابی مدیر عامل شرکت مهندسی دانیال آرگ زاگرس گفت: ... و چشم امید به دولت تدبیر و امید دوخته‌اند تا شاید دست زمین خوردگان را بگیرند و آنها ... برای بدست آوردن قدرت برای خدمت به مردم است یا مسائل دیگر. ... برای ما تهدید نیست، امروز قدرت نرم دشمن و کم توجهی مسئولین و دعواهای سیاسی داخل و ...
روح قدرت آن itshop | جستجو | - آخرین مطالب سایت
haghshop.ir/list/روح+قدرت+آن+itshop.html
Translate this page
دانلود فایل 708- پروژه آماده بررسی و مطالعه تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی - 32 صفحه فایل ورد word اختصاصی فروشگاه esfparsian قدرت و سیا
فلسفة مجازات و کرامت انسان - ایران دانشجو
iran-daneshjoo.ir/Post/10410
Translate this page
Aug 7, 2016 - تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی ... در آغاز با توضیحی اجمالی در مورد فلسفة دین و فلسفة احکام، به معنای فلسفة مجازات می‌پردازیم.
خلاصه کتاب رفتار سازمانی رابینز - [در متن با حاشیه]
mediamanager.persianblog.ir/post/19/
Translate this page
در رفتار سازمانی به مدیران آموخته می شود که چگونه انگیزه در کارکنان ایجاد کنندتا نسبت .... رفتار ،نوعی رابطه علت و معلولی وجود دارد که رفتار تابع نتایجی است که به دست می آید. ..... منبع پیام>به رمز در آوردن پیام>کانال>از حالت رمز در آوردن پیام>گیرنده ..... به طور کلی رفتار سیاسی حول محور کاربردی کردن قدرت در جهت اثر گذاری بر ...
تحقیق در مورد قدرت و سیاست
masterfile.adfreehost.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 1, 2016 - تحقیق در مورد قدرت و سیاست لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت ... قدرت و سیاست گونه های قدرت تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت ...
::.. معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه ..:: - عوامل انحراف ...
mobaleghan.com › ... › مقالات
Translate this page
دوستداران پيامبر، صحابيان و اهالي مدينه به سبب چه علل و عواملي دست از ياري علي ... شجاع و از خود گذشته بود و با درايت و تدبير، پيوسته تحركات سياسي مهاجران را ... و تجربه سياسي زيادي نداشتند، تا اين مقدار مي دانستند كه مهاجران قدرت طلب، دير يا ... را سخت خفت داد و خشمگين ساخت و پيوسته در پي به دست آوردن فرصت مناسب براي ...
[DOC]فایل پایان نامه - دانشگاه صدا و سيما
iribu.ac.ir/sitepics/gallery/104802160413.docx
Translate this page
ضرورت و اهمیت هر تحقیقی از دو جنبه نظری و کاربردی می‌تواند مطرح باشد. ... جذب مخاطب، تاثیرگذاری بیشتر، و دستیابی به اهداف و سیاست های ایستگاه رادیوی مورد نظر شود. ... لوتانز استاد رفتار سازماني، خلاقيت را به وجود آوردن تلفيقي از انديشه‌ها و ... براي دست يابي به ديدي شفاف تر نسبت به راديو و ويژگي‌هاي آن ، مي توان آن را با ...
قالب وردپرس | آموزش وردپرس
hamyarwp.com/
Translate this page
برترین مرجع ارائه قالب وردپرس, آموزش های قدم به قدم و تصویری وردپرس و ووکامرس, قالب ووکامرس.
جملات قصار - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/FA/Qesar/qesar.jsp
Translate this page
1-3- سياست خارجه‏ ..... اسلام اين مردم را به خيابانها آورد؛ شاه را سرنگون كرد و حكومت را به آنها داد. .... امام، اهل تشكيلات و حزب و امثال آن نبود؛ اما تدبير زيادى داشت. ... امروز نياز زمانه در درجه ى اول، هوشيارى و بيدارى و آگاهى و حفظ جرأت و قدرت اقدام است. .... فرونشاندن آتش كنجكاوى شخصى است، يا براى به دست آوردن يك مابه ازاى مالى تلاش مى كند.
مطالعات فرهنگی سیاسی ...........محمد حقی - نگاهی جامع به علل شکل گیری ...
www.haghi59.blogfa.com/post-29.aspx
Translate this page
حوادث مهم دیگری روی داد که در شکل گیری تحولات سیاسی، فرهنگی و فکری مغرب زمین ... سه بنای علوم نظری، تجربی و کاربردی را که هنوز به صورت آکادمیها و دانشگاههای .... تمام کوششهای کلیسای کاتولیک برای بدست آوردن قدرت پیشین، بی نتیجه ماند. .... و به ارشاد مردم بسنده کند و سیاست نیز همچنان سکّان تدبیر مُدن را در دست گیرد تا ...
پایه ی نــهـــم (پاسخ فعالیت ها) - اجتماعی-دوره اول متوسطه ...وبلاگ مطالعات
mba49.persianblog.ir/page/6
Translate this page
پژوهشگران تیم کاوشگر کنجکاوی با در نظر داشتن نتایج بدست آمده از تحقیقات ... جهان است؛ جهان هستی بهترین و زیباترین کلاس خداشناسی و زبان گویای علم و قدرت و تدبیر الهی است. ... 1ــ الف) در زندگی روزانه، ساعت واقعی چه کاربردی دارد؟ ..... تغییرات سیاسی :تشکیل حکومت واحد و قدرتمند - دفع دشمنان خارجی(عثمانی ها و ازبکان).
ولایت تدبیری در فقه سیاسی شیعه - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/.../ولایت-تدبیری-در-فقه-سیاسی-...
Translate this page
«ولایت تدبیری»، که در کلام، تحت عنوان «امامت و خلافت» و در فقه، به «ولایت فقهی» ..... در پیچ و خم های اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی متهم به عدم قدرت اداره جهان نگردد. ... و لازم است نسل حاضر و نسل آینده در اطراف آن بحث و فکر نمایند و راه به دست آوردن آن را ..... ک: محمّد ابراهیم جناتی، «نقش زمان و مکان در اجتهاد، کاربردی ترین شیوه فقه ...
[PDF]مجلهص یع قند اریان مجلهص یع قند اریان - انجمن صنفی کارخانه های قند و ...
isfs.ir/magallat/230-231.pdf
Translate this page
در سایر سرزمین ها و جامعه ها برای کسب قدرت سیاسی. مستقر در نهاد ... نمی رود که احزاب و جمعیت های سیاسی برای به دست. آوردن قدرت از حوزه اخالق دور شده و از هر ترفندی برای. این هدف استفاده ..... به نظر نمي رسد بتوان هیچ تدبیري نه در تکنیک هاي بارآوري معمولي ...... نوع توصیفی- همبستگی است كه به لحاظ ماهیت، كاربردی و به. لحاظ روش ...
مديريت رفتار سياسي در سازمان :: مقاله در راهكار مديريت
mgtsolution.com/olib/924423711.aspx
Translate this page
برخي از ديدگاه ها سياست سازماني را به عنوان استفاده از قدرت، براي نفوذ در .... ولي اصولا اين تعريفها حول محور موارد كاربردي قدرت، در جهت اثر گذاري بر ... مديران نيز ممكن است در سازمانها با استفاده از وسايل غير موجه براي به دست آوردن ..... ساعتچي،محمود،مديران وپديده ترور شخصيت در سازمانها،مجله تدبير،شماره شانزدهم،مهرماه1370،ص 18.
وعده “نوبخت” برای تحویل به موقع لایحه بودجه 96 | نــتــــ لــوکــــنــتــــ ...
netlook.ir/1/
بر این اساس اطلاعات به دست آمده از گزارشات اجرایی، تطبیق و تدوین شده است. ...... اشتباه از کسانی بود که در برداشت از فعالیت های سیاسی اخیر منطقه عجله و اینگونه تحلیل کردند که قدرت های منطقه ای و بین ...... باید با تدبیر، از اقدامات پر خطر و بی‌سود پرهیز کنیم ...... سمینار علمی “زمین آمار کاربردی” در دانشگاه یزد برگزار می شود.
حکمت - «پیام فاطمه(س) طرح حقیقت و دفاع از حقیقت گرایی»
www.lakzaee.com/index.php?option=com...
Translate this page
Mar 10, 2016 - تلاش برای به کارگیری این منش کاربردی برای مواجهه با معارف شیعی و .... امام هستند و بعد از پیامبر باید هدایت معنوی و سیاسی جامعه و حکومت در دست آن ها باشد. ..... نمی خواهند به زور حاکم را کنار بزنند و خودشان قدرت را به دست بگیرند. .... یا تدبیر خاصی که راجع به نحوه تشییع و پنهان ماندن محل تدفین ا شان می اندیشند.
قزوین امروز
www.qazvin.info/
Translate this page
بخشدار رودبار الموت غربی: تحریم ها با تدبیر خنثی شد ... نماینده ولی فقیه در استان قزوین: به جای توهین به امام جمعه، دست از حرف های کودکانه و ... به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ..... سالار قاسمی گفت: با توجه به شان و منزلت معلمان و لزوم نگاه ویژه به جایگاه آنها به جا آوردن حقوق این قشر ...
سیاست در سازمان - بارون
omid90.persianblog.ir/post/397/
Translate this page
Dec 18, 2011 - برخی از دیدگاه ها سیاست سازمانی را به عنوان استفاده از قدرت، برای نفوذ .... ولی اصولا این تعریفها حول محور موارد کاربردی قدرت، در جهت اثر گذاری بر ... رفتار سیاسی فعالیتهایی که برای اهداف ویژه، همچون به دست آوردن ..... ساعتچی،محمود،مدیران وپدیده ترور شخصیت در سازمانها،مجله تدبیر،شماره شانزدهم،مهرماه1370،ص 18.
تحولّی بزرگ در راه است/اختلاس ها یکباره اتفاق نمی افتند!/نخبگان - فردا
www.fardanews.com/.../تحولّی-بزرگ-در-راه-استاخت...
Translate this page
سرویس سیاسی «فردا»؛ روزنامه‌های صبح امروز ایران در سرمقاله‌های خود به مهمترین ... و البته هیچکدام توضیح نمی دهد که وقتی قدرت اجرایی در دست دولت است و بیش از نود ... مستقیم در امر انتخابات و هزینه کرد بیت المال برای رای آوردن برخی دوستانش بود! .... در جمع اعضای قبیله ثروت است یا تدبیر و طراحی برای رفع این مشکلات و بهبود ...
تحقیق در مورد قدرت و سياست - فایل رسانی
www.fileresani.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 8, 2016 - محصول “تحقیق در مورد قدرت و سیاست“ را با استفاده از فایل رسانی ... وزراء که باشد گونه های قدرت تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی ...
محسن باقری: برداشت ما با سوسیال دموکراسی غربی متفاوت ... - تدبیر شرق
tadbireshargh.ir/news/showNews/6303
Translate this page
Mar 26, 2016 - با در نظر گرفتن دو مسئله ذکر شده در بالا گیل خبر در آستانه سال نو به ... که انسان در آن برای به دست آوردن ارزش های دینی یک جامعه که یکی از آنها حق رای هست حرکت می کند. ... را با جریان های سیاسی و همچنین با حاکمیت و ساختار رسمی قدرت به حداقل ... به دنبال اخذ مجوز و تشکیل یک دانشگاه علمی کاربردی در جهت تربیت و ...
اجتماعی سیاسی
mohebbi-afg.blogfa.com/
Translate this page
علم سیاست عبارت است از تدبیر امور کشور به گونه ای که امور زندگی ملت به صلاح آید. .... می‌گوید : قدرت را می‌توان به عنوان پدید آوردن آثار مطلوب تعریف کرد واژه مطلوب به .... تنها از این راه احزاب سیاسی تو انسته‌اند به قدرت سیاسی دست یابند بر نامه‌های .... هستند که اگرممکن باشد وبتوان ظرفیت کاربردی مغز انسان را به شکل کمپیوتر در ...
عــــــلوم سیـــــــاسی - اصطلاحات و واژه های مهم فلسفی- سیاسی- اجتماعی
siasy1.mihanblog.com/post/63
Translate this page
Jun 8, 2010 - 2- پولیتیک : علم سیاست – تدبیر اندیشیدن 3- پسی فیسم ... 11- دمونستراسیون : تظاهرات بویسله ی سخنرانی و راهپیمایی برای بدست آوردن تقاضاها ... 34- کاپیتالیسم : اعتقاد به سرمایه داری و وجود قدرت در دست سرمایه داران ... برای کاربردی تر کردن این اصطلاحات بایدآنها را در قالب جمله نشان دهید باتشکر. علی.
باشگاه اندیشه › فقه سیاسی شیعه بعد از انقلاب به اندازه چندین قرن متحول ...
www.bashgah.net/fa/content/show/47169
Translate this page
به گفته این محقق فقه سیاسی طی سه دهه پس از انقلاب اسلامی، به اندازه چندین قرن پیش ... می کند، این اجتهاد، تلاش روشمند عقلی برای به دست آوردن حجت و ظن عقلی است. ... و رهبری، تولیت و سلطان است، ابن اثیر می گوید «ولایت» به تدبیر، قدرت و فعل، .... از دور مشروطه، فقیهان و کارشناسان فقه سیاسی شیعه، برای کاربردی و اجرایی کردن ...
عارف | امید
omidnameh.com/برچسب/عارف?page=1
Translate this page
رقابت محمدرضا عارف و علی لاریجانی برای به دست آوردن ریاست مجلس دهم اگرچه با پیروزی علی ... گام دوم به سوی اسفند اصلاح‌طلبان بعد از 88 و حوادث آن سال، به‌طور‌کامل از عرصه قدرت سیاسی کشور کنار رفتند. پیامدهای ... چند پیشنهادی کاربردی به دولت ... روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به نقش و تاثیر گذاری گفتمان اصلاحات پی می‌بریم.
مقاله در مورد قدرت و سياست - فایل فوریفایل فوری
filefori.ir/مقاله-در-مورد-قدرت-و-سياست/
Translate this page
... مطالب قدرت و سياست گونه هاي قدرت تدبيرهاي كاربردي براي به دست آوردن قدرت سياسي نمونه هايي از تدبيرهاي كاربردي براي كسب قدرت سياسي مديريت بر پايه هدف ...
[PDF]ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻬﺞ اﻟﺒﻼﻏﻪ )ع( آﺳﯿﺐ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻗﺪرت از دﯾﺪﮔﺎه ا
ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/528913
Translate this page
Jun 3, 2015 - ﭘﺪﯾﺪه اي آﺳﯿﺐ زا و آﺳﯿﺐ ﭘﺬﯾﺮ اﺳﺖ ،از ﺟﻤﻠﮥ اﯾﻦ آﺳﯿﺐ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺑﻪ دﺳﺖ آوردن ﻗﺪرت. ﮔﺮﯾﺒﺎن ﮔﯿﺮ ﺻﺎﺣﺒﺎن آن ﻣﯽ ﺷﻮد ... داﻧﺶ و ﺳﯿﺎﺳﺖ، ﺷﺠﺎع و ... ﺑﺎﺷﺪ . در اﯾﻦ راه ﺑﺮد،اﯾﺸﺎن ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻫﺎي ﮐﺎرﺑﺮدي را ﺑﺮاي. ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻗﺪرت در ﺟﺎﯾﮕﺎه واﻗﻌﯽ اش ..... 46. 2-2-14. ﺗﺪﺑﯿﺮ ﻧﺎدرﺳﺖ ............ .
تحقیق در مورد قدرت و سياست - فایل دانش
filedanesh.ir/تحقیق-در-مورد-قدرت-و-سياست-3/
Translate this page
Aug 3, 2016 - ... به دست آوردن قدرت سياسي نمونه هايي از تدبيرهاي كاربردي براي كسب قدرت سياسي مديريت بر پايه هدف رهبران جملگي با قدرت و سياست سروكار ...
خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ...
ibna-home.wikifeed.ir/
بیش از 70 درصد محتوای کتاب شامل مباحث کاربردی و مابقی نیز به مطالب مقدماتی ... براساس نتایج به دست آمده حدود یک چهارم از بازدیدکنندگان نمایشگاه اولین سالی است .... جهانی و جامعه‌ ایرانی؛ اخلاق و دین؛ اخلاق و هنر؛ اخلاق، قدرت و سیاست؛ اخلاقِ خانواده و ...... به اهمیت جایگاه و شغل ویراستاری پی برده‌اند و آوردن اسم ویراستار امتیازی برای ...
اجرای بی تنازل قانون اساسی : asre-nou.net
asre-nou.net/php/view_print_version.php?objnr...
Translate this page
مطالبه و برنامه کاربردی مبتنی بر "اجرای بی تنازل قانون اساسی" از ارزش کاربردی ... کرد که جهت گیری اصلی آن مهار اقتدار ولی فقیه و مشروطه کردن قدرت مطلقه حاکم است. ... روی کار آمدن/ آوردن دولت بنفش، آثار زمین لرزه سبز را در کوتاه مدت، مهار و مدیریت کنند، ... در مختصات جدید صحنه سیاسی، به نظر می رسد که دیگر مساله دست شستن از ...
فایل فلش اصلی گوشی چینی SM-G3812 با سی پی یو MT6572 | جئو ...
geofile.xyz/?p=33
Translate this page
Jul 7, 2016 - ... رشته حقوق با موضوع تدبیرهای کاربردی برای به دست آوردن قدرت سیاسی ... العاده کامل با موضوع “فایروال( FireWall )” به فرمت word در 60 صفحه ...
منابع قدرت نرم در گفتمان اسلامی - صدای ایران
sedayiran.com/fa/.../منابع-قدرت-نرم-در-گفتمان-اسلام...
Translate this page
Oct 9, 2014 - در علوم سياسي بالاخص روابط بين الملل كه قدرت يكي از پارامترهاي ... شاخصه هاي بومي در جهت كاربردي در فضاي سياست خارجي كشورمان كه بر .... است غير مستقيم براي بدست آوردن خواسته ها از ديدگاه وي قدرت نرم داراي سه منبع است؛ ..... اصولاً در گفتمان اسلامي فعاليتهاي انسان ب دو گونه تقسيم مي شود : التذاذي و تدبيري
مبانی ویژگی های کاربردی قدرت نرم در سیاست خارجی | جستجو در وبلاگها ...
weblog24.xyz/.../مبانی-و-ویژگی-های-کاربردی-قدرت-...
Translate this page
نتایج جستجوی عبارت مبانی و ویژگی های کاربردی قدرت نرم در سیاست خارجی از ... است‌ كه‌ در امور اجتماعی‌ عمومی‌ توده مردم‌به‌مصلحت‌اندیشی‌، تدبیر اقدام‌ می‌پردازد. ... توصیه‌هاي رفتاریمدیریت مؤثر در سازمان، شامل به دست آوردن قدرت اِعمال خردمندانة نفوذ است.
معاونت تربیت و آموزش /روش تحلیلی سیاسی
www.aja.ir/.../ShowPage.aspx?...ID...
Translate this page
پس از بیان ضرورت، اینک به فائده تحلیل سیاسی می پردازیم. چه سودی از .... دولت کنونی ( دولت موقت انقلاب اسلامی ) در قدرت باقی نخواهد ماند. .... این واژه در مقابل تجزیه است یعنی جدا جدا کردن، مجزا کردن و به معنای ترکیب کردن و بدست آوردن چیزی جدید است. ... فرماندهی و فرمانبری، تدبیر، قانون و مقررات، نظم و مجازات و بازداشت و نظایر آن.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,915
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,278
  • بازدید ماه : 5,278
  • بازدید سال : 139,441
  • بازدید کلی : 2,647,988