loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 125 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران

شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 16 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

بشر درصدد تحقق بخشیدن به آرمان دهكده جهانی است و امروز توانسته است در بسیاری ازابعاد مانند ارتباطات، اقتصاد وتجارت به آرزوی خود دست یابد ارتباطات الكترونیكی كه فاصله انسان ها را حداكثر به ضخامت یك مانیتور كامپیوتر نزدیك كرده است،

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران

 

بشر درصدد تحقق بخشیدن به آرمان دهكده جهانی است و امروز توانسته است در بسیاری ازابعاد مانند ارتباطات، اقتصاد وتجارت به آرزوی خود دست یابد. ارتباطات الكترونیكی كه فاصله انسان ها را حداكثر به ضخامت یك مانیتور كامپیوتر نزدیك كرده است، نقش مهمی در جهانی شدن ایفا می كند. تجارت با تولد سازمان تجارت جهانی (WTO) مرزهای گمركی و تولید و عرضه را مضمحل كرده است. علم حقوق هم همگام با سایر علوم در جهت جهانی شدن گام برمی دارد و توانسته است در رشته های مختلف مانند حقوق مالكیت ادبی و هنری، حقوق بشر، حقوق دریایی ، حقوق اقتصادی و مالی، حقوق كیفری به یكنواخت شدن قوانین جامعه عمل بپوشاند و در جهت ایجاد یك نظام قضایی نوین بین المللی حركت كند. در دهكده جهانی، حاكمیت ها مفاهیم كلاسیك خود را از دست داده اند و وظیفه هماهنگی و اجرای مقررات یكنواخت را مهمترین وظایف حكومتی خود می دانند. تبعیض نژادی و نژادپرستی بسیار كمرنگ شده است و با انسان ها به عنوان اتباع دهكده جهانی رفتار می شود .

 

 

 

سهولت روابط تجاری بین المللی از یك طرف در گرو قوانین تجاری یكنواخت و از طرف دیگر حل و فصل اختلافات تجاری و حقوقی براساس قوانین متحدالشكل می باشد. نقش حقوقدانان در موقعیت های مختلف مانند قانونگزاری، قضاوت و وكالت و مشاور حقوقی، سرعت بخشیدن به پروسه یكنواخت شدن قوانین می باشد. یكی از ابعاد یكنواخت شدن قوانین، سعی در تنظیم قوانین یك شكل برای اجرای احكام خارجی است. بررسی نظام حقوقی كشورهای مختلف در این بعد و تلاش برای حل مشكلات اجرایی آن كه شاید حاصل كنفرانس های جهانی باشد، قدم هایی است كه به این سهم كمك می كند. رویه قضایی اجرای احكام دادگاه های خارجی در ایران برای جامعه حقوقدانان ایران و خارج ناشناخته است. هر دادگاه بنابر استنباط خود از قانون می تواند رویه متفاوت از دادگاه دیگر در پیش گیرد و از آن دفاع كند. رویه قضایی در این خصوص نادر است و هنوز جایگاه خود را در مقایسه با سایر امور پیدا نكرده است. این امر شاید به دلیل كمبود درخواست اجرای احكام خارجی در ایران باشد. بدون شك اگر رویه قضایی و قانون اجرای احكام دادگاه های خارجی در ایران تحلیل و شناسانده شود، موجب اطمینان و اعتماد نظام های قضایی كشورهای خارجی به نظام قضایی ایران می شود .

 

 

نگارنده كه ریاست شعبه سوم دادگاه عمومی تهران را به عهده دارد و دستور اجرای چندین رای دادگاه های بیگانه را صادر كرده، در این مقاله سعی دارد تا قوانین و مقررات مربوطه را به اتكای رویه قضایی تشریح كند .

 

 

برای اینكه به جایگاه اجرای احكام خارجی در ایران پی ببریم، لازم می دانم به طور خلاصه سیستم قضایی ایران را توضیح دهم .

 

 

نظام قضایی ایران براساس حقوق نوشته است. براین مبنا بالاترین واحد قضایی، دیوان عالی كشور است كه در راس دادگاه های حقوقی، كیفری و انقلاب و انتظامی و نظامی قرار گرفته است. دیوانعالی كشور دارای 38 شعبه است كه هر شعبه از دو قاضی تشكیل می شود. ریاست دادگاه با یكی از قضات است و آراء دیوان به امضای دو قاضی معتبر می باشد. دیوان كشور در عمل به شعبه های كیفری و حقوقی تقسیم گردیده و صلاحیت آن به شرح زیر است :

 

 

 

 

1 مرجع رسیدگی پژوهشی

 

 

الف) آراء دادگاه كیفری استان در مورد جرایمی كه مجازات آنها قصاص عضو، قصاص نفس، اعدام، جرایم مطبوعاتی، سیاسی و حبس دائم می باشد .

 

 

ب) آراء دادگاه های عمومی حقوقی در زمینه اصل نكاح و مهر، نسب، وصیت، وقف، حجر و احكامی كه خواسته آن بیش از 20 میلیون ریال باشد .

 

 

ج) آراء دادگاه های انقلاب در مورد جرایم علیه امنیت، جاسوسی، قاچاق مواد مخدر، عملیات تروریستی و توهین به مقامات.

 

 

2- رسیدگی فرجامی به آراء دادگاه های عمومی حقوقی كه از آن در شعبه تجدیدنظر، تجدیدنظرخواهی نشده باشد.

 

 

در مرتبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان قرار گرفته است كه در مركز هر استان با دو قاضی تشكیل می شود و رای آن با امضای دو قاضی معتبر بوده و به شعب حقوقی و كیفری تقسیم می گردد. صلاحیت دادگاه تجدیدنظر استان به شرح زیر است:

 

 

الف) مرجع رسیدگی پژوهشی به آراء دادگاه های حقوقی عمومی كه در مورد دعاوی غیرمالی و دعاوی مالی كه ارزش خواسته آن بیش از سه میلیون ریال باشد.

 

 

ب) مرجع رسیدگی پژوهشی به آراء دادگاه های عمومی كیفری و انقلاب كه در مورد جرایم ضبط اموال بیش از یك میلیون ریال، جرایمی كه حداكثر مجازات قانونی آن بیش از سه ماه حبس یا شلاق یا جزای نقدی بیش از پانصد هزار ریال و انفصال از خدمت باشد.

 

 

در مرتبه سوم دادگاه های بدوی هستند كه به تعداد كافی در بخش، شهرستان و مركز استان مستقر بوده و به دو گروه تقسیم می شوند:

 

 

1- دادگاه كیفری استان متشكل از 5 قاضی كه رای آنها با اكثریت قضات معتبر است و صلاحیت آن به شرح زیر است:

 

 

رسیدگی بدوی به جرایمی كه مجازات قانونی آنها قصاص عضو، قصاص نفس، اعدام، رجم، حبس ابد و جرایم مطبوعاتی و سیاسی و رسیدگی به اتهامات وزرا، نمایندگان مجلس، سفرا، استانداران، فرمانداران، قضات و مدیران كل اطلاعات و شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام.

 

 

2- دادگاه عمومی حقوقی با یك قاضی و صلاحیت رسیدگی به كلیه دعاوی حقوقی.

 

 

3- دادگاه عمومی كیفری با یك قاضی و صلاحیت رسیدگی به كلیه دعاوی و شكایات كیفری.

 

 

4- دادگاه انقلاب با یك قاضی و صلاحیت رسیدگی به جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و توهین به مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی، اقدامات تروریستی، جاسوسی، قاچاق مواد مخدر و اصل 49 قانون اساسی.

 

 

دادگاه كیفری استان و دادگاه عمومی پس از صدور كیفرخواست به جرایم رسیدگی می كنند. كشف جرم، تعقیب متهم و انجام تحقیقات مقدماتی و تشكیل پرونده و صدور كیفرخواست با دادسرا می باشد كه در راس آن دادستان قرار گرفته و به تعداد كافی دادیار یا بازپرس دارد. 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران , شناسایی , اجرای احكام , دادگاههای خارجی , شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 570,000 results (0.62 seconds)
Search Results
شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران | کانون وکلای دادگستری ...
qombar.ir/.../شناسایی-و-اجرای-احکام-دادگاههای-خارجی-در...
Translate this page
شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران. بشر درصدد تحقق بخشیدن به آرمان دهکده جهانی است و امروز توانسته است در بسیاری ازابعاد مانند ارتباطات، اقتصاد ...
شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../شناسایی-و-اجرای-احکام-دادگاههای-خارجی-در-ای...
Translate this page
این ماده در حقیقت احكام مدنی را مورد شناسایی قرار می دهد، ولی لازم الاجرا بودن آنها را موكول به صدور امر اجرا می داند و سپس در ماده ۱۲۹۵ آن قانون احكام دادگاه های خارجی را جزء ...
مقاله شناسایی و اجرای احکام و داوری خارجی در ایران
bankmaghale.ir/مقاله-شناسايي-و-اجراي-احكام-و-داوري-خار/
Translate this page
مقاله شناسایی و اجرای احکام و داوری خارجی در ایران مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ... معولاً جهت اجرای حکم صادره از دادگاه داخلی هر کشور هیچ گونه اشکالی وجود ندارد.
به سايت وكالت خوش آمديد :: دادگاه صالح ايراني براي شناسايي و اجراي احكام ...
www.vekalat.org/public.php?cat=2&newsnum...
Translate this page
Feb 13, 2008 - اشاره:گاهي اوقات در رويه محاكم ديده مي‌شود كه دادگاه‌ها با يك حالت سردرگمي با موضوع اجراي احكام خارجي در ايران مواجه هستند. صدور حكم در هر كشوري تابع ...
شناسايي و اجراي احكام دادگاه هاي خارجي در ايران(1) - راسخون
rasekhoon.net/.../شناسايي%20و%20اجراي%20احكام%2...
Translate this page
رويه قضايي اجراي احكام دادگاه هاي خارجي در ايران براي جامعه حقوقدانان ايران و خارج ناشناخته است. هر دادگاه بنابر استنباط خود از قانون مي تواند رويه متفاوت از دادگاه ديگر ...
دادگاه صالح ايراني براي شناسايي و اجراي احكام خارجي : حقوق و قضا
www.centralclubs.com/topic-t41429.html
Translate this page
براين‌اساس در صورتي كه محل اقامت خوانده (محكوم‌عليه) در ايران مشخص باشد، دادگاه محل اقامت وي صالح به رسيدگي به تقاضاي شناسايي و اجراي حكم خارجي خواهد بود و دادگاه ...
شناسایی و اجرای احکام دادگاه های خارجی در ایران - پایگاه مجلات تخصصی نور
www.noormags.ir/view/.../شناسایی-و-اجرای-احکام-دادگاه-های-خارجی-در-ایرا...
منصور پورنوری ; مجله: قضاوت ; فروردین و اردیبهشت 1388 - شماره 56 ;
اجراي احكام خارجي Enforcement of foreign court judgments
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
... نادر اخگري بناب كلمات كليدي : شناسايي احكام خارجي، نظم عمومي، حاكميت دولت، نظريه نزاكت ... احکام کیفری دادگاه‌های کشورهای طرف قرارداد در ایران قابل اجرا خواهند شد.
شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران | صفحه ۳ - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › حقوقی
Translate this page
May 5, 2007 - ۳) رونوشت دستور اجرای حكم از طرف مرجع صلاحیتدار صادركننده حكم و ترجمه فارسی آن. ۴) تصدیق نماینده سیاسی یا كنسولی ایران در كشور صادركننده ...
شناسایی و اجرای احكام خارجی در حقوق ایران و انگلستان
www.uninlaw.ir/post/589
Translate this page
حقوق قانون -وکیل و مشاوره حقوقی - ثبت - شناسایی و اجرای احكام خارجی در حقوق ایران و ... دادگاه های ایران بدون اینكه این شرط را احراز نمایند مجاز به صدور دستور اجرای حكم ...
Ghavanin.com : Iran Law Database Leading and powerfull iranian law ...
www.ghavanin.ir/PaperDetail.asp?id=316
Translate this page
براي اينكه احكام صادره از دادگاههاي خارجي را بتوان در ايران اجرا كرد بايد مقامات قضائي ايران به آن احكام قوه اجرائي اعطا كنند. ماده 972 قانون مدني ايران در خصوص ضرورت ...
وبسایت صوت حقوق - شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران
bagherilaw.blogfa.com/post/2938
Translate this page
شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران. بشر درصددتحقق بخشیدن به آرمان دهکده جهانی است و امروز توانسته است در بسیاری ازابعاد مانندارتباطات، اقتصاد ...
شناسایی و اجرای احکام مدنی خارجی - ویکی جامع پردیس دانشگاهی دانشگاه قم
wiki.qom.ac.ir/.../شناسایی_و_اجرای_احکام_مدنی_خارجی
Translate this page
May 9, 2015 - پیش از پرداختن به مبانی و شرایط شناسایی و اجرای احکام خارجی، شایسته ... ممکن است حکم صادره از دادگاه خارجی یا سند تنظیم شده در خارج در ایران ...
باشگاه اندیشه › شناسایی و اجرای احکام خارجی در حقوق ایران و انگلستان
www.bashgah.net/fa/content/show/3351
Translate this page
به هر حال امروزه شناسایی بعضی از احکام صادره از دادگاه‌های خارجی مانند احکام ... که متقاضی شناسایی و اجرای احکام خارجی در ایران می‌تواند در صورت وجود شرایط لازم و فقدان ...
شناسایی و اجرای احکام دادگاه‌های خارجی در امور خانوادگی در حقوق ایران
ganj.irandoc.ac.ir/articles/790447
Translate this page
مسئله‌ی شناسایی و اجرای احکام خارجی با حق دسترسی به محاکم قضایی توسط بیگانگان ارتباط مستقیم دارد. لذا کشورها شناسایی و اجرای احکام خارجی را در کشور خود ...
[PDF]ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﻮاﻧﻊ و ﻣﺸﮑﻼت اﺟﺮاي اﺣﮑﺎم ﺧﺎرﺟﯽ » « از ﻣﻨﻈﺮ ﻗﺎ
ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/571787
Translate this page
ﻣﺮﮐﺰ ﺗﻬﺮان. داﻧﺸﮑﺪه ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﯽ. ﮔﺮوه ﻋﻠﻤﯽ ﺣﻘﻮق ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ. ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ. ﺑﺮاي درﯾﺎﻓﺖ درﺟﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ... ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﻮاﻧﻊ و ﻣﺸﮑﻼت اﺟﺮاي اﺣﮑﺎم ﺧﺎرﺟﯽ از ﻣﻨﻈﺮ ﻗﺎﻧﻮن و روﯾﻪ ﻣﺤﺎﮐﻢ در دادﮔﺎه ﺧﺎﻧﻮاده. ›› ج.
نويسنده:رضا بني‌هاشمي شناسايي و اجراي احكام خارجي در حقوق ايران و ...
www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this pageFars News Agency
May 23, 2007 - به هر حال امروزه شناسايي بعضي از احكام صادره از دادگاه‌هاي خارجي مانند احكام ... حاكم بر ماهيت دعوا توسط دادگاه ايراني به عنوان دادگاه محل شناسايي و اجرا ...
شناسایی و اجرای احکام خارجی در حقوق ایران و انگلستان - ایران و استعمار ...
bcir.pchi.ir/show.php?page=contents&id=17052
Translate this page
گرچه قانون اجرای احکام مدنی مصوب سال 1356 شناسایی و اجرای احکام خارجی را ... به هر حال امروزه شناسایی بعضی از احکام صادره از دادگاه‌های خارجی مانند احکام مربوط به ...
شناسایی و اجرای احکام دادگاه های خارجی در حقوق ایران - پرتال جامع علوم ...
www.ensani.ir/fa/content/304990/default.aspx
Translate this page
شناسایی و اجرای احکام دادگاه های خارجی در حقوق ایران. محمدحسن مردانی. فایل تمام متن: 20121231103319-9425-145.pdf (نوع: PDF حجم: 393KB). منابع (نشریه): کانون سال ...
حقوق بین الملل - اجراي احكام دادگاههاي خارجي به‌وسيلة دادگاه‌هاي ايالتي و ...
lawyerir.blogfa.com/.../اجراي-احكام-دادگاههاي-خارجي-به‌و...
Translate this page
حقوق بین الملل - اجراي احكام دادگاههاي خارجي به‌وسيلة دادگاه‌هاي ايالتي و فدرال آمريكا ... مقاله بررسي امكانات اجراي احكام مالي[1] عليه ايران توسط دادگاه‌هاي ايالت متحدة آمريكا و ... و بالاخره بررسي عوامل مربوطه هنگام اخذ تصميم در جهت شناسايي احكام خارجي؛ كه ...
قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون شناسائی و اجرای احکام ...
rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
Translate this page
و اجرای احکام داوری خارجی تنظیم شده در نیویورک به‌تاریخ 10 ژوئن 1958 میلادی (1337.4.3 ... 1 - جمهوری اسلامی ایران کنوانسیون را منحصراً در مورد اختلافات ناشی از روابط ... ‌دادگاه یک دولت متعاهد در هنگام رسیدگی به دعوائی درباره موضوعی که طرفها در مورد
[DOC]مقدمه اصل این است که حکم خارجی به وسیله نیروی اجبار کننده در کشوری ...
dobareazno.persiangig.com/document/.../MisTaqavi.d...
Translate this page
حال آیا حکم خارجی از لحاظ شناسایی و اجرا شامل هرگونه تصمیم دادگاه می شود؟ ... م ایران در صدر ماده 169 گفته شده :«احکام مدنی صادر از دادگاه های خارجی در صورتی که واجد ...
دادگاه صالح ایرانی برای شناسایی و اجرای احکام خارجی - مطالب حقوقی
www.iauneyrizlaw.blogsky.com/1390/04/14/post-19/
Translate this page
در شماره پیشین «مأوی» برخی شرایط شکلی شناسایی و اجرای احکام خارجی، قابلیت اجرا و یا رد آنها، قابلیت اجرای احکام محاکم ایران در کشورهای خارجی و ... بررسی شد.
آیا احکام دادگاه‌های خارجی در ایران قابل اجراست؟ - هفته
hafteh.ca/index.php?...احکام-دادگاه‌های-خارجی-در-ایران...ا...
Translate this page
May 27, 2015 - در ایران، قاضی بایستی علاوه بر اینكه راساً و به طور مستقل شرایط اجرای احكام خارجی را احراز كند، صلاحیت دادگاه صادركننده حکم را نیز از نظر ...
موانع اجرای قانون و احکام خارجی در حقوق ایران
www.hawzah.net/.../موانع-اجرای-قانون-و-احکام-خارجی-د...
Translate this page
احکام خارجی شامل، احکام صادره از دادگاههای خارجی و احکام داوری های خارجی می باشد. هر دو دسته احکام، قبل از اجرا باید شناسایی شوند و شیوه های شناسایی هر دو دسته احکام ...
نحوه اجرای رای داور
www.shirzadyanlawyer.ir/print.php?ToDo...AID...
Translate this page
موضوع شناسایی در احکام دادگاه‌ها هم مطرح است. توجه شود که این موضوع هم در احکام دادگاه‌های خارجی و هم در آرای داوری خارجی وقتی برای بهره‌برداری از آنها به ایران آورده می‌شوند، ...
دانلود مقاله شناسايي و اجراي احکام دادگاه هاي خارجي در ايران pdf : دانلود فایل
file.mizbanblog.com/post/1207
Translate this page
2 days ago - دانلود مقاله شناسايي و اجراي احکام دادگاه هاي خارجي در ايران pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده ...
مقاله شناسایی و اجرای احکام دادگاه های خارجی در ایران
bankmaghaleh.ir/مقاله-شناسايی-و-اجرای-احکام-دادگاه-های/
Translate this page
در این مقاله به شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران می پردازد. حکم خارجی دارای همان اعتباری است که در کشور صادرکننده برای آن قائل هستند، زیرا قدرت اجرایی ...
ش‍ناسایی و اج‍رای‌ اح‍ک‍ام‌ داوری‌ خ‍ارج‍ی‌ در ای‍ران‌ (زم‍ی‍ن‍ه‌ه‍ا و م‍وان‍ع‌)
opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/825839
Translate this page
عنوان و نام پديدآور, : ش‍ناسایی و اج‍رای‌ اح‍ک‍ام‌ داوری‌ خ‍ارج‍ی‌ در ای‍ران‌ (زم‍ی‍ن‍ه‌ه‍ا و ... ق‍ل‍م‍رو آن‌ ق‍اب‍ل‌ اج‍را اس‍ت‌ و ه‍ر ک‍ش‍وری‌ پ‍ذی‍رش‌ ق‍وان‍ی‍ن‌ و اح‍ک‍ام‌ دادگ‍اه‍ه‍ای‌ خ‍ارج‍ی‌ اس‍ت‍ث‍ن‍اآ م‍ی‌ب‍اش‍د و ...
اشارات و تنبیهات - آثار الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون نیویورک ...
shariatbagheri.blogfa.com/post-112.aspx
Translate this page
... ایران به کنوانسیون نیویورک 1958در مورد شناسایی و اجرای احکام داوری خارجی ... ماده 8 هر دو قانون مقرر نموده است كه دادگاه بايد در مواجهه با قرارداد داوري دعواي طرفين را به ...
شناسايي و اجراي آراء داوري هاي خارجي در حقوق ايران | مرکز مطالعات حقوقی و ...
www.samavatipour.com/?p=1051
Translate this page
Jun 11, 2012 - شناسایی و اجرای آراء داوری های خارجی در حقوق ایران ... ۲ _ سیستم های شناسایی و اجرای احکام خارجی ( عام) .... در این سیستم وقتی یک حکم خارجی ارائه شود قاضی مقرر دادگاه برای شناسایی نهایتاً اجرای حکم ارائه شده حکم را از بعضی جهات و ...
حقوق بین اللملی خصوصی (شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران ...
thelawportal.persianblog.ir/post/32/
Translate this page
Jun 13, 2012 - برای اینکه به جایگاه اجرای احکام خارجی در ایران پی ببریم، لازم می دانم به طور خلاصه ... حقوقی شناسایی و اجرای احکام دادگاه های خارجی در ایران. الف)
دانلود پایان نامه درباره شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
رویه قضایی اجرای احکام دادگاه های خارجی در ایران برای جامعه حقوقدانان ایران ... دانلود پایان نامه رشته حقوق با موضوع شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران.
مقاله شناسائي و اجراي احكام مدني خارجي در حقوق فرانسه و حقوق انگليس و ...
dadyar-online.ir › مقالات › حقوق بین الملل
Translate this page
Mar 5, 2016 - برای اینکه احکام صادره از دادگاههای خارجی را بتوان در ایران اجرا کرد باید مقامات قضائی ایران به آن احکام قوه اجرائی اعطا کنند. ماده ۹۷۲ قانون مدنی ایران ...
پژوهش شناسايي و اجراي احكام و داوري خارجي در ايران
goje-khyar.rozblog.com/پژوهش-شناسايي-و-اجراي-احكا...
Translate this page
پژوهش شناسایی و اجرای احكام و داوری خارجی در ایران - سیگما دانلود sigma20.blogroom.ir/post/ .... دانلود پایان نامه درباره شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران
پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران
havaiesharji.nedablog.ir/post/622
Translate this page
Jun 27, 2016 - بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران}}+آماده ارائه به ...
پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران — دانلود ...
internship20.ir/?p=1563
Translate this page
Jun 1, 2016 - برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید.
پایان نامه رشته حقوق با موضوع شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ...
www.payanname.net › علوم انسانی › رشته حقوق
Translate this page
Jul 1, 2015 - رویه قضایی اجرای احکام دادگاه های خارجی در ایران برای جامعه حقوقدانان ایران و خارج ناشناخته است. هر دادگاه بنابر استنباط خود از قانون می تواند رویه ...
پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران - شهاب دانش
shahbrain.aslblog.ir/post/2130
Translate this page
Jun 8, 2016 - برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید
شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران - فایل فوریفایل فوری
filefori.ir/شناسایی-و-اجرای-احکام-دادگاههای-خارجی/
Translate this page
مقاله با عنوان شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران در فرمت ورد در ۳۰ صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: شناسايي و اجراي احكام دادگاههاي خارجي در ايرانمرجع ...
اجرای احکام خارجی Enforcement of foreign court judgments | پژوهه
pajoohe.ir/اجرای-احکام-خارجی---Enforcement-of-foreig...
Translate this page
بنابراین مقصود از شناسایی حکم خارجی اجرای مستقیم هر حکمی که مرجع خارجی صادر کرده است ... احکام کیفری دادگاه‌های کشورهای طرف قرارداد در ایران قابل اجرا خواهند شد.
شناسایی و اجرای احکام مربوط به حقوق ثبت احوال | پایگاه خبری تحلیلی ...
vakilemelat.ir/.../شناسایی+و+اجرای+احکام+مربوط+به+...
Translate this page
Nov 21, 2015 - یک- خوانده دعوا، در نخستین گام، بر «عدم ترجمه و تایید حکم دادگاه خارجی توسط کنسولی ایران» ایراد می‌گیرد. این دفاع، در راستای ماده 173 ق.ا.ا.م.
تحولي بزرگ در شناسايي اعتبار احكام كيفري خارجي در ايران
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=38199
Translate this page
by خالقي علي
اما، انتقال محکومان سبب تحولي شگرف در شناسايي اعتبار احکام کيفري خارجي در ... است که در نتيجه آن ايران به گونه اي بي سابقه اعتبار سلبي و ايجابي احکام دادگاه هاي ... كليد واژه: انتقال محكومان، احكام كيفري خارجي، اجراي احكام خارجي، اعتبار مثبت ...
دانلود فایل تحقیق رشته حقوق /شناسايي و اجراي احكام دادگاههاي خارجي در ...
textpost.ir/?p=78790
Translate this page
Aug 6, 2016 - دانلود فایل تحقیق رشته حقوق /شناسايي و اجراي احكام دادگاههاي خارجي در ايران 25 صفحه. بشر درصدد تحقق بخشيدن به آرمان دهكده جهاني است و امروز ...
[PDF]ي اﺣﮑﺎم ﻋﺠﺰ از ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﺟﺮا ﻫﺎي ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺮ ﻧﻈﺎم ا - مجله حقوقی دادگستری
www.jlj.ir/article_11566_7780fe4d0bf1bca90e7c0aba...
Translate this page
رود؛ ﭼﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﺟﺮاي ﺣﮑﻢ ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﻮاي ﺣﺎﮐﻤﯿﺖ ..... اﯾﺮان ﻗﺒﻮل ﺷﺪه اﺳﺖ و اﺣﮑﺎم ﺧﺎرﺟﯽ ﻋﺠﺰ از ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺘﻌﺪد را ﺑﺪون ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﻞ ..... ﻫﺎي اﯾﺮان واﺻﻞ ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ، دادﮔﺎه اﯾﺮاﻧﯽ ﻣﯽ.
پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران
sarina.ruzblog.com/post123.php
Translate this page
به صفحه دانلود فایل(پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...
دانلود پایان نامه شناسایی و اجرای احکام داوری خارجی در ایران - تک آی آر
www.tak-ir.org › پایان نامه
Translate this page
پایان نامه شناسایی و اجرای احکام داوری خارجی در ایران رشته حقوق بین الملل.59 صفحه با ... معولاً جهت اجرای حکم صادره از دادگاه داخلی هر کشور هیچ گونه اشکالی وجود ندارد.
قانون اجرای احکام مدنی
www.ghanoonbaz.com/anavin/.../ejra_ahkam.htm
Translate this page
Jump to احکام واسناد لازم الاجرای خارجی‎ - ‌ماده ۱۶۹ - احکام مدنی صادر از دادگاه‌های خارجی در صورتی که واجد شرایط زیر باشد در ایران قابل اجراء است مگر اینکه ...
پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران
poonepulse.blogroom.ir/post/355
Translate this page
May 13, 2016 - ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: پایان نامه بررسی ، شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران درجه کیفی و ...
حقوق خصوصی - وش آمدید ...به وب سایت تخصصی حقوق خ
www.lawyerpnu.blogfa.com/post/35/حقوق-خصوصی
Translate this page
حقوق بین الملل خصوصی: شناسایی و اجرای احکام دادگاههای خارجی در ایران بشر درصدد تحقق بخشیدن به آرمان دهکده جهانی است و امروز توانسته است در بسیاری ازابعاد مانند ...
Searches related to شناسایی و اجرای احكام دادگاههای خارجی در ایران

شرایط اجرای احکام خارجی در ایران

شناسایی و اجرای احکام خارجی الماسی

شناسایی و اجرای احکام خارجی در ایران

قانون اجرای احکام مدنی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,425
  • بازدید ماه : 3,425
  • بازدید سال : 137,588
  • بازدید کلی : 2,646,135