loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 192 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق

مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 53 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 57

موضوع قاچاق سیگارت امروزه از موارد مورد بحث دولتها و سازمان های جهانی است بر آورد می شود که یک سوم صادرات جهانی سیگارت از طریق قاچاق گم می شوند دولتها به خاطر قاچاق سیگارت سالیانه چیزی حدود 000 03 25 میلیون دلار امریکا از عایدشان را از دست می دهند

قیمت فایل فقط 8,500 تومان

خرید

مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق

 

مندرجات

 

خلاصه اجرایی

 

1-       مقدمه

2-       عناصر اصلی قاچاق

3-       نقش صنعت

4-       قاچاق سیگارت در خاورمیانه

  1. 4  نشریه های تجارت دخانیات
  2. 4  دعا وی
  3. 4  اسناد داخلی صنعت دخانیات

5-       معضل استراتژی بازاریابی : واردات غیر قانونی یا قانونی

6-       راه حل ها

         ضمیمه ها

1-    ماده 15 چارچوب پیمان نامه ی WHO    در مورد کنترل دخانیات ، برگرفته از

        قطعنامه ی WHA 56.1, 21 MAY 2003    

 

2 -   ارجاعات

 

  نکته مهم

در ژانویه ی 2002  ، دولت جمهوری اسلامی ایران وسازمان بهداشت جهانی EMRO /   به طور مشترک اولین تحقیق در خصوص فعالیت های صنعت  دخانیات در جمهوری اسلامی ایران یعنی تمایل ایران را ارائه کردند . این کار پس از آن صورت گرفت که دولت ایران گام های بلندی در خصوص حل این معضل مهم برداشته بود . امید می رود که این گزارش در تداوم کوشش های دولت جمهوری اسلامی ایران تا پایان راه موثر واقع شود .

پیشگام دخانیات آزاد EMRO /  از تلاشهای  Luk Joossens     در نگارش و تکمیل این گزارش تقدیر به عمل می آورد .

خلاصه اجرایی

  •  موضوع قاچاق سیگارت امروزه از موارد مورد بحث دولتها و سازمان های جهانی است . بر آورد می شود که یک سوم صادرات جهانی سیگارت از  طریق قاچاق گم می شوند . دولتها  به خاطر قاچاق  سیگارت سالیانه  چیزی حدود 000 03 25  میلیون دلار امریکا از عایدشان را از دست می دهند
  • مطالعات بر روی تاثیر قاچاق نشان داده است که هنگامی که سیگارت قاچاق  در صد بالایی از کل فروش را در بر بگیرد ، میانگین قیمت تمامی سیگارت ها ، با مالیات و بی مالیات ، پایین می آید و فروش سیگارت در کل بالا می رود .
  • شرکت های سیگارت اغلب جرایم سازمان یافته را در قاچاق مقادیر متنابع   سیگارت در سراسر جهان  مقصر می دانند ، معهذا بیشتر قاچاق غیر قانونی سازمان یافته  که علت  قاچاق وسیع  سیگارت در سراسر جهان می باشد ، با آگاهی خود شرکت های بزرگ سیگارت صورت می پذیرد و نمی تواند بدون موافقت شرکت های دخانیات انجام شود .
  • در خاور میانه ، دو بازار هدف اصلی برای شرکت های بین المللی دخانیات ،  جمهوری اسلامی ایران و عراق می باشند . هر دوی این کشور ها امکانات وسیعی را در اختیار شرکت های دخانیات بین المللی قرار می دهند . در واقع ، نشریات بازرگانی  دخانیات ، اسناد داخلی  صنایع دخانیات و اسنادی  که در اقدامات  قانونی ثبت شده جایگاه با اهمیت  این دو کشور را نزد کل صنعت دخانیات مشخص می سازد .
  • به گفته ی نشریات بازرگانی ، قبرس از طریق تاجران در عمان از مهمترین مناطق توزیع سیگارت امریکایی به درون جمهوری اسلامی ایران می باشد  هم زمان برخی از این سیگارت ها به تاجران ترک فروخته می شود و این تاجران نیز این سیگارت ها را به عراق می برند . سیگارت های وارداتی بیروت بین تجار و بازرگانان کشور های مختلف خاورمیانه و شمال افریقا توزیع می شود . به نظر می رسد که مشتری عمده سیگارت های توزیع شده از لبنان جمهوری اسلامی ایران و عراق باشند . مسیر برخی از سیگارت های امریکایی که  برای لبنان در نظر گرفته شده اند ،از بیروت  به دوبی یا عمان و سپس به جمهوری اسلامی ایران می باشد . هم اکنون کامیون ها  ، محموله های خود را از جمهوری عربی سوریه به بازارهای صحرایی عراق حمل می کنند .
  • اتحادیه ی اروپا در اقدامات قانونی خود علیه چندین شرکت دخانیات بین المللی در ژانویه ی 2002  اسنادی را در خصوص قاچاق سیگارت به عراق ارائه کرد ه است  که بیانگر این است که از اوایل سالهای 1990 ، شرکت های دخانیات امریکای محصولات خود را از امریکا  به داخل عراق توزیع کرده اند .به عنوان مثال ، سیگارت های تولید شده در امریکا به بنادر اتحادیه ی اروپا و از آنجا  به شرکت های دخانیات قبرس حمل می شود . این کار سالهاست که ادامه دارد .در واقع از سال 1996، شرکت دخانیات آر جی رینولدز ( RJR )  ( و خلف  آن ، دخانیات ژاپن ) تقریبا 50 بیلیون سیگارت به قبرس فرستاده اند . تقریبا نصف این محموله ها از قبرس به ترکیه ترانزیت شده اند .بسیاری از این محموله ها   عازم  عراق  می شوند .
  • در سی ام اکتبر 2002  اتحادیه ی اروپا  ده شریک   ایالات متحده  دعوی دیگری علیه         RJRمطرح کردند . دعوی جدید بسیار فراتر از هر گونه اتهامات قبلی بود و  RJR  را  نه تنها  به مشارکت مستقیم در تسهیل توطئه پول شویی  بلکه در تسهیل سایر اقدامات مجرمانه نیز متهم می کرد. اتهامات در خصوص قاچاق سیگارت  به عراق بسیار مفصل تر هست .
  • اتهامات اتحادیه ی اروپا علیه قاچاق به عراق در هماهنگی با روش های شناخته شده ی برنامه قاچاق سیگارت :

-               صادرات بیلیونی سیگارت از کارخانجات بزرگ دخانیات

-               مسیر های حمل و نقل پیچیده به منظور پیچیده ساختن تحقیقات

-      بارگیری و تخلیه بار کانتینر ها و از بین بردن عالیم و شماره ها از روی محصولات به منظور ممانعت از رهگیری محصولات

-               تغییر مکرر حساب های بانکی برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت ها

-      عملیات از سویس هدایت می شود ، کشوری که تحت پوشش رازداری بانکی و قوانین تجارت خصوصی می باشد .

-               شرکت های دور از ساحل   واقع  در لیختن اشتاین .

-               بهره گیری از بندرگاه های آزاد نظیر مرسین ترکیه .

  • اسناد داخلی صنایع دخانی از رصد عملیات قاچاق و ماهیت غیر قانونی ترانزیت ( قاچاق )  در لبنان و جمهوری عربی سوریه توضیحات مفصلی را  ارائه می کند . در چندین سند تصریح شده است که ارتباط مستقیم شرکت های دخانیات با تجارت ترانزیت غیر عاقلانه است .
  • هدف  هر شرکت فروش بیشتر محصولات و کسب سود بالاتر است . یافتن بازارهای تازه و افزایش سهم بازار محصولاتشان  بخشی از استراتژی اتخاذ شده  جهت رسیدن به این منظور می باشد .مانع سر راه شرکت های دخانیات چند ملیتی  محدویت های تجاری و یا تحریم ها ی اقتصادی است . برخی از بازارها بر روی شرکت های خارجی بسته است یا صرفا تحت شرایط خشک خاصی اجازه ی واردات کالا داده می شود .جایی که تعرفه ها بالا باشد یا وضعیت انحصاری وجود داشته باشد سیگارت های بین المللی به داخل کشور قاچاق شده وضعیت انحصاری را تضعیف نموده و بازار را در قبضه ی شرکت های چند ملیتی در می آورد .
  • در حالیکه واردات غیر قانونی می تواند گزینه ای در جهت نفوذ به بازار باشد ، هدف نهایی در دراز مدت کسب واردات رسمی و یا تولید  می باشد . استراتژی شرکت های دخانیاتی بین المللی  در جمهوری اسلامی ایران در سال 2002 موفقیت آمیز بود . هنگامی که به منظور قطع قاچاق سیگارت اولیای امور دخانیات ایران قرار داد واردات و توزیع سیگارت را با چهار شرکت سیگارت امضا کردند این مثال روشنی از میزان موفقیت استراتژی شرکت های دخانیات بین المللی است مراحل این استراتژی به ترتیب زیر است :

 

1-      نفوذ به بازار از طریق واردات غیر قانونی

2-      تضعیف وضعیت انحصاری با کاهش سهم بازار انواع محلی و فروش قانونی

3-      متقاعد کردن اولیای امور به خصوص سازی  یا باز کردن بازارها

4-      تصویب  واردات قانونی و /  یا تولیذ  انواع خارجی    

5-      توقف تغذیه ی بازار غیر قانونی و به دست گرفتن بازار و روشی قانونی 

  • فایق آمدن به قاچاق دخانیات نیازمند  همکاری بین المللی است . محتمل ترین مکانیزیم برای نایل شدن به این منظور چارچوب پیمان نامه ی WHO (سازمان بهداشت جهانی ) در خصوص کنترل دخانیات ( FCTC )  می باشد . در متن ( FCTC )   ماده پانزده به تجارت غیر قانونی محصولات  دخانی پرداخته است . از جمله  بازاریابی ، رصد ، جمع آوری اطلاعات  ، همکاری ، جریمه ها ، توقیف و  پروانه .
  • صاحبان کارخانجات  می بایست ملزم به نشانه گذاری پیدا و پنهان بر روی تمامی بسته های محصولات دخانی شوند تا بیانگر هویت کارخانه ، تاریخ و محل تولید باشد . و سایر شنا سه هایی که زنجیره ی نگهداری را نشان می دهد یعنی عمده فروش ، صادر کنند ه ، توزیع کننده و بازار نهایی . مسئولیت می بایست بر دوش صاحبان کارخانجات  گذارده شود ( از طریق نگهداری گزارش ها و سیستم پیگیری و ردیابی ) تا ثابت  شود سیگارت ها یی که کارخانه را ترک می کنند به بازار مقصد شان میر سند .
  • راه مبارزه با قاچاق کاهش مالیات ها نیست بلکه کنترل توزیع سیگارت های غیر قانونی است .

قیمت فایل فقط 8,500 تومان

خرید

برچسب ها : مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق , مسیر ترانزیت , سیگارت , جمهوری اسلامی ایران و عراق , تجارت غیر قانونی , خاورمیانه , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 83,300 results (0.85 seconds)

Did you mean: مسیر ترانزیت سیگار به جمهوری اسلامی ایران و عراق
Search Results
مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/12109
Translate this page
6 days ago - مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق. موضوع قاچاق سیگارت امروزه از موارد مورد بحث دولتها و سازمان های جهانی است بر آورد می شود که یک ...
تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق ...
www.docs.blogsky.com/1395/05/09/post-12688/
Translate this page
Jul 30, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:60 فهرست مطالب مقدمه عناصر اصلی قاچاق نقش ...
Images for ‫مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق‬‎Report images
Image result for ‫مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق‬‎
Image result for ‫مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق‬‎
Image result for ‫مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق‬‎
Image result for ‫مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق‬‎
More images for مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق
دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت ...
campiran.ir/محصول-902-دانلود-مقاله-مسیر-ترانزیت-...
Translate this page
دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت غیر قانونی در خاورمیانه. مرداد ۱۵, ۱۳۹۵ ... اسکریپت ثبت مطلب به صورت اتوماتیک در وبلاگ ها ...
بعد تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق
www.fileresani.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 7, 2016 - لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه * فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه :62 فهرست مطالب : مقدمه عناصر اصلی قاچاق نقش ...
تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق ...
fileavval.ir/تحقیق-در-مورد-مسیر-ترانزیت-سیگارت-...
Translate this page
5 days ago - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه:۶۰ فهرست مطالب مقدمه عناصر اصلی قاچاق نقش ...
مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق-تجارت غیر ...
filefori.ir/مقاله-مسیر-ترانزیت-سیگارت-به-جمهوری-اس/
Translate this page
لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه:۶۰ فهرست مطالب خلاصه اجرایی مقدمه عناصر اصلی قاچاق نقش صنعت ...
تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق ...
filemofid.ir/تحقیق-در-مورد-مسیر-ترانزیت-سیگارت...
Translate this page
Jul 11, 2016 - تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق ... عناصر اصلی قاچاق نقش صنعت قاچاق سیگارت در خاورمیانه 4 نشریه های تجارت ...
فروش فایل مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق ...
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
Jul 7, 2016 - لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه:۶۰ فهرست مطالب خلاصه اجرایی مقدمه عناصر اصلی ...
فروش فایل تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران ...
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
Jul 6, 2016 - تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق. تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق.
دانلود فایل جدید تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ...
vipfiledl.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 8, 2016 - دانلود فایل جدید تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق خرید آنلاین لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه * فرمت فایل :
دانلود فایل دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و ...
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 13, 2016 - دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت غیر قانونی در خاورمیانه. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۴۵ ...
ایران ایر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../ایران_ایر
Translate this pagePersian Wikipedia
در سال ۱۳۵۶ هما ۶ فروند ایرباس مدل آ-۳۰۰ را برای به کارگیری در مسیرهای محلی از شرکت ... به نحو احسن استفاده کرده و ایران را به مرکز ترانزیت بار و مسافر در جهان تبدیل کند. ... در دهه ۱۹۸۰ با توجه به جنگ هشت ساله ایران و عراق و مشکلات ناشی از آن پیشرفت ... نام رسمی شرکت در سال ۱۹۸۱ به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر یافت.
دانلود فایل دسته بندی علوم انسانی - مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به ...
bistfiles.ir/مقاله-مسیر-ترانزیت-سیگارت-به-جمهوری-اس/
Translate this page
Jun 15, 2016 - مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق-تجارت غیر قانونی در خاورمیانه. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ...
دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت ...
good-file.ir/دانلود-مقاله-مسیر-ترانزیت-سیگارت-به-جم/ - Translate this page
Oct 12, 2015 - فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:45 فهرست مطالب: خلاصه اجراییمقدمه عناصر اصلی قاچاق نقش صنعت قاچاق سیگارت در خاورمیانه 4 ...
ترانزیت کالا ومزیت های نامحدود - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../ترانزیت-کالا-ومزیت-های--نامحدو...
Translate this page
Aug 22, 2015 - وی با بیان اینکه اتصال راه‌آهن ایران به عراق یک اتفاق بسیار مهم هم از جهت .... کریدورهای ترانزیتی از مسیر جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی با سازمانهای .... وی افزود: بطور مثال سیگار از داخل کشورمان ترانزیت و به هزار متر ان طرف گمرک ایران ...
دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت ...
mediacloob.ir/artical_15767/ - Translate this page
Aug 22, 2015 - دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت ... نقش صنعت;;; قاچاق سیگارت در خاورمیانه;;; 4 نشریه های تجارت دخانیات;;; ...
كنيم بایگانی - رویال فایل - دانلود مقاله
royal-file.ir/tag/كنيم/
Translate this page
شما به راحتی و با پایین ترین قیمت می توانید آن را خریداری نمایید. تحقیق در مورد ... تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق. 5 ساعت ago ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - البته شاید ما در مسیرهای خود به یکدیگر برخورد کنیم و همانند گذشته جشنی ..... ایران ) نیز معمول بوده است و عراق را که در میان مملکت بدین اسم برده به اسم ...... شما یادتون نمیاد: شد جمهوری اسلامی به پا، که هم دین دهد هم دنیا به ما، از انقلاب ایران دگر، ...... یه کامیون، و به زودی ناوگان خودش رو در خط ترانزیت(پخش محصولات) داشت.
خبرگزاری برناآرشیو سایت های ایران
bornanews.sabafeed.ir/
منبع : خبرگزاری برنامعرفی معاون آموزشی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان .... حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، چهارشنبه شب، وارد فلوجه شد. ..... معاون اول رییس جمهوری به دنبال انتشار خبری با عنوان « مدیریت اشرافی سد راه اقتصاد مقاومتی، دغدغه معیشت مردم با حقوق ...... منبع : خبرگزاری برنا بهسازی مسیر ورودی ترانزیت گمرک بازرگان
اخذ کارت بازرگانی و عضویت گیل پیکس
comm-id.gilpix.ir/
وزیر نفت ایران بارها اعلام کرده است که در مسیر افزایش تولید و صادرات نفت خام هیچ مانعی ..... ترکیه در زمان جنگ ایران و عراق با احداث سدی، حقابه ما را به‌صورت غیرمجاز ...... اکنون که کشور ايران اسلامي ما با همت مردان بزرگ، هنر ديپلماسي را به پشتوانه مردم، .... هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهار داشت: پنجم اسفند سالروز ولادت هما و به عبارتی ...
خبرگزاری برناآرشیو سایت های ایران
bornanews.wikifeed.ir/
منبع : خبرگزاری برناصادرات نخستین محموله دارویی از رشت به عراق .... محمود احمدی نژاد که در دوره دوم ریاست جمهوری وی، شرایط بازگشت به ایران حبیب محبیان ...... شورای اسلامی شهر مشهد با اعطای معوض برای تملک املاک در مسیر فرسوده اطراف حرم .... به کشف و ضبط یک محموله 25 تنی سیمان قاچاق ترانزیتی به ارزش پنج میلیارد ریال شدند.
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-ejtemaei.azilaz.ir/
منبع : صاحب‌خبرخطرات جدی کشیدن سیگار پس از افطار ...... سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انهدام تیم تروریستی جیش الظلم با هلاکت پنج ..... تصاویری از یک ماشین عروس می‌بینید که در جادۀ بعقوبه – مقدادیه در عراق، واژگون شد. ..... در حالی که بورس سهام مدتی است مسیر نزولی به خود گرفته است با ابلاغ بودجه سال جاری ...
خبرگزاری پیشگام نیوز وبلاگ 24
weblog24.link/blog/pishgamnews
به گزارش ایرنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا ،سخنرانان مراسم روز ...... وبلاگ ' راه‌اندازی قطار برنامه‌ای‌ استانبول‌-ایران-پاکستان برای توسعه ترانزیت‌/ هدف ... وی ادامه داد: همچنین از مرز شلمچه به عراق خط ریلی داریم، اگر چه ادامه مسیر تا بصره هنوز ...... منبع : خبرگزاری پیشگام نیوز-مهلتی برای لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو ...
تولید اسلب از پودر سنگ - DOCZ.ir
docz.ir/تولید-اسلب-از-پودر-سنگ/
Translate this page
اسلب سنگ مصنوعی شامل توده های سنگ ، اجزا معدنی و بهترین مواد عالی معدنی به هم ... دانلود مقاله مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق -تجارت غیر قانونی ...
ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
2, تاثیر دو کنش سیاسی اشغال سفارت آمریکا و جنگ ایران و عراق در گفتارهای سیاسی آیت الله ..... 157, رسانه ی هوشمند (طراحی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر سن .... 222, نقش مسیر پیاده گردشگری در باززنده سازی قطب تاریخی شهرری, خدیجه ...... کلیبر با تاکید بر فعالیت های ورزشی و تاثیر آن بر گرایش به مصرف سیگار ...
بازگشایی مرز سیرانبند بانه باعث توسعه دو استان مرزی ایران و عراق می ...
www.ghatreh.com/.../بازگشایی-مرز-سیرانبند-بانه-...
Translate this page
Jul 20, 2016 - بازگشایی مرز سیرانبند بانه باعث توسعه دو استان مرزی ایران و عراق می شود ... به گفته وی در مرز رسمی رویه های گمرکی مانند صادرات، واردات و ترانزیت انجام می شود در صورت ... که طرح جامع پایانه ها در سمت جمهوری اسلامی ایران به تایید وزیر راه می رسد. ... او گفت: مسیر منتهی به مرز سیرانبند بانه طولانی است باید در حداقل ...
پایانه مهران، کریدور اقتصادی شرق – غرب را فعال‌تر می‌کند - ایسنا
www.isna.ir/.../پایانه-مهران-کریدور-اقتصادی-شرق-غر...
Translate this page
Aug 1, 2016 - جهانی تصریح کرد: پایانه مرزی مهران یکی از حلقه‌های مهم ترانزیت و تجارت در این ... وی ادامه داد: در حال حاضر تردد روزانه حدود 5 هزار نفر زائر ایرانی و عراقی از پایانه ... جهانی با اشاره به اینکه وجود عتبات عالیات در کشور عراق و همچنین بارگاه ... اقتصادی بودن مسیر جمهوری اسلامی ایران در هر سال بسیاری از مسافران از کشورهای ...
علل قاچاق سیگار از ایران به ترکیه - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../علل-قاچاق-سیگار-از-ایران-به-ترک...
Translate this page
زیاد بودن قیمت سیگار در ترکیه نسبت به ایران، همواره انگیزه قاچاق این کالا است و در دوره .... ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر از ... سیگار جهت ترانزیت به کشور های عراق و افغانستان ابتدا در بندر عباس تخلیه و به .... از دستگیری 227 تبعه خارجی در مرز این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
خبرگزاری ایمنا - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
imna-home.sotiba.ir/
این هنرمند جوان با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمنان ایران اسلامی یادآور شد: متاسفانه توليد ..... نگاه علمی به معضلات اقتصادی کشور مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار می کند. ...... به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت تا بار دیگر برای ایران اسلامی افتخار ...... تبار آمریکا مسلمانی سنی محسوب می شد، به ایران ، عراق و عربستان سفر کرد.
دستورالعمل مبارزه با قاچاق کالای دخانی - ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز
epe.ir/Home/Single/1340
Translate this page
Jun 2, 2014 - با این حال قاچاق سیگار به کشور از میزان 3/43 میلیارد نخ در سال 79 به رقم 13 ... مسیرهای اصلی ورود قاچاق به ترتیب زیر می‌باشد: الف. ... 10- قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی‌ایران به چارچوب سازمان بهداشت جهانی در مورد کنترل دخانیات مصوب 1384 .... ماده 11- ترانزیت فرآورده‌های دخانی و متفرعات آن به کشور عراق صرفاً از مرز ...
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : کتایب عراق
vista.ir/tag/کتایب%20عراق - Translate this page
اعتیاد،جنگ شیمیایی در بطن خانواده‌ها/ ایران با نام هلال طلائی در مسیر ترانزیت مواد ... خارجی، به برخی دانش‌آموزان تخفیف هم داده‌ایم - بر اساس آرمان های نظام جمهوری اسلامی و .... نخ برند ایرانی سیگار در 9 ماه گذشته/ به آمار مصرف 60 میلیارد نخ سیگار در ایران ...
کارنامه ترانزیتی سال 94 در یک نگاه - پول‌نیوز
www.poolnews.ir/.../کارنامه-ترانزیتی-سال-94-در-یک...
Translate this page
Mar 12, 2016 - به گفته مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری، بالغ بر 466 هزار دستگاه ... تردد کامیون های حامل بار ترانزیتی از مبدأ عراق به مقصد امارات متحده عربی صورت گرفته است. ... نقل و تقویت کریدورهای ترانزیتی از مسیر جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی با سازمان‌های ذیربط ... ساخت بزرگترین سیگار جهان(عکس).
مزیت های پایان ناپذیر ، ترانزیت کالا - خبرگزاری صدا و سیما
www.iribnews.ir/.../مزیت-های-پایان-ناپذیر-ترانزیت-...
Translate this page
Aug 22, 2015 - وی با بیان اینکه اتصال راه‌آهن ایران به عراق یک اتفاق بسیار مهم هم از جهت .... کریدورهای ترانزیتی از مسیر جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی با سازمانهای .... وی افزود: بطور مثال سیگار از داخل کشورمان ترانزیت و به هزار متر ان طرف گمرک ایران ...
تولید واکسن‌های مرفین، هروئین و سیگار در کشور/ اضافه شدن مسیرهای ...
www.mizanonline.ir/.../تولید-واکسن‌های-مرفین-هروئ...
Translate this page
Jun 27, 2015 - تولید واکسن‌های مرفین، هروئین و سیگار در کشور/ اضافه شدن مسیرهای دریایی به ترانزیت باندهای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر ... به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، علیرضا جزینی در همایش روز ... قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: جمهوری اسلامی ایران با .... چند درصد از مساحت عراق تحت اشغال داعش است؟
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایرانی
sahebkhabar-ejtemaei.bazfeed.ir/
سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انهدام تیم تروریستی جیش الظلم با ..... تصاویری از یک ماشین عروس می‌بینید که در جادۀ بعقوبه – مقدادیه در عراق، واژگون شد. ...... در حالی که بورس سهام مدتی است مسیر نزولی به خود گرفته است با ابلاغ بودجه ...... منبع : صاحب‌خبریک میلیون و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در پارسیان کشف شد
تحقیق مطالعه باکتریولوژیکی آلودگی کیسه های زرده در جوجه های گوشتی ...
takdokhtar.ir/.../تحقیق++مطالعه+باکتریولوژیکی+آ...
Translate this page
مقاله در مورد بررسي مواضع حكومت خود گردان كردستان عراق نسبت به ايران،تركيه و آمريكا .... تحقیق در مورد مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق filesell.
خبرگزاری فارس - نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در بصره ایجاد راه ...
www.farsnews.com/139503010012...
Translate this pageFars News Agency
May 21, 2016 - نخستین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق در حالی برگزار شد که افزایش حجم ... وی در عین حال تاکید کرد: به عنوان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره اعلام می‌کنم که با ... با داشتن بیش از یک میلیون هکتار زمین و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال جنوب و شرق ... آغازبه کار کلینیک ترک سیگار شرق!
پتانسیل های ایران برای افزایش ترانزیت کالا و مسافر - تحلیل ایران
www.tahlileiran.ir/a/62670.html
Translate this page
Apr 2, 2016 - مهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت استراتژیک و ژئو پلتیک خود به ... ایران مسیر ترانزیت ارتباطی افغانستان به آسیای مرکزی می‌شود ... جمهوری اسلامی ایران 10 میلیون و 919 هزار و 222 تن انواع کالا ترانزیت شد، ... عطرچیان بیشترین حجم تردد کامیون های حامل بار ترانزیتی را از مبدأ عراق به مقصد امارات اعلام کرد و ...
کشف محموله بزرگ هروئین درمسیر ترانزیت کشور - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/search/?q...درمسیر+ترانزیت...
Translate this page
به گزارش ایرنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، گفته می‌شود این محموله بزرگ‌ترین و با ارز. ... کشف 536 کیلو هروئین در مسیر ترانزیت کشور/محموله از ترکیه بارگیری شده بود+ ... مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف محموله قاچاق سیگار آمریکایی از ... ورود به شهر راهبردی داریا · سفر غیرمنتظره وزرای دفاع آمریکا و کانادا به عراق ...
مولانا آنلاین ایستگاه تمام عیار فایل ناب
mastanehupline.ir/?page=2
Translate this page
6 days ago - توضیحات دانلود · مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در پرتو قانون مجازات اسلامی مصوبه جدید ... مسیر ترانزیت سیگارت به جمهوری اسلامی ایران و عراق.
خبرگزاری تسنیم - جنس ایرانی در عراق هم‌رده چینی است
www.tasnimnews.com/.../جنس-ایرانی-در-عراق-هم-رده-چ...
Translate this page
Nov 24, 2015 - به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، موضوع قاچاق کالا در کشور سالانه موجبات ضرر و زیان چندین میلیارد دلاری به کشور را فراهم می‌آورد؛ از قاچاق موبایل، سیگار، ..... ماهواره‌ای باید در اختیار صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار گیرد ولی در حال ... اجرا می‌شود زمان ورود و خروج خودروهای ترانزیتی از کشور و مسیر تردد آن‌ها ...
مسیر ترانزیتی جلفا- نخجوان- ایغدیر؛ گزینه جدید برای منطقه آزاد ارس
www.parsine.com/.../مسیر-ترانزیتی-جلفا-نخجوان-ای...
Translate this page
در همين راستا، از مسیر ترانزیتی جلفا-نخجوان-ایغدیر مي‌توان به عنوان يكي از مهم‌ترين .... اهداف مناطق آزاد تجاري‌– صنعتي جمهوري اسلامي ايران به ‌گونه‌اي طراحي گرديده كه ...
عودت 5 کیلو سوخت 20 از محموله منتقل شده به روسیه - مجله تفریحی ایران ...
iranmc.in/search/?q=عودت+5+کیلو...20...به...
Translate this page
Jul 9, 2016 - کشف 536 کیلو هروئین در مسیر ترانزیت کشور/محموله از ترکیه ... گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف 536 کيلو و 795 گرم هرویین جاسازی شده .... بالگردهای نظامی روسیه در عملیات مقابله با تروریسم به عراق کمک می‌کنند ... فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک محموله قاچاق مخلوط ،شامل تریاک،سیگار و پوشاک و دستگیری ...
خبرگزاری اقتصاد ایران
www.econews.ir/fa/s1_17_44/.../page55
Translate this page
اکونیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ از معطل ماندن حجم بالایی دارو به ارزش ۲۰ ... ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ترانزیت سیگار از مسیر ایران به عراق خبر می‌دهد. ... اکونیوز:تراز بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سال حمایت از تولید با 95 کشور ...
گفتگوی خواندنی با خلبان قهرمان میبدی و روایت انهدام ... - نارین نیوز
www.narinnews.ir/?p=49149
Translate this page
Nov 28, 2015 - کلاً بچه زرنگی بودم و توانستم نویسندگی زیلو رو به خوبی یاد بگیرم این نکته هم باید ... و چهره فراموش نشدنی ماوریک هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رضا میبدی… .... من سیگاری بودم با خودم یک نخ سیگار و کبریت بردم تو کابین. ... ضد انقلاب مسیر راه آهن خوی که مسیر ترانزیت ایران به ترکیه بود را بسته بودند ...
نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: خبرگزاری ایمنا - آخرين عناوين
imna-home.wikirss.ir/
اینها خواستند در واقع جمهوری اسلامی را، ملت ایران را به خاطر اسلام مجازات کنند. ...... دهند که اغلب از مسیر عراق وارد این کشور شده و سر رشته گروه های تکفیری به القاعده ختم ...... تولید و ترانزیت مواد مخدر سبب اشتغال 10 میلیون نفر در سراسر جهان شده که به ..... جنیدی با اشاره به اینکه هر بار استفاده از قلیان معادل 80 تا 100 نخ سیگار است، ...
وبلاگ موقت امید کریمیان - چشم انداز ، فرصتها و چالشهای ترانزیتی ...
omidkarimian.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
استان کردستان به عنوان یکی از استانهای مجاور مرزی با کشور عراق به لحاظ شرایط ... و هرسال نسبت به سال قبل داراي رشد قابل ملاحظه اي مي باشد(گمرک جمهوری اسلامی ایران ... باشماق مهم‌ترين مسير خروجي ترانزيتي و فعال‌ترين مرز زميني (مرز خاكي) كشور با عراق ... بادام درختی ، برنج ، ماشین لباسشویی ، چای ، سیگار ، بنزین ، جارو برقی ...
خبرگزاری برناآرشیو سایتهای ایران
bornanews.arniz.ir/
رییس جمهوری در جلسه یکشنبه شب دولت، مسأله بیکاری و مهاجرت را از موضوعات ..... منبع : خبرگزاری برناایران از عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می‌کند ...... شورای اسلامی شهر مشهد با اعطای معوض برای تملک املاک در مسیر فرسوده اطراف حرم مطهر ..... و ضبط یک محموله 25 تنی سیمان قاچاق ترانزیتی به ارزش پنج میلیارد ریال شدند.
نیوزهاب - ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آئینه رسانه ها
www.newswire.ir/bulletin/4a8078f9bd/type/htmlold
Translate this page
مشاور رییس ستاد مبارزه با کالا و ارز با اشاره به اینکه بخش اعظم داروی مورد نیاز ، در داخل ... رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از کاهش 4.5 میلیارد دلاری کسری تراز .... دهد و این رشد بیانگر امنیت مسیرهای ترانزیتی ایران، زیرساخت های مناسب و موقعیت خوب .... حسن نژاد با اشاره به اینکه امسال شاهد قاچاق دام از کشور به عراق از طریق مرزهای ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 558
  • باردید دیروز : 638
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,782
  • بازدید ماه : 12,522
  • بازدید سال : 105,352
  • بازدید کلی : 2,613,899