loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 207 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

شخصیت ‏حقوقى سازمانهاى بین‏ المللى

شخصیت ‏حقوقى سازمانهاى بین‏ المللى دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 33 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

شخص حقوقى از نظر علم حقوق قابلیت‏برخوردارى از حقوق را دارد، تكالیف قانونى بر عهده مى‏گیرد، اعمال حقوقى انجام مى‏دهد، اقامه دعوا مى‏كند، تحت تعقیب قرار مى‏گیرد و مسئول شناخته مى‏شود

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

شخصیت ‏حقوقى سازمانهاى بین‏ المللى

 

چكیده

شخصیت ‏حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تكالیف براى موضوعات غیر انسانى.

شخص حقوقى از نظر علم حقوق قابلیت‏برخوردارى از حقوق را دارد، تكالیف قانونى بر عهده مى‏گیرد، اعمال حقوقى انجام مى‏دهد، اقامه دعوا مى‏كند، تحت تعقیب قرار مى‏گیرد و مسئول شناخته مى‏شود.

شخصیت‏حقوقى در هر نظامى تابعى است از متغیر ملاحظات مختلف سیاسى، اقتصادى، اجتماعى و سیستماتیك مربوط به آن نظام حقوقى.

در نظامهاى داخلى، قانونگذار به اعتبار حاكمیت دولت، با توجه به نیازهاى اجتماعى، نهادهایى را به عنوان شخص حقوقى تلقى كرده، شناسایى آن را به افراد و نهادهاى تحت‏حاكمیت‏خویش تحمیل مى‏كند.

در حقوق بین‏الملل نیز یك نهاد حقوقى تنها در صورتى مى‏تواند داراى حقوق و تكالیف بین‏المللى شود كه داراى شخصیت‏حقوقى بین‏المللى باشد.

این نوشتار عهده‏دار آن است كه با توجه به گسترش روز افزون سازمانهاى بین‏المللى و افزایش نقش آنها، روشن سازد آیا سازمانهاى بین‏المللى داراى شخصیت‏حقوقى عینى و اهلیت‏حقوقى ذاتى براى اجراى هر گونه اقدام بین‏المللى هستند و یا حقوق و تكالیف یك سازمان بین‏المللى محدود به اهداف، وظایف و اختیارات صریح یا ضمنى است كه در سند تاسیس آن ذكر شده است و در هر صورت شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى داراى چه آثارى است؟

مقدمه

شخصیت‏حقوقى از مفاهیم اعتبارى است كه بر اساس نیازها و ضرورتهاى خاصى پیدا شده و همراه با تحول این نیازها تحول و توسعه یافته است.

به عنوان مثال پیدایش خانواده این ضرورت را ایجاد نمود كه داراى حقوق و تكالیفى باشد.

با پیشرفت جوامع بشرى، تشكیل دولت و توسعه و پیچیده شدن روابط اجتماعى و اقتصادى موضوعات و موجودات دیگرى در صحنه‏هاى حقوقى، اقتصادى، سیاسى اجتماعى و فرهنگى ظاهر شدند كه ضرورى است داراى حقوق و تكالیفى باشند.

بدین ترتیب در كنار اشخاص حقیقى یعنى انسانها، موضوعات دیگرى كه ما امروز اشخاص حقوقى مى‏نامیم متولد و صاحب حق و تكلیف شدند.

پیدایى این اشخاص در صحنه‏هاى مختلف حیات اجتماعى انسان ناشى از نیازها و ضرورتها بوده و بر پایه همین مصالح و ضرورتهاست كه مفهوم شخصیت‏حقوقى پا به عرصه حقوق گذاشته و مورد پذیرش دولتها قرار گرفته است و در حقیقت مى‏توان گفت‏شخصیت‏حقوقى در هر سیستم حقوقى تابعى از متغیر ملاحظات مختلف سیاسى، اقتصادى، اجتماعى و سیستماتیك مربوط به آن نظام حقوقى بوده است.

این ضرورتهاى اجتماعى از اولین روزهاى زندگى اجتماعى بشر با او همراه بوده و تنها این ضرورتها در هر عصر و دوره‏اى داراى شدت و ضعف بوده و از این رو مفهوم شخصیت‏حقوقى هم متناسب با نیازها و ضرورتهاى هر دوره و عصرى ضیق وسعت پیدا نموده است.

مثلا اولین شخص حقوقى كه پا به عرصه وجود گذاشته نهاد خانواده است كه جامعه شناسان از آن به عنوان یك نهاد اجتماعى نام مى‏برند (2) .

جامعه شناسان «خانواده‏» را قدیمى‏ترین و اولین واحد اجتماعى انسانى مى‏دانند; چه آنكه در همه ادوار تاریخ، انسان همواره ناگزیر از زندگى در خانواده بوده كه كوچكترین این واحد متشكل از اجتماع تنها دو نفر یعنى زن و شوهر ناشى از ضرورت طبیعى بوده است.

مسلما كوچكترین واحد اجتماعى یعنى خانواده داراى حقوق و تكالیفى است‏یعنى از شخصیت‏حقوقى برخوردار است (3) .

با تحول و پیشرفت جوامع و پیچیده‏تر شدن روابط اجتماعى، ضرورت، ایجاد شخصیت‏هاى حقوقى دیگرى را ایجاب نمود، كه مى‏توان دولت را به عنوان مهمترین شخصیت‏حقوقى حقوق عمومى و دیگر مؤسسات، سازمانها و تشكیلات دولتى را به عنوان اشخاص حقوقى حقوق عمومى و شركت‏هاى تجارى و مؤسسات غیر تجارتى را به عنوان اشخاص حقوقى حقوق خصوصى نام برد.

در حقوق اسلام نیز بعضى از موضوعات غیر انسانى وجود دارد كه به اعتبار مالكیت‏یا صاحب ذمه بودن آن مصادیق مى‏توان شخصیت‏حقوقى براى آنها فرض نمود و از آن به عنوان شخص حقوقى یاد كرد.

نمونه‏هاى از این مصادیق عبارتند از:

1- دولت (منصب امامت و رهبرى) كه مالك انفال است و این اموال ملك شخصى امام نیست‏بلكه ملك عنوان امامت است.

 

2- امت: قرآن كریم براى امت‏شخصیت مستقلى از آحاد مردم قایل است و براى آن حیات و مرگ تصور مى‏كند.

3- وقف از جمله موضوعاتى است كه مى‏تواند علاوه بر تملك، داین و مدیون واقع گردد.

4- عناوین عامه یكى از موضوعاتى است كه صلاحیت مالك شدن را دارد، مثلا عنوان كلى فقیر كه مالك زكات است.

5- جهات عامه همچون مساجد، مدارس، مشاهد مشرفه و دیگر اماكن عبادى یا مكانهاى عمومى.

یكى از موضوعاتى كه ضرورتهاى اجتماعى در عرصه بین‏المللى به وجود آورده است عبارت است از سازمانهاى بین‏المللى.

موضوعى كه در این مقاله بدان خواهیم پرداخت این است كه آیا سازمانهاى بین‏المللى نیز داراى شخصیت‏حقوقى بین‏المللى هستند یا نه؟ و از این فرضیه حمایت مى‏كنیم و آن را به اثبات مى‏رسانیم كه مسلما سازمانهاى بین‏المللى از شخصیت‏حقوقى برخوردارند.

و از آنجایى كه سازمانهاى بین‏المللى داراى دو تقسیم بین‏الدولى و غیر دولتى هستند در این نوشتار، در دو مبحث نخست، طى چهار گفتار به ترتیب زیر به بحث پرداخته و در مبحث‏سوم از آثار و ایج‏شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى سخن خواهیم گفت:

1- شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏الدولى در تئورى (بررسى دكترین).

2- شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏الدولى در اسناد بین‏المللى.

 

3- شخصیت‏حقوقى سازمانهاى غیر دولتى در تئورى.

4- شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى در اسناد و آراء.

مبحث اول: شخصیت‏حقوقى سازمان‏هاى بین‏الدولى (4)

پیش از ورود به بحث لازم است تعریفى از سازمانهاى بین‏المللى و شخصیت‏حقوقى به دست دهیم و نكته‏اى را نیز متذكر گردیم.

الف - تعریف شخصیت‏حقوقى: شخصیت‏حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تكالیف براى موضوعات غیر انسانى و شخص حقوقى موضوع و موجود غیر حقیقى است كه از نظر علم حقوق از قابلیت دارا شدن حقوق و تكالیف را برخوردار است.

(5)

ب - تعریف سازمانهاى بین‏المللى: سازمان بین‏المللى تجمعى از دولتهاست كه به وسیله آنها با یك معاهده به وجود مى‏آید و در ماوراى مرزهاى ملى و با اركان دایمى خود و مستقل از دولتهاى عضو و تابع حقوق بین‏الملل به فعالیت مى‏پردازد.

(6)

از تعریف مزبور مى‏توان استفاده نمود كه سازمان بین‏المللى داراى ویژگیهاى زیر است و به عبارت دیگر معیارهاى لازم جهت تاسیس یك سازمان بین‏المللى عبارتند از:

1- تجمع گروهى از دولتها.

البته چنانكه خواهد آمد این معیار در سازمانهاى بین‏المللى غیر دولتى وجود ندارد.

2- وجود اهداف مشترك و ارگان‏ها و تجهیزات لازم براى تحقق آن اهداف.

3- دارا بودن استقلال و اراده و قدرت حقوقى مستقل از اعضا.

4- صلاحیت انجام وظایف و اختیارات در ماوراى مرزهاى ملى و در عرصه بین‏المللى.

5- تاسیس سازمان بر اساس معاهده منعقده بین كشورها.

6- فعالیت‏بر اساس حقوق بین‏الملل و رعایت مقررات آن.

ج - نكته قابل ذكر این است كه سازمانهاى بین‏المللى اعم از بین‏الدولى و غیر دولتى، هر چند از نیمه اول قرن نوزدهم پا به عرصه وجود گذاشته، پس از آن توسعه و گسترش یافتند اما مساله شخصیت‏حقوقى بین‏المللى آنها در دهه‏هاى اخیر مطرح گردید و حتى پیش از سال 1950 بسیارى از نویسندگان به ویژه نویسندگان روسى مایل به پذیرفتن خصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى نبودند، بلكه با قبول دیدگاه سنتى بر آن بودند كه تنها كشورها داراى خصیت‏حقوقى هستند.

(7) همچنین شایان ذكر است كه پاره‏اى از حقوقدانان بین‏الملل عنوان مساله را «شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى (8) »قرار داده و برخى دیگر به «شخصیت‏حقوقى بین‏المللى (9) »تعبیر كرده‏اند كه تعبیر دوم صحیح‏تر است چه آنكه چنانكه مبرهن خواهیم ساخت اصل شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى مسلم است و سخن در بین‏المللى بودن شخصیت‏حقوقى آنهاست.

 

گفتار اول: شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى از جهت نظرى

در این گفتار چهار تئورى را مورد بررسى قرار مى‏دهیم كه بر اساس دو تئورى مى‏توان شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى را پذیرفت و مطابق دو تئورى دیگر سازمانها فاقد شخصیت‏حقوقى خواهند بود.

1 - تئورى واقعى بودن شخصیت‏حقوقى (10)

پاره‏اى از علماى حقوق تحت تاثیر افكار و نظریات فلاسفه، جامعه‏شناسان و روان‏شناسان طرفدار مكتب اصالت اجتماع (11) ، شخص حقوقى را یك واقعیت‏به شمار مى‏آورند كه به محض اینكه وجود خارجى مى‏یابد شخصیت‏حقوقى آن محقق مى‏گردد و بر جعل و فرض قانون مبتنى نیست، بلكه واقعیتى است كه خود را بر قانونگذار تحمیل مى‏كند.

این شخصیت موجودیت و هویتى مستقل و مجزاى از افراد خود دارد، این جمع وجدان، روح و اراده مشتركى دارند كه خارج از مصلحت و اراده قانونگذار وجود دارد و فعالیت مى‏كند.

این تجزیه و تحلیل از شخص حقوقى، بیشتر بر ملاحظات روان‏شناسى اجتماعى و ایده‏ها و مطالعات جامعه شناسى مبتنى است.

طرفداران این مكتب براى ارایه ماهیت‏شخص حقوقى و بیان كیفیت او از عقاید فلاسفه‏اى همچون افلاطون و ارسطو و دانشمندان دیگرى كه به وحدت هویت جمع و اراده گروهى و جمعى (12) عقیده دارند تاثیر پذیرفته‏اند.

مطابق این نظریه شخص حقوقى درست مانند شخص حقیقى آغاز و پایانى، حقوق و وظایفى، مسئولیت و تكلیفى، اراده و تصمیمى و حتى مطابق دیدگاه زیستى از اعضا و جوارحى كه وسیله حركت و اجراى مقاصد او باشد برخوردار است، این اندام همان اركان و سازمانهاى شخص حقوقى هستند.

در قرن 19 اگوست كنت و هربرت اسپنسر جامعه را همچون پیكرهاى انسانى مى‏دانستند كه در آن نهادها، عادات و رسوم و باورها، هر یك وظیفه‏اى براى حفظ جامعه به عهده دارند.

گیركه حقوقدان آلمانى از جمله نظریه‏پردازانى است كه براى اشخاص حقوقى وجودى واقعى قایل است كه پایه شخصیت‏حقوقى آنها را تشكیل مى‏دهد.

او ماهیت وجودى اشخاص حقوقى را وابسته به شناسایى آنها از طرف دولت نمى‏داند و نظریه وى به «نظریه اندامى یا ارگانیك شخص حقوقى‏» شهرت یافته است; چه آنكه جامعه را به آدمى مى‏كند و براى آن اندامى ترسیم مى‏كند.

(13)

ریموند سالى كه شهرت او به خاطر تدوین رساله‏اى مفصل و ارزشمند در باب شخصیت‏حقوقى است از جمله دانشمندانى است كه به واقعیت در شخصیت‏حقوقى قائل است.

(14)

هواداران این نظریه براى اثبات ادعاى خود دلایلى ارایه مى‏كنند كه عمده‏ترین آنها عبارتند از:

1- اشخاص حقوقى داراى قصد و اراده هستند; چه آنكه داراى روح و وجدان جمعى هستند.

وانگهى قصد و اراده لازمه شخصیت و دارا شدن حق و تكلیف نیست، زیرا محجوران واجد شخصیتند و حال آنكه فاقد قصد و اراده‏اند.

2 - شخص حقوقى را موجودى فرضى دانستن و وجود آن را مصنوع قانون دانستن بر خلاف حقیقت است; زیرا قانونگذار ناچار است وجود شخص حقوقى را بشناسد و قبول یا رد آن از قدرت او خارج است و چه بسا اشخاص حقوقى بوده‏اند كه قبل از قانون تحقق یافته‏اند و به وجود آنها اذعان شده است، همچون دولت و شهر.

از طرفى وجود شخص حقوقى را ضرورت ایجاب مى‏كند نه قانون.

به عبارت دیگر احتیاجات جامعه، قانونگذار را به شناختن شخص حقوقى وادار مى‏كند.

(15)

3 - با دقت در اشخاص حقوقى، ملاحظه مى‏شود كه اعضاى آن با قصد و اراده قبلى و با توجه به هدفى كه داشته‏اند آنچنان به هم پیوند خورده‏اند كه مى‏توان همه آنان را یك پیكر نامید و در حقیقت وجود مستقلى از افراد را تشكیل داده‏اند.

نتیجه‏اى كه بر این نظریه مترتب مى‏شود این است كه چون شخصیت‏حقوقى وجودى واقعى دارد بنابراین بدون دخالت دولتها و تنها با اراده مؤسسان آن به وجود مى‏آید و نیازمند شناسایى نیست و شناسایى تنها در حكم تصدیق واقعیت‏شخص حقوقى است مانند ثبت ولادت یك طفل یا تنها نقش تصدیق را دارد و به او هویت نمى‏دهد.

پاره‏اى از حقوقدانان برجسته بین‏الملل در مورد شخصیت‏حقوقى سازمانهاى بین‏المللى همین تئورى را دارند، مانند سیراستد وباوت (16) كه بصراحت‏بیان مى‏دارد كه سازمانهاى بین‏المللى اشخاص واقعى (17) حقوق بین‏الملل هستند كه داراى صلاحیت ذاتى (18) و براى اجراى همه نوع فعالیت‏بین‏المللى صلاحیت دارند.

استد بر این باور است كه سازمانهاى بین‏المللى همانند دولتها داراى اهلیت‏حقوقى ذاتى براى اجراى هر گونه اقدامى بین‏المللى هستند، به شرط آنكه عملا قادر به اجراى آن باشند.

(19)

روشن است كه پذیرش تئورى واقعى بودن شخصیت‏حقوقى مستلزم قبول شخصیت‏حقوقى بین‏الملل سازمانهاى بین‏المللى است; چه آنكه كشورهایى با اهداف مشترك سازمانى را تاسیس نموده‏اند و با اراده جمعى در جهت رسیدن به آن اهداف در صحنه بین‏المللى فعالیت مى‏كنند و این به معناى ایجاد یك شخصیت واقعى در صحنه بین‏المللى است كه نیازى به وضع، جعل یا شناسایى ندارد.

2 - تئورى فرضى بودن (20) شخصیت‏حقوقى

مطابق این نظریه شخص حقوقى وجود واقعى ندارد، بلكه وجود آن فرضى و مجازى است; زیرا شخصیت واقعى تنها متعلق به انسان است، جمعیتها، گروهها، شركتها و سازمانها از اعضاى خود جدا نیستند و اشخاص مستقلى را تشكیل نمى‏دهند.

شخص حقوقى فرض و ساخته قانونگذار است و بدون دخالت و تصمیم دولت ایجاد نمى‏شود.

طرفداران این نظریه بر آنند كه داشتن حق و تكلیف فرع بر وجود اراده است از این رو تنها انسان است كه مى‏تواند صاحب حق و تكلیف شناخته شود و شخصیت دادن به گروه و جماعتى از انسانها و اسناد حق و تكلیف به آن صرف فرض و مجاز محض است.

بر این اساس وجود اشخاص حقوقى موكول به فرض قانون است، یعنى شخصیت‏حقوقى یك وجود فرضى و خیالى است كه اراده مقنن بدان حیات مى‏بخشد.

برخى از طرفداران این نظریه حتى براى دولت و شهر هم سرچشمه و منشا این نظریه مكتب اصالت فرد (22) است كه در مقابل مكتب حقوق اجتماعى (مكتب اصالة الاجتماع) قرار دارد.

اصل این تفكر كه تنها براى فرد اصالت و عینیت و واقعیت قایل است‏به دوران قبل از سقراط و افلاطون باز مى‏گردد; دوره‏اى كه سوفسطائیان و اپیكوریان و رواقیان افكار خود را عرضه مى‏داشتند.

رشد افكار فردگرایى موجب شد تا مكاتبى حقوقى نیز به وجود آید كه هدف قواعد حقوقى را تامین آزادى فرد و احترام به شخصیت و حقوق طبیعى او اعلام نماید.

نظریه پرداز اصلى این تئورى ساوینى حقوقدان مشهور آلمانى در قرن نوزدهم است.

وى مى‏گوید: شخص حقوقى واقعیت و عینیت‏خارجى ندارد و چیزى جز یك مجاز و فرض خالص نیست.

(23)

پذیرش این نظریه نتایجى را به دنبال دارد: اولا:

اعطاى شخصیت‏حقوقى و سلب آن به دست مقنن و دولت است و این دولت است كه هر زمان بخواهد شخص حقوقى را ایجاد مى‏كند و هر گاه بخواهد وجود اعتبارى آن را منحل مى‏سازد.

ثانیا: براى تحقق شخص حقوقى دولت، شناسایى امرى ضرورى است و از این رو قطعا در باب شناسایى از نظریه تاسیسى یا ایجادى (24) پیروى مى‏كنند.

ثالثا: بر اساس این نظریه اصل در شخص حقوقى عدم اهلیت است و اهلیت استثنا محسوب مى‏شود; زیرا شخص حقوقى داراى حقوقى است كه قانون براى او شناخته است و قانونگذار هم تا حدى كه مصلحت‏بداند شخص حقوقى را صاحب حق مى‏شناسد (25) .

اگر این نظریه پذیرفته شود سازمانهاى بین‏المللى شخصیت‏حقوقى نخواهند داشت، مگر آنكه یك مقام بین‏المللى آن را به رسمیت‏بشناسد كه چنین مقام عالیه‏اى در حقوق بین‏الملل وجود ندارد، از اینرو شناسایى كشورها را باید به عنوان اعتبار دهنده به شخصیت‏حقوقى سازمانها شناخت و در حقیقت اجتماع كشورها را در قلمرو بین‏المللى قدرت برتر تلقى نمود.

خلاصه آنكه مطابق این نظریه قصد و اراده موسسان سازمان نمى‏تواند به آن وجود واقعى بخشد بلكه به جعل، فرض و اعتبار قدرت دیگرى نیاز دارد كه در مورد سازمانها همانند كشورها در قالب شناسایى متجلى است.

ولى این نظریه غیر منطقى مى‏نماید چه آنكه 1 - خیالى و غیر واقعى بودن شخصیت‏حقوقى به هیچ وجه نمى‏تواند شخصیت‏حقوقى دولت را توجیه كند، زیرا دولت نمى‏تواند مادام كه به وجود نیامده است‏به خود شخصیت‏حقوقى بدهد و وقتى وجود دارد كه داراى شخصیت‏حقوقى است.

و این اشكال به شكل پیچیده‏ترى در مورد سازمانهاى بین‏الدولى وجود دارد چه آنكه چگونه مى‏توان پذیرفت كشورهایى اجتماع نموده و با اهداف مشترك سازمانى را ایجاد كرده‏اند كه خیالى بیش نیست و تنها در صورتى كه قدرتى آن را فرض كند و بدان اعتبار بخشد وجود واقعى خواهد یافت و چنانكه گفتیم در عرصه بین‏المللى قدرتى مافوق قدرت كشورها وجود ندارد، از این رو به ناچار براى حل مشكل، تجمع كشورها را قدرت برتر تلقى نموده و مساله شناسایى به ایفاى نقش مى‏آید و این خود دلیلى است‏بر اینكه اجتماع واقعیتى مستقل از اعضا دارد.

2- استدلال طرفداران این نظریه آن است كه شخص حقوقى داراى قصد و اراده نیست، پس نمى‏تواند داراى حق و تكلیف باشد.

در پاسخ مى‏توان گفت: اولا در اشخاص حقوقى اراده جمعى وجود دارد.

ثانیا: لازمه حق و تكلیف داشتن قصد و اراده نیست، چنانكه محجوران در حقوق مدنى صاحب حق تلقى مى‏گردند.

3- نظریه فرضى بودن شخصیت‏حقوقى بیشتر یك تئورى سیاسى است تا یك نظریه فلسفى و حقوقى.

به قول ریموند سالى نظریه فرضیه در شخصیت‏حقوقى نظریه مطلقیت است.

چنین عقیده‏اى وقتى در تاریخ پیدا شد كه استبداد مطلقه در سلطنت‏برقرار بوده است.

(26)

پس از پایان بحث از دو تئورى كه در باب شخصیت‏حقوقى وجود دارد باید گفت كه ما به فرضیه واقعى بودن خصیت‏حقوقى باور داریم و این نظریه را با گسترش مفهوم شخصیت‏حقوقى و اهمیت اجتماعى آن سازگار مى‏دانیم، ولى این بدان معنا نیست كه مكتب اصالة الاجتماع را نیز بپذیریم.

از این رو مناسب است كه هر چند به اجمال از اصالت و عینیت جامعه یا فرد سخن بگوییم.

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

برچسب ها : شخصیت ‏حقوقى سازمانهاى بین‏ المللى , شخصیت ‏حقوقى , سازمانهاى بین‏ المللى , شخصیت ‏حقوقى سازمانهاى بین ‏المللى , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 15,800 results (0.51 seconds)
Search Results
شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی
www.hawzah.net/fa/article/view/79679
Translate this page
چکیده شخصیت حقوقی عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تکالیف برای موضوعات غیر انسانی. شخص حقوقی از نظر علم حقوق قابلیت برخورداری از حقوق را دارد، ...
مقاله شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى
bankmaghale.ir/مقاله-شخصيت‏-حقوقى-سازمانهاى-بين‏-...
Translate this page
مقاله شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۱ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - ایران دانشجو
irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/8571
Translate this page
Aug 5, 2016 - شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. مقدمه. شخصیت حقوقى از مفاهیم اعتبارى است كه بر اساس نیازها و ضرورتهاى خاصى پیدا شده و همراه با تحول این ...
مقاله در مورد شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - علمی فایل
elmifile.blogsky.com/.../مقاله-در-مورد-شخصیت-‏حقوق...
Translate this page
اختصاصی از علمی فایل مقاله در مورد شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى دانلود با لینک مستقیم ... گفتار دوم: شخصیت حقوقى سازمانهاى غیر دولتى در اسناد حقوقى: ...
شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی – file1400
file1400.ir/?p=63918
Translate this page
2 days ago - تحقیق حقوقی: شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی. تعداد صفحات: 46. فرمت: WORD و قابل ویرایش. فهرست مطالب. چکیده. مقدمه. مبحث اول: ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - فایل طلا
filetala.ir/?p=157436
Translate this page
Jun 15, 2016 - شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. فرمت فايل : word(قابل ويرايش). تعداد صفحات:48. چکیده: شخصیت حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن ...
حقوق ازنگاه حقوقی - شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی
daftarkhana.blogfa.com/post-56.aspx
Translate this page
حقوق ازنگاه حقوقی - شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی - حقوق+ثبتی+بین ... تعریف پذیرفته شده ای که مقبولیت جهانی نیز داشته باشد از سازمان بین المللی وجود ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى | کمپ ایران
campiran.ir/محصول-2712-شخصیت‏-حقوقى-سازمانهاى-...
Translate this page
صفحه اصلی اخبار شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. مرداد ۱۶, ۱۳۹۵ ۰ · دانلود فایل · Facebook · Twitter · Google+ ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى | کانون صبای روستای رهن
www.canoonsaba.ir/محصول-6904-شخصیت‏-حقوقى-سا...
Translate this page
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. نشرشده توسط:reza tanks 5 روز ago نظری بدهید · برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید. ۱۳۹۵-۰۵-۰۱. reza tanks. شریک بسازید!
دانلود رایگان پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی - حقوق | پروژه ها
www.prozheha.ir/.../دانلود-رایگان-پروژه-شخصیت-حق...
Translate this page
این نوشتار عهده دار آن است که با توجه به گسترش روز افزون سازمانهاى بین المللى و افزایش نقش آنها، روشن سازد آیا سازمانهاى بین المللى داراى شخصیت حقوقى عینى و ...
شخصیت حقوقی بین المللی نسخه متنی - کتابخانه دیجیتالی تبیان
library.tebyan.net/a/Viewer/Text/83904/1
Translate this page
اين قواعد مي تواند از جمله موضوعات حقوقي برتر از سازمانهاي بين المللي باشد . قواعدي ناشي ازنحوه تشكيل اين سازمانهاست كه به نظرميرسددرحوزه مسقيم مقررات حقوق بين ...
دانلود فایل تحقیق رشته حقوق /شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى ...
www.fileresani.ir › برنامه نویسی ، سورس ، پروژه
Translate this page
Jul 11, 2016 - دانلود فایل تحقیق رشته حقوق /شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى ۴۸صفحه. Admin 6 روز ago برنامه نویسی ، سورس ، پروژه ارسال دیدگاه.
شخصیت- حقوقى-سازمانهاى-بین -المللى - برتر فایل - فایل ناب
bartarfile95.filenab.com/tag-شخصیت-‏حقوقى-سازمانها...
Translate this page
محصولاتی که دارای عبارت 'شخصیت- حقوقى-سازمانهاى-بین -المللى' هستند. شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى · شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى.
524- پروژه آماده بررسی و مطالعه شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى ...
filemofid.ir/524-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-شخصیت‏...
Translate this page
Jul 17, 2016 - چكيده شخصيت حقوقى عبارت است از: صلاحيت دارا شدن حقوق و تكاليف براى موضوعات غير انسانى. شخص حقوقى از نظر علم حقوق قابليت برخوردارى ...
حقوق بین الملل - دانشگاه پیام نور مرکز ورامین - رشته حقوق | دانلود جزوات
varamin-tpnu-ac.vcp.ir/109571-حقوق-بین-الملل
Translate this page
در مورد تعریف تابعیت دانشمندان حقوق بین الملل بحث های مفصل و متعددی کرده اند اما ... شده است و در هر صورت شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى داراى چه آثارى است؟
شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی - فایل فوریفایل فوری
filefori.ir/شخصیت-حقوقی-سازمانهای-بین-المللی/
Translate this page
مقاله با عنوان شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی در فرمت ورد در ۴۸ صفحه و شامل ... عبارتند ازگفتار اول: شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى از جهت نظرى تئورى ...
حقوق سازمانهای بین المللی - معاونت حقوقی و امور مجلس
www.hvm.ir/Fehrest.aspx?select=maghalat&select2...
Translate this page
آي پي: 66.249.66.143. مقالات حقوقي>حقوق سازمانهاي بين المللي. مطالعه سازمان هاي بين المللي از ديدگاه تئوريك ... شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى ...
دانلود فایل شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - فایل یاب
file-yab.ir › مطالب سایت
Translate this page
Jun 13, 2016 - فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:۴۸ چکیده: شخصیت حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تکالیف براى موضوعات غیر ...
پیام آفتاب - شخصیت حقوقی بین المللی
www.payam-aftab.com/.../شخصیت-حقوقی-بین-المل...
Translate this page
البته منابع به زبان فارسی درخصوص ماهیت حقوقی سازمانهای بین المللی بسیارکم وآنچه .... وبالاخره اینکه نظریه مشورتی مذکور، شخصیت بین المللی برای سازمان ملل ...
حقوق بین الملل - موسسه حقوقی عدالت طلبان منشور حیدری
www.heidarilawfirm.com/.../6/حقوق-بین-الملل/
Translate this page
شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى · دادگاه بین المللی کیفری یوگسلاوی سابق · سازمان ملل متحد و حل بحرانهاى بين المللى · روش شناسى حقوق بين الملل ...
شخصیت حقوقی بین المللی :: حقوق
newlaw.blog.ir/.../شخصیت%20حقوقی%20بین%20ال...
Translate this page
این قواعد می تواند از جمله موضوعات حقوقی برتر از سازمانهای بین المللی باشد . قواعدی ناشی ازنحوه تشکیل این سازمانهاست که به نظرمیرسددرحوزه مسقیم مقررات حقوق ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - قیمت 3,000 تومان - Selz.ir
https://selz.ir/.../1727504-%D8%B4%D8%AE%D8%B... - Translate this page
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى محدوده قیمت از 3000 تومان از فروشگاه مرکز مقالات و نشریات دانشجویی ایران.
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى - فایل ده بیست | F1020
f1020.ir/.../شخصیت‏-حقوقى-سازمانهاى-بین‏-المللى/
Translate this page
Jul 11, 2016 - شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى. فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:48 چکیده: شخصیت حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن ...
524- پروژه آماده بررسی و مطالعه شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى ...
filemr.ir/.../524-پروژه-آماده-بررسی-و-مطالعه-شخصیت‏-...
Translate this page
چكيده شخصيت حقوقى عبارت است از: صلاحيت دارا شدن حقوق و تكاليف براى موضوعات غير انسانى. شخص حقوقى از نظر علم حقوق قابليت برخوردارى از حقوق را دارد، ...
شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى | فروشگاه فایلهای دانشجویی
file.charismababy.com/.../شخصیت‏-حقوقى-سازمانهاى-...
Translate this page
Dec 4, 2015 - فرمت فايل : word(قابل ويرايش)تعداد صفحات:48 چکیده: شخصیت حقوقى عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تکالیف براى موضوعات غیر ...
سوالات و جوابات سازمان های بین المللی - محصلین موسسه تحصیلات عالی ...
katebstudents.blogfa.com/post-7.aspx
Translate this page
2- احراز شخصیت حقوقی و بین المللی: تصویب اساسنامه به سازمان بین المللی شخصیت حقوقی بخشیده، آن را از حقوق و تکالیف خاصی برخوردار می‌کند. شخصیت حقوقی ...
جزوه سازمانهای بین المللی ( استاد بازیار ) - علم حقوق
hoghoogh-abadan.persianblog.ir/post/85/
Translate this page
May 23, 2009 - 1- اعلام موجودیت سازمان به عنوان یک تابع حقوق بین المللی. 2-احرازشخصیّت حقوقی وبین المللی سازمان. شخصیّت حقوقی سازمان بین المللی: پس ...
سازمان بین‌المللی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../سازمان_ب...
Translate this pagePersian Wikipedia
سازمان بین‌المللی بر پایه عهدنامه‌ای بین دولت‌ها تشکیل می‌شود. ... سازمان‌های بین‌المللی شخصیت حقوقی بین‌المللی دارند و می‌توانند به عنوان طرف قرارداد با دیگر دولت‌ها یا ...
[PDF]مختصر حقوق سازمان های بین المللی - فروشگاه اینترنتی انتشارات چتر ...
shop.chatredanesh.com/pdf/m-sazman.pdf
Translate this page
مختصر حقوق سازمان های بین المللی/ تدوین مسلم یعقوبی؛ ]به ... فصل اوّل: شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی . ... فصل دوّم: آثار حقوقی شخصیت حقوقی سازمان ها .
باشگاه اندیشه › منشاء اهلیت حقوقی سازمانهای بین المللی
www.bashgah.net/fa/content/show/2081
Translate this page
منشاء اهلیت حقوقی سازمانهای بین المللی ... در می یابیم که اهلیت حقوقی سازمان بین المللی یعنی که سازمان مورد نظر بتواند از حقوقی که مطابق قواعد و ... یک بر وجود شخصیت حقوقی برای سازمان ملل متحد تصریح می کند و برای این شخصیت حقوقی اهلیت ,
مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى با word - آی سی بی سی
www.icbc.ir/.../مقاله-شخصيت‏-حقوقى-سازمانهاى-بين‏-ا...
Translate this page
مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى با word دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.
دانلود مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى فایل ورد (word ...
paper.mizbanblog.com/post/1692
Translate this page
دانلود مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى فایل ورد (word) دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ ...
[PDF]ﻋﺒﺎﺳﻌﻠﻰ ﮐﺪﺧﺪاﺋﻰ اﻟﻴﺎﺩﺭاﻧﻰ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮاﺩﮔﻰ اﺳﺘﺎ - دانشگاه تهران
https://rtis2.ut.ac.ir/cv/kadkhoda/pdf/
Translate this page
2) ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻣﻮاﺯﻳﻦ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻰ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺟﻬﺎﻧﻰ، ﺁﺭﻳﺎ ﻋﺴﮑﺮﻯ، ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻯ، ﻓﻠﺴﻔﻪ، 1387/07/07. 3) ﺑﺮﺭﺳﻰ اﺳﻨﺎﺩ ﻣﻨﻄﻘﻪ اﻯ ... 17) ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺕ ﻭ اﻗﺪاﻣﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻬﺎﻯ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻰ ﺗﺠﺎﺭﻯ- اﻗﺘﺼﺎﺩﻯ ﻭ ﺣﺎﮐﻤﻴﺖ ﺩﻭﻟﺘﻬﺎ، ﻣﺠﻴﺪ ﻗﺎﺳﻢ ﺯاﺩﻩ ﻣﺴﻠﺒﻪ، ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﻯ، ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ .... "ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺣﻘﻮﻗﻰ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ اﺗﺤﺎﺩﻳﻪ اﺭﻭﭘﺎﻳﻰ." ﻣﺠﻠﻪ ﺩاﻧﺸﮑﺪﻩ ...
دانلود مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى تحت word - ایران رساله
iresale.avablog.ir/.../دانلود-مقاله-شخصيت‏-حقوقى-ساز...
Translate this page
Jul 19, 2016 - دانلود مقاله شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى تحت word دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده ...
پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی
dl.searcharticle.ir/product/35543
Translate this page
May 23, 2016 - پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی. در نظامهاى داخلى، قانونگذار به اعتبار حاكميت دولت، با توجه به نيازهاى اجتماعى، نهادهايى را به عنوان شخص ...
مسئولیت اعضای سازمان های بین المللی در پرتو طرح مسئولیت کمیسیون ...
www.jlviews.ir/browse.php?a_id=363&sid=1...
Translate this page
by موسوی - ‎2014
هنگامی که یک سازمان بین المللی یک عمل متخلفانه بین المللی را انجام می دهد همه بر این فرض و عقیده هستند که به دلیل اینکه سازمان دارای شخصیت حقوقی مستقل بین ...
تحقیق شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى » دانلود تحقیق ، پروژه ...
mihandocs.com/22518-تحقیق-شخصيت‏-حقوقى-سازم...
Translate this page
چكيده شخصيت حقوقى عبارت است از: صلاحيت دارا شدنحقوق و تكاليف براى موضوعات غير انسانى.شخص حقوقى از نظر علم حقوققابليت برخوردارى از حقوق را دارد، ...
پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی—46775 - دانلود مقاله 2016
dl.2016article.ir/.../پروژه-شخصیت-حقوقی-سازمان-های-...
Translate this page
May 30, 2015 - در حقوق بين الملل نيز يك نهاد حقوقى تنها در صورتى مى تواند داراى حقوق و تكاليف بين المللى شود كه داراى شخصيت حقوقى بين المللى باشد.
نقش سازمان های بین المللی در تامین صلح جهانی - پایگاه تخصصی ...
political.ir/post-1072.aspx
Translate this page
سازمان های بین المللی در واقع،نماد بسیار بارز فدرالیسم جهانی می باشندکه حیات مستقل و شخصیت حقوقی مستقل از عناصر خود را دارند.به طور خلاصه،سازمان های بین ...
مرجع | پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی – حقوق
mohandesfile-bsky.blogsreader.tk/page-474956.html
Translate this page
این نوشتار عهده دار آن است که با توجه به گسترش روز افزون سازمانهاى بین المللى و افزایش نقش آنها، روشن سازد آیا سازمانهاى بین المللى داراى شخصیت حقوقى عینى و ...
شخصت حقوقی سازمان بین الملل | جزوه ها دات کام
www.jozveha.com › مقاله رشته حقوق
Translate this page
Jul 31, 2016 - موضوعى که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت این است که آیا سازمانهاى بین المللى نیز داراى شخصیت حقوقى بین المللى هستند یا نه؟ و از این فرضیه ...
پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی | ترجمه مقالات داغ!
hot.isi5.ir/.../پروژه-شخصیت-حقوقی-سازمان-های-بین-ا...
Translate this page
Dec 18, 2015 - در حقوق بین الملل نیز یک نهاد حقوقى تنها در صورتى می تواند داراى حقوق و تکالیف بین المللى شود که داراى شخصیت حقوقى بین المللى باشد.
دکتر محمد رضا ضیایی بیگدلی
www.bigdeli.ir/DrMRZBigdeli.htm
Translate this page
تز دكتراى او درمورد مسؤولیت بین المللى افراد و به عبارت دقیق تر «مسؤولیت افراد ... برویم كه افراد نتوانند پشت حجاب شخصیت حقوقى و دولتها، خودشان را مخفى كنند و ... در آنجا او حقوق بین الملل عمومى و سازمانهاى بین المللى را تدریس مى كرده و این كار را ...
+ششم - پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی - خرید و دانلود
sheshompelas.filefarsi.com/.../پروژه-شخصیت-حقوقی-...
Translate this page
اين نوشتار عهده دار آن است كه با توجه به گسترش روز افزون سازمانهاى بين المللى و افزايش نقش آنها، روشن سازد آيا سازمانهاى بين المللى داراى شخصيت حقوقى عينى و ...
دانلود مقالات و پایان نامه های حقوقی ۳ – گوگل شاپ
google-shop.ir › کتاب ، جزوه
Translate this page
2 days ago - ... و پایان نامه های حقوقی ) رژیم حقوقی دریای خزر و موضع کشورهای ساحلی روش شناسى حقوق بین الملل شخصیت حقوقى سازمانهاى بین المللى کنکاشی ...
شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی - مجله آنلاین انفورماتیک آی تی نیوز
tsitnews.ir/?p=91153
Translate this page
Aug 3, 2016 - مقاله با عنوان شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی در فرمت ورد در 48 صفحه و شامل ... گفتار اول: شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى از جهت نظرى
تحقیق در مورد شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى - خانه فیروزه ای
cyan-home.com/تحقیق-در-مورد-شخصيت‏-حقوقى-ساز...
Translate this page
لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه * فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه :50 فهرست مطالب : چکیده مقدمه مبحث اول: شخصیت حقوقى سازمان هاى ...
شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی | سید محمود خراشادی زاده
khorashadi.ir/محصول-6617-شخصیت-حقوقی-سازمانهای...
Translate this page
Jul 11, 2016 - مقاله با عنوان شخصیت حقوقی سازمانهای بین المللی در فرمت ورد در 48 صفحه و شامل ... گفتار اول: شخصيت حقوقى سازمانهاى بين المللى از جهت نظرى
شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی - انجمن حقوق بین الملل ایران ...
www.iail.ir › پیشنهاد سردبیر
Translate this page
May 31, 2016 - چکیده شخصیت حقوقی عبارت است از: صلاحیت دارا شدن حقوق و تکالیف برای موضوعات غیر انسانی. شخص حقوقی از نظر علم حقوق قابلیت برخورداری ...
پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی - دانلود و دریافت فایل
file.text2015.ir/articles/1924
Translate this page
Apr 13, 2016 - پروژه شخصیت حقوقی سازمان های بین المللی. در نظامهاى داخلى، قانونگذار به اعتبار حاكميت دولت، با توجه به نيازهاى اجتماعى، نهادهايى را به عنوان شخص ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 2,606
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,969
  • بازدید ماه : 4,969
  • بازدید سال : 139,132
  • بازدید کلی : 2,647,679