loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 240 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

جرایم رایانه ای

جرایم رایانه ای دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 71 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 56

استفاده از رایانه واینترنت به مانندتیغ دولبه ای است كه چنانچه در اختیار دانش پژوهی قرار گیرد،در راه صلاح وسازندگی جوامع واگر در اختیار نااهلان باشد ،در جهت تباهی جوامع وانسان ها به كار می رود

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

جرایم رایانه ای

 

استفاده از رایانه واینترنت به مانندتیغ دولبه ای است كه چنانچه در اختیار دانش پژوهی قرار گیرد،در راه صلاح وسازندگی جوامع واگر در اختیار نااهلان باشد ،در جهت تباهی جوامع وانسان ها به كار می رود رایانه واینترنت ابزاری بسیار پیچیده وپیشرفته هستندولازم است بدانیم انهایی كه خلاف مصالح بشر از ان استفاده می كنند نیز افرادی متخصص ،فنی ونسبتاً باهوشی هستند كه با رمزورازهای تخصصی وفنی امور پیچده رایانه واینترنت اشنا می باشند:به همین دلیل است كه متولیان مقابله با این جرایم به سختی وپس از گذشت زمان نسبتاً زیادی انها راكشف می نمایند. بنابراین بسیار مشاهده شده است كه بعضی از مجرمان ،كلاهبرداران ومتخلفان رایانه ای از افراد با ضریب هوشی بالای فنی سازمان های جاسوسی پیشرفته انتخاب ودر باندهای جرایم سازمان یافته به كار گرفته شده اند .به این ترتیب باندهای تبهكار نوانسته اند توسط اینگونه افراد با استفاده از ابزار  پیشرفته رایانه ای به جرایم متعددی دست زننداز جمله تطهیر پول یا پول شویی ،جابه جایی غیر مجاز پول ،كلاهبرداری الكترونیكی ،سرقت اطلاعات ،دخل وتصرف در اطلاعات ،هرزه نگاری ،ساختن ویروس های رایانه ای مهلك ،جعل هویت ،تخریب سیستم های حفظتی الكترونیكی ،تجاوز جنسی وقتل (از طریق یافتن قربانیان در اینترنت)و... در واقع اینگونه افراد مصداق (دزد چون با چراغ اید،گزیده تر برد كالا)می باشند.بنابراین مجرمان رایانه ای افراد كودن ومعمولی نیستندكه دست به اعمال مجرمانه ساده بزنند. لذا یافتن ادامه وشواهد جرم علیه انان به مراتب سخت وپیچیده تر وفنی تر از دیگر مجرمان می باشد. از سوی دیگر ،گرایش شدید جوانان به فناوری جدید ارتباطی ورایانه ای (اینترنت)

راهكارهای پیشگیری ومبارزه باجرایم رایانه ای

تشنگی ناپذیری  انها رانه تنها كاهش نداده بلكه بعضاً به نظر می رسد تشنه تر نیز نموده است. جوانان به وسیله رایانه واینترنت روحیه نوجویی  خودر ا ارضا می كنندوتعدادی از این جوانان كه بی اندازه باهوش هستند،سعی می نمایند در مقابل دوستان ودیگر افراد جامعه با استفاده از این ابزار دست به ماجراجویی كنجكاوانه زده وبه نوعی خودنمایی نمایند.این جوانان بسیار در معرض خطر می باشند وبنابراین اگر با این روحیه به طرز منطقی برخورد نشودوازا ن در جهت امور صحیح استفاده نشود،احتمال زیادی وجود دراد تا به خلافكاران ومجرمان حرفه ای بالقوه وبالفعل رایانه ای در اینده تبدیل شوند. پدیده جرایم رایانه ای مرز نمی شناسد. باافزایش گسترش وبه كارگیری فناوری های جدید ،پدیده جرایم مرتبط با این فناوری ها نیز به سرعت وتصاعدی افزا یش می یابد.هم اكنون مجرمان به ویژه در كشورهای پیشرفته كمتر به خودشان زحمت میدهند به بانكی ،مسلحانه دستبرد بزنندوخطر دستگیری وزندانی شدن ومرگ را به جان بخرندانان قادرنداز خانه خود وبا كمی امكانات پول بانك ها را از نقطه دیگر جهانی انتقال دهند واحیاناً در امور مختلف به كار می گیرند.این در حالی است كه انان سعی می نمایند با اقدامات بسیار پیچیده از خود ردپایی به جای نگذارند.در ایران نیز سالهاست كه استفاده از رایانه واینترنت روند رو به گسترش داشته است .بنابراین موادر پیش گفته  در مورد كشور مانیز در حال شكل گیری وافزایش است . گسترش  روز افزوی جرایم رایانه ای در ایران مانندسرقت از كارت های اعتباری ،سرقت اینترنتی ،سرقت از دستگاه های خودپرداز (عابر بانك)نفوذ در شبكه های اطلاعاتی موسسات دولتی وخصوصی واحیاناً تخریب با سوءاستفاده مالی ،هرزه نگاراینترنتی و... ایجاب می نمایدكارشناسان علوم مختلف رایانه ها ،شبكه هاواینترنت ،پلیس و... به اخرین یافته های این علم تجهیز شوندتابدانندبا این نوع جرایم مقابله نمایند .از این رواطلاع واگاهی از اخرین شیوه های تخریبی ومجرمانه رایانه ای برای پیش گیری ،ردیابی وپی جویی وكنترل این نوع جرایم كاملاً ضروری می باشد.

اختراع رایانه ،ابداع جرائم

بی شك بعد از مدت زمانی كه از خلق هر پدیده می گذرد ،ذهن بشر راههای سوءاستفاده از ان رامی یابد. كامپیوتر نیز كه بعنوان پدید ای كه با سرعت فوق العاده زیاد وگنجایش بیش از ان جایگزین ذهن بشر شده از این تجاوزات مستثنی نبوده ونشده است. كامپیوتر با تمامی مزایایی كه برانسان دار دكه از ان جمله می توان به سرعت ،صحت دقت ،خستگی ناپذیری ،فراموش نكردن،نگهداری حجم عظیمی از اطلاعات اشاره كرد اما از گزند تجاوزات بشری به دور نبوده است واین همان جنبه منفی كامپوتر یا نیمه تاریكی ان است . امرزه شاهد تعداد زیادی جرائم هستیم كه در زمینه كامپیوتر رخ می دهدحال چه با واسطه ان وچه علیه ان .البته میزان ارتكاب این جرائم وهمچنین زمان پیدایش این جرائم در كشورها متفاوت است وان به دلیل شناختی است كه افراد هر كشور از كامپیوتر دارند.برای درك مطلب بهتر است بدانیم كه كشورهای سازنده به دلیل تخصص واشنایی بیشتر بالطبع  زودتر وبیشتر به جرائم كامپیوتر ی برخوردندودر كشورهای واردكننده میزان جرائم ارتكابی به نسبت درجه اگاهی وشناخت افراد ان كشورها از تكنولوژی جدید متفاوت است . زمان دقیق ارتكاب اولین جرم كامپیوتری مشخص نیست ودر این زمینه عقاید زیاد است ونیز هز كشوری در این زمینه تاریخچه خاص خود را دارد. درمورد زمان دقیق ارتكاب اولین جرم كامپیوتری سه دسته عقیده بیان شده است كه ذیلا به ان می پردازیم .با پیدایش كامپیوتر جرم كامپیوتری نیز پیدا شد. این عقیده نمی تواند درست باشد زیر ا ابعاد منفی یك پدیده لزوماً همزمان با پیدایش ان پدیده بروز نمی یابند.

1-درسال 1801 ژوزف ژاكاردكارت خودكار سازی بافندگی را طراحی كرد وكارمندان زیر دست اواز ترس از دست دادن شغل خود شروع به اقدامات خرابكارانه ر وی این كارتها نمودند. این قضیه وخرابكاری بر روی كارتها از عملیات غیر كامپیوتری است نه از روی عملیات كامپیوتری .

2-باقضیه الدن رویس اغاز شد. [1] انچه كه از این نظریات مفهوم می شود این است كه به درستی زمان ارتكاب اولین جرم كامپیوتری مشخص نیست واین شاید دلیل دیگری نیز داشته باشد وان عدم شناخت ودرك جرم كامپیوتری در ان زمان بوده است . اما اولین جرایم كامپیوتری كه بازتاب ان در مطبوعات ورسانه ها واذهان عمومی به چشم خورد در دهه 1960 شكل گرفت . بحث در باره سوءاستفاده كامپیوتری در بیشتر كشورها از دهه 1960 با به خطر افتادن حقوق فردی شروع شد كه تحت عنوان (حمایت از داده ها )مورد بحث قرار گرفت وبدواً به نظر نمی رسید كه بخشی از مباحث مربوط به (جرم كامپیوتری ) می باشد. در دهه 1970 تحقیقات علمی بر جرایم اقتصادی مرتبط با كامپیوتر به خصوص سواستفاده كامپیوتر ی ،جاسوسی كامپیوتری وسرقت نرم افزار متمركز شد.تحقیقات نشان داده است كه همزمان با گسترش سریع تكنولوژی اطلاعات در قلمروهای جدید زندگی ،مجرمین نیز از كامپیوتر برای ارتاب همه جرایم می توانند استفاده كنند.دهه 1960 شاهد شروع سیطره كامپیوترها  بودودر بسیاری از كشورهای غربی این امر به واقعیت پیوست كه جمع اوری ،ذخیره سازی ،انتقال ومرتبط سازی داده های شغلی حقوق مربوط به شخصیت شهروندان را به خطر می اندازد. به هر حال ،امروزه طر ح قدیمی كامپیوتر به عنوان یك ابزار دخیل در دستان قدرت با گسترش روز افزون كامپیوتر های شخصی تا حد زیادی مهجور ومتروك شده است . سواستفاده از اسناد (Stasi ( یعنی اسناد وزارت امنیت دولتی جمهوری سابق دموكراتیك المان ،یا امكان سرقت از مریضان مبتلا به ایدز اثبات كرد كه در جامعه اطلاعاتی قرن 20 حمایت از داده ها موضوعی مهم شود بهر حال اكثر محققین دهه 1960 را شروع وقوع جرائم كامپیوتری می دانند . درسال 1963 قضیه الدن رویس در امریكا مطرح شد . وی كه حسابدار یك شركت عمده فروش میوه بود اعتقاد داشت حقش توسط مسئولان شركت پایمال می شود.

جنگ نرم1

3-3-تعریف جرم رایانه[2]

 


[1]( ابعاد جزایی كاربرد كامپیوتری وجرایم كامپیوتری ) دزیانی ،محمد حسین ،خبرنامه انفورماتیك شورای عالی انفورماتیك كشور ،سازمان برنامه وبودجه ،دی واسفند 1373 شماره 58 ص 154

[2] .Cyber Crimes

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : جرایم رایانه ای , جرایم رایانه ای , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 831,000 results (0.36 seconds)
Search Results
قانون جرايم رايانه‌ای | پلیس فتا - پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ...
www.cyberpolice.ir/page/42981
Translate this page
ماده1ـ هركس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی كه به‌وسیله تدابیر امنیتی حفاظت‌شده‌است دسترسی یابد، به حبس از نود و یك روز تا یك‌سال یا جزای ...
متن کامل قانون جرایم رایانه ای - کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه
internet.ir/law.html
A description for this result is not available because of this site's robots.txt
Learn more
[PDF]ای متن کامل قانون جرائم رایانه
www.ostan-hm.ir/Upload/000Bazresi/11j0.pdf
Translate this page
متن کامل قانون جرائم رایانه. ای. •. ثخش یکن جشائن و هجبصات. هب. فصل یکن . جشائن علیه هحشهبنگی داده. هب و سیستن. هبی سایبنه. ای و هخبثشاتی. هجحث یکن ...
[PDF]ای متن کامل قانون جرائم رایانه ها بخش یکم جرائم و مجازات ای و مخابرات
enamad.ir/forms/ComputerCrimesAct.pdf
Translate this page
متن کامل قانون جرائم رایانه. ای.. بخش یکم جرائم و مجازات. ها. فصل یکم . جرائم علیه محرمانگی داده. ها و سیستم. های رایانه. ای و مخابراتی. مبحث یکم دسترسی غیرمجاز.
IRCERT - قانون مجازات جرایم رایانه ای
www.ircert.com › نظرات ارائه شده
Translate this page
گروه امداد امنیت کامپیوتری ایران قصد دارد تا نظرات کارشناسان ، متخصصان و کاربران را درباره پیش نویس ارائه شده برای قانون مجازات جرایم رایانه ای جمع آوری نموده و ...
جرایم سایبری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../جرایم_سا...
Translate this pagePersian Wikipedia
فریک‌های تلفن : شکل دیگر از جرایم رایانه‌ای را"فریک‌های تلفن " مرتکب می‌شوند.فریک‌ها به جای دسترسی به سیستم‌های رایانه ای، ازطریق خطوط تلفن در دنیای سایبر ...
[PDF]قانون جرایم رایانه ای
www.tamin.ir/content/.../jarayem%20computeri.pdf
Translate this page
ﺑﺨﺶ ﯾﮑﻢ ﺟﺮاﺋﻢ و. ﻣﺠﺎزات. ﻫﺎ. ﻓﺼﻞ ﯾﮑﻢ . ﺟﺮاﺋﻢ ﻋﻠﯿﻪ ﻣﺤﺮﻣﺎﻧﮕﯽ داده. ﻫﺎ و. ﺳﯿﺴﺘﻢ. ﻫﺎي راﯾﺎﻧﻪ. اي و ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﯽ. ﻣﺒﺤﺚ ﯾﮑﻢ دﺳﺘﺮﺳﯽ. ﻏﯿﺮﻣﺠﺎز. ﻣﺎده. )1(. ﻫﺮﮐﺲ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻏﯿﺮﻣﺠﺎز ﺑﻪ داده. ﻫﺎ ﯾﺎ ﺳﯿﺴﺘﻢ. ﻫﺎي راﯾﺎﻧﻪ. اي.
جرایم رایانه ای - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=159158
Translate this page
شکایت بانک رفاه در پی انتشار صورتحساب مدیرعامل سابق; وکیل مدیرعامل سابق بانک رفاه از شکایت این بانک به دادگاه جرایم رایانه ای در پی افشای صورتحساب ۲۳۴ ...
فهرست مصاديق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرايم رایانه‌ای | شرکت ...
https://www.systemgroup.net/intellectual.../rules.../190...
Translate this page
تحريك ، تشويق ، ترغيب ، تهديد يا تطميع افراد به دستيابي به محتويات مستهجن و مبتذل. ( ماده 15 قانون جرایم رایانه ای ). 5. استفاده ابزاري از افراد ( اعم از زن و مرد ) در ...
آشنایی با قانون جرایم رایانه‌ای در ایران - همشهری
hamshahrionline.ir/details/139770
Translate this page
Jul 8, 2011 - همشهری آنلاین: قانون جرایم رایانه‌ای در ایران مشتمل بر ۵۶ ماده و ۲۵ تبصره است.
[PDF]ای رایانه متن کامل قانون جرائم
www.tccim.ir/.../Ghanoone%20Jarayeme%20Rayaneie...
Translate this page
متن کامل قانون جرائم. رایانه. ای. •. ﺑﺨﺶ ﯾﮑfr ﺟ>اﺋfr ً ﻣﺠﺎصات. ھﺎ. ﻓﺼﻞ ﯾﮑfr . ﺟ>اﺋfr ﻋﻠﯿﻪ ... غیؽهدبؾ ًكجت ثَ ظاظٍ ای قؽی ظؼ زبل اًتمبل یب غضیؽٍ نعٍ ظؼ قیكتن ُبی ؼایبًَ ای.
قانون جرایم رایانه ای
www.ejoo.ir/services/law/ghanoon-jarayem
Translate this page
قانون جرایم رایانه ای متن کامل قانون جرائم رایانه ای به قرار زیر است: بخش یكم جرائم و مجازات ها فصل یكم جرائم علیه محرمانگی داده ها و سامانه های رایانه ای و مخابراتی ...
بیشترین جرایم اینترنتی ایرانی‌ها چیست؟ - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
Translate this page
Mar 15, 2014 - رئیس پلیس سایبری کشور جرائم سایبری را در حوزه‌های، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی عنوان کرد و کشف 80 درصدی جرائم رایانه ای در کشور را بی نظیر ...
تاریخچه جرایم رایانه ای در ایران و عناوین 29 گانه - ایران هشدار
iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=News...1
Translate this page
در حال حاضر دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای، مسئول رسیدگی به جرایم سایبری در ایران می باشد که با توجه به قوانین وضع شده به بررسی این جرایم و رسیدگی به ...
مجموعه مقالات همایش منطقه ای چالشهای جرایم رایانه ای در عصر امروز
www.civilica.com/Papers-CYBERCRIME01=همایش-من...
Translate this page
مجموعه مقالات همایش منطقه ای چالشهای جرایم رایانه ای در عصر امروز (Regional Seminar on the challenges in today) سال 1390 در شهر مراغه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
جرائم رایانه ای - بیتوته
www.beytoote.com/computer/.../computer1-crimes.ht...
Translate this page
موافقتنامه جرائم رایانه ای تکثیر غیر‌قانونی نرم‌افزار‌ها جرائم رایانه ای,جرایم رایانه ای,سایبر کرایم,جرائم سایبری,توسعه انفورماتیک.
تيترآنلاين - مهمترین سوالات مربوط به جرایم رایانه ای چیست؟
www.titronline.ir/vdcc.eqia2bq1xla82.html?2360
Translate this page
برای كاربران اینترنتی مسایل مربوط به رایانه خیلی مهم است و از جمله این مسایل دانستن مسایل حقوقی این ابزار است كه معروف به جرایم رایانه ای است.
بررسی مفهوم شناسی جرایم رایانه ای ، جرایم اینترنتی و جرایم سایبری
www.movafaghiat.com/.../بررسی-مفهوم-شناسی-جرای...
Translate this page
آیا سه واژه جرایم رایانه ای، اینترنتی و سایبری در یک معنا بکار می روند یا دارای مفهومی متفاوت هستند. در مقاله حاضر سعی نمودیم با مفهوم شناسی این سه واژه، تفاوت ...
جرايم رايانه اي
www.yadbegir.com/main/viruse/types.htm
Translate this page
آشنايي با انواع مختلف جرايم رايانه در دنيا. ... براي آشنايي بيشتر با انواع جرم هاي رايانه اي به شما توصيه مي كنيم اين مقاله از مقالات آموزش امنيت در يادبگير دات كام را ...
طبقه بندی و آسیب شناسی جرایم رایانه ای (قسمت سوم)
www.hawzah.net/.../طبقه-بندی-و-آسیب-شناسی-جرایم...
Translate this page
از این رو قانون مجازات جرایم رایانه ای آن را در مبحث دوم از فصل اول جرایم علیه محرمانگی داده ها و سیستم های رایانه ای و مخابراتی آورده است تا مقدمه برای حفظ محرمانگی داده ها ...
ساماندهی پایگاه های اینترنتی
samandehi.ir/
Translate this page
(تبصره1 ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) به استناد این تبصره اگر پایگاهی حاوی محتوای مجرمانه باشد و در صورتیکه که مشخصات مدیر پایگاه در ساماندهی ثبت شده باشد، ...
جرایم اینترنتی کدامند؟
www.fardanews.com/fa/news/.../جرایم-اینترنتی-کدام...
Translate this page
Jul 27, 2016 - طبق قانون جرایم رایانه‌ای، فهرستی برای مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای در نظر گرفته شده که بر اساس آن مواردی مانند تبلیغ علیه نظام، اهانت و هجو ...
قانون جرایم رایانه ای - ارشد فراگیر 95,سوالات کاردانی 94, فنی و حرفه ای ...
www.azmoon.in/show/34/
Translate this page
بخش اول: تعاریف ماده1- در این قانون اصطلاحات در معانی ذیل بکار رفته‌اند: الف- سیستم رایانه ای (Computer System) هر نوع دستگاه یا مجموعه ای از دستگاههای متصل ...
لایحه جرایم رایانه ای ؛ نقطه عطفی در قانون گرایی فضای آی تی کشور
vista.ir/.../لایحه-جرایم-رایانه-ای-؛-نقطه-عطفی-در-قانو...
Translate this page
جرایم رایانه ای دانشگاه ها تعریف جرایم رایانه ای و نقض حق کپی و ارائه راهکارهایی برای برخورد با متخلفان دانشگاهی ، دگردیسی جدیدی را در ساختارهای حقوقی دانشگاهی ...
قانون مجازات جرایم رایانه ای - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/236345/قانون-مجازات-جرایم-رایانه-ای
Translate this page
قانون مجازات جرایم رایانه ای كه توسط كمیته مبارزه با جرایم رایانه ای قوه قضائیه تهیه شده به مراحل نهایی خود نزدیك شد. متن كامل این قانون كه جهت اجرا باید توسط مجلس به ...
دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه‌ای کجاست؟ - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/.../دادسرای-رسیدگی-به-جرائم-رای...
Translate this page
May 13, 2016 - یکی از جرایم و تظلماتی که در فضای مجازی و در بستر اینترنت رخ می‌دهد ... دادسرای جرایم رایانه ای در تهران در خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه ...
با برخی از قوانین جرائم رایانه ای آشنا شوید - شفاف
www.shafaf.ir/.../با-برخی-از-قوانین-جرائم-رایانه-ای-آ...
Translate this page
پلیس فتا ناجا در این نوشتار به تشریح جرایم ارتکابی در فضای تولید و تبادل اطلاعات و همچنین قانون جرایم رایانه ای پرداخته است و در این خصوص اطلاع رسانی به ...
الف - تعداد و نوع جرائم رایانه ای درکشور
alef.ir/vdcexp8w.jh8noi9bbj.html?25693
Translate this page
عضو اصلی شورای حل اختلاف رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی دادگستری استان تهران ضمن تشریح جزئیات تعداد و نوع جرائم رایانه ای در ایران در سالهای اخیر ...
گذري بر جرايم رايانه اي - ره آورد نور
www.rahavardnoor.com/index.../368-jaraieme-rayane
Translate this page
Oct 1, 2014 - چکيده پيدايش رايانه و پس از آن دنياي مجازي اينترنت، همراه خود دستاورد‌هاي مثبت و منفي بسياري داشته و دارد. از جمله پيامد‌هاي منفي آن, پيدايش جرايم ...
گزارش تخلفات اینترنتی - Gerdab.IR | گرداب
www.gerdab.ir/fa/report
Translate this page
بند ه: محتوايي كه براي ارتكاب جرايم رايانه اي و ساير جرايم به كار مي رود. 1- تحریک، تشويق افراد به استفاده از مواد مخدر، روان گردان ها، خودکشی و اعمال خشونت آمیز.
اخبار جرایم رایانه ای
tnews.ir/Tags/جرایم-رایانه-ای
Translate this page
اخبار جرایم رایانه ای. ... جرایم اینترنتی؛ از فروش فیلترشکن تا جعل پایگاه های اینترنتی بانک ها جرایم اینترنتی؛ از فروش فیلترشکن تا جعل پایگاه های ...
قانون جرایم رایانه ای و فهرست مصادیق محتوای مجرمانه | دادآزموندادآزمون
dadazmoon.com/قانون-جرایم-رایانه-ای-و-فهرست-مصاد...
Translate this page
متن قانون جرایم رایانه ای : . قانون جرایم رایانه ای. بخش یكم جرائم و مجازات‌ها. فصل یكم جرائم علیه محرمانگی داده‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی مبحث یكم ...
مشکل اصلی جرائم رایانه ای درکشور چیست؟
banki.ir/.../13955-مشکل-اصلی-جرائم-رایانه-ای-درکشو...
Translate this page
دادسرای جرایم رایانه ای در کشور با وضع قانون علیه فعالیت شرکت های هرمی فعالیت خود را آغاز کرد. از آن پس دو دادسرای جرایم رایانه ای در کشور یعنی دادسرای ناحیه 31 ...
دانلود پایان نامه جرایم رایانه ای و مقایسه ایران با سایر کشور ها - پروژه دات ...
www.prozhe.com/جرایم-رایانه-ای-مقایسه-ایران-کشورها
Translate this page
Jan 1, 2015 - در این پایان نامه جرایم رایانه ای را در ابعاد خرد و کلان را مورد بررسى قرار مى دهم، این بحث در قالب دو بخش دنبال مى شود. در بخش اول، پس از توضیحاتی ...
برداشت از حساب بانکی دیگران؛ بیشترین جرایم رایانه ای - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
معاون مبارزه با جرایم رایانه ای، جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: 111 پرونده در سه ماه نخست امسال در خصوص جرایم رایانه ای رسیدگی شد. به گزارش واحد مرکزی ...
فهرست مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای
www.irannsr.org/.../1744-فهرست-مصادیق-محتوای-مجر...
Translate this page
چکیده: فهرست مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای که در تاریخ 11/11/1388 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب گردید به شرح پیوست می‌باشد.
مشاوره های حقوقی اخیر در جرایم رایانه ای - سامانه 87132 - مشاوره حقوقی ...
www.87132.ir › مشاوره حقوقی › کیفری
Translate this page
پاسخ داده شده 20 مرداد 1395 در جرایم رایانه ای توسط گروه وکلای یاسا مدیر کل (953,860 امتیاز). وکیل کیفری · شکایت کیفری · جرایم رایانه ای · مطالبه ضرر و زیان.
وکیل جرایم رایانه ای و جرایم اینترنتی - موسسه حقوقی تخصصی برهان
cyber-law.ir/وکیل-جرایم-رایانه-ای-و-جرایم-اینترنتی/
Translate this page
پذیرش دعاوی حقوقی و کیفری و وکالت تخصصی در حوزه جرایم رایانه ای - جرایم اینترنتی - جرایم سایبری، وکیل جرایم رایانه ای، وکیل جرایم اینترنتی،وکیل جرایم ...
پیشگیری از جرایم رایانه ای - پایگاه مجلات تخصصی نور
www.noormags.ir/view/fa/articlepage/.../پیشگیری-از-جرایم-رایانه-ای
امیر حسین جلالی فراهانی ; مجله: حقوقی دادگستری ; تابستان 1383 - شماره 47 ;
[PDF]جرائم رایانه ای
www.qbcenter.ir/files/dc.pdf
Translate this page
p. جرائم رایانه ای. تدریس استاد گرانقدر جناب آقای دکتر موسوی مجاب. مقدمه. شاید اولین تعبیری که. در ارتباط با جرایم در فضای سایبری. متداعیا در ذهن ما تداعی می شود ...
قانون جرایم رایانه‌ای - ویکی‌نبشته
https://fa.wikisource.org/wiki/قانون_جرایم_رایانه‌ای
Translate this page
Apr 25, 2013 - قانون جرایم رایانه‌ای. از ویکی‌نبشته. پرش به: گشتن، جستجو. بخش یکم جرائم و مجازات‌ها. فصل یکم جرائم علیه محرمانگی داده‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای ...
فرهنگ اسلامی، حقوق و جامعه مجازی - جدول عناوین 29 گانه جرایم رایانه ای
jjavidnia.blogfa.com/post-8.aspx
Translate this page
ردیف. عناوین مجرمانه. مواد قانونی جدید قانون مجازات اسلامی. مجازاتها. حبس. جزای نقدی. بر مبنای میلیون ریال. غیره. 1. دسترسی غیرمجازبه داده ها و سامانه های رایانه ای. 729.
جدول خلاصه فهرست جرایم رایانه ای - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/detail/123574/root/society
Translate this page
Jan 15, 2011 - کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه "موضوع ماده 22 قانون جرائم رایانه‌ای" این چنین فهرست مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی را تعیین کرده.
کانون وکلای دادگستری اصفهان - بررسی حقوقی جرایم رایانه ای در حقوق ...
isfahanbar.org/vdcd2x0x6yt09.a2y.html
Translate this page
Sep 8, 2013 - بررسی حقوقی جرایم رایانه ای در حقوق جزای عمومی. مقدمه : جاسوسی از جمله جرائم کلاسیکی است که از ابتدا در جوامع بشری موجود ، و مسئولان اداره جوامع ...
پایگاه خبری شباویز - دانلود مقاله رایگان/جرایم رایانه ای
shabaveiz.ir/detail/News/393946/9042
Translate this page
Apr 22, 2016 - جرايم رايانه اي جرايمي سازمان يافته مي باشند كه از طريق اشخاص حرفه اي وبا سواد انجام ميشوند و هميشه ومجازات ها قوانين رايانه اي امروزه براي مجازات ...
قانون جرایم رایانه ای - وبلاگ تاریخی و جغرافیایی " ارگ ایران "
ravid1.blogsky.com/59
Translate this page
قانون جرائم رایانه ای. بخش یکم جرائم و مجازات‌ها. فصل یکم جرائم علیه محرمانگی داده‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی. مبحث یکم دسترسی غیر مجاز. ماده (1) ...
SID.ir | سير تحول قوانين مرتبط با جرايم رايانه اي در ايران و جهان
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=154488
Translate this page
by فريبرزي الهام
امروزه به کمک رايانه ها و اينترنت اجراي بسياري از کارها به طور قابل توجهي آسان شده است. اما اين سرعت و توانايي راحت در انجام کارها، راه را براي ارتکاب جرم نيز گشوده ...
هتک حیثیت در تلگرام/اعمال ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه ای برای متهم ...
www.mehrnews.com/.../هتک-حیث...
Translate this pageMehr News Agency
Nov 24, 2015 - رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری عامل هتک حیثیت ونشر اکاذیب در نرم افزار تلگرام خبر داد.
متن کامل قانون جرائم رایانه‌ ای – مصوب ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ مجلس شورای اسلامی ...
www.hsu.ac.ir/.../1390-12...
Translate this pageHakim Sabzevari University
فصل یکم جرائم علیه محرمانگی داده‌ ها و سیستم‌ های رایانه‌ ای و مخابراتی. مبحث یکم دسترسی غیرمجاز. ماده(1) هرکس به طور غیرمجاز به داده ها یا سیستم های رایانه ای ...
ایرساگیل | قانون جرایم رایانه ای - ایرساگیل
irsaguil.ir/قانون-جرایم-رایانه-ای/
Translate this page
Jul 13, 2016 - بخش یکم جرایم و مجازاتها. فصل یکم جرایم علیه محرمانگی داده ها و سامانه های رایانه ای و مخابراتی. مبحث یکم دسترسی غیرمجاز. ماده ۱- هرکس به طور ...
Searches related to جرایم رایانه ای

مصادیق جرایم رایانه ای

مقاله در مورد جرایم رایانه ای

جرایم رایانه ای چیست

انواع جرایم رایانه ای

قانون مجازات جرایم رایانه ای

قانون جرایم رایانه ای مصوب 1388

مقاله جرایم رایانه ای

تعریف جرایم رایانه ای
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 3,464
  • باردید دیروز : 633
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,827
  • بازدید ماه : 5,827
  • بازدید سال : 139,990
  • بازدید کلی : 2,648,537