loading...
دانلود پروژه و پایان نامه
جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه

مسابقه فایل ناب با جوایز ویژه

 

جشنواره تابستان طلایی فایل ناب با جوایز ویژه
فایل بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در تابستان 95 با پنجمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم. در این دوره کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد ؛ همچنین کاربرانی بطور متوسط 2 محصول در روز ثبت کرده باشند هم از جوایز ویژه فایل ناب برخوردار خواهند شد.
هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز سایت بهره مند شوند. با توجه به زمان 93 روزه تابستان ، فرصت خوبی برای کسب امتیازهای بالا خواهید داشت.
تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.
در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -

 

جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6-15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان

جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 100 بازاریابی: 10,000 تومان
بیشتر از 250 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 1000 بازاریابی: 200,000 تومان

جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 200 فایل: 10,000 تومان
آپلود بیشتر از 800 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1500 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 3000 فایل: 200,000 تومان


- ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه -


محمد غفوری تبار بازدید : 241 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

تقصیر جزایی

تقصیر جزایی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 376 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

برای تحقق هر جرمی وجود سه رکن قانونی،مادی و روانی ضروری و اجتناب ناپذیر استعنصر روانی یا معنوی که بحث اینجانب است ضرورت قصد مجرمانه منتفی است و بجای آن تقصیر یا خطای جزایی رکن روانی جرم را تشکیل می دهد

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تقصیر جزایی

 

چکیده

برای تحقق هر جرمی وجود سه رکن قانونی،مادی و روانی ضروری و اجتناب ناپذیر است.عنصر روانی یا معنوی که بحث اینجانب است ضرورت قصد مجرمانه منتفی است و بجای آن تقصیر یا خطای جزایی رکن روانی جرم را تشکیل می دهد.

خطای جزایی که تشکیل دهنده رکن معنوی جرایم غیرعمدی است مصادیقی دارد که عبارتند از :

بی احتیاطی ، بی مبالاتی ، عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی

البته در قوانین ما واژه های کم و بیش مشابهی( به لحاظ معنی ) با اصطلاحات فوق بکار رفته که هر کدام از آنها  در یکی از این اصطلاحات جای می گیرد . بنابراین مصادیق خطای جزایی محدود و محصور به همین چهار مورد فوق می باشد.

به لحاظ حقوقی برای اینکه عملی جرم نامیده شود حتما باید دارای سه رکن قانونی،مادی ومعنوی باشد ، یعنی اگر عملی اتفاق بیفتدد و یکی از سه رکن فوق الذکر را نداشته باشد اصلا جرمی اتفاق نیفتاده است ولی با مطالعه در کتب فقهی می توان جرایمی را یافت که عنصر روانی در آنها مفقود بوده ،جرایم مربوط به دیات از این قبیل جرایم هستند که البته این خود استثناء است زیرا همانطور که در فوق اشاره گردید تا سه رکن مذکور نباشد عملا چیزی بعنوان جرم ارتکاب نیافته است .

در نتیجه اگر بحث صرف حقوقی باشد حتما باید در جرایم غیرعمدی عنصر خطای جزایی وجود داشته باشد.

کلید واژه:

(( خطای جزایی )) ، (( تقصیر جزایی )) ، (( بی احتیاطی )) ، (( بی مبالاتی )) ، (( عدم مهارت )) و (( عدم رعایت نظامات دولتی ))

مقدمه:

ضرورت وجود خطای جزایی در هر جرم غیر عمدی همواره مورد تسریع و تایید حقوقدانان و نویسندگان جزایی فرانسه قرار گرفته است.

 1) در حقوق ایران نیز استادان و نویسندگان حقوقی,تحقق جرم غیر عمدی رابدون وقوع خطای جزایی به جهت فقدان عنصر روانی غیر ممکن قلمداد کرده اند بدون اینکه به این پرسش پاسخ دهند که آیا خطای جزایی شرط ضروری تحقق هر جرم غیر عمدی است یا خیر؟ قتل یا جرح یا نقص عضو خطای محض و شبه عمد را مستوجب دیه (یعنی جرم و مستوجب مجازات طبق مواد 2و 12 ق.م.ا ) اعلام کرده است, بدون اینکه تحقق خطای جزایی را شرط ضروری قلمداد کرده باشد .

نظریه حقوقدانان نیز نشان می دهد که جنایات خطای محض و شبه عمد به صرف احراز انتساب محقق می شود و وقوع تعدی و تفریط یا عدوان (به زبان کنونی تقصیر یا خطای جزایی) ضرورت دارد.

بر این اساس باید پرسید بر اساس چه معیاری جرم غیر عمدی قابل مجازات است ؟ به عبارت دیگر خطای جزایی چگونه می تواند  به عنوان عنصر روانی یک جرم تلقی شود؟و آیا علیرغم فقدان عمد می توان کسی را مجازات کرد؟

در حقوق ایران جز در مورد دیات, جرم غیر عمدی بدون خطای جزایی وجود ندارد یعنی اگر چه قانونگذار در مورد دیات مرتکب مسامحه شده و هر نوع قتل یا جرم یا ضرب شبه عمدی و خطای محض را حتی بدون تحقق خطای جزایی (مانند بی احتیاطی ,بی مبالاتی.....) جرم محسوب کرده،اما در سایر موارد هر جا که جرم غیر عمدی پیش بینی شده است خطای جزایی نیز به عنوان شرط ضروری تحقق مورد اشاره قرار گرفته است مصادیق خطای جزایی در حقوق ایران عبارتند است"بی احتیاطی ,بی مبالاتی, عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی"گزینش این چهار مصداق به دو دلیل است اول: قانونگذار در موارد مختلف آنها را به طور صریح یا تلویحی مصادیق خطای جزایی معرفی کرده است و دوم اینکه حقوقدانان نیز آنها را به رسمیت شناخته و برای هر یک مفاهیم به نسبت مختلفی از یکدیگر تبیین کرده اند.

بر اساس این تحقیق که از دو فصل تشکیل شده که در فصل اول به بررسی تاریخی مفهومی خطای جزایی واژه شناسی و تعریف اصلاحی مورد بحث واقع می شود و در فصل دوم به بررسی اقسام و مصادیق خطای جزایی می پردازیم و اقسام خطای جزایی از نظر منشاء ( خطای متولد و غیر متولد ) و از لحاظ احتمال وقوع ( سبک و سنگین ) تعاریف و ضابطه های آن مورد بحث واقع می شود . پس از این دو فصل به نتیجه گیری و فهرست منابع خواهیم رسید .

سعی بر این بوده که سبک نوشتن مطالب به زبان دانشجویی که امیدوار است بتواند مدارج طرقی را پله پله طی کند بکار رفته ، هر چند که از دشوارترین و وقت گیر ترین موضوعات نصیب این حقیر شده و خاضعانه و خالصانه به کم بودن علم و تجربه خود اعتراف نموده و این تحقیق را خالی از اشکال و ایراد نمی دانم اما نیک می گویم که خواننده عزیز و استاد گرانقدر با بزرگواری به این تحقیق بنگرید و عذر تقصیر را بپذیرید.

 

 

 

فصل اول:

            سیر تاریخی:

 

از پیدایش اصطلاح تقصیر یا خطای جزایی در معنای دقیق آن زمان چندانی نمی گذرد، خطا در مفهوم سنتی خود به معنای غیرعمد است و از موارد معافیت از عقوبت و مجازات تلقی می شود چنانچه در حدیث رفع نیز از کسی که عمل ممنوعی را به بدون عمد و بواسطه خطا مرتکب می شود کیفر و عقوبت برداشته شده است در حالی که در مفهوم امروزی خود عنصر روانی جرایم غیرعمدی را تشکیل می دهد و از موجبات مجازات است نه از موجبات معافیت از کیفر یعنی برخلاف گذشته که غیرعمدی بودن برابر با خطایی بودن بود امروزه خطای جزایی از عمل غیرعمد متمایز شده است به اینصورت برای اینکه ارتکاب جرایم غیرعمدی نیز قابلیت مجازات بیابد تحقق خطای جزایی ضروری قلمداد شده است.خطای جزایی مورد نظر این نوشتار همین مفهوم اخیر است که عنصر روانی جرایم غیرعمدی را تشکیل می دهد بر این اساس ممکن است این توقع از نوشتار ایجاد شود که خطای جزایی را با همین مفهوم مورد مطالعه تاریخی قرار دهد. اما بایستی توجه داشت که چنین توقعی در عمل موجب عقیم و ناتمام ماندن این بخش از نوشتار می شود .

نظری اجمالی بر این منابع تاریخی نشان می دهد که در بسیاری از این مقاطع تاریخ حتی تفکیک میان جرایم عمدی و غیرعمدی نیز وجود نداشته است چه رسد به اینکه عنصر روانی جرایم غیرعمدی یعنی خطای جزایی مورد جستجو قرار گیرد.

 

گفتار اول :

               ایران باستان:

تمدن ایرانی از تمدنهای گرانبهای تاریخ بشری محسوب می شود و پیشینه آن به سالیان دراز پیش از میلاد مسیح بر می گردد. در پیشرفت و تثبیت این تمدن وجود قوانین و مقررات حکومتی نقش اساسی داشته است و گزافه گویی نیست اگر گفته شود ((غفلت این تمدن باستانی بدون وجود قوانین و مقررات هرچند جزیی و اندک غیرقابل تصور است)) 1

پادشاهان ایران بموازات پیشرفت های شگفت انگیزی که در زمینه گسترش قلمرو و حدود مملکت داشته اند از جهت اداره سرزمین های وسیع، نیازمند تدوین قوانین ومقررات متعدد و متنوعی می بودند تا بتوانند در امپراطوری ایران آن زمان حکمرانی کنند .

بوسوئه ، خطیب معروف در این زمینه می گوید:

((در زمان حکومت کوروش عزمت معنوی ، اساس حکومت قرار گرفت . ایرانیان در آن عصر از اصول عدالت برخوردار بودند و قوانین بسیاری داشتند که اکثر آنان در زمان کورش و داریوش بوجود آمده بود )) 2

تاریخ باستان ایران سه قسمت عمده دارد:

1_ دوره هخامنشیان

2_ دوره اشکانیان

3_ دوره ساسانیان

 

 

فهرست

 

فصل اول : سیر تاریخی

                         گفتار اول : ایران باستان

                                      بخش اول  :  دوره هخامنشیان

                                      بخش دوم   :  دوره اشکانیان

                                      بخش سوم  :  دوره ساسانیان

                         گفتار دوم :ادیان یهودیت ، مسیحیت و اسلام

                                      بخش اول  : یهودیت

                                      بخش دوم  : مسیحیت

                                      بخش سوم : اسلام

فصل دوم : واژه شناسی و تعریف خطا

                        گفتار اول : معنای لغوی خطا

                                      بخش اول : در حقوق جزا

               بخش دوم : معنای خاص خطای جزایی

                        گفتار دوم : اقسام و مصادیق خطای جزایی

                                      بخش اول     :   اقسام خطا از نظر منشاء

                                      بخش دوم     :   اقسام خطا از نظر احتمال وقوع

                                      بخش سوم    :   مصادیق خطای جزایی

                                      بخش چهارم  :  مصادیق مشابه بی مبالاتی

بخش پنجم     :  عدم مهارت

بخش  ششم    :  عدم رعایت نظامات دولتی

                                      بخش هفتم     :  مصادیق نظامات دولتی

                 نتیجه گیری

                منبع و ماخذ

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : تقصیر جزایی , تقصیر جزایی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 3,960,000 results (0.48 seconds)
Search Results
تقصير جزايي (Criminal fault)
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition...
Translate this page
تقصیر یا خطای جزایی، عنصر روانی جرایمی است که اصطلاحا غیر عمدی نامیده میشوند. وجود این تقصیر در کلیه جرایم غیر عمد ضروری است و عنصر مادی به تنهایی برای ...
تقصیر جزایی (Criminal fault) | پژوهه
pajoohe.ir/تقصیر-جزایی-Criminal-fault__a-38699.a...
Translate this page
تقصیر جزایی در اصطلاح عبارت است از انجام کاری که در ارتکاب آن، احتمال ایراد صدمه یا ضرر و زیان به دیگری و یا اختلال در امری از امور اجتم.
تقصیر جزایی - مقاله ترجمه شده و تحقیق
arzanfile.fileina.com/product-30413-تقصير-جزايي.a...
Translate this page
خطای جزایی تقصیر جزایی بی احتیاطی بی مبالاتی عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی دانلود مقاله تقصیر جزایی خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی ...
مقاله تقصیر کیفری در قلمرو قوانین و نظریه های حقوقی ایران، با تأکید ...
www.civilica.com/Paper-NWELAW01-NWELAW01...
Translate this page
مقاله تقصیر کیفری در قلمرو قوانین و نظریه های حقوقی ایران، با تأکید بر قانون ... تقصیر کیفری )خطای جزایی(، بی احتیاطی، بی مبالاتی، عدم مهارت، عدم رعایت ...
تقصیر جزایی
marketfile.ir/product-30945-Criminal-negligence.aspx
Translate this page
تقصیر جزایی. مقدمه: ضرورت وجود خطای جزایی در هر جرم غیر عمدی همواره مورد تسریع و تایید حقوقدانان و نویسندگان جزایی فرانسه قرار گرفته است. 1) در حقوق ایران نیز ...
تقصیر جزایی - فروشگاه اینترنتی amoodareini
famoodareinia.alalestore.ir/page-35996.html
Translate this page
تقصیر کیفری )خطای جزایی(، بی احتیاطی، بی مبالاتی، عدم مهارت، عدم رعایت . ... فایل: 29 تقصیر جزایی چکیده برای تحقق هر جرمی وجود سه رکن .
تقصیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تقصیر
Translate this pagePersian Wikipedia
... تقصیر به‌شمار می‌آید. تقصیر انواع گوناگون دارد مانند تقصیر مدنی، تقصیر جزایی، تقصیر تجارتی، تقصیر سبک، تقصیر سنگین، و تقصیر شبه جرم و غیره.
کار تحقیقی تقصیر جزایی | کانون صبای روستای رهن
www.canoonsaba.ir/محصول-4756-کار-تحقیقی-تقص...
Translate this page
برد پرگ. کار تحقیقی تقصیر جزایی. نشرشده توسط:reza tanks 5 روز ago نظری بدهید · برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید. ۱۳۹۵-۰۵-۰۲. reza tanks. شریک بسازید!
بررسی امکان الحاق تقصیر به عمد در قتل
law.tabrizu.ac.ir/article_2095_320.html
Translate this page
by فخر - ‎2012
امروزه به دنبال مطالعات دقیق جامعه شناختی، که لازمة علم حقوق می‌باشد، معلوم شده است که به دلیل اهمیت حیات انسانها تقصیر جزایی نیز، به عنوان قسیم عمد، می‌تواند رکن ...
بررسی جایگاه تقصير بزه‌ديده در حقوق کيفري ایران - پورتال حقوقی ...
ghasemmadani.blogfa.com/post/63
Translate this page
پورتال حقوقی قاسم مدنی - بررسی جایگاه تقصير بزه‌ديده در حقوق کيفري ایران - هزاران گناهکار بی کیفر بماند بهتر از آن است که یک نفر بیگناه مجازات شود.
تقصیر جزایی - بهترین خرید اینترنتی از فروشگاه messinalibrary
fmessinalibrarya.adnashop.ir/page-56723.html
Translate this page
تعداد صفحات فایل: 29. دانلود مقاله تقصیر جزایی خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی ارشد حقوق سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا ...
قلمرو تقصیر در حقوق جزا - دانلود مقالات حقوق
hoghooghmaghaleh.samenblog.com/.../قلمرو-تقصی...
Translate this page
اهلیت جزایی و مسئولیت كیفری 54. بخش دوم- تقصیر و مسئولیت كیفری 55. قلمرو تقصیر در حقوق جزا 57. الف- تقصیر در قلمرو وسیع 57. بند اول- ادراك و اختیار، ...
تقصیر جزایی - بازار judoborujerd - فروشگاه اینترنتی سحر استور
sjudoborujerdk.saharstore.ir/page-52856.html
Translate this page
تعداد صفحات فایل: 29. دانلود مقاله تقصیر جزایی خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی ارشد حقوق سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا ...
تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی - سلام دانشگاه!
hiuni.party › حقوق
Translate this page
Jul 22, 2016 - تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی. فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان.
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد | مجموعه آموزشی و ...
edu-hesabi.ir/محصول-3658-دانلود-تحقیق-رشته-حقوق...
Translate this page
Jul 19, 2016 - فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان. بخش سوم : دوره ساسانیان. گفتار دوم ...
کار تحقیقی تقصیر جزایی – بمب فایل ایران
iranbmb.ir/محصول-2625-کار-تحقیقی-تقصیر-جزایی/
Translate this page
Aug 4, 2016 - ... دانلود فایل اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید Rating: شما اینجا هستید: خانه » دسته‌بندی نشده » کار تحقیقی تقصیر جزایی ...
دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی – گوگل شاپ
google-shop.ir › کتاب ، جزوه
Translate this page
2 days ago - این محصول” دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی “را از گوگل شاپ دانلود نمایید. دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی. دانلود پایان نامه درباره تقصیر ...
قتل غیر عمد ناشی از تقصیر جزایی ( بجز تصادف رانندگی ) | مرجع ...
www.ali-as.ir/law/node/236
Translate this page
ماده 616 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) : در صورتی که قتل غیر عمد به واسطه بی‌ احتیاطی یا بی‌ مبالاتی یا اقدام به امری که مرتکب در آن مهارت نداشته است یابه سبب عدم ...
دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPri...
Translate this page
دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی - 30570 www.30570.ir › file دانلود پایان نامه درباره تقصیر جزایی ... دانلود پایان نامه در مورد معزل حقوق بشر ... دانلود پایان نامه ...
کار تحقیقی تقصیر جزایی | کمپ ایران
campiran.ir/محصول-1401-کار-تحقیقی-تقصیر-جزای...
Translate this page
صفحه اصلی اخبار کار تحقیقی تقصیر جزایی. کار تحقیقی تقصیر جزایی. میثم شکوریتیر ۲۳, ۱۳۹۵ ۰ · دانلود فایل · Facebook · Twitter · Google+ · Linkedin ...
حقوق جزا و جرم شناسی - مقالات جزایی
crimelaw.ir/cat-18.aspx
Translate this page
واژگان کلیدی: تقصیر کیفری (خطای جزایی)، تعدی و تفریط، بی‌احتیاطی، بی‌مبالاتی، عدم مهارت، عدم رعایت مقررات و نظامات دولتی تاریخ وصول: 22/4/90
[PDF]ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺗﻘﺼﯿﺮ درﻣﺴﻮﻟﯿﺖ ﻣﺪﻧﯽ و ﮐﯿﻔﺮي ﭼﮑﯿﺪه - دانش و پژوهش حقوقی
ajkrl.scu.ac.ir/article_11808_0864b11b5b87317ffa6b...
Translate this page
ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻄﻮر ﻗﻄﻊ ﺑﺎﯾﺪ ﻋﻨﺼﺮ ﺗﻘﺼﯿﺮ از ﻃﺮف زﯾﺎن دﯾﺪه اﺛﺒﺎت ﺷﻮد . ﻟﺬا. ﻧﮕﺎرﻧﺪه دراﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻣﯽ ﮐﻮﺷﺪ ﺗﺎ اﯾﻨﮑﻪ ...... ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺗﻘﺼﯿﺮ در ﻣﻌﻨﺎي اﻋﻢ ﺑﮑﺎر ﺑﺮده ﺷﺪ، ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺟﺰاﯾﯽ ﻣﻼك ﻧﻈﺮ. ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد . ﺗﻘﺼﯿﺮ در ﻣﻌﻨﺎي ...
تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی - همکاری در فروش فایل دانشجویی
stufile.ir/product/16158/...حقوق--تقصیر-جزایی/331
Translate this page
برچسب ها: تقصیر جزایی خطای جزایی بی احتیاطی بی مبالاتی عدم مهارت عدم رعایت نظامات دولتی رکن معنوی جرایم غیرعمدی خطای جزایی رکن روانی جرم مصادیق مشابه ...
دانلود تحقیق کامل رشته حقوق با موضوع تقصیر جزایی با ... - دانلود مقاله
royal-file.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
4 days ago - دانلود تحقیق کامل رشته حقوق با موضوع تقصیر جزایی با فرمت word. 2 روز ago فروشگاه ... گفتار دوم : اقسام و مصادیق خطای جزایی. بخش اول : اقسام ...
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد – ویکی پست
wikipost.ir/?p=40133
Translate this page
Jul 27, 2016 - دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد ... بخش دوم : معنای خاص خطای جزایی. گفتار دوم : اقسام و مصادیق خطای جزایی. بخش اول : اقسام ...
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد – الکترونیکی ها
electroniciha.ir/محصول-761-دانلود-تحقیق-رشته-حقو...
Translate this page
فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان. بخش سوم : دوره ساسانیان. گفتار دوم :ادیان یهودیت ...
تحقیق - تقصیر جزایی - فایل دانش - سایت فایل دانش
filedanesh.ir/تحقیق-تقصیر-جزایی/
Translate this page
Aug 2, 2016 - تحقیق – تقصیر جزایی. لینک دانلود ” MIMI file ” پایین همین صفحه تعداد صفحات : ” 51 ” فرمت فایل : ” word ” فهرست مطالب : فصل اول : سیر ...
تقصیر جزایی - 11854 - مقالات تمام رشته های دانشگاهی ایران
s.otherdl.ir/2016/governmental-11854.html
Translate this page
دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 تقصیر جزایی چکیده برای تحقق هر جرمی وجود سه رکن قانونی،مادی و روانی ...
تحقیق - تقصیر جزایی - DOCZ.ir
docz.ir/تحقیق-تقصیر-جزایی/
Translate this page
لینک دانلود ” MIMI file ” پایین همین صفحه تعداد صفحات : ” 51 ” فرمت فایل : ” word ” فهرست مطالب : فصل اول : سیر تاریخی گفتار اول : ایران باستان بخش اول : دوره ...
505- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی - 29 صفحه ...
bestfile2sell.takdokhtar.ir/page-18556.html
Translate this page
فروشگاه بیست تو سل بهترین مقالات و فایلهای اینترنتیق 505- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی - 29 صفحه فایل ورد word ...
کار تحقیقی تقصیر جزایی - فایل ده بیست | F1020
f1020.ir/2016/07/11/کار-تحقیقی-تقصیر-جزایی/
Translate this page
Jul 11, 2016 - کار تحقیقی تقصیر جزایی. فرمت فايل : word(قابل ويرايش) فھرست مطالب: فصل اول : سير تاريخیگفتار اول : ايران باستانبخش اول : دوره ...
دانلود فایل کار تحقیقی تقصیر جزایی - فایل یاب
file-yab.ir/کار-تحقیقی-تقصیر-جزایی-2/
Translate this page
کار تحقیقی تقصیر جزایی. فرمت فايل : word(قابل ويرايش) فھرست مطالب: فصل اول : سير تاريخیگفتار اول : ايران باستانبخش اول : دوره ھخامنشيانبخش دوم : دوره ...
تعريف تقصير در قانون - جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
javuni.ir/news/90303
Translate this page
Jul 31, 2016 - كلمات كليدي : جزاي عمومي، جرايم غير عمدي، عنصر رواني، تقصير جزايي، خطاي جزايي، ... قانونگذار تقصیر جزایی را تعریف ننموده و تنها در تبصره ...
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد | مهندسی کامپیوتر
cmpeng.ir/?p=173502
Translate this page
Jun 17, 2016 - فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان. بخش سوم : دوره ساسانیان. گفتار دوم ...
تحقیق - تقصیر جزایی - خانه
file.chessshop.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 30, 2016 - تحقیق - تقصیر جزایی لینک دانلود " MIMI file " پایین همین صفحه تعداد صفحات : " 51 " فرمت فایل : " word "
تعقیب جزایی ورشکسته به تقلب یا تقصیر - وبلاگ حقوقی محمد حسنی
paten.persianblog.ir/.../تعقیب_جزایی_ورشکسته_به...
Translate this page
Feb 21, 2010 - 312- آیا تعقیب جزایی ورشکسته به تقلب یا تقصیر مستلزم نوع آن توسط دادگاه حقوقی در حکم ورشکستگی است؟ ذاقلی(مجتمع قضایی شهید ...
مسئولیت بدون تقصیر | دانستنیهای کیفری - جزایی و حقوقی
babafars.ir/fa/tag/مسئولیت-بدون-تقصیر.html
Translate this page
مسئولیت بدون تقصیر. 1. از انواع مسئولیت مدنی بیشتر بدانید. Powered by Tags for Joomla. نظرسنجی. مهمتریت عامل اختلاف خانوادگی و طلاق چیست ...
تقصیر جزایی - 9rton|كاملترين مرجع پایان نامه ، پروژه و مقاله
www.9rton.ir/تقصیر-جزایی/ - Translate this page
تقصیر جزایی. دسته: فقه،حقوق،الهیات بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29. دانلود مقاله خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های ...
تقصیر جزایی | Filepark
filepark.ir/tag/تقصیر-جزایی - Translate this page
Mar 23, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات بازدید: 55 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29. دانلود مقاله خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه ...
دانلود تحقیق کامل رشته حقوق با موضوع تقصیر جزایی با ... - 300020
300020.ir/دانلود-تحقیق-کامل-رشته-حقوق-با-موضوع-...
Translate this page
دانلود تحقیق کامل رشته حقوق با موضوع تقصیر جزایی با فرمت word. جولای 21, 2016. فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره ...
دانلود از اسپیدفایل - تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی - اسپیدفایل
speadfile.ir/.../دانلود-از-اسپیدفایل-تحقیق-رشته-حق...
Translate this page
3 days ago - تحقیق-رشته-حقوق--تقصیر-جزایی فهرست فصل اول : سیر تاریخی گفتار اول : ایران باستان بخش اول: دوره هخامنشیان بخش دوم : دوره اشکانیان بخش ...
دانلود تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی با فرمت ورد | 0t0| مرجع کامل ...
0t0.ir/دانلود-تحقیق-رشته-حقوق-تقصیر-جزایی-با/ - Translate this page
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد. فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان.
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد | ای اف سل
efsell.ir/.../دانلود-تحقیق-رشته-حقوق-تقصیر-جزایی...
Translate this page
Jul 16, 2016 - دانلود تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی با فرمت ورد.
505- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی ... - آقای فایل
filemr.ir › فروشگاه فایل
Translate this page
خانه » فروشگاه فایل » ۵۰۵- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی – ۲۹ صفحه فایل ورد word. اطلاعیه سایت. تا کنون 50,000 فایل در سایت قرار گرفته ...
تقصیر جزایی - دانلود و دریافت فایل
file.text2015.ir/articles/11854
Translate this page
Apr 19, 2016 - دسته: فقه،حقوق،الهیات فرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 تقصیر جزایی چکیده برای تحقق هر جرمی وجود سه رکن ...
جزئيات حقوقی ورشکستگی به "تقصير" از ديدگاه قانون جديد مجازات اسلامی
www.yjc.ir/.../جزئيات-حقوقی-ورشکستگی-به-تقص...
Translate this page
يک وکيل دادگستری گفت: مجازات بزه ورشکستگي به تقصير در حال حاضر حبس ... وصف جزایی است که از نظر مقررات مربوط به قانون تجارت ورشکستگی با سه نوع ...
دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد – مقاله یاب
maghaleyab.xyz/محصول-20-دانلود-تحقیق-رشته-حقو...
Translate this page
Jun 28, 2016 - فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان. بخش دوم : دوره اشکانیان. بخش سوم : دوره ساسانیان. گفتار دوم ...
تحقیق – تقصیر جزایی – یاهو مارکت
yahoo-market.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 31, 2016 - این محصول” تحقیق – تقصیر جزایی “را از yahoo-market دانلود نمایید. ... دوم : معنای خاص خطای جزایی گفتار دوم : اقسام و مصادیق خطای جزایی بخش اول ...
505- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی ... - فایل مفید
filemofid.ir/505-پروژه-آماده-کارشناسی-بررسی-و-مطال...
Translate this page
Jul 17, 2016 - 505- پروژه آماده کارشناسی بررسی و مطالعه تقصیر جزایی – 29 صفحه فایل ورد word. فهرست فصل اول : سیر تاریخی گفتار اول : ایران باستان بخش ...
دانلود تحقیق رشته حقوق - تقصیر جزایی با فرمت ورد - 4 Sooy Elm
4sooyelm.ir/688-دانلود-تحقیق-رشته-حقوق-تقصیر-... - Translate this page
Oct 29, 2015 - دانلود تحقیق رشته حقوق – تقصیر جزایی با فرمت ورد. دانلود. فهرست. فصل اول : سیر تاریخی. گفتار اول : ایران باستان. بخش اول : دوره هخامنشیان.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان


ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com


سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.


سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.



-ثبت آگهی در ساختمان سازها-

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6896
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 1,312
  • باردید دیروز : 626
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,312
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 135,475
  • بازدید کلی : 2,644,022